Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zmizelý boeing spadl do oceánu. Nikdo patrně nepřežil, řekl premiér Malajsie

Ztracený let MH370 malajsijských aerolinek byl naposledy lokalizován uprostřed Indického oceánu, daleko od jakéhokoli místa k přistání. Stroj se patrně zřítil a nikdo z cestujících nepřežil. Oznámil to malajsijský premiér Najib Razak na základě nově zanalyzovaných dat. Pátrání přesto pokračuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M13i81l19o11s 67V95a93l47y 8346282937262

... to co rekl premier je jen POLOVICNI pravda.... kde je letadlo?

0/−1
25.3.2014 2:26

J75i58ř47í 66H24l37a53v28a61t59ý 7515724247745

Vy těm kecům toho malajskýho potentáta věříte? Já ne. Základní pravidlo doby zní: svojí vládě nevěř ani slovo, ostatním nevěř nic co slyšíš a jen polovině toho co vidíš.

+1/−1
25.3.2014 1:22

K44a20r64e31l 35Š15o45u67m71a84l 1354763358

Nevím, ale mě se nezdá teorie únosu posádkou nebo kýmkoliv jiným. Pokud by se něco takového stalo, určitě by aspoň jeden z 200 lidí na palubě použil mobil, nebo by odeslal zprávu. Jak již dřív bylo řečeno, letoun při změně kurzu změnil několikrát výšku, takže by se  měl dostat do dosahu vysílačů mobilních telefonů.

0/−1
25.3.2014 0:19

I10r20e14n44a 56P39l37a81c37h83e20t26k89o48v87á 1116524396460

uprostred oceanu se bezne da dostat do dosahu mobilniho operatora ;-)

+1/0
25.3.2014 0:29

K86a92r61e82l 82Š12o92u88m80a18l 1854613418

To je jistě pitomost, ale v době změny kurzu byly nad pevninou - Malajsie, Indonésie. Pokud došlo k náhlé změně kurzu a letové výšky, určitě si toho lidi na palubě všimli a podle mě by asi nečekali další hodinu než se dostanou nad oceán pokud by nevěděli co se děje.

0/−1
25.3.2014 0:35

M47i11c53h18a57l 24M94i43l85l92e16r 9356532159452

tak a ted povez KONKRETNE kolik jsi toho naletal na dalkovych spojenich pres noc ....a jak jsi v takovem pripade uprostred noci zjistil, jestli zmena kursu a vysky letove hladiny tveho letadla byla naprogramovana v kurzu, narizena pozemni kontrolou, byla neplanovana- udelana nejakymi unosci nebo proste provedena kvuli oblasti spatneho pocasi v puvodnim kursu.

Pokud by se nekdo chtel odvolavat na "Air show", tedy mapu, kde je zobrazovana soucasna pozice letadla a udaje letove hladiny, rychlosti a poctu km od startu/do pristani, pak si neuvedomuje, ze z pilotni kabiny mohou veskery pristup k "Air show" kdykoliv vypnout a vubec k tomu neni treba zadna hroziva konspirace. Kdyz si napr. nejaky pasazer stezuje, ze mu nejde osobni obrazovka nebo ma potize s nejakymi programy a palubnimu personalu se nepopdari to napravit, jdou vypnout cely system a znovu nastartovat. Nekdy to znovu-nastartovani trva nejakou dobu. "Air show" samotnou lze vypnout z jakehokoliv duvodu si pilot usmysli a pokud se nekdo zepta, proste se mu rekne, ze v systemu jsou nejake "mouchy" a ze to zase zapnou pozdeji az to bude poradne fungovat.

+1/0
25.3.2014 3:44

K66a57r65e28l 55Š87o88u42m47a36l 1304423638

Sorry, jsem nevěděl, že je tu povolená diskuze jen předem schválených a prověřených diskutérů. Rád bych tě jako zřejmě místního administrátora této diskuze požádal o vymazání všech mých příspěvků, které zjevně velmi výrazně přispívají k tvému vysokému tlaku.

0/−2
25.3.2014 8:05

M50i56c72h51a32l 78M77i87l93l79e52r 9376432139112

kdyz pises neco s takovym skalopevnym presvedcenim "určitě si toho lidi na palubě všimli a podle mě by asi nečekali další hodinu než se dostanou nad oceán pokud by nevěděli co se děje.", ze to uvadis slovem urcite, pak se da predpokladat, ze mas znalosti, ktere te k tomu zaveru dovedly. Pokud pises "urcite", nevis o tom nic a nechavas se pouze unest svou bujnou fantazii, nesmis se divit, kdyz te nachytaji na hruskach - ze jenom prazdne kecas. Kdybys sve teorie polozil jako konstruktivni otazku -napr. jestli je mozne, ze by si toho lide nevsimli atd atd, pak bys dostal konstruktivni odpoved. Takhle se ale nesmis divit, kdyz te nekdo zkritizuje za kecy.

 PS. O muj krevni tlak se bat nemusis;-D

0/0
26.3.2014 1:11

J98a55n 57K39ř96í57ž 6315323515668

...vy jste tu poprvé,že?

Jinak byste neplácal nesmysly.

+1/0
25.3.2014 1:08

M15i52c58h68a16l 80M37i81l41l91e39r 9306642139732

spis bych rekl, ze nema zkusenosti s letanim - rozhodne ne na dalkovych letech a co nezna, to nahrazuje bujnou fantazii;-)

+1/0
25.3.2014 3:46

B36r56o72n77i22s90l22a84v 87M43e91r78t90l44í16k 1282331301832

Já si myslím, že se jim rozbila buzola...

+2/0
24.3.2014 23:44
Foto

M26i35c29h29a87e97l 25K54o12t20s70c78h 6897537649694

A já říkám, že se jim rozbil kompas, aj ta buzola.

0/0
25.3.2014 12:41

I10r58e54n39a 75P92l67a69c34h23e12t45k47o35v73á 1156984806850

zahada vyresena

https://www.youtube.com/watch?v=-yr-Akpte4w&feature=youtu.be

+1/0
24.3.2014 22:02

E47v16a 36L83o78k95a45j19o74v26á 4632110343356

trochu mě "irituje", že ten výčet katastrof je jen podle počtu obětí.. Zmátlo mě, že tam není taky dost hrozná nehoda-srážka ve vzduchu v roce 2002- ruské letadlo s dětmi a dopravní DHL, ale ono to mělo "jen" 75 obětí nebo tak...

0/0
24.3.2014 22:02

I73r15e68n78a 90P17l33a67c58h93e73t95k79o17v76á 1456654796190

vy jste mi ale vesela kopa, kdyz pisete jen 75 deti. a po letech jeste ten bridil co ridil letovej provoz nad svycarskem, koupil kudlu do zad. toho si k tomu taky pripoctete

0/−8
24.3.2014 22:04

E66v26a 62L73o73k75a42j40o82v91á 4532700223766

Ireno, vy tam nevidíte ty uvozovky u toho slova jen? :-/ Navíc i z mého příspěvku je zjevné, že jde o ironii... narážím na to, že protože to nemělo "dost obětí", ve výčtu to není.. a ten dispečer nebyl břídil, nemohl za to, jak ukázalo vyšetřování....

+3/0
24.3.2014 22:13

M19i72c30h14a36l 17M72i62l79l57e41r 9206812269372

podotykam, ze kriterium pro seznam byl pocet obeti a bylo to ohlaseno hned na zacatku, takze nevim proc by se nekdo mel podivovat, natoz aby ho "iritovalo"(8-o!!), kdyz chybi havarky s mensim poctem obeti nebo nejsou specialne vybrane havarky s baskirskymi detmi na palube.

PS. Deti /mladistvi /dospeli/seniori / Cesi/ Baskirci/ Americani/Cinani ...Hotentoti.....- zadny rozdil - vsichni jsou to lidske bytosti.

0/0
25.3.2014 3:55

T42o38m60á83š 90H66a18t20a40n 3949133589750

Milá lupo, jestliže chcete býti na výši tak zkuste toho Bojejinga s velkým "B". Když to udělá diskutér je to smutné, ale když to udělá erudovaný novinář, tak asi ANO bude hůř, alespoň mateřštině, což není českoslovenština.

0/−1
24.3.2014 21:53

E50v74a 15L33o61k29a69j44o56v41á 4392710463146

a československy je to s malým b správně? 8-o

0/0
24.3.2014 22:03

S46t15a41n63i92s25l13a50v 63A92u85g30u19s11t61i88n 2196334572950

Dosti bych se divil kdyby v redakci seděl nějaký jak vy říkáte erudovaný novinář. Předpokládám že tak jako všude jinde jsou tam jen editoř s max. maturitou nebo Bc z filozofie.

0/0
24.3.2014 22:50

P22a14v51e18l 57V62e56t91e85š96n31í22k 7545618715157

Tak jsem se schválně podíval a pravidla zřejmě v tomhle případě malé písmeno připouštějí. Uvádějí tam příklady:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tato označení se užívají také jako obecná pojmenování druhová a píšou se pak s písmenem malým (mám nejraději blaťácké zlato); přitom někdy dochází i k změně podoby (koupil si škodovku) a běžně se od nich tvoří množné číslo (nové favority mají lepší pérování; dejte mi dva pražské poháry). Takový přechod je obvyklý zejména u jmen látkových (pere v tixu).

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

+1/0
24.3.2014 23:18

M98a40r19t42i72n 98N21e22r47m40u19t 9687827668329

boeing jako škodovka

0/0
25.3.2014 8:45

V15l24a49d91i42m62í33r 15F39l68é21g63l 5667715734744

L.O.S.T

0/−12
24.3.2014 20:51

P57e39t55r 88T77y23č24k33a 6225912399692

Originální. To tady ještě nebylo.

+7/0
24.3.2014 20:59

E27v53a 87L18o28k73a25j96o15v69á 4382510753346

;-DR^

+1/0
24.3.2014 22:03

F78r73a61n45t54i50š73k65a 61Č39a36n77í53k91o98v26á 5796509329622

O tom kolik lidí z letadla vyskocilo s padaky a kdo na ne dole cekal a kde jsou ted a proc se stalo se muzeme jenom dohadovat..nicmene tady na nahodu nebo amaterismus neverim..

0/0
24.3.2014 20:03

M87a85r80e12k 45F91l55e75k69a87č 1107142230531

8-o;-D

+3/0
24.3.2014 20:18

I44r50e71n75a 46P88l95a60c91h57e81t50k30o33v97á 1886884876280

zraloci

0/0
24.3.2014 21:59

P22a46v92e91l 59V98e62t93e97š94n73í38k 7325638105567

Dole na ně čekali zástupci od Guinessovi knihy rekordů, aby gratulovali prvním lidem co skočili z proudového dopravního letadla a přežili.

+2/0
24.3.2014 23:26

J58o53s13e13f 43V66a36l93a 9320303943703

dneska byla uverejnena zajimava teorie na ZDF. protoze nebyl duvod letet timhle smerem (pokud si nekdo nechtel prohlednout zblizka Anatarktidu, tak timhle smerem nic jineho neni), spekuluje se o tom, ze letel spatne nastaveny autopilot a posadka nebyla pri vedomi. Letadlo letelo udajne na autopilota, dokud melo palivo.......

+3/0
24.3.2014 19:50

J32o76s80e97f 22J84a10n16e51k 9577211768839

Blbost. Jaká je asi pravděpodobnost, že posádka nebude při vědomí a ještě bude špatně nastavený autopilot...

0/−4
24.3.2014 20:02

J94i96ř65í 28P29a58u85l 3306755497442

Mozne dost velka. Při pozvolné dekompresi.

+3/0
24.3.2014 20:10

J84o84s84e55f 19J98a69n39e14k 9917701308249

Při dekompresi nastaví autopilota na Antarktidu? Tak to potom jo ;-D

+1/0
25.3.2014 0:44
Foto

O74n26d46r62e92j 15B10o41c36e29k 1470685704748

http://www.ceskatelevize.cz/porady/10158090296-letecke-katastrofy/209382545080018-letadlo-mrtvych-dusi/

+1/0
24.3.2014 20:57

J13o70s19e49f 56J37a45n22e36k 9107541968529

Však autopilot fungoval normálně. Akorát jim pak došlo palivo.

0/0
25.3.2014 0:43

E86v81a 72L90o33k76a50j52o12v22á 4322370693486

tahle teorie padla už mnohem dřív, i zde na Idnes

+1/0
24.3.2014 22:04

M12i58c64h46a85l 47M33i66l67l93e51r 9246922779612

jo a predtim, nez upadli do bezvedomi tak piloti UMYSLNE vypnuli radarove spojeni a vsechny relevantni pristroje pro komunikaci letadla s kontrolami....ted tu o Cervene karkulce!

+1/0
25.3.2014 3:58
Foto

M88i45c18h95a62e22l 59K62o37t23s90c30h 6317107579854

Karkulka má encefalitidu ;-€

0/0
25.3.2014 12:51

T22o85m87á43š 63K70o62t67í58k 9286303243776

A díval už se někdo teda do tý Antarktidy nebo ne? Když se ztratí dítě cestou ke kamarádovi, tak první přece zavolám tam, jestli není u nich ne?

0/0
24.3.2014 19:50

T49o19m83á71š 90B23l75á24h41a 9171362521941

Bohužel na Antarktidu ješte nedorazil T-Mobile a nevybavil všechny tučňáky mobilním telefonem

+2/0
24.3.2014 20:55

M37a33r93t27i11n 65M20a17c39e37k 6155446973277

už našli černou skříňku ? 8-o

0/0
24.3.2014 19:24

J82a49n 46K43ř91í45ž 6845873145178

...ne.

0/0
24.3.2014 19:25

M57a40r86t81i71n 80M78a60c90e67k 6435396733407

škoda, mohli jsme vědět víc 8-o

0/0
24.3.2014 19:27

J26a63n 13K69ř19í80ž 6775373925948

....otázka je,jestli je někdy vyloví.

Vysílají přibližně měsíc,pak jim dojdou baterie.

Skříňky jsou dvě.

+2/0
24.3.2014 19:29

P92e73t93r 72T44y17č20k48a 6285852699702

Podle mě to letadlo nikdy nikdo nenajde. Už u toho Air France to byl malý zázrak.

+1/0
24.3.2014 19:33

P78e37t45r 57T58y53č52k39a 6825522759162

...nebo spíš velký...

+2/0
24.3.2014 19:34

I26r37e41n24a 77P32l38a29c46h90e88t96k86o15v26á 1836574946200

mluvite o tech oranzovejch krabicich?

0/0
24.3.2014 22:01

J86a70n 55K83ř75í34ž 6615323345838

Ano.

0/0
24.3.2014 22:24

V62l21a49d97a86n 55K16a75h94a69n 9951564494332

Ale u AirBusu v Atlantiku to snad nasli az po 2 letech ne?

0/0
24.3.2014 23:10

P86a48v47e70l 52V36e68t81e87š41n87í45k 7705528645897

Se štěstím. Ale našli. Francouzi to tehdy nevzdali.

0/0
24.3.2014 23:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.