Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Poslední slova pilotů letu MH370 zněla jinak, přiznala Malajsie

Poslední slova z komunikace mezi zmizelým boeingem linky MH370 společnosti Malaysia Airlines a letovou věží v Malajsii byla "Dobrou noc, malajsijské tři sedm nula" a ne "Dobře, dobrou noc", jak se doposud uvádělo. Oznámil to malajsijský úřad pro civilní letectví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M26i54l85o12s 54V47a81l71y 8356412677672

http://beforeitsnews.com/scandals/2014/03/missing-maylasian-plane-passenger-ibm-exec-philip-wood-sends-phone-text-message-from-diego-garcia-2433790.html

0/0
2.4.2014 7:41

M60i67l93o89s 49V13a67l82y 8816682737622

http://news.yahoo.com/american-father-philip-wood-feared-to-be-passenger-on-vanished-malaysia-airlines-flight-205115030.html

0/0
2.4.2014 7:38

M66i59l48o77s 75V89a82l72y 8696552117252

http://www.theepochtimes.com/n3/591800-diego-garcia-philip-wood-ibm-engineer-on-flight-mh370-posts-photo-from-prison/   >>> KUBO NECO PRO TEBE….

0/0
2.4.2014 7:34

M33i87r95o64s86l58a62v 20Z70i64k42m71u13n93d 7549273914853

Nemění se nic ...

Kdyby pilot dokázal přistát na hladině jako americký pilot na Hudsonu = což nelze vyloučit, tak se letadlo mohlo komplet potopit, aniž by existovaly nějaké trosky ...

A pak možnost z kategorie "scifi" = letadlo bylo pohlceno přenášedlem nějaké mimozemské civilizace, které nedokáží radary zachytit ...

0/−1
1.4.2014 18:17

R19i56c79h32a44r94d 97B13u94š45e57k 3935978157663

uprostred oceanu muzete pristani na 99,9999% vyloucit...

hladina oceanu neni klidny hudson...

0/0
1.4.2014 21:07

M94a33r15i63e 91Z11e26l76e73n81á 2444651799821

Milí diskutující, kteří jste v problematice letectví více informovaní - je vůbec obvyklé, aby v tak výsostně technickém a pregnantním sdělení, jakým je bezpochyby služební hlášení o průběhu letu a poloze letadla, někdo někomu přál dobrou noc?

0/0
1.4.2014 13:30

R45i54c44h10a52r10d 65B83u62š26e61k 3755658377153

ano, delava se to....

0/0
1.4.2014 13:32

M35a38r92i20e 88Z90e84l50e25n40á 2434771319381

Asi ano, ale níže píšete o přesné frazeologii při komunikaci s ATC, a tam mi to nějak nepasuje. Tak nevím, ale i tak děkuji za odpověď.;-)

0/0
1.4.2014 14:31

R23i25c68h21a42r64d 18B16u46š20e70k 3885128267443

piloti pouzivaji vitaci ci rozluckovou frazi zpravidla v kontaktu se stanovisti ATC v domacim state...

a je pravdou ze to je mimo predpisove frazeo...

kazdopadne dle predpisu by na predchozi pokyn ATC meli odpoveded svym volacim znakem a potvrzenim frekvence kterou jim ridici dal jako kontakt na dalsi stanovite... To ve zpave jak je tu prepsana neni... Rozloucit se neni standartni podle predpisu, ale ani to neni nic proti nicemu...

Nestandartnost bych videl v tom nepotvrzeni...

+2/0
1.4.2014 14:58

M88a70r48i52e 50Z55e89l90e60n13á 2284691199311

Pane Bušku, děkuji Vám za trpělivost se mnou, tohle vysvětlení už je srozumitelné i pro mně. Přeji příjemné odpoledne;-)

0/0
1.4.2014 15:05

R44i54c48h25a69r61d 50B67u92š91e73k 3845138527793

mimo jine i nepresnost v pouzite komunikaci muze vysetrovatele vest ke stope, ze se na palube delo neco nestandartniho...

ale rozlouceni to nebyva...

+2/0
1.4.2014 15:04
Foto

I24v61o 23R24o97t88t60e88n70b59e46r32g 3337188188238

To éro jistě již přetírají na jinou identitu :-/

 Lituji svědky pasažéry ;-(

0/0
1.4.2014 12:52

R12i65c32h72a41r63d 93B30u76š56e78k 3645518477213

opet jen dokazujete ze toho o dopravnich letadlech vite velmi malo...

0/0
1.4.2014 13:30
Foto

I46v50o 15R55o20t41t82e64n77b64e33r38g 3277588848778

Na to, že všichni zatloukají co viděli či neslyšeli, je dost indicií, že někde v tichosti přistálo :-)

0/0
1.4.2014 13:49

R78i85c29h49a24r90d 87B81u59š14e68k 3825428907933

v prvni rade, prelakovat letadlo neni jen tak... nejdrive se musi zbavit stareho nateru, pak se musi nanest novej.. Bez patricneho vybaveni to je defacto nemozne...

v druhe rade, jen prelakovani je k nicemu... plno szstemu se hlasi ke komunikaci unikatnim kodem dle ktereho lze poznat o jake letadlo jde...

pokud ten kod zmenite, mate-li na to prostredky opet se pozna ze jde bud o neexistujici kod nebo o duplicitni, pokud pouzijete kod jineho letadla... tech systemu ktere by letadlo v tom pripade odhalily je pomerne dost...

+2/0
1.4.2014 15:02
Foto

I93v84o 21R71o66t18t48e87n51b28e10r53g 3187188348758

Kdo to prováděl a kdo objednal, nevím, ale asi to není obyčejný loupežník ;-D

To není jako auto na náhradní díly, ale již to vypnutí odpovídače musel udělat někdo znalý systému :-)

Má to dolet přes 11 tisíc kilometrů a cena je bratru 200 miliónků, ale důležité asi bude, že je jako zmizelé !!

0/0
1.4.2014 15:55

R70i91c77h10a78r32d 97B96u54š62e33k 3945168727103

a ono je jiste ze ten transponder nekdo vypnul?

stale jeste nikdo nevyloucil technickou zavadu...

vzhledem k tomu ze ani motory nevysilaly to co mely ale jen "ping" na overeni komunikace je to spise o nejake zavade ci fatalnimu selhani... to satelitni vysilani totiz vypnout z kabiny nejde...

0/0
1.4.2014 21:00
Foto

I32v85o 69R38o53t15t86e27n68b39e97r76g 3307248478798

Tak proč satelit "mlčí" :-)

0/0
1.4.2014 21:09

R72i35c37h96a90r63d 90B25u71š85e24k 3275148847533

to jeste nikdo neosvetlil.... resp. z toho co satelit dostal se urcilo kam asi to ero mohlo doletet... a v te oblasti se ted hleda...

stale je ve hre nejaka fatalni technicka zavada...

ale vam se asi libi spise na hlavu postavene konspiracni teorie takze neni o cem...

+2/0
1.4.2014 21:59
Foto

I80v78o 28R76o67t47t78e80n69b83e73r19g 3697798548768

To si budeme muset počkat ;-D

0/0
1.4.2014 22:18

M81a16r81e59k 69K77ř74í19ž 8676948544650

Pro některé... ten článek má celkem velký význam.. neformálnost tohoto hlášení, které maji piloti naučené zpaměti je celkem zásadní.... to, že někdo hlásil jiné fráze nasvědčuje k únosu a neprofesionalitě...

+1/−1
1.4.2014 12:19

T66o90m68á23š 82H84o27u97š12k46a 2795413924537

jaké je toto nově zveřejněné hlášení?

0/0
1.4.2014 12:36

A66l23e27x54a30n44d27r 19K41o20s31t35k83a 5129136189196

Technická poznámka: Svou roli hraje i to, že ani pro pilota, ani pro dispečera není angličtina mateřským jazykem.

0/0
1.4.2014 12:43

R71i92c23h23a78r24d 59B35u84š62e56k 3735458367493

v cem to hraje svou roli...???

0/0
1.4.2014 12:45

T65o25m21á60š 91H22o73u19š48k57a 2585583904577

Jsem laik. Hlášení má obsahovat můj volací kód a potvrzení informace nebo informaci pro druhou stranu. To se stalo.

+1/0
1.4.2014 12:52

T11o24m93á93š 36H17o48u79š40k86a 2985663294457

O čem ten článek je? 8-o

0/0
1.4.2014 12:01

P81a70v45e95l 82H81o68r68á90k 8511263955962

Tak tento aprílový příspěvek jsem moc nepochopil. Zdá se mi totiž, že je úplně jedno, co z toho řekli.

+1/−1
1.4.2014 11:56

R82i73c65h30a64r68d 77B82u48š61e79k 3185298107853

z toho je videt ze o civilnim letectvi a rizeni provozu nemate ani paru...

jinak byste vedel ze komunikace s ATC se ridi presne popsanou frazeologii...

0/−1
1.4.2014 12:39

M84a33r61i34e 92Z38e37l77e22n61á 2744191879421

Pane Bušku, to je to, na co jsem se později ptala - zda to "dobrou noc" patří do oné přesně popsané frazeologie. Odpověděl jste mi, že se to dělává, mně to přesto nějak do té frazeologie nezapadá, ale přesto díky za reakci.

0/0
1.4.2014 14:29

K33a51r76e39l 19N65o16v73á66č43e97k 5501615439186

Nechce se mi věřit, že by při současné technice států a armád a tunách sledovacích družic, nikdo nevěděl nic. Myslím, že tohle prostě je v kategorii "Akta X", tj. neveřejné. Pravdu se nedozvíme.

+1/−1
1.4.2014 10:24
Foto

M64i86l62a80n 82S82v66o89b91o13d68a 5556948533

Ano, statisticky je letecká doprava nejbezpečnější na světě, ale musíme si uvědomit, že statistika je stejná jako dámská podprsenka. Oboje zkresluje danou skutečnost! :-)

+2/0
1.4.2014 9:35

J67a89n 58F88i50a24l19a 7134777205449

Statistika operuje s velkými čísly. Já mám ovšem život jen jeden, a to je číslo dost nízké. Proto pro mě termín "statisticky bezpečné" nic neznamená.

+1/0
1.4.2014 10:30

M79i20c66h27a36l 51M76i93l68l56e73r 9216372159582

kdo se boji letat, pojede vlakem. Kde nejede vlak, pojede lodi.

Kdo se boji cestovat, zustane doma za peci nebo si vyrazi na pesi turistickou turu. Kazdemu je prano podle toho, co si vybere - at si to ve zdravi uzije.

Hlavni je, ze i v Cesku existuje svoboda cestovani a nemusi se ponizene zadat o cestovni dolozky podlozenych posudky od kadrovaku a domovnich duvernic a podobne broskvoviny.

+2/0
1.4.2014 10:35

M65i61c84h36a49l 20M20i30l97l53e48r 9616212289982

podlozene

0/0
1.4.2014 10:36

P61a19v52e45l 13H72o10r72á64k 8601913605352

Vy jste tedy dokonale ideologicky zpracován. I když, je vlastně ten apríl.

0/−2
1.4.2014 11:57

M96i92c77h31a82l 90M58i57l27l51e69r 9346682889672

co je na tom za ideologii nebo jakou to ma souvislost s Aprilem?

Strach z letani je dobre znama fobie a neni tak vzacna jak si myslis. Neuvedomujes si, ze u nekterych lidi je vaznou prekazkou k vykonu zamestnani, ktere po nich pozaduje letani na schuze, kongresy, obchodni jednani, u jinych to znacne omezuje vyber destinaci pro dovolenou.

Ruzne respektovane aerolinky dokonce poradaji oficialni kursy vedene psychology, za ucelem zbavit absolventy strachu z letani.

Existenci fobie uznavam a pokud kvuli ni nekdo radsi provozuje pesi nebo cyklistickou turistiku, nebudu ho za to kritizovat. U strachu z letani plati "zij a nech zit"a nedelej si srandu z postizenych.

0/0
2.4.2014 4:06
Foto

J72a87n 89K64o74ň69a93s 6649685918123

Vzhledem k tomu, že konspirační teorie, která letadlo potřebovala naplnit atomovkou a pak pod falešnou vlajkou shodit na lidi (viz zde http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/3845-zmizely-let-mh370-stopa-k-11-zari-2001-stoji-za-zahadou-pentagon-a-cia-chysta-se-jaderna-provokace-proti-iranu-nebo-rusku-.aspx ) tak je možné, že někdo konečně "propíchl" nedobrovolné přípravy únosu letadla - a postupně uvolňuje informace tak, aby neohrozily země, nedobrovolně zúčastněné na přípravě celé téhle akce. Celý svět je držený bublinkou peněz od FEDu, je obtížné vzdorovat systému lží, nesených dva tisíce let těmi, co přizpůsobili a stále přizpůsobují svět jen svým potřebám a potřebám jejich rodin.

Nedostatek času pro zdůvodňování "lžilogiky" dovede postupně světové lháře k chybám a rozporům, které je nakonec oddělí od řízení světa. 

.....tak jsme se zasmáli a "hurádopráce",...

1. dubna je jen jednou ročně??, škoda....

+2/−3
1.4.2014 9:17

B85ě65l87a 29H75o57r58á83k33o14v75á 1278772299690

Absolutní zvrat ve vyšetřování!! Podle jedněch zaznělo "v pořádku" tady zase "Dobře" a nakonec nám to malajci s našima redaktorama přeložej "Je to v pr...." Dobré ráno. :-)

+5/0
1.4.2014 9:04

B51o44h67u82m21i43l 82Š41v10a75c70h 3364842656

Informace o čínských inženýrech, prodávajících nějaký převratný patent, jsou asi supertajné. A možná právě tam je hlavní příčina záhady letu MH370.

0/0
1.4.2014 8:57

T12o37n19i38c80k15a 92N68e96d74o21j75e83d65l63a 7951701213443

No tak to je ale gool, on řekl něco jiného jo??Číslovku místo pozdravu? Uff,počkejte... sedám si z toho na židli... :/ No totální zvrat ve vyšetřování... :)

+2/0
1.4.2014 8:52

V15l27a59d96i85m79i67r 12M33e86z53e14r31a 5729286309757

Jsem myslel že "made in Majdan" vydrží jako hlavní téma déle,ale asi jsem se spletl.Bludný "Boeinďan" je víc kůůl...?

+4/0
1.4.2014 7:13

Z66d87e96n24ě76k 81W46e91r70n44h58a27r77t 6147155592908

Ukrajina je vyřešená, dokud se tam zase něco nestane, není co řešit. Takže je třeba najít něco, co se děje teď. A záhada je ideální...

+7/0
1.4.2014 7:48

M79a47r52e40k 32F57l22e13k68a81č 1537702890121

Nakonec z toho vyleze že si kapitán zapoměl svačinu, vrátil se na letiště a tam čekají dodnes

+12/−1
1.4.2014 6:43

K65a44r86e38l 82P23a30n38c45e23r 7151240448194

Posledni slova MH370 : Hele Sandokan.

+3/−1
1.4.2014 3:11

M83a55r82e48k 54T39u92r79n77o45v43e39c 7845202170106

Spíš: "Hele, malajský tygr!"   Tedy samozřejmě anglicky. Ale už se tomu blíží... Akorát tedy místo "Malaysian 370" to bylo "Tiger of Malaysia"... No uvidíme, co zveřejní na té další tiskovce...

+1/0
1.4.2014 6:40

L91a30d79i41s92l82a89v 74M31a45t70u50l12a 3391349170222

To by ale byl malajsijský tygr :-)

0/0
1.4.2014 9:47

M12a29r23e97k 15T26u59r19n84o65v51e94c 7525382190316

No dnes možná ano, když už se to u tohoto slova takhle rozlišuje, jestli Malajsko nebo Malajsie. :-)

Ale tehdy to asi ještě nevěděli a já mám prostě jako jedno z tygrů z Mompracemu zafixovaného malajského tygra, nikoliv malajsijského. Koneckonců tehdy Malajsijská federace ještě nebyla, ale Malajský poloostrov předpokládám ano. :-)

0/0
1.4.2014 9:56

M44i30c84h43a13l 25M10i64l18l26e18r 9686512779482

1963- vznik statu Malajsie. Pokud by bylo nutne po 1963 zduraznit z jakeho STATU tygr pochazi, napr. Thajsko nebo Malajsie, pak malajsijsky tygr. (Odvozeno od: stat)

 Pokud by se jednalo o zoologicky nazev, nebo oblast napr. Malajsky poloostrov(ktery je soucasti statu Malajsie), pak by to byl tygr malajsky.(odvozeno od: narod, etnicita, nazev uzemi)

0/0
1.4.2014 10:25

L21a35d26i81s90l92a11v 86M14a30t32u17l26a 3481789770172

Tak že by Malayan tiger? si to ujasněte :-)

0/0
1.4.2014 23:20

M60i29c66h19a49l 72M19i86l28l58e88r 9876172899672

ty predevsim musis sam sobe ujasnit, v kterem smyslu se o toho tygra jedna a jak jsi to vlastne minil. Pak rozhodnes sam.

0/−1
2.4.2014 4:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.