Diskuze

Mrtvých po havárii trajektu přibývá, kapitán čelí trestnímu stíhání

Počet potvrzených obětí z jihokorejského trajektu, který ve středu ráno ztroskotal se 475 lidmi na palubě nedaleko pobřeží Korejského poloostrova, se zvýšil z 18 na 28. Informovala o tom agentura Jonhap. Korejská policie zatkla kapitána plavidla, který loď opustil na záchranném člunu mezi prvními.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zastřelte ho, alespoň budou mít pozůstalí zadostiučinění.... R^R^R^

1 0
možnosti

J48a23n 26K35ř33í92ž

19. 4. 2014 7:04

Ano.

Další blb,kterému dali do rukou kormidlo.

Ale hlavně že byl na břehu mezi prvními!

0 0
možnosti

Jako obvykle, kapitán se zachránil a omlouvá se,zachránila se také většina posádky, jak mohou vůbec ještě žít s tak zatíženým svědomím s několika stovkami mladých lidí, kteří se utopili?

0 0
možnosti

Už druhý případ, kdy se potápí loď, není to v mžiku sekundy, je tam čas aby všichny vyskákaly ve vestách do moře a nějaký retardovaný kapitán vše nažene do lodi, ať počkají až se potopí. V Itálii by 98% pasažerů v klidu doplavalo k nedalekému břehu. Tady kdyby chvíli počkaly ve vestách u potápějící se lodi, tak lodě pro pomoc tam byli docela rychle, tak by nikdo neumrzl, nebo tak něco.

0 0
možnosti

J78i12ř65í 83Č17e17r62n39ý

18. 4. 2014 13:24

Zavelel vyskákat !  A sám šel příkladem.......

0 0
možnosti

F10i29l28i14p 29G71a68l61a64š

18. 4. 2014 11:05

Tak u kormidla určitě nebyl kapitán, pokud vím tak kormidlo obsluhuje kormidelník. Důstojníci (potažmo i kapitán) loď neřídí, oni dohlíží na řízení a vydávají povely.. Jestli s kormidlem kormidelník šmrdlal jak s vozem Rallye a ještě odpovědné osoby na lodi špatně ukotvili náklad, tak i kdyby na můstku byl kapitán a všichni důstojníci, tak by to stejně nic nezměnilo..

0 0
možnosti

Jasne, ale kdyby na mustlu byl kapitan, tak by predpokladam nenechal kormidelnika smrdlat jak s vozem rallye ... ;-D

0 0
možnosti

No, možná je to úplná blbost, ale hned mě napadlo (dokud se loď nepotopila), proč do lodi nevstopili vrchem, který byl nad vodou..? Udělat tam díru by snad nemusel bejt takovej problém.. Ale nejsem expert, možná to bylo nemožné..

1 2
možnosti

Tím by vypustili tu vzduchovou bublinu, co ho zaím drží aspoň kousek nad vodou...

2 0
možnosti

Prej to řídila 25 letá! ženská! To tedy tu italskou tragédii ještě překonává! Naprosto nepochopitelné.

1 2
možnosti

J61a11n 67M39o18d31r45ý

18. 4. 2014 10:38

Asi couvala.

1 3
možnosti

P32e26t21r 16F68e18i39g65l

18. 4. 2014 10:13

Scettino je jinej kádr...holku si pozval přímo na můstek...Korejec rovnou z můstku odešel...;-D

0 0
možnosti

A s takovými borci by Zeman rád u nás stavěl atomovou elektrárnu !

2 10
možnosti
Foto

P42e64t55r 82T79o57u20š36e10k

18. 4. 2014 10:07

s tim kapitánem nebo s těma potápěčema?

3 0
možnosti

proč ten vrak neodtáhnou ke břehu? aby se jim nepotopil, protože jediná šance je ve vyčnívající části. měli na to dva dny.....tam ještě někdo může být naživu a nedivím se že do vraku nejdou teď, protože existuje riziko potopení a kdo by tam šel?....

4 3
možnosti

Protože, vzhledem k tvaru lodě a části, která je již pod vodou, by jakýkoliv pokus o odtažení vedl k potopení lodi.

0 0
možnosti
Foto

100 let po Titanicu a furt se neumi provozovatele lodi pri havariich chovat jak by meli. To je ostuda. Te spolecnosti bych vzal licenci.

5 2
možnosti
Foto

Ano, ještě nikdo neví kolik bude nakonec obětí, nikdo neví co bylo příčinou nehody a co dělal kapitán, ale hlavně odebrat licenci... to je v tuto chvíli nejdůležitější...

Odebrat licenci společnosti by bylo jistě možné, ale pouze v případě, že by měla vinu na této nehodě. Pokud šlo o selhání kapitána či někoho z posádky není to rozhodně důvod pro odebrání licence...

Víte místo silných řečí bez většího přemýšlení je někdy lepší mlčet.

8 2
možnosti