Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ozbrojenci k referendu nepatří, krymské bylo neústavní, zaznělo z KSČM

Čeští komunisté patří tradičně mezi zastánce politiky Ruska. Poslanec Alexander Černý, místopředseda sněmovního výboru pro obranu, nicméně zaujal vůči anexi Krymu postoj, který za jednoduše proruský označit nejde. Zkritizoval podmínky tamějšího referenda. Nepostavil se ale ani na stranu kyjevské vlády.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V69l58a21d28i19m43í26r 37P64r11o68k45e19š 8937576120381

Takže iDnes.cz je už názory diskutujících na stejné úrovni jako Novinky.cz? Takový rychlý obrat a přesun levicových aktivistů a diskutujících, převážně stranících levici a Putinovskému Rusku, po tom, co je koupil Babiš-Bureš, jsem nečekal. Jen tak dál soudruzi, ještě je třeba rychle, dokud je Putin v ráži, sesmolit nějaký zvací dopis, podobný tomu jako v tom roce 1968, aby vás mohl nový Brežněv ochránit před kapitalismem, jako ty krymské Rusy před údajnými Banderovci a ukrajinskými fašisty, kteří už prý jeli z Kyjeva na Krym, aby jim podřezali krky.

+1/−1
24.3.2014 16:13

J63a36r70o84s74l40a75v 44K91r88a19t88o31c62h83v70í51l 7976437924367

Stačí přece jen Putin a "domobrana", ne?;-€Rv

+2/0
24.3.2014 14:31

V86r66a30t78i14s24l10a40v 79D27i76v77i23š 5487374556589

jde o typickou reakci našich komunistů. Není možné s rusáky souhlasit, tak se souhlas vyjádří tak nějak podmíněně. Po našom. Advokát v čele strany je znát. Ani 100 prohlášení, podobných tomuto, mne nepřesvědčí. Nejlépe by bylo, kdyby komunistů vůbec a nikde nebylo.

+2/−3
24.3.2014 9:05

P94e27t45r 83F27i53a17l47a 9433486833743

Píšete to tak, jako kdyby Ukrajinci nebyli komunisté. ;-D

0/0
24.3.2014 9:10

V66r94a23t18i11s76l68a49v 15D69i25v74i14š 5227704426219

pane Fiala, mně přece nejde o Ukrajince. Chci jen říct, že postoje našich komančů jsou opravdu klasické. Křiváci. Komunisti jsou opravdu jen jeden druh, bez ohledu na národnost. Jen někteří jsou horší.

+6/−4
24.3.2014 9:34

P17e23t56r 24F92i13a26l57a 9523696223233

Kteří to jsou, ti horší.... to podle Vás asi Ukrajinci nebudou, že.

+1/0
24.3.2014 9:43

V40r70a75t26i64s22l31a62v 68D22i71v67i15š 5527344126699

dělit komunisty na lepší a horší, je těžké. To je stejné, jako rozlišovat, který komín víc kouří. Je to hnus na každý pád.

+2/−3
24.3.2014 9:50

A79n14t82o74n36í35n 34S37á59d73l91í96k 7608589173563

Pane Diviš je vidět,že jste demokrat "každým coulem",presentujete to ve všech příspěvcích.Váš názor Vám neberu,ale ani s ním nesouhlasím!

Lidi je třeba rozdělovat jen na dobré a méně dobré.Každý ale musí mít právo na názor - i ti špatní!

0/0
24.3.2014 21:52

A36l74e97š 48L58i48s98o49v78s51k93ý 9512874193498

Nicméně ozbrojenci k převzetí totalitní moci patří, soudruzi! Lidové milice v únoru ´48 jsou toho živoucím důkazem.

+4/−1
24.3.2014 8:55

P64e39t48r 13F44i51a87l15a 9483396653183

Podle dohody mezi spojenci jsme připadli pod vliv SSSR, únor 1948 nebo ne, by na tom nic nezměnil.... nevíte nic o ostatních zemích v Evropě?:-/

Lidové milice vznikly asi 4 dny před 25. únorem, takže kdyby mělo vliv jen to, že byli jejich příslušníci ozbrojeni, nezměnilo by se nic.

Nebo se snad domníváte, že situace u nás se změnila skutečně jen kvůli 17.listopadu?:-)

+2/−2
24.3.2014 9:09

A64l20e78x77a36n62d21r 41K14o43s94t83k41a 5829486509336

Ono je to v první řadě o tom, jak se má zachovat autonomní oblast, když v hlavním městě proběhne puč a zákonná vláda napůl uprchne, napůl hlasuje pod namířenými samopaly. Dle mého skromného názoru mají obyvatelé takové oblasti stoprocentní právo (morální) následně v referendu říct NE, s těmito nebudem. Navíc když jde o fanatické ultras, nic než národ. (a pozor, Banderovci berou jako Ukrajince jen opravdové bílé Ukrajince. Ne Rusy, ne Tatary, ne Rusíny, ne Volyňské Čechy a podobně. A historicky své city dávali najevo hromadným vražděním zmiňovaných.

+6/−1
24.3.2014 4:00

P24e82t72r 85M51i26c86h70a63l 2960704421602

Já vcelku nemám problém s tím, že se Krym chce připojit k Rusku. Já ámám problém s tím, že to celé Rusko vyvolalo.

+4/−4
24.3.2014 4:23

A19l23e43x40a85n76d39r 71K51o60s76t40k59a 5959526299136

Ruští politici jezdili vyvolávat občanskou válku na Ukrajině? Já tam tedy viděl Evrospké, četně šaška knížete pána.

+9/−6
24.3.2014 5:34

M67i48l63a24n 24U82ř44í76d22i93l 4900167721

Já bych neřekl, že vyvolalo, ale využilo a zneužilo. Fašisti z Majdanu vypustili Džina z lahve a teď není nikdo, kdo by jej dostal zpět.

Rusko již řadu let touží ukázat všem svojí sílu a získat si své místo na slunci. Nyní získalo příležitost a jen tak se jí nepustí.

+2/−2
24.3.2014 7:21
Foto

A64l50e97x52a33n81d49e10r 95W71i20n61t72e31r 9959554913301

jak tomted udelaji, protoze zahranicnin pozorovatele nepozorovali zadne oszbrojence v ulicich ci volebnich mistnostech a ti novinari kteri to popisovali nevytahli paty z hotelu. ;-D

+5/−2
24.3.2014 1:52

J44a50n 59U38l31r77i46c94h 9409976629734

Poslanec Černý v pořadu vystoupil tak, jak by se u komunisty čekalo - jako rozhodný obhájce Putinova postupu. Jednoznačně byl celou dobu na straně Ruska. Zároveň se snažil gesty, mimikou a obratnými formulacemi ( jako jsou ty výroky z titulku ) vyvolávat dojem umírněnosti, objektivity a vyváženosti, ačkoli ve skutečnosti byl jeho postoj absolutně fanatický. Chtělo se mi z něj zvracet.

+2/−4
23.3.2014 22:15

P82a48v64e78l 94K35r42á17l 5720709784128

Naštěstí jsem tuto debatu viděl, takže mohu posoudit, jak moc vytržený z kontextu nadpis a údaje v článku jsou (a naopak je polovina informací nezmíněna). A doporučuji ostatním také shlédnout, aby viděli, jaká zaujatá žumpa se z místního "zpravodajství" stala. Kdyby byl autor co k čemu, za takový článek se omluví. Kdyby byla redakce co k čemu, ukončí s ním spolupráci.

+7/−1
23.3.2014 21:30

J71a76n 53Š62v51a60d48l31e30n72k56a 9644229350

Také jsem byl na toho komunistu docela zvědav. Před časem jsem ho viděl v HydePark civilizace. Ty komunistické žvásty, které tam vykládal (neschopnost přiznat, že se jednalo o totalitní diktaturu, omlouvání tehdejších zločinů "bipolárním rozdělením světa", lhaní o tom, že se KSČM již omluvila a dnes se jedná o standardní evropskou stranu, apod.) mě utvrdily v tom, že KSČM se nezměnila. A to, co píše pan redaktor, mi na tu dnešní diskuzi tak docela nesedí. Pan komunista se hlavně snažil mluvit tak, aby nakonec nic neřekl a hlavně aby nemusel přiznat, že je Putin zločinec.

+6/−3
23.3.2014 22:00

J28o29s16e37f 51K50o47p32e87c71k95ý 5930350693225

R^

+2/0
23.3.2014 22:36

M66i53l34a82n 53M78a59c40h 8530206911108

Pan redaktor se snažil naznačit, že i komunista si může zachovat špetku zdravého rozumu, ale máte pravdu nebylo a není tomu tak.:-)

+1/−4
23.3.2014 23:11
Foto

J65a69n 17W22i10r44n29i38t64z49e87r 8818664577350

Fajn, a teď doslovný přepis pro ty, co tu debatu neviděli.

- Černý: Když tady pan ministr před chvílí mluvil o tom, jak to referendum na Krymu muselo být hrůzostrašné, když tam stáli ti ozbrojenci v kuklách, já s tím naprosto souhlasím, to bezesporu nepatří ke svobodnému projevu jakékoliv vůle. Ale mám pocit, že obdobní ozbrojenci stáli v kyjevském parlamentu ve chvíli, kdy získávala legitimitu dnešní politická garnitura Ukrajiny. (...)

- Moravec: (...) Nebyla to reakce na protiústavní kroky, které učinil Janukovyč v uplynulých letech? Jedna protiústavnost stíhala druhou.

- Černý: To je bohužel pravda. (...)

- Moravec: Vy tedy uznáváte výsledky toho referenda?

- Černý: Já souhlasím s tezí, že to referendum bylo neústavní. S tím naprosto souhlasím. (...) Je protiústavní, ale netroufám si tvrdit, že není platné, protože ta masivní většina... --- Shrnutí: Černý řekl, že ozbrojenci v kuklách nepatří ke svobodnému projevu vůle. Že podle něj byli ozbrojenci i v kyjevském parlamentu. Že se Janukovyč choval protiústavně a že referendum na Krymu bylo neústavní (ale nikoliv neplatné). Můžete prosím říci, kde konkrétně vidíte rozpor s mým článkem? Děkuji.

+6/0
23.3.2014 23:31

P78a18v45e25l 82K92r65á68l 5730939324838

Ano, ale jak správně citujete, odsoudil i ozbrojence přihlížející hlasování v Kyjevu - kde je toto v titulku zmíněno? Zrovna tak označil referendum za neústavní, ale kde je v titulku zmíněno, že s platností už to vidí jinak? Titulek vyznívá, jako by Černý referendum bez dalšího odsoudil. To ale přece není pravda. Stejné přešlapy vytkl Černý i druhé straně. A čirou náhodou/záměrně jste vynechal informaci, že svržení Janukovyče označil také za protiústavní, přesto ho západ okamžitě uznal. Cílem Černého výstupu nebylo odsoudit referendum, ale říct, aby se všem měřilo stejným metrem. Článěk ale vyznívá úplně jinak. Ale jak řekla armáda, všechny články jsou jen propaganda ;-D

+1/−2
24.3.2014 8:09

M71i90l16a77n 77M78a95c37h 8650616101838

Teda vy jste dobrej. Podle vás patří do titulku celý článek! To že voliči KSČM takto obvykle čtou (většinou Blesk a tam to tak bývá - titulek a konec) je jejich problém. Někdy jsou titulky zavádějící. Ale tady autor logicky poukázal na překvapivou skutečnost. Zbytek, nikoli překvapivý je v článku dosti přesně popsán. Ale to víte, zlatý časy objektivity monopolu RP (a jeho klonů) to nejsou.

0/0
24.3.2014 8:21

P22a53v43e90l 27K64r52á26l 5950539794318

Titulek ovšem nesmí vyvolávat klamný dojem. A nevím, co je tak šokujícího na tom, že poslanec Černý (lhostejno za jakou je stranu) zhodnotil situaci objektivně a s argumenty, zatímco ministr Stropnický předvedl neznalost problematiky obrany a spolu s většinou našich médií se zmohl pouze na lacinou prozápadní propagandu bez jakéhokoliv argumentu.

+1/0
24.3.2014 20:50
Foto

J18a94n 18W16i10r11n42i27t76z59e56r 8468584707200

Dobré ráno,

zdá se, že jsme se přesunuli od "polovina věcí je ve článku nezmíněna" k "aha, ve článku to bylo, nevadí, zaútočíme, že to chybí v titulku".

Zpravodajský titulek je žánr, který sděluje nové, překvapivé věci a přitom je určitou zkratkou. Dát do titulku všechno z logiky věci nejde. V tomhle případě bylo výrazně překvapivé, jaký postoj zaujal poslanec Černý k postupu Ruska, proto je to v titulku.

Informace, že svržení Janukovyče považuje poslanec Černý za neplatné, ve článku samozřejmě nechybí. Ale to člověk zjistí jen pokud si článek přečte.

+1/−1
24.3.2014 8:33

P12a70v29e68l 27H18o60r12á39k 8591733505182

Prostě jako redaktor Idnes napíšete jen to, co se Vám a redakci hodí. Něčím se živit musíte a se svým svědomím si to snad jednou srovnáte.

0/0
24.3.2014 9:40
Foto

J51a16n 87W28i21r83n69i82t70z88e37r 8648294817160

Troll alert, víc není co říct.

0/0
24.3.2014 11:30

P62a95v95e42l 56K54r50á55l 5750839614238

Já ale nepíšu, že v článku není zmínka, že svržení Janukovyče je neplatné. Já píšu, že není uvedeno jeho označení za neústavní. V tom je rozdíl, konec konců o tom mluví i pan Černý. Ale asi jsme se přesunuli k "aha, já to v článku nemám, tak to zkusím nějak překroutit a třeba si toho nikdo nevšimne". Zpravodajský článek by měl informovat hlavně objektivně a věcně správně. To by ovšem od autora vyžadovalo vždy alespoň elementární znalost dané problematiky. Proto je to práce pro novináře, ne pro pisálky. Novináři ale odešli zřejmě už s Karlem Čapkem.

0/0
24.3.2014 20:47

K56a91r78e55l 36D59v33o75ř70á71k 3387357747

Jo to bývalý komunista eurokomisař Fülle šlape jak hodinky ;-D

+1/0
23.3.2014 20:42

J10a37n 40B80o91h14a97t36ý 7537480428632

Ježíšmarja, Standa Berkovec ve sněmovně. A Honza Rosák s Jiřinkou Bohdalovou nekandidovali? Nějaké to grilování a pochvalné mručení a mlaskání do parlamentních kamer, to by byla teprve šmakovní mňamka. Rosák by mohl asistovat u online referenda, až ho Úsvit vyhlásí. Má hodnotné zkušenosti z Videostopu.... Já jsem se mylně domníval, že Ano mělo aspoň trochu normální kandidáty. 8-o

+4/0
23.3.2014 20:41

J40a92n 63Š11v59a21d44l58e70n23k89a 9914429100

Tady je vidět, jaké lidi si Babiš do strany nakoupil. Bral každý trochu známý ksicht. Teď je ovšem otázkou, jaké názory k ukrajinské krizi ANO zastává, zda názor pana poslance, nebo názor pana ministra. Možné dokonce je, že zastává oba dva a nakonec se přikloní k tomu, který mu více pomůže ve volbách.

0/0
23.3.2014 22:02

A14l94o15i45s 90Š67í70m67a 1550273195745

No zároveň dodal, že stejně neústavní byla volba nové vlády Ukrajiny ;-Dv parlamentu za účasti ozbrojenců z Majdamu. Na to autor článku pozapomněl, nebo se mu to nehodilo

+8/−1
23.3.2014 20:34

P83a78v63e85l 12K52r45á91l 5940659694748

Je až s podivem, že stejný autor napsal tento článek: http://zpravy.idnes.cz/propaganda-v-krizi-na-ukrajine-rusko-dv5-/zahranicni.aspx?c=A140306_154112_zahranicni_jw ;-D

Opravdu nevím, za co tu křišťálovou lupu mají,

+2/0
23.3.2014 21:20
Foto

J20a59n 93W75i13r86n46i48t47z90e10r 8128314187570

Autor na to nepozapomněl, ve článku to je. A bylo to tam od samého začátku. :-)

+1/−2
23.3.2014 23:48

P73e91t72r 47M46i90c84h37a64l 2930834201462

Jene, oni místní komunistofilové rádi lžou bez uzardění. Spoléhají na to, že hodně lidí čte jen titulky a pak jdou kafrat do diskusí. A na takové lži pak chytají své souvěrce.

+2/−2
24.3.2014 0:37

C55y50r15i47l 34P40a35v40e73l93k63a 4676792698365

OT: Kde je diskuze ke Štěpánovi? 

Pamatuji se, jak někdy v 90. letech v pořadu Sedmička, čili sedmí dní uvedl coby předseda nějaké levicové ministrany, že ČR se stane tranzitní zemí plnou skladišť bez vlastního průmyslu s vysokou nezaměstnaností, rozkradená s područí západních zemí a s upadající úrovní školství. 

On měl pravdu!

+9/−4
23.3.2014 20:23

A92l78o61i64s 93Š94í70m10a 1310283335825

Komunista  přeci nemůže mít pravdu, i když ji má, jak říká  poslanec Stavjana z ODS, tedy představitel inteligentního člena ODS;-D

+5/−2
23.3.2014 20:36

J34a31r38d80a 29H76o10f91m96a84n61n 4760905824

upřesněme si: vždy budeme tranzitní zemí-naše poloha to jaksi dává automaticky do vínku,vlastní průmysl máme a myslím že ne špatný, vysoká nezaměstnanost tu není ani náhodou, rozkradená -tak tam je to o diskuzy-nicméně na tom mají podíl hlavně bývalí komunističtí funkcionáři a jejich kámoši,

úroven školství odpovídá kvalitě učitelů kteří vystudovali za komoušu a nyní dělají vš e proto aby nedošlo ke změnám které jsou potřeba, takže štěpán kecal, lhal  a mluvil tradičně polopravdy

+1/−8
23.3.2014 21:08

J27i10n96d19ř78i65c30h 58V44l84a42s29á25k 6510847495832

8-o;-D

0/0
23.3.2014 21:50

J28a11r56d10a 18H44o23f43m90a79n76n 4390175274

;-D díky za minus-od vás pánové jen poteší ;-);-);-)

0/0
23.3.2014 22:47

J83a72n 21Š76v70a12d21l49e66n61k75a 9864539480

Na to je nejlepší, že to dnes samozřejmě není dohledatelné, takže si můžete vymyslet jakékoli jeho tvrzení. Je to ostatně stejné jako s vylhaným Havlovým projevem, údajně z prosince 1989, který se ovšem objevil na internetu až po roce 2000 (přesněji v době, kdy se Havel obrátil proti Paroubkovi) a z dřívější doby není nikde k nalezení.

+1/0
23.3.2014 22:04

J98a60n 57R17e56n11d42a 1759432819183

Už se těším jak budou Rusové, až ochladnou emoce vítat  naše podnikatele.:-P

+2/0
23.3.2014 20:14

J64á83n 74H86r85o53n29s36k66ý 7584555146731

Rusofobovia a komousi su proti Krymu, LOL :)

+2/−1
23.3.2014 20:12

P23e47t71r 78V44l93c34e30k 5902745445397

ta věta je naprosto nesrozumitelná.....

+2/−1
23.3.2014 20:13

J63á83n 46H29r82o50n26s73k15ý 7174295346261

nevadi :)

+2/−2
23.3.2014 20:15

J63i84ř77í 69R14y84s 3904817486744

Neškatulkovat,názory mohou být křížově různé,to je podstata myšlení a svobodné diskuse.Pane Vlčku,co přišlo z kremlu není v této záležitosti rozhodné.Každá událost má své příčiny a důsledky a každý děj je jedinečný.Lze ho hodnotit podle fakrů a ne podle předsudků.V tom případě by vše z Ruska  a z Německa bylo navždy špatné a to je přeci hloupost.

+3/0
23.3.2014 20:19

P72e76t30r 76V88l81c80e41k 5182165145267

no co přišlo z Kremlu by mělo být připomínáno........mnoho Čechů si dnes  myslí, že listopad 1989 Češi těžce vybojovali Sovětskému svazu té doby navzdory......

0/−1
23.3.2014 20:22

J34i19ř40í 13R48y35s 3824777856894

Připomínáno ano,ale ne používáno jako argument v jiné situaci.

+2/0
23.3.2014 20:29

P13e47t77r 63V78l27c68e34k 5482745255187

to bych neřekl......řeším náhled na komunisty a na Kreml  a to je obsahem článku..

0/−1
23.3.2014 20:32

P73e52t61r 72V37l91c34e74k 5202285215467

Češi vůbec mají špatnou paměť....z Kremlu přišel nejen mráz, ale i zrada pro české soudruhy, kvůli které přišel listopad 1989......:-P

+4/−4
23.3.2014 20:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.