Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Boeing hledají na území o velikosti Aljašky, satelit našel stovku trosek

Pátrání po zbytcích zmizelého malajsijského letadla na odlehlém jihu Indického oceánu se díky uklidnění počasí naplno obnovilo. Do oblasti velké jako Aljaška se vypravilo 12 letadel a dvě lodi. Odpoledne tamního času vyšetřovatelé informovali, že na základě satelitních snímků objevili 122 plovoucích objektů, které by mohly pocházet ze zříceného letu MH370.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M94i91l34o87s 97V58a46l95y 8866232527322

a je to tady !  Pilot 53 -|- delal penize a manzelka mu litala za jinym /snad i byla blondyna :))) / no a 238 lidi melo smulu a o sebevrazednem umyslu pilota nic nevedili..... NYNI ma Malajsie velky financni problem. Cinane a jini uz se zacinaji s leteckou spolecnosti soudit... dle mne to vypadalo na sebevrazdu a jak tomu vsemu zabranit? ne kazdy unese stres co ma doma a letadlo ve vzduchu......

0/0
27.3.2014 6:40

P73e90t81r 77T35y33č82k33a 6645612119412

Pokud nenajdou letadlo a černé skříňky tak nikdy nikdo nezjistí co se stalo. Pak prostě nevysoudí nikdo nic. Maximálně nějaké běžné odškodné.

+1/0
27.3.2014 8:35
Foto

P55e50t91r 42Š67m64e79j63k85a56l 9965800138487

Boeing hledají na území o rozloze Aljašky zmenšené o 2/3 rozlohy Dánska a 4/5 rozlohy Faerských ostrovů....:-)

0/0
26.3.2014 22:33

P58e36t74r 83T12y59č10k96a 6305642729552

Mě na tom příjde úplně šílené, že se letadlo ztratilo z radarů v 1:21. Všichni včetně příbuzných si mysleli, že se někdy v té době zřítilo a ono bylo ještě po 8.00 někde ve vzduchu.

0/0
26.3.2014 19:22

P44e40t39r 33M55i51c17h53a63l 2290574721682

Takže už máme rámcově nějakou představu, kde zhruba letadlo skončilo. Ovšem na příčinu a také na přesné místo si budeme muset ještě chvíli počkat (na to první spíš více chvil). Fascinují mě ale příbuzní, kteří už teď žalují aerolinky a výrobce letadla. Být soud(c)em, okamžitě tu žalobu zamítnu jako neopodstatněnou.

+1/0
26.3.2014 17:14

A87l44e83š 96M32á84c88h77a22l 1429518158801

Jeste se nevi, kde letadlo je, co se s nim stalo, bylo-li uneseno atd ... , ale uz zaluji vyrobce a provozovatele.

+1/0
26.3.2014 16:53

R66o89b82e66r67t 58B97o22c10e62k 5503725256474

Hlavne ze pisi uz 14 dni 3x denne, ze uz ho nasli

+3/0
26.3.2014 16:23

J13a44k73u94b 16S27e20m42e70r65á23d 2337426871651

kdo to pise? 8-o

0/−1
26.3.2014 17:05

J66o27s95e80f 50N70o49v63á79k 6613890232709

obvykle třetí osoba v plurále znamená "média". už jasno?

0/0
26.3.2014 18:12

P74e43t31r 56M58i69c51h74a77l 2680564971632

Otázka byla položena jinak: Kdo (tedy jaká média) píše už 14 dní 3x denně, že se to letadlo už našlo? ... Ono se totiž zatím psalo jenom o tom, že se našly nějaké trosky které by mohly z toho letadla pocházet. ... Už jasno?

0/0
26.3.2014 20:38

D56a56v21i11d 53P35r65o34c44h94á32z76k43a 5954415947203

Já si jen říkám, jak to že nevysílají černé skříňky? Myslel jsem, že se po dopadu aktivují a nějakou dobu vysílají signál, stejně jako to bylo u Boeingu Air France. Nejsem odborník, netvrdím, že to tak musí být, ale domnívám se, že by mělo. Pokud mi to někdo vysvětlí budu rád :)

0/0
26.3.2014 16:19

J24a53k36u95b 71S95e31m90e75r82á27d 2247906491371

pod vodou vysilaji jinak a maji celkem kratky dosah....je treba najit misto cca dopadu a lodema/ponorkama se sonarem patrat....

+1/0
26.3.2014 16:20

I34g51o17r 92P16l68a59n45d87e15r 9497984356330

u Air france to bol A330, nie Boeing a cierne skrinky vysielaju lokalizacny signal, ale ten je pomerne slaby, najprv sa zachranari musia dostat nad miesto, kde skrinky lezia

0/0
26.3.2014 16:23

P81e36t54r 42T81y57č41k53a 6365592849252

Tak oni u toho Air France našli černé skříňky až po dvou letech. U Air France bylo známo místo kde se naposled to letadlo hlásilo takže najít plovoucí trosky byla otázka několika dnů.

+2/0
26.3.2014 16:24

D79a62v58i81d 17P29r14o81c48h19á54z34k11a 5144555927903

dobře :) díky za odpovědi, odpovídám Vám všem. Máte pravdu, že to byl Airbus ne Boeing moje chyba. To, že to trvalo dva roky vím, ale měl jsem za to, že to bylo kvůli vyzvednutí, ne lokalizaci, ale nejspíš máte taky pravdu :) Takže díky za vysvětlení

0/0
26.3.2014 16:26

P18e66t55r 32T64y52č10k90a 6695582669782

Ne. Bylo to kvůli lokalizaci trosek na dně. To trvalo dlouho i přes to, že bylo cca. známo místo dopadu. To letadlo leží cca. 4000m hluboko, je tam samozřejmě úplná tma a na dně oceánu jsou velké hory a průrvy.

+1/0
26.3.2014 16:32

P91a96v80e42l 31V53e79t81e38š32n42í78k 7315508435277

Já myslím že je jedno jestli Airbus nebo Boeing. Myslím, že pro oba dělá černé skříňky Honeywell.

0/0
26.3.2014 16:52
Foto

O98n18d79r53e85j 60B44o51c27e68k 1560965164808

Nějaká plovoucí skládka odpadků, střech atd :-) Furt krmí že objevili trosky, ale zatím prd vytáhli.

+1/−1
26.3.2014 16:04

M26i59r54o24s68l26a56v 53J68e82ž11e22k 8181786442238

Nebo zde šlo o hrátky tajných služeb světových velmocí jako v Bondovkách? V nějakém kufru bylo něco velmi speciálního a tajné službě jiného státu stálo za to nechat to za každou cenu zmizet? :-)

0/0
26.3.2014 15:35

P52e43t11r 66Ž72á69k 1507853358163

V takovém případě se používají obyčejné bomby, není potřeba to dělat takhle složitě :-)

0/0
26.3.2014 16:02

M46i45r90o13s84l33a84v 32J50e26ž29e75k 8361736112528

Měl by se hledat na území o velikosti Indického oceánu. Anebo jestli ho unesli islamisté, třeba chtěli doletět do Somálska či Jemenu, pokud mělo letadlo dost paliva.

0/0
26.3.2014 15:24

M63i21r70o83s47l35a71v 82J54e13ž63e15k 8241526882148

a chtěli by za cestující výkupné, kdyby se jim podařilo přistát

0/0
26.3.2014 15:27

J43a19k20u17b 76S78e26m88e33r55á92d 2967336661741

nejste 10 dni zpatky? :-) a ctete vubec clanek pred vstupem do diskuze? :-)

0/−1
26.3.2014 15:41

M92i71r27o85s74l63a32v 98J20e28ž29e39k 8291316272368

Čtu, ale stále nechápu, kam by letěli na jih Indického oceánu víc než tisíc km západně od Austrálie. Vždyť tam už nic není, až Antarktida. :-)

0/0
26.3.2014 15:48

J71a97k39u90b 42S56e44m90e66r57á11d 2267896571791

tak to asi nechape nikdo... ale data z ruznych radaru a nasledne i satelitu mluvi jasne....cca smer Antarktida :-) treba sebevrazda o ktere autor chtel, aby se dlouho mluvilo

0/0
26.3.2014 16:12

P95e40t30r 79T71o27u62š78e86k 7200964578596

Klasická konspirace, všemocné USA kvůli dosažení poměrně jednoduchého cíle spustí monster akci, o které musí vědět a pak mlčet desítky lidí, Uskuteční jí tím nejméně praktickým způsobem a všechno to spolknou tisíce odborníků po celém světě, ale naštěstí tu máme dostatek rozumbradů v internetových diskuzích, které neoblbnou a přijdou s konspiračníma teoriema ještě dřív než je na světě ta oficiální. Za to, že jsem napsal tenhle příspěvek mě platí samozřejmě CIA mosad a ještěrčíci, přiznávám.

+11/0
26.3.2014 15:08

S39t81a49n34i86s15l91a67v 53M44o60k13r31ý 8587852416782

Konecne nekdo informovany R^;-D

+1/0
26.3.2014 15:13

J87a98k86u33b 33S85e10m63e67r98á85d 2877326161321

vas plati taky? a kolik? jestli treba mi nedavaji min :-)

jinak R^

0/0
26.3.2014 15:16

P68e88t55r 30M15i30c76h51a59l 2410344511412

Šmarjá, tos to musel vykecat? Víš kolik lidí se teď bude u CIA hlásit, že chtějí taky platit za příspěvky na iDnesu? ;-)

+1/0
26.3.2014 17:17

F12r77a62n80t53i40š84e63k 19Z25l15a57t62o33h33l47á92v81e65k 3211534807624

Letadlo udělá otočku o 180° a všichni jsou v pohodě.

0/0
26.3.2014 17:19

A69l40e21š 73Z67e31l44i72n91k61a 1584312646

Zase ten argumentační nesmysl - že by o tom muselo vědět spousta lidí a ti by to určitě vykecali. Uvědomte si kolik lidí pracuje v tajných službách - a pouští si hubu na špacír? Kolik stovek lidí dělalo na jaderném programu Izraele a pustil si někdo hubu na špacír ? Jeden utekl a hlídají ho dodnes :-P

0/0
27.3.2014 13:22

S30t32a17n77i74s46l15a78v 39M24o56k67r52ý 8287212476522

Kdyby to nekoho zajimalo tak se hleda v oblasti velke jako 156 168 545 fotbalovych hrist R^

+11/0
26.3.2014 14:59

K85a29r57e96l 10P20l23e29š21e94k 9869798419654

no hned mám lepší představu...R^

+1/0
26.3.2014 15:39

M10i73l11a82n 72N58o57v42á78k 2430575895105

A na těch 156 168 545 fotbalových hřištích by mohlo najednou hrát 3 435 707 990 hráčů, což je více než polovina obyvatel planety. Bylo by však potřeba 468 505 635 rozhodčích což je více než polovina obyvatel Evropy.

+3/0
26.3.2014 15:54

F95r26a98n77t26i60š53e18k 72Z11l17a33t32o95h64l54á35v19e91k 3591814907664

Zkus přidat kustody :-)

+1/0
26.3.2014 17:18

L78á26ď38a 74M93a37l86ý 5777626515305

Počítal jste 5 rozhodčích?

0/0
26.3.2014 18:31

P23e33t94r 94M19i63c79h21a91l 2100104751482

Kuš babo, mi zaskočilo smíchem. ;-D

+1/0
26.3.2014 17:18

J35o61s77e34f 18N48o97v50á23k 6343420982989

Jasně, letadlo letělo x hodin a žádný vojenský radar všemocných USA ho neviděl, že. Pohádku o vypnutém systému a tudíž nemožnosti letadlo vidět si nechte. Vojenské rakety když letí, tak se taky ozývají? "dobrý den, jsem raketa z Iránu a letím na Izrael. Zdravím středisko Diego Garcia a jeho vojenský radar"......tomu snad nikdo nevěří!!!

+1/−7
26.3.2014 14:47

P32e78t23r 45Ž24á38k 1707793758503

Napřed byste si mohl něco přečíst o principu radarů a jiných způsobů sledování letadel/letících objektů...pak budete možná schopen přijít s teorií, která se alespoň nezakládá na naprostých nesmyslech.

+8/0
26.3.2014 14:50

J31o39s23e81f 94N12o78v74á77k 6263620352689

dobrá snaha....zkus mi dát odkaz, když se tak orientuješ, rád se poučím

0/0
26.3.2014 14:52

P75e18t53r 53Ž13á31k 1727193698623

http://cs.wikipedia.org/wiki/Radar Doporučuji především odstavec vysvětlující rozdíl mezi primárním a sekundárním radarem.

+2/0
26.3.2014 14:55

J19o64s57e41f 77N64o85v46á77k 6543840372129

takže já se zeptám jinak....Máme vojenské radary (ne my, ale někdo někde obecně) a když tam letí něco, co tam nepatří, je nám to k ničemu? Prosím odpověď na tuto otázku, ne zasypat odkazy na wikipedii. Dík

0/−1
26.3.2014 15:00

S77t34a25n54i21s55l67a31v 81M68o52k54r69ý 8167832266762

Jenze ty rakety leti hodne vysoko, tim myslim desitky kilometru. Proto je radary dokazou zachytit. Letadlo letelo nizko, proto ho nikdo nevidel.

+1/0
26.3.2014 15:02

F53r77a21n69t59i72š40e53k 47Z95l22a40t25o57h23l89á79v50e75k 3771164277964

V terénu. Nad mořem je to trochu jiné.

0/0
26.3.2014 17:20

M24a93r87e81k 87T87u33r93n79o62v60e77c 7415582890176

Co nad mořem. Nad oceánem. Při takových vzdálenostech už se také projevuje zakřivení zeměkoule. Ty radarové vlny i jejich odrazy se šíří přímo, nikoliv po oblouku podél zemského povrchu (byť ten by byl jinak celkem plochý - tzn. bez nějakých pohoří a údolí - jako třeba hladina). Takže i kdyby třeba Austrálie měla někde v Perthu super radar, tak pokud něco poletí 1000 km od Perthu ve výšce třeba 2 km, tak to žádným radarem nemají šanci zachytit. Nechce se mi to teď počítat, ale dost možná by na takovouhle vzdálenost (nebo třeba na 2500 km) "neviděli" letadlo třeba ani v těch 11-12 km.

A tím spíš tam neuvidí radary z USA. Ti si hlídají hlavně svoje okolí, prostor mezi Indií a Antarktidou je jim asi celkem ukradený. Možná by je zajímaly třeba balistické rakety (kdekoliv na Zeměkouli), ale ty se asi v časných fázích letu identifikují trochu jinak - možná nějaké záblesky od raketového motoru, co já vím. Radary jsou také fajn, ale musely by být dost blízko, resp. jejich síť by musela být dostatečně hustá. Proč asi chtěli mít Američané ten radar u nás? Protože s tím co mají teď jinde po Evropě prostě tak daleko nevidí...

+1/0
26.3.2014 18:40
Foto

V50l97a46s59t24i55m65i83l 57Č64e58r72n27ý 3607623965

Tak s tím předsevzetím o poučení se Vám to moc dlouho nevydrželo. Moc složité, co? Jen upozorňuji, že Wikipedie podává věci zábavnou formou, skutečnost je ještě mnohem složitější... ;-D

+3/−1
26.3.2014 15:02

P45e58t31r 59Ž67á14k 1637123398163

Myslíte, že má někdo vojenské (nebo jakékoli jiné) radary uprostřed oceánu? Většina předpokládané trasy letadla prostě vede mimo území pokryté primárním radarem, laicky řečeno, není žádný radar, který by se v těch místech díval, jestli tam něco letí nebo neletí.

+5/0
26.3.2014 15:06

J32o79s40e44f 93N91o24v53á28k 6193790932989

děkuji. s váma začíná debat mít smysl, konečně věcné. Pan Černý tam ještě nedospěl, stále zesměšňuje, stále zesměšňuje...

0/−2
26.3.2014 15:08

K61a18r67e66l 13B58l97á89h89a 6906967934314

a vy stale odmitate samostudium a ptate se na vsechno jako male dite a divite se, ze vas nekdo zesmesnuje? 8-o

+2/0
26.3.2014 15:56

P82e93t82r 56T83o49u42š14e26k 7290644808136

navíc, a tohle bude jistě pro nkoho převratná informace, země je kulatá, takže nízko letící předmět je pro ty radary prostě za rohem (kulatým), takže neviditelný

+3/0
26.3.2014 15:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.