Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rusko podle Kyjeva vysílá na Ukrajinu ozbrojence, mají mařit volby

Ukrajinský ministr zahraničí Andrij Deščycja v Kyjevě informoval členy evropské monitorovací mise o násilném překročení ukrajinských hranic, o něž se podle něj v noci na čtvrtek pokusila skupina ozbrojenců útočících z Ruska. K incidentu došlo na východě Luhanské oblasti a několik ukrajinských pohraničníků při něm bylo zraněno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J70a23r23o58s70l17a53v 12D58e23r61m62í89š84e94k 9348178259301

Běžte se poklonit i velkému syfilitikovi na Rudé náměstí a zůstaňte tam.

I s tím Vašim fašistou a šaškem,  Putinem.

Doufám, že kromě mentálu jste i malého vzrůstu. jinak Vás nejen nepřijme, ale ani Vás nenechá  vylovit amforu.

Probuďte se člověče!

Jste v Čechách a ne v gulagstánu. Tady nemusíte pokaždé psát větší kravinu, než před tím, jen abyste nemusel na Sibiř.

Děkuji za názornou ukázku, kterak rudý kolaborant se vkliňuje do fašistického pozadí. A kdy má ta ropucha Voloďa narozky , A rychle, jinak soudruzi bolševici uvidí, že to nevíte! A to neokecáte ! Kamčatka se už pro Vás natahuje. :-)

+6/−4
23.5.2014 15:38

J79i50ř82í 67P87o21k62o82r95n82ý 6961255718110

Na každou Svini se voda vaří pane Dermíšku, díky za Vaše včerejší urážky.

+1/−1
23.5.2014 22:55
Foto

J86a32r72o19s18l71a65v 36T70i64c26h87y 9645591636425

Pane Dermisku...schovava se nekde ve vasich ubohych a stokrat opakovanych osobnich urazkach nekde argument na cokoli, co tu nekdo napsal?

Jestlize ano, byl by jste tak laskav a poukazal na nej?;-D

0/0
25.5.2014 1:12

J75a97n 41N89o34v85á87k 6541356463183

Dnes má Vladimír Vladimírovič svůj svátek. Popřejme mu protoho mnoho zdraví, štěstí a ůspěchů jak v jeho osobním životě, tak i v jeho roli velkého, ruského i světového státníka. Všichni Vás sledují, všichni o Vás hovoří, všichni Vám lpí na rtech Vladimíre Vladimíroviči. Zastavte ty válečné štváče.

Na zdarovje! Ip. ip urá!

+2/−2
23.5.2014 12:51
Foto

D33a57n28a 61H96a89n60g13e61b31r25a98u53k 7641529782289

Proto tam ty stvace ma, aby o nem kazdy mluvil! Ucel sveti prostredky.

+3/−3
23.5.2014 13:33

J51a98n 56S12e29d63l17á97k 1836803756117

aby ho mor zklátil

+3/0
23.5.2014 16:49

J44a28r82o70s62l41a78v 52D12e29r96m13í56š11e20k 9598978879351

R^R^R^

+2/0
23.5.2014 22:33

J81o16s69e13f 35Z88e16t14í92k 1209628228198

Jak to sleduji,tak tomu věřím a jsem rád,že jsme vypadli z toho svazku s něma!;-)

+3/−1
23.5.2014 11:00

M84i12l27o13u41š 37K89n32o73t36e25k 4324123522551

S něma? To je česky?;-D

0/0
23.5.2014 12:33

J27a53r56o98s95l54a93v 93D73e24r57m81í56š37e84k 9418488169871

Ano je to česky, slang. To jste ještě, soudruhu, na konzulátě nebrali ?

+2/−3
23.5.2014 15:40

J28a54r82o16s28l70a96v 13K17a78d53l80e33c 2453593851495

http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/byznys/budeme-jeste-potrebovat-euro-razi-se-uz-zlaty-dvouhlavy-orel/

:-)

0/−1
23.5.2014 9:17

V62á63c26l63a89v 17D53l87o83u55h42ý 2947870934760

zlatý 50 rubl = 0,1244 trojské unce čistého zlata, 1oz 1295 USD, tj.161,098 USD tj, jeden zlatý rubl cca 3,22 USD, 1 normální rubl 0,03 USD, to budou mít jak za socialismu:-)

+3/0
23.5.2014 10:28

T26o23m34á11š 43C46h38r38a97s51t85n24ý 2298439349451

Proč "vojáka ukrajinské armády" pohřbívá nějaká skupinka mladíků v uniformách neodpovídající stejnokroji jakékoliv části předmajdanovských ukrajinských ozbrojených sil a ne čestná stráž letectva? 8-o

+7/−2
23.5.2014 9:16

J95a50r45o77s84l88a33v 38D46e39r27m44í25š63e18k 9298848769641

Vaše starosti, soudruhu, musí r. konzulát naplňovat nejistotou z Vašeho duševního stavu.

Nedivím se jim.

Myslím, že kolaboranty střílí a pochovávají jejich řídící orgánové. Taky tam nebudete mít žádné čestné letectvo.Jen taková malá Katyň. 

Chápu Vaše obavy a co nám chcete o sobě sdělit.

Neměl jste Rusům lézt, tak teď nebrečte !

:-)

+1/−1
23.5.2014 15:49

J19a21r58o51s12l34a35v 27K22a13d91l33e54c 2583193451535

http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/petr-schnur-obse-v-podivnem-svetle-za-koho-kope-ischinger/

:-)

0/−1
23.5.2014 9:14

K52a25r90e36l 88S94k63á14c29e93l23í43k 3428669390527

za ukrajinské občany ne ;-D

0/−2
23.5.2014 10:08

J78a24r33o47s97l42a53v 58D70e21r34m53í16š72e84k 9158278639751

Vy jste se nám rozepsal, Skácelíku.

0/0
23.5.2014 15:51
Foto

V68á84c37l30a25v 93D47a82n39i22t83a 1797464624798

Je krásný jak jsou všichni, co neschvalují kroky EU a západu, nazýváni komunisty. Přitom EU a USA jsou dnes mnohem víc komunistické než rusko. USA a EU budují skutěčný socialismus.

+12/−10
23.5.2014 7:56

L74i44b84o97r 55H20o71s41a64k 3775702194976

Tak k cenzure narozdil od Ruska nesahli..

+7/−5
23.5.2014 9:16

K56a19r17e25l 78S89k70á66c50e92l18í52k 3598599240467

zatím v Rusku za zpravodajství o Ukrajině nebyli propuštěni šéfredaktoři nejvíce prodávaných novin jako tomu je v USA  NYT a  a v GB Guardianu

+2/−2
23.5.2014 10:13

J86a41r87o90s35l96a49v 29D29e17r65m96í52š71e52k 9548838499351

Na počet slov je to četnější, ale jinak šunt.

Skácelíku, zaberte a napište něco, jako správný srp, či kladivo a ne zase přežvýkanou vodu.

Jinak si budeme ztěžovat, že nejste ochoten vystupovat na úrovni dnešních událostí.

Styďte se !

Víc !

:-)

+1/0
23.5.2014 15:56

J30a14n 67S10e55d91l23á33k 1516763546947

to si zatím opravdu nikdo netroufl napsat něco proti kremlu?

+1/0
23.5.2014 16:21

O59t56t94o 77H46a81l28í71ř 9593687878956

Máte to v hlavě popletené, ale snad se časem dozvíte o Rusku více:-P Spíš byste si měl položit otázku, jaký důvod může mít normální Čech k tomu, aqby podporoval ruský expanzivní fašistický režim a vzhlížel k němu jako k něčemu lepšímu, než je u nás? Já jsem takový důvod ještě nenašel a v žádné diskuzi mi nikdo dosud žádný smysluplný důvod neuvedl. Možná proto řada lidí včetně mne vidí za příznivci Ruska komunisty, jak tomu v mnoha případech skutečně je, jak se v diskuzích můžete přesvědčit. Podotýkám, že myslím "normálního Čecha" a nikoli komunistickou kreaturu nebo nějakou jinou extrémistickou obdobu téhož.

+7/−3
23.5.2014 9:56

M70a34r73t23i78n 50K62r68a20u33s 8934420295406

Ono vzhlížet k Rusku a schvalovat vše co dělá západ, nevidět jeho podíl na UA krizi a naivitu EU, která se pustila do akce za kterou, každý kdo něco ví o Ukrajině nemohl nevidět riziko násilí a občanské války, to jsou pane Halíři dvě naprosto rozdílné věci.

Ale když už se o tom začalo tak když se člověk oprostí od ieologické nesnášenlivosti jsou oblasti kde se dá z Ruského přístupu čerpat a vzít si příklad. Nízké rovné daně, volný trh práce s minimálními ochranými opatřeními, konzervativní politika ve vztahu k menšinám etnickým i sexuálním, rodinné hodnoty atd. Nemělo by to být nic složitého jsou to totiž hodnoty západní na které jsme tady rezignovali a dnes rostou paradoxně v Rusku. Na to, abych to konstatoval, nemusím být agent KGB a dokonce mohu Rusko vnímat jako nepřítele, jak je dnes módní. Já osobně však vidím celou Ukrajinskou krizi jako plýtvání energií ze strany západu, které žene Rusko k Číně namísto toho, aby se jako za časů mladého Busche budoval s Ruskem vztah ve spolupráci proti islámskému terorismu, který je pro Evropu mnohem nebezepčnější než konečné vyjasnění hranic po rozpadu SSSR

+4/−4
23.5.2014 10:09

O42t98t21o 72H97a51l74í22ř 9153497578936

Vzhledem k tomu, že tu od vás čtu jen idealistické kváky bez reálných znalostí, tak zase žádný skutečný argument;-D Rusko a rusáky znám - třebaže přiznávám, že lépe znám Ukrajinu, kam často pracovně jezdím - tedy spíš v minulosti (do letošní zimy) - teď jsou kontakty utlumeny z důvodu politické i hospodářské krize. S prominutím, ale o Ukrajině tady opakovaně píšete neobjektivní nesmysly na základě neznalosti faktů. Především si napřed trochu nastudujte fakta a zjistíte z nich, že Ukrajina se chystala směřovat do Evropy a připravovala se na to dlouhá léta. A totéž tvrdil Janukovyč před volbami. Když vyhrál, začal dělat pravý opak. Zatímco Rusko se prezentuje imperiální výbojnou politikou za pomoci vyhrožování a vojenské síly, což snad nemůžete popřít ani vy. Vzít si od Ruska příklad? To je na mne silná káva.Tou konzervativností myslíte porušování lidských práv, vraždění a kriminalizaci politických odpůrců? Jen vás upozorním, že kdyby EU jednala jako Putin, tak byste vy a řada účastníků diskuze už dávno byli zmizeni nebo zavřeni v kriminále. Ať chcete nebo ne, Rusko se staví do role nepřítele samo a spolupráce proti islámskému terorismu je asi ten největší úlet, který jste napsal. Víte, kdo ty teroristy v současnosti nejvíce vyzbrojuje?

+6/−6
23.5.2014 10:29

M16a71r65t76i75n 60K25r70a39u31s 8284100545106

Které kváky? Zkuste být méně útočný a více konkrétní, prospěje to debatě. Co se týká mé neznalosti faktů uveďte....nejsem zrovna profesor z Kyjeva, ale tu zemi znám. Co se týká příkladů tak i člověk velmi omezené inteligence pochopí, že vzít si příklad s rovnou nízkou daní neznamená nutně okopírovat celou zemi.

Islámské teroristy? Vy mne bavíte, Sýrie Vám jako příklad asi unikla, ten samý alkajdista z Iráku je o pár km dál z nepřítele přítel;-)

+3/−3
23.5.2014 10:36

O24t85t84o 36H62a61l57í15ř 9493287598866

Začneme u nízkých rovných daní - jsou samozřejmě ve prospěch oligarchů - kteří získali značný podíl na moci jak na Ukrajině, tak i v Rusku - kdyby jim tato situace nevyhovovala, nedošlo by k ní. Stejně tak minimální ochrana zaměstnanců.  Ale i u nás jsou rovné daně a EU nám je nezakázala, v podstatě rovná daň je daň ve prospěch podnikání a to včetně toho, že tento způsob daní napomáhá rozšíření šedé ekonomické zóny - v tom je její slabina. Ale daně nejsou to hlavní.

Píšete tu o konzervativní politice vůči menšinám - pokud nejste člověk, který rád omezuje lidská práva - tak tenhle argument nechápu. Když se nějaký národ pod Putinem pokusil o sebeurčení - sebeurčení se nekonalo a bylo utopeno v krvi pod ruskými tanky. O to zábavnější je dovolávat se práva na sebeurčení částí Ukrajiny od někoho, kdo totéž pošlapává se značnou brutalitou.

Jako kváky mi se mi jevil např. první odstavec vašeho původního příspěvku, kde zobecňujete bez ohledu na historická fakta, stejně tak věta o o tom, že Rusko je představitelem západních hodnot. Kterých? Honbu po zisku a moci nepovažuju za hodnoty.

Sýrie je na delší rozpravu a já bych rád zůstal u problému Ukrajiny a Ruska a neodbočoval - argument islámského terorismu jste zahájil vy, já jen reagoval.

+3/−2
23.5.2014 10:57

M70a46r30t58i28n 33K64r83a44u89s 8124420575426

Položil jste otázku jestli vím kdo stojí za teroristy, obdržel jste příklad - monetálně se jich nejvíce politicky zastávájí USA a to zcela konkrétně a v konkrétní zemi. Možná by se dalo říci, že původní demokratická touha Syrského lidu se zvrtla, jenže to by od nich museli američané dát ruce pryč, nestalo se a jde jen o podpru sunnitského terorismu proti diktátorovi podporovaného šitty v duchu zájmů velmoci. Užití teroristů jako klacku v regionální hře o moc je tak momentálně v režii USA. Sand Vám to stačí.  

Asi Vás překvapím, ale kapitalismus považuji za západní hodnotu, nízké daně nezaplevelený trh práce různými omezeními považuji za ekonomicky správnou cestu a za konzervativní způsob myšlení - to že vyhovují Oligarchům je poněkud zvláštní argument - vyhovují podnikání, tudíž patrně asi i Mafii, pokud platí z nějakého bussinesu daně. Jinak samozřejmě malá omezení vyhovují nejen jemu, ale i šedé ekonomice, také tento argument mne od Vás překvapuje, protože silná regulace ničící šedou ekonomiku je levicová záležitost přehnané míře socialisticko-komunistická. To, že nám EU něco nakázala jsem nikde nepsal,nevím proč to zmiňujete. Těchto příkladů co dělá Rusko proti nám správně jsem užil jako ukázky, že od každého režimu kde něco funguje si lze vzít příklad, vy jste naprosti tomu nebyl schopen opustit myšlenku, že půjčit si od ďábla kvalitní vidle neznamená budovat peklo. Tedy opět k tématu a vcelku jasně - nijak jste to logicky nepopřel, tudíž tady máte to v čem může normální člověk vidět v Rusku insporaci, tj. to co jste nechápal.

Nebudu zabíhat do čečenské války, v první si samostatnost dobyli, druhou si vyvolali sami- nevím jestli jsou tito vyhazovači budov do luftu oním Vaším kdykoliv nějakým národem, pokud ano (o jiné akci tanků v RF nevím) musím Vám gratulovat k citlivému srdci.

EU je zaplevelená přistěhovalci vyznávájící jiná pravidla a hodnoty toť vše.

První odstavec není v rozporu s historickými fakty doměnky o událostech starých pár měsíců nejsou fakta.

+4/−3
23.5.2014 11:20

O26t57t11o 20H80a21l27í96ř 9373887368786

Zdá se, že diskuze s vámi ztrácí smysl - protože argument o citlivém srdci je samozřejmě proti logice i slušnosti. Čím to, že vy projevujete citlivé srdce jen k separatistům? Není to účelové a neobjektivní?

Na Gruzii jste zapomněl? Je krásné, že ruský teror na východní Ukrajině hájíte a teroristické akce Čecenců odsuzujete - opět účelovost a neobjektivnost.

Vaše vyjádření k oligatrchům svědčí o nedostatečné znalosti ruského a ukrajinského prostředí.

Zdá se, že vaše představa o kapitalismu zůstala někde v druhé půlce 19. století, trochu jste zapomněl na pozdější vývoj:-). Podsouvání toho, co se nazývá sociálním zabezpečením  komunismu, je manipulace a další účelová lež. Svou rétorikou máte ke komunismu mnohem blíže. Je možné se bavit o hranicích sociálního zabezpečení a jejich financovatelnosti, ale ne ho úplně popřít. Žádné západní hodnoty ve vašich vývodech nespatřuji, spíš takovou ruskou základní úvahu, že člověk je až ten poslední. Možná proto se komunismus ruského typu vyznačoval masovým vražděním a potíráním opozice, což si Putin přenesl i do své politiky.

+3/−1
23.5.2014 11:39
Foto

P85a94v46e10l 32D46v26o88ř89á78k 5499805134930

Pan Kraus mi připomněl výrok jistého významného rétora:

"Soudruzi, to nejsou fakta, to se doopravdy stalo!"

Skloubení výhod soukromého podnikání a sociálních prvků použil už Baťa - vyplatilo se mu to. Někdo ho dnes označil za socialistu, někdo za bezohledného vykořisťovatele.

Pro Vás opět R^

+2/0
23.5.2014 16:45
Foto

J44a70r65o33s82l51a77v 30T45i98c14h38y 9475481686725

Pane Halir...zapomel jste jen na takovou malickost...konflikt v Gruzii zacala gruzinska strana tim, ze zahajila delostreleckou palbu na mesto plne civiklistu v Jizni Ossetii...priste by to chtelo se trochu informovat, nez zacnete psat nesmysly...;-)

https://en.wikipedia.org/wiki/Responsibility_for_the_Russo-Georgian_war

0/0
25.5.2014 1:07
Foto

P18a41v31e48l 46D68v47o43ř67á64k 5259675514470

Naprostý souhlas! R^

0/0
23.5.2014 16:35
Foto

V17á29c17l85a76v 55D41a13n15i84t10a 1657594464958

Ale vy do obdivovatelů ruska počítáte i lidi kteří rusko rádi nemají ale zároveň neuznávají kroky EU a USA a považují je za autory krize. Rusko a rusáky fakt nemám rád ale opravdu, jak píše Martin Kraus, pokud se oprostíme od nějakých stereotypů / u německa se nám to povedlo, američany stále považujeme za mírotvůrce i když nejvíce konfliktů paradoxně rozpoutali oni) zjistíme že rusko je dnes komunistické několikanásobně méně než EU a USA.

+2/−3
23.5.2014 10:28

O93t97t77o 29H27a69l17í59ř 9633567748336

Za prvé - z řady kroků EU nejsem nadšen, k americké zahraniční politice mám výhrady, ale považovat je za autory krize je zjevný nesmysl. Naprosto podceňujete agresivní přístup Ruska (a to rozhodně není stereotyp, ale realita), které celou situaci úmyslně rozpoutalo. Že chce Putin Krym, bylo patrné už několik let a sami Ukrajinci říkali, že chtějí do EU ani ne tak proto, že by je tak nadchla, ale kvůli ochraně před Putinem.

Za druhé - V jakém smyslu komunistické? To mi zkuste vysvětlit blíže - jinak to působí dojmem neobjektivního blábolu.

+4/−1
23.5.2014 10:36
Foto

V31á65c27l35a20v 77D97a90n83i30t60a 1717234404148

Kde berete jistotu že většina chtěla do EU? A Majdan způsobil Rus? Děkuji, tím debata s vámi ztrácí smysl. Hezký den.

+3/−3
23.5.2014 10:40

O36t45t48o 79H18a10l47í72ř 9663477488346

Samozřejmě že ano -zrada voličů Janukovyčem (před volbami tvrdil, že chce do EU a že tam Ukrajinu dovede) a spřažení se s Kremlem. Proto vyšli lidé do ulic. Zkuste si to dohledat. A kde vy berete jistotu, že většina chtěla do Ruska?;-)Zdá se, že vám zbyly jen výkřiky, ale na argumentaci nejste dostatečně vybaven. Hezký den i vám.

+4/−2
23.5.2014 11:00

O76t98t69o 53H38a11l32í19ř 9473867588896

A dlužíte mi vysvětlení té komunistické EU a nekomunistického Ruska;-D

+2/−2
23.5.2014 11:01
Foto

V87á61c54l21a72v 47D16a16n85i64t80a 1237254754658

Nedlužím, debatu s vámi ukončuji. Hezký den :-)

+3/−3
23.5.2014 11:02

O32t83t91o 60H87a70l52í30ř 9903247768316

Když není argument, je útěk nejlepším řešením,zbabělče;-D

+1/−3
23.5.2014 11:28
Foto

V69á89c31l66a48v 86D57a91n56i55t36a 1107284404418

Jasně. Vy tu lžete, tvrdíte že za Majdanem stáli rusové. Na to konto s vámi ukončuji debatu. Se lhářem vážně diskutovat nehodlám :-)

+3/0
23.5.2014 11:38

O48t21t28o 55H37a62l44í98ř 9353557368706

Napřed si asˇpoň jednou zajeďte na Ukrajinu a zkuste tam mluvit s lidmi - česko -ukrajinsky se dá domluvit, navíc řada lidí mluví anglicky lépe, než je v našich krajích zvykem. Pak tu snad nebudete psát takové výkřiky do tmy bez znalosti souvislostí. Nesmíte číst jen Pravdu.ru a Halo noviny;-D

0/−1
23.5.2014 11:41
Foto

V28á44c40l62a95v 94D25a45n25i64t97a 1417364674838

Jo, pán zná několik lidí z ukrajiny a je z něj znalec celé ukrajiny ;-D;-D;-D

+2/0
23.5.2014 11:49

O19t75t57o 90H41a56l39í14ř 9193727678496

Znám z Ukrajiny spoustu lidí, jezdím tam přes deset let a dohromady jsem tam strávil času. Co víte o Ukrajině vy? Zatím jste tu psal jen lži vycucané z prstu

0/−2
23.5.2014 11:54
Foto

V68á34c89l94a21v 22D26a38n57i25t92a 1397154134938

Pošli mi adresu. Pokecáme. třeba o mých dětech, zoufalče ;-D

0/0
23.5.2014 11:58
Foto

J25a83r22o85s29l69a78v 35T33i77c63h93y 9235881396305

Aha...nikym nezvoleny komunista Barosso vam zrejme nevadi pane Halir?

Jinak komuniste sedi v Rusku v opozici...staci se jen trochu informovat...;-)

0/0
25.5.2014 1:03
Foto

V88á38c55l55a20v 35D68a86n28i19t38a 1357924824278

Já nikde nic takového netvrdím, nemusím tedy nic dokazovat ;-D

0/0
23.5.2014 11:01

O85t38t61o 23H30a95l85í48ř 9783897988666

Opět lžete - cituji z vašeho příspěvku:

pokud se oprostíme od nějakých stereotypů / u německa se nám to povedlo, američany stále považujeme za mírotvůrce i když nejvíce konfliktů paradoxně rozpoutali oni) zjistíme že rusko je dnes komunistické několikanásobně méně než EU a USA. Vydáváte to za pravdu, tak to podpořte arčgumentem, pokud se na nějaký vzmůžete.

0/−2
23.5.2014 11:43
Foto

V27á56c28l12a49v 27D93a13n11i59t57a 1827894244358

Já vám nic dokazovat nemusím. Fakt ne. Jak jsem psal, jste lhář a se lhářem nebudu již ztrácet čas. Hezký den přeji ;-)

0/0
23.5.2014 11:50

O67t19t41o 52H41a49l59í77ř 9653617748196

Přistižen při lži jste byl vy - viz příspěvek výše. A nějak jste mi zapomněl prozradit v čem lžu? Když nic nevíte o Ukrajině, tak proč se tu ztrapňujete v diskuzi?;-D

0/−3
23.5.2014 11:56
Foto

V33á13c88l75a64v 21D67a50n40i10t17a 1877174974798

Majdan organizovalo rusko? Podporovalo ho rusko?

+1/0
23.5.2014 11:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.