Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zákony, kvůli kterým nesmí neočkované děti do školky, přezkoumá soud

Ústavní soud přezkoumá právní úpravu, která prakticky znemožňuje neočkovaným dětem přijetí do mateřské školy. Jeden ze tříčlenných senátů na základě stížnosti rodiny z Vysočiny předal plénu, tedy sboru všech ústavních soudců, návrh na zrušení sporných ustanovení ve dvou zákonech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L37u89c19i84e 13Š97t61ě83p55n17i46č81k96o68v42á 5243827759804

Díky těm, kteří hlasovali ANO  :-). JINAk jak koukám na diskuzi,tak očkování zanechalo trvalé následky na většině populace v ČR. Vy co očkujete už konečně zapněte mozky - JAK SE MŮŽE NAKAZIT VAŠE NAOČKOVANÉ DÍTĚ? - JE PŘECI CHRÁNĚNÉ VAKCÍNOU, KTEROU JSTE JIM NECHALI BODNOUT! NEBO NE? NEVĚŘÍTE TÉ VAKCÍNĚ? TAK PROČ JSTE JI NECHALI DÁT? POKUD SE BOJÍTE O SVÉ NAOČKOVANÉ RATOLESTI, TAK PAK UZNÁVÁTE, ŽE VAKCÍNY NEFUNGUJÍ - HM A JSTE V ... CO NA TO ŘÍCT ŽE.  ACH TA ČESKÁ LOGIKA. JSEM RÁDA, ŽE ŽIJI V ZAHRANIČÍ.;-D;-D;-D;-D:-P:-P:-P:-P:-P[>-]Rv VAŠE ODPOVĚDI JSOU MI U .... NEUVIDÍM JE :-P

+1/0
17.7.2014 23:14

M44a94r76e14k 52Š46i16m59o42n 2904177618548

Prosím, ponechme rodičům právo vybrat si, jestli dát dítě očkovat nebo ne. Pak ale ponechme právo školek vybrat si, které dítě přijmou a které ne. Proočkovanost stále klesá, ve školce se děti snadno nakazí. Až vaší těhotné manželce přinese dítě ze školky zarděnky a vaše druhorozené se narodí s jednou rukou, tak si na očkování vzpomenete.

+2/0
9.7.2014 2:48

H55a64n75a 48K81a41z62i18n60o55t36o28v89á 9233746960455

Pane Šimone, vy asi neznáte příslušnou legislativu... kdyby tam byla možnost, že zřizovatel školky má právo se rozhodnout o tom, zda zařadí do svého zařízení neočkované dítě, byla by to výhra. Tato možnost tu, bohužel, není, neočkované dítě dnes nemá šanci se dostat do školky. A bohužel není rozlišeno, zda dítě není očkováné vůbec, nebo jen mu třeba chybí některá z nemocí. Víte, existují dnes na trhu například šetrnější vakcíny s menším množstvím hliníku a konkrétně vakcína nahrazující hexavakcínu nemá složku proti hepatitidě B. Tím pádem, i když rodič v dobré víře chce nechat dítě naočkovat, ale chce zároveň šetrnější vakcínu, kterou si navíc zaplatí, tak stejně jeho dítě nemůže být přijato do školky, protože nemá kompletní očkování dle platného očkovacího schématu. V tom já vidím jeden z problémů. Registrujeme tu nová léčiva, ale máme starou legislativu... postrádá to logiku.

+1/0
9.7.2014 7:28

P54a92v72e33l 21O58d60r84a66z47i95l 6484289917480

Mně přijde neskutečné, aby stát požadoval pod nejrůznějšími tresty vpichování takových látek do dětí, které mají tak vysoce pravděpodobné tak závažné účinky a to polovinu NÚ farmaceutická firma zatají.

Například smrt označí jako "náhlá život ohrožující alergická reakce" nebo "obrna dýchacího svalstva vedoucí k zástavě dechu"

;-€

+3/0
9.7.2014 8:12

H55a91n36a 42K91a93z42i50n22o71t82o49v49á 9853626330415

Přesně tak, hlavně je důležité něco taky vědět o tom, jak se ta sledování/studie dělají... pokud se testuje, tak obvykle ne na dětech, protože to je neetické a nezákonné a navíc se testuje na zdravých jedincích... takže potom co se můžeme divit, že najednou máme závažné N.Ú u malých kojenců (nedej bože když jsou ještě nějak nemocní, mají imunodeficit nebo jsou nedonošení - ale doktorům - některým - je to jedno, prostě to napíchají, shrábnou odměnu, případný N.Ú nedají do souvislosti s očkováním a rodičům zbudou oči pro pláč).

+1/0
9.7.2014 8:18

P62a95v45e23l 88O31d43r15a25z63i25l 6934669697420

Podle letáku priorix více než 1000 dětí ročně potká osud v podobě těchto NÚ:

infekce středního ucha, otok žláz na krku, v podpaží nebo v tříslech, ztráta chuti k jídlu, nervozita, neobvyklý pláč, neschopnost spánku (insomnie), zarudnutí, podráždění a výtok z očí (zánět spojivek), bronchitida, kašel, otok příušních žláz, průjem, zvracení

0/0
9.7.2014 8:14

H62a86n71a 97K85a42z14i51n22o52t59o61v38á 9193206970135

A to jsou pouze statistická data, co firmy posbírají po světě od institucí, jako je SUKL nebo co přiznají ze studií. U nás je ale obrovská podhlášenost a lékaři často N.Ú bagatelizují... takže skutečná čísla mohou být několikanásobně větší.

0/0
9.7.2014 8:27

M24a64r85t32i56n 34T66r70u92h36l75a39r 4269561552122

Vážené dámy a pánové, Vaše starost o zdraví či život mé a mých dětí mě dojímá, avšak dovolte mi ponechat si o tom rozhodovací právo. Vzhledem k tomu, že české právo se v této věci zcela radikálně liší od práva civilizovaných zemí dále na západ, dovoluji si Vám nevěřit ani nos mezi ušima, natož něco tak zásadního, jako je očkování. Vím, že se o své zdraví postarám s daleko větším zájmem a odpovědností, než Vy od stolu, naditého k prasknutí bankovkami z úplatků, zpoza dveří, ošoupaných návštěvami lobbistů a jiných hajzlíků, sledujících pouze zájmy své a své peněženky, ať to stojí co to stojí.

+3/0
8.7.2014 15:32

M50a86r62t23i63n 46T98r57u53h32l70a38r 4689151952152

Opakuji: nevěřím Vám ani nos mezi očima, poslanče Leoši Hegere a Ministerstvo zdravotnictví. 

http://goo.gl/VEUwsO

0/0
9.7.2014 2:16

H64a21n78a 11K83a19z15i62n15o37t92o15v37á 9223946940145

taky krásný článek

http://ona.idnes.cz/ockovani-je-velky-podvod-rika-byvaly-farmaceuticky-magnat-pnk-/zdravi.aspx?c=A110316_095115_zdravi_pet

+1/−1
8.7.2014 10:56

P59a86v31e57l 84O49d76r65a38z78i33l 6634379117870

Jo kdepak Virapen...

0/0
8.7.2014 13:10

H39a70n73a 15K76a53z27i41n80o98t18o36v53á 9923296410375

tady je popsán příklad, jak paušální očkování může zabít dítě... kdyby se lékař zamyslel, tak by toho chudáka nemocného neočkoval... http://www.sukl.cz/sukl/informacni-zpravodaj-nezadouci-ucinky-leciv-4-2013

0/0
8.7.2014 10:08

R74u34d19o27l73f 56P79e71k12á45r55e40k 9812971779363

No, malinko to tady doplníme citací z onoho článku: "V tomto případě nelze jednoznačně posoudit vliv očkování na vývoj onemocnění, neboť prognóza základního onemocnění není příznivá."

a ještě: "Jednalo se o předčasně narozené dítě, u kterého se v 6 týdnech objevily apnoické pauzy a poruchy vědomí. Provedená vyšetření (EEG, echokardiografické vyšetření srdce) ale neprokázala žádné abnormality. Do věku 19 měsíců byl chlapec 10× léčen antibiotiky pro opakující se infekce dýchacího ústrojí a více než 20× podstoupil

paracentézu pro akutní zánět středního ucha. Ve věku 12 měsíců byla diagnostikována splenomegalie, která přechodně ustoupila a opět se

objevila. Ve věku 13 měsíců chlapec podstoupil adenotomii a o měsíc později oboustrannou mastoidektomii. Byl diagnostikován X-vázaný lymfoproliferativní syndrom."

Při vědomí okolnozí je vaše formulace: "...jak paušální očkování může zabít dítě..." poněkud, ehm, nepřesná.

+1/0
8.7.2014 14:13

P15a75v66e47l 89O28d59r41a55z50i57l 6764229327710

Hlavně že si mohl lékař vykázat očkovací výkon, že, na děcku už tak moc nesejde, že.

+1/−1
8.7.2014 14:19

R18u46d95o88l12f 90P69e64k23á93r43e73k 9172711109973

Já teda tu "anamnézu" vnímám, jako zoufalé snažení o záchranu nezachranitelného a rozhodně nemám pocit, že by lékařům na tom děcku už tak moc nesešlo...

+1/0
8.7.2014 15:02

P11a39v98e48l 26O62d92r47a55z74i77l 6714339987130

Píšu o tom očkujícím dobrákovi.

0/0
9.7.2014 8:05

H58a78n73a 46K92a85z18i74n44o44t20o52v53á 9553536510685

no ale píše se tam dále toto (jenže vy jste si z toho  vzal jen to, co se vám hodí): Anamnéza

chlapce nicméně jasně poukazovala na velmi závažnou

poruchu imunity a otázka přínosu očkování

je u takovýchto jedinců sporná. V SPC3 přípravku

Prevenar 13 (příklad vakcíny proti pneumokokům)

je uvedeno, že údaje o bezpečnosti a imunogenicitě přípravku nejsou dostupné u skupin jedinců se specifickými imunodeficity (např. dědičná nebo získaná dysfunkce sleziny, HIV infekce, malignity, transplantace hematopoetických kmenových buněk, nefrotický syndrom) a očkování by mělo být zváženo u každého jednotlivce.

0/0
8.7.2014 16:10

H54a52n55a 46K23a83z54i55n53o58t43o37v23á 9973416240895

doporučuji všem, kteří tu obhajují očkování, aby si našli informace o hlášení nežádoucích účinků SUKLu za rok 2013. Statistiky uvádí, že u nás je zhruba 80% podhlášenost, takže když si uvedená čísla adekvátně navýšíte... :-) chtěl by někdo z vás, aby jeho dítě mělo encefalitidu po očkování?

+2/−2
8.7.2014 8:01

M84a94r43e35k 16Š22i91m64o64n 2134167208498

Takže byste radši chtěla klíšťovou encefalitidu bez očkování?

+1/0
9.7.2014 2:39

H90a11n32a 18K26a80z52i66n45o94t28o90v49á 9373746460315

ano, protože klíšťová encefalitida je léčitelná, u dětí má příznaky zhruba jako chřipka, protože častěji se projeví jako mírnější meningitida. Ano, komplikace mohou být, ale zdravý imunitní systém, který není rozhozený díky nepřirozeným zásahům (například očkování), si s nemocí poradí. Důležitá je spíše prevence, prohlídnout dítě po návratu z přírody atd.

+1/−1
9.7.2014 7:41

M46i77c37h62a70l 58M18i42l47l39e63r 9806572809482

"komplikace mohou být, ale zdravý imunitní systém, který není rozhozený díky nepřirozeným zásahům (například očkování)"

 Rozhodne, nepovazuji ockovani za 100% vhodne ve vsech pripadech, a uznavam, ze existuji pravidlo potvrzujici vyjimky jako u vseho jineho, ale nesouhlasim se zurivymi utoky madam, ktera je ochotna pomalu i zlomenou nohu pricist nasledkum ockovani.;-)

0/0
9.7.2014 8:18

H45a13n66a 41K15a14z80i60n70o33t48o10v25á 9443666840265

Jaké zuřivé útoky máte na mysli, pane Millere?8-o

Já jsem předložila pouze fakta a napsala pár vlastních postřehů, které mám za dobu takřka dvou let, co se očkováním jako chemik zabývám. Podle mého názoru není nic špatného na tom, když se veřejnost dozví i fakta z "druhé strany". Uvědomujete si, že informace, které máte vy jsou jen ty, které farmaceutické firmy chtějí, aby se vám dostaly? Letáky u lékaře, reklama v televizi, to vše platí farmaceutický průmysl. I to, co o vakcínách lékaři ví, to jim podsouvají farmaceutické firmy. Děje se to na "seminářích", které tyto firmy pořádají, kde lékaře v příjemném prostředí pohostí atd. Taky jsem tu psala, že nejsem zcela proti očkování, ale jsem proti tomu, aby se očkovalo zbytečně vše a nelogicky paušálně hlava nehlava. Už jsem to tu popisovala, kdybyste se namáhal a přečetl si to, nemusel byste tu psát nesmysly.

0/0
9.7.2014 8:25

H27a43n66a 38K81a86z29i52n23o75t77o50v88á 9843866230795

Mimochodem, vy jste očkovaný proti klíšťové encefalitidě? Víte, že meningitidu mohou způsobovat i běžné herpes viry? Můj přítel například měl aseptickou meningitidu po tom, co se nakazil ode mě běžným herpesem, co jsem měla na rtu. Ležel tři týdny v nemocnici, kdy mu doktoři tvrdili, že má borreliozu. Měl oboustrannou parézu n. facialis, mírné následky má dosnes. Nemáte strach? Proti tomuto druhu nákazy očkování není, proti borrelioze taky ne (mimochodem neuroborrelioza jako akutní fáze onemocnění může také způsobit meningitidu/encefalitidu). Co infarkt, mrtvice, rakovina? Nebojíte se? V Evropě zemře na následky CV onemocnění více lidí než na nějako blbou klíšťovku... Vy jste jasně podlehl marketingové masáži :-D

0/0
9.7.2014 8:34

K54a45r69e43l 41D26v64o26ř65á38k 2314582922974

I průměrný negramot snadno pochopí, že neočkované dítě je jako časovaná bomba. Přinesete si domů časovanou bombu nebo ji necháte venku?

+4/−2
8.7.2014 0:56

H80a54n46a 63K24a24z20i62n26o47t88o90v38á 9123206810485

pane Dvořáku, nemáte pravdu.

+2/−4
8.7.2014 7:57
Foto

D61a85l45i88m31i25l 82T85a26z11b21í25r57e96k 9926302777960

napsal jsem dva komentáře a smazal je.........s takovými Dvořáky nemá cenu mrhat časem......je to pouhý TROLL.

+1/−2
8.7.2014 9:17

P95a52v30e71l 98O68d91r29a31z54i49l 6874629167830

Vy zjevě s chápáním potíže nemáte, žádné se u vás nevyskytuje.

+2/−1
8.7.2014 13:11
Foto

D89a69l72i56m18i59l 39T62a77z97b23í97r46e67k 9496942707600

za prvé jsem pro svobodu očkování. Už jsme dost civilizovaní, aby jsme byli schopni rozhodovat jednotlivě. Až v tu chvíli lidé začnou přemýšlet o tom co jim očkování přináší za klady a zápory. Ve vyspělých státech je svoboda očkování a vše je v pořádku. Za druhé k těm školkám. Dítě, které je očkováno se bát nemusí, že ho nakazí neočkované dítě, vždyť je chráněno a nositelem nákazy může být kterékoli z nich. Takže tuto nemožnost navštěvovat školku lze chápat pouze jako šikanu rodičů. Pokud půjdeme dále, tak každý starší člověk již nemá v sobě ochranu vytvořenou v mládí očkovací látkou, protože už po těch letech nefunguje. Takže tam, kde jsou staří lidé by nesměli chodit děti, protože by bylo riziko nákazy. Očkování v minulosti zachránilo spousty životů. A co dnes? Víme jaká je kvalita vakcín? Proč se objevuje tolik negativních zpráv o očkování? Proč je tolik otazníků kolem očkování?

+5/−6
8.7.2014 0:05

R15u24d39o27l88f 85P75e96k11á92r38e45k 9372471159413

Proč? Protože lidi pálí dobré bydlo a vymýšlejí kraviny. Polovzdělené těhule se "informují" na mimibazaru. Postižené tuberou či obrnou viděly možná "z rychlíku". A pak tady trousí moudra o revizi očkovacích plánů, aby náhodou ten jejich bobeček neměl bebíčko...Rv;-€

+6/−4
8.7.2014 0:17

A67n37t30o72n68í46n 65G88a52ž73á85k 7705545600816

Povinne ockovani proti tuberkuloze u nas bylo zruseno v roce 2010.

0/0
8.7.2014 14:42

M58a78r37e56k 90Š53i71m79o86n 2804217578458

A je to chyba, protože tuberkuloza k nám zase přijíždí z východu, neboť v Sovětském Svazu se tuberkuloza vymýtit nepodařila.

0/0
9.7.2014 2:53

H34a41n69a 74K92a15z98i21n74o96t90o67v57á 9503746250985

Nikde se TBC nepodařilo vymýtit, ani u nás ne... a očkováním se počet nemocných výrazně nesnížil. Přečtěte si o tom tu práci, co jsem zde linkovala... Podívejte se na doporučení ČPS, jak se staví k očkování proti TBC. Ta vakcína není bezpečná a ani dostatečně účinná, proto byla stažena. Ne proto, že by TBC byla na ústupu...

0/0
9.7.2014 8:39

P14e52t49r 20K78o66v10a90ř23í87k 1941573439917

Pane, velice se mýlíte. Je jen velmi málo lidí, kteří dokáží posoudit a správně vyhodnotit pro a proti očkování. Můžete být inteligentní, jak chcete, přesto jako laik všechny důsledky posoudit nedokážete. Bohužel, nemoci, které před pár desítkami let byly postrachem dětí, jsou dnes pouze výsměšným slovem v hubách rozmazlené společnosti. Pokud ale přestane být očkování tak masivní jako nyní, ty nemoci se opět časem vrátí.

+4/0
8.7.2014 9:28

H57a88n30a 63K20a14z21i76n48o60t70o82v81á 9453876430135

Pane Kovaříku, není to pravda, například u TBC je zaznamenán jen velmi malý pokles výskytu se zavedením očkování... Spousta nemocí ustoupila spíše pod vlivem zvyšující se životní úrovně a hygieny a také nyní se díky antibiotikům většina z těchto chorob dá úspěšně léčit.

+1/−3
8.7.2014 9:32

P96e63t86r 75K67o17v35a55ř74í68k 1821793269137

Pan= Kazinotová, není to pravda. Většina nemocí ustoupila (nebo dokonce úplně vymizela) díky masivnímu očkování v předešlých desetiletích.

+4/−1
8.7.2014 9:35

H62a41n15a 43K78a37z85i63n21o86t37o13v87á 9483946840645

některé ano, jiné ne

0/−2
8.7.2014 10:03

P12a78v84e97l 93O55d25r88a80z93i18l 6454449387960

To je odvážné tvrzení na to, že ho nemáte jak podložit (neexistuje srovnávací studie, pochopitelně).

+2/−1
8.7.2014 13:17

M31a57r17t51i76n 11T19r16u26h43l51a98r 4489641282852

Není to odvážné tvrzení. Při pouhém pohledu do grafu počtu nemocných v čase zjistíte mnoho zajímavých a ještě více alarmujících informací. Například počet nemocných se od druhé světové války snižuje bez ohledu na očkování. Zjistíte dále například, že po zavedení očkování se rychlost poklesu počtu nemocných SNÍŽILA (tedy přesně opačně, než byste čekal). Zjistíte dále, že u několika nemocí se graf po zavedení očkování "zlomil" tak, že bez zavedení očkování by tato choroba v současnosti již samovolně vymizela. Odkazy Vám hledat s prominutím nebudu, protože byste stejně nevěřil. Kupte si knihy a vzdělávejte se i mimo oficiální očkovací větev.

+3/0
8.7.2014 15:49

M59a89r14e80k 10Š41i15m68o84n 2884547968428

Tyto odhady, které popisujete, jsou naprosto hypotetické. Korelovat vývoj nemocnosti s očkováním a ještě vyslovovat hypotézy, co by bylo kdyby, je naprosto zcestné. Ten váš graf je jen výsledek, nevidíte tam migrace obyvatel nebo naopak jejich zastavení, nevidíte tam nově zavedené technologie (rentgen, antibiotika), nevidíte tam spoustu věcí, které na nemocnost měly vliv. Proto to nelze jednoduše korelovat.

0/−1
9.7.2014 2:59

P77a28v76e58l 39O80d40r41a53z17i62l 6914729677630

Ovšem, proto je zhola nesmyslné tvrdit, že nemocnost obecně klesá díky masivnímu očkování.

Víte například to, že kdyby se splnil vlhký sen farmaceutických firem a populace v ČR by byla 100% proočkovaná proti klíšťové encefalitidě, tak by počet jedinců se závažnými nežádoucími účinky byl VYŠŠÍ, než současný počet lidí s potížemi s KME?

+1/0
9.7.2014 8:10

P51a55v76e33l 62O18d57r54a40z56i96l 6894519487650

Jste si jistý, že se vám podařilo pochopit, na jaký příspěvek reaguji?

0/0
9.7.2014 8:07

M86a56r22e72k 47Š25i74m49o18n 2834867548168

Ten váš příklad je krátkozraký. Připusťme, že školka přijme neočkované dítě nebo dokonce přestane míru očkování sledovat. V jedné třídě se sejde třeba polovina dětí neočkovaných. Jedno někde chytí zarděnky, děti se mezi sebou nakazí zarděnkami, přinesou to domů a dvě těhotné maminky kvůli tomu porodí detičko bez ručiček nebo nožiček. Pak ještě zažalují školku, že neohlídala zdraví jejich dětí.

+1/0
9.7.2014 2:52

H81a51n87a 37K73a50z27i39n22o30t43o34v30á 9723466110425

Prosím vás, od kdy má co školka hlídat zdraví dětí? Snad za zdraví svých dětí jsem odpovědná já jako rodič... Kdyby byl systém očkování nastavený logičtěji, tak jak to třeba bývalo (mám teď na mysli konkrétně zarděnky), tak by se očkovaly mladé dívky a ne mimina. Vakcína má totiž účinnost 10-15 let, takže v době, kdy je žena dnes těhotná (25-35 let) už dávno nemá protilátky. Jestli se o tom chcete přesvědčit, nechte vaši ženu natestovat na protilátky a uvidíte sám :-) Navíc každá žena, která neprodělala zarděnky by měla být uvědomělá a měla by se před plánovaným těhotenstvím nechat natestovat případně očkovat. Já jsem zarděnky jako malá prodělala a tak mám klid.

+1/0
9.7.2014 7:34

R90u88d91o86l30f 16P79e98k30á48r75e15k 9672491749623

No, pokud si mám vybrat mezi zarudnutím a otokem po očkování proti TBC a rizikem, že moje děti potkají v MHD nějakého běžence/namezdní sílu s "chrlením krve/otevřenou tuberou", tak jednoznačně volím vakcinaci. A ne, není to hypotetický případ, bohužel jsme na hlavním koridoru a takové případy se už objevily...Rv

+6/−2
7.7.2014 23:51

H50a71n88a 68K68a25z10i30n36o74t35o77v48á 9273516380485

Víte, pane Pekárku, problém je v tom, že i lékaři otevřeně přiznávají, že zrovna BCG vakcína proti TBC není spolehlivá. Navíc nežádoucí účinky po této vakcíně nejsou jen zarudnutí a otok, ale také těžké abscesy a leukemie. Primářka plicního oddělení jedné z prestižních pražských nemocnic sama o této vakcíně hovořila jako o zbytečné a také tam zmiňovala dnešní účinné metody léčby atd. Proč si myslíte, že plošné očkování proti TBC bylo zrušeno? Určitě ne proto, že by nemoc byla vymýcená.

+1/−2
8.7.2014 7:46

K75a91r97o61l29i61n44a 17M37a52r12i50e 33H53l80a68v70s78o10v57á 6424729745883

tak sem dejte odkaz na na tvrzení

0/0
8.7.2014 8:23

H71a60n54a 79K11a60z13i96n47o66t90o56v76á 9113316200535

http://www.pediatrics.cz/stanoviska-cps-a-doporuceni/

přečtěte si pdf sedmé v pořadí, tam to máte jasně napsáno

+1/−1
8.7.2014 8:36

H60a40n72a 97K79a13z30i53n19o76t47o50v80á 9153126270185

a třeba tady... http://www.lidovky.cz/ministerstvo-chce-zrusit-povinne-ockovani-kojencu-proti-tbc-pt5-/zpravy-domov.aspx?c=A100628_084256_ln_domov_tsh

+1/−1
8.7.2014 8:50

J89a67r16o64m16í76r 49K14r13á65l 4610339904699

Bylo zrušeno proto, že se předpokládala jen malá pravděpodobnost nakažení.  A to se ukázalo jako mylný předpoklad.

+2/−1
8.7.2014 8:24

H56a89n14a 80K41a12z90i90n57o33t35o91v82á 9643566650605

http://www.pediatrics.cz/stanoviska-cps-a-doporuceni/

0/−1
8.7.2014 8:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.