Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kajte se, nebo skončíte v pekle, pohrozil František italským mafiánům

Papež František apeloval na členy zločineckých klanů, aby se obrátili k víře a přestali páchat zlo. Řekl to během pátečního setkání s příbuznými obětí italské mafie. Papež zločince varoval, že peníze potřísněné krví si do dalšího života nepřenesou. Pořád však podle něj mají šanci v pekle neskončit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J98i15n82d21ř97i72c61h 29M10i79t56t12e79r 6701880223273

Nejlepší příspěvky na toto téma  má Tomáš Sluka. Doporučuji.

0/−2
23.3.2014 16:36

K42a25r38e46l 30N80e51č98a25s 5893369240140

Nenávist proti církvi je u mnoha diskutérů mimorozumová. Věřte mi,viděl jsem umírat spoustu lidí a v drtivé většině  o svátost smíření nebo odpuštění prosili. Zapomínáte i na to,že církev jako jediná se už dávno starala o chudáky,malomocné, ošetřovala zraněné.Stála také u  možnosti vzdělávání i chudších lidí. Neustálé prvoplánové plivance kořeněné inkvizicí nebo osobními selháními jednotlivců  mi už přijdou vágní a vůči věřícím spoluobčanům neuctivé. Především ale hloupé.:-)

+6/0
23.3.2014 14:54

J35i36n74d23ř98i68c34h 53M14i79t60t35e42r 6471960453233

Mě přijde hloupé věřit v něco co nikdo neviděl a neexistuje pro to ani náznak důkazu. Neposkvrněné početí, zmrtvýchvstání to jsou fakt hlody. Ano v minulosti církev měla tyto dobré aktivity, které popisujete. Dnes je to ale stroj na peníze a lehký život církevních hodnostářů. A osobních selhání je trochu moc. To víte , že pokud někdo káže lidem , jak se mají chovat a pak se ukáže, že je to zloděj, pedofil atd, tak to vzbudí rozruch. Stejně jako policajti v zlodějském gangu.

+1/−4
23.3.2014 16:10

P66e25t13r97a 28K31ř98e97n44o50v50á 1190137363348

právě proto, musíte věřit. Kdybyste to viděl, poté už byste důvod k víře neměl, pak byste to věděl. ;-)

+7/0
23.3.2014 16:26

J75i36n10d48ř67i79c50h 23M38i89t60t63e69r 6351440293383

Ano to je podstata víry. Věřit v něco naprosto bezdůvodně jen proto že to vypadá hezky. Proto lidé dávali peníze do kampeliček a věřili v 30% úrok ročně. Jejich víra pak narazila na tvrdou realitu. Po smrti narazí věřící na tvrdou realitu a ti ostatní mohou být mile překvapeni věčným životem. Na druhou stranu si nedovedu představit větší hrůzu než věčný život. Vesmír je cca 14 mld let starý. To je hodně, ale proti věčnosti nula. Dovedete si představit tu hrůzu muset žít stále a bez možnosti úniku do věčného odpočinku ? Věc Makropulos od Čapka to popisuje.

0/−2
23.3.2014 16:36

K75a30r86e79l 36N47e96č21a17s 5133149860140

Vy jste,pane Mittere právě ten zoufalý příklad,o kterém mluvím. Takto mluví lidé,kteří v podstatě nic neví ani o duchovních záležitostech,ale ani mnoho o těch materiálních,potažmo  vývojových.Je to trochu primitivní nenávist,která má většinou kořeny ve vlastních nejistotách.:-)

+1/0
23.3.2014 20:06

J95i77n24d51ř51i28c29h 71M42i54t26t11e74r 6181670673383

Nejistota a nedostatek sebevědomí právě vede lidi do náruče církví. O tom co já vím nevíte nic. Není to nenávist co cítím, pouze pohrdání a ne primitivní, ale vysoce sofistikované a kultivované. Zaůtočte prosím na má tvrzení a ne na mou osobu. To je neúčinné. Dáme argumenty. Roberto Calvi,

Franz-Peter Tebartz-van Elst, náš Erik Tvrdoň. dejte mi nějaké argumenty a ne snůšku keců. Na požádání si během chvilky vygoogluji kvanta církevní hodnostářů defraudanů, pedofilů, narkomanů zaákazníků prostitutek...

0/0
23.3.2014 20:25

K72a98r31e22l 43N82e49č54a48s 5883129370590

Fanatický antiklerikál je vlastně takové šťastné hovado. Není tím,čím by chtěl být a ve sv nenávisti a agresivitě nevidí rozpory. Je to takový gůglující fachidiot. Nasává ze stoupy a septiků,posléze si upravuje světonázor.  Je to nešťastný člověk s věčně potřísněnou bradou,jak kolem sebe plivá.:-/:-)

0/0
23.3.2014 22:43

J76i45n36d33ř92i81c49h 27M83i26t98t65e42r 6741690773613

Ano souhlasím, ale moc jsem jich zatím nepotkal. Píšete jen kydy a žádné argumenty. Tak třeba Bůh má být všemocný a vševědoucí. Když se ale člověk podívá co se na světě děje, neubrání se dojmu, že ten Bůh bude pěkná svině, že?

0/0
23.3.2014 22:48

K38a39r53e78l 40N15e64č91a62s 5943739950120

Nemohu Vás soudit,ale možná jste pouze nešťastný a zlý člověk. Cesare Pavese říkal,že blb nemůže být hodným blbem. On musí být z meritu věci  i zlý a zbabělý. :-/

0/0
23.3.2014 22:58

J39i27n43d82ř76i80c74h 51M25i85t27t21e87r 6821310553103

Ano stále stejné ůtoky ad hominem. Budete se divit, ale lidé co mě znají by mě hodnotili jinak. Všiměte si , že já na vás osobně neůtočím, neznám vás. A bez informací a důkazů bych si to nedovolil a považoval bych jakékoliv invektivy za hloupé. Pro některé věřící je typická netolerance vůči jiným /např. islám/ a pocit, že věřící jsou lepší lidé než ateisté. Tato nadřazenost je pro katolickou církev typická. Osobují si právo mluvit do života nejen věřícím, ale celé společnosti. A jestli mohu zakončit mým oblíbeným příslovím "Pro hloupého každý hloupý". Já nejsem příliš inteligentní člověk mám , ale ještě jsem nezpitoměl natolik abych se stal věřícím.

0/0
23.3.2014 23:09

K17a78r76e85l 59N72e83č80a45s 5403709400400

Za Vás hovoří způsob ,jakým na věřící a církev plivete. Rozprava ,po které voláte s lidmi Vašeho typu není možná,protože Vy chcete pouze vylít své kyble špíny. Jaká je asi disputace mezi věřícím a člověkem,který se o Bohu vyjadřuje tak,jak to děláte Vy? A moje reakce na to,jakým způsobem se vyjadřujete  není žádný atak ad hominem. Vyplývá zcela adekvátně z Vašich žvástů.:-)

0/0
24.3.2014 10:19

J86i74n30d80ř85i81c32h 59M96i88t12t20e23r 6531350663513

A víte co je na tom největší prča. Že von ten vůl mi odpustí až se budu kát a přijdu do nebe stejně jako ti, co si celý pozemský život odříkají to nejlepší místo toho aby si to tady pořádně užili.

0/0
24.3.2014 10:36
Foto

J31a43r46o61m86í94r 29P25r79a54u59s 9117417490146

A nejlepší pokání je nákup odpustků.

+1/−3
23.3.2014 14:03

B20o83h97u51m89i17l 95P49e33t50r19a88s 1733754451292

Zlocincum hrozit peklem a carodejnice upalovat!;-D

0/−5
22.3.2014 21:34

J57a23n93a 18N36o93v77á98k79o11v64á 4162376721576

;-D to fakt pomůže;-D

+2/−4
22.3.2014 17:20

L65u48c97i10e 39B54l83a76n44i35c93k22á 2215773159541

Tak od hlavy církve výhružka peklem je více než úsměvná...to snad lze vybalit tak na 5tiletého klučinu !! Zásadní problém, zvláště katolické církve, je, že duchovní a filozofické aspekty víry nedokáže přiblížit "obyčejným lidem", mám-li použít slovník jednoho politika, který již také skončil v propadlišti dějin!! Vyhrožovat peklem, slibovat nebe, resp. ráj je dneska už "hodně mimo" !!

+4/−5
22.3.2014 16:24
Foto

S49t43á34ň11a 87K46o41m76o25r16o98u71s87o51v88á 3215593917529

v naší převážně ateistické republice by asi těžko hledal jak aspekty víry přiblížit - nejlépe to vyjádřil arcibiskup Vlk - Češi jsou "něcisté" - něco tam nahoře možná bude. A podobně to řekl kamarád - proti Bohu nic nemám, ale ti jeho úředníci mne štvou. Ale papeže Františka si velmi vážím - odvážil se jít proti věcem, ktaré byly léta tabu R^

+2/0
22.3.2014 17:23

J49i75n75d16ř73i73c45h 59M82i42t80t66e31r 6731560253723

Tam nahoře určitě něco je . Dnes je to souvislá oblačnost studené fronty, ze které hnusně lije.

+1/−1
23.3.2014 16:13
Foto

S12t70á69ň29a 17K31o84m32o54r21o88u91s45o81v61á 3295343647779

R^R^

0/0
23.3.2014 16:32

T73o37m59a36s 51S85l58u43k43a 8491770962406

Oni to nedokáží přiblížit především proto, že ty pohádky myslí smrtelně vážně. Viz kardinála Vlka o vymítání satana (http://youtu.be/UdXlklcZOLs), zaříkadla k mrtvým svatým (Duka má v přívěsku na krku rozemleté kosti pěti mrtvých lidí), zázračné léčení (např v Lourdech), přeměnu sušenky a vína na tělo a krev Ježíše (viz Lanciano, a katolické dogma), příležitostnou neomylnost papeže (rovněž dogma) atd atd. Nebe jen za víru v katolickou verzi křesťanství (jinak věčné zatracení) najdete jako základ v modlitbách (např quicumque) I jejich textech (Bible, katechismus).

+1/−1
22.3.2014 18:42
Foto

R36o26s19t88i31s33l42a54v 90T82a29r61a56b67a 7478598285469

to ještě nezavítal k nám

+2/−1
22.3.2014 15:05

J95a18n 77P51r44o51v43a28z42n58í86k 6508824760241

Zase na druhou stranu, aby šel mafián do nebe, kde nikoho nebude znát, to taky není úplně výhra.

+8/−2
22.3.2014 14:46
Foto

S57t65á28ň72a 72K96o11m32o33r82o53u40s74o94v28á 3205833247129

přestože jsem ateista tak Františkovi fandím - právě v Itálii a pak i v USA mafiáni stavěli svoji svoji zbožnost okázale na odiv a konečně se našel církevní představitel, který věci správně pojmenoval. Alespoň to je ztráta společenské prestiže v katolických zemích R^

+14/−1
22.3.2014 14:37

J80a87n 61P83r81o66v54a13z89n83í66k 6498984510471

Podle mě teď někde v centru pro gender studies houká poplach, že jste se označila za ateistu a ne za ateistku.

+1/0
22.3.2014 14:47
Foto

S97t11á29ň86a 55K49o94m85o54r67o90u21s68o33v24á 3475133367809

;-Ds tím jsem nikdy neměla problém ;-D a feministky nesnáším - vždycky jsem si uměla poradit sama R^

+6/0
22.3.2014 14:56
Foto

R94a35d95e80k 46P16o27l93i21c47k65ý 6431533871364

Papež františek dělá maximum co z povahy své funkce může:-)

proto je třeba ho obdivovat a ne hanět

+19/−1
22.3.2014 14:31
Foto

S95t26á90ň95a 67K61o85m12o17r25o89u55s85o79v74á 3465633227289

R^R^R^

+4/0
22.3.2014 14:38

J56i22n11d30ř81i79c37h 55M83i47t87t34e46r 6321420363963

Papež Fratišek je určitě dobrý člověk a má ty nejlepší úmysly. Jen je ve špatným gangu.

0/−1
23.3.2014 16:15

Z55u16z67a28n19a 32V87l64a55c60h40o24v45á 8116122300

To je jistě strašně vyděsilo....;-D

+2/−8
22.3.2014 14:20

J35i41n24d94ř95i18c26h 39M16i12t63t28e90r 6531330533523

Nevím za co máte ty minusy. Taky si myslím, že ti hoši se smáli až se za kalašnikovy popadali.

0/0
22.3.2014 23:54

P77e89t56r53a 98K46ř88e22n64o36v29á 1960417473468

já jsem mínus neudělila, ale komentář paní Vlachové je podle mne nekonstruktivní, myšlenkou neobohacující a mne nepřipadá bohužel ani vtipný. Prostě mi přijde zbytečný zhruba stejně jako právě tento komentář, který píšu. ;-)

+2/0
23.3.2014 0:49

J84i14n20d89ř27i41c11h 46M89i38t22t17e68r 6681730113363

Mě se tak jevil spíše apel papeže na mafiány. Stačí přece, když půjdou ke zpovědi, odříkají 10 otčenášů a 10 zdrávasů a mohou loupit a mordovat dál. Prachy si mohou vyprat v bance Ambrosiano ve Vatikánu. Celá církev je spolek šašků. Samej buzík, pedofil, zloděj a budou někomu kázat. Jak těm bludům může někdo věřit to nechápu.

0/−2
23.3.2014 1:06

P86e70t67r20a 54K75ř36e94n34o81v40á 1810957423738

asi mne minula pointa Vašeho příspěvku. Papež František nikde nehovoří o tom, aby se mafiáni odmodlili 10 zdrávasů a můžou pokračovat v zabíjení... On řekl, aby se obrátili. Aby se prostě nad sebou zamysleli. Poznali své hříchy... Jasně, zní to naivně a jasně, že to většina (možná i všichni) neudělají, ale jsem sto se domnívat, že právě tento papež se snaží dělat vše, co je v jeho silách.

Omlouvám se, ale pojmenovat slovy, jaké jste použil, osoby církve je mi proti srsti. Jasně, že ne každej je dobrý. Mnoho jich udělalo chyby, nebudu je nikterak obhajovat, ale rozhodně to teda není "SAMEJ"! To, že se provinilo pár, snad ještě neopravňuje mít předsudky vůči jiným.

Jo a těm bludům tak nějak věřím.;-) Narozdíl od Vás však docela chápu, proč právě Vy ne...

0/0
23.3.2014 15:22

J63i27n43d85ř43i42c35h 21M75i52t66t25e85r 6391300523903

Vaši víru vám neberu, ale k čemu potřebujete církev ? Stačí doma pokleknout a pomodlit se. Existence celibátu přitahuje lidi, kteří se lehce vzdají sexu jako přirozené lidské potřeby. Tedy alespoň sexu mezi mužem a ženou. Sex mezi muži je v církevním prostředí lehce dostupný a ministrantů taky mají dost. Věřící jsem urazit nechtěl i když jsem to udělal. Někteří lidé se potřebují o něco opřít, protože život je dost těžký. Pro někoho je pomyšlení, že nás čeká jen temno a věčná nicota nesnesitelné. Měl jsem za terč hlavně církev, ta hlásá, že ráj bude pro některé až po smrti. Ale sami církevní představitelé se chovají jinak mají ráj teď a tady. Ve Vatikánu je legální pohlavní styk od 12 let, mezi kardinály zuří boj o moc a o financích bych moc nehovořil, ty jsou v pozadí každého církevního počinu. Takže pointa. Církev je mocenská organizace snažící se maximalizovat svůj vliv a finanční profit skrze myšlenkový konstrukt, který sama vymyslela a který neobstojí v konfrontaci s kritickým myšlením. Většina věřicích církev a víru martyriu kritického myšlení nepodrobuje. Nejvíce mě ale irituje arogance církve, když si dovoluje mluvit nám nevěřícím do života. Mám na mysli antikoncepci, rozvody, interupce. To ať si kážou svým ovečkám, ale nás nechají žít po svém. Sami věřící se rozvádějí, chodí na interupce, jsou si nevěrní. To je vrchol pokrytectví.

0/−1
23.3.2014 16:04

P35e91t19r70a 79K35ř40e37n82o94v92á 1590697643928

církev se skládá z lidí a je tedy obrazem lidství. Církev nemusí být špatná, pokud ji budou řídit správní lidé. Konkrétně v místě mého bydliště si myslím, že se to zrovna daří. Jsou zde schopní, vzdělaní lidé, kteří jsou ochotní, empatiční a fajn. pokud církev nefunguje, není podle mne problém v církvi, ale spíše v lidech.

Jasně, že je to pokrytecké. Kdo není v dnešní době pokrytec? Dám Vám příklad, matka, která kouří, taky svému dítěti nejspíš řekne, aby nikdy nekouřilo. Je pokrytecká? Je. Ale myslí to dobře.

0/0
23.3.2014 16:23

J94i48n52d50ř35i86c67h 93M60i58t90t67e86r 6601500643143

Máte pravdu i já ve svém okolí znám několik takových lidí. Ale jejich víra či nevíra s tím nemá co dělat. Já se snažím nebýt pokrytec a být upřímný. Někdy to opravdu jde těžko. K tomu kouření. Moje máti byla silně věřící a silná kuřačka. Nemusela mi říkat, že kouřit se nemá. Když jsme jeli v autě hulila jednu za druhou a na naše prosby ať zastaví a zakouří si venku nereagovala. Velmi nám to vadilo s bratrem jsem měl 6-10 let. Stal se ze mě zavilý nekuřák a ateista. Člověk, který se takto bezohledně chová k vlastním dětem mi víru nemohl implantovat. Navíc nebyla schopna odpovědět na mé jednoduché dotazy ohledně rozporů v cirkevním učení tak jsem velmi brzy usoudil, že je to pitomost a mohu říci, že od té doby uplynulo 50 let a názor jsem nezměnil.

0/0
23.3.2014 16:45

P38e49t56r13a 33K13ř82e91n12o58v59á 1470427613168

jasně, s tímto se s Vámi shodnu, znám spoustu lidí, co nechodí do kostela, ale dovolím si je označit, že jsou to lidé dobří a poctiví, a pak znám takové, co do kostela chodí každý den a stejně mi tito lidé blízcí nejsou. To, že chodíte do kostela, z Vás samo o sobě dobrého člověka neudělá...

V kostele Vás to může třeba inspirovat, pomáhat v těžkém období, pomáhat v nalézání jiných řešení...

Víru Vám v žádném případě vnucovat nechci, ale možná Váš vztah k ní negativně ovlivnila právě ona špatná vzpomínka.

0/0
23.3.2014 17:02

J86i73n30d46ř85i78c27h 13M66i97t57t21e88r 6671520763423

Děkuji vám paní Křenová za kultivovanou a slušnou diskusi hlavně tedy z vaší strany. Já jsem si nějaký hrubší výraz neodpustil. Nebyl ale namířen vůči vám. Mějte se fajn a nashle v pekle. Já tam budu určitě;-D

0/−1
23.3.2014 17:16

M39i87l30a29n 18B88r70e45j69c58h33a 3380178564281

Franta jim dal co proto ;-D;-D!!!!

+1/−10
22.3.2014 14:17

L96a84d79i23s39l13a78v 34H21r46o88m15á74d90k93a 4335598813276

A ono to pomůže ? ;-D

+1/−8
22.3.2014 14:16

K17a53r40e85l 78D83r58d11a 6264302927

Zatracení sociální demokrati. Ty české církevní restituce v tom Vatikánu smotali k nepoznání. Chudák František vůbec netušil k čemu se vyjadřuje. ;-D

0/−9
22.3.2014 13:22

T73o59m51a39s 23S13l86u38k46a 8391600632196

Tak se nechme překvapit, jestli takový bubububu věčným utrpením a nabídkou jitrnice, kterou svět neviděl, pomůže. Mrtví se počítají snadno. V Mexiku po návštěvě B16 počet obětí vzrostl. Tam jsou ale mafie a katolická církev jedna ruka. Holt kriminálník platí lépe odpustky. Že by i v Itálii, na Sicílii, nebo dokonce všude?

+1/−9
22.3.2014 13:13

P81e29t82r 95I53s74k34r73a 7561897483746

ony se platí odpustky? Dáte zdroj? Díky ;-)

+3/0
22.3.2014 14:40

T65o97m11a39s 80S11l61u14k27a 8721380632456

Ale jděte, příklad Mexika je právě ukázka jak si věřící mafiáni kupují přízeň církve a asi těžko najdeme jiný důvod než jejich pocit, že si tím kupují odpuštění. Pro církev není lepší zdroj peněz než bohatý hříšník (v těsném závěsu je množství chudých negramotných lidi, kterým hřích vymyslíte, myšlenkový, vrozený atd.). Kanonické právo ukládá věřícím povinnost platit. Mimochodem odpustek je zkrácení pobytu v očistci. Dnes není defaultně placený jako dříve, to existovaly ceníky kolik dní může který biskup umazat a za kolik. Církev je jen prodejna jitrnic, které svět neviděl a výběrčí výpalného za ochranu před smyšleným věčným trestem. Za to vám "smažou" smyšlený nebo i reálný hřích. Lepší business za poslední 2000 let nikdo nevymyslel. To Mexiko např tady http://www.thefix.com/content/catholic-church-mexico-accused-taking-drug-money

Ale radši hledejte sám. Mexičani už jsou z toho dost otrávení. Podobná situace je dobře známá i z Itálie a hlavně Sicílie. Církev v mafiánském prostředí vždy dobře prosperuje. Další vhodné prostředí pro ně byl tradičně fašismus.

+3/−4
22.3.2014 15:08

P77e89t46r 30I44s87k55r89a 7311147583106

To že dávají dary a domnívají se mylně, že jim to bude co k dobru, to je jejich věc. TZV placení odpustků je pitomost největší a v kanonickém právu nic takového není. Pokud se jedná o odpustek částečný či plnomocný nemá žádný vliv suma peněz nebo čehokoliv jiného. Odpustky církev uděluje za určitých podmínek a zdarma a pouze asi ve několika málo vymezených případech si lze odpustek přivlastnit. V ostatních se získává pro duše v očistci.

Plácáte pitominy o věcech, kterým rozumíte asi jaké žába raketovému inženýrství a co hůře, ještě tomu věříte. Takoví jsou vždycky nejchytřejší a mají nejvíce argumentů, které jsou však jen plácáním do vody.

+3/0
22.3.2014 15:15

T62o57m51a94s 29S27l68u12k63a 8571150852986

Tady ale přece není ani tak velký etický problém a pokrytectví v tom, že mafián dává, ale že církev přijímá. To že je taková ekonomická přízeň církvi považována za dobré katolictví znám i ze svého okolí (I to, že církev přijme cokoli od kohokoli). Katolictví je požadavek pro vstup do nebe (krásně na plnou hu bu je to řečeno v modlitbě quicumque). Církev to rozhodně nikomu nerozmlouvá.

Kanonické právo ukládá povinnost věřícím přispívat církvi obecně a biskup má povinnost jim to připomínat a na platby naléhat. Myslíte, že u mafiánů dělají výjimky?

+2/−1
22.3.2014 16:03

P65e37t97r 58I90s19k89r29a 7591757833876

Pane Sluko, kanonická právo je i na internetu. Když se ve věci tolika orientujete, dejte mi odkaz a § který o tom hovoří. Já se kolem těchto věcí již nějaký rok pohybuji, tedy hlavně mě zajímá, kam na ty blbosti chodíte.

Přijímat dary není nic proti ničemu. Když chce někdo přispět, je to jeho věc.

+1/0
22.3.2014 16:08

T52o21m12a91s 84S44l93u51k38a 8271530202196

Tak to pak jistě znáte :

Kánon 1261:

2: Diecézní biskup je povinen připomenout věřícím povinnost, o které je v Kánon 222 1, a vhodným způsobem naléhat na její splnění.

Kánon 222:

1: Věřící jsou povinni přispívat na potřeby církve, aby měla, co potřebuje pro bohoslužbu, apoštolskou a charitativní činnost a pro slušné živobytí služebníků církve.

Kánon 1260: Církev má vrozené právo vyžadovat od věřících to, co je potřebné k dosažení cílů jí vlastních. Kánon 1254: 2: Její vlastní cíle jsou jmenovitě: organizování Božího kultu, starost o slušné zaopatření duchovních a jiných církevních služebníků, uskutečňování děl apoštolátu a lásky, zvláště vůči chudým. - (zajímavé je to zaopatření sebe hned za božím kultem a apoštolát (zvěstování myšlenek) vůči chudým na posledním místě)

+3/−2
22.3.2014 16:50

J97i54n68d61ř80i29c83h 59M31i78t59t56e40r 6391930683803

Popsal jste to přesně. Je to skvělý obchod s iluzemi. Plaťte hned, plnění v podobě ráje budete mít až po smrti. Geniální. A role církve za 2. sv. války to je kapitola sama pro sebe.

0/0
23.3.2014 16:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.