Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Potápěči se probourávají trupem trajektu, stále skrývá desítky těl

Záchranáři pokračují ve vyprošťování těl obětí nehody jihokorejského trajektu, jejich počet už stoupl na 150. Policie kvůli ztroskotání zatkla další dva členy posádky, celkem jich už zadržela jedenáct včetně kapitána.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E70d39a 73H49a32n37s 5397412926639

Holt se ukazuje, jak současní lidé pomatení všemi těmi Facebooky, online připojení do všeho v reálné situaci selhají nebo se zhroutí. Tady zas čert vem socialistické zdravotnictví, ale na ty profese, vojáci, sportovci a piloti se dělali velmi komplexní testy osobnosti. Psycholog přesně věděl, v čem je ten člověk dobrý a pokud byl někdo labilní, tak se na tu funkci nedostal. Ne jako dneska, kdy dají řídit boeing kdejakému podivínovi, který má osobních problémů plnou hlavu.

0/0
23.4.2014 12:22

S30e29i11d65l 61P62e73t63r 1841711395134

Časy se mění ... :-/ Cpt. Smithe na Titaniku by ani nenapadlo vstoupit do záchranného člunu, dneska kapitáni utíkají mezi prvními ještě před krysami ...:-(

+6/0
23.4.2014 10:35

J28o80s92e89f 15H48o45f52f41e49j 8390583652652

-přesně...

+1/0
23.4.2014 11:53

O66l78g76a 58S33t12o69j83a20n85o11s17k18a 1218456499891

Na toho jsem taky pomyslela, hned jak jsem četla o útěku tohoto a nejen tohoto. je to ostuda. :-(

Navíc nechápu příkaz na potápějící se lodi nařídit, aby zůstali na místech. to je proti rozumu, ten kapitán nechápu jak o mohl dělat. zodpovídat by se měli asi  i ti co mu tuto funkci dali a neproklepli si ho co by dělal v nouzi apod.

Doplatil na to národ, který je zvyklý poslouchat na slovo. našinci by zdrhali z lodi a nečekali na to až jim to někdo dovolí. :-(

0/0
23.4.2014 12:36

P81e60t67r 20T91y56č42k31a 6905942509322

Tak například kapitán Sullenberger opustil to letadlo s kterým přistál na Hudsonu až úplně poslední po té co se přesvědčil, že v letadle nikdo nezůstal. Taky třeba kapitán Estonie Andresson zůstal na můstku až do potopení lodi.

0/0
23.4.2014 14:19

J80a89n 51K10ř95í95ž 6945863365488

...tak zatím zdrhli dva.

Generalizovat netřeba!

0/0
23.4.2014 17:06

S36e43i43d69l 17P87e97t39r 1341161915584

To máte sice pravdu ale kdysi by se kapitán, který by opustil loď dříve než poslední živý cestující,  zastřelil buď ještě v záchranném člunu  nebo by to za něj následně udělala Admiralita ... :-/ Dnes si najme tlupu právníků a oni jej z toho nějak vysekají. I ten Schettino skončí leda tak v podmínce, jestli vůbec ..

+1/0
23.4.2014 19:39

Z57d97e97n54e73k 32B44e37d41n16a29r 7617396957599

Musím přiznat, že rozsah tragedie a způsob jak k ní došlo je naprosto nepochopitelný. Jednání kapitána a posádky naprosto neomluvitelné. Nedovedu si představit jediný důvod proč nedostat všechny lidi na palubu, proč nenafouknout všechny záchrané čluny, vory.  Za půl hodiny se toho dalo stihnout spousty a mrtvých mohlo být řádově méně.  Ta neprofesionalita posádky je až neuvěřitelná.

+4/0
23.4.2014 10:16

P17e21t25r 50T62y63č43k33a 6335762319492

Kapitán se prý obával toho, že by proudy ty čluny mohly zanést daleko na moře. Tak ty lidi radši nechal utopit aby se netrápili. Je to takový humánní člověk.

0/0
23.4.2014 14:21

T53o33m60á70š 43C39h32r42u53d11i50m31s72k51ý 5974166307236

Tak je fakt, že říci pasažérům na rychle se potápějící lodi: Zůstaňte na svých místech

...to není úplně nejmoudřejší čin.

+4/0
23.4.2014 9:47

T80o40m21á38š 89H28a18t64a38n 3939243749730

Ať povolaj Putina, ten vyloví lidi, amfory, jeřáby a možná i tygry.

+9/0
23.4.2014 9:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.