Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pátrání po troskách letounu v Indickém oceánu zatím neuspělo

Mezinárodní tým vedený Austrálií, který v odlehlé oblasti Indického oceánu pátrá po pohřešovaném letadle společnosti Malaysia Airlines, v pátek neuspěl. V místě, kde satelit zaznamenal dva objekty, jež by mohly být částmi zmizelého Boeingu 777, zatím nic nebylo nalezeno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M84í75š49a 92H21e84j55n72á 6523606631635

Mě by zajímalo, co se dělo s těmi pasažéry na palubě? Určitě si museli všimnout, že se něco děje, vždyť letěli ještě možná 5 hodin. Ptali se letušek? Vzbouřili se? Postříleli je? Nebo únosci nastavili autopilota, pasažérům pustili nějaký plyn - a děj se vůle boží?

Čím dál víc jsem přesvědčená, že je sestřelila některá z armádní obrany zemí, kolem kterých neplánovaně a bez ohlášení a komunikace  letěli. A pak když kolem toho začal humbuk, zjistili co se stalo, a zapíraj a zapíraj....

0/0
22.3.2014 21:31

E13l97e53o12n73o63r57a 31N24o26v65á 1934305866499

http://www.outsidermedia.cz/Zvlastni-osazenstvo-a-zvlastni-let-zmizeleho-Boeingu--1.aspx

0/0
22.3.2014 7:36

M40i62l96o90s 48V95a34l63y 8306462427122

Temer pred tydnem jsem hovoril o britskem ostrovu jizne od Indie a jak vidno na mapce asi jsem se nemylil........  http://fopunkt.com/dbc/malaysia/malaysia-airlines.html

0/0
22.3.2014 3:43

M52i38l61o89s 57V77a90l88y 8426232237892

udajne Amici uz vedi, kde letadlo je /ale mlci jako ryba/ zdroj: byvaly vojak armady.

0/−1
22.3.2014 2:44

M65i19l16o29s 67V19a55l71y 8346452247202

jak se jim rika? jasnovidci???;-)

0/0
21.3.2014 17:29

J54a68n 24S67t77a44r33ý 5649401605159

nic se nenajde, od počátku tvrdím, že je v Iránu. Doletět tam mohlo za 6 hodin, ještě po 8 hodinách, to už by při letu nemělo palivo, byly zachyceny signály motorů, po 2 dnech  zvonily telefony. Na palubě načerno 2 Iránci a piloti byli muslimové. A Irán potřebuje sestavit A bombu pomoci čínských specialistů. Co dodat.

+2/−1
21.3.2014 17:28

P91e61t36r 18T25y39č96k17a 6275482179352

Tak možné to je. Ale já bych ani nevylučoval perfektně připravený pojistný podvod. Pokud se totiž to letadlo nenajde a únosce (nejspíš jeden z pilotů) byl dobře pojištěný tak rodina dostane dost peněz. Rozhodně vše nasvědčuje tomu, že někdo udělal hodně pro to aby se letadlo nikdy nenašlo. Ať už někde přistálo nebo havarovalo.

+1/0
21.3.2014 18:03

M39i88c15h94a20l 90M70i77l17l23e51r 9446872629332

proto take ted dopodrobna prosetruji osobni detaily vsech osob na palube

+1/0
23.3.2014 2:32

M21i96l89o57s 58V15a14l24y 8666412117392

no a babo rad? Kde nam to letadlo zaparkovali? Ale opravdu verim lidm, kteri jsou citlivi na takove a podobne udalosti..... jak se ke vsemu staveji? Znate nekdo vyjadreni takoveho jedince?

0/0
21.3.2014 17:14

J42o36s37e96f 70N47o43v84á78k 6721491220738

a co ty lidi na palube? to tam cekali jak ovce? minimalne tem 15 cinskym kaligrafistum to muselo dojit...pak tam byla nejaka druzina vrcholnych IT odborniku, kteri leteli do ciny optimalizovat linky pro cipy... tem taky nic nedoslo? pravda je nekde tam venku ;)

+2/−1
21.3.2014 12:28

J69a81k97u77b 20S91e30m62e16r85á19d 2367906581291

vy vite v noci v letadle, kde se nachazite? a za dalsi, co jako udelate, kdyz z telefonu velmi tezce poslete smsku, a to nad pevninou...

a za treti, pokud to letadlo nekdo unesl, tak mel urcite v planu i ty cestujici

+3/0
21.3.2014 12:38

M35i73c47h62a19l 60P37a50v78l26á79t 9963533774539

Za normalnich okolnosti Vam to v B777-200ER ukazuje obrazovka, kterou mate pred sebou cca ve vysi oci. Nemusite na ni ale koukat, muzete na ni koukat na neco jineho nebo muze byt pristup k mape vypnuty.

Pokud by let trval o tri hodiny dele, velmi pravdepodobne by se na tu mapu vetsina cestujicich chtela podivat.

0/0
21.3.2014 15:28

M47i56c76h83a87l 32M16i45l56l49e80r 9766362509282

pristup k mape behem letu je kontrolovany z kokpitu a neni nic snazsiho,  nez ho vypnout

0/0
22.3.2014 12:38

T70o79m87á23š 59K14o35t85í13k 9226413413286

Myslíte to, že letěli 8 hodin místo pěti? No, mohli jim třeba říct něco jako, nedostali jsme povolení k přistání, Peking nepřijímá, je tam nehoda, musíme kroužit nad mořem... Nebylo jak si to ověřit. Navíc, my nevíme jestli tam došlo k nějakému boji, o tom co se na palubě dělo zatím nevíme nic...

+1/0
21.3.2014 12:51

B61e40d94ř75i83c61h 47L61e58b17e69d96a 9294373908234

Tak toto je tedy neskutečná duševní tortura pro všechny blízké cestujících a posádky. Ti doufajíci lidé musí být v nepředstavitelném stresu a takovou dobu. A nemohou dělat vůbec nic... Strašné...

+3/0
21.3.2014 12:27

B38ě83l11a 98H60o54r98á18k39o28v49á 1228702739700

Tak když to shrnu, tak stačí vypnout odpovídač a mohu to nepozorovaně napálit do Kremlu a nikdo nic včas nikdy nezjistí...:-/

0/−1
21.3.2014 12:06

P55e90t86r 83T25y54č14k91a 6745132659212

Oni toho udělali trochu víc pro to aby se schovali.

+1/0
21.3.2014 12:18

T72o28m26á40š 75K43o71t74í37k 9406413673166

Trochu přeháníte ne? Říká Vám něco pojem protivzdušná obrana? Ta kolem Moskvy je údajně nejlepší na světě. Právě kvůli ní Američani kdysi začali s vývojem technologie Stealth. Někde na půlce cesty mezi kontinenty, kde není nic, akorát voda, nikdo jaksi takový systém nechce budovat ani provozovat.

+2/0
21.3.2014 12:18

B40ě85l45a 65H21o34r90á84k45o23v16á 1418532749680

Aha, tak kde udělali soudruzi chybu při přistání vošklivého imperilistického letadla na Krásné ploščadi...? ;-)

0/0
21.3.2014 13:02

T33o91m35á95š 93K43o36t89í23k 9876733773976

O tom toho bylo napsáno hodně, zkuste zagooglit... Stručně - souběh více nepravděpodobných okolností, právě proběhlá reorganizace, letecká nehoda poblíž, kdy byl zaměněn se zasahujícím vrtulníkem, probíhající vojenské cvičení atd. Po tomto incidentu se také v organizaci PVO mnohé změnilo. Navíc, on nebyl nezpozorován, šlo jen o to že nebyl sestřelen.

0/0
21.3.2014 13:17

B98ě42l25a 58H28o77r84á67k68o35v62á 1778742359360

Sestřelení nad Kremlem, asi nic přínosného...:-/

0/0
21.3.2014 14:35

P14e20t97r 31T68y13č50k44a 6145442739712

+1/0
21.3.2014 12:19

R14u95d31a 77S47l55a92v85í12k 5973568236751

To těžko, letecký prostor nad Moskvou je monitorován a k letadlu bez aktivního odpovídače by hned startovaly pohotovostní stíhačky.

0/0
21.3.2014 12:21

B88ě11l63a 66H72o27r29á17k98o85v13á 1888512199940

Tady hned nemuselo nic startovat, ale alespoň zaměřit radary na UFO;-(!!

0/0
21.3.2014 13:07

J57a96n 20K23o54t15l80í71n 9469564255317

tak zrovna ke Kremlu se nedostanete, to vám garantuji ;-)

0/0
22.3.2014 9:30

T81o49m33á15š 62K83o55t78í12k 9866773413276

Vypadá to, že někdo opravdu chtěl vytvořit co nejzáhadnější katastrofu. Již bylo zjištěno, že letadlo stoupalo i klesalo. To by mohlo nasvědčovat, že druhý pilot odmontoval černé skříňky, vysunuli klapky a při pomalém letu v malé výšce otevřeli dveře a skříňky vyhodili. Nejspíš už někde u Sumatry. I když se najdou trosky, tak budou bez oranžových koulí a nikdy nebudeme vědět, jak přesně došlo ke zřícení.

0/0
21.3.2014 10:34

J53a64k14u19b 28S87e94m46e96r37á15d 2877426671701

no nebo to muze znamenat, ze nahoru sli aby se vyhnuli kolizi, dolu zas pro vyhnuti se radarum

+2/0
21.3.2014 10:52

T18o38m27á19š 56K94o47t67í74k 9796503143956

No já si dělal srandu tak napůl ;-) Ono ale v tomhle případě už asi nic není nemožné. Vyhýbat se radarům museli jen do nějaké vzdálenosti od pobřeží, pak už naopak museli nahoru, jestli se chtěli dostat daleko (třeba až do té vysněné Antarktidy).

+1/0
21.3.2014 11:02

J39a92k70u29b 77S95e10m50e75r61á28d 2687306841831

jak rikate, u tohoto letadla je mozne uz vse

0/0
21.3.2014 11:21

M21a28r27e29k 25K84o70š72n69á67ř 7841311164955

Toyota

+1/0
21.3.2014 11:43

M39i39c77h82a98l 17D14a66l84e19c45k67ý 8301418766974

Jestli to je ono,tak borec měl asi namířeno na Antarktidu.Jen mě mrzí,že nedoletěl.

+1/0
21.3.2014 10:26

T62o55m55á62š 30K87o21t68í29k 9106603923746

Co víte, třeba si pilot v KL poručil plnou, že v Pekingu tankovat nebude, že je to tam drahý. A přitom si chtěl před smrtí splnit sen...

+1/0
21.3.2014 11:04

Z92d53e46n32ě50k 84W31e76r78n54h43a18r82t 6577645382958

Pokud byli schopní odpojit automatické odpovídače, nejspíš by byli schopní i změnit, jak se letadlo hlásí. Ani bych se nedivil, kdyby pod jiným jménem někde přistálo. Pokud by to byla sebevražda, stačilo to poslat do moře nebo země, proč se zabývat nějakými vysílači?

+2/0
21.3.2014 10:04

J70a27k58u20b 52S50e82m76e56r93á87d 2487836651331

dekujeme...ne ze by toto uz tady bylo napsano v nekolika clancich a milion komentarich :-)

0/0
21.3.2014 10:10

J26a70k73u75b 93S53e57m65e14r43á83d 2107226541461

toto se priradilo nejak spatne, patrilo to jinam

0/0
21.3.2014 11:22

P40e55t39r 33T39y43č43k64a 6495122639552

Kdo ví co se tam stalo.

0/0
21.3.2014 11:10

J92a89n 43K38o93t87l19í90n 9229824875447

nacvakat jiný squawk problém není, problém je v tom, že kód nebude mít správný ident na sekundárním radaru. Je to jako když si vymyslíte poznávací značku a budou vás kontrolovat policajti v databázi. Takže přistání "pod jiným jménem" absolutně nepřichází v úvahu, zase takový holubník to není.

0/0
22.3.2014 9:29

D51a22v60i53d 76D68o49b70e31š 3205632417

Kdyby ta velryba s mrňousem tušili, co spustili ;-D

+12/−1
21.3.2014 9:17

P18e60t35r 89T81y16č33k73a 6395972649752

Pokud se někdo chtěl zabít tak chtěl asi zároveň vytvořit nejzáhadnější (nebo jednu z nejzáhadnějších) leteckých katastrof.

0/0
21.3.2014 8:58

L70i14b88o22r 13G62o33n56d67e93k 2817273810887

Pokud nějaké trosky vůbec najdou, jen se potvrdí, že letadlo spadlo. Ovšem kde a proč spadlo nebude vědět pořád nikdo a je pravděpodobné, že se to už ani nikdy nezjistí. V podstatě to mohlo být kdekoliv mezi Indií a Austrálií... Vysílače z černých skříněk také nebudou vysílat věčně a plovoucí části mohly za tu dobu odplout stovky kilometrů od místa pádu... Jak dlouho trvalo nalezení vyzvednutí černých skříněk z letu Air France, a to tehdy alespoň věděli, kde hledat. Bohužel si myslím, že naděje na objasnění této nehody, již neexistuje.

+2/0
21.3.2014 8:50

L86i80b61o92r 33G81o35n11d29e43k 2617283190167

...tedy pokud to nehoda byla...

0/0
21.3.2014 8:52

P58e23t14r 52T56y84č82k71a 6795372679682

U Air France našli signál černých skříněk na zvukových záznamech. Bez toho by to letadlo taky nenašli.

+4/−1
21.3.2014 9:02

M85i16c72h24a78l 18M17i91l28l52e22r 9466742829492

?

skrinky vysilaji signal 30 dni. Pak jsou baterie vybite.

Vzhledem k tomu, ze je nasli az po 2 letech, nebylo to kvuli signalu.

0/0
21.3.2014 9:45

P68e83t55r 59T83y52č27k97a 6535892389702

Tak ještě jednou: signál černých skříněk našli na zvukových záznamech. Ty zvukové záznamy samozřejmě pořídili v době kdy ty skříňky ten signál vysílaly.

0/0
21.3.2014 9:47

P96a16v24e11l 33V35e63t95e29š38n15í63k 7535218265867

To si tehdy mysleli, že zachytili signál z černých skříněk (máte pravdu, že se takové informace objevily). Ale bohužel tenhle signál k objevu nevedl. Letadlo našli potom sonarem na docela jiném místě asi 2 roky poté - http://en.wikipedia.org/wiki/Air_France_Flight_447#Underwater_search.

+2/0
21.3.2014 9:55

R15o11m66a77n 73K45r23a87t33o76c82h25v67í18l 6286337496474

Naděje existuje - pokud se najde černá skříňka.

0/0
21.3.2014 9:20

Z19d85e13n51ě87k 20W20e85r29n40h78a90r16t 6717365402918

Pokud najdou nějaké trosky, velmi se zvyšuje šance, že najdou i další, včetně černých skříněk a tím i odhalení toho, co se stalo. Zkrátka budou vědět, kde hledat. Když nemají nic a neví, kde hledat, je to dost beznadějné..

0/0
21.3.2014 10:00

P51e32t60r95a 61Z91r36u76b56e51c48k37á 3210191810240

hmm, dřív nebo později ho (pravděpodobně) najdou, jenže otázka PROČ bude pořád nezodpovězená...

0/0
21.3.2014 8:28

T16o11m40á82š 63K23a55v66a86n 7255828187426

Celkem mě to hledání baví ještě by to nemuselo být ono :)

+2/0
21.3.2014 8:32

D70a21v88i37d 25N75e10b88e50s57k93ý 8767741419681

Záleží na tom, kde ho najdou. Pokud to bude třeba na letišti v Pákistánu, tak na otázku proč nebude tak těžké odpovědět.

+4/0
21.3.2014 8:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.