Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zmizelý boeing spadl do oceánu. Nikdo patrně nepřežil, řekl premiér Malajsie

Ztracený let MH370 malajsijských aerolinek byl naposledy lokalizován uprostřed Indického oceánu, daleko od jakéhokoli místa k přistání. Stroj se patrně zřítil a nikdo z cestujících nepřežil. Oznámil to malajsijský premiér Najib Razak na základě nově zanalyzovaných dat. Pátrání přesto pokračuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M74i84l45o95s 58V91a94l68y 8926682277222

... to co rekl premier je jen POLOVICNI pravda.... kde je letadlo?

0/−1
25.3.2014 2:26

J26i39ř80í 77H52l90a44v43a48t13ý 7335714257855

Vy těm kecům toho malajskýho potentáta věříte? Já ne. Základní pravidlo doby zní: svojí vládě nevěř ani slovo, ostatním nevěř nic co slyšíš a jen polovině toho co vidíš.

+1/−1
25.3.2014 1:22

K85a60r37e22l 71Š31o71u73m51a86l 1904963838

Nevím, ale mě se nezdá teorie únosu posádkou nebo kýmkoliv jiným. Pokud by se něco takového stalo, určitě by aspoň jeden z 200 lidí na palubě použil mobil, nebo by odeslal zprávu. Jak již dřív bylo řečeno, letoun při změně kurzu změnil několikrát výšku, takže by se  měl dostat do dosahu vysílačů mobilních telefonů.

0/−1
25.3.2014 0:19

I90r40e18n41a 32P44l78a94c17h25e11t29k93o86v88á 1846324926100

uprostred oceanu se bezne da dostat do dosahu mobilniho operatora ;-)

+1/0
25.3.2014 0:29

K61a20r88e71l 95Š76o81u40m60a87l 1274193568

To je jistě pitomost, ale v době změny kurzu byly nad pevninou - Malajsie, Indonésie. Pokud došlo k náhlé změně kurzu a letové výšky, určitě si toho lidi na palubě všimli a podle mě by asi nečekali další hodinu než se dostanou nad oceán pokud by nevěděli co se děje.

0/−1
25.3.2014 0:35

M80i27c91h56a57l 15M49i79l83l76e54r 9386922429762

tak a ted povez KONKRETNE kolik jsi toho naletal na dalkovych spojenich pres noc ....a jak jsi v takovem pripade uprostred noci zjistil, jestli zmena kursu a vysky letove hladiny tveho letadla byla naprogramovana v kurzu, narizena pozemni kontrolou, byla neplanovana- udelana nejakymi unosci nebo proste provedena kvuli oblasti spatneho pocasi v puvodnim kursu.

Pokud by se nekdo chtel odvolavat na "Air show", tedy mapu, kde je zobrazovana soucasna pozice letadla a udaje letove hladiny, rychlosti a poctu km od startu/do pristani, pak si neuvedomuje, ze z pilotni kabiny mohou veskery pristup k "Air show" kdykoliv vypnout a vubec k tomu neni treba zadna hroziva konspirace. Kdyz si napr. nejaky pasazer stezuje, ze mu nejde osobni obrazovka nebo ma potize s nejakymi programy a palubnimu personalu se nepopdari to napravit, jdou vypnout cely system a znovu nastartovat. Nekdy to znovu-nastartovani trva nejakou dobu. "Air show" samotnou lze vypnout z jakehokoliv duvodu si pilot usmysli a pokud se nekdo zepta, proste se mu rekne, ze v systemu jsou nejake "mouchy" a ze to zase zapnou pozdeji az to bude poradne fungovat.

+1/0
25.3.2014 3:44

K24a56r72e32l 91Š13o17u98m68a46l 1174793218

Sorry, jsem nevěděl, že je tu povolená diskuze jen předem schválených a prověřených diskutérů. Rád bych tě jako zřejmě místního administrátora této diskuze požádal o vymazání všech mých příspěvků, které zjevně velmi výrazně přispívají k tvému vysokému tlaku.

0/−2
25.3.2014 8:05

M54i17c97h39a42l 70M67i16l69l79e37r 9506752189142

kdyz pises neco s takovym skalopevnym presvedcenim "určitě si toho lidi na palubě všimli a podle mě by asi nečekali další hodinu než se dostanou nad oceán pokud by nevěděli co se děje.", ze to uvadis slovem urcite, pak se da predpokladat, ze mas znalosti, ktere te k tomu zaveru dovedly. Pokud pises "urcite", nevis o tom nic a nechavas se pouze unest svou bujnou fantazii, nesmis se divit, kdyz te nachytaji na hruskach - ze jenom prazdne kecas. Kdybys sve teorie polozil jako konstruktivni otazku -napr. jestli je mozne, ze by si toho lide nevsimli atd atd, pak bys dostal konstruktivni odpoved. Takhle se ale nesmis divit, kdyz te nekdo zkritizuje za kecy.

 PS. O muj krevni tlak se bat nemusis;-D

0/0
26.3.2014 1:11

J62a82n 31K25ř91í15ž 6845313945838

...vy jste tu poprvé,že?

Jinak byste neplácal nesmysly.

+1/0
25.3.2014 1:08

M42i42c33h53a69l 63M53i96l49l21e47r 9696742279472

spis bych rekl, ze nema zkusenosti s letanim - rozhodne ne na dalkovych letech a co nezna, to nahrazuje bujnou fantazii;-)

+1/0
25.3.2014 3:46

B34r77o83n24i11s63l85a43v 37M70e27r70t98l74í57k 1702851811472

Já si myslím, že se jim rozbila buzola...

+2/0
24.3.2014 23:44
Foto

M37i84c45h20a84e46l 94K27o31t47s49c19h 6857807149544

A já říkám, že se jim rozbil kompas, aj ta buzola.

0/0
25.3.2014 12:41

I19r14e57n59a 63P57l19a52c15h77e20t68k78o93v76á 1706104686750

zahada vyresena

https://www.youtube.com/watch?v=-yr-Akpte4w&feature=youtu.be

+1/0
24.3.2014 22:02

E48v95a 46L86o26k27a75j57o90v74á 4982480603346

trochu mě "irituje", že ten výčet katastrof je jen podle počtu obětí.. Zmátlo mě, že tam není taky dost hrozná nehoda-srážka ve vzduchu v roce 2002- ruské letadlo s dětmi a dopravní DHL, ale ono to mělo "jen" 75 obětí nebo tak...

0/0
24.3.2014 22:02

I48r84e14n77a 91P91l74a41c62h35e81t47k17o78v42á 1716974266120

vy jste mi ale vesela kopa, kdyz pisete jen 75 deti. a po letech jeste ten bridil co ridil letovej provoz nad svycarskem, koupil kudlu do zad. toho si k tomu taky pripoctete

0/−8
24.3.2014 22:04

E19v77a 72L19o44k80a20j66o21v32á 4362860123616

Ireno, vy tam nevidíte ty uvozovky u toho slova jen? :-/ Navíc i z mého příspěvku je zjevné, že jde o ironii... narážím na to, že protože to nemělo "dost obětí", ve výčtu to není.. a ten dispečer nebyl břídil, nemohl za to, jak ukázalo vyšetřování....

+3/0
24.3.2014 22:13

M77i13c93h37a20l 75M29i89l44l28e53r 9936502859222

podotykam, ze kriterium pro seznam byl pocet obeti a bylo to ohlaseno hned na zacatku, takze nevim proc by se nekdo mel podivovat, natoz aby ho "iritovalo"(8-o!!), kdyz chybi havarky s mensim poctem obeti nebo nejsou specialne vybrane havarky s baskirskymi detmi na palube.

PS. Deti /mladistvi /dospeli/seniori / Cesi/ Baskirci/ Americani/Cinani ...Hotentoti.....- zadny rozdil - vsichni jsou to lidske bytosti.

0/0
25.3.2014 3:55

T32o18m37á91š 68H28a61t50a68n 3119673239280

Milá lupo, jestliže chcete býti na výši tak zkuste toho Bojejinga s velkým "B". Když to udělá diskutér je to smutné, ale když to udělá erudovaný novinář, tak asi ANO bude hůř, alespoň mateřštině, což není českoslovenština.

0/−1
24.3.2014 21:53

E65v96a 80L24o25k35a84j52o54v69á 4452470983256

a československy je to s malým b správně? 8-o

0/0
24.3.2014 22:03

S49t62a43n24i89s75l48a66v 37A84u11g88u39s68t74i12n 2686914232780

Dosti bych se divil kdyby v redakci seděl nějaký jak vy říkáte erudovaný novinář. Předpokládám že tak jako všude jinde jsou tam jen editoř s max. maturitou nebo Bc z filozofie.

0/0
24.3.2014 22:50

P31a42v60e40l 74V83e88t41e17š92n12í16k 7255728915147

Tak jsem se schválně podíval a pravidla zřejmě v tomhle případě malé písmeno připouštějí. Uvádějí tam příklady:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tato označení se užívají také jako obecná pojmenování druhová a píšou se pak s písmenem malým (mám nejraději blaťácké zlato); přitom někdy dochází i k změně podoby (koupil si škodovku) a běžně se od nich tvoří množné číslo (nové favority mají lepší pérování; dejte mi dva pražské poháry). Takový přechod je obvyklý zejména u jmen látkových (pere v tixu).

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

+1/0
24.3.2014 23:18

M30a12r52t73i65n 32N81e89r48m75u68t 9567677528799

boeing jako škodovka

0/0
25.3.2014 8:45

V16l77a33d22i79m70í29r 44F68l42é87g36l 5617105224574

L.O.S.T

0/−12
24.3.2014 20:51

P31e75t72r 94T53y28č31k74a 6115402179652

Originální. To tady ještě nebylo.

+7/0
24.3.2014 20:59

E19v61a 16L50o68k26a42j58o57v29á 4212960513776

;-DR^

+1/0
24.3.2014 22:03

F39r92a93n12t47i31š15k87a 42Č94a66n40í32k84o12v60á 5266369529972

O tom kolik lidí z letadla vyskocilo s padaky a kdo na ne dole cekal a kde jsou ted a proc se stalo se muzeme jenom dohadovat..nicmene tady na nahodu nebo amaterismus neverim..

0/0
24.3.2014 20:03

M68a67r12e79k 69F52l48e16k16a61č 1587392460941

8-o;-D

+3/0
24.3.2014 20:18

I97r20e76n58a 61P77l72a24c59h67e28t63k37o98v63á 1906884876220

zraloci

0/0
24.3.2014 21:59

P48a27v23e65l 51V14e77t63e13š18n72í51k 7275348255327

Dole na ně čekali zástupci od Guinessovi knihy rekordů, aby gratulovali prvním lidem co skočili z proudového dopravního letadla a přežili.

+2/0
24.3.2014 23:26

J52o30s79e40f 53V87a90l18a 9490123953373

dneska byla uverejnena zajimava teorie na ZDF. protoze nebyl duvod letet timhle smerem (pokud si nekdo nechtel prohlednout zblizka Anatarktidu, tak timhle smerem nic jineho neni), spekuluje se o tom, ze letel spatne nastaveny autopilot a posadka nebyla pri vedomi. Letadlo letelo udajne na autopilota, dokud melo palivo.......

+3/0
24.3.2014 19:50

J87o47s87e97f 30J40a81n14e19k 9317641198449

Blbost. Jaká je asi pravděpodobnost, že posádka nebude při vědomí a ještě bude špatně nastavený autopilot...

0/−4
24.3.2014 20:02

J64i16ř72í 54P89a64u60l 3296365217722

Mozne dost velka. Při pozvolné dekompresi.

+3/0
24.3.2014 20:10

J63o72s89e95f 95J42a35n96e26k 9857551628169

Při dekompresi nastaví autopilota na Antarktidu? Tak to potom jo ;-D

+1/0
25.3.2014 0:44
Foto

O75n24d38r86e37j 34B31o89c97e35k 1440655364978

http://www.ceskatelevize.cz/porady/10158090296-letecke-katastrofy/209382545080018-letadlo-mrtvych-dusi/

+1/0
24.3.2014 20:57

J97o22s59e95f 43J76a44n64e73k 9167441988629

Však autopilot fungoval normálně. Akorát jim pak došlo palivo.

0/0
25.3.2014 0:43

E59v58a 56L57o68k86a60j94o39v14á 4862300853376

tahle teorie padla už mnohem dřív, i zde na Idnes

+1/0
24.3.2014 22:04

M93i89c18h61a83l 65M25i17l88l14e52r 9236482879532

jo a predtim, nez upadli do bezvedomi tak piloti UMYSLNE vypnuli radarove spojeni a vsechny relevantni pristroje pro komunikaci letadla s kontrolami....ted tu o Cervene karkulce!

+1/0
25.3.2014 3:58
Foto

M72i96c76h22a19e49l 42K86o81t22s77c54h 6617497539724

Karkulka má encefalitidu ;-€

0/0
25.3.2014 12:51

T45o47m46á40š 76K53o30t16í14k 9716513963716

A díval už se někdo teda do tý Antarktidy nebo ne? Když se ztratí dítě cestou ke kamarádovi, tak první přece zavolám tam, jestli není u nich ne?

0/0
24.3.2014 19:50

T90o53m78á70š 90B86l90á48h41a 9411632951231

Bohužel na Antarktidu ješte nedorazil T-Mobile a nevybavil všechny tučňáky mobilním telefonem

+2/0
24.3.2014 20:55

M94a51r44t33i37n 34M76a35c96e60k 6985436803367

už našli černou skříňku ? 8-o

0/0
24.3.2014 19:24

J59a39n 81K41ř94í22ž 6795773495368

...ne.

0/0
24.3.2014 19:25

M57a88r57t10i92n 74M56a59c48e38k 6215876523177

škoda, mohli jsme vědět víc 8-o

0/0
24.3.2014 19:27

J58a55n 54K37ř67í25ž 6535933645888

....otázka je,jestli je někdy vyloví.

Vysílají přibližně měsíc,pak jim dojdou baterie.

Skříňky jsou dvě.

+2/0
24.3.2014 19:29

P39e49t96r 60T36y46č82k22a 6205482219562

Podle mě to letadlo nikdy nikdo nenajde. Už u toho Air France to byl malý zázrak.

+1/0
24.3.2014 19:33

P56e36t98r 49T70y50č43k86a 6615132799422

...nebo spíš velký...

+2/0
24.3.2014 19:34

I12r83e33n37a 69P90l79a12c61h89e83t49k79o91v69á 1186884236370

mluvite o tech oranzovejch krabicich?

0/0
24.3.2014 22:01

J25a70n 74K43ř44í87ž 6555673955668

Ano.

0/0
24.3.2014 22:24

V64l49a68d97a63n 72K73a43h13a78n 9171644864292

Ale u AirBusu v Atlantiku to snad nasli az po 2 letech ne?

0/0
24.3.2014 23:10

P85a45v28e46l 19V60e59t47e80š20n19í34k 7235708955227

Se štěstím. Ale našli. Francouzi to tehdy nevzdali.

0/0
24.3.2014 23:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.