- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V pracovních smlouvách uvádím explicitně, že diskutování na PL, hovinkách.cz a používání firemního mailu, považuji za obzvlášť hrubé porušení pracovní kázně, za které následuje okamžité zrušení pracovního poměru. Samozřejmě se zánikem nároku na podporu v nezaměstnanosti
To je diskriminace!
Hlavne tedy iDNES a aktualne.cz...
Myslím, že zaměstnavatel má mít právo kontrolovat, jak zaměstnanec pracuje..tzn i jak jedná se zákazníky, dodavateli apod. Neříkám, aby se člověk nesměl objednat k lékaři apod...ale známe to..Plesky, Aha, objednávání na eshopech...to jsou i hodiny :D
Silně mi to připomíná komunisty z Bruselu (a to ještě urážím komunisty)...
Ano, souhlasím se Šabatovou, zaměstnanci by neměli být šmírování hlavně v pracovní době, aby si mohli na iDnes počíst co zase ta p....a vymyslela a chce na ochranu zaměstnanců.
Soukromé věci by si snad zaměstnanec měl vyřizovat mimo pracovní dobu. Předpokládám, že firemní emaily se vytvářejí za účelem plnění pracovních povinností. Rozhodně bych nechtěla zaměstnávat (popravdě nikoho bych nechtěla zaměstnávat) někoho, kdo tráví čas vyřizováním soukromých záležitostí.
"Soukromé věci by si snad zaměstnanec měl vyřizovat mimo pracovní dobu. " No nevim, treba objednat se telefonicky (nebo mailem) k lekari apod. moc mimo pracovni dobu nejde, kdyz se pracovni doby casto kryji,ze.... Osobne nevidim dovod, proc si nevyridit nejake soukrome drobnosti z prace. Podstatne je, ze je prace odvedena, ne ?
No jsem zvědavej, kdo bude v tomhle estébáckym státě brzy ještě ochoten podnikat a zaměstnávat lidi :-(.
Každý, kdo používá zdravý rozum. Nikoho z mých šéfů nezajímá, jesli si v kanceláři vyřídím soukromý mail. Ale velmi je zajímá, jestli mám hotovou práci. A jestli si ji vezmu na večer domů, protože odpoledne jsem si potřeboval něco zařídit, je jen a pouze věc oznámení. Aby se o tom vědělo. Důležiá je jen kvalita a termín.
Zaměstnavatel by hlavně neměl zřizovat schránky typu Franta.Novak@firma.cz ale jen vedouci.reklamaci@firma.cz atd... Pak je zcela jasné, že takovou schránku po případné výpovědi dostane někdo jiný, že tam bude zástup když má zaměstnanec dovolenou, kontrola práce atd....
Což je situace lepší jak pro zaměstnalavatele, tak pro zákazníka, který má jasno kam píše, nemusí psát někomu jinému pokud zaměstnanec odejde a kontrolovat jestli Franta Novák nebyl z oddělení reklamací přesunut třeba na úklid dvora, kde už tu reklamaci asi nedořeší.
Zaměstnavatel může Frantovi účet kdykoliv zrušit. Pro oddělení jako jsou například reklamace nebo objednávky je ale oravdu lepší Váš tvar adresy. Také proto, že tyto činnosti může vykonávat více zaměstnanců.
Myslím, že pro každého zaměstnavatele je rozhodující výkon a kvalita odvedené práce. S tím souvisí i příjemná atmosféra na pracovišti. A ta se těžko vytváří šmírováním nebo snižováním lidské důstojnosti podřízených. Se svou třicetiletou praxí poznám lempla aniž bych mu musel měřit, kolik času stráví na WC nebo hlídat jestli náhodou v pracovní době vyřídil nějakou sokromou drobnost. Dodržování pracovní doby je samozřejmě důležité ale ne samospasitelné. Na druhé straně nechápu, proč u nás potřebujeme na každou blbost zákon. Jak se říká "všeho s mírou".
Vidím, že Česká republika je na tom s ochranou práv naprosto excelentně. Zemský ráj to na pohled. Jak jinak si má člověk vysvětlit, že tahle paní může řešit takové hovadiny. Stejně nemá šanci. Může se zbláznit se zákony. Vždy to půjde bez problémů obejít.
není lepší psát Česko? tolik zbytečných písmen navíc
A může se paní Šabatová kontrolovat jestli zaměstnanec pracuje a co má hotovo? Nebo se může jen vystavit výplatní páska?