Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Babišovy svazky vedla StB řádným způsobem, řekl badatel u soudu

Archivní svazky, které poukazují na údajnou spolupráci současného ministra financí Andreje Babiše s komunistickou tajnou policii StB, byly podle badatele slovenského Ústavu paměti národa Jerguše Sivoše vedeny v souladu s tehdy platnými předpisy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J28u78l64i34u38s 88C83h12a89l87o56u48p67k67a 4172369770241

Opravdu si myslíte že normálního  občana zajímá co dělal ten či onen člověk před 25 či 30-ti lety ( tedy pokud by nešlo o vraždu či jiný těžký kriminální zločin) ? Myslím že to lidi nezajímá dnes ani  náhodou. Normální lidi zajímá co děla ten který  politik dnes a čím přispívá či nepřispívá  ke zlepšení situace v naší zemi , a zde má u mne pan Babiš zatím veliké plus.   P.S. mimochodem ten případ který média tak mohutně propírají se týká toho že pan Babiš měl policii oznámit,  že se jeho spolupracovník přijímá od zahraničních partnerů úplatky ,takže na tom oznámení nevidím nic špatného , ba naopak . PAN BABIŠ BYL PROSTĚ JEN JEDEN Z PRVNÍCH BOJOVNÍKŮ V NAŠÍ ZEMI ,NEBOJÍCÍCH SE VYSTOUPIT  PROTI KORUPCI , ZA COŽ MU DÁVÁM OPĚT  1 S VYKŘIČNÍKEM .

0/0
22.6.2014 11:01

A52n91n56a 50T35v15a18r11ů59ž20k36o19v36á 4821606675578

To, že byl v StB, to opravdu téměř nikoho nezajímá. Mě zajímají ty jeho kejkle, kterými se dostal v privatizaci k obrovským majetkům a to, že jediné o co mu jde, je získat veškerou politickou moc. Jestli mu lidé skočí na ty řeči, jak to myslí se státem dobře, tak tady brzy nebude žádná republika, ale Babišovo království. Pokud je ministrem a myslí své řeči vážně, tak by se jeho firmy v žádném opřípadě nesměly ucházet o veřejné zakázky. K tomu jistě nedojde. Ty informace, ke kterým on má přístup, pak budou mít za následek to, že všechny dostane on. A neříká Vám už něco to, že jako první zákon navrhoval, aby se dávaly ještě dotace na plynostanice. Naštěstí neprošel. Milospánovi jsou málo ty miliardy, které dostává na řepku.

0/0
22.6.2014 18:55

M73i50l11a42n 74K53e23s97l 2646136723598

Zda byl či nebyl Babiš spolupracovníkem rozhodne soud.Dost podobnou kariéru jako Babiš měl i Telička.Na poslance parlamentu EU lustrační osvědčení není potřeba.Zajímavé by bylo vědět,jak je na tom on?

0/0
18.5.2014 20:51

V48l82a48d13i11m51í38r 46P77r52o58k25e37š 8397736740801

Copak o to, že slovenská Paměť národa má průkazné doklady, že svazky StB na Babiše-Bureše jsou pravé, to se u nás tvrdilo také o mnohých konfidentech StB, ale soud to vždy zvrátil a rozsudek vždy zněl, že ty dotyčné vedla StB ve svých svazcích neoprávněně a bez  jejich vědomí a dotyčný byl obvinění zproštěn. 

Možná se dočkáme toho, že ten slovenský soud si nenechá od politiků do toho kecat a Babiš svůj soudní spor s Pamětí národa prohraje, ale i přesto to prý na koaliční vládě nic nezmění, jak už s předstihem servilně prohlásil premiér Sobotka.

0/0
16.5.2014 23:19

V60l72a86s10t19i43m84i75l 81H77a48l43b51i70c12h 8453515206368

Divím se těm,kterým vadí Babiš-Bureš a nevadili jim Havel-Tomis.Klaus-Kluk,Rek,Varšava,BOG-85.Zeman-Man.Heger-Rejnok.Štětina-Plavec.John-Rajon.Dlouhý-Činel,Stolař Pelikán.Celá polistopadová garnitura je agenty prolezlá,tak proč Babiš?

0/−2
16.5.2014 11:42

V87l15a35d41i31m30í79r 30P90r84o15k45e78š 8477266130391

Halbichu, člověk až žasne co Vy všechno nevíte. Asi hodně často posloucháte radio Jerevan.

0/0
17.5.2014 11:00

Z84d59e38n49ě62k 36M29i72k89u12l35a 9810565796853

Nevím proč si vymýšlíte s náznaky Havla, Klause atd., jako by šlo o agenty STB na úrovni Babiše. Co tím chcete dosáhnout jiného než mystifikaci veřejnosti. Vy musíte být pěkný výlupek gaunera.

0/0
17.5.2014 11:32
Foto

M28i46c86h74a35e40l 65K78o39t22s93c90h 6757417689944

Icom picom bol som pritom, až povyše kolená.. Vaš Bureš:-)

+1/0
16.5.2014 10:52

A35d66a72m 59W91e80i86s34s 2773157679411

Díval jsem se večer na ČT1...myslím,že Babiš je v dobrém rozmaru...

...sranda laudát snad přesvědčil i poslední zaslepence...

...doufám,že se mu nepovedlo se reprodukovat...

0/−1
16.5.2014 10:41

M28i54c48h43a15l 29K26ř42í59ž 1504770971292

Myslím že není pravda že není podstatné jestli byl u stb nebo ne .Pokud byl tak je to pěknej prů... Jako by byl v NSR ve vládě ssman.

+2/0
16.5.2014 8:02

R79i98c36h67a45r52d 41P31o16d10z24i83m30e93k 2471587616

No je vidět, že Babiš je hodně vlivným lidem velkým trnem v oku když se neustále snaží ho pošpinit a zdiskreditovat ho přes údajnou spolupráci s StB. Doufám, že to ustojí.

0/−4
16.5.2014 7:52

J96a29n 71Š33v60a84d72l60e85n56k25a 9354449830

Jak údajnou? Vždyť s StB spolupracoval. Organizace, jejichž zaměstnanci vyjížděli do valutové ciziny, byly zcela profízlovány. To bylo i u ČSAD a řidičů kamionů - jedni donášeli na druhé, zda se nestýkají s podezřelými lidmi a nevyvíjejí podezřelé aktivity. Je velice pravděpodobné, že Babiš dělal něco podobného.

+2/0
16.5.2014 8:47

R88i73c40h21a81r60d 66P42o62d36z19i21m54e34k 2581847356

To nic nemění na tom, že asi jistým lidem hodně vadí, když to na něho vytáhli a teď to přiživují v médiích.

0/−2
16.5.2014 22:16

J78a82r97k53a 57P35r94o29s24e63c17k59á 1945251949713

pokud vím, tak Babiš to dal k soudu ještě před tím, než šel do politiky. Kdyby se na to vykašlal ( včetně politiky) nikdo by se o něj a jeho soukr.problémy se svědomím nezajímal.

0/0
17.5.2014 7:26

Z25d34e19n89ě81k 65M97i94k63u66l45a 9240495406483

Taklovým stylem víry a doufání lze omluvit i Hitlerova zvěrstva. Jak jste dospěl k výrazu "údajná"?

+1/0
17.5.2014 11:35

J11a11n 31M45o52l46n40a41r 7480445911660

Me nevadi ze byl/nebyl v StB. Me vadi to ze mu neverim. Pokud na Kalouskovi otazky(at jsou jakekoli) odpovida zpusobem vy jste kradli a ja setrim na papiru, tak neni mozne ho brat vazne. Tak se politik nechova. Zejmena pokud ma plnou pusu reci ze ON to bude delat jinak.

+2/−1
15.5.2014 23:45

J66a20n 23Š48v38a98d49l94e52n23k83a 9124889890

Ano, pouze opakuje, že dává do pořádku bordel, ale pokud jsou otázky konkrétnější, buď kličkuje, anebo útočí na Kalouska a další. Jinak zatím nic nepředvedl, pouze si úřady obsadil svými lidmi, kteří budou po schválení služebního zákona neodvolatelní.

+2/0
16.5.2014 8:49

M89i80l78a83n 25B15u57r73e79š 4525346847928

Sivoš pracoval taky v STB?

0/−1
15.5.2014 22:49

R70o54m89a97n 11M46i80r10o34s10l10a11v 4487613167786

Svědky z onoho Ústavu vůbec nemuseli volat. Co budou vypovídat by odhhadl i Pepek Vyskoč. Zkrátka bombastická zpráva s nulovou informační hodnotou, jak má být.

+2/−2
15.5.2014 20:20
Foto

P32e67t44r 50P50r57o63c22h82á80z52k34a 3922406702244

Mě osobně je naprosto jedno zda pan Babiš byl,nebo nebyl agent,nebo spolupracovník STB.90%národa se tak či onak zapletlo s režimem.Poctivě volili,poctivě spolupracovali.Leckteří k tomu aby někoho udali nepotřebovali být ani agenty.Pro mě je podstatné zda někoho skutečně udal,obvinil či mu zkazil život.Pokud vím tak o tom není nikde řeč.Od doby kdy STB tahala za nitky uběhlo 25 let.Dost dlouhá doba aby každý mohl někoho obvinit a ten mohl skončit u soudu.Teď když je politicky činný se to některým hodí.Obviňují člověka na základě dokumentů organizace,která sama o sobě byla dost pochybná a nechávají svědčit skutečné STBáky což je absurdní.Proč má být odsuzován někdo,kdo dobrovolně jde s kůží na trh ač to nepotřebuje a snaží se v této zemi něco změnit,zatím co jiní ač daleko více provázáni s minulostí v klidu sedí na vysokých postech.25 let je dost dlouhá doba na to aby se udělala tlustá čára a těm,kdo nikomu neublížili se umožnilo být aktivními i v politice.Jinak budeme za chvíli jako oni.Je to můj názor,možná špatný,ale já v tom marastu prožil značný kus života,viděl jak se lidé chovají a sám,ač jsem se nijak neangažoval se necítím být tím,kdo může soudit.A myslím,že těch kteří by mohli je hodně málo.

+1/−5
15.5.2014 19:07

M53a15r77e49k 62T24ů81m65a 4182898646792

Málokdo se však může chlubit, že byl práskač u Státní bezpečnosti.

+3/−1
16.5.2014 0:06

B78r81a75n53i51s93l56a83v 89Z44o52c22h90a 7765259308921

Ale Babiša nikto neobžalováva. Žiaden orgán ho nechce poslať do žalára. A pokiaľ viem, tak v ČR ani žiaden zákon nezakazuje bývalým ŠTBákom podnikať, nadobúdať majetky alebo byť dokonca ministrami financií. V tomto prípade Babiš žaluje Ústav pamäti národa za to, že na základe zväzkov ŠTB, t.j. historických dokumentov tvrdí, že Babiš bol spolupracovníkom ŠTB. Ústav pamäti národa nie je polícia, ani prokuratúra, ani súd. Je to viac-menej historický ústav. Odhaľuje historickú pravdu. Neviem, čo vlastne Babiš čaká od tohto súdu? Ospravedlnenie? A začo? Ak je v tých zväzkoch omylom, tak by sa mu mali ospravedlniť ŠTBáci a ak je tam oprávnene, tak to len sám seba utvrdí, že je dosť veľkým chrapúňom. Takže ide vlastne o politiku. Dokým je populárny, mnohí privrú oči nad jeho minulosťou. Keď prestane byť populárny, tak aj mnohí tí, čoho volili budú naňho kričať štbák a to bez ohľadu na to, ako súd dopadne.

+2/0
16.5.2014 10:30

Z55d16e92n39ě84k 57M42i82k65u25l18a 9850785416593

Kdyby takto uvažovali Němci ohledně SSmanů atd., nikdy by se nemohli stát vzorovou demokracií. Byli jste hajzlíci? Zapomeňte, příště zase.

0/0
17.5.2014 11:38

P92e82t42r 10K15n98ě81b97o83r85t 3341180

Sákryš...badatele jsme zapoměli podmáznout....

+13/0
15.5.2014 17:23

P62a64v57e84l 98K61u72r61f83ü71r50s93t 3348433695849

tenhle výrok badatelů není vůbec překvapivý.. spíš je zajímavý, že se za fungující a neomylnou Stb nebijí špičky bývalé Stb;-)

0/0
15.5.2014 20:57

A78n47n97a 20Z12a92j29í18č44k25o24v92á 6732187199526

Ti Babišovi příznivci mě baví;-D. Nedávno tady tvrdili, že Babiš slova nekomolí a mluví správně česky a dnes ani neví, co v babišovštině znamená ÁNO.

+8/0
15.5.2014 17:11

J60a48k78u28b 18K40u19č33e16r78a 6750307412487

Vy jste zajímavá osoba.:-) Myslím, že všichni tvrdí, že Babišovi je normálně rozumět - což je.

0/−3
15.5.2014 17:20

A74n70n38a 95Z29a45j86í23č15k69o45v49á 6492827469786

Ale níž mě obviňují, že komolím název a že neví, co ÁNO v babišovštině znamená.

+2/0
15.5.2014 17:29

J87a75k62u97b 42K85u63č51e76r47a 6380747142337

Ne, ptají se vás, co to podle vás znamená a jestli vám příjde vtipné komolit název strany.:-)

A pozdravujte u ušního.

http://youtu.be/opLH3oZg9y0?t=2m10s

0/−1
15.5.2014 17:33

A26n97n76a 94Z49a52j63í76č87k72o65v46á 6422197819676

To se musíte zeptat Babiše, co to znamená. Když to říká, tak by to měl vědět. Já to nekomolím, to komolí on.

+2/0
15.5.2014 17:36

J89a35k85u36b 89K98u67č43e15r88a 6170867282817

V tom případě to komolíte oba - hlava mapa. Mj. jsem vám sem ale dal video, kde žádné Áno neříká.:-)

0/−2
15.5.2014 17:37

J17a22k18u81b 52K46u72č54e43r92a 6240217862887

Jinak váš komentář, kdy se vysmíváte, že někdo neví, co znamená áno a pak napsat, že to sama nevíte. Už to jen zabijte argumentem, že by to měli vědět Babišovi a vyhrajete cenu Dany Hangebrauk.:-)

0/−2
15.5.2014 17:41

A41n95n52a 54Z68a19j56í13č87k77o42v26á 6392427889596

Já ale netvrdila, že mu rozumím. Naopak, já té jeho hatmatilce nerozumím, tak chci po těch, kteří mu rozumějí, aby mi to přeložili. Co je na tom nepochopitelného a divného?

+3/0
15.5.2014 18:12

R45i76c57h16a65r52d 37P60o65d45z94i45m90e92k 2221787226

Mě teda nepřijde, že by mluvil nějakou hatmatilkou. Je to normální Česko-Slovenština. I kdyby mluvil čistě Slovensky tak mu musí každej normální Čech rozumět.

0/0
16.5.2014 7:58

J77a11n 19U46l62r27i19c34h 7130333408488

Paní Zajiíčková, Babiš možná nemluví úplně přesně česky, ale to nemá se schopností vést MF nic společného. Lidé se tady spíš rozhořčovali na zbytečností některých poslanců jako je např. pan Korte, o kterém je slyšet tak jednou za rok, kdy se prezentuje nějakou velmi zbytečnou nejapností.

0/0
15.5.2014 17:44

A35n16n39a 64Z82a57j46í63č80k33o88v67á 6912877339236

Babiš podle mě (můj názor) řídí ministerstvo financí špatně. Hází stovky miliard sem a tam, aby pak zjistil, že zase plácnul úplný nesmysl a že ty 100 miliard nikde nejsou.

+5/−1
15.5.2014 18:17

M20i21l94a64n 63M14i60k41o 5798238813596

Když se chce, dá se porozumět třeba i opici. Já když si dám záležet tak porozumím i Schwarzenbergovi.

+2/0
15.5.2014 21:21

M47i80l61a28n 95V21i40k 1387645803183

Je snad někdo, kdo nevěří pravdomluvnoti pana Bu tedy Babiše?8-o

+7/0
15.5.2014 17:09

J45o74s25e41f 54T22o50m54a74š92t95í24k 1916387759

..já..;-(

+1/−1
15.5.2014 17:12

P84a30v55e97l 83K69u74r86f25ü98r70s69t 3708793575949

zatím je to soud, který, ač trpí důkazní nouzí ne a ne couvnout..nu a pak několik set ovcí, co se veze na mediální vlně;-)

0/0
15.5.2014 20:58

J57a38n 13Š58v89a47d72l16e28n38k68a 9174659510

Já. Třeba když lhal, že netušil o zločinné podstatě režimu, protože se o tom doma nemluvilo. Přitom studoval na gymnáziu ve Švýcarsku, takže na rozdíl od většiny lidí u nás měl srovnání.

+1/0
16.5.2014 8:50

J65a69n 89P30u35k19l 6822668969471

Je zřejmé, že StB kvůli Burešovi nezfalšovala 12 svazků, ve kterých se jeho krycí jméno objevilo...

+10/0
15.5.2014 16:59

P69a87v98e41l 82K52u79r73f26ü97r47s85t 3878783845479

ale není to jisté, že?;-)

0/−2
15.5.2014 20:59

M57i48l79e55n10a 66Š31a73l43j11o78v49á 7547480221907

Zatím se neozval nikdo, koho by pan Babiš, koho by svou případnou spoluprací s StB poškodil. Jakýkoliv formální podpis čehokoliv, co nezpůsobilo nikomu škodu a je starší než čtvrt století , je pro mě nezajímavý. Daleko více mě více mě trápí lidé,  kteří v rámci svých funkcí po r. 1989 způsobili mnohamilionové či miliardové škody, v lepším případě možná z neznalosti (JUDr. Parkanová - ministerstvo obrany). V politice by měli být lidé, kteří již něco dokázali ve svém profesním životě. Rozhodně ne lidé, kteří zatím nic nedokázali. Nechci se nikoho dotknout, ale konkretně pan premiér je zářným příkladem "profesionálního politika".

+1/−11
15.5.2014 16:59

P41a64v88e12l 47M41a32l75i58n94a 9898663138790

ANO konal v STB dobro V volte ANO V

+7/0
15.5.2014 17:02

P87e60t43r 86D51l46e13s65k 2356979819725

Paní Parkanová ještě nebyla odsouzená ! !!!!!!

0/0
15.5.2014 19:47

J39a28n 77Š85v55a54d33l89e82n98k25a 9264139950

Pan Babiš také způsobil škody. Vy nevíte, jak ukradl Agrofert či Lovochemii a účastnil se podivné privatizace Unipetrolu, kteří předtím okradl už při privatizaci Lovochemie?

+1/−1
16.5.2014 8:51

B15r75a63n69i62s29l68a15v 66Z86o77c14h88a 7275849458221

Predpokladajme, že pán Babiš v roku 1989 mal 1 milión Kčs (čo vtedy bol dosť slušný obnos), ktoré dal do podnikania. Dnes jeho majetok dosahuje hodnoty asi 50 miliárd Kč. Podotýkam, že podniká v agrosektore, nie v nejakom dynamickom odvetví IT. Jeho priemerný ročný výnos (rast majetku) bol približne 50 %, ktorý dokázal dosahovať v priemere 25 rokov. To je dosť slušný výnos, ktorý može akýkoľvek farmár alebo potravinár oprávnene závidieť. Nuž kto umí, ten umí.

A po druhé nenechajte sa oklamať úvahou, že keď niekto nemal doposiaľ politickú funkciu, že nemohol neoprávnene získať verejné zdroje. Keď to nevidíte, ešte to neznamená, že to neexistuje. Tým samozrejme nechcem povedať, že pán Babiš získal majetok nejako nečestne. Chráň pán Boh! O tom nič neviem.

0/0
16.5.2014 10:48

P43a49v13e29l 75M22a80l57i35n56a 9298613888450

Jste hlupáci. Babiš to myslel s Váma dobře, stejně jako to myslí dobře teď.

Chtěl rozložit STB zevnitř a zlí pravdoláskaři ho předběhli ;-ORv

+8/0
15.5.2014 16:58

J27a82n 54U41l36r12i64c44h 7610133348618

Jak to Babiš myslí se uvidí, každopádně obviňovat ho z toho, že šel do politiky kvůli moci je nesmysl. Svým vstupem do politiky svou moc jedině oslabil, tím, že ze sebe udělal terč. Pro takto bohatého člověka by bylo určitě jednoduší tahat za nitky ze zákulisí.

+2/−3
15.5.2014 17:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.