Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mrtvých po havárii trajektu přibývá, kapitán čelí trestnímu stíhání

Počet potvrzených obětí z jihokorejského trajektu, který ve středu ráno ztroskotal se 475 lidmi na palubě nedaleko pobřeží Korejského poloostrova, se zvýšil z 18 na 28. Informovala o tom agentura Jonhap. Korejská policie zatkla kapitána plavidla, který loď opustil na záchranném člunu mezi prvními.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J76i73ř62í 68H66l28a56v59á40č57e83k 6114146446706

Zastřelte ho, alespoň budou mít pozůstalí zadostiučinění.... R^R^R^

+1/0
18.4.2014 22:49

J81a45n 15K98ř11í38ž 6105383325898

Ano.

Další blb,kterému dali do rukou kormidlo.

Ale hlavně že byl na břehu mezi prvními!

0/0
19.4.2014 7:04

V21ě92r86a 11B98e95n63o51v35á 9939970313

Jako obvykle, kapitán se zachránil a omlouvá se,zachránila se také většina posádky, jak mohou vůbec ještě žít s tak zatíženým svědomím s několika stovkami mladých lidí, kteří se utopili?

0/0
18.4.2014 16:11

M10i22c76h58a17l 31K54o46ž13i52n82a 3516486815889

Už druhý případ, kdy se potápí loď, není to v mžiku sekundy, je tam čas aby všichny vyskákaly ve vestách do moře a nějaký retardovaný kapitán vše nažene do lodi, ať počkají až se potopí. V Itálii by 98% pasažerů v klidu doplavalo k nedalekému břehu. Tady kdyby chvíli počkaly ve vestách u potápějící se lodi, tak lodě pro pomoc tam byli docela rychle, tak by nikdo neumrzl, nebo tak něco.

0/0
18.4.2014 11:05

J63i17ř36í 83Č86e60r69n70ý 7632156331

Zavelel vyskákat !  A sám šel příkladem.......

0/0
18.4.2014 13:24

V58ě62r10a 91B66e21n73o23v59á 9619960853

Nezavelel, on vyskočil a teď se omlouvá za to, že žije?

0/0
18.4.2014 16:12

J27a85k83u17b 32N38o78v74o25t19n12y 2818648397924

Doporučuji napsat Ježíškovi o Pravidla českého pravopisu. Hezký prodloužený výkend.

0/0
18.4.2014 18:45

A96n63e62t 24K57r24á63l42í71k88o92v30á 6537611645122

Teď nevim, jestli je to troll nebo jste fakt tak tupounkej :D

0/0
19.4.2014 15:25

F79i98l13i54p 17G85a54l60a61š 2327677164658

Tak u kormidla určitě nebyl kapitán, pokud vím tak kormidlo obsluhuje kormidelník. Důstojníci (potažmo i kapitán) loď neřídí, oni dohlíží na řízení a vydávají povely.. Jestli s kormidlem kormidelník šmrdlal jak s vozem Rallye a ještě odpovědné osoby na lodi špatně ukotvili náklad, tak i kdyby na můstku byl kapitán a všichni důstojníci, tak by to stejně nic nezměnilo..

0/0
18.4.2014 11:05

M64i46c39h52a63l 59P58o26n89o17c91n96ý 2414315521

Jasne, ale kdyby na mustlu byl kapitan, tak by predpokladam nenechal kormidelnika smrdlat jak s vozem rallye ... ;-D

0/0
18.4.2014 14:12

F29i58l78i70p 69G12a25l37a13š 2767707384568

Taky pravda ;-D

+1/0
18.4.2014 15:50

M96i58c21h84a20l 78M22i39l75l40e45r 9696662709582

kapitan pry nebyl v dobe puvodniho incidentu na mustku.To samo o sobe nic neznamena, nemusi tam byt porad, ale mel by tam byt kdyz se deje neco duleziteho.

0/0
18.4.2014 21:34

B56o83h95u37m25i83l 58F46l94a63n39e94l36k88a 8418932513734

No, možná je to úplná blbost, ale hned mě napadlo (dokud se loď nepotopila), proč do lodi nevstopili vrchem, který byl nad vodou..? Udělat tam díru by snad nemusel bejt takovej problém.. Ale nejsem expert, možná to bylo nemožné..

+1/−2
18.4.2014 10:56

Z48b47y76n77ě26k 65J94a60n84d57a 7103322855731

Tím by vypustili tu vzduchovou bublinu, co ho zaím drží aspoň kousek nad vodou...

+2/0
18.4.2014 11:08

R73a10d52e54k 40M74a73t27ě12j32k31a 8537263369482

Udělat díru kde a jak? Loď není jedna velká místnost, aby jste udělal díru a houknul na lidi, aby jí vylezli. V té čelové bulvě, která kouká nad hladinou, vážně žádní pasažéři nejsou! Udělejte tam díru a jde to ke dnu celé.

0/0
18.4.2014 11:15

M90i38c63h67a52l 11M74i96l70l35e94r 9156382209842

udela diru cim - sroubovakem? Sekerkou? Nic vic takova zachrana ceta v clunu pri sobe nema.

0/0
18.4.2014 21:36

F45r52a19n97t29i61š71e39k 71S29c30h31l20i37c85h87t12s 9375182831825

Prej to řídila 25 letá! ženská! To tedy tu italskou tragédii ještě překonává! Naprosto nepochopitelné.

+1/−2
18.4.2014 10:20

J13a60n 60M77o67d71r42ý 2683939327

Asi couvala.

+1/−3
18.4.2014 10:38

P64e28t81r 70F59e23i53g16l 5288693270352

Scettino je jinej kádr...holku si pozval přímo na můstek...Korejec rovnou z můstku odešel...;-D

0/0
18.4.2014 10:13

K81a64r97e47l 87V86o52v91e54s 1774418272739

A s takovými borci by Zeman rád u nás stavěl atomovou elektrárnu !

+2/−10
18.4.2014 9:11

P19e50t14r 96T95o52u57š11e69k 7160774148196

s tim kapitánem nebo s těma potápěčema?

+3/0
18.4.2014 10:07

P26a69v76e54l 52O85d45r24a73z18i85l 6234939117510

S žádnejma Korejcema, pan Voves je nějak mimo.

0/−1
18.4.2014 10:11

J29i22ř23í 24Z83á73h17o65r51a 5463215902239

R^alespoň z lítosti.

+1/0
18.4.2014 13:15

D26a65v93i31d 91A45u11l16i77c79k69ý 2557131795182

proč ten vrak neodtáhnou ke břehu? aby se jim nepotopil, protože jediná šance je ve vyčnívající části. měli na to dva dny.....tam ještě někdo může být naživu a nedivím se že do vraku nejdou teď, protože existuje riziko potopení a kdo by tam šel?....

+4/−3
18.4.2014 8:12

M97a83r83t81i37n 72V37o61t50a35v66a 6968348561595

Protože, vzhledem k tvaru lodě a části, která je již pod vodou, by jakýkoliv pokus o odtažení vedl k potopení lodi.

0/0
18.4.2014 9:08

J87a57n 63M52o78d72r11ý 2173429347

To myslíte vážně? Odtáhnout potopený trajekt? Víte, kolik v tuto chvíli váží s plným nákladem, stovkami lidí a naplněn vodou? Nevím, třeba desetitisíce tun? Čím to chcete po dně odtáhnout? Myslete, člověče a nechovejte se jak buran.

+1/0
18.4.2014 10:38

D54a47v49i14d 25A40u10l90i78c92k24ý 2837701645552

aaaaaa možná jsem buran, ale nevím jaká je hloubka momentálně pod tím vrakem :-) myslel jsem to tak že než čekat až se potopí úplně, tak ji přitáhnout tam kde si sedne na dno a nebudou muset do větší hloubky. tím by se i ten trajekt stabilizoval a neriskovali by potom životy potápěčů. toť vše. a neříkám aby to táhli po dně, ale na místo kde si vrak "sedne" na dno sám. nebo si myslíte že po tím vrakem už hloubka není? a pokud je tak stačí přivázat jakoukoliv vlečnou lo´d která pomalu trajekt odtáhne

0/0
18.4.2014 13:38

V28á41c47l70a14v 86M46a63i98x17n67e47r 7705550625601

Vzpomente si na COncordii, aby ji mohli odtahnout a odplout s ni, museli ji vyzvednout nad hladinu a trvalo pres rok priprav a pak tyden realizace ... tak proto to nejde zde, lod je mooco tezka a neplave ... A jelikoz se uplne nepotopila, tak proste nevite, jestli by manipulace s ni neznamenala okamzite potopeni a nenavratnou ztratu ...

0/0
18.4.2014 11:17

D44a79v66i96d 72A46u82l56i21c82k35ý 2687101415562

no to nevím, byla to je otázka do diskuze :-) a takhle budou čekat až se potopí úplně? pokud jsou v tom trupu ještě živý lidé, tak s úplným potopením ztratí veškerou naději.

0/0
18.4.2014 13:39

M19i91c47h90a35l 46M18i35l65l17e76r 9926512649952

nad vodou neni NIC

0/0
18.4.2014 21:37
Foto

G30e33o80r30g76i11s 23F53a72s92u71l47i39s 1566763533

100 let po Titanicu a furt se neumi provozovatele lodi pri havariich chovat jak by meli. To je ostuda. Te spolecnosti bych vzal licenci.

+5/−2
18.4.2014 7:20

M25i17c80h31a38l 44S89e54m82r50á38d 3122116527229

Ano, ještě nikdo neví kolik bude nakonec obětí, nikdo neví co bylo příčinou nehody a co dělal kapitán, ale hlavně odebrat licenci... to je v tuto chvíli nejdůležitější...

Odebrat licenci společnosti by bylo jistě možné, ale pouze v případě, že by měla vinu na této nehodě. Pokud šlo o selhání kapitána či někoho z posádky není to rozhodně důvod pro odebrání licence...

Víte místo silných řečí bez většího přemýšlení je někdy lepší mlčet.

+8/−2
18.4.2014 7:45
Foto

G11e36o43r80g21i25s 37F48a83s71u62l89i24s 1816303113

No vzhledem k úrovni internetových diskusí by na fórech v tom případě muselo být jen ticho a prázdno. :-)

A nyní dovolte ještě jednu poznámku, než se tedy úplně odmlčím. Kdybyste byl rodič někoho z obětí, možná byste tak vstřícný nebyl. 

Já jen reagoval naštvaně na to, že kapitán jako jeden z prvních utíká z lodi, že se podařilo vypravit údajně jen jediný záchranný člun! (z asi 50) a z toho, že instrukce byly - nehýbat se, zůstat na místě a až když jde loď ke dnu, tak "Naskákejte do vody". Díky za takové rady. Jestli společnost zaměstnává takové posádky, pak si asi licenci (dle mého skromného názoru) nezaslouží. A nyní už tedy raději mlčím pane Michale.

+3/0
18.4.2014 9:23

J54a43n 77P41a13v95e80l 8543902308796

Zkusil jste si přečíst proč tak posádka rozhodla? On to je dost možná standardní postup (krom toho kapitána)

0/0
18.4.2014 9:28

R77a63d10e86k 19M91a80t56ě19j90k72a 8147903349922

Pokud se loď ihned naklonila, jsou vám čluny k ničemu, protože už k nim nedojdete. Jen dostat se z kajuty musí být v tu chvíli neuvěřitelně obtížné. Tam je těžké jakkoliv pomoci.

+1/0
18.4.2014 11:06

L97á11ď37a 89M55a76l51ý 5467416315555

Mořskej vlk promluvil.

0/−5
18.4.2014 8:32
Foto

G60e91o30r58g78i79s 34F15a45s66u37l62i71s 1276193903

To si piš, jinak mi taky říkají Jack Sparrow.

+2/0
18.4.2014 9:23

M94i17c55h42a49l 50P56o28n38o18c59n98ý 2334275711

Jasne, kapitan nebo kormidelnik to pohnoji a zavres kvuli tomu celou firmu a vyhazis lidi ...

0/0
18.4.2014 15:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.