Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Indonésie si kvůli zásahu v pražské mešitě stěžuje u Zaorálka

Indonéské velvyslanectví předalo českému ministerstvu zahraničí diplomatickou nótu. Stěžuje si na páteční zásah v mešitě v centru Prahy. Policie během zásahu kvůli podezřelé knize zadržovala v mešitě i diplomaty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J82a52n 15N31o86v29á39k 6217530918113

Takže policie vyzvala diplomaty k prokázání imunity. Proč pánové lžou? Čemu slouží ten tyátr? Připravujou si policajty na budoucí časy? Chtějí je odradit?

0/0
6.5.2014 17:06

A87l48e60n53a 84F75u62s73z75t80e58i72o92v67á 1399987349593

Aspoň veřejnost vidí, jak se nám tu hezky potichu rozrůstá nevítané podhoubí

a pokoušejí se tady zapustit kořínky, tomu se musíme bránit včas.

V naší zemi si budeme sami určovat co chceme a co ne !!;-O

Cizinci si totéž určují u nich doma !

0/0
6.5.2014 15:27

D51a95v75i33d 71M45a48l26i70n63a 1270973540853

Zasah proverit, velvyslanci udelit status "Persona non grata"!

0/0
1.5.2014 20:14

M70a44r71t26i49n 67R73a94y36m26a30n 4602898843758

Policie jednala naprosto v poradku!!!!

+1/0
29.4.2014 8:18

J31i62n68d87ř24i77c68h 38B51e10l44l81i30n58g 9647285886194

Vy jste u toho byl a znáte celý spis?

0/0
29.4.2014 14:55

A24l11e76n27a 70F35u38s33z35t75e24i43o85v68á 1269627129753

Policie u toho byla !!!

0/0
6.5.2014 15:29

S12t30a85n57i28s44l36a43v 29J19a19n76d46e16r16a 9592223672

Dlužno policii poděkovat za zásah proti potenciálním teroristům. Snad už chápou, že jsou tady nežádoucí. Ostatně v civilizovaném světě nejsou žádoucí nikde. Nenávistné náboženství středověku.

+3/0
29.4.2014 5:26

J14i95n33d44ř61i48c63h 34B51e82l82l81i79n54g 9557435416414

Kolik teroristů už k nám přišlo z Indonézie?

+1/0
29.4.2014 14:55

A89l79f73r42e96d 61K25o61c86a28b 2686638304284

Za zveřejnění viedea Nagyové byla udělena pokuta šedesát tisíc. Kolik bude za zveřejnění tohoto zásahu? Nebo že by Nečas a Nagyová ........?

+2/0
29.4.2014 1:37

J64i30n38d66ř23i62c66h 60B15e45l60l54i63n74g 9627745446144

Nagyová byla na policejním videu, které má sloužit pouze služebním účelům. Tohle video je evidentně soukromé a rozhoduje o něm jen autor.

0/0
29.4.2014 14:57

A25l35e85š 79L69i51s79o71v57s42k78ý 9982144333288

Že zrovna Indonésie se ozývá, země, kde jsou křesťané masakrováni islamisty po stovkách za mlčenlivého přihlížení úřadů.

+10/0
28.4.2014 21:39

Z61l52a23t40u92š76e 79J35e54l28í28n78k32o98v49á 1275812127432

A neměl by se raději český občan či Český stát ptát v Indonésii, proč její velvyslanec byl v problémové zóně a vyžadovat názor Indonésie o předmětném díle?

Proč máme my, být uličníkem se sklopenou hlavou?

+6/0
28.4.2014 21:25

H77y50n58e22k 49Z66a19t79l82o66u56k81a27l 3972128501438

Opět příklad naprosto stupidního názoru. Nejste schopna pochopit ani psaný text níže? "Český stát" se nemá co ptát, stejně jako Indonésie nemá co odpovídat. On byl v nějaké "problémové zóně"?  Co je komu z Indonésie do nějakého díla, jež zde někdo vydal.

0/0
29.4.2014 3:45

S68t97a63n77i70s17l66a10v 46J52a40n54d74e40r45a 9302623732

Když se jedná s teroristy, tak nějaké paragrafy musí stranou pane Zatloukale.

0/−1
29.4.2014 5:33

H15y22n85e13k 59Z19a19t33l53o36u29k26a38l 3882398511628

To byli "teroristé"??!! 

Líbilo by se vám, kdyby vás někdo označil např. za pedofila? A i takto s vámi osobně jednal? Ne? Ale vždyť přece v ŘK církvi jsou takové případy a "když se jedná s pedofily..." Nebo se vám zdá absurdní, pokud byste zrovna vy byl označen za teroristu? No představte si, že zrovna v této rovině "vás"  za něj považují civilisté z okupovaných zemí v rámci neokoloniálních válek, např. z Iraku, Afghánistánu či jiných zemí, kterým "západ" přináší "svobodu a demokracii", a jimž byly vyvražděny často celé rodiny, které se naprosto ničím neprovinily... Jak by se k vám tedy měly např. "černé vdovy"  zachovat v rámci vašeho pojetí práva, "když se jedná s teroristy?..."

Člověče, uvažujte a dejte si jen dohromady, kolik je muslimů (cca 1,6 mld, tj. dnes již víc než ŘK), kolik je fanatiků (dle mých odhadů méně než 1%), za něž obyčejný vyznavač islámu nemůže, kolik z nich "teroristů", klidně včetně i těch "vyrobených"... Přičemž pro korektnost dlužno dodat, že ti největší neklečí v mešitách, ale - přeneseně - obývají kanceláře na Wall Streetu.

Závěrem: Kupodivu zde - nejen mně - NEJDE o islám, muslimy, jakousi knihu, ba ani diplomaty. Podobným lidem se říká ve světě oprávněně sheeples, ovčani, protože si v rámci obdobné rétoriky - z hlediska ústavně zaručených práv a svobod -  neuvědomují, že vůbec nejde o marginální jevy ani minoritní skupiny, ale o NĚ samotné.

P.S. Jen klikejte minusy, sheeples, brzy na vás dojde, když vám obyčejné fašistické nevolnictví nestačí... Orwell se musí v hrobě obracet.

+1/0
29.4.2014 12:32

H13y41n36e21k 50Z21a68t19l21o43u49k47a46l 3932178211858

Nakonec aspoň několik souvisících výtahů z právních norem:

Zákon č. 273/2001 Sb., o právech příslušníků národnostních menšin  

Zákon č. 198/2009 Sb., o rovném zacházení a o právních prostředcích  ochrany před diskriminací (antidiskriminační zákon) Čl. 24 garantuje každému, že příslušnost ke kterékoli národnostní nebo etnické menšině nesmí být nikomu na újmu tato ústavní úprava vychází z principu rovnosti a je podkytnuta každému, nejen státnímu občanovi ČR. V čl.25 Listiny jsou jmenována zvláštní práva; zajištěné od státu, nesmí narušit rovnost občanů, nárok kolektivních a individuálních práv vyplývá přímo z Listiny a není podmíněn vydáním zvláštního zákona

Sdružování v církvích a náboženských společnostech

Zákon č. 3/2002 Sb., o svobodě náboženského vyznání a postavení církví a náboženských společností a o změně některých zákonů (zákon o církvích a náboženských společnostech)

...nikdo nesmí být omezen na svých právech proto, že se hlásí k církvi a náboženské společnosti, že se účastní její činnosti nebo že ji podporuje, anebo je bez vyznání církví a náboženskou společností se rozumí dobrovolné společenství osob s vlastní strukturou, orgány, vnitřními předpisy, náboženskými obřady a projevy víry, založené za účelem vyznávání určité náboženské víry, ať veřejně nebo soukromě, a zejména s tím spojeného shromažďování, bohoslužby, vyučování a duchovní služby církve a náboženská společnost vzniká dobrovolným sdružováním fyzických osob a svébytně rozhoduje o věcech spojených s vyznáváním víry, o organizaci náboženského společenství a o vytváření k tomu určených institucí Každý má právo svobodně projevovat své náboženství nebo víru buď sám nebo společně s jinými, soukromě nebo veřejně, bohoslužbou, vyučováním, náboženskými úkony nebo zachováváním obřadu. Každý má právo změnit své náboženství nebo víru anebo být bez náboženského vyznání atd. atd.

+1/−4
28.4.2014 20:20

H26y46n82e59k 87Z40a34t43l86o50u71k57a22l 3882908701978

!! IV. Dále např.: Rámcová úmluva o ochraně národnostních menšin (a propos, po euronovele má aplikační přednost před zákonem), Úmluva o odstranění všech forem rasové diskriminace, Mezinárodní pakt o občanských a politických právech (v čl. 26 zakazuje diskriminaci a v čl.27 zavazuje signatáře, aby neupíraly etnickým, náboženským nebo jazykovým menšinám právo užívat své vlastní kultury, vyznávat a projevovat své vlastní náboženství nebo používat vlastního jazyka)

[>-] Ústava ČR: zejména hlava třetí Listiny - Práva národnostních a etnických menšin, věcná úprava viz i čl. 1, 3, 24, 25

LZPS čl. 10 – Právo na zachování lidské důstojnosti, osobní cti, dobré pověsti a dobrého jména

Čl.15 (1) Svoboda myšlení, svědomí a náboženského vyznání je zaručena. Každý má právo změnit své náboženství nebo víru anebo být bez náboženského vyznání.

Čl.16 (1) Každý má právo svobodně projevovat své náboženství nebo víru buď sám nebo společně s jinými, soukromě nebo veřejně,bohoslužbou, vyučováním, náboženskými úkony nebo zachováváním obřadu.

(2) Církve a náboženské společnosti spravují své záležitosti, zejména ustavují své orgány, ustanovují své duchovní a zřizujířeholní a jiné církevní instituce nezávisle na státních orgánech. (3) Zákon stanoví podmínky vyučování náboženství na státních školách. Pozn. Občané mají právo svobodně se sdružovat a k výkonu tohoto práva není třeba povolení státního orgánu. Podle čl. 42(3) LZPS se pojem „občan“ v tomto zákonu vykládá jako každý člověk, tedy platí i pro cizince.

0/−4
28.4.2014 20:16

H19y19n22e62k 46Z12a73t68l19o71u72k39a45l 3252438981918

Nic proti, ale jen totální dement může hodnotit "nedoporučit" k osvětě určený nekomentovaný výtah z právního řádu. Bez ohledu, zda se nám líbí nebo nelíbí nějaká právní norma, musíme ji dodržovat a její neznalost nezbavuje nikoho odpovědnosti. 8-o

+1/−2
29.4.2014 3:51

H15y79n62e32k 78Z96a49t70l77o63u55k29a29l 3722518371368

III. Vzhledem k příspěvkům mnohých trochu právního nadhledu nikoho nezabije. ;-)EUEvropská úmluva o ochraně lidských práv a základních svobod

Článek 9 Svoboda myšlení, svědomí a náboženského vyznání

(1) Každý má právo na svobodu myšlení, svědomí a náboženského vyznání; toto právo zahrnuje svobodu změnit své náboženské vyznání nebo přesvědčení, jakož i svobodu projevovat své náboženské vyznání nebo přesvědčení sám nebo společně s jinými, ať veřejně nebo soukromě, bohoslužbou, vyučováním, prováděním náboženských úkonů a zachováváním obřadů.

Článek 10 Svoboda projevu

(1) Každý má právo na svobodu projevu. Toto právo zahrnuje svobodu zastávat názory a přijímat a rozšiřovat informace nebo myšlenky bez zasahování státních orgánů a bez ohledu na hranice. Tento článek nebrání státům, aby vyžadovaly udělování povolení rozhlasovým, televizním nebo filmovým společnostem.

Článek 11 Svoboda shromažďování a sdružování (1) Každý má právo na svobodu pokojného shromažďování a na svobodu sdružování se s jinými, včetně práva zakládat na obranu svých zájmů odbory nebo vstupovat do nich. Článek 14 Zákaz diskriminace Užívání práv a svobod přiznaných touto Úmluvou musí být zajištěno bez diskriminace založené na jakémkoli důvodu, jako je pohlaví, rasa, barva pleti, jazyk, náboženství, politické nebo jiné smýšlení, národnostní nebo sociální původ, příslušnost k národnostní menšině, majetek, rod nebo jiné postavení.

+1/−3
28.4.2014 20:07

E80v54ž74e82n 52P76o72l87á24k 3118878281533

To musí být náročné na myšlení, zmačknout ctrl+c a v.... jen v tom nějak postrádám, kde se přesně píše, že pro muslimy a jiné "menšiny" neplatí zákony.

+3/0
28.4.2014 23:39

H50y79n51e42k 35Z68a90t10l69o48u43k97a89l 3822538951678

Ne, není, ani jsem to nikdy netvrdil, zcela stačí, když víte co, proč a kde máte hledat... "jen v tom nějak postrádám, kde se přesně píše, že" bych to já nebo uvedené právní normy tvrdily.

0/0
29.4.2014 12:40

J43i45n57d90ř49i59c56h 24B41e90l47l31i90n77g 9947295976214

Právě, že pro ně platí. 

Ale měl by to někdo vysvětlit dobrákům jako : "Když se jedná s teroristy, tak nějaké paragrafy musí stranou .."

+1/0
29.4.2014 15:00

V50l86a47d10i31m73i28r 44M86e76z87e92r25a 5279756579207

Ti Saracéni si nedaj pokoj a budou furt prudit.Co tu hledají když jsme pro ně "nevěřící psi"?Je to jednoduché,nic jiného než dělat jen rozbroje.Kdo si troufne postavit křesťanský kostel ve Farahu nebo v Bahawalpuru?Jen sebevrah co se chce koukat na zbytek svého těla hlavou napíchnutou na kůlu.

+10/0
28.4.2014 20:06

H44y64n58e58k 43Z36a47t68l77o92u10k11a36l 3432108711168

II. ...Samostatnou kapitolou je zákrok ozbrojených beng vůči diplomatické osobě. Protože diplomat je vyslancem suverénního státu, zastupuje ve specificky úřednické roli vysílající zemi, jíž je i odpovědný. Z toho důvodu požívá výsady imunity neboli nedotknutelnosti a  vynětí z osobní působnosti (tzv. processní exempce), a také např. diplomatický pas. Obdobně jako diplomatická zastoupení (velvyslanectví, ambsasády) jsou výsostným suverénním (tj. nezávislým a neomezeným) územím daného vysílajícího státu, nikoliv země, na jejímž území se nacházejí.

Jde o akceptaci tradičních zásad v rámci mezinárodního práva, jež si nedovolí "nikdo", a to ani z tzv. necivilizovaných zemí porušit!

Proto i postup PČR lze považovat za naprosto skandální, s mezinárodním dopadem, a měl by vést až k rezignaci či odvolání odpovědných osob, včetně vyvození politické odpovědnosti ministra vnitra.

Zcela neadekvátní razie navíc údajně kvůli knize, která se dá bez problémů objednat on-line v knihkupectví nebo dokonce stáhnout (Základy tauhídu), v níž jsem po běžném prohlédnutí nenašel nic závadného ani hanobícího (v této souvislosti je jistě  zarážející, že PČR odmítla sdělit i jen název knihy!). Nota bene prý vůči autoru, jenž nebyl dosud nejen obžalován, ale ani obviněn, ba dokonce ani předvolán! Celá monstrózní, brutální a zjevně zastrašovací a hanobící akce vůči nezúčastněným osobám, nikoliv proti tomu jedinci.

Nejhorší je, že se mnoho z vás chová jako ovce, které s nadšením hýkají A PŘITOM JE ŽENOU NA PORÁŽKU. Aniž si to mnozí uvědomují, že zde vůbec nejde o muslimy, ale O NĚ. Inu, kdo chce kam... Orwell se musí v hrobě obracet... Rv

+1/−10
28.4.2014 20:02

H23y79n28e92k 69Z12a68t17l22o15u64k86a77l 3302428611238

Už jsem se věnoval tomuto tématu včera, tak zopakuji jen pár úhlů pohledu.

Předně, berte ode mě vše v rámci nejen právní osvěty, osobního vkladu ke zmírnění animozit, předpojatostem vůči jiným lidským bytostem a zmírnění xenofobního pohledu na lidi s jiným vyznáním. Nemíním nikoho přesvědčovat, jak by se měl chovat, každý je nadán svobodnou vůlí a rozhoduje si sám za sebe. Upozorňuji na zločinné jednání PČR, hájím právo a spravedlnost, vyznávám humanitní hodnoty, což ze mě ještě nedělá muslima ani obhájce temna, zla či náboženského fanatismu. Nepatřím mezi "multi-kulti korektní pošahance" či havloidní pravdoláskovce.  Naopak jsem národovec a patriot a horuji pro zpřísnění přistěhovalecké politiky nejen do naší země, ale i do celé EU. Ale vše po právu, v rámci legality a legitimity, ne hanobení kohokoliv.

Nejdříve k zásahu. Velmi výstižné shrnutí napsal J. Zelenka: "To je typické. Policejní prasata, která si vynucují "respekt" silou a šířením strachu, naprosto neuznávají a nemají respekt ke komukoliv jinému. Hlavně, že oni jsou "páni". Vtrhnout tam v době bohoslužby, držet tam účastníky modlitby 4,5 hodiny a zakazovat jim mluvit a telefonovat, je arogance hodná nacistického gestapa nebo bolševické STB. Zvláště když uvážíme, o jakou volovinu policajtům šlo. O nějakou knížku, ve které mají být nějaké závadné texty. To se opravdu musí policie chovat jako namachrovaní kreténi, když jde v zásadě jen o cár popsaného papíru?"

Jde samozřejmě o naprosto skandální akt a máte pravdu, to si nedovolila nejen StB (aspoň o takovém případu nevím), ale ani Gestapo, aby při pokojné bohoslužbě byli věřící takto zhanobeni a zneuctěni, aby při účasti dětí takto bylo jednáno s jejich otci, kteří se ničím neprovinili, ba dokonce následně vyhrožováno zastřelením!!  .

+3/−10
28.4.2014 19:56

M44i44c31h82a13l 28P68a16d31ě71r90a 7110852140817

Ted jste se tu odepsal!:-)

0/0
28.4.2014 19:58
Foto

D79a44v98i81d 87M17i75c56h46a52l 4771498695488

Dobře sepsaný. Zákrok státní moci a jeho intenzita musí odpovídat provinění.

0/−7
28.4.2014 20:12

M45a41r85i66e 91R21o27z68t87o53č72i95l31o77v10á 5810134399350

Hitlerův Mein Kampf je taky jen cár popsaného papíru. Pokud by v hospodě U dubu bosé hlavy dělaly cokoliv s touto knihou, byl by ste Vy a pan Zelenka také tak agilní?

+3/0
28.4.2014 21:36

P30a86v94l42a 34T85o65m96á90š52o43v43á 9785335744458

Nojo, někdo jim něco udělal, tak hned budou chudáčkové fňukat a stěžovat si

+2/0
28.4.2014 19:51

J15a98n 88Š68v44a92d35l71e13n60k19a 9174929530

Podle mě by novináři měli být důslední: když "malajsijské letadlo", tak taky "indonésijské velvyslanectví".

+2/−1
28.4.2014 19:39

V16á27c57l61a73v 15Š20v55i30h68e10l 4681825357189

u Indonésie neexistuje žádné Indonésko a Indonésie, zatímco u Malajsie existuje Malajsie a Malajsko, což je jako Čechy a Česko - proto je to malajsijské letadlo

0/0
28.4.2014 19:44

J30a96n 60Š26v77a20d23l67e45n98k57a 9834449320

Až donedávna se říkalo "Malajci"  a "malajský". Ten novotvar "malajsijský" se bohužel ujal. Přitom taky nikdo neříká "francijský".

+3/−1
28.4.2014 19:47

V27á91c22l90a73v 93Š80v69i73h22e29l 4241455977309

to není novotvar. malajský a malajsijský jsou dvě rozdílné věci - malajský znamená z Malajského poloostrova, malajsijský znamená z Malajsie, což zahrnuje celou zemi - Malajský poloostrov+Sarawak a Sabah. Je to podobné jako Česko a Čechy, akorát my máme pro oboje jednotné přídavné jméno

0/−2
28.4.2014 19:52

J85a19n 84Š15v73a52d43l41e95n79k84a 9694279980

No, není to stejné. Takže Malajci jsou obyvatelé jenom Malajského poloostrova+Sarawak a Sabah, ale jinak jsou obyvatelé celého státu zváni Malajsijci?

0/0
28.4.2014 21:34

B77o38h82u92s62l18a77v 36K74r11á65l44í18k 2771450799786

Tak v tom případě by se mělo říkat jenom indonésijský, zatímco indonéský neznamená nic, protože neexistuje žádné Indonésko.

+1/0
28.4.2014 22:56

Ř89e37h58o60ř 93V83l41a10s90á30k 2224364301556

Opakujete všeobecně známé skutečnosti, ale že se nejedná o novotvar jste v tom nijak nedoložil.

Jen doufám, že se nedočkám toho, až se bude v dějepisných knihách psát o persijských armádách.

0/0
29.4.2014 2:46

P93a13v40e89l 28O66d16r66a71z55i83l 6534509957940

Ano, my máme pro oboje jednotné přídavné jméno a donedávna jsme měli jednotné přídavné jméno pro Malajský poloostrov i Malajsii.

Dokud někdo nepřišel s tím odporným novotvarem.

0/0
29.4.2014 9:25
Foto

M16i63c61h15a52l 36B19ě32l25k46a37, 90i71D49N80E57S80.79c97z 3342532884219

Dobrý den, s tím "odporným novotvarem" přišla Akademie věd, konkrétně Ústav pro jazyk český. Pokud s ním nesouhlasíte, je třeba se obrátit na osoby, které jazyk kodifikují, ne na ty, kteří s tím kodifikovaným jazykem následně pracují.

http://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=malajsijsk%C3%BD&Hledej=Hledej

0/0
29.4.2014 15:42

P44a52v14e19l 96O87d34r46a39z25i69l 6104209327780

Ano, proto říkáme český a český, že. :-P

0/0
29.4.2014 9:24

P66a13v97e55l 26O34d19r89a74z85i28l 6964179837760

Přesně tak. Stejně jako by měli používat "Skandinávijský" a odlišit tak Skandinávii od Skandinávského poloostrova.

;-)

0/0
29.4.2014 9:28

P50e53t69r 98M31i10c34h36a21l 2890614561792

Stěžovat si můžou, na to mají samozřejmě právo.

+3/0
28.4.2014 18:52

A77l19e97š 51K54e22d46z98i45o52r 2706421736541

X Kdy už se u nás najde člověk podobnej australskému premiérovi, ne vzhledem, ale odvahou pojmenovat věci těmi jmény, která jim po x let náleží ???;-€;-€

+10/0
28.4.2014 18:52

L96u51b73o88m71í46r 36B10a41b45i86s44z 1337642932754

hm... hm.... ať se ozvou, až jim tam evropští křesťané budou tahat věci a dělat věci, které tam jsou zakázány a budou ti křesťané tvrdit, že se jen modlí... do té doby, nechť jsou rádi, že jsou rádi.. ;-D

+9/0
28.4.2014 18:37

V37á58c59l85a18v 18Š43v58i61h41e83l 4941225887699

tak křesťani je tam kolonizovali a těm obyvatelům tam celkem solidně vymyli mozky - takové hard core křesťany jsem viděl opravdu málokde. Navíc jak je Nizozemsko kolonizovalo, tak do té země vůbec neinvestovali, takže po jejich odchodu tam byla v podstatě negramotná populace, čímž nechci říct, že za všechno můžou Evropané, protože za jejich chudobu si také mohou svou pracovní výkonností

+2/−4
28.4.2014 18:43

P26a24v83e59l 58P55o38n42c31a63r 1283884282697

Presne tak, investovali jen do infrastruktury (obchod) a vlastniho zazemi, zemi stejne jako portugalci a britove primarne pouzili. Podobna situace jako v Malajsii a Indii, kde se doted (donedavna) puvodni obyvatele snazi najit nejakou jednoznacnejsi vlastni identitu.

+1/−1
28.4.2014 19:19

M97a36r49t43i82n 24R67o87h43á39č 6409206146517

Nechápu, proč se pořád máte potřebu srovnávat. Chovat se podle zákonů a podle zásad slušného chování podmiňujete tím, aby se tak chovali i v Indonézii. Jako malé dětičky na pískovišti. Pepa mi zboural hrad, já mu ho zbourám taky. ;-DR^

+4/−1
28.4.2014 18:30

M14i29c55h27a27l 18P79a43d27ě55r80a 7690152940417

No a pak ctete, jak pozavirali nejakou particku nacku, zasahovka, nacicek v trenkach svazany na zemi...A to ma nacek hubu plnou kecu, jakoze svoboda slova, policejni stat, neadekvatni zasah a podobne...A ejhle, to same se provede behem bohosluzby u muslimu a vse je ok. Ale co, nazorova nekonzistetnost byla vzdy vysadou blbu;-)

+5/−2
28.4.2014 18:29

P95e89t48r 45S32o21k97o10l 8802531107351

Naopak ti vždycky měří všem stejným metrem podle příručky nehledě na okolnosti. :-P

+1/0
28.4.2014 18:38

L85u83b72o54m17í50r 18B85a14b45i19s19z 1837522522544

to se mýlíte, pokud nácek, nebo jinej tupej dobytek se chová tak, že je zapotřebí jej svázat na zemi, tak je to ok, pakliže jakákoliv náboženská sekta, frakce, nebo církev dělá věci zde, které nesmí, tak je v pořádku, že systém zafunguje.. mně přijde, že policie zvedla hlavu a funguje.. mně to přijde lepší, než aby se tady chodilo po špičkách kolem nácků, fanatiků nebo třeba i babiček, pokud napadají, kradou, nebo vraždí lidi... nemůžu si pomoci.. ;-)

+4/−1
28.4.2014 18:41

M78i38c86h81a70l 97P94a93d17ě98r16a 7510322740557

nechci se hadat, ale statistika napadnuti nacickem a napadnuti muslimem v techto koncinach mluvi celkem jasne. nemuzu si pomoci. Pro me je xenofobni cune /vetsina zde diskutujich/ svou latetni agresivitou daleko nebezpecnejsi, nez banda muslimu na zdejsim uzemi. Ja to beru, je to zkratka in jit proti nim, a taky chapu, ze ty slabomyslnejsi zachvati panika pri pohledu kolem dokola, ale me treba v zivote nejvice skodili cesi...takovy ten prumerny, bily, vycurany cechacek, co je daleko nebezpecnejsi nez arab dylujici kebab. Takze? A to ja mam narozdil od tech latetnich nacicku tady vukol osobni zkusenost a ne zprostredkovanou pres CNN.

+4/−3
28.4.2014 18:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.