- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dokud se tady bude rozpínat státní moloch zvaný Česká televize a usurpovat si podstatnou část trhu, budou soukromé TV buď vysílat naprostý hnůj, nebo prázdnotu a krachovat. Je to přirozený důsledek deformace trhu.
Tato konkrétní TV měla zbytečný hnůj přímo v programovém plánu, takže žádná škoda.
Pro běžného konzumenta NOVA TV to očividně nebylo. Měl jsem párkrát snahu se na Metropol dívat, ale nevydržel jsem nikdy ani půl hodiny, možná jsem měl jen smůlu na pořad, ale jak vidím, asi nás bylo víc. ČT 24, nebo Prima ZOOM, to je jiný level.
Chtít po televizním kanálu, aby fungoval po roce je utopie. Asi se tam nedalo tak dobře šmelit, tak to Savov pustil...
Myslím si že provozovat televizi "zdarma" je ekonomický nesmysl. Jediný zdroj chechtáků je reklama, jejíž cena odpovídá počtu diváků. Chce to obrovský kapitál do začátku a stejně není žádná jistota.
Když jsme u reklamy a TV Metropol.
Minulý týden u nás byla jejich zástupkyně a nabízela reklamní bloky v jejich úžasné TV s obrovskou sledovaností za pouhých 48 000,- bez DPH. Kupodivu jsem si u nich žádnou reklamu ani za tak skvělou cenu neobjednal. Ještě 30.5. ve 12:07 (článek na iDnes vyšel v 16:15) jsem od ní dostal mail s možností prezentace formou fototipu na 14 dní, za pouhé 4400,- nebo na týden za polovic. Samozřejmě i odkazy na další formy reklamy. S tím, že letní akce trvá od 1.7. do 31.8.
Původně se mi na mail ani nechtělo odpovídat, ale když jsem odpoledne četl tento článek, odpověď jsem odeslal i s odkazem na něj.
Takže někteří pracovníci Metropol TV hledali na poslední chvíli hejly, kterým roste jitrnice na čele a tu jitrničku si chtěli ještě utrhnout.
Haha, tak to je fakt překvápko.Televize plná ničeho.