Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Referendum neodložíme, rozhodli ukrajinští separatisté

Proruští separatisté nehodlají odložit referendum o nezávislosti východu Ukrajiny. Odmítli tak návrh ruského prezidenta Vladimira Putina, který chtěl nedělní hlasování posunout. Podle agentury Reuters hlasovali všichni delegáti jednomyslně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L57u27k91á53š 11B91r35á93z55d44a 3476748537723

Podle jisté americké agentury si Ukrajinci nepřejí v naprosté většině rozdělení země...americká agentura, o níž dosud nikdo neslyšel. Pravda bude spíš taková , že EU a potažmo MMF mají naděláno z toho, kdyby se tyto regiony osamostatnily, a nemusely by se ani spojovat s Ruskem. Protože západ Ukrajiny, se svrabem , neštovicema a Banderovcema by nebyl schopen splácet bez nich ani úroky z dluhů, které u nich má a mít bude, o dluzích Rusku ani nemluvě. Dost dlouho to trvalo, ale už i oficiální zdroje a media na západě to přiznala. Nikým nezvolený president, takypremiér a fašoun coby ministr vnitra a další, prostě pučistická chátra, co svrhla DEMOKRATICKY zvolenou vládu a presidenta a lenivá a netahavá verbež z Majdanu (drtivou většinou ze západních částí země), prostě majitelé věčného ho.na potřebují udržet průmyslové a na suroviny bohaté regiony, aby nepřestali být pro své západní donátory zajímaví. To je vše o co jde a je to den ode dne jasnější...

0/−1
9.5.2014 13:36

L43u16d35o35v28i10t 76B96a46l42a91z38e41c 3108365175149

Sudruh Putin, smie s vami niekto suhlasit, aby to nebolo divne ? 

Vylucene, nejednotne hlasuju burzuji, vy budete hlasovat 100 % proti mne, to je rozkaz !

+1/−2
8.5.2014 21:54
Foto

J91i12ř69í 20B17a15b68i88n26s43k90ý 4383662318483

obávám se  Vážení  že  nastal čas politických  hrátek takže  můžeme klidně  spát ,lopatu nám nikdo nevezme a daně  nesníží takže  zítra zase do rachoty a makat na menšiny a vládnoucí  většinu ,šak to taky dá práce  uživyt  milion úředníků  plus půl milionu  nepracujících plus důchodci kterým  jejich  důchodový  fond stačil  Klaus s Kradlouskem  dokonale vyčistit a navch se  amnestovat ,ukrajina sem Ukrajina tam  nás  čeká zase  jen práce a daně z každého sousta chleba  i  hltu  vody

+4/−3
8.5.2014 19:43

J98o64s62e48f 67S45e48v18e92r60a 8791583604728

Aktualne.cz 

Rusko uvalilo sankce na nejmenované představitele Spojených států a Kanady jako odvetu za opatření, které tyto země uplatňují vůči Moskvě. Uvedl to dnes mluvčí ruského ministerstva zahraničí.

Podle agentury Reuters budou mít vybraní jedinci zákaz vstupu na ruské území. Konkrétní jména ministerstvo veřejně uvádět nehodlá. "K sankcím obecně nesaháme, ale nepřátelský postup nás nutí k odpovědi. Nejnovější sankce Washingtonu a Ottawy nejsou výjimkou," uvedl v prohlášení mluvčí ministerstva zahraničí Alexander Lukaševič.

;-D;-D;-D;-D;-D;-D

+4/−1
8.5.2014 18:53

P59e35t67r 47V40r55a72n83i62k 5364109661461

Od prvniho cervna musi Ukrajina zaplatit pozadovane dodavky ruskeho plyny dopredu.

http://www.lefigaro.fr/flash-eco/2014/05/08/97002-20140508FILWWW00162-gaz-russe-l-ukraine-devra-payer-a-l-avance.php

+3/−1
8.5.2014 18:36

J11o66s84e68f 78S21e52v39e75r46a 8861493684538

musí musí... A když nezaplatí, tak co? Vlítne tam Ruská armáda??

+1/−7
8.5.2014 18:43

F92r75a59n36t55i18š26e65k 17B33a89r36t74o75š 5249121355475

Naběhnou burlaci a utáhnou kohout, ty armádo.... Nebo... ty budeš dávat zboží neplatičům?????

+8/−1
8.5.2014 18:47

J11o98s46e51f 17S90e10v47e17r42a 8821873804978

Nebudu ty burlaku...A myslíš, že Rusko zastaví tím pádem plyn do Evropy přes Ukrajinu? Že prostě nebude mít z tohoto prodeje obrovský zisk, který drží ruskou ekonomiku???

+3/−6
8.5.2014 18:50

P71e12t78r 17V13r98a53n57i29k 5454589611781

Dovolim si tvrdit, ze i to je mozne.

+4/−2
8.5.2014 18:52

F52r45a76n24t73i20š48e48k 68B16a51r67t67o35š 5189101835815

Ne, sníží množství plynu o množství dodávky na Ukrajinu. A Ukrajina udělá co? Bude ho krást, tím pádem na Západ půjde méně objemu. Je to vážně pro tebe tak složitý?

+7/−2
8.5.2014 18:53

J28o52s91e64f 72K96o17p97e36c93k52y 9784112915

a tim padem budou staty EU pozadovat kompenzace po Gazpromu, ten je zodpovedny za dodavky ;-)

+2/−2
8.5.2014 18:56

F55r22a57n11t40i27š19e76k 41B58a12r94t36o48š 5449721445575

Na Západ půjde obvyklé množství, Rusko ho krást nebude....

+2/−2
8.5.2014 18:58

J45o62s39e19f 86K87o72p78e17c74k83y 9544952885

To ale Evropu rozhodne zajimat nebude, bude chtit sve dodavky ;-)

+2/−2
8.5.2014 18:59

P15e58t22r 55Č77e17r68n65ý 7723509205

V tom případě by měla EU zasáhnout proti Ukrajině , ta ho bude krást !

+5/−1
8.5.2014 19:04

J42o61s76e69f 67K63o62p58e93c43k48y 9624452355

staty EU nemaji podepsany kontrakt s Ukrajinou ale s Gazpromem, takze by to byl jeho problem ;-)

+2/−2
8.5.2014 19:06

P68a37v61e20l 43K92u86r62a22l 5891774360880

Řešení by bylo plynovod vojensky obsadit po celé délce aby z něj nikdo neoprávněný nemohl vzít ani litr.

Proti zlodějům je to ideální krok. Ale to by se vám podobní asi pominuli.

Možná by rusové souhlasili s tím že OSN bude hlídat plynovod a zajistí že Ukrajinci nedostanou ani litr z něj.

+1/−1
8.5.2014 19:50

J94o37s88e78f 88K87o97p54e35c95k19y 9494212315

To je reseni jak kdyz kocourkovsti nosili svetlo... Mozna ze by uplne stacilo, dat Ukrajine bezne a ne vyderacske ceny, domluvit se s ni na splatkach a konecne taky nainstalovat kohoutky na rusko-ukrajinske hranici, aby se vedelo, kolik kdo vlastne spotrebovava. Ale ta posledni moznost by spoustu lidi pripravila o astronomicke prijmy, takze to asi nevyjde ;-)

+3/0
8.5.2014 19:55

P66a94v75e29l 19K79u17r55a39l 5571334780480

Běžná cena? co to je?

Pokud něco prodávám tak si stanovuji cenu podle svého uvážení... je na zákazníkovi jeslti tu cenu přijme a nebo  se bude muset obejít bez mého zboží. (jak to udělá, to je jeho problém)

A rozhodně budu prodávat rohlíky levněji sousedovi který pravidelně umyje schody než člověku co mi kolem bude tahat bordel a neuklidí si nikdy.

Tomu bych neprodával já osobně vůbec za jakoukoli cenu, ani kdyby kvůli tomu měl pojít hlady.

Obchod je svobodná dohoda dvou stran - prodávajícího a kupujícího. Pokud se tito dva nedomluví na ceně tak prodávající se musí obejít bez peněz, a kupující bez zboží.

To je pro mne normální obchodní vztah do kterého je nepřijatelné zasahovat. Nikdo nesmí být povinnen prodávat za méně než za kolik sám chce... a nikdo nesmí být povinnen nakupovat za cenu s kterou nesouhlasí - tyto dvě svobody jsou zcela rovnoccené a je nepřijatlené jednu nadřazovat druhé. Ani kdyby to znamenalo že lidi budou umírat hlady a mrznout. NIc jako "běžná cena" neexistuje.  Ultimátní autoritou pro stanování ceny je MAJITEL a názor všech ostatních je a musí být zcela irelevantní. Jediné co mají ostatní právo je holt to nekoupit. Pokud rusové chtěli platbu v politických protislužbách je to jejich věc.

+4/−2
8.5.2014 20:04

J85o90s41e73f 67K31o15p64e58c73k47y 9794422405

Bezna cena je ta cena, za kterou stejne zbozi dodavate stejnym plynovodem jinym zakaznikum ;-)

+3/−2
8.5.2014 20:05

P51a69v31e70l 90K61u66r33a81l 5591684850560

A proč by měli mít všichni zákazníci stejnou cenu?¨

Jeden zlobí méně, tak si zaslouží menší cenu, jeden zlobí víc, tak ho potrestám vyšší cenou...

Není důvod prodávat všem lidem stejně draho. Naopak pro lidi co nesnáším taky dávám vyšší ceny abych si kompenzoval důvody kterými mne štvou.

+3/−3
8.5.2014 20:07

J80o32s59e39f 74K74o86p19e27c18k47y 9634732955

nasel jste nekde v mem pruispevku neco o stejne cene? ;-) a vase legracni smesovani businessu a osobnich pocitu je....

+1/−1
8.5.2014 20:10

P89a17v31e38l 49K75u48r64a84l 5171864410270

Bussines je osobní věc.

Bussines je prosazování zájmů... ekonomických, politických... skutečně nemám problém s tím že někdo vyžaduje alternativní platbu ve službách a nikoliv v penězích. (zejména když ten někdo ty peníze nemá) 

Ale když nemá ani ty peníze a nemá se k tomu poskytovat služby? tak co s ním... betonové galoše a do vody... pro výstrahu ostatním ať platí.

+1/−3
8.5.2014 20:14

J80o62s19e80f 14K80o74p33e41c98k44y 9714152555

business je vydelavani penez ;-) pokud do toho chcete michat neco osobniho, delejte radeji neco jineho

+2/−1
8.5.2014 20:15

P30a34v61e83l 16K27u64r76a26l 5601314290190

Peníze nejsou všechno. Jde taky o moc.

+2/−1
8.5.2014 20:17

J17o26s46e52f 51K42o57p15e56c17k37y 9434812975

tak vidite jak se jhezky ucite ;-) osobni pocity ale v businesse nemaji co delat

+2/−1
8.5.2014 20:21

P71a58v17e85l 65K43u29r28a39l 5331324790240

A co jiného tam má co dělat?

Bussines je něco co slouží člověku který ho vlastní. Je to prostě nástroj který přináší jako ekonomické prostředky, tak určitou kontrolu nad okolím.

Je to prostě způsob jak dostat část reality pod svou osobní vůli a měnit jí k obrazu svému. Věci se v něm musí dělat tak aby byli pro člověka maximálně výhodné.

Politika je zase jiným nástrojem. 

Ale vynikajícím způsobem se doplňují. Často je výhodné dosáhnout "politického" cíle ekonomicky, a ekonomického cíle politicky.

Jsou to nástroje které slouží člověku, ten má vždycky osobní cíle. Není to nějaký neosobní nástroj pro cokoli. Ani politika ani ekonomika.

+1/−1
8.5.2014 20:29

J61o14s46e57f 58K83o71p66e17c93k56y 9914392565

vydelat dost penez, to tam ma co delat ;-) nenavist tam nema co delat. a temito neustalymi smyckami, kdy si vzajemne piseme stale to same, muzeme stravit cas az do te doby, nez me to prestane bavit

+1/−1
8.5.2014 20:32

P34a50v33e28l 92K28u18r73a65l 5841894880850

Podle mne to tam co dělat má.

K čemu je vydělávat víc peněz než kolik utratíte? (navíc v případě ukrajiny vůči Rusku je to dost pofidérní příklad protože na tom Rusko moc nevydělává když ukrajinci neplatí včas v plné výši)

Když měsíčně neutratím víc než kolik vydělávám tak se nemusím nějak markatně honit za vyšším výdělkem. Můžu čas věnovat do věcí které mne adekvátně naplňují a jejich sehnání peníze nevyžaduje.

Nenávist je prostě lidská emoce součástí lidského života. A v něm má naprosto standardní místo. A následně ovlivňuje vše co člověk dělá.

A ruku na srdce - já si zrovna nemyslím že valná většina rusů (dokonce ani Putin) nějak ukrajinu nenávidí (tedy kromě banderovců což je pro ně zrádce a všichni kdo se k němu hlásí jsou na odstřel).

Ale prostě začli jít proti jeho a ruským zájmům, tak si to kompenzuje cenou plynu. Nevidím na tom naprosto nic špatného. Holt ukrajinci budou muset za svou "nezávislost" zaplatit... buď Putinovi a nebo shánět plyn jinde... (ale já fakt nevím kde... Břidlice z USA moc nadějně nevypadají pokud těžaři skutečně budou povinnni sanovat škody ze zemětřesení všem 50 mil od vrtu(v Ohiu v místech těžby nárůst 20X) tak to vypadá že se do toho moc lidí nepohrne... a vypadá to že jim soud tu povinnost uloží)

0/−1
8.5.2014 20:48

J23o29s71e27f 95K11o19p58e77c58k20y 9414642635

ano, zacala jit proti Putinovym zajmum, tak zacal Ukrajinu vydirat pomoci plynu. Uz jsem to tu psal tolikrat a vy jste tolikrat napsal to same jinymi slovy, ze nevidim v pokracovani nasi diskuze zadny smysl ;-)

+2/−1
8.5.2014 21:00

P59a93v35e86l 78K53u23r97a81l 5551954680840

Já to nepovažuju za vydírání. Pro mne je to prostě z hlediska ukrajiny normální drzost požadovat stejné podmínky jako předtím.

+2/−1
8.5.2014 21:09

J37a83r92o97s80l76a31v 79K37a30d21l60e48c 2633663551905

Přečtěte si Váš příspěvek nad Vámi.:-)

0/−1
8.5.2014 20:28

D23a85n37i63e58l 79N39o97v20á45k 3723248472253

a to se právě děje. Dříve dostávala Ukrajina plyn výrazně levněji než např. my či Slováci a i ten levnější Ukrajina ještě Rusku nezaplatila. Současná stanovená cena pro Ukrajinu je na běžné úrovni jako pro ostatní odběratele.

+1/−2
8.5.2014 21:20

J31o36s25e81f 74K84o60p38e63c43k82y 9324722235

neni ;-)

+2/0
8.5.2014 21:59

Z35d40e88n55ě52k 90L42i19p40s30k78ý 1137627989702

současná cena Ukrajině je daleko vyšší než jiným zemím a je to porušení dlouhodobé předchozí smlouvy

+1/0
8.5.2014 22:34

P41a57v65e89l 15K89u34r32a81l 5911694390830

jejíž podmínky ukrajinci nedodržovali ani za Janukoviče... ale s ním měli rusové důvod to tolerovat.

0/0
9.5.2014 9:41

D32a93n80i35e17l 25N71o78v55á27k 3713558812223

Pepo nebuď bloud. Množství dodávané pro západ je lehce kontrolovatelné a  skutečnost,že se "nějak záhadně" zásadně sníží během tranzitu přes Ukrajinu lze též lehce prokázat. Vzpomeň na dopis Putina představitelům západních států včetně presidenta Zemana ohledně rizika krádeže plynu během tranzitu přes Ukrajinu.

+1/−1
8.5.2014 20:58

J94o93s13e71f 32K60o67p31e84c27k42y 9674332115

Nevim, ze bych nekde tvrdil neco jineho ;-)

+1/−1
8.5.2014 21:10

D17a17n62i81e60l 58N85o46v49á52k 3953468362903

tvrdíš,že je to problém Gaspromu,ale ten zloděje u kohoutků na Ukrajině nemůže nijak řešit.

+1/−1
8.5.2014 21:15

J85o40s92e43f 33K76o38p38e78c29k47y 9774262105

Tan samozrejme zlodeje u kohoutku resit musi, neb to jsou jeho dodavky ;-)

+1/−1
8.5.2014 21:18

D18a62n92i48e90l 70N71o48v63á89k 3943328352573

nebuď magor. Na Ukrajině ho k  těm kohoutkům  dnes nikdo nepustí. Ukrajinským zlodějům by měla domluvit jeho nová parta kamarádů:-P.

+1/−1
8.5.2014 21:41

J54o59s75e84f 34K75o45p54e33c97k44y 9564722785

viz muj prispevek v 19:55 ;-)

+1/0
8.5.2014 21:43

M38i43r43o82s42l85a38v 85Z59i56k54m65u29n47d 7769133484103

Plyn se dá posílat přes Nord Stream, problém bude mít Ukrajina, která jednak nedostane tranzitní poplatek, jednak nebude mít plyn  ...

+4/−1
8.5.2014 19:11

J50o79s82e28f 53K62o53p49e63c63k38y 9934142445

tolik plynu se posilat jinym plynovodem neda ;-)

+2/−2
8.5.2014 19:21

P97a91v19e30l 55K22u89r49a29l 5671984290390

Stejně tak ovšem reálně bez ukrajinských plynovodů jde ze západu zásobovat stěží Česko a Polsko... pro slovensko a Maďarsko už je co zbude málo a pro Ukrajinu už nebude stačit nic co se dá poslat ze západu.

Musela by se omezovat spotřeba v ČR a Polsku... a chci vidět kdo bude skákat radostí z omezení průmyslové výroby... která nedostojí svým závazkům a její místo obsadí kdo? Číňani? Němci?

Možná výhodné pro němce ale pro nás dlouhodobě katastrofa.

+1/−1
8.5.2014 19:53

J67o56s97e77f 30K59o44p15e91c94k19y 9884802385

To mate jiste pravdu, ale stejne tak jako Evropa potrebuje rusky plny, tak Rusko potrebuje evropske penize, coz je presne to, co se tady celou dobu snazim rict. Takze cela tahle aferka s tim, kdo komu prerusi, je jen vesele hastereni a ukazovani si pindiku, predtim nez obe strany opet zasednou k jednani ;-)

0/−1
8.5.2014 19:58

P73a57v65e51l 20K67u36r37a55l 5571364190110

Přežít bez peněz když máte na co jezdit a s čím si zatopit je podstatně jednodušší než mít peníze a nemít nikoho od koho si za ně koupit to co potřebujete...

V součanosti už to není ani papírová hotovost... ale jen elektronické 0 a 1čky... a těmi se ani krátce zatopit nedá.

0/−1
8.5.2014 20:05

J25o28s34e32f 84K92o65p85e18c43k69y 9384152965

Prezit bez penez, ktere vase ekonomika nutne potrebuje, je nemozne i pro Putina a ten to, narozdil od vas, dobre vi;-)

+2/−1
8.5.2014 20:08

P98a40v73e82l 97K27u54r20a43l 5761294980290

Jako by třeba číňany zajímalo že někdo vyhlásil sankce na Irán... prostě za ropu a plyn zaplatili ve zlatě.

skutečně to že na Rusko budou vyhlášeny sankce nebude půl planety stejně zajímat (zejména proto že Rusko je prakticky monopolní exportér technologicky nezbytných kovů jako je Palladium, Rhodium... bez kterých se neobejte prakticky žádná naše ani čínská technologie)

Nevidím reálné že Rusko skolabuje dřív než my po skutečných sankcích.

+2/−1
8.5.2014 20:17

J70o31s72e33f 34K14o41p78e90c64k58y 9524982655

HDP Ruska je s cca 25% spojene s obchodem s EU, takze Rusko to zajimat bude, protoze se jeho ekonomika zhrouti ;-) pravda, stejne jako minimalne ta vychodoevropska. a na tom nema zajem nikdo

+1/−2
8.5.2014 20:23

P87a48v31e81l 80K62u39r37a25l 5821524210830

A čí dřív a kdo první ucukne?;-D

+1/−1
8.5.2014 20:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.