Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

A dá se tomu věřit? Naučte se, jak neutonout v propagandě o Ukrajině

Poslední dny konfliktu na východní Ukrajině přinesly několik výrazných příkladů propagandy, která střet provází. Lze na nich ukázat, že se jí dopouštějí obě strany, že Západu více než Rusku jde o přesvědčení mezinárodní scény a že tezi o celosvětovém spiknutí zdárně suplují prosté lidské chyby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S70t66a45n97i22s39l13a91v 42M19a45r94e88k 5325462

na Krymu nejsou ruské jednotky nad rámec společné smlouvy a mimo základny. Pak Putin zcela otočil a uvedl, že vojáci "stáli za zády" domobrany a že je (podle Reuters) za to vyznamená.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/propaganda-v-ukrajinske-krizi-dk8-/zahranicni.aspx?c=A140422_125610_zahranicni_jw

Vzniklo úmyslně dvojsmyslnýn překladem ČT

0/0
4.6.2014 13:09

J21i65r49k86a 84N16o26v45á65k 1235478214410

Vše to logicky svádí ke konspirační teorii, že média jsou někým skrytě řízena.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/propaganda-v-ukrajinske-krizi-dk8-/zahranicni.aspx?c=A140422_125610_zahranicni_jw

Ano. Akorát, že toto tvrzení není "konspirační teorie", ale skutečná pravda. Jednoduše řečeno: "Koho chleba jíš, toho píseň MUSÍŠ zpívat." Jinak jsi okamžitě vyhozen na dlažbu. Naprosto jednoduchý zákon kapitalismu. Kde je potom dodržování Listiny základních práv a svobod, (kterou se navíc politici napříč politickým spektrem tak rádi ohánějí), kde se mimo jiné říká, že za své názory nesmí být nikdo perzekuován např. ztrátou zaměstnání?

0/0
30.4.2014 13:36
Foto

V54l42a30s44t24a 18C79o94u44f16a70l 7207169809315

Kdo si chce udělat vlastní názor, musí tam prostě sám jet a nějakou dobu tam být, dívat se, poslouchat, mluvit s lidmi.

0/0
27.4.2014 10:34

Š37t75ě92p51á80n 58F97r88a17n25c77l 8224379814830

Jo, nedávno to pár lidí zkusilo. Protože ale poslouchali špatně a nemluvili v souladu s názory místního bandity, tak je zavřeli do sklepa.

+1/0
28.4.2014 11:09

E43l91e71o37n86o29r28a 33N65o23v64á 1294485476639

Když to tak vezmu, je v tom už pěknej bordel, nikdo nic neví nebo se jen domnívá, ale jistota je jen jedna - Rusko je největší zlo pod sluncem a může za všechno.

A na Idnes jsou v tom nevinně.

+5/−3
26.4.2014 19:07

E75l87e16o27n67o26r51a 90N50o59v45á 1714205126439

srabi, chybí mi tu anketa ,,Věříte zpravodajství ČT, iDnes a Nově?,,

+3/−1
26.4.2014 19:11
Foto

J69a36n 38W79i20r27n86i56t70z83e19r 8518364387250

Nic takového ve článku není. Ani o tom zlu, ani o "nevinnosti".

+1/0
27.4.2014 8:05

S38t59a50n53i49s88l16a19v 24M66a91r10e30k 5765512

Já tam nedávno byl a našim masmédiím a Zaorálkovi už NEVÉŘÍM !!!

0/0
4.6.2014 13:13

V56l17a31d31i53m38í90r 67V36e45t87e40š45k43a 2571735245622

"V reportáži nebylo vysvětleno, proč jsou pro smrtící útok zapotřebí právě vizitky a co si na východě Ukrajiny lze pořídit za americké dolary."

Milý autore, to je argument nad argumenty. Mohu se třeba zeptat, co si za dolary lze pořídit v ČR? Nic? Mám je tedy spálit?

+1/−2
26.4.2014 18:53
Foto

J35a31n 85W31i65r61n53i62t26z23e22r 8288274667790

Ne, přineste mi je do redakce, já se obětuji a nějak vymyslím, co s nimi... :-)

Teď vážně: Obyvatelstvo východu Ukrajiny, sledující jen oficiální ruskojazyčná média, je dennodenně masírováno jednostranným zpravodajstvím o strašlivém fašistickém řádění a bezprostřední hrozbě. O statisících uprchlíků, řezání hlav atd., čemuž všemu podle těchto médií pomáhá prohnilý západ, vrazi z Wall Streetu apod. Nevím jak vy, já bych tam úplně moc balíčky nových stodolarovek nevytahoval.

Nemluvě o tom, že scénář, který v tomhle věří na vinu Pravého sektoru, říká, že útočníci dojeli rozstřílet auta, nikdo je nechytil, ale byli tak hodní, že na místě nechali balíčky vizitek, balíčky stodolarovek, nějaké novotou svítící vybavení v plastových obalech a německý kulomet z druhé světové. Nezlobte se, ale v tomto kontextu trvám na tom, že argumenty separatistů, pronášené nad hromadou "zabaveného" materiálu (nějaký zabavený nacista by nebyl?), lze oprávněně označit za svérázné a říci, že vše nasvědčuje false flag operaci.

+1/0
27.4.2014 8:14

V28l37a12d29i15m84í86r 47V90e24t18e61š58k70a 2741665925772

"... sledující jen oficiální ruskojazyčná média, je dennodenně masírováno jednostranným ..."

Kořím se. Do této chvíle jsem totiž předpokládal, že internet a satelitní TV vysílání už dosáhly i do východních obastí Ukrajiny.

A naokraj: Jestli to celé nebude tím, že dnešní Ukrajina je vlastně územní slepenec bez nějaké dlouhodobé společné historie. A když se k tomu přidá "široká ruká duše", nezanedbatelné profašistické cítění určité části obyvatel východních oblastí + nedávný státní převrat...

0/0
27.4.2014 12:26
Foto

J47a94n 55W65i35r50n69i76t89z21e77r 8548184287310

To patrně dosáhly. Což neznamená, že obyvatelé plošně, soustavně a systematicky dělají analýzu několika různojazyčných zdrojů a tráví čas poctivým ověřováním informací.

0/0
27.4.2014 16:19

V60l26a16d54i53m18í77r 48V82e93t17e57š98k94a 2911515555292

Jenže to už je je a jen JEJICH věc.

0/0
27.4.2014 18:01
Foto

J49a79n 70W34i61r11n61i59t37z93e74r 8688464157880

To souhlasím. Ale jak ta má formulace, tak výtky proti ní, jsou v kontextu celé situace (nikde nikdo, jen spálená auta, údajně poházené balíčky stodolarovek, údajně pohozený balíček vizitek Pravého sektoru, údajně pohozený kulomet wehrmachtu) dost podružnosti.

0/0
27.4.2014 21:41

V40l96a53d67i22m48í68r 68V56e71t71e28š91k69a 2801965695312

(nikde nikdo, jen spálená auta, údajně poházené balíčky stodolarovek, údajně pohozený balíček vizitek Pravého sektoru, údajně pohozený kulomet wehrmachtu)

Dle všech dostupných průzkumů je "ukrajinské" zpravodajství (informovanost) nejhorší v ČR a Mladá fronta je dokonce jmenována na jednom z čelních míst

+1/0
27.4.2014 22:26

S34v67a48t59o35p64l14u92k 93S80i82l72n23ý 4562116679688

Prosím odkaz na ty "všechny dostupné průzkumy" ;)

0/0
28.4.2014 12:44
Foto

J96a48n 82W43i79r80n20i24t62z88e82r 8688884557950

Rovněž bych rád odkaz na "všechny dostupné průzkumy". Pokud vím, útvar psychologických operací české armády hodnotil několik středo- a západoevropských médií, MFD v nich nebyla a KVALITU zpravodajství vojáci nehodnotili. Ostatně právě o přístupu "však vy máte nejhorší zprávy, jsou na to průzkumy" ve článku píšu. Jen nějak nikdo ty údajné průzkumy už nedoloží.

0/0
28.4.2014 12:57

V15l47a22d46i50m79í71r 87V63e28t54e86š84k82a 2571255265342

"obyvatel východních oblastí" - oprava: obyvatel zapadních oblastí

0/0
27.4.2014 18:00

S10v82a58t85o87p53l86u37k 45S72i74l31n33ý 4142346859678

Těm, co znají tu jedinou svojí správnou pravdu, že USA a Západ je zlo a Rusko dobro, bohužel nikdy nic nevysvětlíte. Zabedněnost a většinou zakomplexovanost, která z těchto lidí čiší na hony daleko, je pro ně zároveň neproniknutelnou klecí.

0/0
28.4.2014 12:43

V27l87a35d59i29m24í35r 92V34e40t14e73š65k44a 2871715475282

"Plakát vyzývá k obraně Oděsy před „majdanovci“. Jenže nepokoje zatím vyvolávají především proruští ozbrojenci, ....."

Blbá a NEZPOCHYBNITELNÁ však je skutečnost, že oni "majdanovci" s tím začali.

+3/−1
26.4.2014 18:39

J59a67r59o22s44l97a23v41a 94K49a62n97i25o80k80o61v16á 7222579982667

Prostor bývalého SSSR prožívá demokratickou revoluci a formování národních států, které prodělala naše část Evropy už v 19. a 20. století. Zmiňované menšiny žijí vesměs v prosperujících zemích a jsou vesměs relativně malé. Naopak se Evropě rozpíná nová menšina spojena ne národností, ale náboženstvím a ta tedy ohrožuje evropskou budoucnost až až.

Pokud jde o území bývalého SSSR, tak jenom blázen by mohl vyžadovat, aby křesťanský a arménský Náhorní Karabach zůstal součástí muslimského Ázerbajdžánu. Podobné platí pro Ukrajinu, která zahrnuje vedle centrální oblasti okolo Kyjeva, která je převážně Ukrajinská, východní oblasti, které byly historicky součástí Ruska, jižní oblasti, které ovládali Tataři a byly osvobozeny Ruskem a ve kterých ruskojazyčné obyvatelstvo převažuje. Západní část byla historicky součástí Polska, Rumunska a Maďarska (R-U).

Pokud "nová" Ukrajina nedá dostatek prostoru národním, náboženským a kulturním rozdílům svých menšin, nemá šanci ve svých současných hranicích přežít.

EU a USA dělají zásadní chybu v tom, že ukrajinskou krizi zneužívají jako klacek na Rusko, místo toho, aby Rusko přizvali ke společnému řešení krize. Rusko se tak stává součástí problému, místo toho, aby bylo součástí řešení. To je velmi riskantní postup, od kterého si politici EU a USA slibují oslabení Ruska, které politikům EU slouží jako vnější nepřítel k odvedení pozornosti od jejich chyb. Pro USA je Rusko vojensko-politickým konkurentem, místo toho, aby ho brali jako partnera v boji s islamistickým terorismem. Tady je zhoubný vliv Baracka Husseina Obamy naprosto zřetelný.

+4/−5
26.4.2014 17:42

J72a27r92o13s15l67a11v64a 87K26a62n48i48o26k75o14v14á 7532379462867

marnost nad marnost …  Zdá se, že vysvětlit tomu, kdo žije v představě, že “moje oblíbená velmoc”, hájící si své zájmy, je vždycky ta “dobrá”, ta druhá velmoc, hájící své zájmy, je koncentrací všeho zla, je nad lidské síly

+2/−1
26.4.2014 18:26

S29v85a40t35o24p33l92u14k 37S75i24l47n61ý 4852506669198

Ale přesně to Jaroslavo děláte, pak se nedivte ;-)

0/0
28.4.2014 12:35

V38l39a21d76i16m33í98r 59V75e63t14e57š12k67a 2291625785522

S tím lze takřka do puntíku souhlasit.

+1/−2
26.4.2014 18:41

S40v61a76t89o44p17l59u60k 49S47i10l86n39ý 4352476939248

Nelze, dokonce s tím nesouhlasím z valné většiny ;-)

0/0
28.4.2014 12:33

V97l34a20d23i62m41í75r 48V68e87t56e35š17k94a 2841815435192

Tvůj problém.

0/0
28.4.2014 12:37

S14v42a48t93o13p26l55u82k 60S58i87l34n78ý 4192176539318

Já to opravdu jako problém nevnímám, takže s tím asi máš problém jenom ty ;-)

0/0
28.4.2014 12:39

Š37t68ě39p77á30n 10F50r75a29n13c35l 8414529254150

Rusko se stalo příčinou problému ze svého vlastního rozhodnutí, USA/EU ho do toho nemusely nijak tlačit.

A pokud jde o území Ruska, jen blázen by mohl požadovat, aby jeho součástí zůstaly muslimské Čečensko, animistická Sibiř nebo budhistické Kalmycko.

A ještě větší blázen je schopen tvrdit, že území bývalého SSSR sice prožívá DEMOKRATICKOU revoluci a formování NÁRODNÍCH států, aby vzápětí argumentoval NÁBOŽENSKÝM rozdělením, a který jednomu z významných národů v této oblasti upírá právo na vlastní stát.

+1/0
28.4.2014 11:16

M95a26r42c61e74l13a 30S92t67e78i79g27e59n44b19e46r27g63e72r 7560221133405

Na Majdanu uz stanuji pres pul roku. Z ceho ziji kdo je plati??!!!!

+5/−2
26.4.2014 17:34

S11t91a58n45i76s51l70a78v 28M85a13r19e57k 5785382

Z ukradeného ruského plynu a těch 40 tun zlata převezeného do USA

0/0
4.6.2014 13:22

V60á96c24l28a93v 23D13l75o48u50h77ý 2607160764370

nejsmysluplnější je u sporných a senzančních správ použít logiku a hledat motivy, například:  proč by vrcholní představitelé ukrajiny veřejně hajlovali a vyvěšovali nacistické vlajky a současně se spoléhali na podporu EU/USA ? Z druhé strany je jasné, že taková informace by určitě potěšila rusy jako argument pro ochranu své "ohrožené" menšiny. Problém je, že mnozí sice umí psát do diskuzí, ale s logikou to u nich pokulhává. PS v lkétě nejezděte do Chorvatska, Kravské rozhledy psaly, že se na jadranu strašně přemnožili žraloci.:-)

+2/−3
26.4.2014 16:39

V64e20r56o44n81i71k14a 83S65k11a64l78o96v93á 1765507168144

Celkem slušná snaha, jen autor vynechal práci ČT o "uneseném aktivistovi", kterému řezali ucho, který byl později vyfocen bez jediné jizvičky... Rv a jejich totální mlčení a fašistech na majdanu viz např. zde: http://hassan.blog.idnes.cz/c/399115/Fotoreportaz-Ukrajinsky-Majdan-na-vlastni-oci.html

+6/−1
26.4.2014 15:34
Foto

K21a16r46e97l 97P26l19a93c97h90ý 6636116894309

Nejlepsi je, jak novinari rozebiraji horem dolem ruske vojaky na Krymu a kdesi cosi, ale nikde jsem necetl rozebirani hajlovani ukraijskeho premiera.

+4/−3
26.4.2014 15:01
Foto

J91a61n 22W96i66r55n22i57t27z39e44r 8168804717100

Z videa by bylo možné usuzovat, ale z fotografie těžko. Když dostatečně dlouho fotíte člověka, jak mává, jednou tam to hajlování mít budete.

Třeba tady vám "hajluje" Medveděv: http://zanogu.com/img/700/heil_putin.jpg

0/0
27.4.2014 8:21

V71l55a93d67i40m53í14r 20H46a83v55l94í89č67e20k 8105764160736

Goebels je proti našim novinářům obyčejný pisálek. Např. celou dobu víme, že na Krymu podle smlouvy mezi Ukrajinou a Ruskem mohlo být přítomno až 25000 ruských vojáků a ti tam také byli, tak nechápu, proč se naši novináři tak diví.

+6/−1
26.4.2014 13:42
Foto

J83a88n 92W17i55r61n83i63t87z16e62r 8918444467930

Máte pravdu, že tam má být "nejsou ruské jednotky nad rámec smlouvy a mimo základny". Doplním to. :-)

Jinak čím víc b, tím víc Goebbbbels...

+3/−2
26.4.2014 14:07

Z43d59e76n87ě51k 75A23m20r60i32c88h 7165395664989

tak národ je už dúfam dostatočné poučený a konečne začne bez výhrad prijmať proti Rusku propagandu....;-D

Lídri G-7 sa dohodli na nových sankciách voči Rusku

Každá z krajín G-7 sa rozhodne, ktoré zo sankcií uvalí. Hovorí sa najmä o širších sankciách pre kľúčové ruské hospodárske sektory.

Čítajte viac:http://www.sme.sk/c/7182671/lidri-g-7-sa-dohodli-na-novych-sankciach-voci-rusku.html#ixzz2zzHuQeLq

že sa už ani G7 nevie dohodnúť na sankciách, sa vôbec nedivím, zrejme už aj tam majú dosť USA diktátu a rozpínavosti....

+2/−5
26.4.2014 12:45

P17e87t21r 77P48e47t16r 7552890250132

pindy alá idnes...Rv

+4/−2
26.4.2014 12:25

M82a90r21i57e 94Z41e75l40e43n55á 2964951469271

Milí diskutující, jsem toho názoru, že není třeba se prostřednictvím zdejší diskuze o dění na Ukrajině mezi sebou vzájemně kvůli jinému pohledu na tamnější situaci napadat, urážet či se vzájemně posílat na Západ, resp. na Východ (v lepším případě). Ten, kdo má ve svých rukou (lépe řečeno v hlavách) celý další vývoj v této oblasti, nejsme my. Abych to nějak zjednodušila příkladem - řadící páku, brzdu, plyn i směr cesty pevně drží a ovládá poměrně malá skupina vrcholových politiků světových velmocí - a nikdy v dějinách lidstva tomu nebylo jinak - a ti mají nade vše rádi hlavně sami sebe. Klíííd, oni se dohodnou.;-)

+5/0
26.4.2014 12:21

V92l45a11d60i73m81i76r 95M91r36a58z 5824572947318

ono je to jako v kriminalistice, část zúčastněných lže, část řekne jen co musí a ještě účelově zkresluje a část popisuje jen svůj úzký úhel pohledu .. mít pravdu nemůže mít nikdo, jen se nejvíc přiblížit realitě ..

+7/0
26.4.2014 11:22
Foto

J37a13n 86N71e47t91o31p97i13l 8376577404986

Přesně.R^

+3/0
26.4.2014 13:02
Foto

O33l53d20ř90i73c60h 55V12y14k93y25d43a36l 1869981839974

Děkuji za diskusi. Přeji všem hezký den.

+4/−1
26.4.2014 11:18

R22u82d79o18l16f 51P19l33a98č34e71k 3465977332252

Předně chci upozornit že nejsem na žádné straně toho konfliktu.Proč,ale zde píšu?Mám v rodině člověka který jezdí často na Ukrajinu pracovně.Celkem mu věřím a hlavně jak tu někteří píši vím celkem jistě že to není "rusofil" No a teď co mi řekl o situaci a co se tam děje.Řekl a myslím si že to stačí že to co nám přináší naše média je snad 10% pravda!Nemá smysl dál na toto téma psát,to ať si každý člověk probere sám.

+6/0
26.4.2014 10:21
Foto

J51a76n 72N48e26t67o19p95i49l 8286327184706

No, to je příspěvek do diskuse. Já myslím, že to je právě ono a že i o tom se v článku píše. Totiž že co to vlastně je "pravda" ? A že pokud bychom se k její exaktní definici nějak dobrali (což je samo o sobě pouze hypotetická otázka), tak ani ten Váš známý, aniž by to dělal úmyslně, nemusí mít taky úplně ve všem pravdu. Prostě myslím, že nikdo z nás nemůže říct, že zná pravdu. Vezměte si jako příklad naši zemi. Od Klausových vlád ji už 20 let politické elity profesionálně rozkrádají. Žijeme tady, víme to, myslíme si, že známe pravdu, a pak najednou "prásk" - dozvíme se něco, co jsme tušili, ale nevěděli a jsme z toho v šoku ? Takže co je to pravda ? Podle mě pravda jako taková ani neexistuje. Můžeme se bavit o tom, jak vnímáme svět, zdůraznit přitom tento fakt, ale nemůžeme tvrdit, že to a to víme s naprostou definitivní jistotou.

+6/−3
26.4.2014 10:31
Foto

P38a20v15e31l 23D14v25o74ř59á89k 5269115104670

I z kusých informací se dá vydedukovat teorie, která to vše vysvětluje. V kriminalistice je úspěšný ten, kdo se dokáže vcítit do pachatele.

Vcítit se do báťušky Putina je pro našince dost obtížné, ale zkuste to. Pravda se Vám vyloupne a všechny informace hezky zapadnou.

+5/−5
26.4.2014 10:46
Foto

J74a36n 82N65e16t70o10p90i58l 8236607674406

Jo, to já souhlasím. Psal jsem to řekněme jako programátor a když píšete program, musíte v každém okamžiku to či ono vědět na 100%, jinak by nebylo možné se rozhodovat. Samozřejmě vytvořit teorii na základě třeba i nepřímých důkazů a prohlásit, že její pravdivost je 99,9999% je druhá věc. Tak tak nějak jsem to myslel. Takže souhlasím s Váma.R^

+2/0
26.4.2014 10:49
Foto

P12a85v40e88l 83D42v48o93ř87á28k 5499325924180

S použitím mlhavé logiky se to ještě zlepší, viz předpovědi počasí a tak. Také souhlas!R^

+1/0
26.4.2014 10:56

J50a91r86o55s46l25a98v44a 69K65a62n25i47o70k46o60v90á 7702549722227

Proč je obtížné se vcítit do Putinova myšlení ? Chce mít z Ruska prosperující respektovanou mocnost. Je na tom něco špatně ?

USA z Ruska mít mocnost nechce. Je to souboj o sféry vlivu. USA tak činí přes NATO, a dělá vše proto, aby NATO Rusko "obklíčilo", jak jen to bude možné co nejblíž. A bere to i přes EU.  .. LIbí / nelíbí - nezkoumám, nemá to smysl. Je to prostá realita !  Jsou to dva konkurenční celky.

"Každému spojenci lze důvěřovat pouze do výše jeho vlastních zájmů."   George Washington

“Začnou-li se zájmy rozcházet, pouze idiot nehájí ty vlastní.“

Rusko nechce mít NATO hned u hranic, je to realita a nedivím se.  Co třeba časem - základna NATO na Krymu ?

Zkusme si představit, že každému z vás, bydlíce v činžáku, chtějí do bytů hned vedle vás nastěhovat "nepřízpusobivé". Budou vás "ohrožovat" přinejmenším hlukem a špínou, ale možná přes balkóny... i cosi víc. Atd. Budete s tím klidně souhlasit? Klidně se přiznám, že bych dělala možné i nemožné, aby se to neuskutečnilo.. u Ukrajiny vypustila džina z láhve EU!  Nejdřív Ukr. lákali, pak nabídli nepodepsatelnou asociační dohodu, pak jezdili procesím na Majdan a vykřikovali nesmysly v všemožné podpoře a pomáhali rozdmychávat tamní otáčky. Budili v Ukrajincích zbytečná přehnaná očekávání.  No a teď nás pomocí médií masírují "jediným správným viděním", že satan je jedině Rusko a svatá je Brusel a Západ.  Jste si jistí, že si Rusko potřebuje "uvázat na krk" bankrotující část Ukrajiny?  Proč ? Má svých problémů hafo.. Nechť si šáhnou do svědomí ti, co to na Ukrajině eskalovali, rozdmýchávali do otáček.  Ani v nejmenším nejsem zastánce Putina. Ale džina z láhve vypustili jiní !

+3/−2
26.4.2014 17:59

V87l28a10d42i67s61l72a85v17a 43H42o23l62á 3586980710679

Prakticky pravdu neznáme, ale prozřetelnost nás obdařila inteligencí, abychom s informacemi pracovali a uměli rozpoznat, kam se ta pravda asi blíží. Chce to také umět fakta zevšeobecnit a dát do kontextu s celkovou situací. Můj pohled je ten, že ušáci a eurohujeři lžou jako vždy a ČR jako největší vlezdohujeři jak by smet. To jsme si v 89 vybojovali tu nejhnusnější morálku. Lež, jenom lež. A začal to Chrchla...... "komunisté vás straší nezaměstnaností, nic takového nebude"...... A ejhle jak vypadá pravda.

+4/−3
26.4.2014 12:24
Foto

J23a52n 41N67e25t73o36p67i94l 8776567364376

Tak bohužel pro Vás již nežijeme v komunistické diktatuře. Vězte, že je tady ale spousta lidí, kterým komunistická diktatura neschází.

+5/−2
26.4.2014 13:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.