Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ukrajinská armáda je v plné bojové pohotovosti, bojí se války s Ruskem

Ozbrojené složky Ukrajiny jsou kvůli hrozící válce v plné bojové pohotovosti. Proruští separatisté se zmocnili radnice a policejní služebny ve východoukrajinském městě Horlivka. Americký ministr zahraničí Kerry znovu vyjádřil podporu Ukrajině a varoval Rusy před přepisováním "bezpečnostní mapy".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B24o82h81u93m58í25r 89Š67i32m97e77k 3771540864744

Kdo se v těch informačnědesinformačních zprávách organizovaných z Ruska i USA má vyznat?!?

0/0
2.5.2014 9:39

M51a87r33c78e81l75a 89S38t84e91i39g30e93n49b91e41r96g86e80r 7430771613185

k Simek. Podivej se na YouTube Tam je plno informaciR^

0/0
2.5.2014 14:12

J10i17ř55í 88S61v46i51t19á73k 1102701720859

Jedinný kdo přepisuje "bezpečnostní mapu ",jsou Amíci.A Ukrajina dělá co může,aby Rusko vyprovokovala. Naštěstí má Rusko prezidenta,který převyšuje jak Juščenka,tak tu americko-africkou opici.:-)

+1/−2
1.5.2014 20:08

M74a23r64c86e33l53a 96S11t29e94i94g27e40n65b79e89r72g53e95r 7890781333715

Jirko mas 100% pravduR^R^R^R^R^R^

0/0
2.5.2014 14:13

M36a85r38c90e42l81a 64S29t32e76i15g66e82n31b93e20r33g63e17r 7800221593705

Juscenko chce podle jeho vyjadrovani mermomoci vyvolat valku mezi EU a RuskemRvRvRv

Vsichni tady co mluvi o Komousech- by si mohly obcas take jineho precist nez je Blesk:-P

Na Googlu a YouTube je dostatek informaci ale je pohodlnesi papouskovat nazory jinych;-D;-D

Citace:

náměstkyně ministra zahraničí USA Victoria Newland - když na jednom společném setkání veřejně prohlásila: "Zatímco my tady spolu hovoříme, naši přátelé na Majdanu ´mírumilovně´ protestují a demonstrují za svobodu, demokratické hodnoty a lidská práva, a my jsme za to zaplatili 5 mld dolarů"...EUEU8-o8-o8-o

+2/−2
1.5.2014 15:56

B30o80h70u28m10í56r 74Š82i16m51e51k 3381100934624

Je to těžké rozlišit informace od desinformace. Pravdu se dozvíme s odstupem desítek let...

0/0
2.5.2014 10:00

M63a28r63c74e72l50a 34S98t96e68i77g42e71n35b71e52r59g75e24r 7170201713625

Trefna citace:

A co se na Majdanu stane, když všem hostům spadne do kafe moucha…? Barroso - odhodí šálek a odejde. Kerry - vyndá mouchu a kafe vypije. Ashtonová - sní mouchu a kafe vylije. Rasmussen - vypije kafe s mouchou, protože moucha je zdarma. Putin - prodá kafe Kerrymu, mouchu Ashtonové a koupí si novou kávu. Jaseňuk obviní Putina z násilného činu vhození mouchy do kávy, požádá OSN o pomoc, vezme si půjčku od Evropské unie a MMF na koupi kávové plantáže, peníze však použije k najmutí sniperů, aby zastřelili Putina v kavárně, ve které se zrovna Barroso, Kerry, Ashtonová a Rasmussen snažili vysvětlit Putinovi, že je na Krymu příliš agresivní…

+2/−2
1.5.2014 15:46

B63o71h57u93m98í25r 40Š92i93m25e70k 3101870264464

Trochu nevážné tak starý fór obnovovat a rozšiřovat v tak vážné době!

0/0
2.5.2014 10:02

M86a30r95c81e73l59a 31S24t12e57i43g97e91n61b84e86r51g91e64r 7980121243565

Mozna ze uz ma vousy az na kolena. ale odpovida skutecnosti.

A co se tyce vaznosti. Kdyz mas na majdanu fasity a nikym nevolenou vladu tak mas pravdu. Situace je vazna;-€

0/0
2.5.2014 14:10

J35i82ř65í 75P83o26k10o34r83n35ý 6221875938210

Ten nadpis je špatně, správně je to takhle:

"Ukrajinská armáda je v plné bojové pohotovosti, bojí se nových parlamentních voleb pod dohledem zahraničí včetně Ruska"

+4/−2
1.5.2014 7:42

M38i96l13a42n 57U54ř45í64d26i48l 4400187381

Je zajímavé ledovat v jaké shodě zde hlasuje smečka pseudodemokratů označují diskutující s jiným názorem za komouše. Pánové. Vám je demokracie více vzdálená, než pouštní zmiji lyžování.

+12/−4
30.4.2014 22:07

L28e18o32š 27K43a71ň73a 6693971182837

Amen, říkal Putin.

+4/−4
30.4.2014 23:25

P47e96t11e32r 59L72a78z72o90r 8753239933613

Tak či onak. Ak by som mal povedať pod zónu koho vplyvu má patriť Ukrajina, tak je to JEDNOZNAČNE  RUSKO. Militaristické NATO tam nemá čo robiť. Nie je nijak späté s Ukrajinou. Ani geneticky, ani kultúrne, ani historicky, ani jazykovo , proste nijak (samozrejme určitá spojitosť je so slovanskými národmi, ktoré ale v smerovaní NATO hrajú bezvýznamnú úlohu, až na Poľsko, ktoré je pomerne silné, ale ani ono neurčuje smer) .

To že pomocou peňazí, médií, domácich zradcov a kolaborantov využijúc u veľkej časti obyvateľstva nespokojnosť s ekonomikou štátu, korupciou, taktiež diskutabilný pocit historickej krivdy voči Rusku, ďalej rôzne nacionalistické a "fašistické" nálady časti obyvateľstva UROBIA PREVRAT ešte neznamená, že Ukrajina má patriť pod vplyv NATO.

To že sa NATO odvážilo robiť aktivity na ovládnutie Ukrajiny svedčí o neuveriteľnej arogancii, pocity neohrozenosti, dlhodobého plánovania alebo môže svedčiť aj o obrovskej zúfalosti so stavom ekonomiky USA a EU o čom sa otvorene nepíše, navonok je všetko viac-menej OK a Ukrajina sa javí ako určité riešenie .

+7/−7
30.4.2014 22:00

J66a54r69o20s70l66a26v 44F75i87š81e26r 8605189785261

Aktivity na ovládnutí UA zatím vidím pouze na Ruské straně...

+7/−4
30.4.2014 22:03

P30e50t39e88r 29L93a60z52o23r 8143529693663

Nepopieram, že to môže byť tak, ale to je len z toho dôvodu, že čítate len idnes, prípadne "prozápadné" média a súčasne veľmi neuvažujete, proste len prijímate správy, ktorými nás tu kŕmia.

+5/−5
30.4.2014 22:07
Foto

J26a62r14o23s70l60a88v 12T62i98c40h90y 9485701196295

To jste asi prospal Majdan pane Fiser, protoze tam za ty nitky tahal strycek Sam..

+5/−4
30.4.2014 22:08

J16a98r64o98s56l70a35v 83F15i42š71e93r 8265969655231

Ale nezaspal, pane Tichý. Sledoval jsem to velmi pozorně i ty dlouhé týdny a měsíce, kdy probíhali velmi pokojné demonstrace. A sledoval jsem i onen náhlý zvrat do hnusných násilností, který tak "zvláštně" začal hrát do karet Valdimírovi Vladimítroviči....

+6/−5
30.4.2014 22:15
Foto

J55a76r58o35s76l13a89v 56T89i23c66h50y 9975961796325

Nebude to "zvlastni hrani" spise tim, ze se Americke vlade jejich akce politickeho ovladnuti Ukrajiny zkratka moc nepovedla a ted potrebuji na nekoho ukazat prstem aby tim zakryli sve vlastni selhani?

+5/−4
30.4.2014 22:40

J51a33r16o15s87l69a20v 55F36i30š17e37r 8875949855651

Cui bono, touhle jednoduchou poučkou se řídím celý život, v tomhle případě jsem přesvědčen, že UA chce víc Putin než nějaká Americká  vláda. To bylo ostatně vidět na bleskurychlém schramstnutí Krymu Vladimír Vladimírovič ji potřebuje jako součást svého snu o Euroasijském svazu a nejlépe v původních hranicích CCCP , jehož rozpadnutí označil jako největší geopolitickou katastrofu století....

+5/−6
30.4.2014 22:53

D43a27n44i71e22l 82N52o12v18á17k 3193438142833

Jardo F. nehloupni. Nevíš ba ani netušíš která bije. Prostě si jen a pouhý našim mediálním mainstreamem vymytý mozek. Je mi to líto.;-(

+5/−5
30.4.2014 23:02

J84a18r62o48s51l92a89v 59F35i85š66e13r 8975569945611

Jasně, za všechno může USA, EU a CIA, je to tak správně, ty mainstreame?:-)

+3/−5
30.4.2014 23:07

D68a93n37i10e17l 80N61o17v20á67k 3803148962803

ano. V případě současných událostí na Ukrajině včetně tzv. "Oranžové revoluce" v. r.2004  zcela jistě.

+4/−3
30.4.2014 23:15
Foto

J59a76r51o52s44l98a74v 49T52i91c75h82y 9915581156195

O vmesovani USA do Majdanu existuji prime dukazy pane Fiser..

Jednim z nich je znamy telefonat Nulandove a Pyatta, ve kterem se ti dva domlouvaji na konkretnim slozeni nove loutkove vlady, zatimco ta stara je jeste porad pri moci....

To ze tam sef CIA jezdi na porady, je tez pravda:

http://www.usatoday.com/story/theoval/2014/04/14/obama-john-brennan-kiev-russia-ukraine-jay-carney/7705755/

Tak ja opravdu nevim o co vam vlastne jde pane Fiser?

+4/−2
30.4.2014 23:22

J84a95r17o56s48l25a15v 13F76i14š55e54r 8375839215851

Ale o nic, vaše první a největší chyba je absolutní zaujatost proti EUSA, přes tuto mlhu a záclonu vám pak unikají jiné souvislosti.

+4/−2
30.4.2014 23:38
Foto

J62a54r35o89s60l54a21v 95T85i28c51h44y 9345331886135

Pane Fiser..to neni zaujatost to je spise vedomost toho, na jakem principu funguje zahranicni politika USA ale hlavne mam na to dukazy..

Zaujatost je spise to co tu predvadi jini diskuteri, kdyz se predhaneji v tom kdo z nich dokaze lepe pokroutit Putinovo jmeno aby co nejvice vyznelo jak Hitler a navzajem se pri tom placaji po zadech..

Ja pouze vidim a hodnotim situaci tak, jak se odehrava a pouzivam pri tom logiku, hmatatelne dukazy a historicke precedence...

+4/−2
30.4.2014 23:50

J12a11r82o84s95l49a41v 44F70i48š75e40r 8535299215671

A přes všechnu tu logiku, hmatatelné důkazy a historické precedence vám to vychází takhle nepřirozeně jednostranně? Takhle to přece nefunguje....

+3/−3
1.5.2014 0:00
Foto

J79a89r29o46s33l24a57v 39T83i20c69h29y 9725691776525

Bohuzel v tomto pripade ano...netvrdim ze Rusko nikdy neudelalo nic spatneho, ale v teto konkretni situaci o ktere je rec je na vine jasne USA a jejich snaha obklicit Rusko svymi satelity..

+3/−4
1.5.2014 0:05

J25a52r52o36s11l36a88v 22F22i89š28e22r 8785809525651

Ale no tak, Rusko je šestina, no teď vlastně asi desetina světa, to je velmi těžké zařídit , aby bylo obklopeno jen přátelskými "vazaly", ne že by se o to aktivně nesnažilo:-)

+3/−2
1.5.2014 0:12
Foto

J17a82r63o44s14l51a78v 86T52i52c10h85y 9795221716115

Jenomze je neco jineho kdyz do tech "vazalu" Americka schvalne vlada cpe miliardy dolaru jen pro to, aby si je naklonili na svou stranu...

To je potom uplne jina situace, protoze to uz neni ponechano nahode, ale je to cilena akce ze strany USA..

Na cilenou akci je nejlepsi odpoved cilena reakce....

Jinymi slovy kdyz budete nekomu schvalne skodit, nesmite se divit kdyz se tomu bude dotycna osoba branit...

+2/−3
1.5.2014 0:21
Foto

J69a32r25o10s76l83a66v 52T10i16c34h43y 9955451596135

Jeste bych rad dodal, ze kazda velmoc se snazi byt obklopena "pratelskymi vazaly", nejenom Rusko...

Ruku na srdce...co si myslite ze by asi udela Americka vlada, kdyby byla situace obracena a kdyby Ruska vlada sponsorovala statni prevrat v Mexiku aby tam dosadili sve protiamericke loutky?

Ostatne uz vime ze kvuli necemu podobnemu CIA zorganizovala invazi zatoky svini a ona ta Kuba je od Ameriky vice vzdalena nez Ukrajina od Ruska...tak jako co? Oni muzou a Rusove ne?

+2/−2
1.5.2014 0:27

J67a13r21o88s15l43a48v 72F72i64š83e57r 8365129425981

Nevěřím, že Rusko je nějaká oběť zahnaná do kouta, jak ho popisujete, ono cpe ty miliardy zase na jiných místech a ze zhruba  stejných pohnutek:-)

+4/−3
1.5.2014 0:30
Foto

J27a27r51o56s64l51a87v 32T26i21c43h96y 9265451906165

No posudte sam:

https://twitter.com/Yowan/status/445399453382344704/photo/1/large

Rad bych dodal ze podle congressmana Rona Paula ma USA mimo sve uzemi 900 vojenskych zakladen ve 130 zemich sveta...

Rusko jich ma 11 a kdyz se Americe podari statni prevrat v Syrii tim ze podporujoi bojovniky AlQuaedy (proti kterym jinde zase valci), tak jich Rusko uz bude mit uz jen 10 protoze by o ni Rusove prisli...

+2/−2
1.5.2014 0:39

J92a95r27o75s11l81a94v 35F83i51š37e22r 8105189265971

No zase, když se podíváte na mapu, na velikost a rozsáhlost Ruska, tak jemu na pokrytí všech eventualit v podstatě stačí základny na svém území:-)

+3/−1
1.5.2014 0:50
Foto

J73a35r25o78s92l13a47v 26T24i87c72h93y 9105511556375

No to prave nestaci...zvlaste co se tyce obranne reakce proti utoku je kazda vterina dobra...proc si myslite ze ma USA 900 zakladen mimo sve uzemi?

Proc jim nestaci zakladny jen na svem kontinentu?...Vzdyt prave USA je strategicky nejlepe polozeno v tom smyslu, ze je od kazdeho potencionalniho utocnika je dost daleko...a preci jim to zjevne nestaci?

Ono to zase s tou efektivni obranou nebude tak jednoduche.

Koukam ze s vasim laxnim pristupem by jste asi zadnou velmoc dlouho neudrzel, kdyby jste stal v jejim cele pane Fiser...

+1/−3
1.5.2014 1:00

J72a76r64o40s84l65a97v 45F31i26š71e23r 8245759325171

Tak to bude asi ten pravý důvod, proč v tom čele nestojím:-)Dobrou....

+1/−1
1.5.2014 1:13
Foto

J93a45r33o90s29l22a23v 88T57i11c61h22y 9195111356425

V tom mate nastesti pravdu pane Fiser....tak dobrou...

+1/−1
1.5.2014 1:18

L94e98o48š 32K53a85ň22a 6173361792567

Nejlepší je vzít jako zdroj nějaký ruský server, kontrolovaný velkovezírem Putinem. Věrohodnost sama o sobě. Média už má pod kontrolou a teď se zaměřuje na blogaře. Plno vás, proruských demokratů, to kvituje s povděkem. Musí přeci zatočit s placenými agenty. A to mají Američani ještě v záloze mandelinky.

+3/−2
30.4.2014 23:48
Foto

J76a40r34o12s48l65a64v 98T64i28c64h18y 9605631746815

Nevim jestli je vas prispevek namiren na me, ale me zdroje z "ruskeho serveru nepochazeji"

Napriklad muj odkaz na to, ze sef CIA jezdi na porady do Kijeva byl z usa today, coz je jiste zdroj kterym vy Americti lokajove nepohrdate...nebo snad ano?

http://www.usatoday.com/story/theoval/2014/04/14/obama-john-brennan-kiev-russia-ukraine-jay-carney/7705755/

+1/−1
30.4.2014 23:55

L82e14o85š 36K30a89ň39a 6273241362987

Jistě. Píše se tam, že tam byl v posledních dnech a bylo to součástí návštěvy více zemí. Také se tam píše, že návštěvy tajných služeb byly běžné i mezi Rusy a Američany. Já, americký lokaj v tom právě vidím, že západní média se z principu nedají všechna cenzurovat a ovládat. Důkaz demokracie může být třeba tato diskuze. S tímto bych v Rusku riskoval. Taky bych byl smazán a označen za nepřítele národa. Tam se oficiálně jenom souzní. Z minulosti už toto všechno moc dobře znám. Se vší úctou se tady radši budu demokraticky hádat, než nedemokraticky souznít.

+2/−1
1.5.2014 0:34
Foto

J63a18r32o25s64l49a64v 45T58i33c98h23y 9555531116705

To je ale potom docela takova nahodicka...co pane Kana?.

Sef CIA jako na potvoru prijel do Kijeva navstivit vladu, kterou CIA pomohla nasilim dosadit, zrovna kdyz se na Ukrajine schyluje k obcanske valce...to si tam asi jel jen tak pokecat o pocasi ze?...;-D

+1/−2
1.5.2014 0:52

L24e40o90š 87K68a78ň14a 6393131502527

Jasně. V Evropě byla mimořádně teplá zima a v Americe naopak studená. 

Teď vážně. Nedělám si iluze, že by CIA neměla prsty v nějakém svinstvu. O tom, že by ale začali Majdan silně pochybuji. 

Mě nejvíc vadí, že z Ruska se stává diktatura a proto jim nevěřím. To postupné ořezávání glasnosti. To, že tam náckové vraždí ruské asiaty a nic se neděje. Pak se křičí o Ukrajinském fašismu. Investigativní a opoziční novináři mívají také smůlu. Putin má starost o práva Rusů v zahraničí a doma zatočí s každým, kdo mu oponuje. Náckové tam teď lákají homosexuály na rande a nechtějte vědět, co pak s nimi dělají. Podle těchto věcí posuzuji společnost. 

USA mají také krvavé ruce. Vietnam je toho největším důkazem. Ve své době taky brutálně potlačovali demonstrace. I teď by to uměli. Rozdíl je ten, že tam jsou pod tlakem veřejnosti. V Rusku je veřejnost pod tlakem Putina. Neexistuje přirozená kontrola.

Jistě znáte amerického novináře Michaela Moora. Kritik amerických vlád. Hlavně republikánů. V Rusku by už byl takový novinář po smrti.

+4/−1
1.5.2014 2:03
Foto

J36a85r11o16s86l21a66v 11T90i41c12h10y 9675951276265

Vite pane Kana, ona ma ta Amerika tu demokracii vymyslenou trochu jinak....

V Americe muzete rikat co chcete, protoze vas stejne nikdo neposloucha a oni si stejne budou delat co se jim zlibi...

Nejaky Michael Moore je nerozhodi a kdyz jim nekdo vidi do karet tak ho jen staci oznacit za "konspiracniho teoristu" a je to vyreseno...

Kdyz opravdu o neco jde, tak vetsinou ten "nebezpecny" clovek spacha sebevrazdu, nebo ma autonehodu a je po problemu...

Na rozdil od Evropanu, drtiva vetsina Americanu ani nedokaze najit na mape staty se kterymi valci a o politiku se zajimaji jen minimalne, cehoz jejich vlada dokazala znamenite vyuzit...

Amerika se stava Orwelskym policejnim statem spiclu...zrovna pred nedavnem policajti na kamere zavrazdili bezdomovce v Novem Mexiku proto ze "ilegalne kempoval" tim stylem ze do neho skupinka policajtu vyprazdnila zasobniky a pote co ho spoutali jeste strileli do jeho mrtveho tela...tohle bohuzel uz neni jen ojedinely priklad, tento typ incidentu je v USA uz takrka na denim poradku... Rusko ma jiste sve problemy, ale co se tyce Ukrajiny to vmesovani do Majdanu jasne dokazuje unikly telefonat Nulandove a Pyatta, ve kterem se ti dva konkretne domlouvali na slozeni nove loutkove vlady, zatimco ta stara byla jeste porad pri moci... Na to ze Majdanske radikaly dokonce zacvicovali v Polskem Legionowu 2 mesice pred majdanem existuje take hodne zdroju ktere se shoduji, ale jako primy dukaz se nic nevyrovna rozhovoru Nulandove a Pyatta protoze tam je to jasne jak facka...

+1/−3
1.5.2014 3:24
Foto

J57a83r90o39s81l28a29v 25T86i33c48h40y 9835141926215

Rad bych take dodal ze Rusko docela jiste take cpe penize do techto vazalu ze stejnych pohnutek, ale jejich pohnutky jsou spise obranneho razu, protoze potrebuji zachovat sve "naraznikovr zony" proti Americkym snaham tyto zony odbourat...

Je to spis takova velka hra kocky s mysi...

Porad by me ale zajimalo pane Fiser, co si vy osobne myslite, ze by asi podnikla Americka vlada, kdyby byla tato situace obracena a kdyby Ruska vlada sponsorovala statni prevrat v Mexiku za ucelem dosazeni svych protiamerickych loutek?

+1/0
1.5.2014 0:47
Foto

J24a95r37o59s56l27a21v 11T88i52c20h38y 9215401326905

Vase "presvedceni" se zaklada jen na informacich, ktere vam jsou dostupne pane Fiser...

Kdyby jste daval pozor na to co se ve svete deje a nebo si treba i precetl knihu Zbignewa Brzezinskeho "Velka sachovnice", ktera je povazovana za neoficialni prirucku zahtanicni politiky Americkych neo-conu, zjistil by jste ze tyto udalosti a vsechny ty "barevne revoluce" nejsou nahodne akce, ktere spontanne posli z nastvaneho lidu...

Neni take nahoda, ze po rozpadu SSSR se zapad najednou zacal horlive kamaradit se vsemi post sovetskymi staty a satelity ve snaze obklicit Rusko zakladnami NATO, coz se jim do jiste miry povedlo..

Ovladnuti Ukrajiny je klicem k oslabeni Ruska a obe strany jsou si toho to dobre vedomi...

Ukrajina je pro Putina ta pomyslna tenka cervena linie, kterou jim nedovoli prekrocit...

Pripojeni Krymu zpet k Rusku byl strategicky manevr, ktery vyzadoval koule a to Americka vlada opravdu necekala...proto ta protiruska hysterie v mediich. Americka vlada je zvykla rozvracet a prepadavat jen staty, ktere se nedokazi efektivne branit a ted nevi kudy kam, protoze jim Putin hodil vidle do jejich planu....

+2/−1
30.4.2014 23:16

J50a61r55o54s22l20a70v 17F65i84š28e62r 8725359265851

Ať je mé přesvědčení založené na čemkoli, je moje a vy nejste ten, který by mě dokázal přesvědčit o opaku. Ani já se nemíním u vás o něco podobného snažit...:-)

+2/−1
30.4.2014 23:46
Foto

J48a89r85o70s67l67a68v 39T71i88c50h39y 9185901136565

No dobre...nebudu se vam uz snazit nic vyvracet, ale z vasi strany ocekavam to same...

+1/−1
30.4.2014 23:58

D11a56n89i31e57l 47N98o13v35á30k 3923718982583

měl ses dívat dříve a viděl bys aktivity USA a EU. Tyto aktivity vyvrcholily  "Majdanem". Z geopolitickostrategického hlediska Rusku nyní nic jiného,než se těmto snahám USA a poslušného slouhy EU bránit. Jaká by byla reakce USA,kdyby podobné aktivity jako USA na Ukrajině vyvíjelo Rusko např. Mexiku? Očem byla ona slavná "Kubánská krize" v r. 1962?:-P

+3/−3
30.4.2014 22:38
Foto

J37a62r35o33s88l30a54v 60T32i81c92h26y 9815321686415

Spravne...vsichni dobre vime, ze Americka vlada nema problem porusovat mezinarodni pravo kdyz oni chteji nekoho prepadnout jen proto ze se jim nezamlouva jak tom treba bylo v "invazi zatoky svini":

https://cs.wikipedia.org/wiki/Invaze_v_z%C3%A1toce_Svin%C3%AD

+2/−2
30.4.2014 22:44

J98a74r80o71s61l26a45v 93F37i10š90e81r 8455479745951

Velmi, ale velmi hloupé....

+2/−2
30.4.2014 22:57
Foto

J40a23r61o86s13l83a11v 82T12i49c33h17y 9385411656755

Velmi, ale velmi pravdive...

+2/−2
30.4.2014 23:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.