- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
hmmmm, to musí bejt ale mňamka ... litr a půl džusu za 2.300,-
ještě by bylo dobrý, kdyby to bylo navykové
Šmejdi už lezou místo k důchodcům do mateřských školek?
Vypadá to tak. Ovšem děti naštěstí nemají ve školce 2300 kč a pokud se jejich dospělá rodina rozhodne zakoupit hrnce na předváděčce nebo 1,5 litru sirupu za sqělou cenu je to jen a pouze jejich věc. Státní zásah pro voliče ČSSD, KSČM a ÁNO je ovšem asi nutný, když nedisponují vlastním mozkem.
Především nechápu, že někdo věří nějaké krůtě s nějakým přístrojem, který dělá píp. Ale holt asi jo.
...výrobce přislíbil nápravu....
Vzhledem k tomu, že v Česku je naprosto běžné dané slovo dodržet,
tak jsem se úplně s tímto řešením spokojen...
I kdybych měla nevím kolik peněz, tak toto bych si nikdy nekoupila, rozmixovaná ovocná šťáva, za 2 litry to koupit to bych musela být na hlavu padlá. Když si rozmixuju jablko a banánem, mrkví a červenou řepou mám toto samé a za pár korun.
Pár korun je sice silné tvrzení při cenách např. jablek, která jsou asi pozlacená, ale 2 litry to stát nebude
Potravinářská inspekce? Podle ní už můžou potraviny vyrábět třeba doma i děti. Doby kdy musel být třeba zvlášť dřez, kdy musely být kachličky do výšky X cm jsou už pryč. Jen čekám až nás za tuhle organizaci potrestá nejen EU, ale i všechny ostatní státy kam se od nás potraviny vyváží. vzpomeňme si na problémy s pančovaným alkoholem. To jsem zvědavej kdo pak ponese odpovědnost. Státní ouřada? To sotva.
Pletete si potravinářskou inspekci, která se zajímá primárně o složení potravin s hygienickou službou, která se zabývá primárně čistotou výrobních provozů a dodržování hygienických standardů (normy už moc nejsou) . Ovšem na druhou stranu je neštěstí, že OHS (okresní higienické stanice) byly valem rušeny a tak tu čistotu už nemá kdo kontrolovat.
Reklama cílená na děti, je v EU zakázaná. Nejde o potravinářskou inspekci. Jde o těžké přes držku obchodníkům dáti.
Ta reklama nebyla cilena na deti. Byla cilena na HLOUPE rodice nekterych deti. Pricemz ma-li nejake dite hloupe rodice, hrozi mu veci mnohem horsi nez je piti predrazeneho ovocneho dzusu.
Další šmejdi, nic víc, nic míň. Tuhle verbež hnát klackem.
A to mi může někdo vykládat, jak má hrozně hluboko do kapsy, když je ochoten vypláznout dva litry za obyčejný džus. Na předražené blbosti kupující seniory mladí lidé nadávají a přitom jsou schopni téhož.