- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je vidno, že hlupáci v politice nejsou pouze výsadou ČR Proč raději nehledá viníka tam, kdo svolil přetížení lodi a její vyplutí? Ten kapitán byl fakt asi úplný magor, nebo to tam dělají zcela běžně. Co třeba zpřísnit předpisy a dodržování norem (pokud tam nějaké mají) a zvýšit tresty za jejich nedodržování? Je to stejně postavené na hlavu, jakoby u nás řidič linkového autobusu dovolil ve špičce lidem lézt i na střechu a pak se všichni divili, že někdo během cesty spadne, nebo celej autobus havaruje. Tak zrušíme policii a lidé budou na střechy autobusů lozit dále, prostě stejně idiotský přístup Pak by se totiž nestávalo, že budou lodě přetíženy a nikoho to trápit nebude do chvíle, než nějaká zase půjde ke dnu. K čemu jim tam asi ta národní garda bude? K vytahování dalších těl z vody? Opět jenom řešení důsledků a ne samotné příčiny
To je chujovina Stejně naberou zaměstnance ze stávající pobřežní stráže, jen tam dosadí mladý management a pravděpodobně nějaké své lidi. Snad reorganizace, zlepšení komunikace atd. Pokud ale kapitán nařídil aby cestující neopouštěli loď, tak na takovém rozhodnutí sotva něco změní nová "pobřežní stráž".
S timhle pristupem by byl cesky stat bez jakychkoli uradu
Obyčejný populistický gesto pro voliče. Vsadil bych se ze jediny co se zmeni je nazev ale lidi zustanou stejny. Ono po bitve je kazdej general a nekdy hokt nejde udelat vse pro vsechny a stane se nejaka chyba.
mate nejake blizsi informace o tom, jak to v jizni korei funguje, nebo jen tak placate?
A Jižní Korea by u nás měla rozšiřovat Temelín ?
Napadá Vás nějaký technický důvod, proč by neměla ?
Mno spíše mne zaráží "nevycvičenost! posádky a kapitána, Concordia a teď tady. Je jasné že s nárůstem dopravy a lidí, co se tím živí, budou nároky na ně klesat. Ale tady je vidět, že pokud se nezpřísní výcvik a požadavky, může se to velmi rychle opakovat.
Když to dopadlo tak tragicky, tak ta pobřežní stráž nejednala příliš profesionálně.
Vaše implikace vypovídá mnohé o Vás. O Jihokorejské pobřežní stráži vůbec nic.
Ale ta rychlost -selhali jste ,zrušít.To by u nás už nebyla žadná státní organizace.
O těch pravdoláskařských ani nemluvě. Ty totiž nejenže selhaly, ale jsou na tři věci. Na nic, na ho.no a navíc.
Nějak z toho článku nevyplývá, zda za přetížení trajektu mohla posádka a kapitán. Přijde mi trochu zvláštní, když se rychle potopí, převrhne trajekt, obviňovat kapitána a posádku z vraždy, za to že přežili. Něco jiného je, když se asi loď potápí pomalu a je čas na záchranné práce, něco jiného je, když je to rychlovka.
Od volání SOS po převrácení to trvalo 50 minut. Času na vyhnání lidí na palubu snad bylo docela dost...
To by se u nás muselo zrušit hodně organizací.