- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
drive jsem jezdil trajektama celkem casto, i na delsi vzdalenosti, nicmene jsem si jisty, ze pri naklanejici lodi by me do podpalubi nikdo nedostal, a jedinym mym zajmem by bylo dostat se z nej ven.
Ten kapitán měl ale početnej harém
Kolikrát víc lidí než Breivik zlikvidoval ten kapitán?
Vzít si záchranou vestu a vlézt si do kabiny s dalšími 40ti lidmi v potápějící se lodi? To opravdu nebyl dobrý nápad. Buď ty holky byly úplně blbý nebo prostě žijí v zemi, kde kapitán má vždycky pravdu. A přesto nejede vlak. Člověk by řekl, že dnešní mladá generace už musela někde v televizi nebo na internetu vidět, jak se prchá z potápějící se lodi. Nebo alespoň v nějaké počítačové hře. Zřejmě se dívaly jenom na Titanic a místo útěku se začaly modlit. Za poslušnost bych jim dal určitě plný počet bodů. Za blbost ovšem taky hodně. Ve školách by je měli učit, jak si v takových situacích počínat. Zajímavé je, že v letadle před každým vzletem dostávají cestující školení o tom, kde najdou záchranou vestu. Přitom je to úplně zbytečný, protože nouzově přistál na hladině se povede jen jednou za sto let. Cestující na lodi žádné školení nedostanou. Proč ale takové školení není součástí už učebních osnov v přímořských státech?
V Koreji se stále respektuje autorita za všech okolností. V tomto případě lze jen připsat - bohužel
A to jim ty vesty rozdala ta hrdinka co na ní žádná nezbyla.
měli je především vyhnat na palubu. Času na to relativně bylo dost, ta loď se napotopila za deset minut. Než se překlopila, trvalo to tak dvě hodiny. Evakuace přece znamená všichni na palubu...i když je na křivo...a i kdybych spadnul do vody, pořád mám záchranu jistější než v podpalubí. Jistě po bitvě je každý generál, ale tohle je chyba posádky...která se jak jinak z valné části zachránila....
Zdá sa, že ani v takej high-tech krajine akou je Južná Kórea, nie je všetko "s kostolným poriadkom". Síce majú všetko na knoflík (aj toaletné záchody), ale úroveň námornej bezpečnosti majú na úrovni spred 100 rokov. A namiesto toho kapitána tam kľudne mohli dať cvičenú opicu - možno by bola prijala lepšie rozhodnutie. Keď už nie rozumom, tak aspoň inštinktom...
Veľké dopravné nešťastia nebývajú dielom jedinej náhody. Zvyčajne je to súhrn viacerých faktorov - od objektívnych ako je počasie až po subjektívne ako je zanedbanie určitých povinností. Keď sa všetky stretnú vo "vhodnej" konštelácii, nešťastie je už nevyhnutné...
Asi v Južnej Kórei nedávali megaúspešný film Titanic. Či?
Děsivá představa co muselo probíhat do poslední chvíle a děsivá představa práce potápěčů. Jestli tohle nezmění dodržování předpisů, tak už nic. I když vlastně Costa Concordia, byla "vyproštěna" celkem nedávno, tak lidé z oboru mohli mít ještě v živé paměti že se situace nemá nikdy podceňovat.
Když se tohle porovná s letadlem, kterému systém zahlásí nějakou poruchu a ještě na letištní ploše lidé skáčou přes skluzavku ven, tak není co dodat. Jako by pilot hořícího letadla po přistání (a nejen po přistání) řekl pasažérům "Počkejte tady, jdu se mrknout ven jestli nenajdu hasící přístroj"
Uz vidim jak v absolutni tme odrezavam z rozkladajici se korejky tu vestu a v tom me chytne kolem krku.... brrrr drsna prace
jebne tě ... a ani si neuvědomíš že to byl kolega který ti plácnutím po rameni chtěl pouze naznačit že je čas střídat a vynořit se
To si tu kajutu dívky spletly s trezorovou místností pro posádku při napadení piráty
Hmm, kdyz jsem byl v Korei, mel jsem pocit, ze maj Korejci spostu veci dobre promyslenejch, a ze jsou zvykli ty predpisy dodrzovat..
no oni ty předpisy dodržely, řekli jim aby si vzali vesty, tak si je vzali, potom jim řekli, aby zůstali v kajutách, tak tam zůstali...
ta loď se nakláněla a potápěla nejmíň dvě hodiny...každý kdo se dostal na horní palubu měl prakticky záchranu jistou. Byly tam lodě i helikoptéry...prostě stačilo se během těch dvou hodin dostat nahoru, nechápu, na co tam dole hledali...panika a strach udělala zřejmě své...