- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ještě, že ty Bezpečnostní předpisy ICAO jsou tak benevolentní a cestující si nesmí vzít nic na palubu ani deštník. Snad teď drobet povolí a budou si moci obléknout potápěčský oblek v tom budou zcela v suchu. Alespoň nebudou mít pocit, že jim teče do bot.
"cestující si nesmí vzít nic na palubu ani deštník."
Letas vubec? Asi ne, jinak bys nenapsal takovou broskvovinu.
Airbusy nemiluju.. tvrdí sezení mi vadí když letím jen do Evropy natož do Austrálie.
Boeingy si pochvaluji. Taktéž mám rád všechny americké letecké společnosti, protože k pivo na rozdíl od Švýcarske Edelweiss dostanu zdarma a ne jedno když není huba holé neštěstí, a k jakémukolůiv pití dostanu LED. To Evropa ještě nezná ani v 21.století. Nalévat vodu cestujícím bez ledu by měl být zločin.
Létám často, a zpravidla mezikontinentálně a dokážu portovnávat jednotlivé aerolinky. A320 považuji s ohledem na pohodlí za to nejhorší. S A380 doufám nikdy nepoletím. To čekání na výstup z letounu, bude dost......nepříjemné. O baru a tělocvičně na palubě se dnes už ve spojení s A380 nemluví. Víme přeece že to byl nesmysl už na začátku.
Vavro, co takhle aspon jednou s A380 letet, nez zase napises tyhle nesmysly?
Nema cenu zasvecene pindat o necem, co jsi sam nezkusil a co zije pouze ve tvych hodne zkreslenych predstavach.
Z dalkovych letu WB letadly mam za sebou celou radu s B747 a B777, nekolik s A340 a nejnoveji 10 letu s A380 Qantasu a Emirates. Ackoliv jsem fanousek Jumba uz od 70.let, s A380 letam velmi rad od 2011. Je pohodlnejsi a tissi nez Jumbo.
O nastupovani/vystupovani NEMAS poneti. Je jasne, ze nevis, ze kapacita dolni paluby u A380 neni o moc vetsi nez kapacita dolni paluby Jumba; podle individulani konfigurace a aerolinky dole tak kolem 40 sedadel vic, tedy pribl. jen 10% rozdilu.
Protoze na rozdil od B747, u A380 ma kazda paluba ma svuj vlastni vychod, vystup pasazeru z A 380 netrva o moc dele nez vystup z B747.
"O baru a tělocvičně na palubě se dnes už ve spojení s A380 nemluví." Tak plne vybaveny bar pro pasazery v 1.tride a business je v A380 NORMALKA. Emirates navic maji sprchy/spa pro pasazery v 1.tride. A namisto "telocvicny" jak Qantas, tak Emirates maji klubovnu pro business a 1.tridu. Pro pasazery v economy je ve dvou mistech "samoobsluzny bar" s malym obcerstvenim (ovoce, susenky, keksy, tycinky, nealko napoje).
Teda upřímně řečeno, nevím, zda by mě takové sprchování nějak extra potěšilo...
No pokial je to len čistá voda ... teraz si predstavte, že by praskla nádrž s fekáliami...
nechtěl bych být v jejich kůži, před deseti rokama , když jsem odlétal z Bulharska letiště Burgas,když jsme si sedli do letadla tak nám dali noviny BLESK , kde bylo že ve Španělsku spadlo letadlo .... blbej pak pocit
kdyz jsme v cervenci 2008 nastupovali v Melbourne na letadlo Emirates na cestu na Novy Zeland, noviny k dispozici pasazerum u Gate mely hlavni zpravu o vybuchu v trupu letadla Qantasu (let Londyn- Melbourne QF 30), nedlouho po mezipristani v Hong Kongu. Vybuch zpusobila tlakova lahev s kyslikem.
Co to mohlo způsobit ? Inu - o patro výš někdo zapomněl zavřít kohoutek.
Ryan nejenže by se nevrátil, ale ještě by během letu začal vybírat příplatek za sprchování...
Tak podľa záberov na tú niagáru čo sa valí zo stropu to fakt musela byť medzi sedadlami rieka.. sa divím, že niekoho nestrhol prúd..
Co si budeme povídat, nahnáno měli určitě. Ostatně když vám v deseti tisících začne téct chladič...
Tak hold nekdo na horni palube zapomnel, ze napousti vanu... to se stava...
Stává, ale proto ještě nutné není tomu vzdávat hold.