Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Islamisté usekli afghánským starcům prsty za to, že šli k volbám

Afghánské bezpečnostní složky údajně zabily dva islamistické radikály obviněné z toho, že skupině starců usekali inkoustem označené prsty. Prsty se v Afghánistánu barví ve volebních místnostech. Násilnostmi během voleb hrozil Taliban, k tomuto případu se ale nepřihlásil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M26i14l78a76n 21J42i59r45a 2783373249819

Nejsem členem vlády,mohu si tedy dovolit jedinou větu:"Kdo se dopouští násilí  a říká tomu "obrana víry"- a tak podobně,je lhář,násilník,sadista a zaslouží si trest.Církev,která takové násilí nejen toleruje,ale vyžaduje,je církev zločinná.Kterákoli církev a kdykoli-to zdůrazňuji.

0/0
18.6.2014 11:33

M29a15r27e13k 63K78o76s63t52e57l79e14c40k34ý 6133406558

Voličům useknou prsty. Horší to ale mají afghánští prezidenti!

Třeba chudákovi Najibulláhovi, jenž kdysi spolupracoval se Sovětským svazem, talibanci předtím, než ho zavraždili, ufikli úplně něco jiného! Takže současný prezident raději omezil spolupráci s USA, aby mu to po volbách taky neufikli...

0/0
17.6.2014 14:53

J34a32n 46S15l74a66d66k37ý 1498273560621

Miloš Zeman měl pravdu

+6/0
17.6.2014 14:39
Foto

V44o87l40o37ď66a 74K66u47z59n93ě62c55o37v 5733563973723

tohle se dít v čekoanálstáně,tak k volbám již nikdo ani nepáchne !!!!

+1/0
17.6.2014 14:30

B79ě18l55a 14H33o12r90á44k69o54v48á 1608742249610

Na to je jen jedna odpověď a hrození (zbývajícím) prstíkem nebo chládek s pravidelnou stravou to není...:-/

0/0
17.6.2014 14:10

J29i11ř17í 68U49h75e73r58e46k 2928948407698

A co na to Halík!Už napsal nějakou výzvu?

+5/−1
17.6.2014 12:26

V89l77a10d20i67m64i69r 18P11r57o21c85h48a91z95k30a 9283864830793

Toto jsou jen další a další informace o násilnostech co pachají islamisté na lidech. Proto nemohu souhlasit stím aby v česku se Islám rozvíjel a vyvíjel další aktivity. Také proto jsem se v minulým příspěvku podepsal pod to, co řekl o Islámu president Miloš Zeman.

+14/0
17.6.2014 12:02

Z10d35e35ň65k86a 58K95a16z58d18o21v38á 6712315543

jj, nám by za chvíli sekali prsty, že jsme k volbám nešli:-/

+3/0
17.6.2014 13:53

J91i53ř38í 91P20š53e52n28i53č95k82a 6104837762379

Jako sluníčkový humanista vám říkám, že jejich kultůra, mentalita a víra s tím nemá co dělat. Tohle prostě bylo jenom nešťastné nedorozumění :-P

+4/0
17.6.2014 11:52

P27a16v20e59l 68K64u51c44h32t19a 4676621597914

Asi je v Afganistánu deficit demokracie. Ale vážněji, takto to dopadá když Rus válčí s Američanem a neumí se domluvit. Nejprve tam Rusové exportovali socialistickou revoluci v čele s Babrakem Karmalem a na just strýček Joe pomohl výrazně Al Kaidě k dnešní "slávě". Ale strýček Sam bohužel po WW2 silně podrážel i své spojence - Británii a Francii vývozem "lidských práv" do bývalých kolonií. Nejen strukturu, která jakž takž fungovala rozbíjeli Ivani.

+4/0
17.6.2014 11:37

D45a81v23i27d 47C14e76j89c93h72a 7356577179816

hezky pyzama, hlavne ten pekarskej turban se mi libi

0/0
17.6.2014 11:31

J69a14r57o21s39l31a90v 15N27o21v61á88k 3497194154826

Tohle nás má obohatit a toto prezentujeme jako mírumilovný pohled na svět. V EU po fašismu a komunismu zvítězila debilita. Vypadá to na skutečný soumrak západní civilizace.

+13/0
17.6.2014 11:18

V52á90c92l35a17v 23V68a82n46ě71k 2593373218461

Váš názor pane Novak mě nepřekvapuje, - vy povětšinou upřednostňujete Ruský vzor uspořádání světa.

0/−16
17.6.2014 11:19

J34a21r57o69s73l28a60v 55N33o38v11á40k 3647114644576

Vůbec ne. Rusy nemusím, ale nejsem pokrytec a když mají v něčem pravdu tak to neodsoudím jen proto, že to jsou Rusové. Mne naopak překvapuje, že lidé upřednostňující západní demokracii, svobodu atd. objhajují islamisty, kteří toto vše popírají a lžou si do kapsy, že nějaké multikulti může fungovat. Nemůže. Tečka.

+9/0
17.6.2014 11:22

V64á67c83l21a30v 44V64a80n73ě55k 2443743748661

Pane Novák, nejbohatší země na světě se zrodila na spojení všech různých ras, odrůd náboženství,rozdílných názorů a odlišných řešení společnosti. Přesto dodnes na tomto principu funguje a kdyby jí nebylo, tak dnes mluvíme německy či rusky.

Tato společnost oslavuje svobodu slova a názoru a nic jí nebrání v tom aby svých občanských svobod zneužila. Vedení tohoto státu, přes excesy různých stran je demokraticky zvoleno a ve své zemi mají jak kostely obou směrů, tak synagogy a mešity a presto tam není válka.

Jistě - vy budete argumentovat tím, že tam bijí černochy a jsou zlí na Rusko.

Skutečnost je ta, že tam multi-kulturní společnost funguje, kdežto u nás funguje jen multi - bez kultury.

+1/−8
17.6.2014 11:30

J70i62ř92í 79P86ř49i41b78y44l 2864315955669

O jaké nejbohatší zemi to píšete? Nejvíc zadlužený žebrák mezi všemi státy světa to bude těžko. Aha, už vím, máte na mysli Čínu.

+4/0
17.6.2014 11:36

V64á34c75l57a67v 27V87a16n91ě53k 2103263888561

Až si pane Přibyl našetříte za dva roky práce třeba pro americkou firmu na letenku, tak si tam třeba zajděte na pivo, anebo zkuste třeba někde makat ať už legálně či ilegálně jako mnoho dalších českých krajanů, kteří to už zkusili.

Pak už nebudete muset plkat na internetu takovéto zvratky.

0/−8
17.6.2014 11:39

K76a94r27l82a 84N80o65v66á48k47o84v24á 4254262855327

Jaké zvratky ? Píšete o nejbohatší zemi na světě, pokud máte na mysli USA, mluvte o nejzadluženější zemi na světě.

Řečeno slovy feldkuráta Katze (omlouvám se, pokud to není přesný citát) : To se nám to hoduje, když nám ostatní půjčujou ;-D

+4/−1
17.6.2014 13:03

M95i88c34h76a10l 55K97u97c76h56t85a 6593784194922

Čína? Jo USA, tak to se zajeďte podívat jak tam tem multikulturalismus funguje, jen vždy musíte odbočit z hlavní ulice. Někde na jihu ani odbočovat nemusíte. A jak je to s tou svobodou si můžete vyzkoušet už na letišti...

+4/0
17.6.2014 11:37

V96á92c64l82a26v 14P46c25h11á96l85e38k 8726532121712

Kdy už konečně pochopí pseudo humanistická euroamerická civilizace ,že Islamismus je zlo a že je potřeba se této ideologii bránit a ne ji tolerovat...;-O

+17/0
17.6.2014 11:16

K30a68r56e20l 90C22h56r30a96s29t16i38n93a 4153874380535

To je nějaký renonc, multikulti tvrdí, že islám je mírumilovný.

+15/0
17.6.2014 10:50

L31u26k31á60š 12S16l91á52n18s75k12ý 4691693347336

Ve své čisté podobě je islám opravdu mírumilovný. Jen někteří magoři se jím zaštiťují a páchají zvěrstva. Analogie s křesťanstvím a křížovými válkami je nasnadě.

0/−13
17.6.2014 11:01

M54i23r38e19k 62T81u71r84e46č44e85k 4963962170302

Jako provokace dobry, ale ja nenaletim. :-)

+8/0
17.6.2014 11:08

L94u18k56á83š 51S36l80á20n28s62k63ý 4671813467536

Co je na tom nepravdivého? Že křesťani v minulosti páchali neskutečná zvěrstva je holý fakt. Islám má jen tu smůlu, že svým nenávistným obdobím prochází teď, a má k dispozici zbraně úplně jiné kategorie než měli křižáci.

0/−6
17.6.2014 11:11

J59i37ř94i82n83a 79S76a77v75o70v59a 1411845266253

svým nenávistným obdobím prochází již mnoho století :-P

+9/0
17.6.2014 11:14

J19a94r44o87s79l93a22v 84N82o95v72á12k 3207564974246

Tím obdobím prochází od svého vzniku, jediný rozdíl je v tom, že dnes má AK a RPG. Takže na rozdíl od křesťanství nulový vývoj za 1500 let.

+4/0
17.6.2014 11:19

D88a47v91i83d 58N11e23b33e49s28k39ý 8807221919941

Nevím, co nazýváte čistou podobu islámu, ale pod tím myslíte původní, nezkreslenou, tak čistý islám je dobyvačným násilnickým náboženstvím pouštních kmenů. Zejména v prvních staletích se islám šířil výhradně zbraněmi.

Křížové výpravy byly snahou získat zpět část původně křesťanských území, které muslimové dobyli a násilně islamizovali. Hned na počátku své expanze muslimové dobyli hlavní centra křesťanské civilizace, která tehdy nebyla v Evropě. ale v severní Africe a Malé Asii

+7/0
17.6.2014 11:29

M94i93r12e52k 68T32u93r65e59č46e51k 4213852200772

Podle te "logiky" nacismus byl taky dobry, to jen "někteří magoři se jím zaštiťovali a páchali zvěrstva".

+6/0
17.6.2014 11:10

M66a31r76t56i69n 92B91r42e66j17c80h20a 3474610632411

Pane Slánský, já bych se nehádal ohledně té analogie s křížovými výpravami a reformátoři (Luther, Hus atd) si své důvody reformací rozhodně nevycucali z prstu. Ale nějak mi nesedí ta čistá podoba Islámu. Bití ženy, pokud neposlouchá, sex s nezletilými a pár zmínek o násilném šíření víry by se taky našlo.Ještě k těm magorům, co se zaštiťují Islámem, je jich nějak dost poslední dobou, nemyslíte? A nemůžou za to právě jejich náboženští vůdci?

+7/0
17.6.2014 11:13

L71u90k11á77š 18S17l13á39n91s93k81ý 4411463167896

Ano, je jich mnoho, stejně jako křešťanů podporujících křížové výpravy v 11.-13. století. Islám má proti křesťanství tak 600 let zpožedění a reforma (potlačení agresivních magorů, ať jsou většinou či ne) je nutná. Oni křesťani kdysi také vraždili, mučili a mrzačili ve jménu víry - např. nechvalně známá jezuitská inkvizice.

A jen mimochodem - multikulti se mi opravu nelíbí, střet kultur v minulosti přinesl vždy pohromu (alespoň) jedné ze stran.

0/−3
17.6.2014 11:23

D36a23v71i61d 18N13e65b31e12s12k60ý 8447451869211

Víte, proč je jezuitská inkvizice známá nechvalně? Protože nic takového nikdy neexistovalo.

Inkvizice se až do začátku 19. století říkalo všem institucím, které se zabývaly vyšetřováním. V naprosté většině se samozřejmě jednalo o státní instituce, včetně těch nejobávanějších - španělské a benátské. Španělsko na pozice inkvizitorů často jmenovalo dominikány, proto španělská inkvizice vypadá trochu církevně, benátští inkvizitoři ale byli výhradně laici z řad šlechty.

Samozřejmě existovala i církevní inkvizice, z dnešního pohledu otřesná, z tehdejšího nijak nevybočující z normálu.

Je ale naprosto zcestné se domnívat, že islám má oproti křesťanství 600 let zpoždění. Středověká Evropa byla mnohem liberálnější než Írán nebo Saudská Arábie, a mimochodem byla o dost liberálnější než ta samá Evropa na počátku novověku.

+2/0
17.6.2014 11:40

M55a14r95t15i79n 30B84r41e68j58c27h47a 3634750212591

Ano, křesťané kdysi vraždili a to je ten rozdíl. Evropa se díky reformacím a různým politickým vývojem dokázala poučit a oprostila zákony od Bible. Základ je v nějakém morálním kodexu vycházejícího z Bible, ale jinak církev nemá přímý vliv na řízení státu, což je ve většině muslimských zemí právě naopak a dokud to tak bude, nic se nezmění. A dlouho se nic nezmění. Bohužel.

+1/−1
17.6.2014 11:42

Z94d60e26ň53k96a 75K10a55z37d15o69v97á 6742575713

až na to, že se povětšinou v "čisté" podobě neprojevuje

0/0
17.6.2014 13:55

H67e51l79e48n77a 45K41a36v69k51o80v13á 4123896659123

Rozpínavost islálmu je čím dál  větší a nebezečnější,nemluvě o krutosti proti všem, kdo jej odmítají "zbožňovat".Proto  se mi zdá, že islám je spíše striktní a nesmlouvavá doktrínna, která s odpůrci nezná slitování.

+14/0
17.6.2014 10:50

M54a89r52t65i83n 28B43r24e79j13c50h76a 3734590862661

Islám a Muslimové - je to pořád to samé, každý den je o čem psát a pořád se najdou blázni, zaslepení multikulturní loby, kteří Vám budou nadávat do nácků, jen proto, že jejich primitivní chování odsoudíte. Smutné. :-/

+23/0
17.6.2014 10:49

P21a85v59e94l 82V37o43h24n63í34k 4567125253716

Tak se odstěhuj do Ruska, kde zlá EU není :-P

0/−1
17.6.2014 10:47

P96a64v71e13l 24V17o32h91n87í48k 4187655673736

Ježiši já bych tu pakáž střílel...!

+15/0
17.6.2014 10:44
Foto

L94u63d61ě19k 63F23u91x25a 9406700284277

V Africe sekají celé ruce. A před volbami.

0/0
17.6.2014 10:44

J56i38ř11í 58P71ř41i97b17y15l 2844155695459

Nikoliv pouze Amerika, dle mého USA, ale všechny státy obranného souručenství, by měly spolupracovat na odstranění islámismu a jeho teroristických organizací. Ukrajina a její boj za nezaplacení dluhů za plyn, je strategickou chybou, za níž budeme v budoucnu pykat všichni. Naše diskuze na netu skončí v případě práva šaria useknutými prsty. Když se dva perou, třetí se směje. Bratrovražedná válka slovanských národů poslouží pouze těm, kteří nám chtějí podříznout krky, jako jehňatům.

+12/0
17.6.2014 10:27

J78a44n 28P97u20k86l 6262688689281

Když vidím výsledky voleb u nás, tak se to nezdá být tak špatný nápad...  :-P

0/−2
17.6.2014 10:21

K98a71r47e47l 11V79a81c33h10u84t 9953592939893

vy jste se měl jmenovat VUML a ne Pukl... :-/ Rv

+5/0
17.6.2014 10:26

J39a76n 75P67u60k68l 6192588919721

A Vy byste se měl jmenovat stejně, jak Ukrajinský ministr zahraničí nazval Putina  :-)

0/−5
17.6.2014 10:33

J84a78n 72M27u29c82h11a 8589876192126

zlí Američané ;-€;-€ aha, sem se to nehodí :-P;-)

+8/0
17.6.2014 10:18
Foto

J85a33r93d95a 36N33o61v14á83k 7493284495383

Hrozní Američané ! ;-O

0/0
17.6.2014 10:17

J68a43n 20P58u17k10l 6182498799731

A kromě toho bijí černochy...

0/0
17.6.2014 10:22

P61e32t17r 63M14a27r82e47č71e83k 1863521529818

Ano , dobře že jste to připoměl ! :-)

0/0
17.6.2014 10:38

F71r33a44n57t53i17š33e66k 38D43o58h85n71a52l 7504879114615

A sli volit znovu?

0/0
17.6.2014 10:15

N16i58k41o72l29a69j 56K86r11e11č55e65v 5502256893385

Uvědomuje si Brusel, že tyto šílenosti, fakticky podporuje?

+9/−5
17.6.2014 10:12

V85á83c64l59a95v 71V50a93n92ě72k 2143283548401

Ve velké části světa se za hlas u svobodných voleb platí životem anebo jak vidno částí těla.

V naší vlasti se do volební místnosti nedostaví převážná většina národa s tím, že jí to za to nestojí, anebo, že není tzv. koho volit.

Vzhledem k tomu, že starší část českého národa, která zažila komunistickou nesvobodu přes polovičku svého života se zdá být velmi podivuhodné, že si tito a ostatní danného privilegia neváží a ke svobodným volbám nechodí.  

Demokracie občas bolí, ale musí se za ni bojovat.

+18/0
17.6.2014 10:05

J95i83ř82í 34P46ř92i50b97y14l 2744105665169

Penze důchodcům padají z nebe, tak proč chodit k volbám? Podle této logiky rozhodují o tom, co si mám pořídit do vlastní domácnosti jiní a jinde.

0/0
17.6.2014 10:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.