- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já jen nechápu, proč děti z romských rodin nemají základní sociální návyky a musí se kvůli nim zakládat nulté ročníky. Vždyt přeci cikáni berou různé dávky a přídavky na svoje děti a tyto dávky mají být užity ve prospěch dítěte. Evidentně tu tedy výplata dávek postrádá smysl nebo účinnost. Proč to někdo nekontroluje??? Proč jim nezastaví výplatu přídavků, když jsou jejich děti v 5-6 letech na úrovni 2letých???
Romové si často ztěžují, že nemohou najít práci, jsou tedy doma a mají na děti čas.Ale je pohodlnější dát jej do nultého ročníku, mají to zadarmo i s obědem. A pokud by nevzali budou to svádět na diskriminaci, takže vždycky budou mít přednost......
A co se vrátit k tradičnímu úkolu rodiny. Naučit děti mýt si ruce, znát barvy, umět zavázat tkaničku, atp. by snad měla být věc rodičů. Jestli to takhle půjde dál, tak rodiče nejpozději ve třech letech odevzdají dítě do školky a základní školy s tím, ať jim tam potomka vychovají a něco naučí. V 15-ti letech si děcko vyzvednou a začnou kritizovat výchovné učitele co všechno udělali špatně.
Nebo, možná, půjdou do prvních tříd jenom žáci s maturitou.
Snižování úrovně maturit tomu nasvědčuje.
Je to velmi nebezpečné ...
Nízké IQ a mizerné geny omlouvat "sociálním znevýhodněním ...
Především je žádoucí, aby děti s odkladem pokud možno nebyly zařazovány do tříd s mladšími spolužáky. Prostě je ti sedm, tady je škola co otvírá první třídu pro sedmileté a hybaj ke svým vrstevníkům.
Kdo zažil sám šikanu ví, jak moc dělají věkové rozdíly. Normální dítě jdoucí v šesti letech pak narazí na spratka, který je starší o více než rok a má z života peklo.
Spratci , nejsou o věku ale o výchově a povaze plus vliv rodiny
Nulté ročníky suplují nyní částečně nedostatek míst ve školkách . Mají jednu výhodu a to že je tam učitel pro ZŠ, tudíž je fakt na školu připraví. Nevýhoda je ta že dětem se zkrátí dětství , nastane jim brzo škola. Že rodiče nemají čas ? Mnozí chodí od rána do večera do práce, děti vychovávají babičky, ty se i mnohdy starají o domácn ost svých dcer, snach.
To aby dítě umělo držet tužku, mýt si ruce, znalo barvy a tvary je přece práce rodičů a školek. Když jsem chodila do školky já (těsně před revolucí), tak si pamatuji, že nás učitelky normálně zkoušely. Jedno dítě po druhém si na chvilku zavolaly a ukazovaly nám tvary a barvy. Nepamatuju si, že by někdo v první třídě neznal barvy, tvary nebo nedej Bože neovládal základní hygienický návyky. Takže existence nultých ročníků mi připadá naprosto nesmyslná.
Původně byly nulté ročníky zřizovány jako podpora pro cikány a z tohoto pohledu jim nelze nic vytknout: měly napravit to, co na dětech spáchaly mizerní rodiče. Navíc tato skupina děti do školek nedávala, takže ty neměly možnost jejich výchovu jakkoliv ovlivnit.
Zrušíme školky a za těžký peníz zřídíme 0 ročníky!
To je naprostý otřes. Rodiče se o děti naprosto nestarají, pokud se dítě v první třídě neumí ani obléknout, neumí držet tužku a lžíci (o příboru ani nemluvě), tak žádná přípravka pro děti. Rodiče na půl roku do krimu (který si zaplatí!). A absolutní zákaz rození dalších dětí. Nucená sterilizace. Agresivní haranti jen deprimují učitele, protože haranti jsou ve velké míře nevzdělatelní. Jen ale že veřejnost nadává a nadává na učitele, že neumí nic naučit, že nemají autoritu. A "drobná" porucha s výslovností? Ano, to bývá, i moje dcera ji měla. Ale rodiče se musí snažit, logoped pomůže. Ale ne až učitel.
Stačilo by navázat jakékoliv sociální dávky na perfektní starost o děti. Místo kriminálu prostě odebrání dávek za to, že děti nic neumí. Ono by se to rozkřiklo a časem neopakovalo.