Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Poražení nacisté založili tajnou armádu, očekávali občanskou válku

V západním Německu existovala po druhé světové válce tajná organizace nacistických důstojníků, která si kladla za cíl vyhnat Sověty z východní části rozdělené země. Vyplývá to z nově zveřejněných dokumentů německé rozvědky. O tajné organizaci věděl i kancléř Konrad Adenauer.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K26a76r27e19l 33N54e64č49a97s 5113619720110

Když to vezmu od roku 1866-prusko-rakouská,německo-francouzská 1870-71,války o tzn.národní sjednocení, a dzejména dvě světové války,v podstatě jednu třicetiletou 1914-1945,byly války vedeny v duchu sjednocování,dědičného nepřátelství, NACIONALISMU,pane Ducare. Vaše myšlenková antisemitská akné,vymačkaná zde,je odpudivá.Rv:-/

0/0
17.5.2014 21:15
Foto

I17v19a25n 87D26u41c91a75r 4303619574390

Koukám, že si tady hrajete na chytráka i nahoře… takhle – každá válka je vedena ve skutečnosti z ekonomických důvodů, umně zastřených do ideologických důvodů, stejně jako ta I. světová, která byla defakto bojem mezi dvěma tábory koloniálních mocností. II. světová, kterou považujete za afterpárty první světové, vehnala Německo do války díky neúměrným válečným reparacím a investicí amerických Židů do válečného průmyslu, a to NEJEN v Německu!, samozřejmě i v Rusku.

Takže souvislost mezi oběma válkami existuje, ovšem poněkud jiná, než by se to hodilo do vaší rádoby zasvěcené analýzy, pane, Nečasi. Jste obyčejný, ambiciózní mluvka, ostatně jako většina penězoměnců :-)

0/0
17.5.2014 22:30
Foto

A70n17n86a 83V53e55s42e81l70á 2590478436

Že Němci nebyli z rozdělení země a ovládnutí její východní části komunisty nadšení, to je celkem snadno pochopitelná věc...

+7/0
17.5.2014 2:58

S87l21a37v98o81m68í96r 17B54e75n49e98š 6732757400564

Mohli si za to sami.

+2/−1
17.5.2014 11:49
Foto

I41v94a24n 68D78u61c46a76r 4643539554280

II. světovou válku velkou měrou vyvolali američtí Židé (např. Rothschild, kteří podporovali a investovali do vojenské průmyslu v tehdejším Rusku i Německu, dělali totéž, co dělají po celém světě dodnes, naposledy na Ukrajině.

0/−1
17.5.2014 14:55

K71a80r14e37l 29N64e75č48a91s 5603329260400

Zamávejte si pravačkou u zrcadla,Ducare a nevypouštějte zde sirný puch svých názorů. Jdu si dát šábesrybku.Rv;-D

0/0
17.5.2014 21:18
Foto

I46v84a79n 78D12u35c38a63r 4323739144350

Podle mne jste nevzdělaný člověk, takže snadno podléháte (n)emocím, které si léčíte třeba moralizováním na netu a požíráním šprotů, které z nějakého nesmyslného důvody nazýváte šábesrybky (jako by ryby vyrůstaly v šábesvodě, vy chytráku :-))

0/0
17.5.2014 22:17

K73a59r44e37l 23N77e26č25a27s 5773279690480

Co jsem,nebo nejsem podle Vás Ducare mne vážně netrápí.Vaše názorové bahno nezajímá nejspíše nikoho do takové míry,aby se s Vámi přátelil.  A šproty to nejsou,milý Ducare. Najděte si bábu nebo po večerech běhejte.R^;-D

0/0
17.5.2014 23:08
Foto

I20v91a64n 56D31u18c55a45r 4153399784730

Moje názory jsou to jediné, co vás na zdejších dvou stránkách trápí, vy tukane, a protože zřejmě už nemáte, koho byste šikanoval ve vlastním bytě, zkoušíte si to připomínat na netu. Šproty miluju a před ženskýma většinou už jen prchám, ale kdo ví, co mě stále čeká a nemine.

0/0
18.5.2014 1:01

K75a26r64e10l 93N49e16č98a12s 5553149410210

Vy nemáte Ducare názory,leč pomatené domněnky,které si hrají  tu na historii,tam zase na psychoanalýzu. Jste takový  maličký Ahmadínežádek. Vaše teorie ELITY je zvláště ve Vašem podání zrůdná.Tato klaunská rétorika o vzdělanosti či nevzdělanosti oponentů svědčí pouze o nějakém celoživotním traumatu a neschopnosti vyrůst z námořnického oblečku.Chtěl byste být strašně nebezpečný. Budíte ten dojem.Z podobných myšlenek se často rekrutujívšelijací heparinoví experimentátoři,cájbršikanéři,stalkeři,etc.Rv:-)

0/0
18.5.2014 9:55
Foto

I78v81a16n 11D23u68c66a20r 4403909424720

Ocenil bych, kdybyste se začal věnovat pronásledování i jiných "elitářů" na serveru iDNES, a to ihned. Dojezte tu vaši víkendovou rybu, umyjte si ruce a běžte si klapat do klávesnice po svejch, vy legračně přísný muži :-)

0/0
18.5.2014 10:14

P57e89t67r 30M64i63n46a60r 4605245334388

Koukam, ze se opajite vlastni genialitou. Kdo je clovek nevzdelany ? Cim se lisi vzdelany ? Ze je sam sobe dulezitejsi ?  Vzdelani je dodano. nekym, necim. Kdo nemohl, nebo na to, jakesi vzdelani nema, se vyviji jinak a ma  zpravidla vetsi hodnotu, nez tzv. vzdelany gigant.tecka.  ;-D;-D;-D

Ale kupodivu mate pravdu ohledne toho, kdo zaridil ww2.  Nejenom Zide. To je hloupost svadet to vse na Zidy. Spis lide, co se venuji bankovnictvi a ovladaji, ano, zbrojni a dalsi prumysl. US Army v akci byla a  je toho  ukazkou.

A nepovysujte se nad lidmi, kteri z nejakych duvodu nestihli jakousi univerzitu.  kdyz si to s nima rozdate mimo skolni skafy, jste mimo.

0/0
17.5.2014 23:38
Foto

I87v33a44n 52D35u49c44a91r 4693219624450

Jsme mimo co, nebo jak?

0/0
18.5.2014 0:48

P34e32t36r 85M48i49n50a21r 4865835754568

Coze ?   Mimo ? My ne. Ja urcite ne.  ;-D;-D;-D

0/0
18.5.2014 1:10
Foto

I42v30a54n 85D88u40c55a49r 4933369544490

To je samozřejmě překlep, zajímal jsem se o vaši poznámku, že "jsem mimo", takže "jsem mimo co, nebo jak"?

… nebudu zdržovat, zaregistroal jste, že mne jakýsi pan Nečas napřed urážel a provokoval, než jsem mírumílovně opáčil cosi o jeho vzdělání?

Mimo budu jen stěží, ať již z jakéhokoliv důvodu, nevíte, co jsem zač, a do karet mi rozhodně narává vaše větička: "Kdo nemohl, nebo na to jakési vzdělání nemá, vyvíjí se jinak a má  zpravidla větší hodnotu, než tzv. vzdělaný gigant."

0/0
18.5.2014 1:45

P71e57t39r 18M54i75n59a53r 4105105364388

No dobre. jste lepsi. ja nemam univerzitu, ale obyc vysokou skolu. Zarazuji se mezi nevzdelance. Samozrejme.

Ja chtel rici ze ja se necitim mimo. Vy sam asi lepe vite, zda jse in.

Mne totiz drazdi, kdyz  dava na jevo prevahu tim, ze je vzdelan. No nikdo neni uplne vzdelan, ze a nekdo je v necem vic, jiny v necem jinde. A uz jsem cetl mnoho prispevku, kde se nekdo ohani ze on ne, to ta luza nevzdelana a pod. Ta luza nevzdelana produkuje  a o to se vlastne deli vsichni ti, co se k te luze neradi. Zivi i cikany.

Jasne. Podil ma veda, ale stejne se to co se ma prodat, musi udelat. Ruzne.

Ja zatim nemam tu vyhodu, abych se umel zivit rukama a uz to asi nestihnu. Ale na ty co pracuji, na ty nedam dopustit. Jinak, znam dost vzdelancu. I zname to osoby.  Mozna ze vim, o cem mluvim. Omlouvam se, nemam na klavesnici s hackama.

0/0
18.5.2014 2:01
Foto

I86v47a88n 70D28u34c76a13r 4563879194140

Já mám potvrzení na maturitu z elektroenergetiky, pane Mináři, ČVUT jsem na vlastní žádost opustil, ani na střední škole mne technický obor nezajímal, ale musel jsem, gymnázium nehrozilo (kádrový posudek, táta nebyl dostatečně velký rolník a neprošel prověrkami po 68') a na prestižní univerzitní obor, konzervatoř nebo DAMU brali pouze děti komunistů nebo kryplíky z pražských prominentních kruhů, jak jsem po pěti letech marného bušení na vrata pražských svatostánků zjistil. Vojnu jsem trávil 2 roky mezi kriminálníky při stavbě atomové elektrárny. Nicméně čas strávený ve školních lavicích považuji za velmi přínosný a kdo jej s potěšením promrhá, něco důležitého to o něm vypovídá.

Na dělnickou třídu nedám taky dopustit, avšak pouze do chvíle, než začne obhajovat svoje nepřiměřené výhody, pak se z těch dobráků stávají lusknutím prstu možná ještě větší gauneři a křiváci, než to svedou ti "bezcharakterní" intelektuálové. Dobře vím, o čem mluvím, pane. Jsem zastáncem elitářské společnosti, což je taková společnost, kde schopnější lidé říkají těm méně schopným, co mají dělat, a ne naopak, jak to vždy požadovala dělnická internacionála. Jedná se o společenský řád s kořeny ve starém Římě a později v Mussoliniho Itálii, je to systém současného tržního hospodářství všude tam, kde to prokazatelně funguje a lidé mají dobrou životní úroveň. Z historických důvodů nese tento společenský pořádek bohužel velmi nešťastné označení: fašismus, tzn. vláda elity. Tohle slovo nese velice nepříjemný cejch zrůdnosti, díky člověku, který jeho význam rozšířil o rasismus a xenofobii a zneužil pro své vlastní mocenské choutky. Tak už to ve světě chodí.

0/0
18.5.2014 2:40

P57e13t39r 65M23i50n97a76r 4865245904208

No ano. Stavalo se casto, ze se primo konaly krivdy na potomcich. Ackoliv znam ci mel jsem zname, kdy otec uz v r. asi 55 mel Tatru 8, byl lekar a bohaty lekar a jeho syn nemel moznost studovat, az po asi 2 letech prace v papirne. Nakonec se stl gynekologem, ale byl v tom smeru jako dost uchyl.  Mnoho potomku, pred valkou bohatych rodicu, studovalo. Asi nejbohatsi byla rodina Svidenskych.  Nevim jak to delali. Ale dle meho otce, byli v prvomajovem pruvodu vzdy  J.

 

No  souhlasim s vami ohledne toho, kdy se stane z radoveho obcanka nejaky potentat. Viz dilo po revoluci plysove.  Protoze bohatym a nakonec i slechticem se musi clovek narodit a ne se jim stat,

K tomu jsem byl i vychovavan.

Vlada elit ? Klidne. Ale musi mit vsichni stejne podminky a jako byt vsichni  v prvni rade na startovni care.  Protoze jake elity zustaly ci byly k mani v roce 89 ?  Pokud se to vse potom nejak roztrese a v situ zustanou ti elitari, tak ano.  Ale aby se nadrotnajstr Topolanek stal predsedou vldy, protoze ti co ho dosadili, vedeli, ze s nim bude zabava, ze neni kozeny a vadit ze nebude, tak to pro mne neni elita. O  vazenem panu Grossovi nemluvim.

V Italii to slo vyvojem. Tam elity byly, ale naknec bud se preformovaly a nebo odesly. A korunu te cele  elitaske zaleztosti teda  dal Hitler. No a ano, take ta jeho suita vysla z nizsich vrstev. Maximalni uroven snad byl zubar.   pm

0/0
18.5.2014 3:49
Foto

I42v65a21n 33D32u55c42a93r 4263979514510

Stávaly se křivkdy… bylo by dobré nazývat takové záležitosti přesně. Po komunistickém převratu v 48' začaly probíhat protřednictvím kádrovacích mechanismů pokusy o vyšlechtění potomků dělnické třídy anebo komunistických kolaborantů s dostatečným intelektuálním potenciálem. Snížila se úroveň nároků na přijímací pohovory a Vysoké školy začali navštěvovat lidé, kteří byli předurčeni pro dělnické profese, v lepším případě měli potenciál zapadnout do střední třídy. Nikdo z dělníků proti takovýmto nezaslouženým výhodám neprotestoval a s potěšením společnými silami s vládnoucími komunisty, kteří nad nimi drželi ochrannou ruku, devastovali elitu českého národa, kterou nicméně nikdy zcela neubili a nepřivedli k zániku, česká elita má velmi tuhý kořínek. Dělnické dcerky a synkové se smáli do obličeje svým podstatně inteligentnějším spolužákům a rovnali si uzly pionýrských šátků a svazáckých kravat. Po 89' začali dělníci opět dostávat přes držku, přišli o svoje nezasloužené výhody a nastaly opět lepší časy pro rozvoj elity národa. Je dobré si uvědomit, že mnoho dělníků používá ke svému výdělku stroje, které by sami nikdy nevymysleli, které dokáží nanejvýš vyrobit podle návodu, který jim poskytne elita, bez této pomoci by neřídili své rodinné automobily, nestavěli rodinné domy a nejedli kvalitní potraviny… jezdili by na žebřiňáku s koňským potahem, bydleli ve staveních z dřevěných trámů a pojídali vlastnoručně ulovenou nebo vypěstovanou zvěř. Trochu přeháním, ale zacházet do extrémů je dobré pro pochopení průběhu funkce. O porušování jednoty na startovní čáře tak může být z historického úphledu řeč především ze strany dělnické internacionály, protože podle mého názoru elitářská společnost věnuje svoji pozornost hmotnému i duchovnímu rozvoji všech společenských tříd, i když mezi nimi dělá rozdíly – pořád lepší, než nechat krást gaunery, jako byl Kalousek, Topolánek nebo Gross (a záměrně se vyhnu příjmením jako Salzmann, Železný apod., která lze vnímat etnicky, nesnáším seznamy).

0/0
18.5.2014 10:11

P30e69t58r 50M92i82n48a34r 4235965714308

Nemohu jinak, nez s vami i dost souhlasit. Ale k nekterym vykladum bych mel urcite vyhrady.

Komunizmus. Vychazim z toho, ze Marx neco napsal pro potreby  let okolo 1848. Lenin, agent cisarskeho Nemecka, vyslany Pulmannovym vagonem do Petrohradu mel za ukol  rolozit tyl carske armady a  premenit probihajici, snad burzoazne demokratickou revoluci tak, aby  se Kerenskij nedostal k moci, protoze by pokracoval ve valce s Nemeckem.  To se povedlo a Brestskym mirem odstoupilo Rusko ci udssr  ci lenin Nemecku uzemi az po reku Bug. (To si vzali udssr  zpet 16.zari, kdy na Polsko uderili Nemci 1. zari, ro take zhatilo plan Barbarossa). A lenin byl vyzbrojen prave tim znamym marxiszmem. proste ho pouzil v troche uz jine dobe. No dopadlo to tak, jak to dopadlo a aby se rezim udrzel, musel holt zlikvidovat sve odpurce a navic proti nemu stal, krome Ciny, cely svet. A az do konce sve existence zil pod obrovskym embargem celeho vyspelejsiho zapadu, coz melo za nasledek I jeho snad prkenejsi vyvoj. (Viz dnes, Cina, bez emabarga,, spis naopak.)

Ceske elity ? Ty, pokud vim, vznikaly specificky. Po Bile Hore ceske elity  zmizely.  Jedinci, kteri se nakonec i zapsali do ceskych dejin ? To byvavali lide z spis z te nejnizsi urovne , ktere si vybrala cirkev a vysilala je na stadium. Studium tehdy nebylo pro slabe jedince a slechta spis stavela na soukromych ucielich.  Cili, jako Premyslovci, vychazi z lidu. Zase, ac vysli z lidu, tak vyssi snad zivotni urovni a jinym zpusobem spolecenskeho zivota se od nej odtahly.

0/0
18.5.2014 15:41

P86e86t58r 37M60i10n32a97r 4605855674658

Cirkev, ac v jejich radach se objevovali ucenci, tak jakysi vyvoj poznani systematicky brzdila.  Vse, vsechny stare vynalezy a sikovne veci vznikaly prave praxi lidu.  Casem se do procesu zapojovali i vzdelanci . A jak  drive bylo zvykem, ze vynalezce-tvoritel, pokud  sam nebyl zrucny, tak byl obklopen misry v oboru a spis dal na jejich rady a spolecne postavili na priklad  motory a cokoliv, co se dnes bezne pouziva.. Dnes je to troche jine.  Clovicek prejde univerzitou a zacne v nem asi klicit pocit vyijimecnosti. Nebo mozna uz pri studiu. Ale  ze  dnes, po skonceni skoly  bude v danem pripade  rad, kdyz ho vezmou, pokud bude vypadat a umet se prijeme  usmivat, prodavat kavu treba ve Starbucks, to mu dojde az k tomu dojde.

0/0
18.5.2014 15:42
Foto

I79v33a41n 76D20u77c58a61r 4873819914800

Napsal jste to opět velmi přehledně, strukturovaně a vlastně i přesvědčivě. Mám už jen poslední připomínku a domnívám se, že velmi důležitou – bez pocitu vyjímečnosti můžete umět cokoliv, ale nedokážete nic, bez silného přesvědčení (vize) a sebevědomí (zatvrzelosti), nedotáhnete svoje tažení k úspěchu, necháte se zviklat závistivci a všelijakými rozmlouvači (viz pan Nečas), kteří by nepřežili, kdybyste se vymanil z jejich porostředí díky nadání a inteligenci (přenesli by přes srdce jedině úspěch na základě předstírané pokory a vypocené krve, protože pokoře a námaze oni rozumí, je to jejich způsob dobývání lepší životní úrovně). S pocitem vyjímečnosti se člověk nerodí, musí jej získat výchovou k hrdosti, takovou výchovu vám poskytne opět jedině náklonnost elity, ať již si vás vyhlédnou nebo vás prostě mohou využít pro své podnikatelské záměry, možná i filantropické choutky, nejčastěji obojí dohromady. Takovou cestou jde v dněšní době celá řada mecenášů, kteří se zařadili mezi elity, například Petr Kellner. Současné elity defakto nahradily roli středověké církve a šlechty, současné elity, které vzešly ze spodního lidu, dokážou nashromáždit majetek a vždy nastane break point, kdy tento majetek začnou částečně reinvestovat do výchovy nových elit, ovšem podle spravedlivějšího klíče, než jaký preferovala ulice, která dočasně uchvátila společenskou moc. Vlastní soukromý majetek nikdo nikdy nerozhazoval marnotratně, soukromý majetek nezná pojem "ideologie". Děkuji za rozhovor, rád bych věděl, s kým jsem měl to potěšení rozmlouvat, ale samozřejmě může takovéto mé přání zůstat nevyslyšeno :-)

0/0
18.5.2014 18:56

P48e35t93r 40M51i84n28a68r 4485135454688

No ja jsem uz postarsi pan, uz nezvednu 120 kg trhem. Ci nadhozem.

Mam ruzne konicky a tak ziji. Mam rad hudbu, sam se ucim na ruzne nastroje a dokonce mne jako uci kamadrad z Vidne. Mam rad prirodu,, kanoi, kajak, rybarinu,  vyrabim a  striilim z luku , ucim se varit, vyrabim klobasky, pivo, chleb a podobne  :)  Mam v zilach krev predku az slechticu na urovni knizat z Krakova, drive teda vyznamne mesto Evropy a i z ceske strany jsem podedil  :)

Ziju.

No, jsem docela spokojen, ze debata dopada vecne a bez nejakych skoro nadavek, coz na ceskych blozich obcas nebyva zvykem.

Hezky den

P. Minar [>-]

0/0
18.5.2014 19:44
Foto

I82v65a64n 97D28u52c32a44r 4123929704680

:-) paráda, takže žijete ve Vídni. Zajímavé, ale přesně 120 kg nadhozem jsem dával v osmnácti taky, jsem muzikant, moji předkové z matčiny strany pochází z Krakowa a Frankfurtu nad Mohanem, otec je Rusín. A jaképak nadávky? Při rozhovoru jsem se snažil opírat pouze o fakta, vy taktéž, nebráním se úpravám svého poznání, ale bezdůvodně neopustím ani to stávající, ze soucitu a jen proto, aby se někomu lépe dýchalo.

Hezký den přeji [>-]

0/0
18.5.2014 20:05

P47e20t41r 14M93i77n88a35r 4165915554758

No ne, ve Vidni zije znamy, ja ziji v Toronto. Ja muzikamt teda nejsem a nebudu, ale zkousim od 12 let kytaru, skoro nic. foukaci harmoniky, okarinu, housle, saxiky dva i sopran, clarinet a ted heligonku. Jako Nemim skoro nic, ale tak melodie je obcas poznat. Jo, ten znamy je muzikant, vydava obcas I CD ci DVD i zpiva.  protoze se troche bavim photoshopem, tak si vymenujeme ruzne kravinky  a on hecuje.

Jo, sporty. Kopana, hokej, jiuj istu, volejbal, kajak slalom, osmiveslice, troche box, strelba, I jsem mel 1 tridu a mistra v malorazce.  Dnes tak spis na kole a obcas na archery range na target 3 D.

Divim se ted, jak jsem to vse stihal. Ale v Plzni jsem mel vse pri ruce  :)

Ale chybi mi cesky les,  louka, reka, ci potok, chmelnice,  houby, loveni zvere a podobne.  No, uz  se  stim nejak musim tim smirit.

hezky den

pm

0/0
19.5.2014 4:04

V66l97a26s75t87i72m92i53l 22F60r42e44u59n57d 2789551642340

Neni se cemu divit, z nekoho tu novou nemeckou armadu sestavit museli a kde jinde nez z clenu te stare riske meli brat. Kde by se v nemecku tak najednou naslo tolik politicky cistych lidi a jeste ke vsemu armadnich odborniku (lidi s nejakou skusenosti) tak kratce po valce vzalo. No a ze se par z nich jeste nedokazalo ocistit od starych myslenek uz snad nemuze nikoho prekvapit...

+6/0
17.5.2014 0:28
Foto

I82v31a37n 70D40u73c15a76r 4393919364960

Pokud jsem to pochopil z vyprávění správně, můj pokrevní dědeček byl členem této armády.

0/0
16.5.2014 22:56

P56e76t13r 75M94i80n78a77r 4705325854778

No kdo vi.

0/0
17.5.2014 4:21
Foto

I15v83a75n 88D14u56c97a87r 4753829684160

Babička to věděla a samozřejmě určitá část rodiny, a mně to neřekli, dokud byla naživu. Nebýt převratu v 89', neřekli by mi to nikdy a neviděl bych jeho fotku.

0/0
17.5.2014 9:05

P70e69t81r 42M23i57n81a25r 4605865474918

No dobre. Ale ja nevim, o jakou tajnou armada jde.

0/0
17.5.2014 17:47
Foto

I78v30a39n 21D14u21c26a87r 4243439704810

http://cs.wikipedia.org/wiki/Werwolf

0/0
17.5.2014 19:48

P78e67t83r 40M57i45n69a94r 4585595624208

Tak werewolf nbyla armada, pozor. Tu zalozili jeste hitlerovci. jakasi sesta kolona. ve zbrani ale bylo 80 divizi, teda v americkem "zajeti". A Gehlenova parta pod CIA a CIC.

0/0
17.5.2014 23:40
Foto

I17v61a35n 69D88u43c90a78r 4843709314160

A z čeho vyvozujete, že werwolfové jako elitní kádry (především špionáž), nebyli pozdější součástí stínového wehrmachtu?

0/0
18.5.2014 1:56

P62e61t11r 21M24i49n25a36r 4975985624548

Wervolfove, pokud jsem se docetl a slysel, tak byli mozna lepsi, lepe vycviceni vojaci, Meli v tylu nepritele, teda Rusu, ci sovetu, pusobit ruzne destrukce, ale hlavne byt pripraveni, kdyby se ve valce pokracovalo. Pokud vim, tak po uzemi Cech a zrejme I v Polsku a NDR se pohybovali jeste v roku 50 a mozma dele. Ale fungovali uz i za probihajicich boju. Soucasti wehrmachtu by asi nemeli byt, on ten wehrmacht koncem valku uz ztracel a nahrazovan byl jednotkami SS. To uz nebyla vyberova armada, ale  v zaveru vojny tam byli odvadeni branci, jak to bylo u wehrmacht. Mozna ze patriil, nejak organizacne spis k SS. Opak  Skorzenyho jednotket. Take v tylu, ale aby  tam vyckavali a ne do tylu pronikali na smerech mozneho utoku.  Tot co ja nejak vim. Jsou ale dnes materialy na vojenskych forech  a solidni .

0/0
18.5.2014 3:05
Foto

I73v50a67n 24D26u52c43a28r 4663299144510

Ano, to poměrně přesně souhlasí… ovšem s tím, že já to nemám z materiálů na vojenských fórech.

0/0
18.5.2014 3:34

P84e56t98r 80M51i91n96a18r 4455765774948

No ja to take nemam z vojenskych for,  jako se tim  trosicku zabyvam, teda  kdyz to jde, uz delsi dobu. Ale na tech forech se o tom hovori a ne vzdy  autorovi  vse projde, cili jako diskuze a ja si neco jako overuji, zda to co vim, je ci byla realita a ja to vnimam spravne. Dnes se objevuji na verejnosti i veci, jako na priklad  jakasi fakta  o o osvobozeni Plzne US Army. Drive se o tom moc nemluvilo, potom zase az moc a ted se opet ppripousti, ze se mesto vlastne osvobodilo samo.  No a ja jsem to tak nejak vedel . I jsem mel neco jako  dukazy.  A padlo mi ta rozprava o te zalezitosti docela dobre.

0/0
18.5.2014 3:47

Ř43e58h80o18ř 44V35l21a17s98á79k 2954474741766

"Jejím hlavním úkolem byla příprava mise na obsazení východního Německa, která by vrátila zemi jeho ztracenou čest"

Ke komu se vztahuje to "jeho"?

+8/0
16.5.2014 21:47

K62a42r37e13l 48S42t56r59ž35a67n49o44v84s16k12ý 1548185955

No to je objev, tohle se ví dlouho.

+2/0
16.5.2014 20:36
Foto

J72o72s79e66f 70Z34a82r41u17b95a 3526144608613

Opet hodne hloupy titulek IDnes. Prislusnik Wehrmachtu neni totez co prislusnik NSDAP=nacista. Je to jako kdyby byl kazdy vojak v minulem rezimu automaticky komunista. Zapadni Nemecko bylo tehdy opravdu ohrozeno sovetskou armadou. Bylo spravne a rozumne, ze zustali v pohotovosti.  Neni na tom nic nacistickeho.  Proto take Adenauer - socialni demokrat, tuto akci schvaloval.

+33/−3
16.5.2014 20:27

J39i63ř79í 42T37r44e47j83t33n22a68r 7104504156153

Příslušníci jednotek SS a velmi často i Wehrmachtu byli vrazi, kteří s oblibou likvidovali civilní obyvatelstvo obsazených zemí, opravdu super záruka demokracie. Nastěstí měli na krku americkou botu a tak si nemohli moc troufat.

+5/−21
16.5.2014 20:44

M54i71l98a73n 12T95r94o70j12a30n 7178340608161

Co to má společného s předchozim příspěvkem asi tušíte jen vy... Vždyt vy píšete uplně o něčem jiném a bohužel i dost zkresleně... Škoda že historii mimo filmů z války neznáte...

+20/−1
16.5.2014 21:13

T30o17m86á38š 20H75a47t73a75n 3679373349950

No Adenauer byl křesťanský demokrat.

+3/0
17.5.2014 0:18
Foto

J43o58s65e82f 89Z12a90r97u42b60a 3866134788433

teda pardon, Adenauer byl v CDU, ne v SPD ale to je jedno. Nacisty byl veznen.

+1/0
17.5.2014 0:59

P21e30t20r 86M76o12t15y80č71k40a 2382668790949

CDU a SPD tedy skutečně "není jedno". Už proto, že sociální demokrat je dvoutřetinový komunista, který používá ke zkáze společnosti sofistikovanější metody, než jeho rudí soudruzi.

0/−1
17.5.2014 1:13

P47e26t31r 68M18i86n55a10r 4345405424548

Vam tam pane asi harasi. Ne ?

0/0
17.5.2014 4:13

J95a63r47o27s46l28a40v 52O84n21d59r73u34š27k47a 3294505359788

Neurážejte jako primitiv, a mluvte konkrétně. A to vždy, ne jen když jste k tomu vyzván.

0/0
17.5.2014 5:53

P81e79t40r 73M13i87n28a68r 4245585804468

N prislusny pytel, prislusna zaplata. Pane.

+1/0
17.5.2014 17:46

P98e95t21r 83M40i92n29a40r 4805305684608

Jeste slovo. Jste asi znalec a tak asi vite, ze na konci 45 roku bylo na uzemi obsazenem USA a Britanii postaveno asi 80 divizii ze zajatcu, ktere Americane psobirali cestou k Berlinu. Meli vse, krome munice.  Ono se totiz predpokladalo, ze se bude valcit proti Rusum ci sovetum.  Ze dvou minimalne duvodu. Kdyby soveti chteli az k  Lamanci ci kdyby se to hodilo a uderit na ne. Ale US a britske sily by proti Rusum neuspeli a Francouzi by do toho nesli. Zarubo  :) Vse je slozitejsi. Nadavat na komance je sice cool, ale nanic.

+2/0
17.5.2014 4:20

T36o65m57á43š 89H49a35t59a98n 3619593749640

No že by spojenci neuspěli je dost divoká teorie.

+1/−1
17.5.2014 7:31

K89a43r38e27l 58N25e92č14a73s 5603779230430

Pane Zárubo,to jsou omyly včetně toho o Adenauerovi. Byl to křesťanský demokrat a vlastně praotec myšlenky na EU.Skupina nacistů,a nacisté to byli,o kterých je řeč skutečně v jakési poloilegalitě pod kontrolou zejména  cizích a rodící se německé rozvědky ,fungovala. Adenauerovi šlo však o rychlou modernitu Německa a vznik německé armády.:-)

0/0
17.5.2014 22:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.