Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

OBRAZEM: Čelem, nosem a holým zadkem. Maoři vítali prince s vévodkyní

Britský následník trůnů princ William přiletěl na návštěvu Nového Zélandu nejen s manželkou Kate, ale i osmiměsíčním synem Georgem. Pro malého prince, který je třetím v pořadí následnictví na britský trůn, je to jeho první oficiální cesta do zahraničí. V hlavním městě Wellingtonu čekalo královskou rodinu tradiční přivítání od Maorů, původních obyvatel souostroví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A22n62d90r66e33a 16Č53i10e98r55n19a 5646437640800

Vévodkyně Kate je krásná a milá holka, jen z ní mám  dojem, že je často oblečená do něčeho vojenského, trochu jako plukovník. Není to ani elegantní, spíš jako kdyby chtěla přihlížet přehlídce tanků. Jinak ji mám moc ráda.:-)

0/0
8.4.2014 12:00

Š18t87ě55p54á51n 61D64o40l19e41ž84a68l 3202921528185

Nevím co se tu lidé diví, je to čistá symbolika, tento člověk vám bude jednou vládnout. Už Marie Terezie v době ohrožení monarchie přinesla na setkání stavů v Bratislavě malého Josefa v náručí, tak že horkokrevní Maďaři tasili šavle a nabídli jí vojsko :)

+2/0
8.4.2014 10:19

K83a67r98e83l 24V93í65t 1631200927718

Dělají to chytře.Nevolí dokola nové a nové příjemce prebend.Mají ty samé a jde to.Ale ani jeden, není evidentně retardovaný.

0/0
8.4.2014 7:56

A78l13e23s 12P25a94v83e38l 7957293138284

Tady se zas sesly drbny :) Pokud neresi sedacku, tak dite v letadle. Me by zajimalo kdy se lidi zacnou starat o svy :)

+2/0
7.4.2014 19:15

K26a57r31e81l 34V48í46t 1421170557478

Máš pravdu, ale proč se na ně díváš a zabýváš se jimi?

0/0
8.4.2014 7:57

M34i96c43h80a65l 23M32i91l44l58e89r 9846372949382

s tou sedackou je videt, ze lide tady VUBEC nevedi o co jde.

William a Catherine potrebovali bezpecnostni sedacku pro Zorzika do auta, ktere budou pouzivat na NZ. Jedna novzelandska charita, ktera je distributorem velmi dobreho typu sedacek, pro ne sedacku opatrila. Na NZ musi byt tato sedacka podle zakonu instalovana tak, aby dite pod 2 roky veku v ni sedelo tvari dozadu do auta.

Jenze ouha! - Anglicani si ji instalovali opacne. Na prani rodicu v ni Zorzik sedel tvari do smeru jizdy. V Anglii totiz plati, ze deti od 8 mesicu veku, pokud uz umi sedet, smi mit sedacku instalovanu do smeru jizdy.

Nacez se charita nastvala a oznamila, ze co delaji je proti zakonu. Takova mensi diplomaticka zapletka.;-) Bude zajimave jak to rozresi, protoze Catherine ma vystoupit na nejake akci, kterou ta charita porada.

0/0
8.4.2014 10:31

M68i72c35h64a55l 87M80i48l81l36e92r 9226402249732

pro Dolnicka: "Nicméně si troufám říct, že z celkového počtu cestujících mimin představují případy, kdy je to opravdu nutné, zoufalé minimum. Většina rodičů nebo matek ty děti tahá spíš jen z plezíru."8-o8-o

Z tveho tvrzeni vyplyva, ze jsi nejspis "mladsi rocnik" ( v puberte nebo ne moc pres ni) a nejsi tata, deti nemas a kdovi, mozna ani zadne nechces mit. Jinak bys nevypotil takovy nesmysl.

Vetsina rodicu netaha deti sebou na cesty z pleziru, ver mi. Kdo s detmi prozil celodeni- nebo delsi -cestovani autem nebo delsi leteckou cestu ( tim neminim necelou hodinu z Prahy do Vidne), ten vi, ze z pleziru se to rozhodne nedela a ze cestovani s detmi je zabiracka a nervak pro oba rodice. Tim horsi, kdyz je na ceste jenom jeden z rodicu.

Lide sebou nejcasteji berou deti k navsteve jineho clena rodiny a kdo by jim to mohl vycitat! Nebo jedou na dovolenou a nemaji nikoho spolehliveho, ochotneho si dite vzit na 2 tydny, takze  deti cestuji proto, ze musi. Jsou sice nekteri rodice, kteri se mylne domnivaji, ze mrne bude mit nejaky pozitek ze strapace do Chorvatska, ale na druhou stranu pobyt u more je pro ne aspon zdravy telesne, i kdyz je na zazitky jeste male.

Dalkove lety jsou dalsi kapitola. Letet mezi Sydney a LA=15hodin, mezi Londynem a Singapurem =13- 14hodin, mezi Evropou a Australii =14 hodin, mezipristani plus 6-8hodin. I kdyz mrne dostane sklapeci "kolibku na stene" a rodice ho nemusi chovat na kline uplne celou cestu- nikdo se zdravym rozumem by si nepredstavoval, ze cestovat s mrnetem za takovych podminek je "z pleziru"!!!8-o

+1/0
7.4.2014 16:03

H59a63n32a 65K88r15i80v24a27n24e73k 2371675692363

ja se spis divim, ze queen dovolila dvema naslednikum trunu cestovat spolecne v jednom letadle. driv museli cestovat zvlast.

0/0
7.4.2014 16:25

M71i92c85h95a78l 72M17i52l98l58e53r 9586612539722

kralovna musela vydat specialni povoleni, aby William a George smeli cestovat spolu. Bylo to oznameno asi pred 3 tydny. Rikali, ze to bylo prvne, co dala povoleni. Tak me napada, ze pred 31lety, kdyz cestovali do Australie Charles s Dianou a Williamem, asi letela Diana s Williamem v jinem letadle.

-

Kralovska trojka tentokrat cestovala z Londyna do Sydney s mezipristanim v Dubaji na normalnim linkovem spojeni Qantasu v A 380. Let trva kousek pod 23hodin vcetne mezipristani.

V Sydney prestoupili na vojenske letadlo Royal New Zealand Air Force, s nimz leteli do Wellingtonu, priblizne dalsich 3 az 3 1/2 hodiny.

V letadle Qantasu meli k dispozici cele oddeleni prvni tridy. V A380 ma Qantas prvni tridu v prednim ze 4 oddeleni v dolnim patre.

http://www.qantas.com.au/infodetail/flying/inTheAir/ourAircraft/A380-14F64J35PY371Y.pdf

+1/0
7.4.2014 17:13

P11e90t76r 69N98e35c61h70a16n33i86c58k17ý 7493816598220

"Lide sebou nejcasteji berou deti k navsteve jineho clena rodiny a kdo by jim to mohl vycitat! Nebo jedou na dovolenou a nemaji nikoho spolehliveho, ochotneho si dite vzit na 2 tydny, takze  deti cestuji proto, ze musi." - Oni MUSÍ jet na dovolenou? Oni MUSÍ letět přes půl světa nebo jen na druhý konec Evropy? Nestačilo by 3 roky +- podle dítěte transkontinentální výlety vynechat a jezdit třeba po ČR a příhraničí? Ono je tu taky krásně a pro dítě to je rozhodně lepší (a jak jste napsal, pro rodiče taky). Myslím si, že tak byl příspěvek míněn. Viděl jsem na Menorce kolik mimin tam bylo, při těch 38 ve stínu určitě nic dobrého. Sice je natírali tak, že by ji babička nepoznala, ale fakt lepší je na tu chvilku tyhle kratochvíle vynechat.

0/0
7.4.2014 17:03

M77i55c64h98a36l 44M44i10l52l21e33r 9166442569292

promin, ale mne to, co jsi prave napsal, zni skoro stejne jak od nejake baby domovni duvernice za totality, kdyz drbala o Novakovych, ze "si jeli na dovolenou do Bulharska ....Copak jim nestacilo Ceskoslovensko, treba Machovo jezero nebo jihoceske rybniky? To MUSELI jet tak daleko na nejake Zlate Pisky?";-)

Nemohu s tebou souhlasit. Nejspis proto, ze ziji v zemi, kde letem napric je to 3600km ani jeste jsme neprekrocili hranice. Kdyz letime z naseho mesta do nejblizsiho zahranici, je to zamori, 2600km a let trva pres 3hodiny. Kdyz chci jet autem od nas jen do hl.m. vedlejsiho statu nasi federace, vezme mi to 9 hodin pri dodrzovani dopravnich predpisu a primerenych zastavkach.

Rodiny s detmi z naseho statu rady vyuzivaji dovolene behem zimnich nebo casnych jarnich prazdnin v subtropech Queenslandu. 1800km -2000km autem a dva dny cesty s prenocovanim v hotelu na puli cesty, nebo letecky 2 1/2 hodiny. Rodiny zabali, nalozi deti a jede/leti se. Uplna normalka a NIKDO jim nevycita, ze si dovolili jet na dovolenou tak daleko. Nikdo jim nekouka do talire co maji k veceri, nikdo je nekritizuje co si koupili za nabytek a kam chodi za zabavou, tim mene aby si nekdo odvazil kritizovat jak kdo travi dovolene a s kym.

Z nasich vic jak 22milionu obcanu je pres 40% bud primo pristehovalcu, nebo maji aspon jednoho z rodicu, ktery se sem pristehoval ze zamori. To znamena, ze spousty nasich obcanu maji duvod letat do zamori navstivit pribuzne a vzit sebou na navstevu deti, aby je prarodice, pra-prarodice a strejdove/tety take videli. Z toho vseho plyne, ze my jsme tu zvykli cestovat - a nase deti take.

Vazim si nasi svobody a z toho duvodu bych velmi nesouhlasil, aby nekdo omezoval ceske rodiny kam, na jak dlouho a s kym maji jezdit a usmernovat je pravidly ohledne veku deti. Spis bych to nechal na uvazeni rodicu samych.

+3/0
7.4.2014 17:47

J69a54k23u81b 60K96o69r11e19c 6314780711913

je nikdo neomezuje, ale taky myslím, že s tak malým dítětem je lepší takové cesty nepodnikat. Nejen, že let pro tak malé dítě není úplně vhodný, ale také dítě může kdykoliv onemocnět nebo se s ním něco stát. Pak můžou nastat problémy. A že si tohle myslím, neznamená, že někomu říkám, co má dělat.

+1/0
7.4.2014 19:27

E23v98a 13R27o98s41o79v15á 8889728738561

předpokládám, že nežijete a nikdy jste ani neuvažoval o životě v zahraničí... Takže to nemůžete pochopit.

0/0
7.4.2014 21:45

P41e69t56r 23N38e64c70h75a67n88i62c35k98ý 7973246188540

Návštěva rodiny OK, dovolená, zbytečný hazard

0/0
7.4.2014 22:03

M54i76c56h71a52l 85M53i18l15l17e13r 9766232799802

mel bys v umyslu kadrovat ceskym rodinam duvody cestovani?8-o8-o8-o

0/0
8.4.2014 11:21

P48a35v29e37l 23D86o79l66n18í94č33e34k 3458763284101

Jaksi nevím, jaký má smysl tahat osmiměsíční dítě přes půl planety.

+6/−14
7.4.2014 11:16

Z26d70e60n43ě95k 27W83e87r83n13h15a33r56t 6677985532198

V tomhle případě jde nejspíš o symbol, budoucí hlava státu od útlého věku objíždí "své" země. Jinak souhlasím, dítěti v tom věku stačí prs a nějaká péče, z té cesty pochopitelně nic nemá...

+3/−1
7.4.2014 11:36

P80a85v72e78l 86D93o66l74n19í48č75e28k 3618173404851

V tomhle věku je podle mě jedno, jestli je to princ nebo ne. Nehledě k tomu, že králem se stane tak za půl století (pokud William podědí dlouhověkost), a kdoví, co všechno se v té době stane.

+3/−2
7.4.2014 11:57

M16i86c15h61a46l 84M30i50l40l53e20r 9806552209492

"je podle mě jedno, jestli je to princ nebo ne". Podle tebe to bude jedno, ale ty jsi cesky obcan a do  britskeho prince ti nic neni, protoze s nim nemas zadnou souvislost.

Neuvedomujes si, ze pro miliony Australanu a Novozelandanu znamenaji William, Catherine a maly George uplne neco jineho nez pro nejakeho anonymniho Cecha.  Maji Williama a Catherine take v neskonale vetsi oblibe, nez pristiho krale Charlese a jeho manzelku Camillu. Mnozi obcane Australie a NZ by radsi videli, aby byl Charles preskocen a pristim kralem byl rovnou William. To je jeden z duvodu proc chteji maleho prince videt a proc se tesi na navstevu kralovske trojice.

+10/0
7.4.2014 12:19

P95a79v25e64l 89D55o31l39n76í92č68e85k 3788173684311

Já tohle všechno vím a nic z toho nerozporuju, tak nevím, co se na mě utrhujete.

Ano, těší se na něj a chtějí ho vidět, nicméně já si pouze myslím, že pro to dítě takové cesty v tomto věku nejsou vhodné, toť vše. Nevím, proč hned tolik řevu.

0/−1
7.4.2014 13:26

M94i73c46h49a80l 93M90i72l95l64e31r 9476422829852

revu? Ty pri cteni neco slysis?

To je mi novinka, ze me slysis pres pul zemekoule. Redakce idnes by jiste byla potesena, ze maji takovou skvelou technologii.

+1/0
7.4.2014 14:48

J28a98k97u79b 48K46o52r50e40c 6844560381683

Já myslím, že jim je nějakej princ docela u pr... a to nemyslím vůči němu nijak zle.

0/0
7.4.2014 19:31

M76i97c51h43a70l 31M24i17l19l69e68r 9126882529672

prosim vysvetli jak jsi to myslil.

Kdo jsou ti "jim", kterym je nejaky princ u pr.... Cesi? S tim bych samozrejme souhlasil.

Australani a Novozelandani? V tom se moc myslis, ale to bys tam musel byt, abys to pochopil.

0/0
8.4.2014 10:21

J35a33k82u95b 92K17o49r86e80c 6374300841523

Ano, přesně ty novozelandany a australany myslím. Nemyslím čechy (a moravany) jako jsem já nebo vy. Tradice je jedna věc, ale z praktického hlediska je královská rodina vcelku k ničemu.

0/0
8.4.2014 10:56

M33i16c64h33a64l 32M94i96l23l87e75r 9216682779192

FYI: ja jsem australsky obcan uz desitky let a vim o tomto predmetu o "neco" vic, nez ty.;-);-);-);-);-)

 Zrejme by te tedy udivilo, ze navsteva kralovske trojky je tady v Australii vetsinove shlizena natolik pozitivne, ze obcane statu, ktere tentokrat W+C+G nenavstiv, jsou docela zklamani, ze je neuvidi. Ackoliv je mezi Australany dost priznivcu republiky s vlastni volenou hlavou statu, Australane maji ve sve vetsine respekt pro Jeji Velicenstvo kralovnu Alzbetu. Charles a Camilla tu nejsou presprilis v oblibe, zato ale William a Catherine ano. Je na ne v soucasne dobe pohlizeno jako na cerstvy vitr, ktery ma vymest stare pavuciny z monarchie.

0/0
8.4.2014 12:23

P39a38v77e59l 92D83o24l17n12í59č44e60k 3378213694161

Jinak ještě dodám, že spíš jsem to myslel na malé děti obecně - dost často takhle blbnou i normální rodiče.

0/0
7.4.2014 11:59

M50i45c71h83a12l 15M44i46l65l57e70r 9216442169842

kdyz rodice a deti bydli nekde v Tichomori a prarodice v Evrope nebo USA, maji prece narok videt vnoucata nez budou velka!

+3/0
7.4.2014 12:20

P39a56v51e58l 70D90o67l18n97í61č73e30k 3718663844531

Takový argument jsem čekal a toto zrovna nerozporuju - někdy to prostě být musí. Nicméně si troufám říct, že z celkového počtu cestujících mimin představují případy, kdy je to opravdu nutné, zoufalé minimum. Většina rodičů nebo matek ty děti tahá spíš jen z plezíru.

0/0
7.4.2014 13:18

M35i74c95h93a16l 34M92i41l92l45e23r 9136712949742

no vidis, William a Catherine jedou navstivit jine britske kralovske domeny, jimz William a po nem George maji jednoho dne kralovat. William ma za ukol predstavit obcanum svou manzelku Catherine a soucasne s tim i maleho Zorzika, protoze to je s jejich navstevou docela obdobne jako s navstevou nejakeho syna, jeho manzelky a ditete u rodicu na druhem konci sveta.

Zadna mama dneska nechce nechavat mrne doma pod dozorem pribuznych nebo chuv, tim spis kdyz aerolinky jsou dnes o tolik lepe pripravene na transport mrnat.

+1/0
7.4.2014 13:29

M20i31c96h63a27l 56M79i53l14l74e13r 9526702269932

mimochodem, ruzne aerolinky si vyhrazuji omezit pocet mrnat pod 2 roky veku, ktera vezmou na palubu zaoceanskych a mezikontinentalnich letu.

0/0
7.4.2014 13:32

P67a62v80e19l 38D45o32l32n58í27č76e55k 3548153364661

To už je ovšem reakce na stížnosti pravidelných zákazníků (viz. např. zákaz dětí v byznys třídě). Klienti, kteří jim dělali většinu tržby, si děti na palubě nepřáli, tak je takový krok ze strany aerolinek zcela logický.

0/−1
7.4.2014 13:52

M19i50c68h30a35l 34M55i30l90l28e12r 9806322259982

neni to reakce na stiznosti, mylis se. Zda se ze si rad vymyslis a nasledkem toho dochazis k nespravnym zaverum.;-)

Kdyz nebereme v uvahu Malaysia Airlines a jeste dalsi jednu nebo dve aerolinky, ktere vyhlasily urcita omezeni veku deti v prvni tride nebo jednom useku letadla, veskera omezeni u vsech ostatnich kvalitnich aerolinek NENI reakce na stiznost pasazeru.

Je to pocet instalovanych skladacich "letadlovych kolibek", ktere jsou k dispozici pasazerum s nemluvnaty. Na dlouhe lety je zapotrebi dat dite do kolibky, protoze neni prakticke, aby ho rodic/e mel na kline po celych 6-10-15 hodin letu.  "Kolibky" musi byt zakotvene na stenu prepazky letadla a jak znamo, interior letadla ma obvykle jen 1-3 rozdelovaci prepazky. U nekterych jsou navic nouzove vychody, ktere nesmi byt blokovany kolibkou. Typ letadla stanovi, kolik kolibek je mozne instalovat.

0/0
7.4.2014 15:06

J55a37k44u19b 24K64o81r84e73c 6414680391123

no jen aby nedopadl jako starej Charles, ten to taky objíždí a furt nic. A když si člověk vezme, že před Georgem je ještě právě Charles a pak William, velmi mladý, tak je možné, že si ještě dlouho počká :)

0/0
7.4.2014 19:29

M97i59c69h76a85l 71M16i53l30l63e41r 9376352889462

kdyz si prectes na diskuzich o cestovani, prijdes na to, ze mrnata tohoto veku cestuji na dalkovych letech bezne. Rozhodne mezi Australii/NZ a Evropou a naopak. Kdyz jsem vloni letel s A380 Qantasu z Australie do Londyna, meli jsme na palube jen v economy aspon 10 mrnat pod 2 roky veku.

 V pripade Zorzika si laskave uvedom, ze to neni jen tak obycejne dite, ale 3. v naslednickem poradi na britsky trun. Za poslednich 60+ let se znacne zmenila pravidla pro cestovani britskeho monarchy/naslednika trunu do ostatnich clenskych statu. Zatimco kralovna Alzbeta jeste cestovala na okruzni cestu do Australie, na NZ a dalsich zemi kralovskou lodi Britannia, cesta ji trvala 6 mesicu a sve male deti Charlese a Annu musela nechat doma, protoze "tak se to delalo". Deti ji po navratu ani nepoznaly!

Kdyz jel na oficialni navstevu  do Australie a na NZ naslednik trunu Charles s manzelkou Dianou (jeji prvni cesta k protinozcum jako manzelka naslednika trunu) v 1983, leteli letadlem. Diana naprosto odmitla nechat 9 mesicniho Williama doma v Londyne chuvam. Rekla vsem nosatym oficialum, asistentum poradcum a komornikum v Palaci, ze bud William pojede sebou, nebo ona s nim zustane doma a tecka. Williama usadili s chuvami ve vile na jedne farme na pul cesty mezi Melbourne a Sydney a po nasteve kazdeho mesta se k nemu Charles a Diana vraceli, coz podstatne zkomplikovalo program a prodlouzilo jejich pobyt v Australii.

 Po 31 letech se situace do urcite miry opakuje, tentokrat to je William jako 2. v naslednictvi, kdo jede do Australia a na NZ preedstavit svou manzelku a povazuje se DNES uz za NORMALNI, ze jejich syn pojede s nimi. George take nebude odizolovan na nejake farm jako byl tenkrat William, ale bude pobyvat v nekolika mistech primo s rodici. Proste mnohem normalnejsi situace.

Take musim poukazat na to, ze MNOHO Novozelandanu a Australanu se docela uprimne tesi z toho, ze mlady kralovsky par sebou vzal i princatko na predstaveni obcanum.

+6/−1
7.4.2014 12:12

P27a30v51e36l 11D77o98l26n69í26č51e43k 3378643944881

Ale jo, ať si ty děti s sebou vozí. Podle mě je to pouze v drtivé většině případů zbytečné a pro to dítě neúčelné, to je celé.

Pouze jsem slušně vyjádřil svůj názor, což je ostatně i účel diskuse. Tak nevím, proč hned ta arogance (viz. "laskavě si uvědom").

0/0
7.4.2014 13:30

L66u94k52á32š 41O57m35á94č59k18a 5541344721136

To bys nikdy nepochopil.

0/0
7.4.2014 16:00

M81a87r75t44i67n 53M88a42i37k34s97n42a10r 3594433378782

Ja bych vladu vcetne monarchie ve stylu anglie bral vsema deseti :o(

+12/0
7.4.2014 11:09

P88a35v74e74l 41D81o66l14n68í93č55e75k 3928323744531

Taky jsem měl o UK takové pěkné iluze, než jsem tam poprvé vlezl. Sice jsem tam vydržel relativně dlouho, ale euforie mě přešla hodně brzy.

+1/−2
7.4.2014 11:24
Foto

R65o44s63t67i91s95l50a98v 34S67t28r33ž98í56n74e61k 2311391651972

asi si byl zvyklý na něco jiného :-/

+1/−1
7.4.2014 12:24
Foto

P97a38v49e16l 18K40u98l58a 7438655448118

Po těch vašich diskusních příspěvcích se ani moc nedivím :-/:-)

+3/0
7.4.2014 14:00

O33n88d43ř25e79j 69H86o91r84á74k 8509734621

Hm, že by zrovna současná britská vláda byla něčím, po čem by měl normální člověk nějak toužit, to fakt pochybuji. Cameron a jeho ministři mají takovou pověst, že i naši antisociálové Kalousek nebo Drábek ve srovnání s nimi vypadají jako lidumilové ochotní rozdat se chudině do posledního krejcaru.

0/0
7.4.2014 21:52

J42i15ř21í 29Š93v54e63h65l75a 1544374932566

Jo, ten pozdrav s čelem a nosem má něco do sebe:)

0/0
7.4.2014 10:59

F58r61a96n90t65i67š32e27k 98K19ý23h58o81s 8618511723236

teda princezničce nedávaj moc nažrat, má nohy jak dráty do betonu

+3/−17
7.4.2014 10:53
Foto

R32o87s74t52i75s34l86a39v 48S21t79r44ž56í43n16e30k 2321201341942

kýhos přišel z kravína a dostal se k netu...

+3/0
7.4.2014 12:25

L92u18k81á50š 45O42m95á97č69k22a 5911214911616

To víš, tvoje Máňa (pokud nějakou vůbec máš), má zajisté jiná stehýnka. ;-D

0/0
7.4.2014 16:02

L31u49b29o14m82í37r 19G61a26b55r51i81e52l 3756166388585

U nás bychom je také přivítali holým zadkem a nemuseli bychom ani sundávat oblečení ;-D;-D;-D

+10/−1
7.4.2014 10:07

A51l26e77k30s24a15n33d16r42a 37F87i68š36e29r 3681514933210

jsou zadky a zadky ;-D

+1/0
7.4.2014 10:52

Z66d11e28n36ě96k 84W40e90r35n98h63a89r30t 6917415622508

Jestli udělali na uvítanou pořádný tanec haka, tak doufejme, že malý princ měl pořádné plenky. ;-D;-D

0/0
7.4.2014 10:04

M93i24c41h17a43l 94M96i50l98l31e92r 9896362829392

male dite obvykle reaguje podle reakce rodicu. Kdyz vidi, ze rodice reaguji negativne, nebo s ulekem, dite se rozbreci. Kdyz s neco rodicum libi, reakce dite je klidnejsi.

0/0
7.4.2014 11:03

Z57d63e49n36ě40k 24W29e92r88n32h79a34r52t 6517175952368

Zase to neberte tak vážně. Jen mě to napadlo, že bandu řvoucích polonahých Maorů s vyplazenými jazyky, předstírajících útok, by si mohlo to dítě poněkud špatně vyložit... :-) Ale jinak máte pravdu, to dítě to navíc nejspíš nezajímá, případně by se mu to mohlo líbit...

0/0
7.4.2014 11:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.