Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Inspektory OBSE vyměníme za naše sympatizanty, vyjednávají separatisté

Separatisté ve východoukrajinském Slavjansku pokračují ve vyjednávání o výměně zadržovaných pozorovatelů OBSE za svoje stoupence. Ruský ministr zahraničí separatisty vyzval k propuštění pozorovatelů a navrhl, aby OBSE působila jako zprostředkovatel mezi separatisty a kyjevskou vládou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

T36o27m57a62s 77V24r37l85i75k 8697705767374

Komunisticky svaz mladeze, nikdo?

0/0
1.5.2014 18:54

M32i83r38o83s45l33a69v 95C29h30m91e70l61í53k 9659420760

A nejsou oni hosty pana "starosty"?....Asi význam toho slova tak daleko na východ nedorazil...Jj Evropa končí na řece Moravě a někdy v Černé pri Čope.EU

+4/0
1.5.2014 16:24

A34l73e88x14a41n54d89r 41K63o75s85t53k55a 5119116389526

Evropa končí (bohužel) na hranici Německa a Rakouska.

0/0
1.5.2014 17:17
Foto

D49a96n17a 30H30a97n60g84e90b40r18a36u63k 7981209552319

Ne, Cesko a Slovensko jsou v Evrope a Ukrajine to preji taky!

0/0
1.5.2014 20:58

A96l51e94x14a16n60d79r 85K38o87s34t98k75a 5609666769836

Ano, nád vzala EU jako zdroj otrocké práce a odkladiště na šuntové zboží. Snad se Ukrajincům nestane totéž.

0/0
2.5.2014 5:29

F85r41a12n42t45i37š43e90k 20K35l84e24i78n 1512584785565

Proc jste si jeste 5 hodin od vydani clanku neopravili to hlavni mesto Chile? I kdyz podle nekterych prispevku v diskuzi zacina nase zakladni skolstvi v oblasti zemepisu dosahovat urovne zakladniho skolstvi USA ,,,

0/0
1.5.2014 16:06
Foto

P70e93t55r 46F86o69j48t47í19k 4390315204750

protože to dostali z ČTK a ta nikdy nelže

0/0
1.5.2014 16:18

M28a69r40e46k 66S68l53u37k39a 6370197107919

Líbí se mi, jak Rusové stále víc přejímají taktiku a metody teroristů. Neoznačení ozbrojenci, schovávání se za civilisty, únosy a braní rukojmích,... už chybí jenom bomby a je to komplet.

+13/0
1.5.2014 15:46

P17a13v51e79l 59K97u36r52a68l 5201914480190

U blackwater a Seals se tahle taktika osvědčila.

0/−10
1.5.2014 15:48
Foto

D32a47n28a 50H84a21n94g36e16b29r79a53u48k 7661269312649

Cela diskuze je monolog pana Kurala.

+4/−2
1.5.2014 15:40

P94a87v34e45l 86K28u14r86a22l 5101144780540

Možná kdyby mi někdo zkusil LOGICKY vyvrátit co píšu tak by to celkem šlo. Ale v argumentech se řídím zásadne jenom matematickou logikou vybudovanou na historických - a tedy empiricky ověřených- faktech získaných experimentálně.

Skutečně se neřídím nějakými papírovými deklaracemi ale tím co je v tomto vesmíru moéžno pozorovat a změřit. Bez ohledu na to jesti se to mně (a nebo komukoli jinému) líbí.

(a stejně tak dávám přednost tomu si přiznat že ve výsledku je vesmír otravná děvka co dá člověku to co chce jenom když zaplatí značnou cenu, a málokdy se to obejde bez násilí)

+2/−6
1.5.2014 15:47

L74e79o 79V75a70n55ě90k 9569901145599

Takový zajímavý druh příspěvků, kdy je ve značném nesouladu kvalita s kvantinou textu :-)

+4/0
1.5.2014 15:57

P13a51v91e32l 49K77u43r32a64l 5741834640240

Od vás sem ještě žádné tvrzení které by bylo založeno na nějakých pozorovatelných faktech a empirických výsledcích (a že materiálu máme za těch pár tisíciletí dějin lidstva dostatek) taky nenarazil.

Člověk není nic jiného než zvíře poháněné instinktem pro osobní přežití. (povětšinou na úrovni kterou se naučí znát jako mládě). Nerodíme se s žádným morálním instinktem (jediné s čím se rodíme je genetický program jak přežít... což umíme jen zabíjením jiných životních forem aby jsme se najedli).

Jako takoví žijeme ve smečkách kdy nás spojují společné zájmy... v rámci takové smečky pak existujeme a vytváří se nám soubor pravidel a rodiče programují svoje potomky "výchovou"... jako počítačový čím... tady se vytváří (zcela uměle) tzv "svědomí"umělý konstrukt který skutečně nastavuje jedinci nějaké hranice jak fungovat. (ovšem je vcelku záhodné aby z evolučního hlediska bylo vždy pár jedinců kteří je překročí a otestuje se zda ve vyvíjejíchc se parametrech prostředí není k přežití vhodný jiný postup než to co se dělalo do teĎ... tito jedinci buď uspějí a nebo zemřou...) Funguje to perfektně miliardu let, a nejen pro lidstvo.

žvásty o nějakých právech, dobru a zlu sem si dovolil vynechat. to je v podstatě jenom kulturní berlička usnaďnující to programování... jenom slova ve slovníku "Dobro" - myslíme si že to je dobré pro přežití- chovej se tak. "zlo" - myslíme si že to není dobré pro přežití, nechovej se tak.

Ultimátně ale ve vesmíru není žádná autorita která by zkoumala něco jiného než "funguje to"(přežijete) / "nefunguje to" umřete.

Tak vidím tenhle vesmír a nevidím v něm nic jiného. Pokud si tedy východní ukrajinci chtějí zkusit jiný postup tak jim to buď vyjde a nebo ne.  Někdo tu válku nakonec vyhraje a to bude ten kdo bude dál definovat "dobro" dokud se nesplete a nebude nahrazen někým kdo ho v daných podmínkách a čase bude definovat lépe. Pouhá miliarda let tohoto experimentu funguje skvěle.

+1/−1
1.5.2014 16:07

M31i39r12o59s41l10a22v 69L49o51s 4607477646664

Pane Kural, Vašeho talentu je škoda na diskuzi s obyčejnými lidmi.

+3/0
1.5.2014 17:48

J89a57n 58H96e14p82n73a42r 9451364810468

Vrsite tu omyl na omylu, jednotlive prispevky si protireci a logika nikde zadna. Jen se to cele snazite zamaskovat nudnym slohovym cvicenim.

Toto je logika vasi "teorie svobody":

A=B

A>B

B>A

a vsechny tri vyroky stavite do konjunkce.p∧q

+2/−1
1.5.2014 16:13

P44a65v80e23l 78K90u24r65a54l 5411524410250

bohužel tento model je poněkud nedostatečný... za předpokladu že A a B jsou vektory, vám to co jste napsal stačit na vybudování libovolné logiky stačit nebude.

+1/−1
1.5.2014 16:16

J89a62n 98H41e83p84n20a53r 9741164760798

Ohanite se logikou a neznate ani zaklady. Zkusime jednoduchy priklad, kdyz vam zakladni vyrokova logika nic nerika:

Obhajujete tu veskera zverstva lidstva nahlavu postavenou predstavou o svobode. Takovi otrokari jsou vas vzor, nechtelo se jim makat, chteli byt svobodnejsi, tak zotrocili jine lidi. Ale vsechno bylo v poradku, jelikoz svoboda je prece nekonecna a neda se vzit, takze otrokar i otrok byli stale oba nekonecne a nezmeritelne svobodni. A jelikoz je svoboda neomezitelna a neda se vzit, tak si otrok s otrokarem byli rovni.

Stejnetak tu obhajujete rozdeleni Ukrajiny. Mala skupinka s pochybnymi motivy chce pripojeni k Rusku na ukor vsech ostatnich. Proc obhajujete svobodu jednech tim, ze poprete svobodu druhych?

+4/0
1.5.2014 16:40
Foto

D80a50n88a 92H75a76n94g65e55b87r35a71u68k 7321979222579

OBSE si poradne rozmysli poslat nekoho na vychodni Ukrajinu jednat.

0/0
1.5.2014 15:10

J14a27n 81H23e90p83n78a46r 9941974600338

Oni jsou zvykli na vojenske akce, s obycejnou demonstraci si nedokazou poradit.

0/0
1.5.2014 15:13

P22a15v17e12l 21K43u25r65a48l 5751634300340

Tak oni vlastně separatisté na východě po OBSE nic nechtějí.

V podstatě to jediné co chtějí je aby je Kyjevská vláda nechala na pokoji a neříkala jim jak mají žít.

+2/−3
1.5.2014 15:21

L45e11o 36V36a71n60ě85k 9979941695889

Jo, to většinou zločinci chtějí :-)

+2/−1
1.5.2014 16:06

P94a65v88e66l 19K56u80r78a43l 5411424820280

Souhlasíte tedy že podle této logiky jsou USA vzniklé kvůli tomu že chtěli pokoj od vlády britského impéria zločinnou institucí?

+2/0
1.5.2014 16:13

P28a18v65e23l 70K12u51r84a41l 5351424760430

V podstatě chci jenom slyšet důvodu proč je Secese USA z Britského Impéria v pořádku a proč není v pořádku secese Východní Ukrajiny z Ukrajiny...

Proč je v pořádku secese Kosova, a proč není v pořádku secese Katalánska...

Proč je v pořádku rušení hranic (EU např) a proč není v pořádku jejich nové tvoření... Ikdyž třeba Jižní a Severní Súdán 90 procent lidí na planetě novou hranici přivítalo.

Proč by mělo být v pořádku aby se Tibet odtrhl (jeho příslušnost k Čínskému císařství je esoterická otázka na kterou vám prakticky nikdo nedá konzistentní odpověď) od Číny a proč by se nemohl odtrhnout třeba Texas od USA?

+2/0
1.5.2014 16:26

M73a77r19t73i87n 54V46o52l27n86ý 9862800170135

Separatisté se chovají jako teroristé. Vzhledem k tomu, že se jedná o občany jiného státu a jsou drženi jako rukojmí, nevyjednávat, poslat tam komando a rozstřílet je na kaši.

+6/0
1.5.2014 14:51

N31o82r43b16e88r33t 35M60o21u72c95h36a 8561173652820

Moment. Vy víte, kdo jsou ti lidé?

0/0
1.5.2014 15:00

L76e13o 81V12a27n93ě33k 9939161675179

Tam je zvláštní, že ty občany cizích zemí drží občané ještě úplně jiné země :-)

0/0
1.5.2014 15:59

D17a74r64j36a 93H94u59b54á66č30k12o96v48á 5183124323147

Není proto vůbec od věci připomenout si také znění části závěrů „krymské konference“, které spojenci - W. Churchill, F.D.Roosevelt a J.V.Stalin – podepsali dne 1.2.1945:

„Naším neochvějným cílem je zničení ukrajinského nacismu a zajištění garancí, aby Ukrajina už nikdy více nebyla schopna porušit mír.Jsme rozhodnuti odzbrojit a rozpustit všeukrajinské ozbrojené síly, dostat pod kontrolu veškerý ukrajinský průmysl, jenž by mohl být zneužitpro vojenskou výrobu. Každý zločinec musí být spravedlivě a rychle potrestán. S povrchu Země musí zmizet nacistické strany, nacistické zákony, organizace a instituce. Je třeba odstranit jakýkoliv nacistický vliv ze společenských institucí, z kulturního a ekonomického života ukrajinského lidu a současně přijmout taková opatření, jež zajistí mír a bezpečí v budoucnosti. Jenom tehdy, když vykořeníme ukrajinský nacismus, bude naděje na důstojnou existenci ukrajinského národa a zároveň na jeho důstojné místo ve společenství národů.“

+2/−1
1.5.2014 14:50

P14a79v11e88l 95S90m26e37t87a23n81a 2917533152533

No ano. O ruských nacistech a fašistech se tam nepíše, protože ještě nebyli tak v kurzu jako dnes.

+1/0
1.5.2014 15:48

A69l34e38x50a53n83d70r 54K92o23s13t58k33a 5199636739246

Tehdy v Rusku prakticky žádní živí nebyli. Buď utekli a bojovali proti CCCP, nebo se drželi velmi při zemi, aby to na ně nikdo nezjistil. Stalin nebyl měkoň a hojně věšel.

+1/0
1.5.2014 16:05

J66a72k58u92b 28M88a53t51o10u31š 3825592782433

Inspektory OBSE vyměníme za naše sympatizanty, vyjednávají separatisté.

R^To je správný přístup! Kdo zdejších sympatizantů se obětuje a pojede do Ukrajiny se vvyměnit;-D

+15/0
1.5.2014 14:36

I30v30a97n 30D56ř39í98m40a89l 9747296712307

Stejné handlování, jako mezi Izraelem a Hamasem, Hizballáhem, nebo jako jinde na světe mezi státní institucí a teroristy. Že by Rusko nyní podporovalo teroristy a vojensky se stavělo na opačnou stranu, než jsou ti, kteří proti terorismu bojují? Pokud to dá nový impuls světovému terorismu, spláčou nad výdělkem i samotní Rusové. Je to pouze otázkou času. Rusko má také mnoho nepřátel, nejen na Ukrajině.

+5/0
1.5.2014 14:26

A57l95e23x38a14n80d10r 76K75o81s48t41k65a 5329906229476

Máto v zásadě pravdu. Akorát zločinsi sedí v Kyjevu a říkají si "vláda".

+3/−7
1.5.2014 14:30

P89a77v49e75l 68S10m84e61t14a67n61a 2847163542813

Říkáte vy a pár proruských blábolistů.

+5/0
1.5.2014 15:02

P90a81v26e83l 22K23u33r14a61l 5301114700280

USA taky o vládě v Iránu říkali že jsou to zločinci když jim svrhli jejich spojence šáha... (a podotýkám byla to lidová revoluce mnohem masivnější než Majdan na Ukrajině)

30 let daný režim je uznán a jsou s ním diplomatické styky. USA se ovšem stále nemá k tomu splnit mezinárodní závazek a dodat Iránu již zaplacené letouny F14 (nové) které si objednal Šáh a zaplatil je ze státních peněz... dokonce ani vydat peníze s úroky které jim tehdy USA zadrželi.

V podstatě se dá říct že každá vláda vzniklá revolucí je z principu zločinná, a že to v podstatě nemá vliv na to jeslti bude uznána nebo ne. Spojenci jí uznají, nepřátelé ne.

Neděje se v podstatě nic zvláštního co se v tomhle ohledu týká. (Ale v tuhle chvíli zejména USA jsou vtipné tím že vyzývají Moskvu k jednání s Kyjevem... Oni s Iránci o ničem 30 let nejednali)

+1/−1
1.5.2014 15:43

M25a98r72t83i74n 76D84o86l30e23ž86i66l 9734875550668

přímý přenos s charkova https://www.youtube.com/watch?v=sAwX-9fP9Vo

0/0
1.5.2014 14:25

J27a38r50o20s76l84a83v 59K79o23š13e86k 4469555770514

a co kdyby tam vtrhlo SEAL a trochu to tam pročistilo...

0/0
1.5.2014 14:22

S73t46a27n87i69s93l38a91v 63V58a65l51e53n72t84a 7516428796184

Ale vždyť přeci Západ se nevměšuje do záležitostí Ukrajiny, nebo snad ano?!

0/0
1.5.2014 14:26

J62a32n 23S83e73m20i55k 4114567322359

Byli by to "proevropsti ozbrojenci", pak by to bylo OK

0/0
1.5.2014 14:42

J22a76n 30H32e23p28n87a92r 9571464400548

Chtel jste rici proevropska domobrana?

+2/0
1.5.2014 14:51

M27a39r72i32e 16S64m36e30t18a50n22o44v19á 6700614179431

Třeba za ty, co zavraždili starostu Charkova ?

+1/0
1.5.2014 14:08

L98u61b86o93š 87Z27a69o31r56a34l 3200592390639

Ne třeba za Pavla Gubareva, který byl "zatčen" ještě v době neozbrojených demonstrací, odvezen do Kyjeva, a o němž rodina dodnes nemá žádné informace. Ale to na vás bude moc složité, na idnes o tom nebyla kupodivu ani čárka.

0/0
1.5.2014 14:41

J77a10n 68S24e57m74i53k 4684227162429

Neni Pavel Gubarev spis ten ktery unesl ty lidi z OBSE? mate to nejake zmatene

+1/0
1.5.2014 14:48

L40u57b40o93š 12Z83a42o77r11a20l 3320352180389

Já?;-D Vjačeslav Ponomarjov

0/0
1.5.2014 14:54
Foto

P22a12v11e58l 40D26v69o77ř85á43k 5439505554140

Tak jsem v rozpacích. Vždyť separatisté nezajali žádné členy OBSE, nýbrž špiony NATO!

+7/0
1.5.2014 13:12

M41a88r40t48i79n 60H56o68l39c36a53t 7495761818389

Rusti fasiste chteji vyjednavat ?;-D Doufam, ze ukrajinci s nima jednat budou....jako s teroristy R^;-D;-D;-D

+8/−2
1.5.2014 12:30

L53e55o 73V59a84n45ě71k 9519191815899

No, každopádně ať pošlou žádost napsanou ukrajinsky :-)

+4/0
1.5.2014 12:34

P72a62v71e95l 59K61u37r38a45l 5211784820550

důvod? Ruština byl úřední jazyk ukrajiny než pučisti svrhli minulou vládu a prezidenta. 

Pokud neuznávají legitimitu vlády nové není důvod aby se řídili jejími zákony.

USA když jim Iránci svrhli kamaráda Šáha taky s vládout Íránu 30 let o ničem nejednali. Pouze posílali ultimáta. (které ale nikdo nebral vážně)

Diplomatický precedens je to prakticky pro cokoli.

+2/−5
1.5.2014 12:54

L57e80o 53V72a73n15ě89k 9499871485419

Ruština byla úředním jazykem pouhé dva roky. A paradoxně - je stále.

Nicméně to nic nemění na tom, že kdo žije na Ukrajině a chce vyjednávat s vládou, měl by ukrajinštinu zvládnout. Pro rusáky to samozřejmě může být problém :-)

+2/0
1.5.2014 13:00

P87a68v89e70l 67K69u46r30a66l 5891874930950

A proč? Víte oni jaksi nechtějí vyjednávat. Poslali nabídku výměny zajatců.

Ukrajinská vláda nemá prakticky o čem jendat... jsou jen 2 odpovědi... ANO nebo NE. (vyjednávání fakt k ničemu nepovede)

0/−1
1.5.2014 13:03

L42e75o 90V22a47n46ě27k 9739711285129

Jsme zase u toho, že sis nepřečetl ani nadpis, natož aby celý článek...

+1/0
1.5.2014 13:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.