Diskuze

Západ je vystrašený a Putin to vidí, říká pro MF DNES známý kremlolog

Edward Lucas před šesti lety ve své knize Nová studená válka vývoj na Ukrajině do značné míry předvídal. Známý novinář a publicista v exkluzivním rozhovoru pro MF DNES uvádí, že Vladimir Putin se v posledních měsících utvrdil v přesvědčení, že Západ je slabý a není schopný mu vzdorovat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J42a20n 92S54t27a97r14ý

24. 3. 2014 18:17

kremrolog se vrátit k výrobě kremrolí.:-P

3 1
možnosti

Hlavní problém spočívá v tom, že jsme nedokázali zničit KGB, odstranit čekistické smýšlení z j....tak strašne nám chýba Jeľcin, s tým by sme si hravo poradili....

3 0
možnosti

Pravil bolševik jak Biľakova bota:-P:-P

1 1
možnosti

Server Demagog.cz, který se věnuje ověřování výroků politiků, tentokrát nahlédl za hranice. Posvítil si na výroky z projevu ruského prezidenta Vladimira Putina v souvislosti s referendem na Krymu. Demagog.cz zjistil, že většina Putinových výroků byla nepravdivá, zavádějící, či neověřitelná.

4 2
možnosti

Zjistil, že Putin mluvil pravdu v 11 z 31 výroků. V pěti případech byl jeho výrok nepravdivý, v sedmi zavádějící a šestkrát nejvyšší představitel Ruska vyřkl neověřitelný výrok. V současné době zbývají ověřit ještě dva jeho výroky.

1 1
možnosti

tak tohle je neskutečně pravdivé:

Edward Lucas:V roce 2000 jsem  napsal článek, který se jmenoval "Kouzelník, myš, nebo nestvůra?" Tehdy si mnoho lidí myslelo, že Putin je myš, tuctově vyhlížející byrokrat, který se dostal do Kremlu způsobem, jemuž ani on sám nerozuměl.

Já už tehdy tvrdil, že taková verze je nepravděpodobná. Stejně tak nepravděpodobné mi přišlo, že by byl kouzelníkem, který zachrání ruskou ekonomiku. Nejpravděpodobnější mi přišla varianta, že se Putin projeví jako nestvůra. A to se přesně stalo. Kombinace skutečností, že šlo o bývalého agenta KGB, který měl navíc vazby na organizovaný zločin a smýšlel protizápadně, se nakonec ukázala jako velmi silná.

2 2
možnosti

Napsal jste o putinovském Rusku knihu, která se jmenuje Nová studená válka. Tenhle termín se nyní začal na Západě opět hojně používat. Myslíte, že studená válka vůbec někdy skončila?

Edward Lucas:Ne, neskončila. V té knize jsem tehdy  v podstatě zcela přesně předpověděl, co se stane. Hlavní problém spočívá v tom, že jsme nedokázali zničit KGB, odstranit čekistické smýšlení z jádra ruské moci. A také jsme nedokázali přesvědčit Rusy, že rozpad SSSR v roce 1991 byl pro ně osvobozením, nikoliv porážkou. Nyní čelíme důsledkům řečeného.

R^R^R^R^R^

2 1
možnosti

Západ tančí valčík, zatímco Putin šavlový tanec, takže jak to může dopadnout?

1 1
možnosti

Rusko bych nejraději odtlačila od nás co nejdál, nehájím je. Jen hodnotím situace střízlivě a racionálně. Proto mi bylo od prvního okamžiku jasné, že Ukrajina je příliš strategické území na to, aby tamní situace neeskalovala k šílenostem. Rusko si prostě NATO hned za své hranice nepřeje a bude dělat proti tomu možné i nemožné.

Ti, kdo budili v Ukrajincích přehnaná očekávání, by měli teď bankrotující Ukrajinu sanovat ze svých vlastních peněz ! Ne z peněz daňových poplatníků předlužené Evropy..

A neobjektivní mediální masáže - to je součást předvolební EU agitace - satan Rus, přesvatá EU

Pokrytecká EU - 1. krok - Ukrajina - http://jdem.cz/baej42

2. krok - nepodepsatelná asociační dohoda, kterou by mohl podepsat ledasebevrah, a ne šéf bankrotující země.

3. krok - Majdan a dojíždějící Eurohuřeři, kteří tam jásavě vykřikovali všechnomožné o podpoře a budili nesmyslná přehnaná očekávání.  4. Že Ukrajina v EU = brzy (postupně) v NATO, to je snad naprosto jasné logicky myslícím. On snad někdo věřil, že by Rusko tiše šoupalo nohama, když se mu NATO nasáčkuje až k hranicím ? Nehájím Rusko, nejraději bych ho odtlačila co nejdál od nás, ale CHÁPU, že a proč Rusko jedná, jak jedná.. Normální obyčejní Ukrajinci jsou pro takto "vysokou politiku" naprosto nepodstatní. Bohužel. Proč EU rozjížděla tuto hru ? Proč si někdo myslel, že si Rusko nechá líbit, aby časem na Krymu byly základny NATO ? Aspoň je vidět, co nám "vládne" z Bruselu, jaká je to banda pitomců bez logického myšlení. .... A teď máme "co jsme chtěli", a EU dańoví poplatníci budou sanovat i Ukrajinu !

6 6
možnosti

J67. 15V92y98d71r55a

24. 3. 2014 16:14

Tomu se říká demokracie, Kanyo, tomu vy nerozumíte...

3 4
možnosti

Jen tak pro zajimavost odkud se berou kandidati an zapade? (dnes uz i na vychode) Zbohatych rodin, z poskoku bohatych rodin/ elity, jinymi slovy kandidatem na presidenta muze byt jen ten za kterym stoji balik penez. Muzes kandidovat na presidenta ty Vydro (predpokladejme ze si vyrobis rodny list jako Obama. No nemuzes protoze bez penez te nic neudelas bez tech kteri vlastni masova media nic neudelas, protoze te znehodboti zesmesno kazdy den anobrazovkach v novinach a radiich tak jak to delali Ron Paulovi. 

Tim se dostavame k jadru veci. Sleduje bohaty tvoje zajmy prumerneho Joe z ulice? Nikoliv sleduje zajmy svych piers kteri plati jeho kandidaturu, kteri te chteji lepe oskubat, kteri ti ukrajuji vice a vice z tvych osobnich svobod, ti kteri ti dali na kazdou krizovatku kameru, ti kteri schvalili zakon, ze dostanes 15 let zalare kdyz budes nosit masku pri demonstaci, ti tvoji predaci demokracie co pro tebe maji nachystany slzny plyn a gumove projektily, vodni dela, mikrovlnna dela a ostre naboje za nekolik bilionu (pokud zijes v USA)

Jo Jo kvakat si muzes do vyse sveho platu a dluhu v bance, clovek nemusi byt zdeptan jen vezenim.

7 1
možnosti

J77. 72V80y17d41r53a

24. 3. 2014 15:47

Jistě, naprostý souhlas. A přesto - kde chce většina lidí žít? V rusku???? Jen pár tlustejch blbů jak Depardieu, to je tak všechno. 

Takže - když tu vy rusodemokrati horujete pro people power na Krymu, tak musíte lidu dát aspoň to, že USA je mnohem přijatelnější I PŘES SVÝ CHYBY než celý rusko i s jeho satelitama. A to taky něco znamená. 

Ten Joe má milionkrát větší šanci ze sebe něco udělat v USA a na Západě, než v Rusku. A s větším morálním kreditem. O to jde mě. A o vlivu peněz toho vím dost, dík.

3 5
možnosti

J71i31ř43í 35N82o90s88e70k

24. 3. 2014 15:02

Je to hra o vliv a Putin ví že dál ustupovat nejde....asi někdo hladí hada okovanou botou....demokracie je tady pro "dobrý pocit" lidu  že existuje možnost něco ovlivnit....ale jinak je to jen boj o moc :-)

4 1
možnosti

J92. 96V94y85d92r43a

24. 3. 2014 15:08

Jo, takovou malou šílenou užovku plnou plynu! ;-D;-D;-D

1 1
možnosti

Mysi sedi v EU, Putin ji nikdy nebyl i kdyz tak mohl vypadat. Kazdy vudce mocenskeho statu je monstrozni, kazdy z nich schovava sve demony. Podivame li se na eru americkych presidentu od WWII pak nevim co mi ten pan chce rici. V povalecnych letech odivovatele komunismu v USA byli na cerne listine politicti, kteri nebyli vezneni, ale nikde nedostali praci a to se vam vas svet stane vezenim. Pocetne valky na zaklade False Flag vidime az do dnesnich dnu. Kdo chce byt moralistou musi se moralne chovat sam. Rozklad spolecnosti je v pokrocilem stadie at je to zapad nebo vychod. K valce dojde zlo vitezi. 

Putin dela to co je pro bezpecnost Ruska nutne Obsadil strategicky bod, dominantni bod v Cernem mori. Mel to nechat plavat, aby amici by si vybudovali zakladny hned vedle nich? Cim vetsi a silnejsi zvire tim vetsi teritory. Nebudu pripominat velikost zeme ceske a moravske, radeji pijte a radujte se, dokud vam pan dovoli. 

Polsko je mala alegorie Ruska. Dodnes vypina hrud at je to na poli EU nebo ted k Rusku. Ma tendenci prehravat svou silu do "olbrzymych rozmiaruv"  ale ve skutecnosti je jen ekonomicky trpaslik i v Evrope. Kdykoli ale bude mit prilezitost k zabrani "svych" uzemi na Ukraine, urcite ji vyuziji. 

Samozrejme ze Rusko vyuzije ekonomickych sankci vuci Ukraine tim vice cim vice se bude zapad angazovat. Je to vychodni zalezitost. Oblast ruske sfery zajmu ci vlivu. Jejich dvorek. Kdo neni slepy a hluchy ehmmm a to ostatni tak to chape.

9 2
možnosti

J32. 93V34y85d66r28a

24. 3. 2014 14:53

Ano, moralista dělal v 50. a 60. letech věci, který nejsou košer DNESKA. Jenže mu na to demokrati přišli, PROTOŽE MAJÍ SVOBODU, a dneska je politika jiná. Okupovat evropský země dnes může jen tupý barbar z KGB, a kdo mu fandí, je jen jeho "užitečný idiot". ŽÁDNÝ argument nemůže okupaci ospravedlnit, ani vysvětlit. Tomu věří jen zabednění putinomedvědi.

1 5
možnosti