Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Potápěči se probourávají trupem trajektu, stále skrývá desítky těl

Záchranáři pokračují ve vyprošťování těl obětí nehody jihokorejského trajektu, jejich počet už stoupl na 150. Policie kvůli ztroskotání zatkla další dva členy posádky, celkem jich už zadržela jedenáct včetně kapitána.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E43d41a 93H56a74n90s 5227572296869

Holt se ukazuje, jak současní lidé pomatení všemi těmi Facebooky, online připojení do všeho v reálné situaci selhají nebo se zhroutí. Tady zas čert vem socialistické zdravotnictví, ale na ty profese, vojáci, sportovci a piloti se dělali velmi komplexní testy osobnosti. Psycholog přesně věděl, v čem je ten člověk dobrý a pokud byl někdo labilní, tak se na tu funkci nedostal. Ne jako dneska, kdy dají řídit boeing kdejakému podivínovi, který má osobních problémů plnou hlavu.

0/0
23.4.2014 12:22

S94e15i14d32l 74P60e85t57r 1891651805504

Časy se mění ... :-/ Cpt. Smithe na Titaniku by ani nenapadlo vstoupit do záchranného člunu, dneska kapitáni utíkají mezi prvními ještě před krysami ...:-(

+6/0
23.4.2014 10:35

J37o80s43e15f 61H88o17f38f47e28j 8680453582702

-přesně...

+1/0
23.4.2014 11:53

O33l16g50a 92S52t59o14j98a59n96o43s82k32a 1928286279521

Na toho jsem taky pomyslela, hned jak jsem četla o útěku tohoto a nejen tohoto. je to ostuda. :-(

Navíc nechápu příkaz na potápějící se lodi nařídit, aby zůstali na místech. to je proti rozumu, ten kapitán nechápu jak o mohl dělat. zodpovídat by se měli asi  i ti co mu tuto funkci dali a neproklepli si ho co by dělal v nouzi apod.

Doplatil na to národ, který je zvyklý poslouchat na slovo. našinci by zdrhali z lodi a nečekali na to až jim to někdo dovolí. :-(

0/0
23.4.2014 12:36

P59e33t91r 13T22y23č68k38a 6335492909482

Tak například kapitán Sullenberger opustil to letadlo s kterým přistál na Hudsonu až úplně poslední po té co se přesvědčil, že v letadle nikdo nezůstal. Taky třeba kapitán Estonie Andresson zůstal na můstku až do potopení lodi.

0/0
23.4.2014 14:19

J76a45n 67K73ř13í37ž 6795163965238

...tak zatím zdrhli dva.

Generalizovat netřeba!

0/0
23.4.2014 17:06

S31e46i38d31l 45P71e77t65r 1231191305744

To máte sice pravdu ale kdysi by se kapitán, který by opustil loď dříve než poslední živý cestující,  zastřelil buď ještě v záchranném člunu  nebo by to za něj následně udělala Admiralita ... :-/ Dnes si najme tlupu právníků a oni jej z toho nějak vysekají. I ten Schettino skončí leda tak v podmínce, jestli vůbec ..

+1/0
23.4.2014 19:39

Z18d21e65n66e20k 92B81e63d29n19a22r 7607826617759

Musím přiznat, že rozsah tragedie a způsob jak k ní došlo je naprosto nepochopitelný. Jednání kapitána a posádky naprosto neomluvitelné. Nedovedu si představit jediný důvod proč nedostat všechny lidi na palubu, proč nenafouknout všechny záchrané čluny, vory.  Za půl hodiny se toho dalo stihnout spousty a mrtvých mohlo být řádově méně.  Ta neprofesionalita posádky je až neuvěřitelná.

+4/0
23.4.2014 10:16

P19e29t65r 48T21y55č46k12a 6555742899772

Kapitán se prý obával toho, že by proudy ty čluny mohly zanést daleko na moře. Tak ty lidi radši nechal utopit aby se netrápili. Je to takový humánní člověk.

0/0
23.4.2014 14:21

T96o59m66á36š 80C27h11r36u55d17i45m26s86k33ý 5424936217336

Tak je fakt, že říci pasažérům na rychle se potápějící lodi: Zůstaňte na svých místech

...to není úplně nejmoudřejší čin.

+4/0
23.4.2014 9:47

T77o48m82á95š 68H46a57t70a19n 3289713199200

Ať povolaj Putina, ten vyloví lidi, amfory, jeřáby a možná i tygry.

+9/0
23.4.2014 9:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.