Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pátrání po troskách letounu v Indickém oceánu zatím neuspělo

Mezinárodní tým vedený Austrálií, který v odlehlé oblasti Indického oceánu pátrá po pohřešovaném letadle společnosti Malaysia Airlines, v pátek neuspěl. V místě, kde satelit zaznamenal dva objekty, jež by mohly být částmi zmizelého Boeingu 777, zatím nic nebylo nalezeno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M90í39š19a 74H38e54j92n63á 6283756971765

Mě by zajímalo, co se dělo s těmi pasažéry na palubě? Určitě si museli všimnout, že se něco děje, vždyť letěli ještě možná 5 hodin. Ptali se letušek? Vzbouřili se? Postříleli je? Nebo únosci nastavili autopilota, pasažérům pustili nějaký plyn - a děj se vůle boží?

Čím dál víc jsem přesvědčená, že je sestřelila některá z armádní obrany zemí, kolem kterých neplánovaně a bez ohlášení a komunikace  letěli. A pak když kolem toho začal humbuk, zjistili co se stalo, a zapíraj a zapíraj....

0/0
22.3.2014 21:31

E98l84e98o66n71o23r28a 26N29o59v90á 1414215356609

http://www.outsidermedia.cz/Zvlastni-osazenstvo-a-zvlastni-let-zmizeleho-Boeingu--1.aspx

0/0
22.3.2014 7:36

M88i92l69o84s 50V44a81l62y 8586152587162

Temer pred tydnem jsem hovoril o britskem ostrovu jizne od Indie a jak vidno na mapce asi jsem se nemylil........  http://fopunkt.com/dbc/malaysia/malaysia-airlines.html

0/0
22.3.2014 3:43

M27i70l84o63s 95V93a22l15y 8446862127332

udajne Amici uz vedi, kde letadlo je /ale mlci jako ryba/ zdroj: byvaly vojak armady.

0/−1
22.3.2014 2:44

M68i42l50o18s 73V19a58l82y 8956422667132

jak se jim rika? jasnovidci???;-)

0/0
21.3.2014 17:29

J39a82n 37S90t58a50r26ý 5139231175689

nic se nenajde, od počátku tvrdím, že je v Iránu. Doletět tam mohlo za 6 hodin, ještě po 8 hodinách, to už by při letu nemělo palivo, byly zachyceny signály motorů, po 2 dnech  zvonily telefony. Na palubě načerno 2 Iránci a piloti byli muslimové. A Irán potřebuje sestavit A bombu pomoci čínských specialistů. Co dodat.

+2/−1
21.3.2014 17:28

P20e12t88r 16T77y24č40k47a 6825572829822

Tak možné to je. Ale já bych ani nevylučoval perfektně připravený pojistný podvod. Pokud se totiž to letadlo nenajde a únosce (nejspíš jeden z pilotů) byl dobře pojištěný tak rodina dostane dost peněz. Rozhodně vše nasvědčuje tomu, že někdo udělal hodně pro to aby se letadlo nikdy nenašlo. Ať už někde přistálo nebo havarovalo.

+1/0
21.3.2014 18:03

M27i74c49h22a49l 40M48i57l43l74e51r 9956912649392

proto take ted dopodrobna prosetruji osobni detaily vsech osob na palube

+1/0
23.3.2014 2:32

M76i52l37o60s 16V65a28l42y 8486632177692

no a babo rad? Kde nam to letadlo zaparkovali? Ale opravdu verim lidm, kteri jsou citlivi na takove a podobne udalosti..... jak se ke vsemu staveji? Znate nekdo vyjadreni takoveho jedince?

0/0
21.3.2014 17:14

J76o28s28e35f 65N56o34v54á18k 6401751760898

a co ty lidi na palube? to tam cekali jak ovce? minimalne tem 15 cinskym kaligrafistum to muselo dojit...pak tam byla nejaka druzina vrcholnych IT odborniku, kteri leteli do ciny optimalizovat linky pro cipy... tem taky nic nedoslo? pravda je nekde tam venku ;)

+2/−1
21.3.2014 12:28

J72a75k30u62b 67S23e63m80e31r75á17d 2157146541311

vy vite v noci v letadle, kde se nachazite? a za dalsi, co jako udelate, kdyz z telefonu velmi tezce poslete smsku, a to nad pevninou...

a za treti, pokud to letadlo nekdo unesl, tak mel urcite v planu i ty cestujici

+3/0
21.3.2014 12:38

M20i19c30h79a10l 75P41a86v66l56á33t 9693363184159

Za normalnich okolnosti Vam to v B777-200ER ukazuje obrazovka, kterou mate pred sebou cca ve vysi oci. Nemusite na ni ale koukat, muzete na ni koukat na neco jineho nebo muze byt pristup k mape vypnuty.

Pokud by let trval o tri hodiny dele, velmi pravdepodobne by se na tu mapu vetsina cestujicich chtela podivat.

0/0
21.3.2014 15:28

M32i44c96h84a38l 74M55i65l28l11e49r 9566222469952

pristup k mape behem letu je kontrolovany z kokpitu a neni nic snazsiho,  nez ho vypnout

0/0
22.3.2014 12:38

T59o57m50á29š 98K85o29t65í56k 9206713983886

Myslíte to, že letěli 8 hodin místo pěti? No, mohli jim třeba říct něco jako, nedostali jsme povolení k přistání, Peking nepřijímá, je tam nehoda, musíme kroužit nad mořem... Nebylo jak si to ověřit. Navíc, my nevíme jestli tam došlo k nějakému boji, o tom co se na palubě dělo zatím nevíme nic...

+1/0
21.3.2014 12:51

B74e11d66ř40i20c94h 67L12e81b69e57d46a 9804433748234

Tak toto je tedy neskutečná duševní tortura pro všechny blízké cestujících a posádky. Ti doufajíci lidé musí být v nepředstavitelném stresu a takovou dobu. A nemohou dělat vůbec nic... Strašné...

+3/0
21.3.2014 12:27

B81ě73l90a 40H53o19r36á20k77o66v84á 1338582769280

Tak když to shrnu, tak stačí vypnout odpovídač a mohu to nepozorovaně napálit do Kremlu a nikdo nic včas nikdy nezjistí...:-/

0/−1
21.3.2014 12:06

P81e64t82r 66T39y36č47k88a 6805362119902

Oni toho udělali trochu víc pro to aby se schovali.

+1/0
21.3.2014 12:18

T54o67m59á51š 48K47o32t80í95k 9896343963446

Trochu přeháníte ne? Říká Vám něco pojem protivzdušná obrana? Ta kolem Moskvy je údajně nejlepší na světě. Právě kvůli ní Američani kdysi začali s vývojem technologie Stealth. Někde na půlce cesty mezi kontinenty, kde není nic, akorát voda, nikdo jaksi takový systém nechce budovat ani provozovat.

+2/0
21.3.2014 12:18

B56ě57l14a 98H26o10r27á58k20o80v27á 1988772919560

Aha, tak kde udělali soudruzi chybu při přistání vošklivého imperilistického letadla na Krásné ploščadi...? ;-)

0/0
21.3.2014 13:02

T52o47m52á50š 72K81o34t28í33k 9976353813196

O tom toho bylo napsáno hodně, zkuste zagooglit... Stručně - souběh více nepravděpodobných okolností, právě proběhlá reorganizace, letecká nehoda poblíž, kdy byl zaměněn se zasahujícím vrtulníkem, probíhající vojenské cvičení atd. Po tomto incidentu se také v organizaci PVO mnohé změnilo. Navíc, on nebyl nezpozorován, šlo jen o to že nebyl sestřelen.

0/0
21.3.2014 13:17

B38ě95l11a 68H91o41r42á90k90o41v76á 1368842899370

Sestřelení nad Kremlem, asi nic přínosného...:-/

0/0
21.3.2014 14:35

P19e48t69r 30T48y53č88k49a 6475852539932

+1/0
21.3.2014 12:19

R83u74d78a 80S92l12a90v76í10k 5523318966191

To těžko, letecký prostor nad Moskvou je monitorován a k letadlu bez aktivního odpovídače by hned startovaly pohotovostní stíhačky.

0/0
21.3.2014 12:21

B98ě24l19a 56H61o19r94á55k49o37v94á 1888852219870

Tady hned nemuselo nic startovat, ale alespoň zaměřit radary na UFO;-(!!

0/0
21.3.2014 13:07

J88a51n 21K28o54t54l87í96n 9179654965557

tak zrovna ke Kremlu se nedostanete, to vám garantuji ;-)

0/0
22.3.2014 9:30

T90o87m45á41š 47K27o98t51í43k 9896343373396

Vypadá to, že někdo opravdu chtěl vytvořit co nejzáhadnější katastrofu. Již bylo zjištěno, že letadlo stoupalo i klesalo. To by mohlo nasvědčovat, že druhý pilot odmontoval černé skříňky, vysunuli klapky a při pomalém letu v malé výšce otevřeli dveře a skříňky vyhodili. Nejspíš už někde u Sumatry. I když se najdou trosky, tak budou bez oranžových koulí a nikdy nebudeme vědět, jak přesně došlo ke zřícení.

0/0
21.3.2014 10:34

J91a83k87u28b 39S52e96m23e14r65á21d 2627786851901

no nebo to muze znamenat, ze nahoru sli aby se vyhnuli kolizi, dolu zas pro vyhnuti se radarum

+2/0
21.3.2014 10:52

T53o69m31á59š 53K52o96t10í57k 9496583563486

No já si dělal srandu tak napůl ;-) Ono ale v tomhle případě už asi nic není nemožné. Vyhýbat se radarům museli jen do nějaké vzdálenosti od pobřeží, pak už naopak museli nahoru, jestli se chtěli dostat daleko (třeba až do té vysněné Antarktidy).

+1/0
21.3.2014 11:02

J92a88k47u18b 31S93e27m25e95r22á29d 2477666121931

jak rikate, u tohoto letadla je mozne uz vse

0/0
21.3.2014 11:21

M74a40r75e35k 63K29o65š52n45á63ř 7161781484415

Toyota

+1/0
21.3.2014 11:43

M89i28c81h13a47l 65D65a71l32e25c70k63ý 8961368546354

Jestli to je ono,tak borec měl asi namířeno na Antarktidu.Jen mě mrzí,že nedoletěl.

+1/0
21.3.2014 10:26

T46o34m15á39š 96K63o73t28í79k 9226383693816

Co víte, třeba si pilot v KL poručil plnou, že v Pekingu tankovat nebude, že je to tam drahý. A přitom si chtěl před smrtí splnit sen...

+1/0
21.3.2014 11:04

Z64d84e39n21ě45k 57W80e38r28n84h98a55r18t 6747145132488

Pokud byli schopní odpojit automatické odpovídače, nejspíš by byli schopní i změnit, jak se letadlo hlásí. Ani bych se nedivil, kdyby pod jiným jménem někde přistálo. Pokud by to byla sebevražda, stačilo to poslat do moře nebo země, proč se zabývat nějakými vysílači?

+2/0
21.3.2014 10:04

J57a11k55u19b 19S80e41m24e35r60á30d 2287386291851

dekujeme...ne ze by toto uz tady bylo napsano v nekolika clancich a milion komentarich :-)

0/0
21.3.2014 10:10

J52a42k61u43b 16S78e67m25e19r76á65d 2947856541971

toto se priradilo nejak spatne, patrilo to jinam

0/0
21.3.2014 11:22

P17e65t52r 75T19y89č22k79a 6195752299402

Kdo ví co se tam stalo.

0/0
21.3.2014 11:10

J13a43n 54K77o97t65l70í35n 9329314715517

nacvakat jiný squawk problém není, problém je v tom, že kód nebude mít správný ident na sekundárním radaru. Je to jako když si vymyslíte poznávací značku a budou vás kontrolovat policajti v databázi. Takže přistání "pod jiným jménem" absolutně nepřichází v úvahu, zase takový holubník to není.

0/0
22.3.2014 9:29

D14a50v32i87d 92D10o13b75e28š 3495152327

Kdyby ta velryba s mrňousem tušili, co spustili ;-D

+12/−1
21.3.2014 9:17

P20e72t76r 19T43y51č48k62a 6965122479842

Pokud se někdo chtěl zabít tak chtěl asi zároveň vytvořit nejzáhadnější (nebo jednu z nejzáhadnějších) leteckých katastrof.

0/0
21.3.2014 8:58

L15i43b20o27r 87G87o36n81d42e30k 2147663840707

Pokud nějaké trosky vůbec najdou, jen se potvrdí, že letadlo spadlo. Ovšem kde a proč spadlo nebude vědět pořád nikdo a je pravděpodobné, že se to už ani nikdy nezjistí. V podstatě to mohlo být kdekoliv mezi Indií a Austrálií... Vysílače z černých skříněk také nebudou vysílat věčně a plovoucí části mohly za tu dobu odplout stovky kilometrů od místa pádu... Jak dlouho trvalo nalezení vyzvednutí černých skříněk z letu Air France, a to tehdy alespoň věděli, kde hledat. Bohužel si myslím, že naděje na objasnění této nehody, již neexistuje.

+2/0
21.3.2014 8:50

L57i31b81o29r 36G37o24n15d71e74k 2557963570227

...tedy pokud to nehoda byla...

0/0
21.3.2014 8:52

P87e29t12r 51T53y29č49k18a 6935682649112

U Air France našli signál černých skříněk na zvukových záznamech. Bez toho by to letadlo taky nenašli.

+4/−1
21.3.2014 9:02

M60i27c94h37a39l 55M15i75l65l77e15r 9746302279572

?

skrinky vysilaji signal 30 dni. Pak jsou baterie vybite.

Vzhledem k tomu, ze je nasli az po 2 letech, nebylo to kvuli signalu.

0/0
21.3.2014 9:45

P77e29t14r 54T22y42č38k34a 6295422839642

Tak ještě jednou: signál černých skříněk našli na zvukových záznamech. Ty zvukové záznamy samozřejmě pořídili v době kdy ty skříňky ten signál vysílaly.

0/0
21.3.2014 9:47

P43a26v37e80l 73V34e67t71e23š53n54í79k 7275678125167

To si tehdy mysleli, že zachytili signál z černých skříněk (máte pravdu, že se takové informace objevily). Ale bohužel tenhle signál k objevu nevedl. Letadlo našli potom sonarem na docela jiném místě asi 2 roky poté - http://en.wikipedia.org/wiki/Air_France_Flight_447#Underwater_search.

+2/0
21.3.2014 9:55

R21o62m34a45n 77K98r31a60t26o48c59h55v48í84l 6656137206234

Naděje existuje - pokud se najde černá skříňka.

0/0
21.3.2014 9:20

Z30d21e32n60ě76k 93W56e92r88n16h16a60r10t 6417245702318

Pokud najdou nějaké trosky, velmi se zvyšuje šance, že najdou i další, včetně černých skříněk a tím i odhalení toho, co se stalo. Zkrátka budou vědět, kde hledat. Když nemají nic a neví, kde hledat, je to dost beznadějné..

0/0
21.3.2014 10:00

P22e30t31r40a 97Z47r37u58b23e18c28k21á 3660151690240

hmm, dřív nebo později ho (pravděpodobně) najdou, jenže otázka PROČ bude pořád nezodpovězená...

0/0
21.3.2014 8:28

T23o56m88á85š 10K40a72v67a83n 7525388707196

Celkem mě to hledání baví ještě by to nemuselo být ono :)

+2/0
21.3.2014 8:32

D42a98v55i16d 69N93e80b96e91s98k79ý 8337231499451

Záleží na tom, kde ho najdou. Pokud to bude třeba na letišti v Pákistánu, tak na otázku proč nebude tak těžké odpovědět.

+4/0
21.3.2014 8:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.