- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prostě špatné poměry plodí špatnou morálku. Karel Marx.
Ja myslel, ze spatna moralka plodi spatne pomery.
Mame se blbe protoze se tolik krade, nebo se tolik krade, protoze se mame blbe?
Meškanie 15-20 min,to je len odhad.Aktuálne má medzištátny vlak EC Slovenská Strela +45 min / smer Děčín,Berlín,SC Pendolino do Františkových Lázní + 30 min
To jsou ale jediné dva vlaky s tak velkým zpožděním
Zloději? Tímhle úsekem jezdím každý den, včera večer jsme v Běchovicích stáli 40 minut, řekli nám porucha zabezpečovacího zařízení. Teď je z toho porucha trakčního vedení. Část vedení namontovali na nové sloupy s napínáky, takže bych tu poruchu viděl na špatně odvedenou práci lidí z trakčního vedení, tedy SŽDC. Kontrolní otázka: kdo to zaplatí?
Nesmysl, spadlo "původní TV" v traťové koleji číslo 2, prostě únava materiálu.
Izolátory jsou z porcelánu, stejného jako máte v podobně hrníčku nebo talířku v domácnosti a který k radosti hospodyňky praskne na svátečním ubruse, když je v něm černá káva nebo nějaké hezky mastná krmě .
Trakční vedení není stavba, která by měla vydržet nejvyšší stupeň zemětřesení, ale velmi labilní dílo, nikoli vlivem špatně provedené práce nebo vlivem nekvalitní údržby.
Vlivem namáhání na tah v důsledku teplotní dilatace materiálu prostě kovové prvky praskají (konzoly) a "toto ošklivé zacházení" jednoho dne přestane příslušnou součástku bavit a ta praskne. Důsledkem je ztráta upevňovacího bodu a prověšení troleje ... Příčinou prověšení troleje může být pád větve z okolní vegetace ...
Provoz je od 20,25 veden v úseku Úvaly - Praha Běchovice jen po traťové koleji číslo 1.
Jízdní řád je sestaven pro TŘI traťové koleje a prioritně se musí vyjezdit obousměrně příměstská osobní doprava, pak mohou jet dálkové spoje. Co se na trať nevejde, to prostě pojede odklonem přes Nymburk a Lysou ...
Pokud se nezačnou stíhat a hlavně trestat i výkupčíci kradených věci, tak to bude pořád začarovaný kruh. Přitom ti co kradou dostanou jen zlomek ceny z krádeže, zbytek si strčí do kapsy majitelé sběren. Jenomže to by u nás musel státní aparát chtít něco řešit.
taka kradez sa neda kvalifikovat ako vseobecne ohrozenie?
Kdybychom místo hlídání základny v Afganistánu hlídali raději koleje v Československu .................
Ve Švédsku to vyřešili tak, že když někoho přistihnou s posbíraným kovem tohoto původu, tak jim zabaví kárku... Oni to pak časem nemají čím vozit a funguje to...
Fakt i ve Švédsku se krade měď?
Ministr dopravy by měl být odvolán.
že vy jste ten, kdo si domů odnesl pár kg mědi?