- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to je chore. funguje to vsade vsetko az koncom roka (peniaze)
co keby rozpocet nezacinal v lednu ale cervenci?
Dříve to dělat nemohli.Kalousek jim dal peníze až v listopadu a museli je vyčerpat do konce roku.
A další problém jsou přetížené kamiony.Vracel jsem se v ne z Tyrol a kousek za Salcburkem celá dálnice zavřená a všichni bez milosti na kontrolu.Vlevo náklaďáky vpravo osobáky.a už to jelo.známky, světla doklady atd.Loni touhle dobou tam kontrolovali všechny , zdůrazňuji všechny náklaďáky.Neznám výši pokut ale zcela jistě jsou za přetížení auta tak vysoké že si to nikdo nedovolí.U nás takové akce snad ani neexistují.A tak bychom mohli pokračovat.Nezájem ze strany státu, úředníků stavebních firem.Lenost, lhostejnost a hloupost úředníků.
Kontroly váhy kamionů se provádí i za jízdy tzv. dynamickými vahami. Postupně se jimi vybavují naše hraniční přechody.
Naše firmy stavící jakoukoliv silnici jsou amatéři a v podstatě zloději.Mám naježdíno v D,F,CH A desítky tisíc km zvláště na podzim až jaro a zvláště v horských oblastech ale nikde nejsou cesty takové mizerné úrovně jako v čr.zimy tam jsou delší, mrazy jsou větší, sněhu je tam daleko více a jejich okresky jsou jako dálnice.naši amatérští výrobci zmetků /cest/ to skoro dělají záměrně aby mohii po pár měsících znovu látat.O dálnicích v techto zemích je zbytečné psát.kdo jezdíte na Salcburk tak jistě víte že tam rozšiřují za vídní dálnici na 3 pruhy.Za plnýho provozu.Loni tam nebylo ani kopnuto a tipuji že možná na jaře příští rok tam ty 3 pruhy budou.Délku odhaduji tak na 10 km.A u nás naši stavbaři budou rozšiřovat d1 o 2 metry tipuji 10 let.práce stavebních firme se mi jeví jako záměrně špatná a vůbec je nezajímají řidiči.Nemluvě o ministerstvu dopravy.a nikdo nenese za nic odpovědnost.Houpačka OV - bohumín je zářný příklad zmetku za miliardy korun.kdo tam jezdí dá mi za pravdu.a nic se neděje už roky.řeší se nesmyslné 30 kačky či 100 ve špitále ale opravdové problémy jsou všem ministerským ouřadům u zadele.je tohle normální?morálně jsou naši úředníci na úrovni tak možná somálska.o odborných znalostech u mnohých nelze vůbec mluvit.je to hrůza a anarchie.
Tak tomu se říká ''znovuobjevení Ameriky''
Až bude stát / kraje / obce chtít od firmy 5 let záruku a pouze během bezvadného provozu bude uvolňovat splátky kupní ceny (ovšem s příslušným úrokem, to je jasné), tak se teprve uvidí, jak budou firmy kmitat.
Zajímavé, ale nereálné.
A když jsme u toho, Vám by se třeba líbilo dostávat výplatu ve splátkách během následujícího půl roku?
To je ale statistika, vzdyt rijen i listopad byly bez mrazu, na tech stavbach nebylo co pokazit...
Nejde jen o mráz. Pokud fláknete do nevysušené louže horký asfalt a pojezdíte to válcem, tak máte opavu v lepším případě do jara.
Systém "pyramidy"
Nevím, kde to pán vzal. Nedaleko je postranní ulička, kde se opravuje tak 2x ročně. Někdy tam rozřežou i naprosto rovný povrch a opět zazáplatují. O pár set metrů dál hlavní tah vytlučený náklaďáky kde děláte slalom mezi výmoly a ty jsou tam už několik let.
Asi je to tím, že v té postranní uličce bydlí pan radní...
Vitejte v absurdistanu....
1) Uredni byrokrat stanovi konec roku jako dobu, kdy se muzou penize vybrat
2) Sefove silnicaru tyhle penize vyberou, i kdyby je meli vyhazovat oknem, protoze, co kdyby se ukazalo, ze je nevyberou a pristi rok pak dostanou mene
3) Firma je rada, ze ma kseft a tak muze jednu cestu delat klidne i 3x, protoze se proste brzo ropadne.
4) Vsichni jsou spokojeni....jen ta cesta je proste tak nejak nekvalitni.
Nespokojení jsou daňoví poplatníci, takže 4. bod máte špatně.
A co me prekvapuje, ze to nevadi ani kmotrum, oni nejezdi po tech strasnych silnicich? Najivne jsem si myslel, ze je v zajmu vsech, aby se jezdilo po co nejvalitnejsim povrchu.
Jim je to jedno proto že mají peněz víc než stačí utratit a kupují si vozidla která si s tím povrchem snadno poradí a za pár let je vymění.