Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: O lítosti, Rusech, nestrávených dějinách a k čemu to vede

Skoro je mi těch Rusů i líto: tolik si vytrpěli a teď budou zase psanci: jejich dějiny jsou dějinami krve a ústrků. A ústrky (kvůli Krymu samozřejmě) na ně nyní dopadají z celého světa. Jako by toho nebylo dost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

O83t23a 34L64ö75b90l 8809119276658

Prostě co chybí to je rozum a zněho Kantem vyvozený kategorický imperativ. Jenže košile je a bude vždy blíže než kabát.

!!

0/0
3.4.2014 9:29

A85l58e28x82a65n35d38e45r 54Š25i80n74d70e96l28á15ř 9598930889536

Totální nebo totalitní hloupost autora ?

+1/−3
30.3.2014 20:19

J65a88r52o46s12l36a71v 84L39a52i90n38z 9805278970528

Tento článek je krátkou snůškou míchání pojmů s dojmy a jednoduchého povrchního uvažování. Opět se nám (na základě povrchního pokusu o jakousi "psychoanalýzu" rýsuje nepřítel, jenom je teď na opačné straně. Autor úplně vypouští spoustu věcí, které se mu do obrázku zamindrákovaného ruského národa nehodí, a pomáhá konstruovat nebezpečně zjednodušující realitu s obrazem nepřítele. Na druhou stranu, v prostoru, který má, se na dané téma nic smysluplného napsat nedá. Jen mne mrazí při myšlence na to, že spousta lidí si (nejen)  na tento problém utváří na základě podobných povrchních štvavých bludů. Ach jo.

+3/−5
30.3.2014 13:28

P80e34t36r 74W27o56l33f 3868392184524

Obama prohlásil, že na rozdíl od Krymu se Kosovo od Srbsko oddělilo po referendu zorganizovaném „za pečlivé spolupráce s OSN“. A to je už obyčejná lež. V Kosovu – ať už s pomocí OSN, nebo bez ní -- žádné referendum nikdy nebylo. Ani kolem roku 1999, kdy NATO podniklo invazi, ani v roce 2001, kdy bylo rozhodnuto o odtržení, ani v roce 2008, kdy byla vyhlášena „nezávislost“. Kosovský provinční parlament uspořádal referendum o možném odtržení od Srbska v roce 1991, aniž by ovšem OSN, USA, Západ nebo kdokoli jiný jeho výsledek vůbec zaznamenal, natož aby ho podpořil. „Kosovskou republiku“ tehdy uznala jen Albánie a tehdejší referendum nebylo nikdy bráno jako záminka k válce z roku 1999. Jediné jiné referendum se pak konalo už za Obamy, v roce 2012, a v něm kosovští Srbové odmítli být součástí „nezávislého“ Kosova. Stejně jako v případě referenda z roku 1991, i toto hlasování Spojené státy odmítly uznat.;-)

+5/0
30.3.2014 12:42

K36a45r70e40l 85D22u73b 9985968161811

Rozumný komentář.  Rusové byli a jsou imperialisti. Už od dob Petra Velikého. Je to v nich jako v koze.

+4/−4
30.3.2014 12:23

Z80d38e63n52ě15k 12P33o51l93á52k 3989749345352

A která z velmocí nejsou imperialisti?;-D

0/0
5.4.2014 14:20

J66a23n 35S19t64a65r17ý 5929831455489

Ten pohled na ruské dějiny je poněkud zavádějící. Rusové byli odjakživa nárazníkem mezi východem a západem. Vybíjeli je mongolské a tatarské hordy, útočili na ně Poláci i Němci, my známe slovo ne-přítel, Rusové pouze vrah, to samo o sobě dost vypovídá.  A co se týče uvolnění studené války a spolupráce v kosmickém programu, je třeba se vrátit k začátkům toho procesu, kdy Rusům někdo sestřelil sondu u Marsu a jak Regan tak Gorbačov začali hovořit o společné obraně proti útoku z vesmíru. Lze to dohledat. ;-(

+5/−1
30.3.2014 10:53

J68a21r15m25i16l28a 10M45a97r53e96š21o74v50á 5314627860233

Když sleduji historii Rusů a jejich reakce, je zřejmé, že jsou zamindrákovaní - proto chtějí mít všechno největší "největšije na světě" - jen zapomínají, že velikostí země nevznikne velikost národa. Dosud se stále nezaměřují na průmysl - jen stále vyvážejí suroviny - nerostné bohatství - stejně, jako rozvojové země - příjem z toho ale neivestují do životní úrovně obyvatel, bohatnou jen oligarchové a politici.8-o;-O!!

+4/−2
30.3.2014 10:08

J98a36n 69J45o15š28t 9979477881422

Váš pokus o ruštinu je úsměvný ... správně to je "samoje balšoje v mire".

P.S. Ale bohužel to je tak všechno, co si od maturity pamatuju:-/.

P.P.S. Celá ta štrapáce s Ukrajinou ale v celé nahotě vyjevila, že největší mindráky mají naši soukmenovci a to právě z Rusů ... možná špatné svědomí ?!

+2/−1
30.3.2014 10:20

K50a73r86e54l 27D13u45b 9905288361861

"..chtějí mít všechno největší.."   Ano, to se jim povedlo. Největší trpaslíky, nejrychlejší hodiny, .....

+2/−3
30.3.2014 12:24

M34a98r38t35i81n 68B12u60s67i42d12e29a 4783840

Nevím, nejsem odborník na Rusy..a ani jsem příliš nepochopil smysl tohoto komentáře. 

Mně se Rusové vždy jevili jako poněkud laxní až apatičtí...neschopní využít podmínek, které mají k dispozici. Asi se tak nejeví pouze mě, protože jejich přírodní zdroje vždy lákaly ambiciozní velmoci (a jejich přisluhovače), kterým se zdálo, že jsou v neschopných a slabých rukou. Jenže Rusové své původně chaotické chování nakonec pod tlakem přizpůsobí tomu, kdo se na něj tlačí a dokáží se chovat překvapivě racionálně a houževnatě. Podle mě to předvedli i tentokrát. 

My (tj.Západ) si to možná neuvědomujeme, protože je věčně podceňujeme (arogance vede ke slepotě)..takže nevnímáme jakým způsobem na ně tlačíme ("právem vyspělejšího"...nadřazeného) a pokoušíme se převzít nad nimi kontrolu.

Jenže tato nadřazenost, samolibá slepota a absence respektu nakonec vždy narazila.

+5/−1
29.3.2014 23:08

M19i77l33a16n 85P27r68o38u66z94a 6332654528927

Ano. Podceňovat nepřítele se nevyplácí.

+3/−1
30.3.2014 1:10

J70a14n 40J44o60š35t 9739367401192

Pro mne byl největší nepřítel SSSR ! Ale ten už 23 let neexistuje .... doba plyne rychleji, než si mnozí stačí všimnout.

0/−2
30.3.2014 10:22

K32a58r94e86l 30D98u47b 9545178691181

".. největší nepřítel SSSR ! Ale ten už 23 let neexistuje.." 

Neexistuje. Ale jeho obyvatelé a jejich myšlení existuje. :-/

+3/0
30.3.2014 12:26

P34a22v83e41l 18O28d95r42a43z12i26l 6264199887630

Tak jako obyvatelé Třetí říše? Nebo ne?

0/0
31.3.2014 8:31

J12a66r68m53i20l81a 46M23a82r36e31š80o17v66á 5564787570823

Tak nevím, jestli to není spíš naopak - pamatuji, že se zde 40 let propagovalo Sovětský svaz, náš vzor - vzpomínám na Mičurina, jehož nesmysly jsme zde měli zavádět - nebo Korabelníkovou, či jiné "skvělé" občany. Nevšimla jsem se, že bychom na ně nějak tlačili a tvářili se na ně nadřazeně - spíš jsme si oddechli, že se můžeme svobodně rozvíjet a čerpat vědomosti i ze zbytku světa, který nám byl po celou dobu uzavřen a díky neprostupnosti hranic, jsme začínali být sto let za opicemi. Přála bych každému, aby se seznámil s podmínkami v ruských nemocnicích, v dětských domovech, či LDN.

+5/−1
30.3.2014 10:13

V83l45a91s55t12i51m16i77l 93H96a17l16b42i85c97h 8663965806848

A na Kostromskou krávu jste zapomněla.

0/0
30.3.2014 18:21

F63r59a35n87t97i11š15e86k 47L87i74m85p32a67u43c34h 2525703566634

Při tom obrovském bohatství, kterým Rusko disponuje pod zemí, je téměř zázrak, že není Rusko nejbohatší stát na světě. Asi bude hrát roli, že schopní a podnikaví lidé se vždy stěhovali na západ a nikdo na východ. Ale když jste před rozpadem SSSR navštívili některou jejich republiku, tak na Rusy všichni nadávali a to asi nebyla náhoda.

+4/0
29.3.2014 22:13

M26i46l42a87n 48C16e75r93m45a82k 9506691750

No ta obrovska Armada neco stoji. K tomu ted pribude Krym, kde neni nic, ani voda a vse se musi dovazet. To pujde Puta do kolen.

0/−2
30.3.2014 2:05

J92o92s33e57f 57O92b53r96m64a68n 5885287217847

;-Dneználek

+1/0
30.3.2014 3:27

K48a98r60e54l 94N49e26č68a27s 5273479480910

Dějiny Ruska jsou strašné.  Evropa nesmí  zapomenout,že díky Rusku se mohla celkem rychle rozvíjet,protože Rusové  zachycovali  po  století výboje východní. Poprvé v dějinám se Rusům v jejich zemi daří  důstojně,přes všechny potíže. Jejich země se stává 7-8 největší ekonomikou. Svět by měl mít vlastně radost z takového vývoje. Rusko je tvrdě kapitalistické a hluboce konzervativní Má velmi podobnou politiku jako Bushova Amerika. Stejně jako v Americe jsou ale i v Rusku velmi militantní síly. S Putinem by se mělo jednat,jinak svět skončí ve strašné válce.:-/

+4/−4
29.3.2014 21:49

J35a21r50m64i47l14a 19M38a73r20e75š94o77v12á 5664617760523

Pane Nečasi vy srováváte životní úroveň běžných obyvatel Ruska a USA? Je vidět, že jste ani v jedné zemi zřejmě nebyl. Z Ruska ukazují pouze reprezentativní místa a ne vesnice - stačilo jen okolí Soči - škoda, že vám nemohu poslat obrázky z ruských nemocnic - doposud tam jsou místa, kde léčí infarkty mokrým hadrem na srdce! Rusko není kapitalistické - bohatí jsou jen malá část oligarchů a to opravdu nad světový standart. V dějinách přeskočili jednu etapu - z feudalizmu - mužíků - do pseudosicializmu - ten kapitalizmus tam chybí - průmysl prakticky neměli - po založení RVHP pro  něj vyráběly jen okolní státy. Po celou dobu se soustředí jen na vývoz nerostného bohatství. To se těží postaru, bez ohledu na   přírodu a ekologii - na východě se likvidují odpady z atomových ponorek  jejich vházením do moře.

+3/0
30.3.2014 10:24

J68a37n 31J37o94š83t 9379547291582

Máte pravdu, ale myslíte si že "okopáváním kotníků" se to zlepší ? Jediná cesta je spolupráce, máme společné civilizační kořeny i společné nepřátele a jak je vidět navenek dělají bordel a bububu jen hloupí politici, ale spolupráce běží dál ... viz kosmický program.

0/0
30.3.2014 10:34

K34a75r16e19l 18N11e28č85a23s 5133509230120

Někteří lidé umí psát,ale neumí číst. Já srovnávám POLITIKU Putina a  amerických neokonzervativců za Bushe jr. Když nedokážete porozumět textu,tak se nepouštějte do irelevantních debat. A mj. Těžba břidlicového plynu v USA je natolik ekologicky drsná,že ohrožuje už tak špatnou situaci s podzemní vodou,stejně jako počet velmi chudých,který se v USA přibližuje už číslu 50 milionů. Ale o životní urovni jsem nic nepsal. Psal jsem pouze,že v současnosti se Rusům daří v celých jejich dějinách nejlépe.R^:-)

+2/−1
30.3.2014 12:06

K55a73r87e83l 58N27e47č59a16s 5493739780210

Naprosto jste,paní Marešová neporozuměla mému textu.:-)

+1/0
30.3.2014 12:07

P69a96v25e65l 36O92d83r59a14z97i14l 6654859757820

No to jste tomu dala. V USA je mnoho milionů lidí, které s infarktem nikdo neléčí vůbec, protože nemají co? Pojištění ;-DCo se týče vesnic, mrkněte se, jak vypadá Centralia.;-D

+1/0
31.3.2014 8:29

J79a48n 73J11o54š35t 9759627161102

Přiznám se, že to, že Rusy Putin "drží u huby" je mi jedno. V Rusku byl vždy autoritativní režim a jsou na to zvyklý. Je to důležité i pro bezpečnost Evropy a celého světa. Neumím si představit rozpad Ruska ve 150 nevyzpytatelných státečků vyzbrojených jaderným arzenálem.

+1/0
30.3.2014 10:27

J78a37n 81G98a27z35d41a 6402968403307

Myslím, že to je obráceně. Pokud se bude s Rusy jednat, budou to vnímat jako slabost. Jednat by měli chtít oni a konečně začít rušit své poslední koloniální samoděržaví a svět by jim měl laskavě pomoci s tím, aby se mohli vrátit do Ruska.

+1/0
1.4.2014 19:23

P69e56t76r 57P39a51v51e74l 4839289727501

Hloupý panflet. Kdo stojí o to poznat skutečné pozadí vývoje mezinárodních vztahů posledních 20.let, at' si přečte rozhovor s Willi Wimmerem, státním sekretářem na min. obrany, pravicovým politikem německé(CSU), který se podílel na jednáních o znovusjednocení Německa.

http://www.blisty.cz/art/72695.html

+4/−5
29.3.2014 21:28

M63a78r67i75e 71S34m85e93t44a19n65o57v65á 6120604859721

Když k těm nestráveným dějinám ještě člověk připočte klepec, který dostala sborná na olympiádě...

+6/0
29.3.2014 20:42

J71o35s87e45f 61O20b90r95m53a25n 5825347877317

Každý rok předvádí, že je to hokejová velmoc.

0/0
30.3.2014 3:30

J80i16r85k28a 29S59o59v68i15č 7210450856597

ten článek jsou jen zhovadilé blábolyRv:-/

+4/−9
29.3.2014 20:20

M37a90r64t12i21n 91N83o15v11o68t75n78ý 3286196121694

Pěkný komentář. Místní rusofilní fronta z něj bude vyloženě na měkko R^

+8/0
29.3.2014 20:04

A56n86t83o51n78í82n 40K35a22l12i29s76t98a 6754590119764

Jo, pane brepto, Jaroslave Dermíšku. "Pokritec" je jistě chyba. Ale "futrkanón", to tedy je síla. A co eště takovej ňákej starej kanón, tuhej, kdopak by ho rozžvejkal......

0/−2
29.3.2014 19:30

J61a87r91o68s84l19a88v 31D79e27r59m83í79š50e94k 9198758399721

Pane Svobodo, píšete : " Pokritec."  To slovo na p.Navaru nesedí a to měkké i, to je zážitek.

Zákl. službu jsem absolvoval v obranné alianci, která chtěla být za 24 hod na Rýně. Pro ruské velení byla tehdy naše armáda futrkanonen. (potrava pro kanóny)

Nasazení naší arm. mělo být v duchu operace Dukla. V mnohem větším rozsahu.

V podstatě likvidace československé mužské populace .

Dokud budou v rusku vládnout takovéto mozky, jaké jsou tam dnes, je v našem zájmu se s nimi moc nesbližovat .

Mají bezmála stoletou doktrínu velkorusismu a jak je vidět stále lépe připravenou. Žiji rád ve státě, který patří do NATO.     Antikomunista jste napsal správně. Bravo. Pěkný den i Vám.  :-)

+6/−7
29.3.2014 19:00

A15n76t22o53n59í39n 89K18a71l17i16s35t19a 6744110669314

Brepty zakomplexovaného žvanila. Nic víc.

+1/−1
29.3.2014 23:25

J19a11n 70J76o94š29t 9989657801512

On si jen nevšiml, že není rok 1984 , že SSSR už neexistuje a v Kremlu nesedí Brežněv.

+1/−2
30.3.2014 10:39

J41a61r34o67s32l45a86v 94D98e48r43m42í39š94e11k 9268248739901

Pane Kalisto, patrně podle sebe soudíte druhé.

"Nesuď a nebudeš souzen", lze dnes přečíst, nejen v diskusi na I Dnes.

Pěkný večer. :-)

0/0
30.3.2014 21:08

A49n18t78o82n73i98n 73K68a94d20l57c22e87k 9772869571566

"Československo je v něm popsáno jako nepřirozený stát, jehož existence nemá logiku."

Ten nemecky atlas to vysvetlil docela presne.  Stat to byl nacionalisticky, arbitrazne zalozeny na lzi a propagande, neprirozene spojeny s nove zalozenym Slovenskem, zrusenou zemi Moravou a tim padem predurceny k zaniku.  Kdyby tomu nebylo tak a my meli nejakou spolecnou historii se Slovaky, tak ten stat existuje dodnes.  Lide bohuzel uverili propagande a ve velkem procentu ji veri dodnes. 

Autor ma pravdu, historie se musi odzit, priznat chyby, zacit znova, uprimne a poradne.  Jinak je to vse predurcene k podprumernym vysledkum, jak je zname dnes.

+3/−8
29.3.2014 18:51

J47a48n 82L88u32k78á11š 7277863763712

Tam ale neslo o to, ze by Cesi puvodne nejak stali o Slovensko, tam si predevsim general Milan Rastislav Stefanik uvedomil, ze slovensky narod je na pokraji vymyceni a neni uz schopen sam vlastni stat vytvorit. Jakozto general francouzske armady znal spoustu dulezitych lidi, takze mel ceskemu odboji co nabidnout.

V dusledku vznikla ideologie naroda ceskoslovenskeho, na ktere byla prvni republika zalozena.

+1/0
29.3.2014 21:56

A74n75t78o14n35i73n 40K42a62d77l59c67e57k 9762919841516

Vyse vzpomenuteho Stefanika uznavam jako snad nejrozumejsiho z prvorepublikove trojky.  Jemu slo hlavne o zformalneni slovenskeho naroda v urcitych zemskych hranicich a samospravy at uz v  Rakousko-Uhersku nebo Ceskoslovensku.  Jak vime dodnes, tak tomuto nedoslo,  naopak doslo k prazske centralizaci, ktera preziva dodones.

+1/0
29.3.2014 22:40

P35a54v63e51l 47O53d77r75a89z12i27l 6394769657850

Ovšem, tato ideologie, díky které se Němci stali výraznou menšinou, ačkoliv jich v ČSR bylo více, než Slováků, pak měla svou dohru v podobě podpory pana Henleina.

0/0
31.3.2014 8:31

V31l12a92d28i40m53í86r 24S47v54o94b77o87d79a 5356227404938

Programový antikomunista Navara píše o lítosti kterou cítí k ruským národům ale kdo zná jeho články se musí nad tím blogem jen trpce usmát. Pokritec. Ale to, že v historii národy carského Ruska pak SSSR mají z tou západní Evropou neblahé zkušenosti je holá skutečnost.  Nejprve museli vyhnat Napoleona pak Hitlera a nyní mají za humnama "obrannou alianci NATO"!  A to v jednadvacátém století kdy možnost proměnit svět v radioaktivním prach je  obnrovská výstraha pro lidstvo.

+4/−14
29.3.2014 17:52

Ř30e37h32o10ř 38V44l71a23s13á84k 2224724461556

Kdyby místo s Hitlerem uzavřeli spojenectví s Polskem a Finskem, možná by se k nim Hitler ani nedostal.

+3/0
29.3.2014 19:07

T82o72m53á97š 48P40e26t95r52o75v89i94č 7643880859459

Ak by Stalin namiesto Hitlera uzavrel v r. 1939 spojenectvo s Poľskom a Fínskom, potom by Hitler napadol Poľsko a Veľká Británia a Francúzsko by Hitlerovi nevyhlásili vojnu ale ešte by ho aj tajne podporovali.

Jednoducho kontrakty Nemecka podpísané s Veľkou Britániou, Spojenými Štátmi by platili a DODÁVKY MATERIÁLU BY SA EŠTE ZINTENZÍVNILI.

A stále by platil pakt proti Komiterne. Takže Hitler by mal argument: "zachraňoval by Európu pred boľševizmom", napriek tomu, že by napadol Poľsko a Sovietsky Zväz by iba prišiel Poľsku na pomoc...

+1/−1
29.3.2014 21:36

V27l73a53d19i81m64í95r 40S24v51o51b34o51d19a 5646247434788

Pokud jde o smlouvy tak již v roce 1934 mělo Polsko s Hitlerem smlouvu o neútočení. Ale prvopočátklem válečných útrap národů byla zrada Československa západními spojenci v Mnichově. Pak zrada Poláků, když vyhlásila Francie a VB Německu válku ale nezahájili jedinu vojenskou operaci.

Přestože Československo mělo smlouvu s Francií a SSSR o pomoci při napadnutí ta byla anulovna podpisem v Mnichově. Vzhledem k tomu, že Francie ani Anglie nehodlali uzavřít smloiuvu se SSSR přišla na řadu smlouva Ribbentrop-Molotov kterou získali Sovět  čas na obranu. Na druhé straně Němec během 6ti týdnů pochodoval Paříží a po dva roky celá západní Evropa vč.bývalé ČSR a Polska vyzbrojovala Hitlera.  Napadení Finska však byl akt zoufalství Sovětů protože Finsko nehodlalo přistoupit na územní směnu. To vše v zájmu obrany Leningradu. Ten územní zisk na Finsku zachránil Leningrad před vpádem Němců. Město hrdina mělo obrovský význam, že ho Němci nedobyli a vydrželo v obklíčení 900dní.

+1/−1
30.3.2014 9:26

L38i66b49o61r 52J11e95l33í84n55e19k 9438790815366

jen pro upřesnění, abych dál zbytečně neopotřebovával klávesnici - pan Vladimír Svoboda, člen KSČM, Přibyslavice?

0/0
31.3.2014 8:09

V66l67a48d29i36m72í28r 76S22v82o95b87o91d54a 5426217754608

Člověče z Přibyslavice není! Ale pokud vám není známo tak  Svoboda je nejčastější české jméno po Novákovi.

Ale mě by spíš zajímalo proč Vás to zajímá. Přece jako demokratovi přece musí být jedno odkud kdo je a koho volí. KSČM má ještě dnes po 25létech ostrakizace,  okopávání nejsilnější členskou základnu.   Je třetí nejsilnější parlamentní stranou ovšem bez vlivu na ten současný morální a ekonomický marasmus.

Ale můj původní nick se týkal počátky druhé světové války. Tam bych čekal Vaš argumenty. A klávesnici nešetřete, když máte co říci.

+1/0
31.3.2014 14:17

T84o59m28á94š 64P31e52t23r58o79v49i31č 7803700699969

S. Chelemendik - My s nimi vyběhneme - Co udělali oni nám

http://blisty.cz/art/19198.html

Jednou se přihodilo, že na Krymu urazili našeho vůdce. Stalo se tak v průběhu oběda. Zatímco on je krmil černým kaviárem, tolik vzácným ve válečném hladovém období, oni se ho pokusili ze srandy oslovit strýčku Joe. Josif Vissarionovič se tenkrát urazil do té míry, že přímo v průběhu oběda jen tak tak, že se neodmítl podělit se s nimi o bohaté plody vítězství podle zásady: pro ně velký kus Německa, pro nás všechno ostatní.

Navíc po tomto jejich hloupém žertu se Josif Vissarionovič hluboko zamyslel nad tím, zda by přece jen neměl osvobodit celou Evropu samostatně a najednou ode všeho. Ale neosvobodil, bál se totiž, že by nám prasklo panděro.

Obával se zbytečně, naše panděro by to vydrželo. Konec konců, vždyť už ani nebylo co osvobozovat: Francouze, kteří se nalízali našich šlechtických genů, a Španěly a Italy, již byli jako dívenky zamilovaní do komunismu a rudých gard. Jejich vykrmené divize by se roztřásly při pohledu na naši vítěznou sílu a zahanbeně by odplavaly domů. Zvláště kdyby viděly, jak důkladně tato vítězná síla znásilňuje německé ženské pohlaví, s jakou vervou vstřikuje svoje silné geny oslabenému nepříteli. Strachoprdi Amíci by prchali od hříchu co nejdál, aby náhodou i je nepřeřízli.

+1/0
29.3.2014 17:50

T83o50m26á93š 17P16e20t89r36o77v55i22č 7143780529449

Tohle byla naše verze Marshallova plánu. Rozsah našeho vstřikování byl znásobený německými sklony ke všeobecné evidenci a kontrole, načež vedl ke vzniku Asociace německých žen znásilněných Rusy, která prý ještě doposud existuje. Její přestárlé členky se na svých pravidelných schůzkách dodnes oddávají hrůzostrašným vzpomínkám.

Tenkrát se Josif Vissarionovič zřekl úmyslu „dojídat“ Evropu výměnou za jejich neupřímný slib, že už ho nikdy nebudou oslovovat strýčku Joe, namísto toho aby je shodil do kanálu La Manche a o pár roků později zaházel vodíkovými bombami, které nám darovala skupina jejich vědců, jež s námi blahosklonně sympatizovala.

Už tenkrát jsme mohli založit vlastní Evropskou unii s velkými zásobami potenciální úrodné půdy, jež by sahala od Karpat až po Čínu, s ještě většími zásobami samotných Číňanů, kteří si o sobě ještě tolik nemysleli, neuměli šít plyšové hračky a trpělivě čekali na to, až si vyřídíme svoje záležitosti v Evropě a podíváme se jejich směrem. Vzešla by z toho docela sympatická Eurusia s jednotnou měnou pod názvem eurubl. Kdyby tehdy náš vůdce netroškařil, bylo by jich velmi málo a nás velmi mnoho. Náš biologický triumf nad nimi by byl takto očividný již dnes.

+1/0
29.3.2014 17:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.