- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Navrhněme pana Patrika na anticenu Chytrák roku.
Cenu z marcipánu kterou snědí ochránci přírody předával pan Miroslav Patrik. To je ten samý, k vůli kterému trpí tisíce obyvatek vesnic a měst přeplněnými silnicemi kamiony, protože bojuje proti dálnicím?
Ne, odfláklou a protizákonně stavěnou stavbu zavalil sesuv, se kterým se tři čtvrti roku nic nedělo a hned se tak situace nevyřeší, protože až odtěží patu sesuvu, tak se to zase dá do pohybu. Ale bude to stát prý jednu miliardu, ale možná také víc. Kdyby v r. 1995 politici dali na posudky Geologického ústavu a také ekologů, postavil se tunel mimo rizikový sesuvný úsek, mohlo se už dávno jezdit.
http://www.marinaostrava.cz/dunaj-odra-labe
http://dopravni.net/lode/2802/v-prerove-byla-zahajena-vystava-o-vodnim-koridoru-dunaj-odra-labe/
http://www.vojtechmynar.cz/moje-prace-v-cr/vodni-koridor-dunaj-odra-labe/
Jistě bude spousta názorů proti a je to dobře, ovšem neměli by se při tom plácat hlouposti a urážky.
Co si asi vyslouží za ruskou dostavbu temelína?
Kanál by měl vést přes moji rodnou obec a navíc se oboru dopravy věnuji víc než 7 let.
Dle mého názoru mohu jen souhlasit, že by to pomohlo protivodňové situaci, jelikož by se napojené řeky staly nesplavnými, už ted v suchých obdobích má Labe problém, natož živit další větev na Slezko a Moravu.
Musím se připojit také k tvrzení, že kanál víceméně kopíruje I., II. a III. železniční koridor. Kdyby se těch několik miliard Kč za tento projekt vrazilo do železniční infrastrukty, např. rozšíření o 3. kolej, tak by se po republice nejen cestovalo rychleji, ale také by mohlo projet více nákladních vlaků a nemuseli by plout mnoho dní z Ústí nad Labem do Vídně přes velký počet zdymadel, ale vlakem za pár hodin.
Za Tomáše Bati znamenaly kanály důležitou dopravu, ale dnes? Dnes vlak dokáže táhnout víc jak 30 vozů za sebou naplněných vším možným, jednoduché přepřahání, nakládka i vykládka, navíc např. společnost Metrans, a.s. buduje kontejnerové překladiště po celé republice.
Další otázkou je také zničení ekologických lokalit, kterých podél těchto toků více než dost.
Otázka na závěr: Proč stavět něco nového (Kanál L-O-D), když tu jakš takš infrastruktura je vybudovaná, jen ji rozšířit (železniční koridory)?
30 vagonů, směšné. Optejte těžkotonážníků, kolik vagonů s uhlím a rudou tahali před 30 roky.
Děti země je potřeba zavřít do nějaké rezervace a vodit tam školní výpravy, aby se děti podívaly jak vypadají opravdoví škůdci přírody.
Vy jste s někým od nich už mluvil, nebo vycházíte z dehonestujících kampaní které vedla některá média před roky?
Čím to je, že na jiné diskuzi jsou diskutující proti výstavbě kanálu a tady najednou souhlasí se Zemanem?! http://ekonomika.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A140227_163152_ekonomika_spi
Shledání sourozenců Ropákových muselo být velmi bouřlivé!
Znám daleko příhodnější tituly než Ropák. Zde však jsou nepublikovatelné.
Podle mluvčího Hradu Jiřího Ovčáčka organizátory zřejmě vůbec nezajímá, že by projekt po dobu 15 let přinesl 60 tisíc pracovních míst. Připomíná, že jde o projekt s historickými kořeny, který podporoval i Tomáš Baťa,rycha
Bata je uz 70 roku mrtvy, nebyla by dulezitejsi rychla zeleznicni trat, abychom jezdili vlakem rychleji nez za Rakousko-Uherska?