- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak se těšíme a hlavně aby systém fungoval!
Jsou okamžiky, které skutečně nechápu - Dostupná, ale utajovaná data o přetočených km, objevný výrok soudu, že jde skutečně trestný čin, podobně tajné výsledky o nekvalitních, benzinových pumpách, šílený výrok zákonodárce o tenisce P.Kvitové .. Komu a k čemu to slouží ? Těm, kteří si schválili např. "Neodtažitelnost poslaneckého vozidla", vymýšlet další nesmysly a vypouštět mediální výroky !? ...
Pravda,pravda...ale já zase nechápu jak to souvisí s tímto řešením,které je opravdu potřebné ?
Už aby lidi začali kupovat auta a ne jen jejich tachometry.....
policejní diktát a šikana-brát techničák po nehodě--kde je slavný UOUU-!! Co budou ještě brát.Až budou platy v čekostáně a ceny zboží jako v EU nebude nikdo tak tupý aby kupoval starý ojetiny.Nestačí jim ekopokuty,nestačí jim buzerace s lékárničkama,hony na řidiče....když nám strkají pod nos náš nový vzor USA-jednou byla schválená tech.způsobilost vozidla a jestli si na něj majitel nakálí nebo si dá kastli ve tvaru WC (obrazně pro chytrolíny) je to jeho věc.Pokud auto svítí,brzdí adt.není důvod k buzeraci-jo když s tím jede jen po dvou kolech-na každé straně jedno-pak má řidič problém,páč má mět kola čtyřiAuta se mění co cca 3-5 let,za pár dolarů se skoro u každé pumpy dá sehnat slušná 5letá ojetina-pro Mexikány,cizince a mladé.....pak nebudem potřebovat vyžírky,buzeranty a přiživníky s STK,lékárničkama,ekopokutama.....je to chyba vlád za 25 let po sametu--jen kradli a kradli,již není co a kde,tak budem aktivně z gaučů v kancelářích buzerovat daňové poplatníky
Máme takovou míru svobody,jakou si zasloužíme ,ať už tím jak si ji vybojujeme,nebo podle toho jak podvádíme jeden druhého.Situace s ojetými vozy na našem trhu je jak v banánové republice.Podvádí se v takové míře,že nějaká optření prostě musí přijít.Asi je na nás třeba nějakého biče,když neumíme jít na volno.
Nechci se dohadovat o významu přístupu k těmto údajům, jen mě děsí skutečnost, že sotva rozchodili registr vozidel, tak do něj chtějí znova zasahovat. To vidím tak na 5 let, když to dobře půjde, už jen organizátoři semináře jsou toho jasnou zárukou.
Nejlepsi je nakupovat na Ebay Kleinanzeigen.de a je to pohoda, soukrome inzeraty, v Cesku bych si auto nekoupil, samej podvod s km a levota.
A v česku nejsou soukromé inzeráty od prvního majitele, který doloží třeba i všechny protokoly z STK a účty ze servisu? Každý normální majitel který počítá s tím že bude jednou auto prodávat a nemá co skrývat si je snad schovává.
Dokud to nebudu chtit prodat,je kazdymu kulovy,kolik to ma najeto.Souhlasim s tim,aby se potencialni zajemce mohl do databaze dostat a to napriklad jednorazovym kodem.
No ono to taky nikoho jiného kromě potenciálního zájemce nezajímá. Proč by taky mělo.
Po zadání VIN kódu by měl mít každý k dispozici kompletní historii vozu. Od výroby, přes všechny STK, kontroly, prodeje, vlastníky, ideálně i havárie od určitého rozsahu. není důvod, aby toto nebylo dostupné.
on je rozdílný přístup i autorizovaných servisů. Třeba v Mazdě mi při koupi auta bez problémů vytiskli elektronickou servisní knížku s kompletní historií (a díky tomu, že předchozí majitel jezdil celou dobu do originálního servisu byla historie velmi podrobná). Ale to u mnoha jiných značek vůbec není obvyklé
Tohle by mělo fungovat jako celoevropská databáze minimálně!!! A volně přístupná - zadám VIN a vyplivne mi to poslední záznam z STK (TÜV atd...) To by měli přetáčeči utrum minimálně v EU...
A proč jen poslední? Archivovány by měli být všechny a není tedy důvod neukázat všechny. Aspoň by si kupci mohli přečíst jaké mělo auto kdy závady. A taky by to hodně řeklo o tom jak se majitel o auto staral. Protože pokud někdo přijede na STK a nesvítí mu světlo, nebo mu teče z auta olej, případně má děravej výfuk, tak to znamená že jezdí dokud to jede a nějaká údržba ho nezajímá.
Nerozumím tomu, proč by se po zadání VIN nemohly ukázat kompletní protokoly z STK. Poctivým majitelům by při prodeji auta mohly pomoct a nepoctivým trochu ztížit prodej.
protože dokud auto neprodávám, je každýmu kulový do toho, jaký auto mělo či nemělo závady