Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mrtvých po havárii trajektu přibývá, kapitán čelí trestnímu stíhání

Počet potvrzených obětí z jihokorejského trajektu, který ve středu ráno ztroskotal se 475 lidmi na palubě nedaleko pobřeží Korejského poloostrova, se zvýšil z 18 na 28. Informovala o tom agentura Jonhap. Korejská policie zatkla kapitána plavidla, který loď opustil na záchranném člunu mezi prvními.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J78i48ř80í 52H19l36a13v70á41č38e92k 6604646506896

Zastřelte ho, alespoň budou mít pozůstalí zadostiučinění.... R^R^R^

+1/0
18.4.2014 22:49

J14a54n 84K80ř84í27ž 6745893335668

Ano.

Další blb,kterému dali do rukou kormidlo.

Ale hlavně že byl na břehu mezi prvními!

0/0
19.4.2014 7:04

V69ě87r88a 85B69e96n28o62v28á 9739270513

Jako obvykle, kapitán se zachránil a omlouvá se,zachránila se také většina posádky, jak mohou vůbec ještě žít s tak zatíženým svědomím s několika stovkami mladých lidí, kteří se utopili?

0/0
18.4.2014 16:11

M64i77c58h11a30l 24K31o67ž17i60n69a 3886796325869

Už druhý případ, kdy se potápí loď, není to v mžiku sekundy, je tam čas aby všichny vyskákaly ve vestách do moře a nějaký retardovaný kapitán vše nažene do lodi, ať počkají až se potopí. V Itálii by 98% pasažerů v klidu doplavalo k nedalekému břehu. Tady kdyby chvíli počkaly ve vestách u potápějící se lodi, tak lodě pro pomoc tam byli docela rychle, tak by nikdo neumrzl, nebo tak něco.

0/0
18.4.2014 11:05

J66i70ř13í 58Č57e85r49n48ý 7242836711

Zavelel vyskákat !  A sám šel příkladem.......

0/0
18.4.2014 13:24

V73ě97r46a 76B72e60n48o75v36á 9789640123

Nezavelel, on vyskočil a teď se omlouvá za to, že žije?

0/0
18.4.2014 16:12

J53a32k26u15b 98N97o18v63o82t40n57y 2588688257404

Doporučuji napsat Ježíškovi o Pravidla českého pravopisu. Hezký prodloužený výkend.

0/0
18.4.2014 18:45

A11n26e63t 73K39r88á50l32í30k39o87v18á 6507131945172

Teď nevim, jestli je to troll nebo jste fakt tak tupounkej :D

0/0
19.4.2014 15:25

F12i67l59i35p 40G79a50l50a15š 2307887104268

Tak u kormidla určitě nebyl kapitán, pokud vím tak kormidlo obsluhuje kormidelník. Důstojníci (potažmo i kapitán) loď neřídí, oni dohlíží na řízení a vydávají povely.. Jestli s kormidlem kormidelník šmrdlal jak s vozem Rallye a ještě odpovědné osoby na lodi špatně ukotvili náklad, tak i kdyby na můstku byl kapitán a všichni důstojníci, tak by to stejně nic nezměnilo..

0/0
18.4.2014 11:05

M48i76c60h41a59l 32P22o62n48o75c61n30ý 2124855271

Jasne, ale kdyby na mustlu byl kapitan, tak by predpokladam nenechal kormidelnika smrdlat jak s vozem rallye ... ;-D

0/0
18.4.2014 14:12

F89i56l14i67p 74G38a88l98a43š 2847607604748

Taky pravda ;-D

+1/0
18.4.2014 15:50

M58i52c50h88a33l 83M52i78l56l58e27r 9906422689362

kapitan pry nebyl v dobe puvodniho incidentu na mustku.To samo o sobe nic neznamena, nemusi tam byt porad, ale mel by tam byt kdyz se deje neco duleziteho.

0/0
18.4.2014 21:34

B15o39h33u54m62i59l 92F10l62a24n70e37l49k43a 8758802973564

No, možná je to úplná blbost, ale hned mě napadlo (dokud se loď nepotopila), proč do lodi nevstopili vrchem, který byl nad vodou..? Udělat tam díru by snad nemusel bejt takovej problém.. Ale nejsem expert, možná to bylo nemožné..

+1/−2
18.4.2014 10:56

Z63b19y97n86ě38k 45J58a16n69d40a 7393232355151

Tím by vypustili tu vzduchovou bublinu, co ho zaím drží aspoň kousek nad vodou...

+2/0
18.4.2014 11:08

R12a82d68e19k 39M96a10t81ě57j89k36a 8277953449182

Udělat díru kde a jak? Loď není jedna velká místnost, aby jste udělal díru a houknul na lidi, aby jí vylezli. V té čelové bulvě, která kouká nad hladinou, vážně žádní pasažéři nejsou! Udělejte tam díru a jde to ke dnu celé.

0/0
18.4.2014 11:15

M13i75c59h70a37l 32M70i49l76l92e73r 9486912289632

udela diru cim - sroubovakem? Sekerkou? Nic vic takova zachrana ceta v clunu pri sobe nema.

0/0
18.4.2014 21:36

F86r36a18n68t53i79š33e45k 82S97c73h15l28i70c68h42t11s 9505122931805

Prej to řídila 25 letá! ženská! To tedy tu italskou tragédii ještě překonává! Naprosto nepochopitelné.

+1/−2
18.4.2014 10:20

J68a85n 12M44o62d15r75ý 2453909147

Asi couvala.

+1/−3
18.4.2014 10:38

P80e28t69r 62F28e57i51g64l 5838663910612

Scettino je jinej kádr...holku si pozval přímo na můstek...Korejec rovnou z můstku odešel...;-D

0/0
18.4.2014 10:13

K95a31r14e98l 79V44o91v33e45s 1974478942119

A s takovými borci by Zeman rád u nás stavěl atomovou elektrárnu !

+2/−10
18.4.2014 9:11

P34e72t16r 47T13o87u54š77e26k 7550444648526

s tim kapitánem nebo s těma potápěčema?

+3/0
18.4.2014 10:07

P21a90v45e65l 45O11d28r71a63z96i45l 6824709827210

S žádnejma Korejcema, pan Voves je nějak mimo.

0/−1
18.4.2014 10:11

J54i16ř43í 33Z68á38h55o51r13a 5603945212249

R^alespoň z lítosti.

+1/0
18.4.2014 13:15

D44a49v85i48d 56A67u53l55i67c10k95ý 2297321465362

proč ten vrak neodtáhnou ke břehu? aby se jim nepotopil, protože jediná šance je ve vyčnívající části. měli na to dva dny.....tam ještě někdo může být naživu a nedivím se že do vraku nejdou teď, protože existuje riziko potopení a kdo by tam šel?....

+4/−3
18.4.2014 8:12

M36a32r76t29i76n 10V71o82t31a75v36a 6958688861835

Protože, vzhledem k tvaru lodě a části, která je již pod vodou, by jakýkoliv pokus o odtažení vedl k potopení lodi.

0/0
18.4.2014 9:08

J69a33n 86M82o31d77r58ý 2883249277

To myslíte vážně? Odtáhnout potopený trajekt? Víte, kolik v tuto chvíli váží s plným nákladem, stovkami lidí a naplněn vodou? Nevím, třeba desetitisíce tun? Čím to chcete po dně odtáhnout? Myslete, člověče a nechovejte se jak buran.

+1/0
18.4.2014 10:38

D37a53v54i19d 23A11u31l11i28c28k36ý 2417281215522

aaaaaa možná jsem buran, ale nevím jaká je hloubka momentálně pod tím vrakem :-) myslel jsem to tak že než čekat až se potopí úplně, tak ji přitáhnout tam kde si sedne na dno a nebudou muset do větší hloubky. tím by se i ten trajekt stabilizoval a neriskovali by potom životy potápěčů. toť vše. a neříkám aby to táhli po dně, ale na místo kde si vrak "sedne" na dno sám. nebo si myslíte že po tím vrakem už hloubka není? a pokud je tak stačí přivázat jakoukoliv vlečnou lo´d která pomalu trajekt odtáhne

0/0
18.4.2014 13:38

V61á28c20l21a59v 98M65a70i96x75n19e45r 7105680775471

Vzpomente si na COncordii, aby ji mohli odtahnout a odplout s ni, museli ji vyzvednout nad hladinu a trvalo pres rok priprav a pak tyden realizace ... tak proto to nejde zde, lod je mooco tezka a neplave ... A jelikoz se uplne nepotopila, tak proste nevite, jestli by manipulace s ni neznamenala okamzite potopeni a nenavratnou ztratu ...

0/0
18.4.2014 11:17

D18a58v91i32d 54A61u68l30i53c35k77ý 2497601525502

no to nevím, byla to je otázka do diskuze :-) a takhle budou čekat až se potopí úplně? pokud jsou v tom trupu ještě živý lidé, tak s úplným potopením ztratí veškerou naději.

0/0
18.4.2014 13:39

M22i44c31h13a66l 47M39i25l60l65e56r 9786102779102

nad vodou neni NIC

0/0
18.4.2014 21:37
Foto

G62e32o80r20g76i48s 95F65a89s92u97l65i84s 1806583153

100 let po Titanicu a furt se neumi provozovatele lodi pri havariich chovat jak by meli. To je ostuda. Te spolecnosti bych vzal licenci.

+5/−2
18.4.2014 7:20

M55i63c73h24a95l 11S39e18m92r97á36d 3752756607899

Ano, ještě nikdo neví kolik bude nakonec obětí, nikdo neví co bylo příčinou nehody a co dělal kapitán, ale hlavně odebrat licenci... to je v tuto chvíli nejdůležitější...

Odebrat licenci společnosti by bylo jistě možné, ale pouze v případě, že by měla vinu na této nehodě. Pokud šlo o selhání kapitána či někoho z posádky není to rozhodně důvod pro odebrání licence...

Víte místo silných řečí bez většího přemýšlení je někdy lepší mlčet.

+8/−2
18.4.2014 7:45
Foto

G29e90o12r96g39i82s 14F54a55s53u37l15i10s 1616573653

No vzhledem k úrovni internetových diskusí by na fórech v tom případě muselo být jen ticho a prázdno. :-)

A nyní dovolte ještě jednu poznámku, než se tedy úplně odmlčím. Kdybyste byl rodič někoho z obětí, možná byste tak vstřícný nebyl. 

Já jen reagoval naštvaně na to, že kapitán jako jeden z prvních utíká z lodi, že se podařilo vypravit údajně jen jediný záchranný člun! (z asi 50) a z toho, že instrukce byly - nehýbat se, zůstat na místě a až když jde loď ke dnu, tak "Naskákejte do vody". Díky za takové rady. Jestli společnost zaměstnává takové posádky, pak si asi licenci (dle mého skromného názoru) nezaslouží. A nyní už tedy raději mlčím pane Michale.

+3/0
18.4.2014 9:23

J55a47n 10P24a35v62e13l 8603922728276

Zkusil jste si přečíst proč tak posádka rozhodla? On to je dost možná standardní postup (krom toho kapitána)

0/0
18.4.2014 9:28

R78a22d29e89k 38M12a77t74ě81j83k29a 8317233109182

Pokud se loď ihned naklonila, jsou vám čluny k ničemu, protože už k nim nedojdete. Jen dostat se z kajuty musí být v tu chvíli neuvěřitelně obtížné. Tam je těžké jakkoliv pomoci.

+1/0
18.4.2014 11:06

L85á90ď11a 77M59a36l51ý 5877756605345

Mořskej vlk promluvil.

0/−5
18.4.2014 8:32
Foto

G36e25o39r19g33i21s 14F91a35s64u24l35i36s 1346783723

To si piš, jinak mi taky říkají Jack Sparrow.

+2/0
18.4.2014 9:23

M46i33c34h98a16l 16P76o22n59o24c22n89ý 2364335531

Jasne, kapitan nebo kormidelnik to pohnoji a zavres kvuli tomu celou firmu a vyhazis lidi ...

0/0
18.4.2014 15:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.