Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zmizelý boeing spadl do oceánu. Nikdo patrně nepřežil, řekl premiér Malajsie

Ztracený let MH370 malajsijských aerolinek byl naposledy lokalizován uprostřed Indického oceánu, daleko od jakéhokoli místa k přistání. Stroj se patrně zřítil a nikdo z cestujících nepřežil. Oznámil to malajsijský premiér Najib Razak na základě nově zanalyzovaných dat. Pátrání přesto pokračuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M77i55l92o81s 61V10a25l89y 8706962427952

... to co rekl premier je jen POLOVICNI pravda.... kde je letadlo?

0/−1
25.3.2014 2:26

J19i44ř48í 74H57l66a95v20a76t70ý 7975344127695

Vy těm kecům toho malajskýho potentáta věříte? Já ne. Základní pravidlo doby zní: svojí vládě nevěř ani slovo, ostatním nevěř nic co slyšíš a jen polovině toho co vidíš.

+1/−1
25.3.2014 1:22

K75a51r32e80l 30Š12o37u39m21a85l 1384983158

Nevím, ale mě se nezdá teorie únosu posádkou nebo kýmkoliv jiným. Pokud by se něco takového stalo, určitě by aspoň jeden z 200 lidí na palubě použil mobil, nebo by odeslal zprávu. Jak již dřív bylo řečeno, letoun při změně kurzu změnil několikrát výšku, takže by se  měl dostat do dosahu vysílačů mobilních telefonů.

0/−1
25.3.2014 0:19

I65r54e11n98a 84P77l36a86c35h32e69t17k74o10v57á 3264344120687

uprostred oceanu se bezne da dostat do dosahu mobilniho operatora ;-)

+1/0
25.3.2014 0:29

K57a25r83e49l 76Š68o34u17m11a33l 1154483688

To je jistě pitomost, ale v době změny kurzu byly nad pevninou - Malajsie, Indonésie. Pokud došlo k náhlé změně kurzu a letové výšky, určitě si toho lidi na palubě všimli a podle mě by asi nečekali další hodinu než se dostanou nad oceán pokud by nevěděli co se děje.

0/−1
25.3.2014 0:35

M91i22c94h20a90l 91M71i46l75l46e16r 9446572799712

tak a ted povez KONKRETNE kolik jsi toho naletal na dalkovych spojenich pres noc ....a jak jsi v takovem pripade uprostred noci zjistil, jestli zmena kursu a vysky letove hladiny tveho letadla byla naprogramovana v kurzu, narizena pozemni kontrolou, byla neplanovana- udelana nejakymi unosci nebo proste provedena kvuli oblasti spatneho pocasi v puvodnim kursu.

Pokud by se nekdo chtel odvolavat na "Air show", tedy mapu, kde je zobrazovana soucasna pozice letadla a udaje letove hladiny, rychlosti a poctu km od startu/do pristani, pak si neuvedomuje, ze z pilotni kabiny mohou veskery pristup k "Air show" kdykoliv vypnout a vubec k tomu neni treba zadna hroziva konspirace. Kdyz si napr. nejaky pasazer stezuje, ze mu nejde osobni obrazovka nebo ma potize s nejakymi programy a palubnimu personalu se nepopdari to napravit, jdou vypnout cely system a znovu nastartovat. Nekdy to znovu-nastartovani trva nejakou dobu. "Air show" samotnou lze vypnout z jakehokoliv duvodu si pilot usmysli a pokud se nekdo zepta, proste se mu rekne, ze v systemu jsou nejake "mouchy" a ze to zase zapnou pozdeji az to bude poradne fungovat.

+1/0
25.3.2014 3:44

K84a13r37e52l 37Š23o25u65m87a84l 1764903828

Sorry, jsem nevěděl, že je tu povolená diskuze jen předem schválených a prověřených diskutérů. Rád bych tě jako zřejmě místního administrátora této diskuze požádal o vymazání všech mých příspěvků, které zjevně velmi výrazně přispívají k tvému vysokému tlaku.

0/−2
25.3.2014 8:05

M54i30c48h65a40l 56M22i63l19l65e54r 9876352319512

kdyz pises neco s takovym skalopevnym presvedcenim "určitě si toho lidi na palubě všimli a podle mě by asi nečekali další hodinu než se dostanou nad oceán pokud by nevěděli co se děje.", ze to uvadis slovem urcite, pak se da predpokladat, ze mas znalosti, ktere te k tomu zaveru dovedly. Pokud pises "urcite", nevis o tom nic a nechavas se pouze unest svou bujnou fantazii, nesmis se divit, kdyz te nachytaji na hruskach - ze jenom prazdne kecas. Kdybys sve teorie polozil jako konstruktivni otazku -napr. jestli je mozne, ze by si toho lide nevsimli atd atd, pak bys dostal konstruktivni odpoved. Takhle se ale nesmis divit, kdyz te nekdo zkritizuje za kecy.

 PS. O muj krevni tlak se bat nemusis;-D

0/0
26.3.2014 1:11

J80a36n 68K15ř83í31ž 6795573945918

...vy jste tu poprvé,že?

Jinak byste neplácal nesmysly.

+1/0
25.3.2014 1:08

M33i13c14h36a27l 29M18i46l51l97e20r 9166582319922

spis bych rekl, ze nema zkusenosti s letanim - rozhodne ne na dalkovych letech a co nezna, to nahrazuje bujnou fantazii;-)

+1/0
25.3.2014 3:46

B70r16o39n25i12s30l85a41v 87M95e81r11t55l20í34k 1592371241622

Já si myslím, že se jim rozbila buzola...

+2/0
24.3.2014 23:44
Foto

M36i30c94h44a11e28l 13K88o25t25s92c59h 6427977989534

A já říkám, že se jim rozbil kompas, aj ta buzola.

0/0
25.3.2014 12:41

I16r77e36n18a 60P44l17a31c35h71e18t82k86o23v82á 3564784370367

zahada vyresena

https://www.youtube.com/watch?v=-yr-Akpte4w&feature=youtu.be

+1/0
24.3.2014 22:02

E58v68a 86L36o35k85a15j92o81v55á 4962810563486

trochu mě "irituje", že ten výčet katastrof je jen podle počtu obětí.. Zmátlo mě, že tam není taky dost hrozná nehoda-srážka ve vzduchu v roce 2002- ruské letadlo s dětmi a dopravní DHL, ale ono to mělo "jen" 75 obětí nebo tak...

0/0
24.3.2014 22:02

I42r97e50n76a 79P55l14a94c32h35e27t40k88o15v67á 3454644320837

vy jste mi ale vesela kopa, kdyz pisete jen 75 deti. a po letech jeste ten bridil co ridil letovej provoz nad svycarskem, koupil kudlu do zad. toho si k tomu taky pripoctete

0/−8
24.3.2014 22:04

E38v22a 26L79o90k31a25j78o88v19á 4482770323746

Ireno, vy tam nevidíte ty uvozovky u toho slova jen? :-/ Navíc i z mého příspěvku je zjevné, že jde o ironii... narážím na to, že protože to nemělo "dost obětí", ve výčtu to není.. a ten dispečer nebyl břídil, nemohl za to, jak ukázalo vyšetřování....

+3/0
24.3.2014 22:13

M84i46c45h13a11l 74M42i14l32l51e55r 9476292289682

podotykam, ze kriterium pro seznam byl pocet obeti a bylo to ohlaseno hned na zacatku, takze nevim proc by se nekdo mel podivovat, natoz aby ho "iritovalo"(8-o!!), kdyz chybi havarky s mensim poctem obeti nebo nejsou specialne vybrane havarky s baskirskymi detmi na palube.

PS. Deti /mladistvi /dospeli/seniori / Cesi/ Baskirci/ Americani/Cinani ...Hotentoti.....- zadny rozdil - vsichni jsou to lidske bytosti.

0/0
25.3.2014 3:55

T37o58m70á67š 69H39a68t51a75n 3349973899450

Milá lupo, jestliže chcete býti na výši tak zkuste toho Bojejinga s velkým "B". Když to udělá diskutér je to smutné, ale když to udělá erudovaný novinář, tak asi ANO bude hůř, alespoň mateřštině, což není českoslovenština.

0/−1
24.3.2014 21:53

E64v27a 98L59o42k93a52j12o65v70á 4322280603866

a československy je to s malým b správně? 8-o

0/0
24.3.2014 22:03

S65t78a59n71i61s87l30a27v 51A77u47g63u33s18t22i47n 2236644192250

Dosti bych se divil kdyby v redakci seděl nějaký jak vy říkáte erudovaný novinář. Předpokládám že tak jako všude jinde jsou tam jen editoř s max. maturitou nebo Bc z filozofie.

0/0
24.3.2014 22:50

P14a72v18e61l 93V27e61t97e15š39n20í79k 7145608185787

Tak jsem se schválně podíval a pravidla zřejmě v tomhle případě malé písmeno připouštějí. Uvádějí tam příklady:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tato označení se užívají také jako obecná pojmenování druhová a píšou se pak s písmenem malým (mám nejraději blaťácké zlato); přitom někdy dochází i k změně podoby (koupil si škodovku) a běžně se od nich tvoří množné číslo (nové favority mají lepší pérování; dejte mi dva pražské poháry). Takový přechod je obvyklý zejména u jmen látkových (pere v tixu).

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

+1/0
24.3.2014 23:18

M23a46r77t72i93n 85N78e44r36m34u80t 9157877118609

boeing jako škodovka

0/0
25.3.2014 8:45

V17l24a87d78i13m84í42r 20F62l81é89g17l 5707735864554

L.O.S.T

0/−12
24.3.2014 20:51

P82e75t83r 69T72y21č79k85a 6445212829832

Originální. To tady ještě nebylo.

+7/0
24.3.2014 20:59

E80v63a 53L73o53k89a30j20o37v69á 4792140763786

;-DR^

+1/0
24.3.2014 22:03

F71r18a44n79t21i80š61k48a 78Č17a94n94í93k61o63v91á 5266269729872

O tom kolik lidí z letadla vyskocilo s padaky a kdo na ne dole cekal a kde jsou ted a proc se stalo se muzeme jenom dohadovat..nicmene tady na nahodu nebo amaterismus neverim..

0/0
24.3.2014 20:03

M51a58r51e22k 38F15l55e15k14a65č 1957422180761

8-o;-D

+3/0
24.3.2014 20:18

I98r40e71n13a 84P70l74a72c67h58e79t91k36o38v92á 3204964910627

zraloci

0/0
24.3.2014 21:59

P27a37v59e79l 39V34e16t75e95š51n46í98k 7285948635897

Dole na ně čekali zástupci od Guinessovi knihy rekordů, aby gratulovali prvním lidem co skočili z proudového dopravního letadla a přežili.

+2/0
24.3.2014 23:26

J47o30s58e11f 80V75a83l69a 9230103133123

dneska byla uverejnena zajimava teorie na ZDF. protoze nebyl duvod letet timhle smerem (pokud si nekdo nechtel prohlednout zblizka Anatarktidu, tak timhle smerem nic jineho neni), spekuluje se o tom, ze letel spatne nastaveny autopilot a posadka nebyla pri vedomi. Letadlo letelo udajne na autopilota, dokud melo palivo.......

+3/0
24.3.2014 19:50

J69o35s35e77f 27J35a39n55e48k 9667451888809

Blbost. Jaká je asi pravděpodobnost, že posádka nebude při vědomí a ještě bude špatně nastavený autopilot...

0/−4
24.3.2014 20:02

J75i85ř19í 35P61a17u40l 3976465947882

Mozne dost velka. Při pozvolné dekompresi.

+3/0
24.3.2014 20:10

J94o22s47e63f 33J62a42n37e26k 9407771398389

Při dekompresi nastaví autopilota na Antarktidu? Tak to potom jo ;-D

+1/0
25.3.2014 0:44
Foto

O16n39d79r43e75j 10B57o49c81e25k 1700495324628

http://www.ceskatelevize.cz/porady/10158090296-letecke-katastrofy/209382545080018-letadlo-mrtvych-dusi/

+1/0
24.3.2014 20:57

J81o12s66e16f 79J40a22n40e62k 9117761228209

Však autopilot fungoval normálně. Akorát jim pak došlo palivo.

0/0
25.3.2014 0:43

E50v15a 20L51o47k78a79j54o27v40á 4392490953226

tahle teorie padla už mnohem dřív, i zde na Idnes

+1/0
24.3.2014 22:04

M72i33c71h24a11l 51M59i75l31l45e10r 9646982749142

jo a predtim, nez upadli do bezvedomi tak piloti UMYSLNE vypnuli radarove spojeni a vsechny relevantni pristroje pro komunikaci letadla s kontrolami....ted tu o Cervene karkulce!

+1/0
25.3.2014 3:58
Foto

M61i67c32h34a94e47l 97K44o46t90s94c15h 6317527619694

Karkulka má encefalitidu ;-€

0/0
25.3.2014 12:51

T93o16m16á50š 25K60o59t26í45k 9886153153556

A díval už se někdo teda do tý Antarktidy nebo ne? Když se ztratí dítě cestou ke kamarádovi, tak první přece zavolám tam, jestli není u nich ne?

0/0
24.3.2014 19:50

T51o71m73á28š 85B93l16á43h12a 9971772361421

Bohužel na Antarktidu ješte nedorazil T-Mobile a nevybavil všechny tučňáky mobilním telefonem

+2/0
24.3.2014 20:55

M98a96r16t36i38n 92M24a82c23e54k 6445316433297

už našli černou skříňku ? 8-o

0/0
24.3.2014 19:24

J89a91n 55K71ř71í72ž 6185203255188

...ne.

0/0
24.3.2014 19:25

M59a70r25t78i73n 73M16a80c60e28k 6395616763217

škoda, mohli jsme vědět víc 8-o

0/0
24.3.2014 19:27

J40a68n 57K29ř82í63ž 6605863535208

....otázka je,jestli je někdy vyloví.

Vysílají přibližně měsíc,pak jim dojdou baterie.

Skříňky jsou dvě.

+2/0
24.3.2014 19:29

P52e15t64r 69T67y97č63k89a 6475442209582

Podle mě to letadlo nikdy nikdo nenajde. Už u toho Air France to byl malý zázrak.

+1/0
24.3.2014 19:33

P29e49t76r 42T92y25č91k80a 6525782609862

...nebo spíš velký...

+2/0
24.3.2014 19:34

I59r38e63n49a 28P20l24a13c16h17e27t69k80o94v50á 3274904900907

mluvite o tech oranzovejch krabicich?

0/0
24.3.2014 22:01

J25a35n 67K71ř78í44ž 6745583645908

Ano.

0/0
24.3.2014 22:24

V48l35a36d97a25n 10K44a25h43a69n 9241334444962

Ale u AirBusu v Atlantiku to snad nasli az po 2 letech ne?

0/0
24.3.2014 23:10

P88a51v21e22l 72V96e24t97e16š41n84í11k 7105928355187

Se štěstím. Ale našli. Francouzi to tehdy nevzdali.

0/0
24.3.2014 23:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.