- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No,chtějí-li se zabývat forenzní analýzou stejně musí znát alespoň Mendělejevovou soustavou prvků a základy chemie,aby vůbec tušili co analyzují.Spíše v tom bude lenost a nechuť k učení.
No, výbuch je výbuch, to obrázkem v učebnici nenahradíš :-D
- Tak jak sis zapitval?
- Ále, nejsou mrtvoly.
Tak chemie děti nebaví? No to by se totiž musely učit! a to v dnešní době prostě není IN. Vždyť je přeci jen potřeba děti naučit, jak si informace vyhledat, tak na co nějaké biflování (všimli jste si, jak postupně v diskuzích přispěvatelé chybují ve vyjmenovaných slovech a někdy i ve shodě podmětu s přísudkem? Řekla bych, že to je už nová generace dětí-studentů, která už dobu, kdy se školní látka musela nabiflovat, nezažila. )
Přesně tak chemie je jeden z mnoha oborů kde přebujelost gymnázií je problémem, který končí klesající odborností posluchačů na VŠ.
Forenzní analýza? To je výsledek seriálů z krimi prostředí.Na přírodní vědy ale každý zaplaťpánbu nemůže,jako na politologii,ekonomii a jiné neexaktní vědy. Chemie,Fyzika,Medicína,Matematika etc.jsou samou svou podstatou od dojem dělajících blbů ochráněny.
Na chemii je treba se moooooc ucit.. To se dneska nenosi, kdyz Vam na kazde druhe skole daji diplom zadarmo..
Zadarmo né, za tlustou obálku.
s tou televizí je to fakt,v televizi jsem viděl reportáž ve které se reportérka ptala dětí čím chtějí být,já si pamatuju že my starší jsme chtěli být kosmonauti,policisti,lékaři,popeláři atd,a v té reportáži taková malá světlovlasá rostomilá holčička řekla že by chtěla být patoložkou,což mně celkem překvapilo
No to nevypadá moc dobře, kdo pak bude vařit pervitin?
Pamatuji si, že na naší základní škole v pohraničním městečku byla v rámci stavby nové budovy v roce 1981 slavnostně vybavena chemická učebna. Na každé lavici byly dva vývody plynového potrubí pro připojení kahanů. V životě v nich plyn nebyl, ale každý rok jsme byli v záři poučeni, že za žádných okolností nesmíme manipulovat s kohouty, aby se náhodou někdy po letech nestalo neštěstí, až do potrubí plyn vpustí.
Celý školní rok 1988-89 jsme měli na chemii supl snad všech učitelů, včetně ředitele hudebkáře, který nám jednou ukázal na mističce povlak soli, kterou si prý předtím v kabinetu připravil sloučením chlóru se sodíkem, protože je to prý příliš nebezpečná reakce na to, aby ji předváděl před námi. Vzápětí o další hodině nám výtvarkář prozradil, že ve skutečnosti ten chlorid sodný sloučil on.
S takovým přístupem samozřejmě chemie těžko někoho oslní :D