Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pátrání po troskách letounu v Indickém oceánu zatím neuspělo

Mezinárodní tým vedený Austrálií, který v odlehlé oblasti Indického oceánu pátrá po pohřešovaném letadle společnosti Malaysia Airlines, v pátek neuspěl. V místě, kde satelit zaznamenal dva objekty, jež by mohly být částmi zmizelého Boeingu 777, zatím nic nebylo nalezeno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M40í16š51a 80H17e33j91n36á 6413856921105

Mě by zajímalo, co se dělo s těmi pasažéry na palubě? Určitě si museli všimnout, že se něco děje, vždyť letěli ještě možná 5 hodin. Ptali se letušek? Vzbouřili se? Postříleli je? Nebo únosci nastavili autopilota, pasažérům pustili nějaký plyn - a děj se vůle boží?

Čím dál víc jsem přesvědčená, že je sestřelila některá z armádní obrany zemí, kolem kterých neplánovaně a bez ohlášení a komunikace  letěli. A pak když kolem toho začal humbuk, zjistili co se stalo, a zapíraj a zapíraj....

0/0
22.3.2014 21:31

E53l53e59o84n86o42r83a 87N18o64v24á 1684685106699

http://www.outsidermedia.cz/Zvlastni-osazenstvo-a-zvlastni-let-zmizeleho-Boeingu--1.aspx

0/0
22.3.2014 7:36

M57i78l71o51s 84V79a45l75y 8326622487672

Temer pred tydnem jsem hovoril o britskem ostrovu jizne od Indie a jak vidno na mapce asi jsem se nemylil........  http://fopunkt.com/dbc/malaysia/malaysia-airlines.html

0/0
22.3.2014 3:43

M73i88l78o43s 85V72a50l22y 8426902427272

udajne Amici uz vedi, kde letadlo je /ale mlci jako ryba/ zdroj: byvaly vojak armady.

0/−1
22.3.2014 2:44

M15i76l70o71s 74V90a82l21y 8176632447572

jak se jim rika? jasnovidci???;-)

0/0
21.3.2014 17:29

J68a43n 18S29t18a77r36ý 5319471735199

nic se nenajde, od počátku tvrdím, že je v Iránu. Doletět tam mohlo za 6 hodin, ještě po 8 hodinách, to už by při letu nemělo palivo, byly zachyceny signály motorů, po 2 dnech  zvonily telefony. Na palubě načerno 2 Iránci a piloti byli muslimové. A Irán potřebuje sestavit A bombu pomoci čínských specialistů. Co dodat.

+2/−1
21.3.2014 17:28

P97e39t31r 37T94y28č86k36a 6655452539452

Tak možné to je. Ale já bych ani nevylučoval perfektně připravený pojistný podvod. Pokud se totiž to letadlo nenajde a únosce (nejspíš jeden z pilotů) byl dobře pojištěný tak rodina dostane dost peněz. Rozhodně vše nasvědčuje tomu, že někdo udělal hodně pro to aby se letadlo nikdy nenašlo. Ať už někde přistálo nebo havarovalo.

+1/0
21.3.2014 18:03

M18i18c72h10a40l 79M37i59l20l54e31r 9736512649302

proto take ted dopodrobna prosetruji osobni detaily vsech osob na palube

+1/0
23.3.2014 2:32

M14i63l64o20s 79V41a66l72y 8426532637862

no a babo rad? Kde nam to letadlo zaparkovali? Ale opravdu verim lidm, kteri jsou citlivi na takove a podobne udalosti..... jak se ke vsemu staveji? Znate nekdo vyjadreni takoveho jedince?

0/0
21.3.2014 17:14

J92o30s36e77f 21N24o96v98á21k 6441761940518

a co ty lidi na palube? to tam cekali jak ovce? minimalne tem 15 cinskym kaligrafistum to muselo dojit...pak tam byla nejaka druzina vrcholnych IT odborniku, kteri leteli do ciny optimalizovat linky pro cipy... tem taky nic nedoslo? pravda je nekde tam venku ;)

+2/−1
21.3.2014 12:28

J20a24k98u53b 18S56e84m40e96r81á72d 2117356731141

vy vite v noci v letadle, kde se nachazite? a za dalsi, co jako udelate, kdyz z telefonu velmi tezce poslete smsku, a to nad pevninou...

a za treti, pokud to letadlo nekdo unesl, tak mel urcite v planu i ty cestujici

+3/0
21.3.2014 12:38

M50i45c40h55a76l 92P44a38v82l75á19t 9593543644199

Za normalnich okolnosti Vam to v B777-200ER ukazuje obrazovka, kterou mate pred sebou cca ve vysi oci. Nemusite na ni ale koukat, muzete na ni koukat na neco jineho nebo muze byt pristup k mape vypnuty.

Pokud by let trval o tri hodiny dele, velmi pravdepodobne by se na tu mapu vetsina cestujicich chtela podivat.

0/0
21.3.2014 15:28

M69i86c68h68a69l 27M67i29l33l96e77r 9556942479632

pristup k mape behem letu je kontrolovany z kokpitu a neni nic snazsiho,  nez ho vypnout

0/0
22.3.2014 12:38

T75o85m49á92š 57K74o13t30í27k 9576743843256

Myslíte to, že letěli 8 hodin místo pěti? No, mohli jim třeba říct něco jako, nedostali jsme povolení k přistání, Peking nepřijímá, je tam nehoda, musíme kroužit nad mořem... Nebylo jak si to ověřit. Navíc, my nevíme jestli tam došlo k nějakému boji, o tom co se na palubě dělo zatím nevíme nic...

+1/0
21.3.2014 12:51

B76e97d95ř40i74c86h 22L84e42b65e14d86a 9824263168584

Tak toto je tedy neskutečná duševní tortura pro všechny blízké cestujících a posádky. Ti doufajíci lidé musí být v nepředstavitelném stresu a takovou dobu. A nemohou dělat vůbec nic... Strašné...

+3/0
21.3.2014 12:27

B98ě46l48a 90H28o10r33á19k60o16v43á 1658662509200

Tak když to shrnu, tak stačí vypnout odpovídač a mohu to nepozorovaně napálit do Kremlu a nikdo nic včas nikdy nezjistí...:-/

0/−1
21.3.2014 12:06

P93e41t51r 51T35y10č47k80a 6175352789432

Oni toho udělali trochu víc pro to aby se schovali.

+1/0
21.3.2014 12:18

T29o44m15á74š 58K96o71t28í21k 9366923963766

Trochu přeháníte ne? Říká Vám něco pojem protivzdušná obrana? Ta kolem Moskvy je údajně nejlepší na světě. Právě kvůli ní Američani kdysi začali s vývojem technologie Stealth. Někde na půlce cesty mezi kontinenty, kde není nic, akorát voda, nikdo jaksi takový systém nechce budovat ani provozovat.

+2/0
21.3.2014 12:18

B74ě86l78a 68H53o56r28á91k54o20v54á 1418732809570

Aha, tak kde udělali soudruzi chybu při přistání vošklivého imperilistického letadla na Krásné ploščadi...? ;-)

0/0
21.3.2014 13:02

T61o65m41á64š 49K66o13t73í55k 9416843683946

O tom toho bylo napsáno hodně, zkuste zagooglit... Stručně - souběh více nepravděpodobných okolností, právě proběhlá reorganizace, letecká nehoda poblíž, kdy byl zaměněn se zasahujícím vrtulníkem, probíhající vojenské cvičení atd. Po tomto incidentu se také v organizaci PVO mnohé změnilo. Navíc, on nebyl nezpozorován, šlo jen o to že nebyl sestřelen.

0/0
21.3.2014 13:17

B31ě98l66a 48H54o74r60á23k67o22v63á 1778592509740

Sestřelení nad Kremlem, asi nic přínosného...:-/

0/0
21.3.2014 14:35

P34e59t43r 83T26y23č66k55a 6935382569202

+1/0
21.3.2014 12:19

R70u22d33a 36S67l87a33v69í55k 5523168856981

To těžko, letecký prostor nad Moskvou je monitorován a k letadlu bez aktivního odpovídače by hned startovaly pohotovostní stíhačky.

0/0
21.3.2014 12:21

B30ě43l92a 53H76o86r88á25k37o49v94á 1978102529800

Tady hned nemuselo nic startovat, ale alespoň zaměřit radary na UFO;-(!!

0/0
21.3.2014 13:07

J64a53n 71K20o96t63l88í11n 9449844955897

tak zrovna ke Kremlu se nedostanete, to vám garantuji ;-)

0/0
22.3.2014 9:30

T36o80m29á80š 53K56o83t94í78k 9726113273506

Vypadá to, že někdo opravdu chtěl vytvořit co nejzáhadnější katastrofu. Již bylo zjištěno, že letadlo stoupalo i klesalo. To by mohlo nasvědčovat, že druhý pilot odmontoval černé skříňky, vysunuli klapky a při pomalém letu v malé výšce otevřeli dveře a skříňky vyhodili. Nejspíš už někde u Sumatry. I když se najdou trosky, tak budou bez oranžových koulí a nikdy nebudeme vědět, jak přesně došlo ke zřícení.

0/0
21.3.2014 10:34

J66a94k42u71b 37S38e66m45e51r15á12d 2797956881441

no nebo to muze znamenat, ze nahoru sli aby se vyhnuli kolizi, dolu zas pro vyhnuti se radarum

+2/0
21.3.2014 10:52

T40o42m58á67š 80K95o62t43í18k 9686513513266

No já si dělal srandu tak napůl ;-) Ono ale v tomhle případě už asi nic není nemožné. Vyhýbat se radarům museli jen do nějaké vzdálenosti od pobřeží, pak už naopak museli nahoru, jestli se chtěli dostat daleko (třeba až do té vysněné Antarktidy).

+1/0
21.3.2014 11:02

J56a11k90u51b 54S68e40m68e55r38á16d 2567386541831

jak rikate, u tohoto letadla je mozne uz vse

0/0
21.3.2014 11:21

M75a27r10e56k 67K49o64š46n24á43ř 7451541144605

Toyota

+1/0
21.3.2014 11:43

M34i13c85h86a50l 88D50a24l59e35c37k57ý 8751848136524

Jestli to je ono,tak borec měl asi namířeno na Antarktidu.Jen mě mrzí,že nedoletěl.

+1/0
21.3.2014 10:26

T21o52m50á77š 67K90o67t93í82k 9766913643756

Co víte, třeba si pilot v KL poručil plnou, že v Pekingu tankovat nebude, že je to tam drahý. A přitom si chtěl před smrtí splnit sen...

+1/0
21.3.2014 11:04

Z17d19e23n36ě17k 30W35e30r69n87h65a43r61t 6667745292198

Pokud byli schopní odpojit automatické odpovídače, nejspíš by byli schopní i změnit, jak se letadlo hlásí. Ani bych se nedivil, kdyby pod jiným jménem někde přistálo. Pokud by to byla sebevražda, stačilo to poslat do moře nebo země, proč se zabývat nějakými vysílači?

+2/0
21.3.2014 10:04

J72a78k43u71b 31S92e13m35e92r42á45d 2907136731951

dekujeme...ne ze by toto uz tady bylo napsano v nekolika clancich a milion komentarich :-)

0/0
21.3.2014 10:10

J84a47k51u25b 24S31e67m63e77r31á51d 2637846441161

toto se priradilo nejak spatne, patrilo to jinam

0/0
21.3.2014 11:22

P34e91t74r 73T13y22č31k14a 6855252199112

Kdo ví co se tam stalo.

0/0
21.3.2014 11:10

J24a87n 89K38o65t23l68í57n 9239244585157

nacvakat jiný squawk problém není, problém je v tom, že kód nebude mít správný ident na sekundárním radaru. Je to jako když si vymyslíte poznávací značku a budou vás kontrolovat policajti v databázi. Takže přistání "pod jiným jménem" absolutně nepřichází v úvahu, zase takový holubník to není.

0/0
22.3.2014 9:29

D87a15v24i64d 49D79o38b27e89š 3865182527

Kdyby ta velryba s mrňousem tušili, co spustili ;-D

+12/−1
21.3.2014 9:17

P26e39t69r 83T63y42č65k10a 6145302529752

Pokud se někdo chtěl zabít tak chtěl asi zároveň vytvořit nejzáhadnější (nebo jednu z nejzáhadnějších) leteckých katastrof.

0/0
21.3.2014 8:58

L87i92b84o49r 26G85o91n19d42e69k 2857963960657

Pokud nějaké trosky vůbec najdou, jen se potvrdí, že letadlo spadlo. Ovšem kde a proč spadlo nebude vědět pořád nikdo a je pravděpodobné, že se to už ani nikdy nezjistí. V podstatě to mohlo být kdekoliv mezi Indií a Austrálií... Vysílače z černých skříněk také nebudou vysílat věčně a plovoucí části mohly za tu dobu odplout stovky kilometrů od místa pádu... Jak dlouho trvalo nalezení vyzvednutí černých skříněk z letu Air France, a to tehdy alespoň věděli, kde hledat. Bohužel si myslím, že naděje na objasnění této nehody, již neexistuje.

+2/0
21.3.2014 8:50

L64i15b86o90r 20G37o78n46d22e36k 2537843920807

...tedy pokud to nehoda byla...

0/0
21.3.2014 8:52

P57e58t10r 66T61y48č76k55a 6935872119132

U Air France našli signál černých skříněk na zvukových záznamech. Bez toho by to letadlo taky nenašli.

+4/−1
21.3.2014 9:02

M93i98c19h55a53l 72M85i97l77l59e22r 9226192259962

?

skrinky vysilaji signal 30 dni. Pak jsou baterie vybite.

Vzhledem k tomu, ze je nasli az po 2 letech, nebylo to kvuli signalu.

0/0
21.3.2014 9:45

P50e80t58r 95T41y91č20k60a 6835682289442

Tak ještě jednou: signál černých skříněk našli na zvukových záznamech. Ty zvukové záznamy samozřejmě pořídili v době kdy ty skříňky ten signál vysílaly.

0/0
21.3.2014 9:47

P58a87v18e21l 97V89e16t42e79š37n65í81k 7795978945137

To si tehdy mysleli, že zachytili signál z černých skříněk (máte pravdu, že se takové informace objevily). Ale bohužel tenhle signál k objevu nevedl. Letadlo našli potom sonarem na docela jiném místě asi 2 roky poté - http://en.wikipedia.org/wiki/Air_France_Flight_447#Underwater_search.

+2/0
21.3.2014 9:55

R96o45m87a57n 46K50r36a74t44o90c69h20v83í47l 6356857356374

Naděje existuje - pokud se najde černá skříňka.

0/0
21.3.2014 9:20

Z36d20e68n48ě24k 31W13e81r27n22h24a75r25t 6427965172638

Pokud najdou nějaké trosky, velmi se zvyšuje šance, že najdou i další, včetně černých skříněk a tím i odhalení toho, co se stalo. Zkrátka budou vědět, kde hledat. Když nemají nic a neví, kde hledat, je to dost beznadějné..

0/0
21.3.2014 10:00

P47e79t69r97a 17Z60r43u75b16e29c94k58á 3410121780560

hmm, dřív nebo později ho (pravděpodobně) najdou, jenže otázka PROČ bude pořád nezodpovězená...

0/0
21.3.2014 8:28

T52o71m84á43š 58K31a65v54a63n 7335248597686

Celkem mě to hledání baví ještě by to nemuselo být ono :)

+2/0
21.3.2014 8:32

D75a37v23i75d 83N86e15b64e38s28k58ý 8347721179121

Záleží na tom, kde ho najdou. Pokud to bude třeba na letišti v Pákistánu, tak na otázku proč nebude tak těžké odpovědět.

+4/0
21.3.2014 8:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.