Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mrtvých po havárii trajektu přibývá, kapitán čelí trestnímu stíhání

Počet potvrzených obětí z jihokorejského trajektu, který ve středu ráno ztroskotal se 475 lidmi na palubě nedaleko pobřeží Korejského poloostrova, se zvýšil z 18 na 28. Informovala o tom agentura Jonhap. Korejská policie zatkla kapitána plavidla, který loď opustil na záchranném člunu mezi prvními.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J98i18ř71í 56H74l52a10v36á48č76e54k 6554546606126

Zastřelte ho, alespoň budou mít pozůstalí zadostiučinění.... R^R^R^

+1/0
18.4.2014 22:49

J90a52n 30K66ř13í70ž 6725273495448

Ano.

Další blb,kterému dali do rukou kormidlo.

Ale hlavně že byl na břehu mezi prvními!

0/0
19.4.2014 7:04

V62ě66r94a 40B19e34n17o77v60á 7407730485249

Jako obvykle, kapitán se zachránil a omlouvá se,zachránila se také většina posádky, jak mohou vůbec ještě žít s tak zatíženým svědomím s několika stovkami mladých lidí, kteří se utopili?

0/0
18.4.2014 16:11

M47i47c94h77a90l 82K69o83ž39i55n60a 3796496155279

Už druhý případ, kdy se potápí loď, není to v mžiku sekundy, je tam čas aby všichny vyskákaly ve vestách do moře a nějaký retardovaný kapitán vše nažene do lodi, ať počkají až se potopí. V Itálii by 98% pasažerů v klidu doplavalo k nedalekému břehu. Tady kdyby chvíli počkaly ve vestách u potápějící se lodi, tak lodě pro pomoc tam byli docela rychle, tak by nikdo neumrzl, nebo tak něco.

0/0
18.4.2014 11:05

J95i66ř35í 90Č31e22r22n84ý 7142956391

Zavelel vyskákat !  A sám šel příkladem.......

0/0
18.4.2014 13:24

V52ě47r76a 93B30e38n52o37v81á 7297170915809

Nezavelel, on vyskočil a teď se omlouvá za to, že žije?

0/0
18.4.2014 16:12

J44a79k59u33b 20N44o59v68o28t88n81y 2928148817264

Doporučuji napsat Ježíškovi o Pravidla českého pravopisu. Hezký prodloužený výkend.

0/0
18.4.2014 18:45

A11n34e61t 90K80r61á39l31í17k44o35v32á 6377211335972

Teď nevim, jestli je to troll nebo jste fakt tak tupounkej :D

0/0
19.4.2014 15:25

F87i73l54i56p 50G61a88l73a68š 2467697344588

Tak u kormidla určitě nebyl kapitán, pokud vím tak kormidlo obsluhuje kormidelník. Důstojníci (potažmo i kapitán) loď neřídí, oni dohlíží na řízení a vydávají povely.. Jestli s kormidlem kormidelník šmrdlal jak s vozem Rallye a ještě odpovědné osoby na lodi špatně ukotvili náklad, tak i kdyby na můstku byl kapitán a všichni důstojníci, tak by to stejně nic nezměnilo..

0/0
18.4.2014 11:05

M93i10c26h55a35l 35P56o67n25o21c28n14ý 2574515871

Jasne, ale kdyby na mustlu byl kapitan, tak by predpokladam nenechal kormidelnika smrdlat jak s vozem rallye ... ;-D

0/0
18.4.2014 14:12

F84i22l32i56p 93G89a93l28a58š 2357747494458

Taky pravda ;-D

+1/0
18.4.2014 15:50

M86i31c43h90a15l 72M22i43l19l75e11r 9856762399722

kapitan pry nebyl v dobe puvodniho incidentu na mustku.To samo o sobe nic neznamena, nemusi tam byt porad, ale mel by tam byt kdyz se deje neco duleziteho.

0/0
18.4.2014 21:34

B62o36h51u92m20i11l 88F56l24a23n39e67l10k81a 8668302593854

No, možná je to úplná blbost, ale hned mě napadlo (dokud se loď nepotopila), proč do lodi nevstopili vrchem, který byl nad vodou..? Udělat tam díru by snad nemusel bejt takovej problém.. Ale nejsem expert, možná to bylo nemožné..

+1/−2
18.4.2014 10:56

Z21b79y93n76ě36k 97J84a39n53d75a 7453302705271

Tím by vypustili tu vzduchovou bublinu, co ho zaím drží aspoň kousek nad vodou...

+2/0
18.4.2014 11:08

R59a31d65e31k 82M81a39t43ě97j73k29a 8777743149222

Udělat díru kde a jak? Loď není jedna velká místnost, aby jste udělal díru a houknul na lidi, aby jí vylezli. V té čelové bulvě, která kouká nad hladinou, vážně žádní pasažéři nejsou! Udělejte tam díru a jde to ke dnu celé.

0/0
18.4.2014 11:15

M61i51c55h50a98l 65M58i77l85l98e52r 9176792569222

udela diru cim - sroubovakem? Sekerkou? Nic vic takova zachrana ceta v clunu pri sobe nema.

0/0
18.4.2014 21:36

F21r92a52n22t17i78š25e45k 46S77c56h76l81i29c56h57t33s 9795272901345

Prej to řídila 25 letá! ženská! To tedy tu italskou tragédii ještě překonává! Naprosto nepochopitelné.

+1/−2
18.4.2014 10:20

J88a79n 70M60o10d52r79ý 2313399747

Asi couvala.

+1/−3
18.4.2014 10:38

P58e86t84r 62F36e35i62g95l 5428453160182

Scettino je jinej kádr...holku si pozval přímo na můstek...Korejec rovnou z můstku odešel...;-D

0/0
18.4.2014 10:13

K72a51r88e76l 58V38o50v29e36s 1624648872319

A s takovými borci by Zeman rád u nás stavěl atomovou elektrárnu !

+2/−10
18.4.2014 9:11

P23e80t60r 16T36o45u23š16e12k 7970884958656

s tim kapitánem nebo s těma potápěčema?

+3/0
18.4.2014 10:07

P32a69v82e83l 54O28d79r16a28z71i33l 6924509797200

S žádnejma Korejcema, pan Voves je nějak mimo.

0/−1
18.4.2014 10:11

J47i94ř31í 96Z40á22h54o11r89a 5153105922129

R^alespoň z lítosti.

+1/0
18.4.2014 13:15

D69a53v98i79d 92A17u28l58i52c78k19ý 2687511165612

proč ten vrak neodtáhnou ke břehu? aby se jim nepotopil, protože jediná šance je ve vyčnívající části. měli na to dva dny.....tam ještě někdo může být naživu a nedivím se že do vraku nejdou teď, protože existuje riziko potopení a kdo by tam šel?....

+4/−3
18.4.2014 8:12

M87a82r43t93i42n 95V64o13t67a97v35a 6178778681925

Protože, vzhledem k tvaru lodě a části, která je již pod vodou, by jakýkoliv pokus o odtažení vedl k potopení lodi.

0/0
18.4.2014 9:08

J77a54n 34M77o46d74r72ý 2523989427

To myslíte vážně? Odtáhnout potopený trajekt? Víte, kolik v tuto chvíli váží s plným nákladem, stovkami lidí a naplněn vodou? Nevím, třeba desetitisíce tun? Čím to chcete po dně odtáhnout? Myslete, člověče a nechovejte se jak buran.

+1/0
18.4.2014 10:38

D61a60v93i25d 21A37u88l16i91c22k16ý 2717151605152

aaaaaa možná jsem buran, ale nevím jaká je hloubka momentálně pod tím vrakem :-) myslel jsem to tak že než čekat až se potopí úplně, tak ji přitáhnout tam kde si sedne na dno a nebudou muset do větší hloubky. tím by se i ten trajekt stabilizoval a neriskovali by potom životy potápěčů. toť vše. a neříkám aby to táhli po dně, ale na místo kde si vrak "sedne" na dno sám. nebo si myslíte že po tím vrakem už hloubka není? a pokud je tak stačí přivázat jakoukoliv vlečnou lo´d která pomalu trajekt odtáhne

0/0
18.4.2014 13:38

V15á50c40l81a67v 98M50a89i59x10n64e44r 7725690855251

Vzpomente si na COncordii, aby ji mohli odtahnout a odplout s ni, museli ji vyzvednout nad hladinu a trvalo pres rok priprav a pak tyden realizace ... tak proto to nejde zde, lod je mooco tezka a neplave ... A jelikoz se uplne nepotopila, tak proste nevite, jestli by manipulace s ni neznamenala okamzite potopeni a nenavratnou ztratu ...

0/0
18.4.2014 11:17

D39a43v60i79d 45A69u86l56i69c45k11ý 2847551855162

no to nevím, byla to je otázka do diskuze :-) a takhle budou čekat až se potopí úplně? pokud jsou v tom trupu ještě živý lidé, tak s úplným potopením ztratí veškerou naději.

0/0
18.4.2014 13:39

M49i73c72h40a34l 41M70i41l43l21e69r 9446252559922

nad vodou neni NIC

0/0
18.4.2014 21:37
Foto

G26e46o16r96g76i37s 53F79a69s45u62l83i21s 1316973643

100 let po Titanicu a furt se neumi provozovatele lodi pri havariich chovat jak by meli. To je ostuda. Te spolecnosti bych vzal licenci.

+5/−2
18.4.2014 7:20

M44i72c93h25a69l 98S38e61m82r68á12d 3272686747349

Ano, ještě nikdo neví kolik bude nakonec obětí, nikdo neví co bylo příčinou nehody a co dělal kapitán, ale hlavně odebrat licenci... to je v tuto chvíli nejdůležitější...

Odebrat licenci společnosti by bylo jistě možné, ale pouze v případě, že by měla vinu na této nehodě. Pokud šlo o selhání kapitána či někoho z posádky není to rozhodně důvod pro odebrání licence...

Víte místo silných řečí bez většího přemýšlení je někdy lepší mlčet.

+8/−2
18.4.2014 7:45
Foto

G70e10o75r29g64i78s 57F19a77s94u93l13i93s 1706573583

No vzhledem k úrovni internetových diskusí by na fórech v tom případě muselo být jen ticho a prázdno. :-)

A nyní dovolte ještě jednu poznámku, než se tedy úplně odmlčím. Kdybyste byl rodič někoho z obětí, možná byste tak vstřícný nebyl. 

Já jen reagoval naštvaně na to, že kapitán jako jeden z prvních utíká z lodi, že se podařilo vypravit údajně jen jediný záchranný člun! (z asi 50) a z toho, že instrukce byly - nehýbat se, zůstat na místě a až když jde loď ke dnu, tak "Naskákejte do vody". Díky za takové rady. Jestli společnost zaměstnává takové posádky, pak si asi licenci (dle mého skromného názoru) nezaslouží. A nyní už tedy raději mlčím pane Michale.

+3/0
18.4.2014 9:23

J19a44n 55P35a71v31e40l 8333262178536

Zkusil jste si přečíst proč tak posádka rozhodla? On to je dost možná standardní postup (krom toho kapitána)

0/0
18.4.2014 9:28

R23a17d35e35k 21M93a21t90ě83j45k12a 8427853859622

Pokud se loď ihned naklonila, jsou vám čluny k ničemu, protože už k nim nedojdete. Jen dostat se z kajuty musí být v tu chvíli neuvěřitelně obtížné. Tam je těžké jakkoliv pomoci.

+1/0
18.4.2014 11:06

L25á29ď75a 95M43a89l35ý 5197916825225

Mořskej vlk promluvil.

0/−5
18.4.2014 8:32
Foto

G48e61o49r68g52i13s 56F34a44s11u52l68i81s 1186823783

To si piš, jinak mi taky říkají Jack Sparrow.

+2/0
18.4.2014 9:23

M72i23c17h11a68l 49P19o15n20o57c29n72ý 2624875971

Jasne, kapitan nebo kormidelnik to pohnoji a zavres kvuli tomu celou firmu a vyhazis lidi ...

0/0
18.4.2014 15:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.