Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poslední slova pilotů letu MH370 zněla jinak, přiznala Malajsie

Poslední slova z komunikace mezi zmizelým boeingem linky MH370 společnosti Malaysia Airlines a letovou věží v Malajsii byla "Dobrou noc, malajsijské tři sedm nula" a ne "Dobře, dobrou noc", jak se doposud uvádělo. Oznámil to malajsijský úřad pro civilní letectví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M26i15l62o20s 94V55a32l53y 8366952327462

http://beforeitsnews.com/scandals/2014/03/missing-maylasian-plane-passenger-ibm-exec-philip-wood-sends-phone-text-message-from-diego-garcia-2433790.html

0/0
2.4.2014 7:41

M59i95l76o49s 88V83a27l92y 8916302347412

http://news.yahoo.com/american-father-philip-wood-feared-to-be-passenger-on-vanished-malaysia-airlines-flight-205115030.html

0/0
2.4.2014 7:38

M49i80l45o34s 38V76a14l69y 8946372247632

http://www.theepochtimes.com/n3/591800-diego-garcia-philip-wood-ibm-engineer-on-flight-mh370-posts-photo-from-prison/   >>> KUBO NECO PRO TEBE….

0/0
2.4.2014 7:34

M97i84r47o53s26l68a12v 25Z29i82k17m72u41n67d 7839283714743

Nemění se nic ...

Kdyby pilot dokázal přistát na hladině jako americký pilot na Hudsonu = což nelze vyloučit, tak se letadlo mohlo komplet potopit, aniž by existovaly nějaké trosky ...

A pak možnost z kategorie "scifi" = letadlo bylo pohlceno přenášedlem nějaké mimozemské civilizace, které nedokáží radary zachytit ...

0/−1
1.4.2014 18:17

R33i22c41h84a63r15d 50B18u11š67e55k 3415778647683

uprostred oceanu muzete pristani na 99,9999% vyloucit...

hladina oceanu neni klidny hudson...

0/0
1.4.2014 21:07

M61a84r90i98e 79Z48e75l61e32n26á 2304971379611

Milí diskutující, kteří jste v problematice letectví více informovaní - je vůbec obvyklé, aby v tak výsostně technickém a pregnantním sdělení, jakým je bezpochyby služební hlášení o průběhu letu a poloze letadla, někdo někomu přál dobrou noc?

0/0
1.4.2014 13:30

R96i19c30h50a32r61d 90B50u65š98e82k 3485748597113

ano, delava se to....

0/0
1.4.2014 13:32

M56a73r50i39e 17Z72e15l97e37n72á 2944841469791

Asi ano, ale níže píšete o přesné frazeologii při komunikaci s ATC, a tam mi to nějak nepasuje. Tak nevím, ale i tak děkuji za odpověď.;-)

0/0
1.4.2014 14:31

R62i47c84h52a79r48d 70B45u20š36e41k 3165708437343

piloti pouzivaji vitaci ci rozluckovou frazi zpravidla v kontaktu se stanovisti ATC v domacim state...

a je pravdou ze to je mimo predpisove frazeo...

kazdopadne dle predpisu by na predchozi pokyn ATC meli odpoveded svym volacim znakem a potvrzenim frekvence kterou jim ridici dal jako kontakt na dalsi stanovite... To ve zpave jak je tu prepsana neni... Rozloucit se neni standartni podle predpisu, ale ani to neni nic proti nicemu...

Nestandartnost bych videl v tom nepotvrzeni...

+2/0
1.4.2014 14:58

M98a95r10i10e 11Z30e68l56e57n97á 2534341139321

Pane Bušku, děkuji Vám za trpělivost se mnou, tohle vysvětlení už je srozumitelné i pro mně. Přeji příjemné odpoledne;-)

0/0
1.4.2014 15:05

R23i58c66h15a14r85d 45B45u62š32e79k 3615858377403

mimo jine i nepresnost v pouzite komunikaci muze vysetrovatele vest ke stope, ze se na palube delo neco nestandartniho...

ale rozlouceni to nebyva...

+2/0
1.4.2014 15:04
Foto

I12v75o 65R43o64t12t73e97n83b45e77r41g 3777378938808

To éro jistě již přetírají na jinou identitu :-/

 Lituji svědky pasažéry ;-(

0/0
1.4.2014 12:52

R93i46c42h87a23r81d 49B64u38š47e62k 3605468777313

opet jen dokazujete ze toho o dopravnich letadlech vite velmi malo...

0/0
1.4.2014 13:30
Foto

I68v82o 29R27o95t77t67e68n67b20e84r67g 3317678188148

Na to, že všichni zatloukají co viděli či neslyšeli, je dost indicií, že někde v tichosti přistálo :-)

0/0
1.4.2014 13:49

R66i35c37h97a67r49d 93B51u88š92e26k 3785358637203

v prvni rade, prelakovat letadlo neni jen tak... nejdrive se musi zbavit stareho nateru, pak se musi nanest novej.. Bez patricneho vybaveni to je defacto nemozne...

v druhe rade, jen prelakovani je k nicemu... plno szstemu se hlasi ke komunikaci unikatnim kodem dle ktereho lze poznat o jake letadlo jde...

pokud ten kod zmenite, mate-li na to prostredky opet se pozna ze jde bud o neexistujici kod nebo o duplicitni, pokud pouzijete kod jineho letadla... tech systemu ktere by letadlo v tom pripade odhalily je pomerne dost...

+2/0
1.4.2014 15:02
Foto

I47v47o 67R55o72t94t18e76n83b25e77r72g 3307128958808

Kdo to prováděl a kdo objednal, nevím, ale asi to není obyčejný loupežník ;-D

To není jako auto na náhradní díly, ale již to vypnutí odpovídače musel udělat někdo znalý systému :-)

Má to dolet přes 11 tisíc kilometrů a cena je bratru 200 miliónků, ale důležité asi bude, že je jako zmizelé !!

0/0
1.4.2014 15:55

R43i70c39h58a92r20d 49B33u10š42e34k 3745178837513

a ono je jiste ze ten transponder nekdo vypnul?

stale jeste nikdo nevyloucil technickou zavadu...

vzhledem k tomu ze ani motory nevysilaly to co mely ale jen "ping" na overeni komunikace je to spise o nejake zavade ci fatalnimu selhani... to satelitni vysilani totiz vypnout z kabiny nejde...

0/0
1.4.2014 21:00
Foto

I89v41o 55R74o29t82t98e61n40b71e27r59g 3237518708318

Tak proč satelit "mlčí" :-)

0/0
1.4.2014 21:09

R31i85c95h44a44r63d 34B60u54š36e28k 3325718617823

to jeste nikdo neosvetlil.... resp. z toho co satelit dostal se urcilo kam asi to ero mohlo doletet... a v te oblasti se ted hleda...

stale je ve hre nejaka fatalni technicka zavada...

ale vam se asi libi spise na hlavu postavene konspiracni teorie takze neni o cem...

+2/0
1.4.2014 21:59
Foto

I41v35o 81R87o55t31t60e60n70b76e27r31g 3927888198588

To si budeme muset počkat ;-D

0/0
1.4.2014 22:18

M71a13r52e30k 87K16ř55í77ž 8316238744560

Pro některé... ten článek má celkem velký význam.. neformálnost tohoto hlášení, které maji piloti naučené zpaměti je celkem zásadní.... to, že někdo hlásil jiné fráze nasvědčuje k únosu a neprofesionalitě...

+1/−1
1.4.2014 12:19

R43a57d46a20n 44K48u43b40a74n82t 1833920569430

jaké je toto nově zveřejněné hlášení?

0/0
1.4.2014 12:36

A33l42e38x23a22n89d79r 58K56o53s29t36k20a 5349176859136

Technická poznámka: Svou roli hraje i to, že ani pro pilota, ani pro dispečera není angličtina mateřským jazykem.

0/0
1.4.2014 12:43

R88i47c58h21a58r41d 72B48u36š63e19k 3895228337703

v cem to hraje svou roli...???

0/0
1.4.2014 12:45

R83a74d79a51n 23K52u26b54a29n63t 1973880669250

Jsem laik. Hlášení má obsahovat můj volací kód a potvrzení informace nebo informaci pro druhou stranu. To se stalo.

+1/0
1.4.2014 12:52

R21a32d16a66n 96K79u13b19a83n21t 1823950509730

O čem ten článek je? 8-o

0/0
1.4.2014 12:01

P63a25v49e65l 40H94o65r35á58k 8371443895462

Tak tento aprílový příspěvek jsem moc nepochopil. Zdá se mi totiž, že je úplně jedno, co z toho řekli.

+1/−1
1.4.2014 11:56

R31i13c91h94a43r82d 81B20u51š85e82k 3545358897803

z toho je videt ze o civilnim letectvi a rizeni provozu nemate ani paru...

jinak byste vedel ze komunikace s ATC se ridi presne popsanou frazeologii...

0/−1
1.4.2014 12:39

M64a95r39i39e 56Z74e80l64e47n58á 2324351299551

Pane Bušku, to je to, na co jsem se později ptala - zda to "dobrou noc" patří do oné přesně popsané frazeologie. Odpověděl jste mi, že se to dělává, mně to přesto nějak do té frazeologie nezapadá, ale přesto díky za reakci.

0/0
1.4.2014 14:29

K96a56r39e62l 89N66o86v79á28č87e61k 5671905529726

Nechce se mi věřit, že by při současné technice států a armád a tunách sledovacích družic, nikdo nevěděl nic. Myslím, že tohle prostě je v kategorii "Akta X", tj. neveřejné. Pravdu se nedozvíme.

+1/−1
1.4.2014 10:24
Foto

M69i74l54a92n 41S14v60o88b55o32d36a 5566848593

Ano, statisticky je letecká doprava nejbezpečnější na světě, ale musíme si uvědomit, že statistika je stejná jako dámská podprsenka. Oboje zkresluje danou skutečnost! :-)

+2/0
1.4.2014 9:35

J56a89n 95F88i36a25l72a 7104237775269

Statistika operuje s velkými čísly. Já mám ovšem život jen jeden, a to je číslo dost nízké. Proto pro mě termín "statisticky bezpečné" nic neznamená.

+1/0
1.4.2014 10:30

M20i50c93h17a89l 22M73i94l49l49e59r 9806512629972

kdo se boji letat, pojede vlakem. Kde nejede vlak, pojede lodi.

Kdo se boji cestovat, zustane doma za peci nebo si vyrazi na pesi turistickou turu. Kazdemu je prano podle toho, co si vybere - at si to ve zdravi uzije.

Hlavni je, ze i v Cesku existuje svoboda cestovani a nemusi se ponizene zadat o cestovni dolozky podlozenych posudky od kadrovaku a domovnich duvernic a podobne broskvoviny.

+2/0
1.4.2014 10:35

M57i38c76h41a56l 91M40i76l18l44e62r 9766722559692

podlozene

0/0
1.4.2014 10:36

P95a73v40e25l 24H92o19r94á47k 8421243825882

Vy jste tedy dokonale ideologicky zpracován. I když, je vlastně ten apríl.

0/−2
1.4.2014 11:57

M19i16c39h25a47l 73M27i24l71l45e45r 9686282209272

co je na tom za ideologii nebo jakou to ma souvislost s Aprilem?

Strach z letani je dobre znama fobie a neni tak vzacna jak si myslis. Neuvedomujes si, ze u nekterych lidi je vaznou prekazkou k vykonu zamestnani, ktere po nich pozaduje letani na schuze, kongresy, obchodni jednani, u jinych to znacne omezuje vyber destinaci pro dovolenou.

Ruzne respektovane aerolinky dokonce poradaji oficialni kursy vedene psychology, za ucelem zbavit absolventy strachu z letani.

Existenci fobie uznavam a pokud kvuli ni nekdo radsi provozuje pesi nebo cyklistickou turistiku, nebudu ho za to kritizovat. U strachu z letani plati "zij a nech zit"a nedelej si srandu z postizenych.

0/0
2.4.2014 4:06

J98a54n 58K96o32ň93a79s 6639165208463

Vzhledem k tomu, že konspirační teorie, která letadlo potřebovala naplnit atomovkou a pak pod falešnou vlajkou shodit na lidi (viz zde http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/3845-zmizely-let-mh370-stopa-k-11-zari-2001-stoji-za-zahadou-pentagon-a-cia-chysta-se-jaderna-provokace-proti-iranu-nebo-rusku-.aspx ) tak je možné, že někdo konečně "propíchl" nedobrovolné přípravy únosu letadla - a postupně uvolňuje informace tak, aby neohrozily země, nedobrovolně zúčastněné na přípravě celé téhle akce. Celý svět je držený bublinkou peněz od FEDu, je obtížné vzdorovat systému lží, nesených dva tisíce let těmi, co přizpůsobili a stále přizpůsobují svět jen svým potřebám a potřebám jejich rodin.

Nedostatek času pro zdůvodňování "lžilogiky" dovede postupně světové lháře k chybám a rozporům, které je nakonec oddělí od řízení světa. 

.....tak jsme se zasmáli a "hurádopráce",...

1. dubna je jen jednou ročně??, škoda....

+2/−3
1.4.2014 9:17

B82ě64l29a 81H93o24r76á57k86o97v38á 1328602359810

Absolutní zvrat ve vyšetřování!! Podle jedněch zaznělo "v pořádku" tady zase "Dobře" a nakonec nám to malajci s našima redaktorama přeložej "Je to v pr...." Dobré ráno. :-)

+5/0
1.4.2014 9:04

B51o80h12u94m79i55l 74Š98v76a47c86h 3644842666

Informace o čínských inženýrech, prodávajících nějaký převratný patent, jsou asi supertajné. A možná právě tam je hlavní příčina záhady letu MH370.

0/0
1.4.2014 8:57

T24o35n75i18c36k36a 43N59e51d62o50j53e50d61l40a 7101261363453

No tak to je ale gool, on řekl něco jiného jo??Číslovku místo pozdravu? Uff,počkejte... sedám si z toho na židli... :/ No totální zvrat ve vyšetřování... :)

+2/0
1.4.2014 8:52

V95l22a37d81i14m25i65r 37M89e30z15e55r36a 5229716299837

Jsem myslel že "made in Majdan" vydrží jako hlavní téma déle,ale asi jsem se spletl.Bludný "Boeinďan" je víc kůůl...?

+4/0
1.4.2014 7:13

Z12d56e52n97ě54k 18W31e59r41n38h11a33r46t 6467465702388

Ukrajina je vyřešená, dokud se tam zase něco nestane, není co řešit. Takže je třeba najít něco, co se děje teď. A záhada je ideální...

+7/0
1.4.2014 7:48

M70a12r97e92k 14F21l69e16k69a31č 1577932260381

Nakonec z toho vyleze že si kapitán zapoměl svačinu, vrátil se na letiště a tam čekají dodnes

+12/−1
1.4.2014 6:43

K20a26r23e79l 92P96a67n29c60e53r 7821360358654

Posledni slova MH370 : Hele Sandokan.

+3/−1
1.4.2014 3:11

M82a67r19e65k 83T32u58r81n14o62v47e86c 7835112610386

Spíš: "Hele, malajský tygr!"   Tedy samozřejmě anglicky. Ale už se tomu blíží... Akorát tedy místo "Malaysian 370" to bylo "Tiger of Malaysia"... No uvidíme, co zveřejní na té další tiskovce...

+1/0
1.4.2014 6:40

L83a43d83i94s57l36a29v 56M58a56t72u44l77a 3421609370432

To by ale byl malajsijský tygr :-)

0/0
1.4.2014 9:47

M79a13r48e88k 84T60u54r66n61o44v19e26c 7545192820286

No dnes možná ano, když už se to u tohoto slova takhle rozlišuje, jestli Malajsko nebo Malajsie. :-)

Ale tehdy to asi ještě nevěděli a já mám prostě jako jedno z tygrů z Mompracemu zafixovaného malajského tygra, nikoliv malajsijského. Koneckonců tehdy Malajsijská federace ještě nebyla, ale Malajský poloostrov předpokládám ano. :-)

0/0
1.4.2014 9:56

M97i24c98h91a51l 70M34i41l88l18e35r 9746842479352

1963- vznik statu Malajsie. Pokud by bylo nutne po 1963 zduraznit z jakeho STATU tygr pochazi, napr. Thajsko nebo Malajsie, pak malajsijsky tygr. (Odvozeno od: stat)

 Pokud by se jednalo o zoologicky nazev, nebo oblast napr. Malajsky poloostrov(ktery je soucasti statu Malajsie), pak by to byl tygr malajsky.(odvozeno od: narod, etnicita, nazev uzemi)

0/0
1.4.2014 10:25

L29a86d59i50s30l58a89v 93M58a33t50u89l73a 3841479410112

Tak že by Malayan tiger? si to ujasněte :-)

0/0
1.4.2014 23:20

M62i60c59h44a45l 37M50i38l41l23e57r 9946512299912

ty predevsim musis sam sobe ujasnit, v kterem smyslu se o toho tygra jedna a jak jsi to vlastne minil. Pak rozhodnes sam.

0/−1
2.4.2014 4:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.