- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nejenom D1, ale i další rozkopejte, jako každý rok. A den před začátkem prázdnin, ať to má grády. A když nebudete mít lidi, techniku, nebo materiál tak to klasicky omezte, plácněte tam značku "musíme to opravit" a vraťte se za půl roku.
Tak klasicky - nejprve je potřeba udělat všechna omezení, zúžení atd. a potom se zjišťuje, kdo zrovna není na dovolené a může alespoň přijít do práce. Sem tam se dokonce podaří dát do kupy partu, která alespoň občas hrábne do země.
to nemyslí vážně, že by se do Brna na Hradec / Liberec / Teplice mělo jezdit přes Strakonickou??? a co kamiony
No a co? Z Prahy do Karlových Varů můžete taky jet přes Bratislavu a Vídeň :-)
Je to jedno z možných skloňování toho jména. A že u každého jednotlivého podobného názvu ne každý ví, zda se skloňuje jako jednotné či pomnožné, bych i celkem odpustil. Kdekdo neví, jak se skloňuje Olomouc, takže co pak Brtnice nebo právě Psáře
Hlavně, ať to neopravují moc kvalitně...
Taková dálnice, po které se jen jezdí, je pěkná nuda...
Že OPRAVY - To by tam musel někdo opravovat. Jedu jedeu a nikde nikdo!!!!!!
po D1 jezdím hodně, mnohem více, než bych chtěl, a vždy jsem viděl hodně čilý stavební ruch v každém uzavřeném úseku.
Chtěl bych apelovat na stavebníky, aby chodili do práce včas a využívali maximálně pracovní dobu, aby pan Kubiš nemusel apelovat na řidiče ... každé pondělí jezdím Jihlava Brno a na opravovaném úseku u Bíteše jsem napočítal jednoho člověka protahujícího se v bagru o půl sedmé !!! nemají náhodou pracovat od šesti ????!!!! s takovouhle to nebude do 2020 !!!
Tak zrovna včera jsem vyjížděl opačným směrem než vy před půl sedmou a tvrdím, že práce tam již probíhaly. Nevím jestli tam bylo 100% lidí, ale pracovalo se. Že by to bylo tím obráceným směrem jízdy?
Docela nerozumím potřebě dlouhodobě pouštět pouze jeden pruh v každém směru. Vždyť teď mají celou polovinu dálnice k dispozici pro stavbu a v druhé se jezdí 2+2. A pokud je například potřeba položit mosty, tak proč omezovat celou trasu jenom do dvou pruhů? To teda bude maso!
Ony ty současné úzké pruhy jsou tam, kde loni dálnici rozšiřovali - teď si nevzpomenu, jak to vypadá na těch avizovaných úsecích, ale do běžného dálničního pásu se 2+2 pruhy nevejdou.
Úsek mezi Chodovem a Průhonicemi? Neznám snad kvalitnější úsek. CO tam chtějí proboha dělat?
Nejkvalitnější je ta ranvej na jumbo u Bělotína. Ale jinak vám naprosto rozumím...
tak snad tu udělají pořádně, aby to nějakou dobu vydrželo.
to mi připomnělo, že už se dlouho nemluvilo o tom dálničním vlnobití u Ostravy...
To je správné rozhodnutí, o dovolené mají všichni čas a mohou se kochat přírodou okolo D1
náhodou musím říct, že pozorovat stavební stroje na D1 mě někdy vážně baví.