Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Putinovo vylodění. Západ si šéfa Kremlu už zase předchází

Ruský prezident byl v pátek v jednom kole. Přijel se zúčastnit vzpomínkových akcí u příležitosti výročí vylodění v Normandii. A byť ve svých spádech ohledně Ukrajiny nijak neustoupil, západní lídři se s ním rádi začali bavit, píše ve svém komentáři Teodor Marjanovič.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K74a97r69e60l 29D94u13b 9265108591261

Západ si šéfa Kremlu už zase předchází.  Není divu, za několik měsíců začne topná sezona.

+1/−1
9.6.2014 9:08
Foto

P50e75t59r 20V47o61j43t56e10k 7582147689829

Pane Marjanoviči, Vaše články jsou o ničem. Jako články všech novinářů, kteří ztratili pojem o tom, co je objektivní a nestranné posuzování čehokoliv. Rv

+1/0
9.6.2014 0:24

T37o67m60á35š 71P81e66t29r53o59v24i36č 7543330609539

Jak USA-KONCERNY pomáhaly vytvořit Hitlerovu 3. Říši:

V jakékoliv diskusi na českých internetových novinách se vždy vyskytnou komentátoři prohlašujíci, že USA již dvakrát osvobodily Evropu a proto jim musí být Evropané vděční.

Dědečkové Mr. President George W. Bush, to je pánové Prescot Bush a George Herbert Walker představitelé Union Banking Corporation UBC, spolu s německým bankéřem Fritz Thyssen podporovali Hitlera před jeho a po jeho nástupu k moci, to je od roku 1923 do roku 1942. Podporovali ho miliony US Dollars, dodávkami válečného  materiálu a technickými dokumenty, KTERÉ ANI USA NEMĚLI K DISPOZICi. S nimi spolupracovaly firmy jako STANDARD OIL, GENERAL MOTORS A CHASE BANK. Tito pánove byli podílníky německých firem Consolidated Silesian Steel Corporation a Upper Silesian Coal and Steel Company. PO OKUPACI POLSKA byli tyto dvě společnosti sloučeny v Consolidated Silesian Steel Corporation umístěné v blízkosti polského města Oswienčim, v jedné polské oblasti bohaté na suroviny. V této oblasti založil Hitler nechvalně známy Konzentrazionlager Auschwitz. USA firmy tedy vydělávaly i na otrocké práci vězňů v Auschwitz. Peníze Nesmrdí, že ano?

 V 1983 vydal New York Times reportér Charles Higham  knihu “Trading With The Enemy; The Nazi American Money Plot 1933-1949”, ve které dokonce tvrdí, že USA vláda o tom věděla a tuto činnost jim vědomě ulehčovala. 6 dní po útoku na Pearl Harbour a vstupu USA do 2. Světové Války podepsal tehdejši Mr.President Franklin D. Roosevelt, Secretary of the Treasury Henry Morgenthau a US Attorney General Francis Biddle tak zvaný “The Trading With The Enemy Act”, který měl umožnit zastavení spolupráce USA firem s Hitlerovým Německem. Činnost Prescot Bush a spol byla ale ZASTAVENA TEPRVE 20.října 1942, kdy jim byly zabaveny akcie UBC.

+2/−2
8.6.2014 19:59

H37o15n33z68a 60H44l23a82d86í90k 3636388531198

tak, v podstatě, jsem pro diplomacii. Asi jako většina lidí. Jen nevim co si vybrat. Tři dny zpátky píšou, jak byla atmosféra mrazivá při setkání Putina a Merkelové a ted zase, že se Putinovi leze do zadku. To by člověk u toho musel člověk stát, aby věděl jak se věci maji.....

+4/0
8.6.2014 14:09

M46a69r38e85k 32K61o44d76y53m 2281919951954

Zradáááá, křičí Marjanovič, celou dobu tady "lynčujeme" toho Rusáka, aby jsme se vám zavděčili a vy pak uděláte tohle. Takže pane Marjanoviči, co teď?

Jeden návrh bych měl, přestaňte dělat PR a marketing a zkuste skutečnou novinařinu.

+6/−2
8.6.2014 13:59

K26a44r83e91l 37D81u13b 9725538801101

Myslíte, že by to umí ?

+1/0
9.6.2014 9:09

A31n92t54o76n48í80n 27K38a75l43i22s53t96a 6674100989194

Na tom normandiijském shromáždění, byl Puti pravděpodobně jediný nejschopnější, realisticky uvažující státník.

+10/−4
8.6.2014 13:34

J59o60s15e75f 63S47e95v47e13r97a 8351553494468

;-D;-D;-D;-D

0/0
8.6.2014 15:10

M92a88r37i63e 38Z16e66l38e72n11á 2634301619131

Pane Teodore Marjanoviči, prosím Vás, příště si na to dejte pozor a všem těm "západním lídrům" napište dřív, s kým se mají nebo nemají bavit, jistě na Vás dají, hlupáci jedni...;-)

+8/−1
8.6.2014 12:12

L89u85k33á37š 82W92e22r91n74e34r 7669553578

Zavřete ho. Je to blázen.

+1/−2
8.6.2014 11:54

M39a44r82i90e 82Z35e96l28e64n69á 2144711919521

Tak se mi ulevilo, že pan Teodor Marjanovič rozhodl o tom, že - cituji z jeho článku:

..."S kremelským vládcem se nikdo z nich (rozuměj západních lídrů) přece nemá vůbec bavit."...

No a oni se ti západní lídři - považte tu drzost! - s ním bavit odvážili. Neslýchané...;-)

+7/0
8.6.2014 11:51

J31i87n13d22ř43i84c91h 56V26l73a97s71á55k 6340107235132

Tak si rusofobní autor komentáře poplakal, že nato nevyrukovalo proti jim nenáviděnému Rusku a život jde dál.

+5/−3
8.6.2014 11:11

A95l82e57x 36B92a88s20t80i94n 5647848352264

Co k tomu říci, prach, ropa, plyn, trhy ......

Jak to říkal Nostradamus , třetí světovou rozpoutá skrček z východu....:-/!!

0/−7
8.6.2014 11:05

M29a64r90i50e 89Z14e71l21e33n69á 2644811289191

Tý brďo, a on o těch dvou předchozích sichr věděl?

0/0
8.6.2014 11:53

A91n20t78o72n27í51n 65K17a87l43i25s37t97a 6924410479304

Proboha. Nebuďte tak domejšlivej. Dyť jste Nula.

0/−2
8.6.2014 13:30

M17i31c98h53a43l 80K15o43ž95e51n90ý 4716225910532

ten muz je blazen

0/−1
8.6.2014 11:02

M74a79r27i69e 26Z91e66l83e59n21á 2764561359611

Kdo, Marjanovič?

0/0
8.6.2014 11:52

P16a77v79e85l 49O57d60r28a64z58i39l 6734399317980

No není to krása, když lidé, jako Marjanovič, kteří publikují lži, vztekle dupou nožičkou, hrozí pěstičkou a nic z toho ?;-D

+11/−4
8.6.2014 10:14

M74i45l75a50n 70T62a28n74c70o31š 1385494471498

Šílený text :D

+5/−3
8.6.2014 10:13

M66i33c78h80a89l 73M20i85l72l44e92r 9556252689402

pro ty, co se tu ohaneji, ze "USA na válce vydělaly. Jak Rusové, tak my jsme si to tvrdě zaplatili." K tomu, co jsem uz napsal dole je na miste citovat cast Obamova projevu z francouzsko- americke vzpominkove slavnosti na Americkem hrbitove u plaze Omaha.

"When the war was won, we claimed no spoils of victory -- we helped Europe rebuild. We claimed no land other than the earth where we bury those who gave their lives under our flag, and where we station those who still serve under it. "

"Kdyz valka skoncila vitezstvim, neprihlasili jsme se (pozn. my= USA) o valecnou korist jako podil - my jsme pomohli znovu-vybudovat Evropu. Nepozadali jsme o zadne uzemi krome toho, kde jsme pohrbili ty, kteri polozili sve zivoty pod nasi vlajkou a kde jsou umisteni ti, kdo pod ni jeste slouzi".

Ano, Americane na valce vydelali, ale jakyje rozdil mezi USA a viteznymi dobyvateli z esese-ser! Americane ze svych vytezku financovali Marshalluv plan obnovy Evropy. Vsechny staty, ktery jej prijaly, na tom dlouhodobe vydelaly a jejich zivotni uroven je jeste 69 let po skonceni 2SV podstatne vyssi, nez tech kdo skoncili pod kremelskym diktatem.

Stalin si predem vyderacstvim vydupal za odmenu svoji "sferu vlivu" v Evrope. Ohranicil ostanatym dratem, minovymi poli, ohlidal ostrostrelci a psy, aby mu z ni nikdo neutekl do svobodne Evropy. Zonu oddelenou od svobodne casti Evropy tak zvanou Zeleznou Oponou, chceme-li citovat Churchilla. Za Zeleznou Oponou Stalin a jeho kremelsti nastupci praktikovali komunisticky teror do roku 1989, v ruznych pripadech poslali svou armadu, aby potlacila povstani v porobenych zemich, pripadne je okupovala, aby zajistila bezmeznou poslusnost pro diktat z Moskvy. Soveti znicili nescetne lidske zivoty fyzicky a negativne ovlivnili zivoty obcanu statu pod jejich kontrolou, zruinovali narodni hospodarstvi a vykradli co mohli  vcetne uranu jako "odmeny za osvobozeni".;-€

+5/−5
8.6.2014 10:05

M52i61c45h83a84l 75M10i16l63l98e87r 9126192639212

z reakci je videt, kdo je tady zastancem separace Evropy Zeleznou Oponou a Stalinem nastoleneho rudeho teroru v porobenych statech vychodni Evropy.!!

+2/0
8.6.2014 10:35

V17á23c78l31a91v 15F93r57ý41d35l 6632585132160

Je to jen jeden úhel pohledu. V žádném případě však ne zcela objektivní. Američané měli zrovna tak svojí sféru vlivu, jako Rusové. Bipolární rozdělení světa nemůžete popřít. Marshallův plán byl jen investicí, ať je nazván pomocí, či nějak jinak. A pokud jde o samotné Spojené státy, jejich strategie v zahraniční politice byla jiná v roce 1945, v roce 1989 a dnes. V roce 1945 a po roce 1989 byly příležitosti kam investovat. Bohužel, dnes zejména americkému kapitalismu chybí trhy a potřebuje suroviny, aby zachoval svůj růst a tu, jak vy říkáte, podstatně vyšší životní úroveň (což je velmi relativní pojem). A v tom je celý problém. Proč myslíte, že bývalá ministryně zahraničí prohlásila, že Sibiř je příliš bohatá, aby patřila jenom Rusům? Proč prezident Obama v nedávném projevu na vojenské akademii prohlásil, že USA jsou výjimečnější než jiné státy? Že si osobují vojensky zasáhnout kdekoliv na světe z důvodu ochrany svých zájmů?To se Vám zdá normální? Myslíte si, že se ostatní národy mají cítit podřízeně? A když už mluvíte o zničených životech, kolik myslíte, že mají a svědomí Spojené státy lidských životů z mnoha agresí, kterých se ve jménu exportu "demokracie" a ochrany svých zájmů po druhé světové válce dopustily? Podotýkám, že nechovám nenávist ani k jednomu národu na světě včetně toho ruského a amerického a odsuzuji všechna zvěrstva minulosti na té, či oné straně. Jen si myslím, že trocha objektivity by byla na místě.

+4/0
8.6.2014 12:35

R76a16i12n16e39r 78E75l14l62e63d65e65r 2273253819126

Kdyz pripocitate Koreju a Vietnam, tak jsou to miliony mrtvych a vysledek ?

0/−1
8.6.2014 17:37

V70á11c32l60a36v 79F76r92ý76d35l 6572145132580

Pane Millere, přečetl jsem si všechny Vaše příspěvky k tomuto článku. Jestli nám byly dějiny za minulého režimu vykládány podle tehdejší doktríny neobjektivně (a já tvrdím, že byly), je mi Vás líto, jak podléháte současnému náhledu na historická fakta a jak manipulativně předkládáte svoje teorie. Podotýkám svoje. Navíc, kdo s Vámi nesouhlasí a má třeba jiný názor je podle Vás "oblblý" či si vysloužil od Vás jiný přídomek. Přesně tak, to dělali tehdejší mocní.

+1/−1
8.6.2014 15:12

F31r27a96n98t85i91š84e94k 78S83l45o12v59á24k 4655359876772

Pane Marjanovič jste úplně mimo realitu.

+11/−4
8.6.2014 9:56

A75l39e63š 62D36o51k78o96u39p18i39l 7143302717

Úžasné je jak autor článku se v jednom odstavci ohání tím, že občané Ukrajiny mají právo zvolit si svou budoucnost. Toto právo se ale evidentně, dle autora, netýká obyvatel Krymu a východní Ukrajiny. Ti mohou pouze držet hubu a krok podle toho co se upeče v Kyjevě.

+12/−3
8.6.2014 10:16

J11o14s42e48f 67B27i38t88a26l75a 6321475257349

A co byste cekal od cloveka, ktery podporil humanitarni bombardovani sve svastni zeme?

+6/−1
8.6.2014 9:48

O30n62d37r50á47š 79B37e73s94k68y90d 5550302885623

Západ zradil, jako vždy. Je to jedna verbež ať Západ, nebo Východ. Politici, sebe nebudou přeci trestat, to je jenom ohlupování lidí světa. Po válce, si Američané, taky hlídaly a hýčkaly německé vysoké důstojníky, stejně, jako Rusi, ale i Čechoslováci. Milí občané, nebuďte naivky, oni si rozumí nic proti sobě neudělají. Je to směšná fraška od všech politiků světa, ať ze Západu, nebo z Východu.

0/−2
8.6.2014 9:36

M75i65r73o63s73l11a55v 81Š27i67m69k49o 7855223872405

Krym byl ruský, tak zase je. Byl jen napraven nepořádek sovětských dob, kdy se různě měnily hranice. USA například vojensky dobyly a anektovaly území Mexika, kde jsou dnes jejich jižní státy. Ale je to už dlouho, že?

+9/−5
8.6.2014 9:06

J88a35r54o76s75l80a87v 66K50a43d36l19e73c 2573223961485

:-)R^

+3/−1
8.6.2014 9:03

N36o49v19a57k 82R51o32b73e79r20t 9821766398516

Co by bylo, kdyby, Hitler nenapadl CCCP a Japonsko USA, německý fašismus, by byl v Evropě po dnešní den.??RvRv

+1/0
8.6.2014 8:55

I60v16a38n 12Š29u74s22t85r 1949773168224

Pokud jde o USA, ti jen hledali záminku jak se do války zapojit. Poměrně známá je informace, že spravodajské služby o hystaném útoku na PH věděli dost dlouho předem ale nikdo nic nepodnikl. 

O důvodech proč se chtěli USA zapojit do WWII můžeme diskutovat. Že by to ale dřív nebo později udělali je fakt. (Narozdíl od SSSR, který by patrně nepohnul ani prstem, kdyby ho jeho kámoš náhodou nezadil)

0/−7
8.6.2014 9:00

M39i74c45h17a68l 54M71i10l59l71e77r 9816152839322

8-o8-o8-o"Pokud jde o USA, ti jen hledali záminku jak se do války zapojit. "8-o8-o8-o

verze vykladu dejin podle rudeho prava a totalitnich osnov dejepisu;-D

+7/−2
8.6.2014 9:03

P12a95v70e15l 89O21d90r74a12z45i54l 6914319367500

To se pleteš, klokánku. To je realita.

+3/−6
8.6.2014 10:15

M54i41c50h70a21l 57M38i72l50l37e15r 9386912879372

topici Odrazilove, tvoje realita je relativni a zalezi na tom, jaky vzdousek ti zavane z vychodu.

Kdo zna dejiny vi, ze USA naopak usilovne koukaly jak se valce vyhnout a zustat neutralni, protoze vetsina americkych obcanu byla toho nazoru, ze to je Evropsky spor, mel by byt vyresen v Evrope a USA by nemely riskovat zivoty Amricanu ani dat naklady na valku, ktera se jich netyka. Izolacni politika v USA dlouho prevladala a politik, ktery by s ni projevil nesouhlas vazne riskoval, ze nebude v nasledujicih volbach zvolen.

Kdo se zoufale snazil USA dostat do valky jako spojence byli Britove, kteri moc dobre vedeli, ze sami to proti Hitlerovi nezvladnou. Vedle Churchillovych pokusu ( a lsti) je take dokumentovano, ze v lete 1939 navstivil USA britsky kral Jiri VI. s manzelkou Alzbetou a oba behem navstevy vedli jednani, kde se vsemozne snazili ovlivnit Americany k prislibu pomoci, pokud by nastala valka proti Hitlerovi.

+5/0
8.6.2014 10:32

P55a95v45e52l 20O89d34r71a26z11i48l 6984439717230

Plácáš nesmysly, chlapče, je vidět, že jsi toho moc nenastudoval. Máš vůbec představu, jak rozsáhlá byla válečná činnost Německa v létě 39? ;-DSamozřejmě, občané USA se do války nehnali, ale právě proto byl zorganizován cirkus jménem Pearl Harbor. Tenkrát ještě měla veřejnost v USA nějakou váhu, přestože se nechala opít celkem snadno válečným rohlíkem.

Je hrozné, jak strašlivě jsi nešikovný.

0/0
9.6.2014 1:36

S62l49a73v18o27m46í40r 44B71e74n73e32š 6292777840814

I kdyby byl, dávno by se změkčil, stejně jako Gottwaldův komunismus se během času změkčil, takže za Husáka se to už s Gottwaldovými časy nedalo srovnávat.

Avšak tím nijak nesnižuji zrůdnost Hitlerova fašismu. A kdo ví, zda v tom čase, který by byl zapotřebí pro změkčení, nedošlo k totální likvidaci některých národů, třeba i Čechů.

+1/0
8.6.2014 9:01

M98i86r73e88k 58K56o78n26e59č30n68ý 6337685725574

Zaprodanec, zrádce národa, pátá kolona je každý, kdo jen trochu zapochybuje o obsahu tendenčních článků pana Marjanoviče.

+2/−3
8.6.2014 8:54

P93e10t36r 73M64a63r82e70č89e24k 1613731779468

To by to zapochybování nesmělo smrdět Kremlem :-) a vymytým komoušským mozekm.

+4/−3
8.6.2014 9:11
Foto

D66o14m93i41n28i48n22i68k 81F64a15n70t57a 3589957776161

malá rošáda, velká šaráda. proč by se spolu neměli bavit? vždyť je to jen hra s malými figurkami:-/

0/0
8.6.2014 8:41

E74l97e26o78n32o92r13a 30N27o26v25á 1824745956829

ale o velkou cenu

0/0
8.6.2014 8:41
Foto

D10o78m92i26n74i91n49i34k 45F34a28n70t68a 3929167346741

tak samozřejmě. o "drobné" by nehráli:-)

0/0
8.6.2014 9:28

M22i17c86h74a61l 66M44i21l89l21e11r 9326952859172

lide oblbeni ruskym vykladem dejin nechteji pochopit nebo umyslne zapiraji fakt, ze Britanie a Francie byly ve valce od 1939, tedy v dobe, kdy se Soveti jeste dalsi 2 roky paktovali s Hitlerem a mj. zorchestrovali masakr v Katyni jako zacatek predpokladaneho budouciho deleni Evropy s Hitlerem a ze prvni fronta byla ta zapadni.

Nechteji priznat, ze Americane vstoupili do valky po napadeni Japonskem necelych 6 mesicu po tom, co do ni vstoupili soveti po napadeni Nemeckem. Vidi jenom otevreni druhe evropske fronty - te vychodni a predstiraji, ze to bylo jedine misto boju. Nejsou schopni priznat, ze treti evropska fronta byla ve Stredozemi a na Balkane.

Take nechteji priznat, ze vyraz SVETOVA valka neznamena pouze evropska a ze se o osud sveta tezce bojovalo na vice frontach, vcetne Afriky, Asie a Tichomori. Nechteji priznat ani to, ze zapadni spojenci meli sve jednotky rozlozene de facto na peti frontach, zatimco soveti na jedne a ze Rusum pomahali zasobovanim pres Severni more, coz vlastne byla pro ne sesta fronta, ta, kde zapadni spojenci primo nasazovali sve zivoty pro zacharnu Rusu.

Pamatuji ze skoly jak nam v hodinach dejepisu vykladaneho podle prisnych totalitnich osnov sousky ucitelky durazne kladly na mysl, jak ti "proradni zapadni imperialiste umyslne cekali s otevrenim fronty ve Francii aby sovetsky svaz co nejvic vykrvacel" . Je videt, ze tady pusobi lide, kteri se tak nechali vymyt totalitnim vykladem dejin v socijaaalistickych skolach nebo svych uvedomelych rodinach kadrovaku a zaslouzilych dojicek, ze proste jim to nemysli. Nebo naopak, ze umyslne siri lzi predepsane jim politruky vychodnacke ambasady, ze svet zachranili jenom soveti a ostatni jen pricmrndavali.

+5/−10
8.6.2014 8:40

J68a32n 69K77o65s79t13e24l34n73í79k 1543147318442

To by mě zajímalo, o kom mluvíš.

+3/0
8.6.2014 8:48

M36i21c91h50a70l 66M18i17l48l22e57r 9156832799482

stacilo by podivat se do zrcadla;-)

0/0
8.6.2014 9:04

M12i48r48o20s11l45a32v 37Š67i93m18k92o 7615113812225

USA na válce vydělaly. Jak Rusové, tak my jsme si to tvrdě zaplatili. Vojenská pomoc Rusku dělala nějakých 5% objemu válečných prostředků. USA s otevřením 2. fronty opravdu váhalo. Vysvětlují to tím, že chtěli mít perfektní zabezpečení a vybavení. Nicméně by se jim hodilo, kdyby se Německo a Rusko totálně vzájemně zničilo a oni by přijeli jen obsadit Evropu. USA nikdy nedělají nic, z čeho by neměly v budoucnosti prospěch.

+8/−3
8.6.2014 9:17

M40a88r55t84i88n 40N55o24v49o59t25n31ý 3656176741284

Jen hlupák může tvrdit, že někdo na válce "vydělal". Všichni na ní prodělali.

0/−2
8.6.2014 9:42

M43i85r70o40s15l92a29v 97Š13i82m33k55o 7615733562155

Ne, hlupák jste Vy. Dokonce i v naší ČT (!) byl tento fakt prezentován. Je to obecně známé, jak se američtí výrobci všeho možného na válce napakovali. Oni ano, ostatní ne.

+5/−1
8.6.2014 9:50

M66i10c27h25a38l 94M58i71l92l33e69r 9516292119712

"Jak Rusové, tak my jsme si to tvrdě zaplatili."8-o

 Je znamo, ze Americane Rusum odepsali znacnou cast dluzne castky a  mensi cast, kterou meli splatit, chronicti neplatici Rusove stejne plne nesplatili. Stejne jako o 45 let pozdeji nesplatili Ceskoslovensku, co dluzili.

Ceskoslovensko bylo jednim z par statu v Evrope, ktery nebyl valkou vyznamne ponicen a neutrpel velke ekonomicke skody, ani toho spojencum nedluzil tolik, jako jine staty.

Rici "tvrdě zaplatili" je stekani na uplne spatny strom, protoze Cechoslovaci toho Americanum moc nedluzili a naopak byli sovety prinuceni odmitnout pomoc z Marshallova planu pro obnovu Evropy. Je pravda, ze Amricane na valce vydelali, ale zase to byli oni, kdo do Evropy a jeji obnovy dali nesmirne naklady, jake nikdo jiny nebyl schopny udelat. Vsechny staty, ktere prijaly Marshalluv plan na tom dlouhodobe nesmirne vydelaly. Prave proto byla a dosud je zivotni uroven v zapadni Evrope o tolik vyssi, nez ve statech, ktere mely to nestesti, ze spadly do Stalinem vydupane a sovety ozebracene " sfere vlivu".

Zdaleka nejtvrdsi placeni Cechoslovaku naopak bylo na vychod. CSR ozebracili soveti, kteri po valce ukradli co mohli a jeste si pozdeji vyrabovali uranove zasoby jako odmenu za osvobozeni, nemluve ani o tom, jak si po 68. nechali v ce-ese-ser vyzivovat a vydrzovat okupacni armadu, rodiny dustojniku, desitky tisic poradcu a agentu NKVD cs. danovymi poplatniky. Taky potazmo dan "za osvobozeni";-€Rv

+4/−5
8.6.2014 9:50

M60i29r89o58s74l40a50v 16Š46i68m56k80o 7165163982625

My jsme zaplatili za osvobození Britům, nechali si část našich zlatých rezerv. Marshallův plán jsme nemohli přijmout, protože nám ho nikdo nenabízel. Západ s námi po válce nepočítal, protože se se Stalinem dohodl na rozdělení světa. Doporučuji si najít v archivu ČT pořad z cyklu "historie.cz" na toto téma, historici to tam doložili dost jasně. Těch mýtů je v naší historii nepřeberně.

+5/−2
8.6.2014 9:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.