Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mrtvých po havárii trajektu přibývá, kapitán čelí trestnímu stíhání

Počet potvrzených obětí z jihokorejského trajektu, který ve středu ráno ztroskotal se 475 lidmi na palubě nedaleko pobřeží Korejského poloostrova, se zvýšil z 18 na 28. Informovala o tom agentura Jonhap. Korejská policie zatkla kapitána plavidla, který loď opustil na záchranném člunu mezi prvními.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J78i90ř81í 13H61l26a34v30á38č11e39k 6744746466666

Zastřelte ho, alespoň budou mít pozůstalí zadostiučinění.... R^R^R^

+1/0
18.4.2014 22:49

J65a41n 67K83ř15í29ž 6495823835938

Ano.

Další blb,kterému dali do rukou kormidlo.

Ale hlavně že byl na břehu mezi prvními!

0/0
19.4.2014 7:04

V72ě22r92a 17B34e69n34o63v63á 7677410705729

Jako obvykle, kapitán se zachránil a omlouvá se,zachránila se také většina posádky, jak mohou vůbec ještě žít s tak zatíženým svědomím s několika stovkami mladých lidí, kteří se utopili?

0/0
18.4.2014 16:11

M55i39c87h12a26l 69K58o13ž76i59n48a 3606206385119

Už druhý případ, kdy se potápí loď, není to v mžiku sekundy, je tam čas aby všichny vyskákaly ve vestách do moře a nějaký retardovaný kapitán vše nažene do lodi, ať počkají až se potopí. V Itálii by 98% pasažerů v klidu doplavalo k nedalekému břehu. Tady kdyby chvíli počkaly ve vestách u potápějící se lodi, tak lodě pro pomoc tam byli docela rychle, tak by nikdo neumrzl, nebo tak něco.

0/0
18.4.2014 11:05

J24i91ř38í 18Č97e18r88n13ý 7412226131

Zavelel vyskákat !  A sám šel příkladem.......

0/0
18.4.2014 13:24

V15ě21r20a 77B35e93n68o22v53á 7267260325229

Nezavelel, on vyskočil a teď se omlouvá za to, že žije?

0/0
18.4.2014 16:12

J35a90k94u62b 53N56o23v41o33t49n71y 2388328727634

Doporučuji napsat Ježíškovi o Pravidla českého pravopisu. Hezký prodloužený výkend.

0/0
18.4.2014 18:45

A65n35e56t 88K23r39á53l91í65k80o23v65á 6517261565962

Teď nevim, jestli je to troll nebo jste fakt tak tupounkej :D

0/0
19.4.2014 15:25

F74i16l94i72p 27G92a49l87a65š 2887987814708

Tak u kormidla určitě nebyl kapitán, pokud vím tak kormidlo obsluhuje kormidelník. Důstojníci (potažmo i kapitán) loď neřídí, oni dohlíží na řízení a vydávají povely.. Jestli s kormidlem kormidelník šmrdlal jak s vozem Rallye a ještě odpovědné osoby na lodi špatně ukotvili náklad, tak i kdyby na můstku byl kapitán a všichni důstojníci, tak by to stejně nic nezměnilo..

0/0
18.4.2014 11:05

M48i48c12h31a15l 55P27o69n37o19c82n80ý 2984385811

Jasne, ale kdyby na mustlu byl kapitan, tak by predpokladam nenechal kormidelnika smrdlat jak s vozem rallye ... ;-D

0/0
18.4.2014 14:12

F39i89l71i25p 75G52a95l32a37š 2107457724848

Taky pravda ;-D

+1/0
18.4.2014 15:50

M67i33c33h39a70l 30M27i41l20l44e45r 9696382369472

kapitan pry nebyl v dobe puvodniho incidentu na mustku.To samo o sobe nic neznamena, nemusi tam byt porad, ale mel by tam byt kdyz se deje neco duleziteho.

0/0
18.4.2014 21:34

B95o21h90u28m63i67l 57F74l27a83n15e28l52k26a 8738312683824

No, možná je to úplná blbost, ale hned mě napadlo (dokud se loď nepotopila), proč do lodi nevstopili vrchem, který byl nad vodou..? Udělat tam díru by snad nemusel bejt takovej problém.. Ale nejsem expert, možná to bylo nemožné..

+1/−2
18.4.2014 10:56

Z41b12y13n85ě52k 20J77a21n50d29a 7553362545461

Tím by vypustili tu vzduchovou bublinu, co ho zaím drží aspoň kousek nad vodou...

+2/0
18.4.2014 11:08

R25a57d35e25k 18M27a18t27ě19j57k16a 8557643119742

Udělat díru kde a jak? Loď není jedna velká místnost, aby jste udělal díru a houknul na lidi, aby jí vylezli. V té čelové bulvě, která kouká nad hladinou, vážně žádní pasažéři nejsou! Udělejte tam díru a jde to ke dnu celé.

0/0
18.4.2014 11:15

M25i45c22h76a86l 95M34i44l20l68e80r 9496522279382

udela diru cim - sroubovakem? Sekerkou? Nic vic takova zachrana ceta v clunu pri sobe nema.

0/0
18.4.2014 21:36

F29r90a38n68t13i93š89e58k 22S50c73h24l91i54c79h96t54s 9755462351825

Prej to řídila 25 letá! ženská! To tedy tu italskou tragédii ještě překonává! Naprosto nepochopitelné.

+1/−2
18.4.2014 10:20

J42a58n 67M49o89d23r25ý 2563379767

Asi couvala.

+1/−3
18.4.2014 10:38

P65e10t80r 38F25e26i95g97l 5808343860102

Scettino je jinej kádr...holku si pozval přímo na můstek...Korejec rovnou z můstku odešel...;-D

0/0
18.4.2014 10:13

K35a22r81e42l 88V40o70v35e73s 1164918552859

A s takovými borci by Zeman rád u nás stavěl atomovou elektrárnu !

+2/−10
18.4.2014 9:11

P41e70t28r 23T79o73u11š83e73k 7180244208266

s tim kapitánem nebo s těma potápěčema?

+3/0
18.4.2014 10:07

P57a77v64e10l 94O42d33r54a67z56i34l 6844859127130

S žádnejma Korejcema, pan Voves je nějak mimo.

0/−1
18.4.2014 10:11

J58i17ř34í 51Z82á54h77o84r10a 5593855262609

R^alespoň z lítosti.

+1/0
18.4.2014 13:15

D67a31v72i75d 89A77u94l50i91c59k53ý 2177261595652

proč ten vrak neodtáhnou ke břehu? aby se jim nepotopil, protože jediná šance je ve vyčnívající části. měli na to dva dny.....tam ještě někdo může být naživu a nedivím se že do vraku nejdou teď, protože existuje riziko potopení a kdo by tam šel?....

+4/−3
18.4.2014 8:12

M55a88r25t81i69n 58V16o85t73a80v35a 6788928641495

Protože, vzhledem k tvaru lodě a části, která je již pod vodou, by jakýkoliv pokus o odtažení vedl k potopení lodi.

0/0
18.4.2014 9:08

J19a25n 71M49o10d35r61ý 2183949337

To myslíte vážně? Odtáhnout potopený trajekt? Víte, kolik v tuto chvíli váží s plným nákladem, stovkami lidí a naplněn vodou? Nevím, třeba desetitisíce tun? Čím to chcete po dně odtáhnout? Myslete, člověče a nechovejte se jak buran.

+1/0
18.4.2014 10:38

D17a18v25i74d 96A75u38l28i28c54k70ý 2697431905552

aaaaaa možná jsem buran, ale nevím jaká je hloubka momentálně pod tím vrakem :-) myslel jsem to tak že než čekat až se potopí úplně, tak ji přitáhnout tam kde si sedne na dno a nebudou muset do větší hloubky. tím by se i ten trajekt stabilizoval a neriskovali by potom životy potápěčů. toť vše. a neříkám aby to táhli po dně, ale na místo kde si vrak "sedne" na dno sám. nebo si myslíte že po tím vrakem už hloubka není? a pokud je tak stačí přivázat jakoukoliv vlečnou lo´d která pomalu trajekt odtáhne

0/0
18.4.2014 13:38

V60á45c97l94a63v 97M12a85i51x49n37e44r 7755580405921

Vzpomente si na COncordii, aby ji mohli odtahnout a odplout s ni, museli ji vyzvednout nad hladinu a trvalo pres rok priprav a pak tyden realizace ... tak proto to nejde zde, lod je mooco tezka a neplave ... A jelikoz se uplne nepotopila, tak proste nevite, jestli by manipulace s ni neznamenala okamzite potopeni a nenavratnou ztratu ...

0/0
18.4.2014 11:17

D79a29v57i61d 49A89u20l76i14c96k60ý 2737191775482

no to nevím, byla to je otázka do diskuze :-) a takhle budou čekat až se potopí úplně? pokud jsou v tom trupu ještě živý lidé, tak s úplným potopením ztratí veškerou naději.

0/0
18.4.2014 13:39

M81i80c93h48a88l 63M23i41l35l15e32r 9736342689402

nad vodou neni NIC

0/0
18.4.2014 21:37
Foto

G61e68o87r60g89i50s 84F38a15s69u35l31i89s 1666463373

100 let po Titanicu a furt se neumi provozovatele lodi pri havariich chovat jak by meli. To je ostuda. Te spolecnosti bych vzal licenci.

+5/−2
18.4.2014 7:20

M75i72c10h55a63l 81S19e50m39r66á87d 3322566277269

Ano, ještě nikdo neví kolik bude nakonec obětí, nikdo neví co bylo příčinou nehody a co dělal kapitán, ale hlavně odebrat licenci... to je v tuto chvíli nejdůležitější...

Odebrat licenci společnosti by bylo jistě možné, ale pouze v případě, že by měla vinu na této nehodě. Pokud šlo o selhání kapitána či někoho z posádky není to rozhodně důvod pro odebrání licence...

Víte místo silných řečí bez většího přemýšlení je někdy lepší mlčet.

+8/−2
18.4.2014 7:45
Foto

G84e17o72r45g91i85s 57F87a97s95u52l87i77s 1636423323

No vzhledem k úrovni internetových diskusí by na fórech v tom případě muselo být jen ticho a prázdno. :-)

A nyní dovolte ještě jednu poznámku, než se tedy úplně odmlčím. Kdybyste byl rodič někoho z obětí, možná byste tak vstřícný nebyl. 

Já jen reagoval naštvaně na to, že kapitán jako jeden z prvních utíká z lodi, že se podařilo vypravit údajně jen jediný záchranný člun! (z asi 50) a z toho, že instrukce byly - nehýbat se, zůstat na místě a až když jde loď ke dnu, tak "Naskákejte do vody". Díky za takové rady. Jestli společnost zaměstnává takové posádky, pak si asi licenci (dle mého skromného názoru) nezaslouží. A nyní už tedy raději mlčím pane Michale.

+3/0
18.4.2014 9:23

J73a87n 76P55a10v34e23l 8763792588466

Zkusil jste si přečíst proč tak posádka rozhodla? On to je dost možná standardní postup (krom toho kapitána)

0/0
18.4.2014 9:28

R30a33d62e62k 80M87a53t49ě23j27k31a 8547513289842

Pokud se loď ihned naklonila, jsou vám čluny k ničemu, protože už k nim nedojdete. Jen dostat se z kajuty musí být v tu chvíli neuvěřitelně obtížné. Tam je těžké jakkoliv pomoci.

+1/0
18.4.2014 11:06

L12á58ď20a 92M40a86l96ý 5437236445785

Mořskej vlk promluvil.

0/−5
18.4.2014 8:32
Foto

G70e26o60r92g94i65s 43F48a36s63u44l43i70s 1106343243

To si piš, jinak mi taky říkají Jack Sparrow.

+2/0
18.4.2014 9:23

M28i15c52h42a35l 37P24o31n63o66c85n27ý 2594335891

Jasne, kapitan nebo kormidelnik to pohnoji a zavres kvuli tomu celou firmu a vyhazis lidi ...

0/0
18.4.2014 15:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.