Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Potápěči se probourávají trupem trajektu, stále skrývá desítky těl

Záchranáři pokračují ve vyprošťování těl obětí nehody jihokorejského trajektu, jejich počet už stoupl na 150. Policie kvůli ztroskotání zatkla další dva členy posádky, celkem jich už zadržela jedenáct včetně kapitána.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E49d97a 79H13a36n65s 5117142696199

Holt se ukazuje, jak současní lidé pomatení všemi těmi Facebooky, online připojení do všeho v reálné situaci selhají nebo se zhroutí. Tady zas čert vem socialistické zdravotnictví, ale na ty profese, vojáci, sportovci a piloti se dělali velmi komplexní testy osobnosti. Psycholog přesně věděl, v čem je ten člověk dobrý a pokud byl někdo labilní, tak se na tu funkci nedostal. Ne jako dneska, kdy dají řídit boeing kdejakému podivínovi, který má osobních problémů plnou hlavu.

0/0
23.4.2014 12:22

S36e51i41d33l 80P50e24t96r 1121331835184

Časy se mění ... :-/ Cpt. Smithe na Titaniku by ani nenapadlo vstoupit do záchranného člunu, dneska kapitáni utíkají mezi prvními ještě před krysami ...:-(

+6/0
23.4.2014 10:35

J86o41s80e78f 81H88o18f79f82e88j 8510623712862

-přesně...

+1/0
23.4.2014 11:53

O84l72g59a 63S57t72o38j25a87n20o32s74k74a 1298136379721

Na toho jsem taky pomyslela, hned jak jsem četla o útěku tohoto a nejen tohoto. je to ostuda. :-(

Navíc nechápu příkaz na potápějící se lodi nařídit, aby zůstali na místech. to je proti rozumu, ten kapitán nechápu jak o mohl dělat. zodpovídat by se měli asi  i ti co mu tuto funkci dali a neproklepli si ho co by dělal v nouzi apod.

Doplatil na to národ, který je zvyklý poslouchat na slovo. našinci by zdrhali z lodi a nečekali na to až jim to někdo dovolí. :-(

0/0
23.4.2014 12:36

P71e40t40r 20T47y31č57k82a 6225952889362

Tak například kapitán Sullenberger opustil to letadlo s kterým přistál na Hudsonu až úplně poslední po té co se přesvědčil, že v letadle nikdo nezůstal. Taky třeba kapitán Estonie Andresson zůstal na můstku až do potopení lodi.

0/0
23.4.2014 14:19

J46a98n 78K60ř92í64ž 6515473485758

...tak zatím zdrhli dva.

Generalizovat netřeba!

0/0
23.4.2014 17:06

S20e79i70d52l 70P56e17t23r 1881761545254

To máte sice pravdu ale kdysi by se kapitán, který by opustil loď dříve než poslední živý cestující,  zastřelil buď ještě v záchranném člunu  nebo by to za něj následně udělala Admiralita ... :-/ Dnes si najme tlupu právníků a oni jej z toho nějak vysekají. I ten Schettino skončí leda tak v podmínce, jestli vůbec ..

+1/0
23.4.2014 19:39

Z79d31e41n75e46k 51B11e80d44n76a48r 7887506207539

Musím přiznat, že rozsah tragedie a způsob jak k ní došlo je naprosto nepochopitelný. Jednání kapitána a posádky naprosto neomluvitelné. Nedovedu si představit jediný důvod proč nedostat všechny lidi na palubu, proč nenafouknout všechny záchrané čluny, vory.  Za půl hodiny se toho dalo stihnout spousty a mrtvých mohlo být řádově méně.  Ta neprofesionalita posádky je až neuvěřitelná.

+4/0
23.4.2014 10:16

P23e80t63r 61T89y34č95k30a 6605492939602

Kapitán se prý obával toho, že by proudy ty čluny mohly zanést daleko na moře. Tak ty lidi radši nechal utopit aby se netrápili. Je to takový humánní člověk.

0/0
23.4.2014 14:21

T11o74m97á16š 22C80h31r29u56d29i27m28s98k45ý 5674406437406

Tak je fakt, že říci pasažérům na rychle se potápějící lodi: Zůstaňte na svých místech

...to není úplně nejmoudřejší čin.

+4/0
23.4.2014 9:47

T80o12m59á12š 93H42a35t24a64n 3909823119800

Ať povolaj Putina, ten vyloví lidi, amfory, jeřáby a možná i tygry.

+9/0
23.4.2014 9:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.