Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pět zákazů řízení ignoroval. Pak sedl zfetovaný do auta a zabil policistku

Měl za sebou spoustu dopravních přestupků, ale zase ne tak vážných, aby ho soudci museli poslat do vězení. Policisté přitom říkají, že kdyby tam mladík z Brandýsa už dávno seděl, tak by 2. května nezabil jejich kolegyni. Josef Novák měl pět zákazů řízení, přesto jezdil a zabíjel. Teď se kvůli němu mění zákony.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P84e55t82r 59V97o52n66d27r48a67c84e49k 7935751933950

Příklad z USA ........ v USA existuje soud tzv. 1.stupně , kdy 24 hodin denně 7 dní v týdnu soud řeší drobné přestupky ihned - takže je klidně možné že 2 hodiny po spáchání přestupku můžete být ve vězení ..... pokud s vězením nesouhlasíte bude následovat klasické řízení , které vás bude stát spoustu peněz a trest bude přísnější ....... u nás mají zločinci vždy navrh a mnohdy je s nimi jednáno lépe než o oběťmi. .

0/0
30.6.2014 6:50

J20o57s26e20f 78P69a44v79l79o32v48s11k82y 8756270150944

chyba policie... jak můžou nechat někoho, kdo 5 x nerespektuje zákaz? přečtěte si další zprávy : někdo ukradne figurky z lega a už mu hrozí 5 let vězení! komu tím ublížil? maximálně spoustě lidí udělal radost...:-) .. tady je chlap fet a na co se čeká? až někoho srazí ???... řeší hovadiny a důležité věci neřeší.... mají pomáhat a chránit... moc to ale nevypadá...  na silnici drbou v pravé poledne řidiče, že mají pouze parkovací světla... pokuta 1000 Kč! přitom sami tak jezdí... ale opilce nechají ...

0/−1
29.6.2014 21:36

D34a98v66i97d 46G83e66s43c23h27v85a53n67d81t19n60e48r 9549343528284

ty jsi.....ale.... policajti ho ....několikrát chytli a .... státní zástupce podal návrh na ....potrestání, ale ....soudce ho pokaždé pustil.... už....chápeš?

0/0
30.6.2014 9:33

J33o24s21e13f 78H74a13n65y43á71š 2504799543

Srpen 2013 - nerespektoval čerstvě udělený zákaz, tak šel prvně k soudu. Dostal podmínečný trest deseti měsíců odložený na 14 měsíců.

Září 2013 - za čtvrtou jízdu dostal u soudu veřejně prospěšné práce.

Zdroj: http:/

Nějak jsem nepochopil význam podmínečného trestu, kdy tato podmínka byla během jednoho měsíce porušena. Teď už se při porušení podmínky nechodí do vězení, ale dávají se VPP?

+4/0
28.6.2014 16:19

J69o75s36e97f 72H72a59n75y65á51š 2574369223

Přečíst znovu.

Jenže pak se v červenci 2013 prvně stalo, že ho policie chytila za volantem i přes zákaz. A to už je trestný čin maření úředního rozhodnutí.

+6/0
28.6.2014 15:13

P49a39v49e44l 31P92e61l75c 2109843555

Podle mě měkkost soudců v tomto případě nehraje významnou roli. Kdyby tomu, nevim jak ho slušně pojmenovat, hrozilo, že půjde od volantu rovnou do kriminálu už napoprvé, tak by ujížděl policii a přejel hlídku už napoprvé. Grázl se bude chovat jako grázl, ať bude systém jakýkoli.

+5/0
28.6.2014 11:08

J94a66r19o63s77l78a54v 45K72r22a22t42o34c49h80v60í92l 7526677714637

Jeno pět zákazů? Při druhém přestupku by mu měl odebrán ŘP i auto a to na doživotí ! Nebo snad ho policie a soudy nechají zabíjet do nekonečna? :-/Rv

+5/−4
28.6.2014 10:27

J76o65h35a73n 25Z98i50n57g28e77l 2681905796131

A to jako, že bez řidičáku přestane jezdit? ;-D;-D;-D

+2/0
28.6.2014 11:26

M16i63r95o97s85l95a21v 62B98u37d95a 9242932497412

Při druhém přestupku odebrat řidičák na doživotí?? Tak to by nikdo nejezdil!! Kolik za rok nejedete kilometrů, 2 - 3 tisíce? To nemáte moc šancí spáchat přestupek, byť nevědomky. Asi jste to myslel jinak ale špatně jste to napsal.:-)

+2/0
28.6.2014 17:23

J68o33s42e22f 91T27o10m82a89š61t79í14k 1876547449

Zákon je opravdu špatný. Policistky je mi líto.

+3/−1
28.6.2014 10:08

J52i51ř53í 46N74o96v96o53t81n75y 2528241663979

A v čem je zákon špatný?

0/0
28.6.2014 12:36

D76a11v14i10d 25G58e54s36c78h87v84a15n79d16t46n16e91r 9329173648834

Mě je líto Novotnýho.

0/0
29.6.2014 9:41

A53d69a57m 74Š43v71e78j59d45a 9480133439841

Pár faktů:

1) mladík měl 5 zákazů řízení, ale nikdy nezpůsobil žádnou havárii nebo někoho neohrozil (alespoň se o tom tedy nepíše)

2) mladík byl "zfetovaný" - nepíše se ale čím a jakým množstvím (klidně  tedy mohl mít ekvivalent ranního zbytkáče po pár pivech)

3) první nebezpečná jízda kterou mladík vykonal byla až ta osudná, která byla s nejvyšší pravděpodobností zapříčiněná právě obavou z kriminálu.

Alternativnou k zavírání lidí do kriminálu za nepoužití pásů, s čímž většina diskutujících evidentně souhlasí by mohlo být naopak uvolnění silničního zákona v tom smyslu, že by za přestupky, kde kromě ega policie neexistuej žádný poškozený (nepoužití pásů, chybějící rouška v lékárničce, projetí stopky na prázdné silnici, ...) nehrozilo lidem sebrání řidičáku nebo dokonce kriminál.

V tomto konkrétním případě by byl efekt pravděpodobně takový, že by mladík neměl motivaci snažit se ujet policii (hrozba kriminálu je slušná motivace) a nemusel by nikoho srážet. Všichni by byli spokojeni. Tedy kromě p. Chovance, který si na tom bude pravděpodobně přihřejvat polívčičku ještě hodně dlouho.. Mladíka se nijak nezastávám, jen dávám druhý pohled na věc.

+3/−10
28.6.2014 9:59

A22n60n74a 13R71a94d89o25v72á 8654617687269

Bože "...první nebezpečná jízda kterou mladík vykonal byla až ta osudná"..., jak to můžete říct? Možná jezdil jako pr@se, jenom ho nechytli, plno lidí mohl ohrozit... A když jsou pravidla nějak stanovená, tak se mají dodržovat - vím, dnes u některých všeobecně nepopulární věc.

Za pásy, nebo nekompletní lékárničku se nezavíralo, nezavírá a zavírat nebude.

A fakt mne dojímá, jak je někdo schopen obhajovat takového chvosta.

+9/−2
28.6.2014 10:22

A90d17a75m 82Š29v16e11j23d33a 9400563359811

Ano, možná jezdil jak prase, možná ne. O tom se v článku nepíše. Faktem je, že měl 5 zákazů řízení a hrozil mu kriminál aniž by kdy způsobil jakoukoliv nehodu.

Za pásy vám po čase seberou řidičák. Budete-li řídit bez něj, už vás můžou zavřít. V kriminálu tedy může skončit člověk, který nikde neprovedl nic horšího, než že si nezapl pásy a to mně nepřijde správné. Při vidině kriminálu pak může i takovéhlemu člověku na chvíli zkratovat v hlavě a může začít dělat hlouposti, které mohou mít tragický konec.

Nikoho neobhahuju. Nejde mi o tenhle konkrétní případ, jde mi o nastavení systému.

+3/−6
28.6.2014 10:37

P86e74t75r 42D48u80š71e93k 3921842405878

Systém je takový jaký je a i když se mi také mnohdy nelíbí, co je jak nastavené, tak ho respektuji (nebo se alespoň snažím). Tím, že zákony budu bojkotovat a porušovat, tak nedocílím toho, že se změní! Dle mě by zákony měly plnit zejména úlohu jakési prevence a pokud je někdo taková "lama", že na ně kašle a neustále je porušuje, tak holt za mříže patří! Chytrému napověz, hloupého kopni!!!

+3/0
28.6.2014 10:49

A59n21n74a 67R80a14d95o15v27á 8794717837629

Je mi líto, ale nevěřím, že o řidičák přicházejí v drtivé většině lidé, kteří se vybodují, protože neměli zapnutý pás a přestaňte stále mlít o "kriminále za pásy", je to nesmysl. Vídám denně lidi jezdit jako čuň@ta a nevěřím, že to udělali jednou a poprvé. Vědí ale dozajista, že mohou někoho ohrozit, ale vidina kriminálu, je jaksi netankuje - to možná až ve chvíli, kdy uvidí policii

+2/−2
28.6.2014 11:03

M29i95r42o71s88l30a28v 76B89u18d24a 9482402267792

Drtivá většina lidí přišla o řidičák právě kvůli zanedbatelným přestupkům!! Nevíte, neznáte ale hlavně že to komentujete.

+2/0
28.6.2014 17:31

A96n31n96a 31R44a94d68o94v36á 8544517357609

Nebo záleží na tom, čemu říkáte "zanedbatelné"....

0/0
29.6.2014 20:33

J30i63ř16í 13P91e79t29r83u39ž32e14l64k21a 5207682135592

I vlastní příklad překrucujete. Nešel by do vězení za pásy, ale za jízdu bez řidičáku. A to, že někoho chytnou bez pásů tolikrát, že ztratí řidičák, svědčí o vědomé ignoraci pravidel.

+3/−1
28.6.2014 17:12

M28i49r87o25s17l94a82v 49B49u66d59a 9112152267462

Stačí 4x, to je hned.

0/0
28.6.2014 17:32

M93i67r56o36s11l21a56v 60B95u94d67a 9982912667322

...nebo jedno nezastavení na stopce, dvakrát pasy a už je bez papírů!

0/0
28.6.2014 17:35

J83i10ř90í 75P35e11t47r44u22ž68e33l62k52a 5227692815332

To je teda přístup ... 4x je snad až moc, doufám, že většině lidí se to nepovede za život. Lidé co znám ani po desítkách let nepřišli o bod. A když to dotyčnému ani po třetím problému s policií nedojde (nebo je mu to šumák), tak opravdu nevím o čem diskutovat...

+1/−1
28.6.2014 17:43

M15i67r70o53s62l42a12v 48B71u88d90a 9302492957892

Co je za přístup? Podívejte se, já jezdím 27 let bez nehody a nemám žádný trestný bod. Každý kdo trochu více jezdí udělá sem tam chybu. Poukazuji pouze na nastavení bodového systému, neobhajuji onoho človíčka. Pokud nechápete, raději nekomentujte. Děkuji.

0/0
28.6.2014 17:50

M82i26r82o59s20l39a89v 44B56u32d44a 9662762577142

Ono stačí, když vám náhodou upadne RZ, v tu ránu jste na půl roku bez papírů! Ale systém je nejspíš podle vás nastaven správně, že?8-o

+1/−1
28.6.2014 17:54

J47i36ř22í 44P92e34t95r77u30ž66e88l37k63a 5227552245722

V pořádku, máme odlišný názor, přestože si to výslovně nepřejete slyšet. Každý dělá chyby, proto se tresty v jednom případě nesčítají a navíc se po určité době bez přestupků body odečítají a mažou, takže zákon na to pamatuje (pominu tu nekorektní, leč pragmatickou, poznámku že člověka chrání před postihem za chyby navíc to, že policie holt není všude ... to už jsou 3 "mechanismy"). Jestli maximum navýšit o pár bodů je otázka, ale zásadní problém nevidím.

0/0
28.6.2014 18:02

A72d42a79m 35Š39v20e71j92d25a 9330233319281

Proč by měl ale stát lidi trestat za přestupky, kterými mohou ublížit jen sami sobě nebo dokonce ani to ne? Podle mě by tu stát neměl být od toho aby se snažil lidi vychovávat.

+1/0
30.6.2014 17:23

J75i34ř89í 66P51e64t17r14u12ž65e86l47k61a 5917302115362

S odstupem času uznávám, že zrovna u těch pásů jsem to asi přestřelil. Jinak viz níže.

0/0
30.6.2014 17:27

M32i10r18o71s92l43a76v 77B18u25d49a 9502772117812

"A fakt mne dojímá, jak je někdo schopen obhajovat takového chvosta"

Jasně píše, že tímto ho nechce obhajovat, poukazuje jen na nastavení systému. Co vám na tom není jasné? Máte snad problém pochopit text?.

+1/0
28.6.2014 17:42

A56n12n90a 63R47a96d69o89v16á 8674697767929

Milý pane Budo, to o tom "neobhajování" píše až v reakci na můj příspěvek, ze kterého jste citoval. Aby bylo "jasné".

V tom prvním ale mj. píše "...nikoho neohrozil" a "...první nebezpečná jízda" (věštec?, nebo žije v představě, že chytí vždy každého, když zapr@sí a ten jím ohrožený to naštěstí ubrzdí?) a ještě bagatelizuje co a kolik toho měl chlapík v krvi nebo žíle. Zajímavá "neobhajoba".

0/0
29.6.2014 20:47

A87d76a27m 50Š91v87e11j22d23a 9560813899221

Vycházím z toho, že se v článku nic o tom, že by někoho předtím ohrožoval nepíše.

Zároveň nebagatelizuji kolik toho měl v krvi, ale jen poukazuju na to, že se o tom v článku rovněž nepíše, takže klidně mohl mít v krvi množství minimální, nebo mohl být sjetý pod obraz jak se článek snaží vsugerovat. Ale předpokládám, že pisatel tu informaci kolik toho měl řidič v krvi má, a kdyby to bylo nějaké vysoké číslo potvrzující bulvární nadpis o zfetovaném řidiči, tak by to v článku zmínil. 

Já osobně když jedu na silnici, tak raději potkám připitého řidiče, který jede slušně, než střízlivého který jede jak prase.

0/0
30.6.2014 17:17

J87a42r48o66s63l34a63v 14K90r58a11t66o63c39h61v19í11l 7136337664827

Jenom pět? Tak mu jich jěště kolik zbývá? 10, 20? Nebo do zabití nevinných? Váš názor, to je tedy síla! Změníte ho až vám takový feťák zabije, nebo zmrzačí ženu, nebo dítě? ;-(RvRvRv

+5/−1
28.6.2014 10:32

A89d40a96m 98Š58v88e10j68d43a 9550183729341

Asi jsem se špatně vyjádřil - já to nemyslel tak, že by se 5 nebo 10 porušených zákazů řízení mělo tolerovat.

Spíše si myslím, že člověku, který na silnici nikdy nezpůsobil nehodu nebo nezpůsobil jiné nebezpečí by vůbec zákaz řízení neměl být vydán. Kdyby to tak bylo, tak by pravděpodobně ani ta policistka nemusela umřít. Ač se to tedy na první pohled nezdá, tak mnou navrhovaný systém by pravděpodobně měl na silnicích podstatně méně objetí než ten současný.

Obávám se, že to jestli mi feťák někdy zabije ženu či dítě žádný zákon neovlivní. Podle mě to byl právě špatný zákon, který motivoval mladíka udělat to co udělal. Kdyby byl zákon jiný, nemuselo se třeba nic stát.

+3/−4
28.6.2014 11:02

T18e37r51e48z14a 45H22a88j96k27o26v83a 5387582484130

Rv

+1/−1
28.6.2014 11:44

A21n52n58a 33R38a96d11o50v67á 8154447637459

Takže věříte, že jezdil podle pravidel a nikdy nikoho neohrozil ("co policie nevidí, Švejdu nebolí") byl vybodován "za pásy" a poté, když nezastavil na stopce, odmítl dechovou zkoušku proto, že nesouhlasil s "policejním terorem", nejspíš, samozřejmě by nenadýchal.... Měli mu nechat ŘP - i když měl prokazatelně "drobet" něco upito nebo šňupnuto, by nezačal ujíždět a spořádaně by zastavil, ujížděl kvůli tomu, že mu sebrali řidičák... 

 Takže asketa dbalý povinností, kterému zničila charakter policie, zákon a "systém". Vám snad definitivně hráblo.Rv

+1/0
28.6.2014 13:17

J56i13ř91í 92P38e30t33r67u61ž98e86l53k93a 5927232805242

To je stejná logika, jako že nebudeme zatýkat zloděje, protože by mohli začít utíkat a někoho při tom zastřelit.

 

A čekat s odejmutím řidičáku až na nehodu je také zvrhlé, i vzhledem k tomu jak často nehody končí smrtí nebo trvalým ochrnutím. To je úplně opačný přístup, po jakém se volá ohledně policie a zákonů obecně.

 

Buď budete mít vězení, pak budou utíkat před vězením. Nebo budeme mít něco ekvivalentního, pak budou utíkat před tím. Nebo budete mít něco mírnějšího, a pak jim to bude šumák ... neříkám, že nemůže existovat nějaké chytré řešení, ale zatím jsem neslyšel, že by někoho napadlo. Co byste navrhoval?

+2/−1
28.6.2014 17:21

A30d40a60m 65Š31v12e59j49d94a 9200353109801

Systém, který by mě přišel optimální by byl takový, kdyby za přestupky, u kterých neexistuje žádný poškozený (nezapnuté pásy atd.. ) byla pouze pouze symbolická pokuta nebo by se netrestaly vůbec. Odebíráním ŘP atd. za takovéto přestupy se pouze ze slušných lidí uměle vytváří kriminálníci (neříkám však, že to musí být zrovna příklad toho týpka z článku). Myslím, že kdyby se takovéto "přestupky" přestaly trestat, tak se určitě bezpečnost na silnicích nezhorší ani o 1%.

K těmto přestupkům by mohlo být přihlíženo jako pohoršující okolnost, v případě nehody.

Zkuste si představit systém jako funguje nyní, vyvedený do extrému, kdy by za nepoužití pásů hrozil trest smrti na místě. Co byste udělal kdyby vás policie nachytala nepřipoutaného? Řekl byste si, že je to holt vaše chyba a že zákony se musí dodržovat. Nebo byste radši zahrál na Vin Diesla a začal se s šerifama honit po městě?

Přísnější zákon zkrátka nemusí přinést větší bezpečnost.

0/0
30.6.2014 16:50

J97i10ř57í 52P49e23t33r89u98ž37e25l44k59a 5527702785432

Chápu, něco na tom je. To "atd." ale myslim není tak rozsáhlé, protože třeba u stopky už sice nejsou poškození, ale ohrožení (stopka tam bývá z nějakého důvodu), u telefonování za jízdy stejně.

Ale rád bych připomenul, že u přestupků se právě zkoumá jak formální, tak materiální podstata věci. To znamená, že Vaše námitka je svým způsobem implementována, jen k tomu není příhlíženo v praxi úplně tak často a člověk se musí ozvat. V souvislosti s tímto existuje rozhodnutí soudu, kde soud zamítl postih člověka, který na prázdné silnici na konci obce překročil asi 2 km/h nad limit (tedy zákl. limit + tolerance chyby měření).

0/0
30.6.2014 17:16

A14d87a69m 52Š84v14e13j79d35a 9110423529421

Rozlišoval bych ale projetí stopky ve chvíli, kdy vidím, že široko daleko nic nejede = přestupek se nestal. A to když někdo projede stopku a kvůli tomu, třeba muselo jiné auto výrazně brzdit = přestupek se stal, i přesto, že nevznikla nehoda

S tou materiální podstatou máte pravdu. Problém je bohužel ten, že k ní většinou přihlíženo není. Nyní je to tak, že 90 - 100 % se přihlíží k formální stránce a v 0 - 10% (záleží jestli se člověk ozve) k materiální stránce. Dle mého názoru by to mělo být spíše obráceně např. 30% formální / 70% materiální aspekt.

0/0
30.6.2014 18:12

A19d96a67m 80Š11v86e95j51d52a 9980573339301

Jinak ta analogie se zloděj není moc přesná. Zloděj někoho okrade a tudíž existuje někdo poškozený. Takovéto přestupky je potřeba trestat. Ideálně tak, aby z toho poškozený měl nějaký prospěch.

Zkrátka já to beru tak, že kde neexistuje žádný poškozený, tak neexistuje ani přestupek. Nemyslím si, že by tu stát měl být od toho aby lidi vychovával a preventivně je za něco trestal.

0/0
30.6.2014 17:09

J12i44ř30í 71P59e87t70r61u16ž47e40l37k23a 5947542725242

Analogii jsem dělal čistě k výroku "neměli bychom zastavovat, protože by mohl něco", ne z hlediska trestů, jejich důvodů, potenciální výchovy atp.

0/0
30.6.2014 17:18

M22a89r47t65i28n 27H76a77v51l83í82k 4910605887223

Za nepoužítí pásu vás nikdo do vězení nepošle. On měl jít do vězení pro to, že ignoroval soudní zákaz.

+4/0
28.6.2014 10:33

A28d63a12m 67Š58v62e51j53d81a 9800133599371

Ale ten soudní zákaz můžete dostat i za bagatelní přestupky typu nezpanutných pásů. Zkrátka mi nepřijde správné, aby člověku který nikdy nezpůsobil nehodu a nikdy nikoho na silnici neohrožoval mohl být sebrán ŘP popř. viset na hlavou kriminál.

+1/−1
28.6.2014 10:48

P52e86t90r 51D77u38š85e66k 3851642835268

projetím stopky nikoho neohrožujete??? proč tam tedy ta stopka je? a jen tak pro info, řidič si nezapne pásy, je účastníkem nehody (ani ji nezaviní), díky tomu vyletí předním sklem a někoho, kdo by tu nehodu normálně přežil, svým letem skrze sklo zabije nebo zmrzačí. ano, je to poměrně nepravděpodobné, ale stát se to může. a kdyby ten poškozený byl někdo z vašeho okolí, mávnete nad tím rukou a řeknete, vždyť jen nebyl připoután a to je jeho problém? asi ne!!!

+1/−1
28.6.2014 10:53

M53i92r17o14s86l68a54v 58B27u18d58a 9912852247602

Projetím stopky, lépe řečeno ne úplným zastavením vozidla při současném dáním přednosti opravdu nikoho neohrožujete!!Nebo snad ano? Jak?

+2/0
28.6.2014 17:37

J70a45r64o83s24l67a49v 34L63e91b41e23d32a 3126559427980

Stopka je pro hlupáky, kteří se neumějí dostatečně rozhlédnout - takže všichni dostanou befelem zastavit... Znám stopky na křižovatkách, kde je po vysečení trávy nebo v zimě naprosto perfektní přehled na 200-300 metrů na hlavní. A stejná křižovatka je naprosto nepřehledná, když je to okolo naprosto zarostlé.

0/0
28.6.2014 19:10

A28d50a14m 69Š43v49e94j21d58a 9110193449371

Někde stopka opodstatnění má jinde ne. Netvrďte mi prosím, že jste nikdy nepotkal stopku, kterou by šlo projet zcela bezpečně jenom s přibržděním...

Vaše argumentace s tím, jak někdo proletí předním sklem, následně proletí zadním sklem druhého vozu a tam někoho zabije je zajímavá. Docela rád bych viděl nějakou statistiku, kolik takovýchto letců někdy někoho zabilo :-).

Ono by bylo nejbezpečnější vrátit se o pár desítek let zpátky, kdy byla maximální povolená rychlost asi 15 km /h a 10 metrů před vozem musel jít tajtrdlík s vlaječkou. To by nepochybně snížilo počty nehod na minimum.. je to ale to co chceme?

0/0
30.6.2014 17:53

P98e64t63r 77D25u30š31e79k 3681582145678

Jinými slovy chcete pane Švejdo říci, že je naprosto v pořádku, když se zákony porušují. Kdo podle vás posoudí, že projetí stopky bylo v pořádku, že nejelo žádné auto - vzdálenost auta od křižovatky 100m, 200m, 1km...??? A měřit se to bude pásmem, ne? Jestliže se někdo během jednoho nebo dvou let od získání řidičáku vyboduje, tak tam opravdu není něco v pořádku. Ten mladý člověk byl vyhozen z gymnázia, vybodoval se,...evidentně nemá respekt před zákonem. A vy tady píšete, že je vše v pořádku... To mi opravdu hlava nebere. Takže společnost má vždy čekat, až takový grázl někoho zabije a pak teprve jednat?

+2/−2
28.6.2014 10:39

A52d22a55m 55Š32v55e71j75d59a 9730443199901

Spíše jsem chtěl říct, že ne každé porušení zákona musí být zákonitě špatné.

Nastíním 2 situace.

Situace 1:

Auto A se blíží ke stopce a vidí že po hlavní silnici přijíždí auto B, které je vzdálené 100 metrů. Auto A se tedy rozhodne stopkou projet a zařadit se na hlavní. Stále mu zůstal cca 50 metrů náskok před autem B, a auto B tedy nemuselo ani zpomalit.

Situace 2:

Auto A se blíží ke stopce a vidí, že po hlavní přijíždí auto B vzdálené cca 100 metrů. Před stopkou prudce dupne na brzdu aby vyhovělo zákonu a ihned zase přidává plyn a zařazuje se na hlavní. Manévrem ale ztratil nějaký čas, takže auto B se už přiblížilo a muselo začít brzdit aby se vyhlo srážce.  Jaká situace je podle vás bezpečnější? P.S.  Máte pravdu, měli ho nejspíš rovnou po vyhození z gymnázia šoupnout do lágru :-).

0/0
30.6.2014 18:26

J36i95n69d72ř64i66c39h 89M35i92t75t58e53r 6861340203283

Zfetovanej dement, neudělal ani střední školu, problémy s chováním. To že nezpůsobil nehodu může být způsobeno tím, že tomu ostatní řidiči duchapřítomnou reakcí zabránili. Kdyby ta policistka rychleji reagovala a uskočila, mohl jste napsat, že se nic nestalo. A zbytkáč po pár pivech se nedefinuje jako zfetování, ale jako podnapilost. Jakmile ho chytli při "mařeně", měl jít okamžitě sedět s ohledem na profil osobnosti. A to, že tak osudná jízda byla jeho první nebezpečná tvrdíte jen tak od oka. A na těch pásech se furt netočte, to je každýmu fakt jedno.

+1/−1
29.6.2014 12:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.