Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kapitána potopeného trajektu Sewol a jeho posádku obvinili z vraždy

Kapitán ztroskotaného trajektu Sewol bude u jihokorejského soudu čelit obvinění z vraždy. Podle vyšetřovatelů I Čun-sok nařídil pasažérům, aby neopouštěli loď, zatímco sám uprchl mezi prvními. Ze stejného zločinu se budou zpovídat také další tři členové jeho posádky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M29i42c28h35a91l 39M55i77l62l63e22r 9666612239362

fakticka oprava: oni je neposlali DO kajut, ale naridili jim, aby ZUSTALI kde jsou, coz pro mnohe bylo v kajutach.

0/0
15.5.2014 14:25

M76a96r70t34i72n 39B39u13s25i36d65e63a 4893400

No nevím...vražda? Myslím, že jsem slyšel "neúmyslné zabití"... to by odpovídalo.

U vraždy přece musí jít o úmysl. Tady, ať to byla nedbalost, zbabělost, špatná rozhodnutí..přece nešlo o záměr někoho zabít...ale o zavinění smrti.

Vinu jistě nesou (i když nevíme jaké informace a instrukce zvenčí měli), jen se podivuji nad tou terminologií.

0/0
15.5.2014 11:33

J73a89n 25K18o56z28á75k 7585788859968

Předně to asi bude jiná mentalita a trošku odlišný právní systém. Každopádně nařízení pasažérům, aby se zavřeli do kajut, zatímco loď se potápí, to by se jako vražda pochopit dalo.

+2/0
15.5.2014 11:40

P49e18t96r 60T26y68č37k67a 6345232419162

No pokud to dělali s vědomím aby se sami zachránili tak to vražda být může.

+1/0
15.5.2014 12:40

J76a97n 22S93a68l88o95m88o23n 4299220971735

Já nevím. V letadlech a na velkých výletních lodích se dělá bezpečnostní instruktáž při každé jízdě (letu). Na těch záoceánských lodích se dokonce dělává i cvičný poplach aby každý věděl kam a jak se evakuovat. To na takových trajektech s delší cestou nic podobného není?

To nemluvím o tom že ten kapitán a jeho nedůstojní "důstojníci" byli pěkní zbabělci a trest za vraždu si plně zaslouží. To samý měl dostat i ten Ital.

+2/0
15.5.2014 8:30

Z80d92e70n97e27k 29B78e93d74n93a52r 7417626167389

Tohle je situace, kterou naprosto nechápu. Co je vedlo k tomu, že jim nařídili jít do kajut? Naprosto nepochopitelné nařízení, které nemůže prospět snad za žádné myslitelné krizové situace. 

Strašné neštěstí s neuvěřitelným počtem naprosto zbytečných mrtvých.

+9/0
15.5.2014 7:54

O15n47d30ř12e15j 65S11t76a50r51o77c45h 5830263182524

Tomu taky nerozumím. Kdyby jen zbaběle utekli, nenapáchali by tím tolik zla. Ale tím, že je přiměli zavřít se v kabinách, je prakticky odsoudili k smrti. Opravdu si trest za vraždu zaslouží.

+1/0
15.5.2014 8:33

M28a83r41t14i70n 63L85u41k51e42š 3876561291285

Myslím že je to jasné - doufali, že loď se nepotopí a že by vyděšení pasažéři mohli začít panikařit a ušlapat se. Nechci se ho zastávat, jen nabízím vysvětlení proč ty kajuty.

+2/0
15.5.2014 8:53

P29e74t45r 64T35y16č89k17a 6595522789862

Bylo tady video kdy hlásí cestujícím, že mají zůstat v kajutách v momentě kdy loď už ležela v podstatě na boku. Příčemž kritický náklon lodě je jen několik málo stupňů.

+2/0
15.5.2014 9:07

Z15d95e50n78e36k 26B39e19d36n32a20r 7867546727429

Dobře, dejme tomu, že ušlapání jako riziko existuje. Ale pořád měli 30 minut času od počátku problému po výpadek elektriky a pak dalších 20 než se loď opravdu převrátila. 

Přece ta loď musí mít nějaký plán a v nem prostě nemůže být poslat lidi do kajut. Vždyť je jasné, že jim hrozí, že v nich zůstanou. I jen kvůli skříženým dveřím při naklánění se lodi a křivení konstrukcí.

0/0
15.5.2014 10:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.