Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Porošenko ohlásil, že armáda přeruší palbu na východě Ukrajiny

Ukrajinský prezident Petro Porošenko oznámil, že armáda krátkodobě přeruší palbu na východě Ukrajiny, aby umožnila separatistům složit zbraně či opustit zemi. Vůdce separatistů Denis Pušilin to má za další populistické prohlášení. Kyjev pokračuje ve vyšetřování úterního výbuchu plynovodu. Podle ministra vnitra ho způsobila nastražená bomba.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J68a67r88o29s57l74a28v75a 84K49a78n43i27o41k17o71v73á 7642879872567

""pokud budou po příměří následovat jednání, "pak by to mohl být krok, který prezident Porošenko slíbil a na který všichni čekáme".""

Přesně !

0/0
19.6.2014 14:47
Foto

M19i66c56h50a17l 30B16r59e88š74k24o58v67e94c 4111608544376

SU-27 je krásné letadlo, škoda ho sestřelit.

0/0
19.6.2014 10:04

V42l92a65d21i42m58í10r 41K75ú66n 5365416320564

Velmi zajímavé čtení. Mnohým otevře oči.

http://trojan.blog.idnes.cz/c/413884/Sok-pro-Ukrajince-Pravda-v-primem-prenosu.html

o....:-)....o

+1/−1
19.6.2014 9:54

P26a47v14e79l 10N71o47v17á71k 7352779296719

a nejspis je rozmistuje nekde na louce kilometr od hranic.. ;-D

+1/0
19.6.2014 8:58

A83d38a65m 91S23t15a69v85a 5378127816331

Smutné je, že marxističtí anarchisti z EU /Barroso, Bendit/ a dřívější prodloužené ruce imperialistického a despotického  SSSR ve vedení dnešní EU /Asthonová/ Rusko k těmto krokům tlačí! Jak to tu řekl Nicholas Soares /Churchillův vnuk/:" EU se musí od základů zreformovat. ... byla zkonstruovaná pro jinou dobu" !!!!

+2/−3
19.6.2014 7:47

M62i83l94a86n 57M59i56k98o 5568328363716

Rusko nakonec vyhraje a je to tak správně. A až Rusko zase požene svoje nepřátele na západ, rozhodně nesmí zastavovat v Berlíně jak to špatně udělalo v 1945, ale hnát je až k Atlantiku a do moře. A teprve potom bude v Evropě klid a pořádek!

Rusové do toho, jsme s vámi, můžete počítat a s naší podporou!

0/−3
19.6.2014 6:55

A54l44e16š 33D62r91a92š72n34a85r 9731637557937

ze rusove podporovali hitlera a umoznili tak vznik 2s.v. vam nako uslo ze? Ze spolu s nacky zautocili na polso v zari 39, prepadli finsko tehoz roku, obsadili pobalti a besarabii.Do roku 41 pak zasobovali kamarady nacky vsim od potravin az po legovaci prisady do oceli...

+2/−2
19.6.2014 7:22

M52i12l65a63n 12M42i43k92o 5728698653836

Srovnejte si to v hlavě, nebudu vás zdržovat, máte práce do neděle víc než dost!

0/0
19.6.2014 17:12

T18o51m81á41š 24H34e81j66d45a 5901785966

Tak toto je už na léčbu pod dozorem statného ošetřovatele.

+2/0
19.6.2014 7:40

J41o91s94e57f 70H70á89j32e62k 6708840919522

No jako vtip dobrý :-)

+1/0
19.6.2014 8:55

M61i79l33a16n 89M41i73k88o 5688288333176

To není vtip, Pepíku, tak to bude! A možná dřív než se nadějete. Tak se na to připravte a začněte vyrábět mávátka.

0/0
19.6.2014 17:16

J50o77s32e80f 24H79á27j30e98k 6288210639462

v tom případě si jdu připravit mávátko ráže 5,56 x 45 mm NATO:-P

0/0
20.6.2014 6:47

M61a79r73t17i22n 47Ž60e59l78i53n48s88k24ý 9828219549902

U diskusi o Ukrajine s hned slezou cesti naonaciste a na protivniky v diskusi, Rusko, Putina spusti sproste nadavky ... klasika.

+6/−4
18.6.2014 23:28

J50a60n 31S68e12d51l65á24k 1226923616207

a zaslouží si snad ten fašista Putin nějakou chválu?

+6/−7
18.6.2014 23:52

V37l81a61d13i17m71í29r 20K51ú17n 5485596980384

Putin fašista? Dal snad ROZSTŘÍLET tanky vlastní parlament, jako jeho předchůdce Jelcin?

Jo, Jelcin, to byl ten správný demokrat. Každý ze Západu si v Rusku mohl nakrást co chtěl, a co nerozkradl Západ (pardon: co právoplatně od Jelcina "koupil", byť za hubičku), dostali ještě laciněji Jelcinovi satrapové. To aby si mohli koupit anglické fotbalové kluby, námořní jachty a soukromá letadla.

o...:-(...o

+4/−1
19.6.2014 10:09

J39a71r31o45s35l78a40v83a 44K10a18n54i20o29k51o47v20á 7952939442667

Vůbec není třeba chválu, jen je třeba psát OBJEKTIVNĚ o tamní realitě..

Střízlivá fakta a ne pokroucené informace..

0/0
19.6.2014 14:50

J60a86r77o85m11í58r 50K83r77á40l 4200269934139

;-)  Neonacista nadává fašistovi ?

0/0
19.6.2014 6:11

J16o25s82e62f 89H88á91j55e82k 6728320379282

U diskuzí o Ukrajině se hned především slezou čeští bolševici a vyznavači jedný východní parodie na politika a začnou vytvářet mylný dojem, že se tu všichni těšíme na vysvobození z drápů západních imperialistů... ble:-/

0/−2
19.6.2014 8:51

V11l96a95d28i17m60í27r 43K76ú85n 5785746910614

Přečtěte si, pane Hájku:

http://trojan.blog.idnes.cz/c/413884/Sok-pro-Ukrajince-Pravda-v-primem-prenosu.html

o----:-)----o

+1/0
19.6.2014 10:11

J97o42s50e67f 70H41á87j41e30k 6258920879292

Další PUI :-/

0/−1
19.6.2014 14:07

V82l96a95d88i92m55í75r 76S61k50o21b19a 7297965831977

Má to chlapec těžké vede bandu Kyjevských bláznů

Při hodnocení akcí kyjevské vlády  experti stále častěji připomínají syndrom „afektu neadekvátnosti“. Psychiatrie ho definuje jako „neadekvátní reakci na neúspěchy v dosahování vytýčených cílů“. Hlavní projevy jsou následující: vysoká urážlivost, tvrdohlavost, negativismus a uzavřenost.

Tady máme všechny příznaky nasnadě. Premiér Arsenij Jaceňuk tuto „urážlivost“ vůči Rusku dovedl tak daleko, že 16. června prohlásil, že Kyjev „víc nebude dotovat Gazprom!“. A to i přes to, že Naftogaz Ukrajiny dluží Rusku za nezaplacené dodávky plynu 4,5 miliardy dolarů.

Ministr vnitra Arsen Avakov dovedl zase „uzavřenost“ tak daleko, že s Ukrajinou a většinou jemu podřízených kontaktuje pouze prostřednictvím Facebooku.

Vyvrcholením nenormálnosti se ale stalo chování bývalého úřadujícího ministra zahraničních věcí Andrije Deščycji. Ten přijel k ruské ambasádě v noci 15. června, kdy došlo k pogromu, a schválil akce jeho účastníků. Jeho „duševní afektace“ vyústila ve vulgární výroky  o ruském prezidentovi Vladimiru Putinovi.

+20/−3
18.6.2014 21:01

T63o65m29á22š 12B23y79d90e21l33s94k77ý 8420351630

rusko platí za tranzit kyjevu? pokud ne tak dělají chybu, zavázali se k tomu taky

0/−1
18.6.2014 21:04

A39l75e39š 12D50r88a66š94n76a94r 9711157857747

kdyby nam rakusaci obsadili a anektovali jizni moravu, tak by jste byl objektivne nezaujaty a jednal s nimi jako v rukavickach? Chapu nasr..anost ukrajincu na rusy. Po tolika letech spoluprace k nim rusove najedou a okupuji uzemi. Kdyby nam tohle udelal jeden z nasich sousedu, taky bych asi podlehl vysoké urážlivosti, tvrdohlavosti, negativismu a uzavřenosti vuci takovemu agresorovi..to lidska reakce limbickeho systemu na zakernou zradu..

+4/−2
19.6.2014 7:27

M89a18r90t76i31n 11N27o18v88o64t27n76ý 3826866781744

Až tady bude zase nějaká kremrole (napsledy nějaký Čapek) mlít o tom, jak současná vláda rozdává licence na břidlicový plyn, tak vězte, že ty smlouvy podepsal už Janukovyč:

http://www.novinky.cz/ekonomika/318295-ukrajina-si-placla-s-chevronem-ohledne-tezby-bridlicoveho-plynu.html

+7/−2
18.6.2014 20:09

J84i65r37k54a 43S75o92v43i53č 7310340626787

Řešením krize na východě UA je následující jednoduchý postup :

1) Rusko požádá  OSN o schválení bezletové zóny nad Donbassem

2) Rusko schválení k této bezletové zóně nedostane, protože to Západ zablokuje.

3) Rusko zavede bezletovou zónu samo nehledě na OSN

4) Rusko dodá Doněckým těžké zbraně, aby se srovnal poměr sil

5) Poté nastane mír a klid, ježto jinak vzběsivší se ukrajinskou vraždící Nacionální gardu nic jiného nezastaví. Válka se dá zastavit jen válečnými prostředky !!! !!!!!!

+16/−7
18.6.2014 20:00

T32o44m27á12š 94B48y28d18e12l52s26k71ý 8620531380

začnu koncem,není pravda,že válka se dá ukončit jen válečnými prostředky. Válku je možno zastavit i jinými prostředky, pokud všechny strany budou mít vůli to udělat. na jednostranné příměří dojelo víc států. Chce to kulatý stůl a všechny zainteresované strany aby tam vysllali svoje zástupce.  Po celou dobu jednání by bylo dodržováno zastavení palby s monitoringem všech zúčastněných stran

 Problém RB je jinak v tom, že v radě jsou státy, které nějaké rozhodnutí vidí jako narušení prostoru jejich spojenců. Proto mnoho dobrých rozhodnutí bylo zmařeno, protože se to stálým členům RB nelíbilo. Jak by dopadla bezletová zóna je ovšem sporné. jsou tam klady a zápory. Klady jsou v tom, že, jistým způsobem se eskalace napětí dá ukončit dříve. S tím se spojuje otázka proč byla zablokovaná bezletová nad Sýrií od Ruska,

 Problém nastane i v tom pokud dodávky se budou stupňovat z moskvy. pak se totiž může stát, že NATO začne dodávat vylepšené zbrojní systémy vládní armádě. Av prostoru začne sebezničující válka.

+2/−1
18.6.2014 20:12

P83e41t10r 12M77o98t21y84č35k20a 2882348800469

K té otázce - zablokována byla po žhavé zkušenosti s tím, jak taková "bezletová zóna" proběhla a s jakými následky v Libyi. Protože tam teprve konečně celý svět vystřízlivěl z bajky o hodných USA, kterou Obama změnil v posledních letech v krutý žert.

K poslednímu odstavci - nemůže. je to snadné a sám jste jistě zaregistroval, že USA odmítly dodávat zbraně Ukrajině - ono nikoho dvakrát nenadchne, když de-facto dodává zbraně protivníkovi, protože ukrajinská armáda se nadále drolí a průběžně dezertuje, přičemž minimálně část dezertérů se přidává k separatistům. V opačném gardu se to kupodivu neděje - proč?

A pak tu máme ještě jeden drobný detail - Rusko to má doslova za humny. USA jsou velmi, velmi daleko... tohle není jejich pískoviště a nebudou zde draze krvácet, stejně jako nikdy neměli a ani nebudou mít koule na "bezletovou zónu" například nad KLDR.

+2/0
19.6.2014 0:48

M42a55r17t83i63n 66H39o63f97e59r 7512605718894

Budte rad, ze Putin je lepsi strateg. Zatimto tak nevypada, ale Americane odejdou z Kyjeva. Prohrali prave diky tomu, ze nebyli schopni vyprovokovat Rusko k zasahu. Je to mozna krute k prave ted trpicim lidem na JV Ukrajiny, ale tato obet je nutna pro budoucnost. Poslechnete si Pjakina...

+13/−2
18.6.2014 20:22

T27o19m45á40š 33B75y70d90e77l94s77k47ý 8320421490

vůbec jsem vaši myšlenku nepochopil dokonale. Vy vlastně horujete pro válku? to snad není pravda. lepší je vždycky mír lepší se na to kouká,ale válka, to myšlenka to vám tedy řeknu. Pokud jí tedy chcete budeme válčit u vás ničit zabíjet . To vy rusové opravdu umíte. a válčení na cizím státě vám jde ještě líp, tam to můžete rozbít,vždyť to není vaše

+3/−7
18.6.2014 20:26

M12a82r62t91i96n 23H27o45f35e30r 7972315108764

Priznam se, ze ted opravdu nechapu. Tvrdim, ze Ukrajinu American prohral, protoze se mu nepovedlo zatahnout Rusko do nejake humanitarni mise v duchu Libye...

+12/−2
18.6.2014 20:32

M42a71r24t11i60n 43H73o47f98e16r 7702105118324

Mimochodem nejsem ani Rus ani rusofil. Jen vidim, ze stejne jako kdysi cast americke elity dostala k moci a financovala Hitlera (viz zavery Kilgoreho Committee), dnes podone zajmy financovaly nacisticky a fasisticky prevrat v Kyjeve... Je tedy logicke, ze se stavim nansgranu zeme, ktera tojle odsuzuje a nepodporuje. Je to v pozici nepritel meho nepritele (nacismus a fasismus, nikoli USA) je mym pritelem.

+14/−3
18.6.2014 20:43

T40o23m72á88š 43B84y60d37e18l21s68k16ý 8640261470

je docela možné, že nechápeme oba dohromady a každý si myslíme ,že máme pravdu. já si osobně myslím, že USA na UA kácí z vysoka. Její problémy nejsou tak velké, aby byli ohroženy zájmy USA. A taky si myslím, že o UA by se měla spíše zajímat UE, pokud je tolik chce do EU. Tato země není přínosem ani pro EU a ani pro USA. jestli je přínosem pro NATO, tak tam bych byl už opatrnější. Vstup UA do NATO je nežádoucí pro moskvu,ale pro takové slovensko by byl přínosem.

 Tak proto nejsem pro válku jako takovou, můj osobní názor by byl v rámci asi takový. Nechat UA vstoupit do EU ale snažit se zablokovat její vstup do NATO a tímto směrem bych táhnul názory moskvy. Mohu se přirozeně mýlit

+5/−1
18.6.2014 20:50

M27a15r40t44i69n 78H73o77f69e88r 7692345118324

A v tom je ten nas rozdilny pohled. Ja tvrdim, ze UA byla pro USA, respektive pro cast jejich elit prostredkem, ja destabilizovat Rusko i EU. A hlavne branit euroasijskym spojenim, coz je odveka britska imperialni doktrina, kvuli, ktere uz byly dve svetove valky. Rusko je prekazkou unipolarniho sveta. Nepodarilo se ji rozbit za dob Sommersu, Jelcinu a Gajdaru. Toto byl dalsi pokus o to, jak Rusko destabilizovat, prenest nepokoje na jeho uzemi... Ale souhlasim s tim, ze Americanum na UA nezalezi. Je jen prostredkem a nositelem proxykonfliktu. Nebot v jaderne dobe se neda vest valka primo.

+13/−2
18.6.2014 21:02

T28o28m59á24š 20B74y34d28e74l90s86k14ý 8530371380

jsem velice rád,že jsme se dohodli na variantě,která je dobrá po oba

+1/0
18.6.2014 21:08

M50i33l34a61n 77M92i51k54o 5618838263986

Prosím vás panem Hofere a Bydelský, buďte rozumní a myslete na lidi, rozmyslete si to, tu válku zatím nikomu nevyhlašujte, teprve až by jiná možnost nebyla!

+1/−2
19.6.2014 6:14

P77e13t19r 69W17o89l47f 1480861672820

Ameriku nezajímá Ukrajina, jen to chování Ruska je dost provokující. Vojenská síla USA a Ruska se nedá porovnávat, možná v počtech kusů, ale vyspělost Ruské techniky je přinejlepším jen průměrná.

+4/−2
18.6.2014 23:21

P45e97t87r 13M93o65t20y50č14k82a 2892658450419

A asi proto se dnes po celém světě válčí s kalašnikovy a nikoli M-16, že...

Jste docela mimo pane kolego a chtěl bych věřit, že si tento omyl nikdy nebudeme muset ověřit osobně. Obě velmoci mají navrch v jiných vojenských technologiích a nechtěl bych to zkoušet poměřovat.

+4/0
19.6.2014 0:55

M95a60r97t92i65n 80J30i68r29o72u44s57e90k 7196105435678

Právě naopak. Mají velmi vyspělou techniku.

0/0
19.6.2014 1:52

P31a59v85e85l 74P20e19l16c 4555729796324

No řekněme, že za Jelcina trochu zaspali dobu, takže mají 10 let zpoždění, ale teď nabírají obrátky a to trochu NATO dráždí. Ale jinak souhlas.

0/−1
19.6.2014 8:49

T43o66m61á15š 85P26e34r11n16í90č17e84k 5517420173812

Já jsem pana Hofera pochopil na první přečtení :-), naprostý souhlas. A vy byste se měl politicky angažovat na pravici (pokud už tak nečiníte), "chytrosti" na to máte dost a dost.

+2/−2
18.6.2014 20:46

T35o45m46á15š 55B91y80d64e11l73s73k10ý 8220171890

můj problém je možná v tom,že bych nechtěl jakékoliv události řešit válečnými akcemi jako takovými. Co se týče politického vidění kam kdo směřuje si myslím, že není jedno pokud budeme řešit problémy tím že soupeře rozdrtíme na kaši, ale budeme se snažit to ustát všemi prostředky a válku si nechat až když všechno selže

0/0
18.6.2014 20:54

V69l21a62d73i98m64í35r 56K51u48n38č80a 4146343832799

To vyjádření k novinářům zabitým minometnou palbou bylo ze strany UKRU slabé, zdůvodnovat smrt tím že stříleli na úprchlíky z města ?

+1/−2
18.6.2014 19:51

M83i12r34o63s22l65a97v 96Z97i29k55m59u93n44d 7699983424263

Armáda přeruší palbu, aby mohla chránit plynovody z Ruska. Hrozí totiž, že Rusko tam pošle svoji armádu, která bude plynovody chránit, když to nedokáže Ukrajina, aby mohlo plnit své obchodní závazky vůči členům EU ...

+5/−2
18.6.2014 19:35

T17o71m44á52š 47B69y71d70e47l50s29k45ý 8390261720

stejně je sporný,kdo to byl,pokud to byl vůbec pumový útok. Separatisti sekundují rusku, pokud by napadali jeho vydělečné posty, tak mi to připadá jako holý nesmysl, přece nebudou řezat větev,která je živí

+4/0
18.6.2014 20:01

V91l68a74d37i37m15í66r 86K98u60n43č65a 4376573312919

Já to vidím spíše jako mládežnický čin na uctění památky zatentátovaného  Fůdce Majdanu sotníka Dmytra Jaroše , aby jeho slova o nutnosti destrojování ruských pipelinek na Ukrajině byly naplněny

http://rt.com/news/yarosh-destroy-russia-pipelines-186/

ted když už tam teče jen ruský plyn pro EU , tak to dává mládeži z Otavého sektoru oprávnění ničit majetek Rusů

+2/−4
18.6.2014 20:09
Foto

D78a86n69i64e83l 46Č67a94p61e28k 4699287386348

A jeste jedna vec: na vychode Ukrajiny je obrovske lozisko bridlicoveho plynu. dve americke spolecnosti jiz obdrzeli od aktualni junty licenci na tezbu. Bohuzel jim v tom ted brani "teroriste" ,kteri jen brani svuj nazor a domov proti agrasorovi, ktery pouzil silu proti stejenmu principu, ktery byl pouzit Majdanem v Kyjeve (nasilny prevrat a obsazeni spravnich budov...). To co v Kyjeve Janukovic relativne mirne resil, a ted realne kdyz vidite ty horici policajty, kteri meli pravo ze zakona (tehdy snad jeste zakony platily, dnes evidentne ne ani ty mezinoarodni...) zasahnout proti silicimu nasili, tak nikdo z vas nic nerekl, bylo zrejme dobre co se stalo v Kyjeve a kolik ldi kvuli tomu zemrelo (zamerne pisi ZEMRELI, protoze v mainstream casto pouzivaji ZAHYNUL - hynou zvirata!!!). A najednou kdyz totez udelali pro sve dobro lide demokraticky v Donbasu, tak je to terorizmus?

Zase ta hlava, rachle zapominame a jen se drzime zebehnutych lzi a to jak na jedne tak na druhe strane.

Kdyby byl zde v nasi kotline silny statnik jako byl Masaryk nebo Benes, byl by prvni,ktery by apeloval na velmoci a pomohl vse vyresit. Bohuzel my mame jen ZaOralka.

+12/−5
18.6.2014 19:24
Foto

D37a81n15i39e58l 15Č52a36p50e56k 4419437176478

Josef Novak 73794 to asi nechape...mozna by mel jet na Ukrajinu a videt to tam.

Ja se vratil z Kyjeva v nedeli ze sluzebni cesty. A to co tu ctu v mediich je proste nesmysl.

Lide si proste mysli uplne neco jineho.

Prvni co by chteli je okamzite rozpusteni parlamentu a nove volby aby to co tam ted je se procistilo demokaticky.

Jenze to ze Zapadu nikdo nechce, protoze by to nebylo pak jednoduche odhlasovat nove zakony tak jak chteji...

+14/−5
18.6.2014 19:29
Foto

D79a82n72i20e14l 84Č91a86p18e33k 4939147986198

Josef Novak 73794 - nemohl byste mi neco napsat? Ta minuska nejak nechapu:-DV

+5/−4
18.6.2014 19:32

T53o89m46á71š 34B79y89d25e37l13s30k49ý 8850491380

nechte ho být on to dělá ze cviku,je to jeho zábava

+4/−4
18.6.2014 19:37

M63a21r57t95i21n 63N28o21v32o47t54n60ý 3276766301474

Nelžete Čapku. Smlouvu o těžbě břidlicového plynu podepsal už Janukovič.

+6/−1
18.6.2014 20:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.