Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sewol je přetížený a nestabilní, varoval kapitán před katastrofou

Za potopením jihokorejského trajektu Sewol mohou být také technické nedostatky, na které před tragickou událostí upozorňoval původní kapitán plavidla. Trajekt prý byl podle něj po nedávné rekonstrukci velmi nestabilní a přetížený.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P28a55v86e85l 18D36o59u31b58e54k 5985701720310

Tak že jako vždy a všude,potrestat malou rybu :-( Vedení společnosti vědělo o nedostatcích,ale tržby jsou nadevše ;-€ Jezdit se musí dál.Rozšířit obvinění i na pantáty z vedení!!!!

+6/0
30.4.2014 22:14

A38l91e19x33a26n80d64r 88K11o17s52t31k36a 5179586949956

Ano, za provozování lodě, o které věděli, že má problémy by mělo být zodpovědné i vedení. Ovšem zdrhnutí z paluby a neposkytnutí pomoci je čistě kapitánův osobní průšvih.

+2/0
1.5.2014 6:39

B21l66a49ž10e40j 54M18o53t63y44č88k25a 8757697115710

jeho průšvih je že nedával správné rozkazy, Já si nedovedu představit že tento děda běhá po nakloněné palubě a snaží se někoho zachránit.

0/0
1.5.2014 9:58

M50i65c26h55a28l 25P61o22n39o54c78n42ý 2854985521

Predstavuj si, co chces - kapitan proste nesmi opustit plavidlo, pokud tam jsou jeste cestujici. Tecka.

0/0
1.5.2014 13:13

B72l62a58ž86e13j 33M30o96t47y10č79k62a 8457747735350

se hodně díváš na filmy

0/−1
1.5.2014 13:40

I47g51o59r 84P51l41a49n76d94e15r 9367704856740

kapitan nekormidluje...kapitan veli.. ked je v sluzbe

+4/0
30.4.2014 20:03

M74i66c63h91a26l 61P26o81n97o47c29n67ý 2774545481

Kapitan veli porad.

0/0
1.5.2014 13:13

B62o25h46u65m29i40l 90P36e24t11r40a23s 1803914971952

Jeste neprisli na to, ze za tim vsim byla Severni Korea?8-o

+1/−2
30.4.2014 20:00

J59a21n 72K34ř22í97ž 6535583215188

Jestliže tohle kapitán věděl,měl právo odmítnout loď kormidlovat.

0/−1
30.4.2014 19:39

O65l53d21ř64i82c62h 93M37á42n88e88r14t65, 43i83D40N49E89S84.48c44z 5892983509694

Ve článku se píše, že kapitán, který to tvrdí, loď nekormidloval :-)

+12/0
30.4.2014 19:46

J55a15n 30K35ř63í70ž 6875533215748

...omlouvám se!

V zápalu přehršle emocí jsem to přehlédl.:-)

Takhle to dopadá,když je člověk zaujatý.

Sypu si popel na hlavu a odcházím do brdských lesů a stanu se poustevníkem.

+7/0
30.4.2014 19:55

T47o24m58á27š 76B29r53a58b19e16c 2548546385506

Nebude stačit zastavit se cestou někde v příjemný knajpě? :-P

+4/0
30.4.2014 21:23

J81a58n 62K73ř71í72ž 6755533695948

...ne.

Ale k mému příjemnému překvapení mají na třemšínském kopci internet.

Jsem zachráněn,budu moderním poustevníkem.:-)

+1/0
30.4.2014 22:08

M37i57r73e12k 77T27u11r59e54č68e45k 4253892720172

Jako priznani viny staci jednou flagnout hlavou o zed, ale poctive.

0/0
1.5.2014 1:47

J29a90n 40K89ř43í24ž 6105753785538

...myslím že větší účinek má veřejná sebekritika.

Kromě toho,najít v brdských kopcích zeď je drobátko problém.

+1/0
1.5.2014 10:08

J15a18n 24K81r48p97e93c 5546633894282

heledte, pane Manert, jak je mozne ze nekdy napisede normalni a nezaujaty clanek opirajici se o fakta, a jindy zase neverohodny blabol opirajici se o dohady a neuvedene zdroje?

0/0
30.4.2014 21:59

L54a51d80i90s15l93a10v 69M15a66t67u89l65a 3511809450622

Konkrétně?

0/0
1.5.2014 0:48

M35i80r36e81k 93T57u71r19e86č77e16k 4693502690362

Minutu po tom by uz byl nezamestnany, bez prijmu a bez kariery. Dva mesice na to mozna bezdomovec...

+1/0
1.5.2014 1:45
Foto

S82t87á73ň49a 59K98o38m29o10r16o72u85s47o27v57á 3395663627409

Máte smutnou pravdu Rv

0/0
1.5.2014 6:58

J28a81n 62K46ř60í92ž 6185813275268

...no a?

V sedmdesáti letech už by mu to bylo šuma fuk.

Důchod má a tohle je jen takové malilinkaté přilepšeníčko.

Ale jak píši výše,zaměnil jsem osoby,takže je tahle úvaha passé.

Ale jistě by se za něj postavili lodní odbory,liga na obranu kovových kormidel,svaz modrých uniforem,ministr lodní dopravy,eventuálně i hlava státu.

Takže bych se toho(být kapitánem)nebál.

0/0
1.5.2014 10:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.