Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

NATO zveřejnilo snímky ruských tanků na ukrajinských hranicích

Velení NATO na svých webových stránkách zveřejnilo sérii snímků ukrajinsko-ruského pohraničí, které údajně potvrzují přesuny ruské obrněné techniky na Ukrajinu. Jde zejména o ruské tanky, které jsou stejného typu, jako technika použitá při ruské anexi Krymu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J91ú67l95i18u12s 22M24i97l29o 6748597173393

...neexistuje ani jeden dokaz o Ruskej podpore...Kiev zatial nezverejnil ani jeden a to navzdory silným výzvam novinárov aj iných...k čomu nejaké dohady a kecy o tom ze dokaz majú...reči pre mna nie sú dokaz...tým možu oblbovat pacientov psychiatrie pod sedatívami...:-/

0/0
20.6.2014 19:31

V98á47c70l46a81v 69F33i28a71l21a 1514171548302

Pane Skybo a já zase sedím se svou ženou Tatianou u její rodiny v Uljanovsku a z okna se dívám na T-64 v kasárnách kde slouží její otec tak vás zvu na kafe jezdím sem už 20 let

0/0
17.6.2014 17:10

V70l67a68d83i73m14í39r 61R96o50z54e10h73n36a91l 5168320877916

.....nejen tanky, ale i atomové zbraně,  stejně jako před operací Pouštní bouře....;-D

0/0
15.6.2014 20:35

V71á51c34l74a50v 48F70i12a88l49a 1594511868402

Doporučuju výlet do Ruska a T-64 tam uvidíte až až ale ne v museu ale v kasárnách tak jako já a nepsal by jste blbosti !!

0/0
15.6.2014 16:30

Z53d54e23n55e70k 30S54k41y57b92a 7709712554777

Vážený pane Václave Fialo, nedostal jsem se k odpovědi dříve, nic méně Vám sděluji, že právě sedím v bytě ve městě centrální části Ruska, ve kterém je velitelství jedné raketové brigády strategického určení, která je vyzbrojená raketami typu TOPOL - 2M a také je zde rozmístěn tankový pluk, který je vyzbrojen moderními tanky a ne šrotem T-64. 

Takže Vaše rady náleží těm, kteří nemají tu možnost jako já a Vy svými bludy valíte do hlav lidí klíny, kteří si Vaše "trumfy" nemohou ověřit. Přitom "blbosti! píšete Vy sám.

+2/−1
16.6.2014 19:28

L27i94b83o28r 79J65e29l55í30n29e97k 9818830645786

jasně, sedíte v bytě v "nejmenovaném" městě a víte z první ruky, čím je vyzbrojena místní posádka :D a ještě se tím chlubíte Bo)

+1/0
16.6.2014 20:52

R20a19d19e10k 55J59a79h30n 8856777555445

Vždyť jste přihlášenej u českého provajdra. On má kabel do centrálního ruska?

0/0
15.8.2014 12:52

Z77d79e62n29e72k 30S74k28y70b68a 7939312414207

Šrot typu T- 64  armáda Ruska už nepoužívá léta. Je to opět trik USA a NATO. Naopak by měli vysvětlit přítomnost anglicky mluvících žoldáků v jednotkách tzv. Ukrajinské armádě.

+7/−4
15.6.2014 15:26

S34t55a41n70i16s50l44a32v 47A91u25g21u74s56t41i27n 2376834122840

To video jsem viděl. Jeden mluví takovou angličtinou že mu není slovo rozumnět, druhý s ruským přízvukem.

+4/−2
15.6.2014 16:41

M66a36r56c97e33l 62J23a94v84o87r77s98k75y 9983282187240

Tak to mas problem s anglictinou.No a rusky prizvuk u ochotnikov, rozlezenych po celom svete, ale povodom z ukrajiny, nie je nicim zvlastnym. Nechaj svoj rozum domysliet veci do konca a neznasilnuj ho.

0/0
20.6.2014 20:52
Foto

T44o43m33a95s 85T64r50o53j26a88n 1576897856664

Mírová demonstrace v Kyjevě proti válce https://www.youtube.com/watch?v=sClyZQGRi2U

+2/0
15.6.2014 13:25

I63v35a32n 77M57a20r65e55k 6534488252

!!Je to na Ukrajině,je to Ukrajinec bo mluví ukrajinsky a zbraně a výzbroj má z produkce "made in CCCP" takže oč tu vlastně jde ? ! ? ! 8-o Rv Rv Rv Valí nám tu klíny do hlavy ! ! ! !!

+3/0
15.6.2014 13:22

V38a75š33e72k 45Ř49í75h49a 2603133788862

ostatně tak jak celá ukrajina;-D

0/0
15.6.2014 13:53

S64t18a87n12i83s58l52a90v 90A72u75g51u33s22t36i65n 2846454192310

Jde o ruské zbraně které Ukrajina nikdy neměla a nemohou tudíž pocházet ze zabraných vojenských skladů - moderní protitankové rachejtle a pušky v ráži 9x39.

+2/−3
15.6.2014 14:09

V95l94a15d61i13m21í91r 69K47r67u62ž83í28k 2473815335868

T64 se vyráběl v době cccp na ukrajině v charkově  a jeho poslední nejmodernější upravená verze pochází přímo ze samostatné ukrajiny a je ve výzbrojiu uk armády, rusáci tyto šroty už dávno vyřadili , takže nechápu , že tyhle běžně dostupné informace nemají odborníci NATO v článku citovaní.........;-D;-D;-D

+2/0
16.6.2014 11:03

J34o69s55e64f 71T78l58u28s38t83ý 8959916911824

je někde nějaké video z toho napadení ambasády?

0/0
15.6.2014 12:59
Foto

T74o37m27a55s 70T27r73o94j97a79n 1146417516844

tady jedno https://www.youtube.com/watch?v=Z2IAmJ4RhDY

0/0
15.6.2014 13:31
Foto

T38o83m26a88s 24T70r97o69j25a57n 1466767766774

v OSN to francie, velká británie a usa schvalovalo jako že je to ok ... asi si půjdu hodit jeden koktejlík na us ambasádu, když je to ok

+4/−2
15.6.2014 13:37

M16a28r10t86i71n 39C45u38l57e29k 2182383885531

Kecáte, že to schvalovali, jen nechtěli kvůli tomu svolávat Radu bezpečnosti - a proč taky ano. Zvlášť když pokryteční rusáci rozvracejí východ Ukrajiny.

0/0
16.6.2014 12:39

A65n23n23a 85T50v74a12r48ů68ž34k93o32v66á 4261896495788

Není náhodou ambasáda výsostné území příslušného státu?  Jak se k tomu jednání výtržníků postaví oficiální představitele Ukrajiny?  A proč by na svém území nemohl mít stát rozmístěná vojska kdekoliv? A Polsko je snad územím USA?

0/0
17.6.2014 9:15

L91u20k55á93š 20B18r74á94z22d37a 3186758867103

Na jiné stránce  je zpráva o tom, že naše armáda z nedostatku záloh připravila návrh o plošných mobilizacích, nebo jak se tomu oficiálně říka. No , ať tak či tak, zdejší rusofobové a namodralá klako, není to příležitost pro vás, aby se vám svalnaté kecy z huby do rukou a jiných oudů přesunouti ráčily ? Co se tak zvednout od PC a s pravou euronárodohorlivostí vydat se bránit vaše vyzdvihované hodnoty. Aby se nestalo, že by byl povolán někdo, kdo povolán být nechce. Ale to vy asi těžko, no jsme přeci jen v Česku...

+3/−3
15.6.2014 12:55

T70o15m83á55š 38P16e71r74n38í18č80e34k 5777290553482

Američané přece vždycky účelově lžou, dneska jim už nikdo normální nevěří.

+13/−8
15.6.2014 12:52
Foto

D95a59n64a 19H62a43n77g45e90b28r10a58u42k 7971249472979

Normalni neveri Amikum a veri Putinovi? Tomu neverim ani dobry den.

+7/−5
15.6.2014 13:42

P29a19v75e38l 19O28d73r49a83z38i30l 6264909627350

Normální je nevěřit žádným politikům, lhaní je jejich chlebíček.

+2/0
16.6.2014 10:31

M98a62r71t97i22n 52C32u34l24e65k 2552783735721

Jasně, takže nejlepší je věřit válečné propagandě Ruska na nejrůznějších videích !:-(

+1/0
16.6.2014 13:24

V60l89a20d61i24m12í89r 45S30k31o19b80a 7797415271867

Koukejte jak slušně řečená fakta INATOaktual smaže   ...

Zdroj FAKE-NATO o "ruských tancích ... NATO neprofesionalita v přímém přenosuRv

ORIGINÁL ZDROJ:    http://aco.nato.int/statement-on-russian-main-battle-tanks.aspx

- satelitní snímky pochází od "privátu", takže je nelze považovat za hodnověrné     snímky pro vojenskou organizaci jako je NATO,....ale to nic + ze snímku se nedá určit typ tanku ...výzvědné snímky takové kvality?

- analytický NATO kreativec  na snímku 5 porovnává "ukrajinský T-64" s "T-64 opolčenců"  a pracuje se jen s termínem "T-64 Main Battle8-o"    +  manipulativní charakter tohoto je zřejmý , protože snad nejsou tak "gumový" v NATO a mohli tam aspoň dopsat typ tanku vlevo je to T-64 Bulat a vpravo je to T-64BV;-O

- záměrně se neuvádí typ a pracuje se tu s tím že většina "spotřebitelů" co se nevyzná v technice potvrdí konstruovaný závěr analýzy  + !!a hlavně se z analýzy nedozví, že oba typy má Ukrajina ve výzbroji !!  - nejhloupější  je to, že tam   NATOpropagandista měl dát   místo fotky ukrajinského T-64 Bulata fotku ukrajinského T-64BV , pak by šlo alespoň trochu  srovnávat-propagandovat

+5/−4
15.6.2014 12:05

J82o64s28e46f 85N43o84v70á25k 2732152525304

Proč to smazali nevím, ale fakta to jaksi nejsou, jak jsem již Vám psal:

- nikdo netvrdí, že jde o satelitní snímky, to jste si vymyslel

- ze snímku se dle Vás nedá určit typ tanku a proto hned v dalším odstavci ho určujete

- nikdo tam neporovnává typy tanků, ale kamuflážní zabarvení, což je daleko přesnější a unikátnější znak než typ tanku

Takže celá Vaše argumentace je postavena na tom, že jste ten článek buďto nepochopil, nebo záměrně překroutil

+2/−1
15.6.2014 12:14

V58l45a54d23i59m73í76r 15S24k10o26b15a 7767535901287

kecáte z neznalosti ..."spotřebitel"

!! stejné kamuflážní zabarvení používá UKR armáda....!!

zde máte maskirovku tanků 169. výcvikového střediska A-0665 (Desna cca 70km od Kyjeva) se stejným  maskováním článek UKR z roku  2012

http://en.for-ua.com/comments/2012/09/10/161030.html

Ineternet je záludnej ...lži pomáhá nejen tvořit ale i odhalit

+4/−3
15.6.2014 12:24

J80o35s45e50f 58N46o18v92á39k 2862882735454

1) divíte se, že Vám mažou příspěvky, když se neumíte vyjadřovat slušně?

2) já jsem nic neříkal, že ten argument je nevyvratitelnej, ale že způsob, kterým ho vyvracíte je hloupej, protože popíráte to, co odkazovaný článek nikdy netvrdil (a v podstatě ve všech bodech).

3) Při rozpoznávání kamufláží - obzvlášť u tak blízkých zemí jako Urkajina a Rusko - jsou rozhodující detaily. Nevím, jestli jste takový odborník, že na základě jedné fotky jiného ukrajinského z internetu (jak jste se právě přiznal) dokážete s jistotou tvrdit, že ta kamufláž je opravdu shodná, já tedy rozhodně ne.

Co však je evidetnní, že tomu tanku ve Schnizne schází identifikace, kterou má ukrajinský tank - a kterou mají s velkou dávkou jistoty všechny tanky ve výzbroji ukrajinské armády.

Separatisté přitom tyto identifikace na získaných strojích ponechávali, např.:

http://img.ihned.cz/attachment.php/130/53874130/Ek78pjBqKtaDAwO9U35QyhfFoS2R10JN/MOS01_UKRAINE-CRISIS-_0416_11.jpg Kdo tedy a proč z toho tu identifikaci z tanku odstranil?

+3/−1
15.6.2014 12:54

V55l70a80d41i98m75í17r 59S17k13o35b12a 7857655591507

beumíte počítat , jenom lhát ...."jedné fotky jiného ukrajinského  článku ??? v mém odkazu je fotek 5 , mohu poskytnout i další i 2 videa UKRtanků se stejnou "opolčeneckou kamufláží" co jedou na ATO ..a u vás by to bylo pověstné házení perlí ....

+2/0
15.6.2014 20:03

M92a94r25c14e45l 79J33a56v16o21r65s16k66y 9333842377310

Vy nevidite, ze uviedol link?

0/0
21.6.2014 1:18

V44a42š68e27k 38Ř68í92h82a 2253543328582

Koukám, že pokud nějaká vláda nemá vyzbrojení od Nato je potencionální nepřítel. 

Co takhle nafotit s čím útočí ukrajinská armáda. Aha ono je to téměř to samé vyzbrojení. Proč asi? Ostatně tohle útočení na základě pofiderních fotek už máme jednou za sebou a jak se zdá skončilo to docela fiaskem a válečným podvodem, tak si teď nemyslí že jim někdo rozumný bude věřit.

+3/−1
15.6.2014 11:47

J83o97s94e24f 96N23o82v53á93k 2222972645694

Jenže ono nejde o výzbroj, ale o kamufláž, která je v rámci každé armády zpravidla unikátní.

0/−1
15.6.2014 12:17

V74l92a18d83i74m78í80r 90S69k27o48b30a 7807985211107

!! stejné kamuflážní zabarvení používá UKR armáda....!!

zde máte maskirovku tanků 169. výcvikového střediska A-0665 (Desna cca 70km od Kyjeva) se stejným  maskováním článek UKR z roku  2012

http://en.for-ua.com/comments/2012/09/10/161030.html

Ineternet je záludnej ...lži pomáhá nejen tvořit ale i odhalit

+2/−1
15.6.2014 12:33

J58o22s31e48f 57N20o96v68á91k 2832792895254

Víte, že tapetování je neslušné chování?

Odpověď máte pod druhým stejným příspěvkem. Nejde jen o samotný typ kamuflážního zabarvení, ale hlavně o detaily, např. (ne)umístění identifikace atd...

0/−2
15.6.2014 12:57

V32a78š72e92k 34Ř30í84h28a 2143433638622

kamufláž, propaganda atd. tohle jsou všechno slova, která se používají když není žádný pořádný protiargument. Zkuste se ještě jednou pořádně zamyslet nad tím co jsem napsal a zkuste ono slovo kamufláž použít ve spojení s nepřesnými fotkami, kterými USA obhajovali vpád do Iráku.

+2/−1
15.6.2014 12:37

J41o44s77e24f 24N84o23v33á41k 2722722505544

Víte prosím, co je to kamufláž? Způsob nanesení barvy na bojovou techniku tak, aby byla co nejméně rozeznatelná v terénu. Jak souvisí s propagandou fakt nechápu.

Jinak v Iráku se našli chemické zbraně, které měli být dle rezolucí zlikvidovány. Co se nenašlo, byly důkazy o vývoji a výrobě chemických zbraní. Vzhledem k tomu, že ale (dle existence nalezených chemických zbraní) Husajn evidetnně porušoval rezoluce OSN ohledně chemických zbraní, není možnost, že se mu další chemické zbraně povedlo odvést do sýrie, nikterak nepravděpodobná a tedy nechápu, na základě čeho obviňujete USA ze lži. Nepodařilo se jim prokázat, že Husajn chemické zbraně vyráběl, ale také se nepodařilo prokázat, že nikoli.

Navíc Husajn tolikrát porušil mírové podmínky, za kterých skončila předchozí válka (a proč by porušoval mírové podmínky ohledně zbrojních inspekcí, když podle Vás natuty nic špatného neprováděl??), byl to válečný zločinec (Kurdové), plánování teroristických akcí proti USA potvrdila i Ruská rozvědka atd....,  že i kdyby chemické zbraně fakt nevyráběl, tak legitimních důvodů k jeho odstranění bylo více než dost.

0/−1
15.6.2014 13:14

V71a16š10e34k 14Ř83í63h58a 2213953338242

Tak očividně jste vůbec nic nepochopil. kamufláž, je slovo které můžete použít jak vůči ukrajinské armádě tak vůči Rusku potažmo povstalcům. Pokud by jste jen trochu dokázal přemýšlet na věrohodností článku a nikoli jednostranně stále papouškovat mediální rozdělení politické moci kdo je jasně dobrý a kdo špatný. Začal by jste přemýšlet zda skutečně jsou ony fotky věrohodné a potažmo zda právě NATO nemá za sebou již jednou diskutabilní zneužití podobné identifikace. Ale jak koukám schopnost nenechat si medii něco namluvit je více otázkou cool životního přesvědčení jak rozumného rozhledu.

+2/0
15.6.2014 13:52

S10t95a80n17i66s94l59a88v 14A79u95g81u82s77t60i47n 2276514802340

Kamufláž znamená maskování - jsou ty barevné fleky na tanku, uniformách, letadlech atd. které mají zakrýt skutečný tvar objektu.

0/−1
15.6.2014 14:27

P10a86t33r95i80k 44Z49a83b51r65a17n30s76k27y 1431779565373

Vašek ŘÍHA evidentně vůbec nechápal že kamuflaž a maskování v připadě bojové techniky k sobě patří.No nicmeně mu to nebrání se vyjadřovat k armadě a NATo.Varianta jedna o armadě ví uplný prd,Vašek se ve skutečnosti jmenuje Nikolaj nebo tak nějak protože ti většinou v debtach pohoři jakmile ma slovo dva vyrazy.

+1/−1
15.6.2014 14:32

A88n32t32o72n65í65n 21S76á86d95l46í90k 7138249453663

"s čím útočí ukrajinská armáda" - všiměte si toho vyjádření,je přesné!Ukrajinská armáda útočí na zmíněné regiony,ti se vlastně brání - tak kdo je ten terorista!

Proč Kijev nezastaví to útočení a nepřejde k jednání - jednání je demokratické,ale to se jim evidentně nehodí,raději budou své "oponenty" zabíjet,za cenu životů civilních nezůčastněných osob!

0/0
15.6.2014 22:54

M81a52r92t81i82n 12C77u48l15e31k 2322653445821

Pokud vím, tak na Porošenkovu nabídku příměří mu právě proruští separatisté ukázali prostředník. Tak kdo že to má zastavit?

0/0
16.6.2014 13:21

J21o75s21e63f 10K32r24o77u38p16a 1649692706388

USA jsou dnes již jen trapácký žalobníčkove;-D

+3/−5
15.6.2014 11:32

J72o13s96e20f 73N83o87v11á84k 2672792505274

Jasně: "silným mužům" vždycky více imponovali lidé, kteří někomu jednu vrazili, než lidé, kteří upozorňují na bezpráví.

+4/−3
15.6.2014 11:35

A11n50t98o31n38í65n 21S83á81d89l80í98k 7668389753873

Rusáky nemám rád za osmašedesátý rok,ale Američané mají za dobu své existence na svědomí více než 200 válečných konfliktů po celém světě.Přes 50 let se snažili udržovat "studenou válku",byli první kdo vyrobil a použil atomovou zbraň.Nemohu je mít rád,sorry!

0/−1
15.6.2014 22:59

M33a21r54t38i74n 50C93u56l47e77k 2432963535941

Jasně, mají třeba na svědomí záchranu civilzované Evropy v I. i II. světové válce, nedopustili zhovadilý komunistický režim v celé Korei, bojovali a bojují s Talibanem v Afghánistánu, zkrátka samé svinstvo!

0/0
16.6.2014 12:50

K69a46r98e80l 25S56y98r50o53v84ý 9872479919139

Napadení ambasády se rovná vyhlášení války!!! Putin by měl tuto výzvu přijmout a udělat pořádek na Ukrajině!!!

+3/−6
15.6.2014 11:09

M40a81r97t94i63n 88C40u38l15e98k 2322533125311

Hrabe vám? A navíc: PUtin se rozhodl dělat na Ukrajině chaos, tak proč by měl dělat pořádek?

0/0
16.6.2014 13:23

R87a40i22n25e24r 45E90l98l83e20d38e34r 2443483329166

Verim na Mikulase a Jeziska !

0/0
15.6.2014 10:35

M46i70c20h21a57l 51K23o53h66o24u88t 6705239541774

Snad na dědu Mráze, ne?

0/0
15.6.2014 11:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.