Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

"Kellnerův" lék na rakovinu už zkusila padesátka Čechů, přibudou další

Léčebný postup, který zatím úspěšně rozvíjí firma Petra Kellnera, vznikl v laboratořích Ústavu imunologie. Testovaná novinka se týká pacientů s rakovinou prostaty. "Jde o buněčnou terapii ve formě vakcíny," vysvětluje v rozhovoru pro iDNES.cz přednostka ústavu Jiřina Bartůňková. Finální fáze testování potrvá čtyři nebo pět let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J16a36n80a 92N69o52v16á27k54o12v61á 5366786885908

My teď v rodině zkoušíme Varumin, údajně ten lék vyléčil Castra.

0/0
23.5.2014 14:23

J33a79n81a 70N87o13v90á70k81o90v60á 5836456555558

Stále více se přichází na to, že nejlepší lék je vlastní imunita. A že ta nejvíc souvisí se stravou. V Brně zkoušejí imunoterapii asi na 100 pacientech, více jich prý do programu nejde dát. Ale každá nemoc vzniká z překyselení organismu. Když jsou k rakovině i genetické předpoklady, tak to při špatném stravování je hned.

0/0
23.5.2014 13:59

J63o94s81e98f 54B79r56o77ž51k53a 6124332108967

To není jenom o stravování. To je i o prostředí, ve kterém žijete. Způsobu života a podobně. Jde jenom o to, kdy a jak přijde ten první impuls. A, že vím o čem to je, to mi můžete věřit.

0/0
23.5.2014 19:44

M68i39c69h48a43l 11M27a26l75a16t 8580244658971

Prostředky proti rakovině se testují a vyvíjejí spousty let a stejně nikdo doposud nic nevymyslel. Záchrana je možná jen v jediném případě, když se nádor odhalí v začátku. A i to ještě není jistá výhra. Většina pacientů umírá na nedostatek financí ve zdravotnictví a lakotu pojišťoven. Tedy VZP. Bezplatné testy jsou taky z finančních důvodů až ve 40. letech. Je to všechno špatně a takové články jsou jen takové kecičky aby tekly peníze, ale výsledky nejsou v léčbě pacientů téměř žádné.

0/0
23.5.2014 13:50

J12o19s68e70f 70B97r48o65ž54k78a 6434202768127

Zhoubné bujení - rakovina má mnoho podob. Toto se týká pouze jednoho druhu na jednom orgánu.

Název článku působí jako bomba, ale ženy už po přečtení prvních vět, budou zklamané. Radost budou mít pouze ty, které svého muže bezmezně milují. 

Prostě pro čtivost článků se udělá všemožné.

0/−1
23.5.2014 12:26

A40l27e84x78a90n73d22r 60K89o44s12t54k38a 5469296749496

Nicméně je to jistá naděje, že by se postup mohl modifikovat i na jiné typy nádoru, případně jiné orgány.

+1/0
23.5.2014 13:12

M39i24c57h74a41l 83M41o62t12y57č12k83a 4893150321339

Presne...pokud je lecba zalozena na imunoligii, tak se s jistyma upravama aplikovat vsude...logicky

0/0
24.5.2014 6:27

L25u84b58o30m78í33r 91K85l50u29b33u67s 1265687118465

Zbytečný výzkum : http://www.uspesna-lecba.cz/co-se-vas-tyka/lecba-jedlou-sodou-zmensuje-nadory/

0/−2
23.5.2014 12:11

O79n39d13ř95e29j 36F97e42l52c26a88n 6252194761987

Ten termín "Kellnerův" v souvislosti s tak speciálním lékem vyhlíží poněkud křečovitě. Každopádně těm, kteří na vývoji opravdu pracovali upřímně blahopřeji a držím palce.

+9/0
23.5.2014 10:43

L39i78b30o23r 60H70l53u70b16u31č71e34k 4220600727457

...zkuste popřemýšlet, proč asi je ten "termín" v úvozovkách...:-)

+2/0
23.5.2014 12:03

J42a56n65a 14N60o11v36á14k87o86v26á 5766616445758

Zní to křečovitě, ale jestli to Kellner financuje, tak proč ne.

+1/0
23.5.2014 14:01

F75r73a29n92t88i94š55e49k 74M35i67c95h73a56l12i84c80a 8796798555676

I super nejmodernější auto vám nepojede, pokud nenaplníte palivovou nádrž. A v tomto výzkumu "nalil palivo do nádrže" Kellner. A když nalíval, vůbec nevěděl, kam až dojede. Je velmi důležité mít odborníky ve výzkumu a o nic méně důležitější to zafinancovat. Pro všechny co se strefují do Kellnera, co jste udělali pro vývoj vy?

+9/−2
23.5.2014 10:27

E53d71a 47D37r52á25b34e73k 7549752183717

Jasně ale když leju palivo do Ferrari tak přece přítomní novináři nepřelepují vzpínajícího se koníka nápisem Drábek, že...

+1/0
23.5.2014 11:00

J54i95ř59í 91H66o83l50ý 5852160893783

A kdo ho vymyslel?

Že by pan Kellner mezi dvěma Kubánskými doutníky?

+1/−9
23.5.2014 10:17

R92o14b61e56r84t 11P44r96a80ž87á18k 4318126815650

Ne. Ten to jenom zaplatil. Můžete mu s tím helfnout.

0/0
23.5.2014 23:09

J45i78ř30í 75B30á58b58e34k 3286600522911

A kteří vědci ho vyvinuli? Nechci se dokola číst o magnátech, celebritách a politicích. Skutečnou intelektuální elitou jsou jiní.

+4/−2
23.5.2014 10:12

J24a94n 39K69o60c62i92á54n 9320901677492

Tohle je Kellerovo PR? Jediné co Keller udělal je že koupil akcie té společnosti. Kdyby je nekoupil on tak by je koupil někdo jiný. Farmaceutických společností, které jsou ochotny riskovat tímto způsobem je dost.

+3/−3
23.5.2014 10:11

L71i20b78o37r 82H46l73u57b20u11č47e70k 4650400697297

...určitět si to zaplatil...!!!..pro jeho podnikání je nezbytné, aby se k němu mohli vyjádřit "experti" na těchto nejčtenějších světových internetových stránkách, jako jsou Čekal, "pravicový volič"...???Tominský  - i když moc nechápu, proč to zdůrazňuje - vždyť Kellnerovi první finance poskytli komunisté...Šubrt atd...:-)...

0/0
23.5.2014 10:18

K44a78r42e95l 42N18e30č12a51s 5283569680180

Vědec v dnešní době potřebuje  drahé a náročné laboratoře.Financování lukrativního výzkumu je dnes běžnou věcí,protože zisky z takového léku  jsou pro investora  gigantické. Pokud to už pustili do lidí,tak i rizika  budou minimální. Adorovat ovšem tohoto člověka jako zachránce ,spasitele a označovat lék za Kellnerův lék proti rakovině je už konstrukce malého českého člověka,který před finančními giganty poníženě a servilně  ukazuje břicho. Kellner,pane Provazníku není žádný antikrist,je to spekulant a kšeftař,jaké u nás vygenerovala privatizace a ve světě nesmlouvavý byznys.Na pomník to není.:-)

+2/−1
23.5.2014 10:08

J20a80n 13P20r79o31v51a81z86n93í80k 6228564670131

Z diskuze mám pocit, že antikrist Kellner je naprosto nahraditelný, téměř zbytečný a jako správný zloduch to dělá jen pro peníze, zatímco vědci za svůj výzkum dostávají jen chléb a vodu.

+7/0
23.5.2014 9:47

M29i91c72h19a53l 57T71o16m62i88n75s84k64ý 9891145487824

Ale tak investor jako pan Kelner je určitě potřebný o tom není sporu, ale je víceméně nahraditelný.

Ale vědci jako byl např. pan Holý jen tak nahraditelní nejsou. špičkových biologů je málo. Investorů ochotných zainvestovat nadějný lék, který může generovat velký zisk, je hodně.

+3/0
23.5.2014 9:52

L68i92b59o83r 37H59l49u22b37u60č18e47k 4370170547827

...a kdo ho nahradí...???...český "(a)sociální stát...???...a že se ti ostatní investoři u nás tak hrnou do financování výzkumu...

+4/0
23.5.2014 9:55

M24i36c76h45a27l 88T95o48m73i49n30s13k46ý 9851905827554

Téměř každá velká farmaceutická firma, A těch jsou ve světě desítky, možná stovky funguje tak, že vždy koupí malou firmičku nebo patenty a v dalším testování pracuje sama. Já osobně sleduji vývoj v roztroušené skleróze. A tam se nikdy nestalo, že by firma, která lék objevila to dovedla do konce. Vždy byla koupena velkou farmaceutickou firmou. V případě RS je to Biogen Idec, Merk, Roche, Teva, atd. To jsou farmaceutické firmy, které se topí v penězích a které fungují tak, že hledají ty malinké, úspěšné a ty kupují.

+2/0
23.5.2014 9:59

M96i53c63h18a29l 91T41o33m96i25n96s63k68ý 9351815317114

....lečba třeba roztroušené sklerózy stojí od 200.000,- Kč na pacienta (v ČR) do 4.000,000 milionů na pacienta (V USA) za rok. Takže firmy které léčí ale neuzdravují, se topí v miliardách. A mají peníze na to zkupovat ty malé, nadějné.

0/0
23.5.2014 10:02

V49e63r37o13n65i78k95a 21H20u86b39á45č75k51o68v35á 3916395636895

Netušila jsem, že to trvá tak dlouho, celých 20 let. Mně to zní až skoro šíleně.

Můj tatínek zemřel na carcinom prostaty před 14 lety. Vlastně už v této době probíhal vývoj tohoto léku, ale ještě stále se nedostal k pacientům...

+1/0
23.5.2014 9:42

M22i30c73h97a83l 15T24o48m80i44n45s37k55ý 9521415737664

U roztroušené sklerózy je to podobné. Vývoj trvá také minimálně 20 let.

Viz například zce: http://www.ereska.net/viewforum.php

Nejprve je základní výzkum, pak předklinický výzkum na zvířatech. Pak tři dvouleté fáze na lidech a nějaké pauzy na schánění peněz, pak minimálně byrokracie 1 rok v EU kvůli schválení  a 2 roky v ČR kvůli proplácení.

+2/0
23.5.2014 9:55

V18e15r12o86n30i72k38a 38H75u95b28á40č36k54o29v91á 3896455156965

Byrokracie, ano, ta zbrzdí vše nejméně o 3 roky. Ovšem kladu si i další otázku : zda doba preklinických a klinických studií není až zbytečně příliš dlouhá?

0/0
23.5.2014 12:05

J36a15n 72Č89e64k41a15l 7419785494964

Je zajímavé, že jen v ČR se dělá ročně nějakých 1500 klinických studií, ale pouze tato jedna má takové PR, a to teprve začala... Někdo má asi zájem na tlaku veřejnosti na schválení...

+3/−2
23.5.2014 9:38

E88d33a 77D85r38á41b34e98k 7109692543387

spíš je klíčová věta ...

žádný lék, který byl vyroben v Česku za posledních třicet let, nedošel do třetí fáze klinického zkoušení.... čili oni neřeší 1500 klinických studií, ale klíčovou III. fázi

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/novy-lek-na-rakovinu-prostaty-test-petr-kellner-fuz-/domaci.aspx?c=A140522_171243_domaci_hv#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=top6

+3/0
23.5.2014 11:03

M28i30c49h18a90l 17M62o61t94y67č69k69a 4133410211329

"to teprve zacala"...ok no...bylo by dobry si clanek precist nejdriv

0/0
24.5.2014 6:30

M87i67c95h58a36l 97T38o17m58i67n90s59k64ý 9461155367804

O výzkumnících, kteří tento lék vyzkoumali a kterým patří největší dík o těch novináři již nic nenapíšou. Dnes se děkuje jen investičním fondům. Ovšem ty jsou nahraditelné. Nebýt jednoho investora, tak testování úspěšného léku, který bude generovat zisk, zaplatí jiný investor.

+4/0
23.5.2014 9:22

A75l54e69x24a33n23d34r 26K87o12s30t63k18a 5829956299126

Nebo také nikdo. I při nejslibnějších výsledcích jde o obrovskou a nejistou investici. Ale jinak máte pravdu, o týmu, který to skutečně vyvíjel ani slovo. A přitom to dle mého opravdu na tu Nobelovu cenu je, pokud to bude fungovat.

+3/0
23.5.2014 9:24

M20i41c73h95a12l 29T90o42m59i32n25s12k95ý 9581615427874

Ano, velké riziko, ale také velká šance na další zbohatnutí. Hodnota v poměru k riziku se dá určitě ekonomicky vyčíslit, je možné že jiný investor by zaplatil o trochu měně, což by testování o trochu zdrželo, ale také se mohl najít investor, který by zaplatil víc.

Největší zásluhu mají ti výzkumníci, než nějaký investiční fond.

+2/0
23.5.2014 9:30

A36l86e51x17a64n53d70r 42K48o94s17t53k49a 5849936399626

Nehádám se, opravdu dobrá práce. Muselo to zabrat roky a dát šílenou fušku, hlavně testování tisíců a tisíců skoro stejných vzorků, skoro stejných látek a xy let stále stejný výsledek, nic.. Musí to být ohromná psychická síla vyržet.

+1/0
23.5.2014 9:36

V35á73c62l84a73v 34Š78u81b73r90t 9187233908537

Popsaný postup mi laicky připadá dosti univerzální. Proto bych za logickou pokládal otázku, proč je použitelný pouze u jednoho typu bujení..místo toho kupa zbytečných otázek na Kellnera. Působí to celé spíš jako jeho PR kampaň:-/

+2/0
23.5.2014 9:22

A67l30e29x55a19n77d93r 55K86o12s62t62k33a 5829876199476

Laicky odpovězeno, možná půjde, ale mají ho vyvinutý na základě vzorků rakoviny prostaty, tak jej logicky zkouší také na rakovině prostaty.. Teprve, když se ukáže, že to funguje (a že třeba pacient záhadně neumře) tak patrně odzkouší další nádory. Ano, laicky předpokládám, že by to patrně mělo fungovat na víc druhů. Na druhou stranu, prostata je dost zvláštní místo, žláza se chová o dost jinak než sval nebo kost.

+1/0
23.5.2014 9:27

D31r71a43h33o87m78í12r 61S62t71r35o90u62h62a29l 4565518492324

Prakticky každá rakovina je jiná nemoc. Rakovině prostaty se tak říká jen podle výskytu a podobných buněk, ze kterých vznikla. A to je nejspíš to, co funguje v tomto případě a jinde nemusí. Lék se aplikuje proti určitým vlastnostem buňky, které mají společné rakovina a prostata. Jenže rakovina má mnohem rychlejší metabolismus, takže pohltí víc protilátek a dřív se zničí. Navíc, co si budeme povídat, bez prostaty se dá docela snadno žít, takže stále je možnost ji vyříznout i s nádorem. Proto je jednodušší začít testy na tomto typu nádoru.

0/0
23.5.2014 9:37

I30r38e84n61a 67P79l86a59c31h20e10t94k92o64v52á 3864504570307

Prostata jo? Kdyby radsi vymysleli neco na rymicku

+1/−6
23.5.2014 9:18

M79i51c27h92a55l 16T68o63m33i49n43s16k81ý 9431645887184

Já jsem pravicový volič. Ale když někdo něco ukradne, tak ho neobdivuji. ;-O!!

Pan Kelner byl pověřen panem Kočárníkem aby spravoval Českou pojišťovnu jako zaměstnanec státu. Když byl pan Kelner "ředitelem" české spořitelny tak zmanipuloval její výsledky - snížil zisk na nulu - například chytrými investicemi a pod. Stát si pak myslel, že pojišťovna nemá žádnou hodnotu, protože nemá zisk. A tak si pan Kelner půjčil pár korun, dohodl se s Kočárníkem a Tošovským (tehdy nejoblíbenějším politikem), kteří mu českou pojišťovnu za stát prodali za pakatel !!Rv. Oba dva byly na kupní smlouvě za stát podepsáni. Kočárník za to pak dostal v české pojišťovně fleka a Tošovskému (agentu KGB) šly provize z půjčky. Půjčka byla splacena za několik měsíců provozním ziskem pojišťovny.

Opravdu nezávidím těm, kteří k penězům přišly podovodem, i když jsem pravicový volič.!!

+3/−1
23.5.2014 9:04

M45i20c74h52a11l 28T79o51m61i75n42s36k20ý 9741775977314

překlep - na třetím řádku nemá být české spořitelny, ale pojišťovny

0/0
23.5.2014 9:09

R69o80b12e45r38t 54Š97i25m62e20č87e13k 6285611388758

no stalo se... ale Péťa by si toho měl být vědom a svůj dluh společnosti splatit

0/0
23.5.2014 9:13

Z44b51y39n82ě76k 77K32o46ř51í93n39e36k 9374233739642

Jakmile někdo zdůrazňuje že je pravicový volič, tak je jedna jistota. Je to  levičák jak poleno :-P

+1/−1
23.5.2014 9:18

M18i60c72h82a85l 72T16o65m75i37n48s18k90ý 9471435247144

a ten co píše, že je levičák, tak je vlastně pravičák, že jo?:-/

+1/0
23.5.2014 9:23

Z59b75y33n48ě25k 53K90o58ř64í92n44e25k 9714863499462

Pravicový volič tu opravdu nebude vychlavovat jak tu za komunistů bylo dobře :-P

0/0
23.5.2014 10:04

V32á94c66l87a54v 88Š70u44b73r16t 9487393238547

Vy asi budete pravicový volič "českého střihu". Základní hodnotou pravice všude ve světě je úcta k pravidlům a tradici. Český pravičák vyznává trochu jiné hodnoty, tedy hodnotu jedinou: prachy. Lhostejno, jak k nim dotyčný přišel, pro našeho českého pravičáka je to hrdina. Tak to opravdu budu raději levičák.

0/0
23.5.2014 9:29

V14á59c25l32a77v 46Š49u26b92r16t 9817343308787

Tedy fakticky jde o privatizaci státní firmy jejím managementem - tedy vzor OKD, za nějž byli manažeři OKD poslaní za mříže. Kellner měl jen to štěstí, že si na něj neposvítila švýcarská justice. Je to podivná spravedlnost: jeden je zločinec a druhý hrdina a mecenáš bojující proti rakovině. Přitom oba udělali to samé.

0/0
23.5.2014 9:34

M71i49c14h49a97l 71T68o52m75i35n58s70k14ý 9881745187144

Řekl bych, že Kelner to asi dělal chytřeji. Nevyváděl ze spořitelny aktiva do nějaké své firmy. On pouze snížil zisk pojišťovny aby vypadalo, že nemá hodnotu. A stát mu jí "legálně" prodal za pakatel. Podepsaní byli Kočárník a Tošovský. Kdežto v OKD, tam docházelo k převodu aktiv z firmy pryč.

+1/0
23.5.2014 9:39

M61i44c19h88a83l 10T49o19m12i95n16s11k60ý 9161295677914

ups, zase jsem napsal místo pojišťovny spořitelny.

0/0
23.5.2014 9:41

J72a33n 11K97o40s51t85k60a 9834897729166

Vy jste z té pojišťovny úplně nemocný.

0/0
23.5.2014 10:34

M42a60r50e83k 11P29l88e21s88k86a49č 2630406950743

Na co drahé léky? Jen pro zisk farmaceutických firem.

http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/hladovka-mu-z-tela-vyrizla-rakovinu-dnes-je-muz-uplne-zdravy-20140225.html

0/0
23.5.2014 9:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.