Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Potápěči se probourávají trupem trajektu, stále skrývá desítky těl

Záchranáři pokračují ve vyprošťování těl obětí nehody jihokorejského trajektu, jejich počet už stoupl na 150. Policie kvůli ztroskotání zatkla další dva členy posádky, celkem jich už zadržela jedenáct včetně kapitána.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E39d96a 50H26a78n50s 5457332516639

Holt se ukazuje, jak současní lidé pomatení všemi těmi Facebooky, online připojení do všeho v reálné situaci selhají nebo se zhroutí. Tady zas čert vem socialistické zdravotnictví, ale na ty profese, vojáci, sportovci a piloti se dělali velmi komplexní testy osobnosti. Psycholog přesně věděl, v čem je ten člověk dobrý a pokud byl někdo labilní, tak se na tu funkci nedostal. Ne jako dneska, kdy dají řídit boeing kdejakému podivínovi, který má osobních problémů plnou hlavu.

0/0
23.4.2014 12:22

S18e32i59d23l 68P18e16t58r 1881301125574

Časy se mění ... :-/ Cpt. Smithe na Titaniku by ani nenapadlo vstoupit do záchranného člunu, dneska kapitáni utíkají mezi prvními ještě před krysami ...:-(

+6/0
23.4.2014 10:35

J22o46s56e35f 77H42o58f44f27e52j 8510453282942

-přesně...

+1/0
23.4.2014 11:53

O92l65g98a 34S35t26o87j28a82n85o17s83k45a 1688826209931

Na toho jsem taky pomyslela, hned jak jsem četla o útěku tohoto a nejen tohoto. je to ostuda. :-(

Navíc nechápu příkaz na potápějící se lodi nařídit, aby zůstali na místech. to je proti rozumu, ten kapitán nechápu jak o mohl dělat. zodpovídat by se měli asi  i ti co mu tuto funkci dali a neproklepli si ho co by dělal v nouzi apod.

Doplatil na to národ, který je zvyklý poslouchat na slovo. našinci by zdrhali z lodi a nečekali na to až jim to někdo dovolí. :-(

0/0
23.4.2014 12:36

P79e60t81r 83T14y68č53k72a 6125742179452

Tak například kapitán Sullenberger opustil to letadlo s kterým přistál na Hudsonu až úplně poslední po té co se přesvědčil, že v letadle nikdo nezůstal. Taky třeba kapitán Estonie Andresson zůstal na můstku až do potopení lodi.

0/0
23.4.2014 14:19

J65a80n 23K93ř73í24ž 6505593635938

...tak zatím zdrhli dva.

Generalizovat netřeba!

0/0
23.4.2014 17:06

S85e69i93d63l 70P28e92t95r 1891601175584

To máte sice pravdu ale kdysi by se kapitán, který by opustil loď dříve než poslední živý cestující,  zastřelil buď ještě v záchranném člunu  nebo by to za něj následně udělala Admiralita ... :-/ Dnes si najme tlupu právníků a oni jej z toho nějak vysekají. I ten Schettino skončí leda tak v podmínce, jestli vůbec ..

+1/0
23.4.2014 19:39

Z71d84e46n21e88k 96B55e61d32n51a79r 7827266157929

Musím přiznat, že rozsah tragedie a způsob jak k ní došlo je naprosto nepochopitelný. Jednání kapitána a posádky naprosto neomluvitelné. Nedovedu si představit jediný důvod proč nedostat všechny lidi na palubu, proč nenafouknout všechny záchrané čluny, vory.  Za půl hodiny se toho dalo stihnout spousty a mrtvých mohlo být řádově méně.  Ta neprofesionalita posádky je až neuvěřitelná.

+4/0
23.4.2014 10:16

P88e71t53r 42T60y39č85k73a 6225882509962

Kapitán se prý obával toho, že by proudy ty čluny mohly zanést daleko na moře. Tak ty lidi radši nechal utopit aby se netrápili. Je to takový humánní člověk.

0/0
23.4.2014 14:21

T35o78m15á83š 55C38h17r19u38d57i62m35s52k13ý 5124706447886

Tak je fakt, že říci pasažérům na rychle se potápějící lodi: Zůstaňte na svých místech

...to není úplně nejmoudřejší čin.

+4/0
23.4.2014 9:47

T20o46m64á34š 14H34a45t28a55n 3289843209340

Ať povolaj Putina, ten vyloví lidi, amfory, jeřáby a možná i tygry.

+9/0
23.4.2014 9:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.