Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Fór, ale za hranou. Stíhání Čtvrtníčka je v pořádku, míní advokáti

Trestní stíhání herců Petra Čtvrtníčka a Jana Potměšila, kteří se kvůli natáčení charitativního klipu vydávali za policisty, je odůvodněné. Myslí si to advokáti, které server iDNES.cz oslovil. Herci dostali u Obvodního soudu pro Prahu 6 trestním příkazem podmínečné tresty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R56a76d20k17a 49F91u22k47s36o32v67á 9905940697771

Dost dobrej vtípek a reklama pro bariéry. Pan Kašpar tomu dodal korunu.R^ Žádný fór za hranou to nebyl a pokud pán dostal infarkt, tak asi v pořádku nebyl.

+3/0
30.4.2014 11:31

F86r85a95n45t15a 76P90r53e23i77s21s 5454364787254

Ale já jsem se celkem zasmál :-) Člověk by neměl vše brát tak vážně.

+2/0
30.4.2014 10:48
Foto

J91a37n 44K92o92l28e17n89k28o 3880353245521

videl jsem kdysi na YT zaznam scenky se skrytou kamerou jedne egyptske TV kdy na nic netusici mikrobus s cca 20 turisty nafingovali teroristicke prepadeni s dvema dzipama plnych zasatkovanych samopalniku. uvnitr byl akorat spolupracujici herec ktereho nakonec vytahli ven ke kraji silnice, vytahli male knizecky zacali recitovat ty svoje basne a za pokriku alach agbar se jali dotycneho odpravit. celemu tomu nahlizelo onech asi 20 turistu. nekteri se pomocili, nekteri zesra*i, az jim nakonec prozradili ze je to prd*el ze je to skryta kamera apod... co nasledovalo pak uz na zaznamu nebylo videt.

tohle  bylo opravdu za poradnou carou, ale skryte kamery s policisty jsem videl uz nescetnekrat z ruznych zemi a nemyslim ze pak ty herce trestaji za to, ze si oblikli uniformu. Tady konkretne byl problem ze nekoho pri tom pokrutilo a bylo treba exemplarne nekoho potrestat...

0/0
30.4.2014 8:29

V91l18a79d23i96m21í78r 10Š26k50o56l95n64í32k 8955380388

Nevím zda to už zde někdo zmínil, ale už jste někdy viděli policistu zastavovat nebo kontrolvat řidiče aut, který byl na vozíku? A dokonce policistu o berlích? Dovolím si tvrdit že se to nikomu zatím nestalo.

Také se v článku nepíše kdo je žaloval u soudu. Pokud to byl ten dotyčný co dostal infark tak si ho (infark) zasloužil.

Pokud to byly přivolaní policisté tak pak je trotl ten soudce který je dsoudil.

0/−1
29.4.2014 23:01

V56á85c67l21a40v 40V55á11v76r59a 5786959771567

co se děje v mozku stárnoucího seladona.. je němdy k nevíře. V Čechách je možné opravdu všechno a doslova nic nepřekvapí.

Co myslíte dovolil by si tohle nebo podobnou blbost třeba herec Zdeněk Štěpánek? Vlasta Burian nebo nedejbože Jindřich Plachta? Josef Kemr?

+2/−4
29.4.2014 22:39

A78n61n48a 61T14v96a96r47ů24ž10k25o74v85á 4871966375948

Čemu se divíte. Dříve jsme měli herce, teď máme jen šašky.

0/−1
4.5.2014 5:53
Foto

M20a60r88e41k 49C55e40r61n77y 5348226307

kazda sranda neco stoji....

+2/0
29.4.2014 20:57

V61l98a14d47i93m76í43r 25V70e91t41e40š18k70a 2671955645532

Je fakt, že Čtvrtníček se někdy chová opravdu jako....

0/0
29.4.2014 18:32

J67i13n48d63ř68i45c87h 24Š39k15o17p10e35k 4725841270625

Když je to pro podobnou činnost, udělal bych vyjímku. Např. předem ohlásit policii, že budu si hrát na policii pro potřeby natáčení a bylo by vše v pořádku.

Podobně jako člověk ohlásí, že bude spalovat zbytky po těžbě a neriskuje výjezd hasičů

+1/0
29.4.2014 18:16

J10a20r37o91m20í63r 21K33r28á28l 4580339774879

Ano, ale zajišťovat (a ručit za to) by měla produkce, ne herci.

+3/0
29.4.2014 18:20

P44a95v34e66l 18O81b96d40r68ž58á79l47e37k 6186704658682

Je dost rozdíl "hrát si na Policii" při natáčení - které mohou vidět lidé z okolí, ale neúčastní se ho.

A "hrát si na Policii" s tím, že do toho hraní nebrovolně vtahujete nicnetušící řidiče na ulici.

To první by se jistě dalo na nějakém uzavřeném prostoru realizovat a nahlásit - ostatně tak se točí detektivky.

To druhé není legální nikdy a neexistuje způsob jak to "ohlásit", nebo "povolit".

0/0
11.5.2014 0:57

P55e89t18r 66B84a36u60e56r 9490365397499

Že si navlíkl zrovna policejní uniformu, jasný, to se prostě nemá. A byla to chyba. Ale spíš se orientuji na to, jak moc extrémní žert to byl - a tady já tvrdím, že nebyl, viz odkaz http://www.mixofpix.eu/extremny-prank/

A že někdo dostal infarkt? Je mi líto, ale když někdo dostane infarkt u silniční kontroly, tak má hodně černé svědomí a nebo někdo dost ojebal prohlídku u lékaře..

0/−1
29.4.2014 16:26

M26i39r89o60s27l72a13v 10B16e76d44n64á69ř 6517779224721

Jako řidič jsem ze zákona povinen zastavit na znamení policie. Ne pana Ctvrtníčka. Pokud byl Ctvrtnicek při akci oblečen jako policista není co řešit. To by potom mohl z recese stavět auta každý, kdo si vypůjčí někde policejní stejnokroj. A ve výsledku by pak řidiči nakonec nezastavovali ani skutečné policii, protože by se domnívali, že se jedná o žert. Pana Ctvrtníčka jako herce mám rád, ale tohle kapku přehnal.. :-)

+7/−3
29.4.2014 13:13
Foto

L36u13d62ě62k 59F12u42x69a 9316580694727

S druhou větou souhlasím, není co řešit.

0/0
29.4.2014 13:38

P19e67t55r 66P89r52o28t88i85v20í44n67s64k62ý 6787550524959

Čtvrt!!níček je king

+2/−2
29.4.2014 12:15

V42l58a48d82i23s32l76a86v 65K36u56b89i94c24a 8432368956184

Stovky politiků beztrestně rozkrádali, rozkrádají a budou rozkládat republiku a my z této legrace, i když za hranou (není i černý humor za hranou?) děláme trestný čin. Jděme s tímhle někam.

+2/−2
29.4.2014 12:15

L88u97d79v98í59k 32G85a25j68d93o96š96í33k 2865273344252

Není omluva ani ospravedlnění pro pácháni trestného činu, že někdo jiný někde jinde páchá něco závažnějšího. :-)

Měl byste se ptát - proč nesoudíme ony stovky politiků? Nikoliv - proč soudíme zrovna toto?

+1/0
29.4.2014 12:18

V21l34a35d54i32s88l12a85v 90K41u95b24i30c34a 8372658696654

Ano, proč nesoudíme ony stovky politiků? Sohlasím s vámi. Spokojenej? Já jsem je neomlouval, já jsem jen přirovnával.

0/−1
29.4.2014 12:29

G53a26b43r97i25e95l 96H62o81r89t68e13n 9691719703974

Z vašeho přirovnání plyne, že se vám zdá nesmyslné stíhat drobné delikty, když mocní páchají delikty mnohem závažnější. Což je poměrně hodně hloupý názor.

+1/−2
29.4.2014 12:54

V32l12a69d62i66m18í76r 23V67e90t89e11š48k69a 2691405635312

Politiky jsou pouze a jedině ti, které jsme si SAMI a DOBROVOLNĚ zvolili.

+1/0
29.4.2014 18:35

J72o17s81e22f 18Š38p57a68č16e22k 2272873710340

Právníci patří do prohnilé justice......i se svými vymatlanými názory

0/−1
29.4.2014 11:39

L53u31d12v34i95k 17S97p45i48n29k40a 1342167940245

se divím, že ten člověk nedostal infarkt třeba když by se mu o přední sklo rozplácla moucha. s takovým chatrným zdravím především nepatří za volant. ještě že neřídil. událost možná zachránila víc životů.

+1/−5
29.4.2014 10:51

I22v29a37n 49P47o97v62o25l19n93y 4407141961110

Podle iDnes dostal dotycny srdecni slabost az po tom, co se dovedel o skryte kamere. Tedy ne samotna uniforma ho vydesila, ale spise fakt, ze by mohl byt pozdeji ukazan v televizi, zrejme na spatnem miste ve spatny cas. Tohle otvira zajimave tema k diskuzi - mohu na verejnem prostoru, napriklad na Vaclavskem namesti, fotit a filmovat co nebo koho se mi zachce? A pokud ano, potom to asi muzu poslat do divackych zprav na Prime .. v takovem pripade by dotycny dostal infarkt asi az pri shlednuti vecerniho programu. Otazka je, zda-li by me mohl zalovat za pripadnou ujmu tim, ze jsem ho zverejnil na (zrejme) inkriminovanem miste v inkriminovany cas ... nejake nazory?

0/0
29.4.2014 10:09

G64a95b78r28i65e57l 26H67o44r44t55e32n 9371679613804

Bez souhlasu všech aktérů nesmíte zveřejnit žádný záznam, umožňující jejich identifikaci. Výjimku mají tvůrci zpravodajství a částečně dokumentů.

Co se týče vaší spekulace o příčině infarktu - ten mohl být klidně vyvolán úlevou poté, co dotyčný zjistil, že z té burerace nebude žádný průšvih a ještě se dostane do televize.

+4/0
29.4.2014 10:15

L82u32d61v54í93k 91G88a48j34d35o89š16í91k 2405643124112

Spíš bych řekl, že pro řidiče musel být obrovský stres fakt, že ho zastavila policie. V zápětí na to ho vytočilo do běla, že se stal obětí blbého fóru a bylo to.

Starší člověk má díky letům prožitým v komunizmu celoživotní trauma při kontaktu s kýmkoliv uniformovaným a pro takového řidiče už jen vidina toho proč zrovna jeho zastavují když nic neudělal je samo o sobě infarktová situace.

+2/−1
29.4.2014 10:23

Z44d83e33n60ě16k 50W47e96r53n84h92a92r24t 6707935622388

Za komunismu bývali dopraváci ti nejrozumnější z policajtů. Neřešili politiku, ale byli v ulicích a v kontaktu s běžným životem. Pokud byl člověk rozumný a nedělal nějaké pitomosti, dalo se s nimi většinou solidně domluvit.

+5/0
29.4.2014 10:26

L20u18d52v52í16k 71G16a40j93d39o66š20í75k 2135793534312

Ano. Nicméně to trauma si většina lidí z té doby nese.

0/−2
29.4.2014 10:33

G92a83b38r30i76e81l 24H56o49r16t95e55n 9191649953524

Šlo mi o to, že skutečnost, že infarkt přišel v určité situaci, rozhodně neznamená, že jeho spouštěcím mechanismem byla až ta konkrétní situace. Ale v tom si patrně rozumíme.:-)

0/0
29.4.2014 10:31

L62u30d56v59í57k 37G21a27j30d21o20š79í86k 2775813224492

Obecně platí že spouštěčem je stres a rozčílení. Obě tyto reakce se ovšem ve vyvolané situaci dosti pravděpodobně dostavily.

Čili - velmi pravděpodobné, ale neprůkazné.

Nikdo ale pány za infarkt řidiče nesoudí.

+1/0
29.4.2014 10:40

P92a77v20e34l 17O42d36r37a95z66i64l 6194849847740

Pro vás je dopravní kontrola obrovský stres? ;-D;-D;-D

+3/0
29.4.2014 10:46

L70u66d22v81í33k 93G72a65j71d20o98š64í70k 2435683714342

Každý je jiný pane Odrazile. Někdo má zase třeba stres z toho, že se mu nepostaví. :-) Těžko můžete podle sebe soudit druhé.

0/0
29.4.2014 10:59
Foto

L82u15d25ě86k 85F28u55x87a 9296310614707

Každý je jiný, pravda. Ovšem pokud je pro někoho obrovsky stresující policejní kontrola, je tento někdo dost divný a podle mého názoru by pro všechny bylo lepší kdyby tento podivný někdo neměl řidičák.

+1/0
29.4.2014 13:41

L55u17d45v36í44k 19G30a64j10d88o55š29í21k 2475233174762

Názor je jednoduchý. O infarkt v tomto případě vůbe neběží. To je jen věc, která pánům přitěžuje. Hlavním problémem je, že na sebe navlékli uniformy a předstírali, že jsou policiie.

+1/0
29.4.2014 10:15

Z64d93e37n93ě40k 35W78e68r87n84h48a66r93t 6137715212938

Přesně tak. Navíc nebýt toho infarktu, policie by se to nedozvěděla a nerozběhlo by se to celé šetření, vedoucí až k trestu... Ale za samotný infarkt je nikdo nestíhal ani netrestal...

0/0
29.4.2014 10:18

P25a13v63e38l 36O33d48r17a34z93i59l 6944749477140

Ano. Ovšem za provalení fórku může kardiak-cholerik.

0/0
29.4.2014 10:52

V47l20a64s37t33i75k 25C80e66r67n56y 5348813978154

V době, kdy vznikl film Šmejdi, odkrývá se alespoň částečně úplatkářství a korupce mezi politiky, kdy se přeme o to, jak je to vlastně ve skutečnosti na Ukrajině, kdo lže a kdo ne... mi přijde poselství jasné (byť nebylo záměrem scénky):

NIC NEMUSÍ BÝT TAKOVÉ, JAK SE NÁM TO UKAZUJE. PŘEMÝŠLET, POCHYBOVAT, A NEBát SE DÁT TOTO NAJEVO (ne agresivně, ale dát), to se musíme naučit.

Uvedený fór se mi nelíbí, zneužití uniformy to jistě je, ale podmínka?! V době, kdy nešlo soudit člověka, který svítil laserem do kokpitu přistávajícího letadla????

0/0
29.4.2014 10:06

L85u82d18v27í32k 20G53a48j38d69o88š86í16k 2415283724232

Je třeba si uvědomit, že důrazně nepotrestat někoho, kdo se neoprávněně vydává za příslušníka policie je velmi nebezpečný precedent, dávající společnosti najevo - tohle dělat není problém.

U svícení laserem na piloty je asi každému jasné, že pachatel dělá něco špatn. V tomto případě - jak je vidět z ankety - lidé evidentně nemají pocit že se někdo dopustil vážného porušení zákona které je společensky velmi vážným problémem, protože když tohle bude moci udělat beztrestně každý, bezpečnostní složky v této zemi přestanou fungovat jak mají.

0/0
29.4.2014 10:32

V46l43a29s82t47i44k 86C28e10r31n96y 5708783988654

V tom asi vidím rozdíl. Je zneužití (na tuhle blbost) a zneužití (na loupežné přepadení). To jsou různé případy. A podmínka mi v tomto případě přijde přísná. Bral bych pokutu (třeba 50 tis), tedy trest ano, ne podmínku. Alespoň ne v kontextu, jakým náš právní systém v konečném důsledku postihuje řadu mnohem závažnější, skutečně trestné činnosti.

0/−1
29.4.2014 11:12

L18u28d17v76í86k 57G25a93j92d71o36š66í44k 2885193484472

Jenže právě nízký trest zde, je dobrým návodem a ponouknutím pro ty, kteří chtějí spáchat ono loupežné přepadení.

Tady by měl být jasný signál směrem k veřejnosti, že převlékat se za policajta je VELKÝ problém. Z ankety je vidět, že takový signál je třeba jako sůl.

S tím kontextem máte jistě pravdu, jenže to bychom se konce nedobrali nikdy. Obecně tresy jsou u nás nízké což má evidentně souvislost s financemi, které stát dává do vězenství.

0/0
29.4.2014 12:15

P93a42v86e48l 77O31b47d47r30ž97á32l87e55k 6766584708322

Trestání pomocí pokut má problém v tom, že veřejnosti ukazuje, že kdo "na to má", tomu se nic závažného nestane.

0/0
29.4.2014 16:34

J77a86k34u50b 84M65a31r48k35v21a21r77t 9522383895812

Mě by zajímalo, kde přišli k policejnímu autu :-D

0/0
29.4.2014 10:02

L21a27d39i95s68l38a66v 58W92e15i47s 5930765940227

V půjčovně "policejních " aut.

0/0
29.4.2014 10:03

Z31d24e96n18ě76k 65W98e52r20n36h69a77r69t 6417165952118

Někde je sehnali. Nejspíš na stejném místě, kde se shánějí policejní auta pro natáčení všech detektivek, například. Jenže při natáčení detektivky se nepoužívá před veřejností a neuvádí se ta veřejnost v omyl.

+4/0
29.4.2014 10:22

L22u59d14v47í89k 64G21a28j17d38o43š86í27k 2435813394272

To je pochopitelně přitěžující okolnost, protože přítomnost policejního vozu dává řidičům jednoznačnou povinnost na výzvu příslušníka zastavit, protože to je výrazný identifikátor, že se skutečně jedná o policejní hlídku.

+3/−1
29.4.2014 10:45

P68a67v61e66l 69O55d28r86a85z41i68l 6884879607980

;-D;-D;-D

+1/0
29.4.2014 10:48

L50u92d64v45í17k 72G41a58j84d89o68š36í65k 2645913924872

Nevím co je na tom směšného.

Pokud je mi známo, tak na stanovišti silniční kontroly MUSÍ být přítomen policejní vůz. Jinak je povinnost řidiče uposechnout výzvy policisty k zastavení rozporovatelná.

+2/0
29.4.2014 10:55
Foto

L47u51d71ě47k 44F43u51x14a 9856600134327

Rozporovatelná?? Tak znova do autoškoly a tentokrát se to naučte lépe. Když vás bude zastavovat policista či vojenský policista ve stejnokroji, prostě zastavíte. Tečka. Ne že zastavíte pokud tam má auto, to si vymýšlíte kraviny;-)

+2/0
29.4.2014 13:37

E52d38a 28D76r43á46b34e77k 7469322543377

myslím že v rekvizitárně jich mají pár skladem :-)

0/0
29.4.2014 10:57

D18a75v76i10d 28K62r31á93l 1489806519468

nefiguroval v tom taky čvtrníček?

http://euro.e15.cz/profit/prepadeni-obrneneho-vozu-vyneslo-150-milionu-863799

0/0
29.4.2014 10:00

L88a60d16i58s23l41a31v 21W37e35i42s 5610505580317

Ne, v tom figuroval Gross.

0/0
29.4.2014 10:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.