Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poslední slova pilotů letu MH370 zněla jinak, přiznala Malajsie

Poslední slova z komunikace mezi zmizelým boeingem linky MH370 společnosti Malaysia Airlines a letovou věží v Malajsii byla "Dobrou noc, malajsijské tři sedm nula" a ne "Dobře, dobrou noc", jak se doposud uvádělo. Oznámil to malajsijský úřad pro civilní letectví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M17i59l53o48s 81V85a79l72y 8746562387952

http://beforeitsnews.com/scandals/2014/03/missing-maylasian-plane-passenger-ibm-exec-philip-wood-sends-phone-text-message-from-diego-garcia-2433790.html

0/0
2.4.2014 7:41

M40i78l32o94s 79V44a50l15y 8976752217782

http://news.yahoo.com/american-father-philip-wood-feared-to-be-passenger-on-vanished-malaysia-airlines-flight-205115030.html

0/0
2.4.2014 7:38

M98i34l52o17s 73V11a79l71y 8866622317132

http://www.theepochtimes.com/n3/591800-diego-garcia-philip-wood-ibm-engineer-on-flight-mh370-posts-photo-from-prison/   >>> KUBO NECO PRO TEBE….

0/0
2.4.2014 7:34

M51i60r47o42s34l98a34v 76Z83i60k67m66u80n24d 7909293964633

Nemění se nic ...

Kdyby pilot dokázal přistát na hladině jako americký pilot na Hudsonu = což nelze vyloučit, tak se letadlo mohlo komplet potopit, aniž by existovaly nějaké trosky ...

A pak možnost z kategorie "scifi" = letadlo bylo pohlceno přenášedlem nějaké mimozemské civilizace, které nedokáží radary zachytit ...

0/−1
1.4.2014 18:17

R28i40c48h73a49r56d 42B72u97š73e75k 3665188777563

uprostred oceanu muzete pristani na 99,9999% vyloucit...

hladina oceanu neni klidny hudson...

0/0
1.4.2014 21:07

M28a52r28i95e 17Z80e97l51e43n94á 2474661849361

Milí diskutující, kteří jste v problematice letectví více informovaní - je vůbec obvyklé, aby v tak výsostně technickém a pregnantním sdělení, jakým je bezpochyby služební hlášení o průběhu letu a poloze letadla, někdo někomu přál dobrou noc?

0/0
1.4.2014 13:30

R58i20c59h73a33r44d 90B63u77š21e90k 3985608117593

ano, delava se to....

0/0
1.4.2014 13:32

M10a26r52i88e 20Z61e71l71e33n88á 2824291879141

Asi ano, ale níže píšete o přesné frazeologii při komunikaci s ATC, a tam mi to nějak nepasuje. Tak nevím, ale i tak děkuji za odpověď.;-)

0/0
1.4.2014 14:31

R77i12c89h57a46r48d 62B26u91š84e42k 3655638747173

piloti pouzivaji vitaci ci rozluckovou frazi zpravidla v kontaktu se stanovisti ATC v domacim state...

a je pravdou ze to je mimo predpisove frazeo...

kazdopadne dle predpisu by na predchozi pokyn ATC meli odpoveded svym volacim znakem a potvrzenim frekvence kterou jim ridici dal jako kontakt na dalsi stanovite... To ve zpave jak je tu prepsana neni... Rozloucit se neni standartni podle predpisu, ale ani to neni nic proti nicemu...

Nestandartnost bych videl v tom nepotvrzeni...

+2/0
1.4.2014 14:58

M15a18r29i96e 91Z42e77l94e76n74á 2734861489351

Pane Bušku, děkuji Vám za trpělivost se mnou, tohle vysvětlení už je srozumitelné i pro mně. Přeji příjemné odpoledne;-)

0/0
1.4.2014 15:05

R84i50c24h13a59r98d 18B10u51š24e61k 3955838347663

mimo jine i nepresnost v pouzite komunikaci muze vysetrovatele vest ke stope, ze se na palube delo neco nestandartniho...

ale rozlouceni to nebyva...

+2/0
1.4.2014 15:04
Foto

I56v54o 96R96o63t28t80e62n32b95e70r98g 3177228828718

To éro jistě již přetírají na jinou identitu :-/

 Lituji svědky pasažéry ;-(

0/0
1.4.2014 12:52

R61i24c90h16a44r28d 62B14u74š98e14k 3655148447943

opet jen dokazujete ze toho o dopravnich letadlech vite velmi malo...

0/0
1.4.2014 13:30
Foto

I58v53o 37R30o30t76t89e84n17b14e86r90g 3177878988118

Na to, že všichni zatloukají co viděli či neslyšeli, je dost indicií, že někde v tichosti přistálo :-)

0/0
1.4.2014 13:49

R87i68c52h10a81r92d 27B32u38š91e91k 3315648247243

v prvni rade, prelakovat letadlo neni jen tak... nejdrive se musi zbavit stareho nateru, pak se musi nanest novej.. Bez patricneho vybaveni to je defacto nemozne...

v druhe rade, jen prelakovani je k nicemu... plno szstemu se hlasi ke komunikaci unikatnim kodem dle ktereho lze poznat o jake letadlo jde...

pokud ten kod zmenite, mate-li na to prostredky opet se pozna ze jde bud o neexistujici kod nebo o duplicitni, pokud pouzijete kod jineho letadla... tech systemu ktere by letadlo v tom pripade odhalily je pomerne dost...

+2/0
1.4.2014 15:02
Foto

I58v87o 10R21o55t78t90e62n93b71e39r83g 3127578368548

Kdo to prováděl a kdo objednal, nevím, ale asi to není obyčejný loupežník ;-D

To není jako auto na náhradní díly, ale již to vypnutí odpovídače musel udělat někdo znalý systému :-)

Má to dolet přes 11 tisíc kilometrů a cena je bratru 200 miliónků, ale důležité asi bude, že je jako zmizelé !!

0/0
1.4.2014 15:55

R25i74c96h25a96r60d 44B23u65š36e15k 3915388837673

a ono je jiste ze ten transponder nekdo vypnul?

stale jeste nikdo nevyloucil technickou zavadu...

vzhledem k tomu ze ani motory nevysilaly to co mely ale jen "ping" na overeni komunikace je to spise o nejake zavade ci fatalnimu selhani... to satelitni vysilani totiz vypnout z kabiny nejde...

0/0
1.4.2014 21:00
Foto

I30v91o 88R37o13t16t75e53n31b95e15r57g 3377518198258

Tak proč satelit "mlčí" :-)

0/0
1.4.2014 21:09

R73i11c46h75a56r66d 97B26u96š52e86k 3555298737983

to jeste nikdo neosvetlil.... resp. z toho co satelit dostal se urcilo kam asi to ero mohlo doletet... a v te oblasti se ted hleda...

stale je ve hre nejaka fatalni technicka zavada...

ale vam se asi libi spise na hlavu postavene konspiracni teorie takze neni o cem...

+2/0
1.4.2014 21:59
Foto

I33v19o 13R19o90t22t30e33n48b49e30r74g 3287908128168

To si budeme muset počkat ;-D

0/0
1.4.2014 22:18

M70a56r20e40k 89K90ř17í20ž 8626928714390

Pro některé... ten článek má celkem velký význam.. neformálnost tohoto hlášení, které maji piloti naučené zpaměti je celkem zásadní.... to, že někdo hlásil jiné fráze nasvědčuje k únosu a neprofesionalitě...

+1/−1
1.4.2014 12:19

R59a29d30a34n 57K96u80b47a34n42t 1273120539770

jaké je toto nově zveřejněné hlášení?

0/0
1.4.2014 12:36

A96l36e35x90a79n35d94r 46K25o98s18t42k18a 5429126929556

Technická poznámka: Svou roli hraje i to, že ani pro pilota, ani pro dispečera není angličtina mateřským jazykem.

0/0
1.4.2014 12:43

R96i49c89h72a29r28d 95B27u31š19e63k 3815388387173

v cem to hraje svou roli...???

0/0
1.4.2014 12:45

R86a22d93a80n 84K71u23b46a44n23t 1133310269240

Jsem laik. Hlášení má obsahovat můj volací kód a potvrzení informace nebo informaci pro druhou stranu. To se stalo.

+1/0
1.4.2014 12:52

R87a48d45a40n 85K30u62b63a14n77t 1173390729570

O čem ten článek je? 8-o

0/0
1.4.2014 12:01

P25a40v63e86l 69H10o55r95á48k 8301173835822

Tak tento aprílový příspěvek jsem moc nepochopil. Zdá se mi totiž, že je úplně jedno, co z toho řekli.

+1/−1
1.4.2014 11:56

R12i54c59h26a96r79d 13B42u69š27e50k 3515188547323

z toho je videt ze o civilnim letectvi a rizeni provozu nemate ani paru...

jinak byste vedel ze komunikace s ATC se ridi presne popsanou frazeologii...

0/−1
1.4.2014 12:39

M17a25r72i55e 97Z65e30l14e58n25á 2604251679901

Pane Bušku, to je to, na co jsem se později ptala - zda to "dobrou noc" patří do oné přesně popsané frazeologie. Odpověděl jste mi, že se to dělává, mně to přesto nějak do té frazeologie nezapadá, ale přesto díky za reakci.

0/0
1.4.2014 14:29

K10a25r33e12l 46N59o18v54á61č20e58k 5681245549226

Nechce se mi věřit, že by při současné technice států a armád a tunách sledovacích družic, nikdo nevěděl nic. Myslím, že tohle prostě je v kategorii "Akta X", tj. neveřejné. Pravdu se nedozvíme.

+1/−1
1.4.2014 10:24
Foto

M23i45l61a55n 32S88v32o57b61o84d27a 5806508103

Ano, statisticky je letecká doprava nejbezpečnější na světě, ale musíme si uvědomit, že statistika je stejná jako dámská podprsenka. Oboje zkresluje danou skutečnost! :-)

+2/0
1.4.2014 9:35

J10a46n 63F45i51a68l12a 7274497705939

Statistika operuje s velkými čísly. Já mám ovšem život jen jeden, a to je číslo dost nízké. Proto pro mě termín "statisticky bezpečné" nic neznamená.

+1/0
1.4.2014 10:30

M24i61c62h62a95l 38M50i75l90l45e78r 9986692449122

kdo se boji letat, pojede vlakem. Kde nejede vlak, pojede lodi.

Kdo se boji cestovat, zustane doma za peci nebo si vyrazi na pesi turistickou turu. Kazdemu je prano podle toho, co si vybere - at si to ve zdravi uzije.

Hlavni je, ze i v Cesku existuje svoboda cestovani a nemusi se ponizene zadat o cestovni dolozky podlozenych posudky od kadrovaku a domovnich duvernic a podobne broskvoviny.

+2/0
1.4.2014 10:35

M77i66c70h26a29l 78M66i53l61l72e94r 9336722849192

podlozene

0/0
1.4.2014 10:36

P94a95v89e60l 18H36o69r93á65k 8561753155582

Vy jste tedy dokonale ideologicky zpracován. I když, je vlastně ten apríl.

0/−2
1.4.2014 11:57

M64i30c46h92a11l 48M90i44l56l32e50r 9256572189112

co je na tom za ideologii nebo jakou to ma souvislost s Aprilem?

Strach z letani je dobre znama fobie a neni tak vzacna jak si myslis. Neuvedomujes si, ze u nekterych lidi je vaznou prekazkou k vykonu zamestnani, ktere po nich pozaduje letani na schuze, kongresy, obchodni jednani, u jinych to znacne omezuje vyber destinaci pro dovolenou.

Ruzne respektovane aerolinky dokonce poradaji oficialni kursy vedene psychology, za ucelem zbavit absolventy strachu z letani.

Existenci fobie uznavam a pokud kvuli ni nekdo radsi provozuje pesi nebo cyklistickou turistiku, nebudu ho za to kritizovat. U strachu z letani plati "zij a nech zit"a nedelej si srandu z postizenych.

0/0
2.4.2014 4:06
Foto

J88a10n 15K77o89ň81a49s 6829185188363

Vzhledem k tomu, že konspirační teorie, která letadlo potřebovala naplnit atomovkou a pak pod falešnou vlajkou shodit na lidi (viz zde http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/3845-zmizely-let-mh370-stopa-k-11-zari-2001-stoji-za-zahadou-pentagon-a-cia-chysta-se-jaderna-provokace-proti-iranu-nebo-rusku-.aspx ) tak je možné, že někdo konečně "propíchl" nedobrovolné přípravy únosu letadla - a postupně uvolňuje informace tak, aby neohrozily země, nedobrovolně zúčastněné na přípravě celé téhle akce. Celý svět je držený bublinkou peněz od FEDu, je obtížné vzdorovat systému lží, nesených dva tisíce let těmi, co přizpůsobili a stále přizpůsobují svět jen svým potřebám a potřebám jejich rodin.

Nedostatek času pro zdůvodňování "lžilogiky" dovede postupně světové lháře k chybám a rozporům, které je nakonec oddělí od řízení světa. 

.....tak jsme se zasmáli a "hurádopráce",...

1. dubna je jen jednou ročně??, škoda....

+2/−3
1.4.2014 9:17

B74ě17l72a 14H69o53r72á17k88o40v36á 1118322339930

Absolutní zvrat ve vyšetřování!! Podle jedněch zaznělo "v pořádku" tady zase "Dobře" a nakonec nám to malajci s našima redaktorama přeložej "Je to v pr...." Dobré ráno. :-)

+5/0
1.4.2014 9:04

B73o48h72u49m45i59l 28Š67v15a64c50h 3974252766

Informace o čínských inženýrech, prodávajících nějaký převratný patent, jsou asi supertajné. A možná právě tam je hlavní příčina záhady letu MH370.

0/0
1.4.2014 8:57

T25o47n38i83c73k72a 82N71e51d62o96j51e49d29l70a 7621981823533

No tak to je ale gool, on řekl něco jiného jo??Číslovku místo pozdravu? Uff,počkejte... sedám si z toho na židli... :/ No totální zvrat ve vyšetřování... :)

+2/0
1.4.2014 8:52

V94l17a10d20i68m72i75r 56M49e66z49e28r54a 5579406729917

Jsem myslel že "made in Majdan" vydrží jako hlavní téma déle,ale asi jsem se spletl.Bludný "Boeinďan" je víc kůůl...?

+4/0
1.4.2014 7:13

Z97d26e57n60ě20k 12W96e19r51n93h20a98r96t 6527655672538

Ukrajina je vyřešená, dokud se tam zase něco nestane, není co řešit. Takže je třeba najít něco, co se děje teď. A záhada je ideální...

+7/0
1.4.2014 7:48

M29a69r24e36k 68F21l97e26k43a15č 1117442510931

Nakonec z toho vyleze že si kapitán zapoměl svačinu, vrátil se na letiště a tam čekají dodnes

+12/−1
1.4.2014 6:43

K18a55r77e63l 81P35a92n84c15e12r 7111260778644

Posledni slova MH370 : Hele Sandokan.

+3/−1
1.4.2014 3:11

M57a51r24e83k 59T11u37r70n57o65v38e14c 7585442760966

Spíš: "Hele, malajský tygr!"   Tedy samozřejmě anglicky. Ale už se tomu blíží... Akorát tedy místo "Malaysian 370" to bylo "Tiger of Malaysia"... No uvidíme, co zveřejní na té další tiskovce...

+1/0
1.4.2014 6:40

L94a73d98i10s11l53a29v 87M82a42t60u44l63a 3221359520432

To by ale byl malajsijský tygr :-)

0/0
1.4.2014 9:47

M42a67r90e89k 27T83u50r65n47o96v22e35c 7775752570186

No dnes možná ano, když už se to u tohoto slova takhle rozlišuje, jestli Malajsko nebo Malajsie. :-)

Ale tehdy to asi ještě nevěděli a já mám prostě jako jedno z tygrů z Mompracemu zafixovaného malajského tygra, nikoliv malajsijského. Koneckonců tehdy Malajsijská federace ještě nebyla, ale Malajský poloostrov předpokládám ano. :-)

0/0
1.4.2014 9:56

M18i16c36h27a77l 63M13i32l36l11e27r 9496922169452

1963- vznik statu Malajsie. Pokud by bylo nutne po 1963 zduraznit z jakeho STATU tygr pochazi, napr. Thajsko nebo Malajsie, pak malajsijsky tygr. (Odvozeno od: stat)

 Pokud by se jednalo o zoologicky nazev, nebo oblast napr. Malajsky poloostrov(ktery je soucasti statu Malajsie), pak by to byl tygr malajsky.(odvozeno od: narod, etnicita, nazev uzemi)

0/0
1.4.2014 10:25

L39a85d70i25s75l84a16v 77M89a57t43u62l55a 3161619150652

Tak že by Malayan tiger? si to ujasněte :-)

0/0
1.4.2014 23:20

M12i35c55h15a98l 34M64i78l63l67e63r 9266662119722

ty predevsim musis sam sobe ujasnit, v kterem smyslu se o toho tygra jedna a jak jsi to vlastne minil. Pak rozhodnes sam.

0/−1
2.4.2014 4:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.