- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
U vodoměrů je tomu naopak, tam se kubíky vody natáčejí, aby vodárny mohly optimalizovat zisky.
Proč to tak komplikujete? Trestný čin... Zpřístupněte veškeré minulé údaje servisů a STK a přestane se stáčet (protože bude hrozit, že se to provalí a z toho poplynou i důsledky). To, že jsou tyto údaje neveřejné, jen vede k současné praxi. Místo trestů chci transparentnost. Tlačit by se mělo i na dovozce (nedovolíte nám lustraci, budete muset zavřít krám), autorizované servisy a STK. Stejné je to i s korupcí - zveřejněte smlouvy a podvodů ubude víc, než při hledání a stíhaní pachatelů.
Nepotřebujeme žádný zákon? Tak přesně tyto kecy udržují současný bídný stav. Jeden právní názor současnou praxi (masivního stáčení, zejména u dovozců ojetin) nijak nezmění. Nemusíme pachatele stíhat a trestat, jen otevřeme veškeré přístupné záznamy. Ono by možná stačilo, kdyby servisy a STK měly povinnost sdělovat minulé záznamy aktuálnímu majiteli auta. Hned by se to vyřešilo!
Obecně problém vidím ne v pojmenování TČ ale v prokázání, že tak někdo vědomě uskutečnil. Každopádně tomu, proč v ČR stále je takový problém uvádět a zveřejňovat údaj o počtu najetých kilometrů a zapisovat jej do veřejně přístupné databáze, nechápu. Jestli náhodou za tím není nejen silná lobby prodejců ojetin, ale i firem obecně .. ono se to pak blbě šmelí s cesťákama :-)
Takováhle firma nic takového nedělá, stočené to kupuje nevědomě. Největší stáčeči jsou drobní dovozci a jednotlivci. Tohle je kladivo na ně.
Jak to sakra muze byt dostacujici, kdyz ve spouste pripadu neni mmozne hodnotit, o kolik stoupla realna cena? Mongolsko fakt. Jsem si jistej, ze takhle uz nekdo tady reagoval, tak se omlouvam, ale tohle mi nedalo
Kromě ježdění autem nemám o tom nějaký dobrý přehled. Kdybych si šla koupit do autobazaru vůz, který by měl najeto o hodně více, tak by musel být i hodně levnější. Cena je přece nejen podle roku výroby, ale též podle ujetých kilometrů a podle toho, jak dřívější majitel o auto pečoval. Domnívám se, že ta cena by byla jistě vyšší nežý o 5 000, do kterých se jedná o přestupek.
nemyslím si, že by AAA to stáčeli sami (to by byl velký risk), oni jen nevědomě nakupují možná stočené vozy. Když jsem kupoval auto, tak jsem je taky navštívil, a pak jsem se raději rozhodl koupit jinde. Nevěřil jsem tomu co deklarovali, a pak mě taky hned odradilo tvrzení, že daný vůz už má někdo vyhlídnutý, a pokud si ho hned nevezmu, tak že večer už bude pryč ...... kecy.
AAA lzou jak kdyz tiskne. Minuly tyden jim prodal tchan auto, jehoz byl 5. majitel. Dnes jej inzeruji jako po prvnim majiteli .
Dokud se nenachytá nějaký ústavní soudce při pořízení vozu tak se nic nezmění
Snad se konečně ti lotři(lumpové apod.) dočkají "zasloužené" odměny. Je až směšné, jak byli dosud "odměňováni". Nejlépe by bylo, kdyby do zadržovací místnosti měli přístup i ti, kteří "výhodně" nakoupili.
Clovek si tak rika, jaky je problem mit celoevropskou databazi s udaji o tachometru pro auta, kde by se vzdy poznamanala hodnota pri STK, prodeji, servisu. Jednoduche jak facka a prukazne.
Misto toho se tady 20 let resi co s pretacenim a jak to dokazat a trestat, pritom to neni vubecc zapotrebi - kdo by so koupil stocene auto, kdyby to mohl jednoduse zjistit.
No, ale to by asi prisly o velky kseft bazary, certifikacni firmy atd., takze prilis hodne lobistu, kterym jde o penize.
Na STK se údaj o stavu kilometrů zapisuje vždy.
Jenomže asi u nás existuje nějaká temná síla, která tato data nedovolí pustit do centrální evidence...