Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poslední slova pilotů letu MH370 zněla jinak, přiznala Malajsie

Poslední slova z komunikace mezi zmizelým boeingem linky MH370 společnosti Malaysia Airlines a letovou věží v Malajsii byla "Dobrou noc, malajsijské tři sedm nula" a ne "Dobře, dobrou noc", jak se doposud uvádělo. Oznámil to malajsijský úřad pro civilní letectví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M52i38l47o14s 92V48a83l86y 8686452697472

http://beforeitsnews.com/scandals/2014/03/missing-maylasian-plane-passenger-ibm-exec-philip-wood-sends-phone-text-message-from-diego-garcia-2433790.html

0/0
2.4.2014 7:41

M81i60l60o53s 64V33a18l11y 8276792467102

http://news.yahoo.com/american-father-philip-wood-feared-to-be-passenger-on-vanished-malaysia-airlines-flight-205115030.html

0/0
2.4.2014 7:38

M32i88l57o41s 72V57a95l29y 8786322557532

http://www.theepochtimes.com/n3/591800-diego-garcia-philip-wood-ibm-engineer-on-flight-mh370-posts-photo-from-prison/   >>> KUBO NECO PRO TEBE….

0/0
2.4.2014 7:34

M82i10r16o35s92l40a44v 46Z23i14k91m27u47n72d 7409493794413

Nemění se nic ...

Kdyby pilot dokázal přistát na hladině jako americký pilot na Hudsonu = což nelze vyloučit, tak se letadlo mohlo komplet potopit, aniž by existovaly nějaké trosky ...

A pak možnost z kategorie "scifi" = letadlo bylo pohlceno přenášedlem nějaké mimozemské civilizace, které nedokáží radary zachytit ...

0/−1
1.4.2014 18:17

R91i20c65h88a17r72d 69B60u40š24e62k 3695408567663

uprostred oceanu muzete pristani na 99,9999% vyloucit...

hladina oceanu neni klidny hudson...

0/0
1.4.2014 21:07

M30a18r28i19e 14Z18e98l41e72n68á 2824181259491

Milí diskutující, kteří jste v problematice letectví více informovaní - je vůbec obvyklé, aby v tak výsostně technickém a pregnantním sdělení, jakým je bezpochyby služební hlášení o průběhu letu a poloze letadla, někdo někomu přál dobrou noc?

0/0
1.4.2014 13:30

R61i91c17h22a15r62d 94B22u68š46e46k 3935458727243

ano, delava se to....

0/0
1.4.2014 13:32

M37a94r94i87e 19Z48e40l66e79n96á 2334761709131

Asi ano, ale níže píšete o přesné frazeologii při komunikaci s ATC, a tam mi to nějak nepasuje. Tak nevím, ale i tak děkuji za odpověď.;-)

0/0
1.4.2014 14:31

R95i98c60h63a96r45d 11B93u32š93e61k 3315578937903

piloti pouzivaji vitaci ci rozluckovou frazi zpravidla v kontaktu se stanovisti ATC v domacim state...

a je pravdou ze to je mimo predpisove frazeo...

kazdopadne dle predpisu by na predchozi pokyn ATC meli odpoveded svym volacim znakem a potvrzenim frekvence kterou jim ridici dal jako kontakt na dalsi stanovite... To ve zpave jak je tu prepsana neni... Rozloucit se neni standartni podle predpisu, ale ani to neni nic proti nicemu...

Nestandartnost bych videl v tom nepotvrzeni...

+2/0
1.4.2014 14:58

M24a19r30i89e 92Z42e11l12e21n91á 2714891879201

Pane Bušku, děkuji Vám za trpělivost se mnou, tohle vysvětlení už je srozumitelné i pro mně. Přeji příjemné odpoledne;-)

0/0
1.4.2014 15:05

R22i53c97h96a76r66d 52B23u10š83e51k 3655428137793

mimo jine i nepresnost v pouzite komunikaci muze vysetrovatele vest ke stope, ze se na palube delo neco nestandartniho...

ale rozlouceni to nebyva...

+2/0
1.4.2014 15:04
Foto

I77v87o 58R47o34t77t94e21n83b97e23r18g 3887478198978

To éro jistě již přetírají na jinou identitu :-/

 Lituji svědky pasažéry ;-(

0/0
1.4.2014 12:52

R47i34c36h78a80r61d 46B16u37š57e20k 3385518117443

opet jen dokazujete ze toho o dopravnich letadlech vite velmi malo...

0/0
1.4.2014 13:30
Foto

I94v76o 33R26o79t87t90e74n12b33e16r88g 3987388418258

Na to, že všichni zatloukají co viděli či neslyšeli, je dost indicií, že někde v tichosti přistálo :-)

0/0
1.4.2014 13:49

R43i29c31h14a59r14d 54B69u49š46e56k 3135398117703

v prvni rade, prelakovat letadlo neni jen tak... nejdrive se musi zbavit stareho nateru, pak se musi nanest novej.. Bez patricneho vybaveni to je defacto nemozne...

v druhe rade, jen prelakovani je k nicemu... plno szstemu se hlasi ke komunikaci unikatnim kodem dle ktereho lze poznat o jake letadlo jde...

pokud ten kod zmenite, mate-li na to prostredky opet se pozna ze jde bud o neexistujici kod nebo o duplicitni, pokud pouzijete kod jineho letadla... tech systemu ktere by letadlo v tom pripade odhalily je pomerne dost...

+2/0
1.4.2014 15:02
Foto

I94v14o 20R31o42t86t24e13n19b48e95r94g 3627468418248

Kdo to prováděl a kdo objednal, nevím, ale asi to není obyčejný loupežník ;-D

To není jako auto na náhradní díly, ale již to vypnutí odpovídače musel udělat někdo znalý systému :-)

Má to dolet přes 11 tisíc kilometrů a cena je bratru 200 miliónků, ale důležité asi bude, že je jako zmizelé !!

0/0
1.4.2014 15:55

R11i77c53h64a67r12d 64B86u90š46e32k 3545848827803

a ono je jiste ze ten transponder nekdo vypnul?

stale jeste nikdo nevyloucil technickou zavadu...

vzhledem k tomu ze ani motory nevysilaly to co mely ale jen "ping" na overeni komunikace je to spise o nejake zavade ci fatalnimu selhani... to satelitni vysilani totiz vypnout z kabiny nejde...

0/0
1.4.2014 21:00
Foto

I53v68o 46R90o84t88t88e45n30b79e81r88g 3887578368118

Tak proč satelit "mlčí" :-)

0/0
1.4.2014 21:09

R14i80c43h91a25r47d 64B48u49š29e36k 3505888277773

to jeste nikdo neosvetlil.... resp. z toho co satelit dostal se urcilo kam asi to ero mohlo doletet... a v te oblasti se ted hleda...

stale je ve hre nejaka fatalni technicka zavada...

ale vam se asi libi spise na hlavu postavene konspiracni teorie takze neni o cem...

+2/0
1.4.2014 21:59
Foto

I22v33o 58R16o59t42t65e59n34b22e29r27g 3637638308308

To si budeme muset počkat ;-D

0/0
1.4.2014 22:18

M93a75r97e67k 16K44ř63í53ž 8126788284230

Pro některé... ten článek má celkem velký význam.. neformálnost tohoto hlášení, které maji piloti naučené zpaměti je celkem zásadní.... to, že někdo hlásil jiné fráze nasvědčuje k únosu a neprofesionalitě...

+1/−1
1.4.2014 12:19

R72a65d40a38n 70K47u26b39a63n44t 1163820509270

jaké je toto nově zveřejněné hlášení?

0/0
1.4.2014 12:36

A23l71e31x71a65n79d42r 83K71o96s86t47k58a 5989606929756

Technická poznámka: Svou roli hraje i to, že ani pro pilota, ani pro dispečera není angličtina mateřským jazykem.

0/0
1.4.2014 12:43

R30i71c28h42a94r58d 83B21u79š22e13k 3175328537353

v cem to hraje svou roli...???

0/0
1.4.2014 12:45

R11a35d11a79n 80K15u91b80a63n72t 1143460629490

Jsem laik. Hlášení má obsahovat můj volací kód a potvrzení informace nebo informaci pro druhou stranu. To se stalo.

+1/0
1.4.2014 12:52

R75a97d96a68n 85K31u71b69a14n20t 1643970279390

O čem ten článek je? 8-o

0/0
1.4.2014 12:01

P78a17v82e91l 25H80o54r77á44k 8861883385672

Tak tento aprílový příspěvek jsem moc nepochopil. Zdá se mi totiž, že je úplně jedno, co z toho řekli.

+1/−1
1.4.2014 11:56

R31i51c44h97a88r97d 88B18u51š97e96k 3675558187713

z toho je videt ze o civilnim letectvi a rizeni provozu nemate ani paru...

jinak byste vedel ze komunikace s ATC se ridi presne popsanou frazeologii...

0/−1
1.4.2014 12:39

M56a93r96i87e 88Z21e35l84e38n26á 2574331809531

Pane Bušku, to je to, na co jsem se později ptala - zda to "dobrou noc" patří do oné přesně popsané frazeologie. Odpověděl jste mi, že se to dělává, mně to přesto nějak do té frazeologie nezapadá, ale přesto díky za reakci.

0/0
1.4.2014 14:29

K55a61r70e95l 33N81o61v62á21č67e40k 5711315179596

Nechce se mi věřit, že by při současné technice států a armád a tunách sledovacích družic, nikdo nevěděl nic. Myslím, že tohle prostě je v kategorii "Akta X", tj. neveřejné. Pravdu se nedozvíme.

+1/−1
1.4.2014 10:24
Foto

M87i94l37a91n 43S52v58o58b72o80d43a 5506978883

Ano, statisticky je letecká doprava nejbezpečnější na světě, ale musíme si uvědomit, že statistika je stejná jako dámská podprsenka. Oboje zkresluje danou skutečnost! :-)

+2/0
1.4.2014 9:35

J45a28n 11F65i35a88l45a 7844107245459

Statistika operuje s velkými čísly. Já mám ovšem život jen jeden, a to je číslo dost nízké. Proto pro mě termín "statisticky bezpečné" nic neznamená.

+1/0
1.4.2014 10:30

M49i49c44h18a91l 60M28i90l42l78e66r 9846522469122

kdo se boji letat, pojede vlakem. Kde nejede vlak, pojede lodi.

Kdo se boji cestovat, zustane doma za peci nebo si vyrazi na pesi turistickou turu. Kazdemu je prano podle toho, co si vybere - at si to ve zdravi uzije.

Hlavni je, ze i v Cesku existuje svoboda cestovani a nemusi se ponizene zadat o cestovni dolozky podlozenych posudky od kadrovaku a domovnich duvernic a podobne broskvoviny.

+2/0
1.4.2014 10:35

M56i71c34h77a32l 26M36i72l75l81e40r 9566842669202

podlozene

0/0
1.4.2014 10:36

P53a86v44e40l 24H60o25r79á15k 8941903135942

Vy jste tedy dokonale ideologicky zpracován. I když, je vlastně ten apríl.

0/−2
1.4.2014 11:57

M42i73c93h33a43l 19M62i71l18l27e83r 9876632829342

co je na tom za ideologii nebo jakou to ma souvislost s Aprilem?

Strach z letani je dobre znama fobie a neni tak vzacna jak si myslis. Neuvedomujes si, ze u nekterych lidi je vaznou prekazkou k vykonu zamestnani, ktere po nich pozaduje letani na schuze, kongresy, obchodni jednani, u jinych to znacne omezuje vyber destinaci pro dovolenou.

Ruzne respektovane aerolinky dokonce poradaji oficialni kursy vedene psychology, za ucelem zbavit absolventy strachu z letani.

Existenci fobie uznavam a pokud kvuli ni nekdo radsi provozuje pesi nebo cyklistickou turistiku, nebudu ho za to kritizovat. U strachu z letani plati "zij a nech zit"a nedelej si srandu z postizenych.

0/0
2.4.2014 4:06

J64a15n 25K87o76ň81a62s 6869785578553

Vzhledem k tomu, že konspirační teorie, která letadlo potřebovala naplnit atomovkou a pak pod falešnou vlajkou shodit na lidi (viz zde http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/3845-zmizely-let-mh370-stopa-k-11-zari-2001-stoji-za-zahadou-pentagon-a-cia-chysta-se-jaderna-provokace-proti-iranu-nebo-rusku-.aspx ) tak je možné, že někdo konečně "propíchl" nedobrovolné přípravy únosu letadla - a postupně uvolňuje informace tak, aby neohrozily země, nedobrovolně zúčastněné na přípravě celé téhle akce. Celý svět je držený bublinkou peněz od FEDu, je obtížné vzdorovat systému lží, nesených dva tisíce let těmi, co přizpůsobili a stále přizpůsobují svět jen svým potřebám a potřebám jejich rodin.

Nedostatek času pro zdůvodňování "lžilogiky" dovede postupně světové lháře k chybám a rozporům, které je nakonec oddělí od řízení světa. 

.....tak jsme se zasmáli a "hurádopráce",...

1. dubna je jen jednou ročně??, škoda....

+2/−3
1.4.2014 9:17

B98ě60l39a 59H82o97r81á26k19o13v73á 1228712969120

Absolutní zvrat ve vyšetřování!! Podle jedněch zaznělo "v pořádku" tady zase "Dobře" a nakonec nám to malajci s našima redaktorama přeložej "Je to v pr...." Dobré ráno. :-)

+5/0
1.4.2014 9:04

B36o29h31u39m24i36l 83Š43v27a28c25h 3434572956

Informace o čínských inženýrech, prodávajících nějaký převratný patent, jsou asi supertajné. A možná právě tam je hlavní příčina záhady letu MH370.

0/0
1.4.2014 8:57

T80o44n43i49c44k36a 46N62e15d53o71j25e66d79l96a 7451821853733

No tak to je ale gool, on řekl něco jiného jo??Číslovku místo pozdravu? Uff,počkejte... sedám si z toho na židli... :/ No totální zvrat ve vyšetřování... :)

+2/0
1.4.2014 8:52

V50l97a28d68i60m41i22r 50M63e57z25e49r58a 5479896729507

Jsem myslel že "made in Majdan" vydrží jako hlavní téma déle,ale asi jsem se spletl.Bludný "Boeinďan" je víc kůůl...?

+4/0
1.4.2014 7:13

Z67d68e10n80ě44k 56W32e85r55n37h61a42r45t 6977585642118

Ukrajina je vyřešená, dokud se tam zase něco nestane, není co řešit. Takže je třeba najít něco, co se děje teď. A záhada je ideální...

+7/0
1.4.2014 7:48

M45a55r26e85k 27F10l85e88k56a89č 1637842120251

Nakonec z toho vyleze že si kapitán zapoměl svačinu, vrátil se na letiště a tam čekají dodnes

+12/−1
1.4.2014 6:43

K85a44r50e22l 95P39a45n87c64e82r 7701110758204

Posledni slova MH370 : Hele Sandokan.

+3/−1
1.4.2014 3:11

M15a18r40e39k 31T57u60r10n25o59v14e82c 7965652580216

Spíš: "Hele, malajský tygr!"   Tedy samozřejmě anglicky. Ale už se tomu blíží... Akorát tedy místo "Malaysian 370" to bylo "Tiger of Malaysia"... No uvidíme, co zveřejní na té další tiskovce...

+1/0
1.4.2014 6:40

L81a72d58i97s26l54a79v 24M86a62t34u34l49a 3181559870772

To by ale byl malajsijský tygr :-)

0/0
1.4.2014 9:47

M37a37r55e73k 13T80u29r27n29o85v38e40c 7335792470706

No dnes možná ano, když už se to u tohoto slova takhle rozlišuje, jestli Malajsko nebo Malajsie. :-)

Ale tehdy to asi ještě nevěděli a já mám prostě jako jedno z tygrů z Mompracemu zafixovaného malajského tygra, nikoliv malajsijského. Koneckonců tehdy Malajsijská federace ještě nebyla, ale Malajský poloostrov předpokládám ano. :-)

0/0
1.4.2014 9:56

M20i13c56h23a22l 84M80i68l32l83e43r 9796332729692

1963- vznik statu Malajsie. Pokud by bylo nutne po 1963 zduraznit z jakeho STATU tygr pochazi, napr. Thajsko nebo Malajsie, pak malajsijsky tygr. (Odvozeno od: stat)

 Pokud by se jednalo o zoologicky nazev, nebo oblast napr. Malajsky poloostrov(ktery je soucasti statu Malajsie), pak by to byl tygr malajsky.(odvozeno od: narod, etnicita, nazev uzemi)

0/0
1.4.2014 10:25

L85a10d12i77s48l38a34v 52M41a35t27u78l83a 3691209400492

Tak že by Malayan tiger? si to ujasněte :-)

0/0
1.4.2014 23:20

M22i48c68h49a32l 14M43i57l14l82e13r 9276792269482

ty predevsim musis sam sobe ujasnit, v kterem smyslu se o toho tygra jedna a jak jsi to vlastne minil. Pak rozhodnes sam.

0/−1
2.4.2014 4:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.