Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Doněčtí překvapili sociology. Nechtějí Jaceňuka ani Rusko

Prozápadní vláda v Kyjevě je nelegitimní, k Rusku se ovšem připojit nechceme. Tak odpověděla většina respondentů v průzkumu veřejného mínění, který zveřejnil kyjevský Mezinárodní sociologický institut. Výzkumníci se ptali více než tří tisíců obyvatel Doněcké oblasti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J60a50r22o12s88l44a45v23a 95K33a37n56i92o73k61o51v27á 7162559542247

Ukrajina: Polsko cvičilo pučisty dva měsíce předem

http://jdem.cz/baxf59

+2/−2
20.4.2014 18:32

J44i68ř20í 85Š81e48j75n52o35h51a 4762593834333

Co je na tom překvapivého.

Kdyby  v Praze uchopili  kravavě moc pučisté bez podpory  většinové společnosti, tak by  ta  většina lidí vládu nepodporovala a  vůbec by přitom nemusela  toužit po připojení k jinému státu ;-€

Naprosto hloupý titulek.

+2/−1
20.4.2014 17:29

V50a16š56e88k 74Ř53í19h22a 2353753658532

To že Ukrajina potřebuje federalizaci regionu bylo jasné už od začátku. Proto nechápu všechna ta potlačováná a neuznávaná referenda. Stejně tak mám pocit, že Timošenková, jako nejhorší korupčním, rozhodně nepřinese do celé situace zklidnění ba naopak. Spíše mám pocit, že právě její možný návrat k moci je spolu s návratem starých oligarchů tím co ještě více podnítilo všechny dnešní události.

+4/0
20.4.2014 16:26

J46a69r78o73s26l12a61v51a 39K17a73n92i21o34k16o74v41á 7482199912447

Vždyť to bylo od počátku jasné. Ukrajinci jsou bohobsky naštvaní na svou životní úroveň a politiky, kteří to do takového stavu dotáhli.  A východ byl a je naštvaný na výsledky Majdanu.

Od počátku jsem všude psala, že je nutno provést referendum .

´

Že někteří z východu vkládají naděje do Ruska, je v této bankrotující situaci logické, ale od počátku se mělo udělat referendum, a pak teprve jednat o tom, jak se to vše má řešit.

Od počátku jde o to, že mocnosti si hlídají své sféry vlivu. Může se nám to líbít / nelíbit. Ale vždycky to tak bylo, je a bude.  No.. a plným zatažením Ukrajiny do EU a pak oficiálně postupně i do NATO znamená - časem možná základny NATO u ruských hranic. Rusko to naprosto odmítá a nedivím se.  NATO není pro Rusko kamarád, je to konkurent. Proto neberu Krym přes kategorii libí/nelíbí, ale je mi jasné, co si o tom myslí Rusko, že třeba časem - základna NATO na Krymu.

Zkusme si představit, že každému z vás, bydlíce v činžáku, chtějí do bytů hned vedle vás nastěhovat "nepřízpusobivé". Budou vás "ohrožovat" přinejmenším hlukem a špínou, ale možná přes balkóny... i cosi víc. Atd. Budete s tím klidně souhlasit? Klidně se přiznám, že bych dělala možné i nemožné, aby se to neuskutečnilo.. u Ukrajiny vypustila džina z láhve EU!  Nejdřív Ukr. lákali, pak nabídli nepodepsatelnou asociační dohodu, pak jezdili procesím na Majdan a vykřikovali nesmysly v všemožné podpoře a pomáhali rozdmychávat tamní otáčky. Budili v Ukrajincích zbytečná přehnaná očekávání.  No a teď nás pomocí médií masírují "jediným správným viděním", že satan je jedině Rusko a svatá je Brusel a Západ. Objektivita jak bič !

+5/−3
20.4.2014 16:07

J36a38r90o31s29l72a70v97a 41K89a15n45i71o69k35o89v95á 7532789982547

Nesmyslem je  paranoia, že Rusko vstoupí (ofic.) na území Ukrajiny, či dokonce i dál. Zkuste si logicky promyslet, že to by znamenalo vzít na sebe odpovědnost za život tamních lidí, tudíž i za tamní ekonomiku, dluhy. Rusko na to NEMÁ a nestojí o to.

+4/−1
20.4.2014 16:08
Foto

J78a42r41o63s77l50a46v 44Š79v86á66b72í18k 5197413866513

Z jiného (oborově zaměřeného) fóra mám zkušenost že hodnocení je skryté, to by potřebovali loviči bodů na iDnes a věřte mi že úroveň příspěvků by se zvedla, několik velrybářů by odpadlo a dalo by se i diskutovat.

+1/−3
20.4.2014 8:28

P96e39t90r 52N97e26v67e57č48e63ř79a83l 8455947406920

..tak ještě necelé dva roky a socialista Obama půjde na smetiště dějin a nastoupí jinej sekáč...a ten se nezakecá pánové....Bože jak mně se stýská po R. Reaganovi;-(

+3/−5
20.4.2014 7:42
Foto

J89a56r94o58s67l51a32v 33Š63v60á12b48í71k 5637593926133

Vem to do svý ruky.

+2/−2
20.4.2014 7:56

P53e55t49r 17N11e80v25e73č16e39ř85a65l 8595447916350

..nemohu, v jedné mačkám mrzký dolar a druhou kreslím po mapě Ukrajiny kde uděláme základny....;-D

+3/0
20.4.2014 8:06
Foto

J78a28r62o46s38l83a54v 16Š67v88á47b24í29k 5847833146863

Tak obojí zahoď, dolar půjde do kopru, už to jsou jenom takové zelené poukázky na státní dluh USA a mapu bude kreslit Rusko.

+2/−5
20.4.2014 8:13

J80i90ř48í 90Š85i87m74e78k 3847600224462

Nevečeřal- vrať se do hrobu magore!!!!. Základny na Ukrajině to je cesta k válce a to může chtít jen vylízaný pako.

+4/−3
20.4.2014 11:09
Foto

J20a22r91o44s95l56a73v 68Š10v42á49b22í43k 5117533306543

Půlku volebního období absolvoval s Alzheimerem, nepoznal vlastního koně a dělal světovou politiku. Myslím že to krásně ilustruje jací jsou američtí prezidenti ve skutečnosti loutky,

+3/−8
20.4.2014 8:32
Foto

J81a78r78o53s53l44a92v 40Š86v66á53b32í42k 5697103846323

Hele jestli tě pozná tak zajeď k němu na ranč, když ne tak si se dožil.. Kolik ti je?

+1/−4
20.4.2014 9:24
Foto

J13a16r92o49s17l39a17v 31Š47v57á46b74í41k 5777403406663

Však se tam dostal jenom díky černým voličům kteří neměli ani páru co má v úmyslu, prostě černý volili černýho a protože už začínají v USA dominovat černí tak bude ten trend pokračovat.

+2/−2
20.4.2014 9:34

J64i86ř34í 70Š66i77m98e14k 3187880304452

Nevečeřal-nevíš co mluvíš Regan byl pěkný pako a také špatně skončil.

0/−3
20.4.2014 11:07
Foto

P67a72v48e36l 21J97a46n37c14i73k 9482713311159

U kulateho stolu, treba ve tvaru hribu...

+3/−1
20.4.2014 5:46
Foto

J22a91r75o14s22l60a60v 46Š38v92á45b97í49k 5867843796843

Předevčírem jsem se díval na film "Komorník" prý (true story), pokud budu věřit tak oválná je jen pracovna a mění se pouze nábytek, včetně stolu.

0/−2
20.4.2014 6:52
Foto

J30a79r93o13s61l89a47v 62Š49v60á90b51í49k 5627103176533

Já jsem to samozřejmě pochopil, až to dojde protiruským ručníkářům tak můžeme zahájit odpočet :)

+2/−3
20.4.2014 7:13
Foto

A90l67e35x75a60n60d18e43r 68W75i97n84t45e35r 9119584253341

pred necelym tydnem jsem zde kladl otazku kde je nejaky pruzkum verejneho mineni na Ukraine, ejhle mile me prekvapili ze ho udelali a s vysledkem ktery jsem predvida, ze ukrainci jsou chytrejsi a neuznaji jejich soucasnou vladu. Nad otazkou Ruska jsem se nijak nepozastavoval, ale ani vysledek me neprekvapil. Nemuzeme naordinovat sympatie, kdyz se deli zeme. Jenze k zachovani rovnovahy sil ve svete je to nutny krok, ktery .... Ukraina neUkraina ..... schvaluji.

+5/−2
20.4.2014 3:17
Foto

J19a27r88o23s24l73a97v 20Š85v46á51b94í44k 5497783416873

Alexi dobrý příspěvek ale nezapomněl si na poentu? Čísla, čísla..

+1/−2
20.4.2014 6:59

S26v70a72t69o28p85l68u92k 24S49i77l13n34ý 4892916339388

Většina těch, co podporují Putina jsou přesně ti, co by za protektorátu kolaborovali s Hitlerem. Takoví i malý egoističtí čecháčci ;-)

+6/−6
20.4.2014 1:04
Foto

J89a88r64o77s53l60a76v 49Š74v70á91b72í40k 5587153146473

Pár lidí si v diskuzi utahuje z mého jména, v pořádku, nic co bych neunesl.

Vaše jméno predikuje nějakou "silnou" osobnost a přitom jste jen dezinformovaný prosťáček ducha mdlého, úsudku převzatého.

+10/−5
20.4.2014 1:09

S84v87a52t64o90p41l29u29k 98S34i29l16n60ý 4562586719168

A proč ten sebetrýznivý začátek? To proto, že kdybych se chtěl náhodou navážet do vašeho jména, abyste tím deklaroval, jak jste silný, že to s vámi ani nehne? ;-) Ale vězte, že jen slaboch místo argumentů používá invektivy a ještě k tomu si  trapně utahuje z jména ;-)

+6/−6
20.4.2014 1:14

P58e88t75r 19M71o19t94y30č53k25a 2762298820899

Nařčení názorových oponentů z potenciální kolaborace, "takoví i malý egoističtí čecháčci" ... pravda, vy se invektivám vyhýbáte jako čert kříži. A rozhodně by vás nenapadlo argumentovat ad hominem.

Přemýšlejte. Dobrou noc.

+9/−3
20.4.2014 1:57

S71v98a86t14o14p79l72u98k 57S45i57l53n35ý 4562426239238

Ad hominem občas argumentuji, ale jen velmi zřídka se uchyluji k invektivám, většinou až jako reakce na invektivy oponenta ;-)

A jen egoista, kterému jde o vlastní prospěch, kolaboruje s okupantem. Zvlášť pro Čechy pamatující si ještě relativně nedávný rok 68  přitakávání okupaci jiného státu dost silně smrdí kolaborací ;-)

+4/−4
20.4.2014 2:05
Foto

J43a11r34o98s25l38a37v 23Š77v57á44b46í26k 5517103266443

Můj čas stojí peníze, na jednom monitoru diskutuji a na druhém programuji, diskuze s Vámi je plodná jak sterilní romka, najděte si nějakého sobě rovného kdo nepracuje a může se Vám adekvátně věnovat.

+3/−2
20.4.2014 6:48

S57v17a73t51o53p91l42u58k 41S40i60l27n82ý 4472866399118

Evidentně si toho času moc nevážíte když tu jste schopný v podstatě zaplevelit diskuzi a na jeden příspěvek reagovat třeba 4 krát. Spíš to vypadá, že nemáte co na práci  ;-)

+1/0
20.4.2014 21:27
Foto

J43a28r57o90s55l70a58v 90Š36v32á38b61í40k 5927573376903

Chápejte, Vy jdete jednu týdně na pracák ale já se živím sám, nemám nic proti diskuzi pokud má nějaký smysl, ovšem Vy mě jen okrádáte o čas a nestojíte za to.

+1/−2
20.4.2014 7:08

S98v35a48t71o88p19l90u49k 83S97i76l94n93ý 4192566169258

Tak nediskutujte, já vás do toho opravdu nenutím ;-) A o ten čas okrádáte jen sám sebe, což vás vnitřně žere, ale nechcete si to přiznat,  tak to svalujete na ostatní ;-)

+1/0
20.4.2014 21:29
Foto

J18a81r68o53s11l46a25v 59Š26v68á13b96í11k 5467133896913

Kolik procent je ta většina, kde, kdy a na jakém vzorku obyvatel jste prováděl průzkum?

+1/−2
20.4.2014 7:05

S47v60a90t38o53p18l66u50k 71S71i80l95n42ý 4232806549258

Průzkum jsem dělal na 12345 Ukrajincicíh ve středu 16. března v povodí řeky Don ;-)

0/−1
20.4.2014 21:31
Foto

J74a67r47o96s88l33a21v 72Š49v86á52b82í60k 5737153126703

Vy si hlavně hlídejte termín návštěvy pracáku ať nepřijdete o dávky.

+1/−1
20.4.2014 7:20

S85v64a72t11o12p39l73u43k 63S83i55l31n51ý 4842626379318

Váš život asi musí být hodně smutný a depresivní, když vaší jedinou činností na diskuzích je jen snaha druhé zesměšnit a shodit a tím si zvyšovat svoje nízké sebevědomí, že ;-)

0/−2
20.4.2014 21:23

S53v50a71t67o27p80l68u78k 96S87i21l17n89ý 4392516849398

To se najednou Putinofilům protáhly huby ;-) Je jasné, že rusové na východě Ukrajiny nesouhlasí s novou vládou, protože ta spíš nadržuje etnickým ukrajincům. Ale pod Putina prostě nechtějí, protože jsou si vědomi, že Putin by na ně tak jako tak kašlal. Tomu totiž o obyvatelstvo vůbec nejde. Tomu jde jen o moc a revizionismus.

+3/−1
20.4.2014 0:47

J66a44n67a 24N88o56v87á93k64o11v96á 5973453828575

nakonec se tady ještě dozvíme, že vlastně chtějí NATO a americké vojáky ;-D

+2/−1
20.4.2014 0:29

S30v33a57t68o83p14l32u14k 50S61i36l72n53ý 4132466219568

No, řekl bych, že velká část etnických Ukrajinců by radši bralo toho amerického než ruského ;-)

+4/−2
20.4.2014 0:49

S42t36a64n18i82s56l77a69v 91V73a23l95e90n22t70a 7166808306614

Tohle by si měl přečíst Borat české žurnalistiky pan Palata. Asi se mu zboří svět, protože na Jaceňuka tolik vsadil.

+2/−2
19.4.2014 23:40
Foto

J69a44r95o43s40l26a61v 61Š82v43á89b28í88k 5507643196283

To je překvapivé zjištění, už pomalu týden zde píši že oponenti jsou spíše "federalisté" než "separatisté", západní média od sebe navzájem opisují a tak došlo k nadužívání termínu "separatisté", jednoduše řečeno, jeden deník vypustil tento termín a ostatní honásledovala, v horším případě pouze překládala.

+6/−4
19.4.2014 22:43
Foto

J49a47r76o78s97l90a40v 19Š18v59á48b64í65k 5727823836403

Pane Dermíšku máte právo nesouhlasit s mým příspěvkem ale prosté mínus klikne s prominutím i dítě školou povinné, máte v rukávu kromě klikání i nějaký argument?

+2/−3
19.4.2014 22:49
Foto

S85t97á39ň31a 77K65o93m26o86r58o83u93s17o50v57á 3615873417829

Ono se nesmí plusovat a mínusovat? Vy sledujete kdo kam kliknul? No potěš koště :-/

+2/0
20.4.2014 13:45

P83e12t70r 52R65o33h31á66n22e96k 1263709177446

kdyby jste kouknul na video uvedené v článku, možná by jste pochopil o kom mluví jako o separatistech.

+1/−1
19.4.2014 22:54
Foto

J58a63r66o79s96l70a80v 81Š62v21á42b56í25k 5107193906133

Mám nasledováno ale díky za pramen moudrosti.

+1/−1
19.4.2014 23:25

L77á40ď98a 98V38r25a54n72ý 7968558988807

Nevím co čtete ale pod články o separatistech co jsem četl já byli vojenské oddíly s ruskými vlajkami u vládních budov. To asi nebyli ti federalisté, že?

+3/0
19.4.2014 23:40
Foto

V29o69j86t75e59c58h 85P89á81n90i69k 11S12r48. 5591201194187

Pánové,  máte na ty blbý kecy ještě něco přes hodinu. Pak začínají Velikonoce.

 Sociologové zjistili,  co všichni, kteří jsou znalí věci věděli již dávno. Je to šok pouze pro USA a EÚ.

 Vy.erte se na to - nekažte si svátky.;-D;-D;-D

+5/−3
19.4.2014 22:41

S30v56a31t92o48p39l18u44k 29S48i22l16n10ý 4242816109438

Přání otcem myšlenky, že ;-) Proč by to měl být šok pro USA a EU? Ti jasně tlačí na Jaceňuka, že musí vypsat řádné parlamentní volby. Spíš bych řekl, že je to velký šok pro Putina. On si myslel, že na východě budou z Moskvy stejně jásat jako na Krymu, ale to se spletl hoch ;-)

+1/−1
20.4.2014 0:53

A51l55o79i64s 51Š32í10m30a 1860693965965

To přesně to co navrhuje Putin. Odstoupení   samozvané vlády v Kyjevě a nové celoukrajinské volby.  Škoda, že tomu EU a USA brání podporováním samozvaného prezidenta a samozvané vlády.Rv

+8/−5
19.4.2014 22:37

J88a65r44o62s87l34a51v 59D35e31r57m67í25š38e47k 9778748909541

Pravdomluvný zlatoústý Putin něco navrhuje. To zas bude plné upřímnosti a nezištnosti a neoznačené domobrany. Nedivím se Vám, p. Šímo, že Vy mu fandíte.

Já na to však a patrně i většina slušných lidí, žaludek nemáme.

 Ze strany Rusů tam je od VŘSR jeden podraz za druhým i s nedávnou reklamou vybití Čečenska a voj. zabráním částí Gruzie. Opravdu máte pocit, že stanoviska, která tady deklamujete, nejsou  servilně proruská ? Čemu brání stanovisko EU a USA? Vystřílení Ukrajinců rusky mluvícími snajpry? Tomu říkáte škoda?

Zkuste si vybavit, kdy Moskva po r.1917 udělala něco dobrého. Celkem by mne to zajímalo, co to podle Vás je. Váš názor. Doufám, že jej máte. Pěkný večer. :-)

+3/−2
19.4.2014 23:00

B29ř11e15t17i64s38l52a78v 34Š30í72m61a 9684201462

Jaroslav Dermíšek

Nesouhlasím s p. Aloisem Šímou, ale nemohu ve všem souhlasit ani s Vámi. S názorem na Putina souhlas. Jen myslím, že není tak hloupej jako Hitler.;-D

Řeči o Moskvě od r. 1917 nejsou pravda, bolševická revoluce byla společnou akcí ukrajinských Židů, Rusů, Ukrajinců, Bělorusů, i Lenin se do vedení dostal náhodně, mnohem aktivnější byl Trockij.

+2/−4
19.4.2014 23:09

J40a81r77o52s21l89a39v 50D17e30r96m22í49š23e83k 9328548959241

V detailech se rozcházíme. Peněžní podpora německých špionů, mezi něž patřil i Lenin, Stalin a ostatní, byla asi jedna z těch podstatných náhod, která je vynesla do čelných pozic bolševiků. Pogrom, který pak rozpoutali po celé zemi, byl jen dokladem toho o co opravdu šlo. Vybít zde jakoukoliv populaci, jež by mohla zemi umožnit normální rozvoj. Proto koncentrační tábory, gulagy, proto hladomory. Proto i Katyň a pod. zvěrstva. Samozřejmě se  Rusové s tímto budou těžko vyrovnávat,

Se stejným problémem se museli vyrovnat i Němci po Hitlerovi.

Za hladomor na Ukrajině 1947 už např. Trockij nemohl. To už ho jiní bolševici ubezdušili.:-)

Víte, vůbec mi nevadí, že se teď bolševici  mezi sebou perou. Jsou v nenávisti už po generace povinně udržováni.

Všude však žijeme my, běžní lidé a já už ve svém věku nemám chuť přihlížet, jak se tady Rus se svými pohůnky stále roztahuje. Nikde Rusy nechtějí a já si myslím, že je správné, když je to tak i u nás v Čechách. Tady jsme doma my. A ne žádní bolševici a jejich kolaboranti. Ti by měli, za to co zde napáchali lozit kanály.

Omylem jsem Vám stiskl -. Omlouvám se. Pěkný večer a pěkné Velikonoce. :-)

+5/−1
19.4.2014 23:44

B76ř94e82t57i79s33l44a55v 27Š38í62m68a 9874561772

Domnívám se, že by se s minulostí měli vyrovnat i Ukrajinci a Bělorusové, podle toho, co vím z historie o začátcích bolševismu, nevěřím na vinu pouze u Rusů.

Např. nikdo z nás neví, jaké národnosti byli sovětští vojáni v Katyni.

Trockij jistě nemohl za hladomor na Ukrajině, protože ho Stalin nesnášel, ale  Stalinův hlavní ekonomický poradce byl také ukrajinský Žid a z jeho viny vznikl na Ukrajině a mezi kozáky v jižním Rusku hladomor. Ukrajina to prohlásila za cílenou genocidu ukrajinského národa, jenže to sice bylo cílené, ale nikoliv kvůli národnosti, ale proti sedlákům, kteří nechtěli do kolchozů. Zvýšili jim dodávky, lidé začali umírat hlady, ale Stalin s Kaganovičem proti tomu neudělali nic, nesnížili dodávky a nechali klidně lidi umírat dál.

To samozřejmě nevylučuje to, že Rusové jsou roztahovační.

Přeji pěkné Velikonoce. :-)

+1/−2
20.4.2014 0:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.