Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na Ukrajinu nevpadneme, nevyhrocujte situaci, vzkázal USA ruský ministr

Ruský ministr obrany Sergej Šojgu ujistil svůj americký protějšek Chucka Hagela, že ruská vojska nechystají vpád na východní Ukrajinu. Ruští vojáci se mezitím zřejmě zmocnili několika ukrajinských vojenských plavidel kotvících v sevastopolském přístavu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P92e36t59r 71B89o20u12š10k48a 6289763231312

Byl předvolán k podání vysvětlení?  ;-D

0/0
22.3.2014 10:41

I31v26o 27J47a52n88á35č49e58k 8273333601802

Tak jako logicky, když už někde jsem, tak tam těžko mohu vtrhnout ne? To dá rozum.

+4/0
21.3.2014 11:22

J30a69n 88C44h34o61b16o89t 5952564558411

Aha? A co jste provedli na Krymu? Oh, já zapomněl, to vlastně nejsou ruští vojáci, to je něco jako Blaničtí rytíři...vyloupli se z útesů a mořské pěny

Z jedné strany toto a z druhé Ukrajině vykládat, jak jste bratrské národy...

Pěkně děkuji za takový bratrský národ, jen co je pravda.

+7/−3
21.3.2014 10:24

A23l19e29n46a 63F32u52s85z93t94e78i70o14v85á 1449197359203

Jestli na Ukrajinu Rusové nevpadnou, to ukáže čas. Nevěřím jim .

V poslední době lhali nestydatě a ben zábran, nakonec udělali pravý opak.

+4/−3
21.3.2014 10:21

L19a88d41i20s14l93a25v 17H41a34d68r71a15v20a 7903367359492

to už znám: né my chceme jen sudety, aby jsme ochránili chudáky utiskované němce.

chci aby čr vlastnila jaderné zbraně, když je mít nebudeme dopadne to takhle

+1/−2
21.3.2014 10:13

P96a85v96e57l 76O83d94r49a55z90i11l 6144619477290

Chtít můžete, vlastnit je nesmíte. Nebo vám dodržování smluv nevoní?

+1/0
21.3.2014 10:16

J30a32n 18C65h12o15b35o31t 5552904288261

Těch, co se jimi tak prima řídí všichni ostatní? :) Ukrajině naslibovali ochranu a celistvost a cože to má teď?

+3/−1
21.3.2014 10:25

M60i94l21a49n 23M61a22c57h 8250646471338

Asi by bejval stačil ten radar...

+1/−2
21.3.2014 10:38

M16i37l71a31n 52M83a87c82h 8700326431708

Jo tomu se dá věřit.  1968 - "Eto vaše dělo"  "Smlouva o garanci bezpečnosti pro Ukrajinu mezi USA", "Ruskem a Ukrajinou výměnou za  odevzdání jaderných zbraní"

" Na Krymu nejsou žádní ruští vojáci".

Na dovolené jsem se potkal s Ukrajincem z Charkova. Byl úplně "zdrcenej" a tvrdil, že to všechno (včetně násilností na Majdanu) vyprovokovali rusáci. Jasně jeden není vypovídající, ale.....

+3/0
21.3.2014 9:56

P64a50v66e58l 66O72d58r87a21z33i52l 6664359787170

... ale tak je to kravina, že. Na Majdanu se střetly Rusko, EU a USA, to je jasné každému, kdo umí číst.

+2/−1
21.3.2014 10:17

M70i95l18a86n 50M87a96c49h 8630556941788

Asi vás není moc. Nebo počítáte jen ty co umí jen azbuku?;-)

+1/−1
21.3.2014 10:37

P89a52v15e59l 22B81u83r14d94a 3727768278867

Kdo jsou ti vlastenci z Majdanu

Kdo zná jen trochu rusky si udělá obrázek o tom, kdo jsou ti

vlastenci z "majdanu"....

Pohřeb svých mrtvých absolvovali v uniformách Wermachtu

a SS se všemi fašistickými symboly a poctami. Vše pouze pár

kilometrů od hranice s EU!!!!!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=Xi8Rz1hfBo8&feature=youtu.be

+8/−4
21.3.2014 9:43

P62a45v91e82l 66B10u12r13d71a 3937538188247

Takže až tady zase budete kydat hnůj na Putina a vzpomínat Sudety tak se zamyslete jací jsou to vlastenci z Majdanu.EU

+6/−4
21.3.2014 9:48

M27i25l16a85n 93M43a74c42h 8270436451378

Jasně když to dělá Německo a fašisti je to zločin, když to stejný dělají komunisti, nebo Rusko je to boj za blaho lidstva a opravdovou demokracii.

8-o

+3/−2
21.3.2014 10:00

P83e67t78r 50F98i15a37l61a 9193526913673

Kde jste tento názor sebral, nic takového se neděje.

Na diskuzích u jiných článků jsou naopak Němci obhajováni, údajně byl ten špatný jen Hitler a možná jen pár dalších, dokonce prý i sudetští Němci byli úplně nevinní, nepřihlásili se občanstvím k říši atd...:-/

Divím se, že naši zemi Evropa klidně hodila Hitlerovi do chřtánu a tady se může zbláznit kvůli Ukrajincům, kteří byli stejní bolševici a okupanti jako Rusové. 8-o

+2/−2
21.3.2014 10:21

D66a27n 72H91e59l28e57k60a51l 6966637682979

a) kde jste viděl ty diskuze obhajující sudetské Němce?

b) právě proto, že má Evropa historickou zkušenost s Hitlerem a Ruskem by na Ukrajině nic podobného dopustit neměla. 

c) Nemám Ukrajince nijak v lásce a nechci je obhajovat, ale při okupaci neměli moc na vybranou. Na vybranou myslím neměli ani vojáci ostatních států VS, natož pak přímé součásti SSSR. Ta aliance nebyla dobrovolným spolkem, to bylo z donucení...

+2/−1
21.3.2014 10:29

P19e78t43r 51F53i45a11l56a 9543816413323

a) Takové diskuze jsou zde téměř stále, sledujte to a uvidíte.

b) To je věc názoru, Evropa jde ode zdi ke zdi, Němci už nyní vidí, jak to přehnali s tolerancí k muslinům, jaké mají ve vlastní zemi problémy. Je nutná zlatá střední cesta. Krym není tak podstatný, Putin má sice také velkopanskou povahu, ale možná není tak primitivně hloupý, jako byl Hitler. Zasáhnout by byla potřeba, pokud by si Rusko chtělo dělat nárok na skutečnou Ukrajinu.

c) Nerozlišujete mezi SSSR a státy v jeho vlivu. Rusové, Ukrajinci a Bělorusové bývali jeden národ, tzv. staro-ruský  a to ještě v době, kdy už v Čechách vládli Přemyslovci. Proto mají podobnou povahu, společně zakládali bolševismus, společně nás okupovali. Stačí napsat jména - Trockij nebo Lazar Kaganovič, který mohl za hladomor na Ukrajině, Chruščov, Brežněv. Ukrajinci udávali Čechy z Volyně bolševikům, pak nacistům, proč se asi i nyní chtějí tito Češi stěhovat k nám. Po r.1968 byla převážná část sovětských vojáků u nás z Ukrajiny, jejich domům se říkalo ´kyjeváky´.

Ukrajinci, pracující v ČR, se zpočátku zdáli slušní a pracovití, ale jen dokud nezjistili, že tady je nikdo příliš nekontroluje, pak se začali flákat, to oni staví ty domy pochybné kvality, jejich ženy flákají úklid v nemocnicích atd.

Posílali jsme do SSSR peníze formou výrobků a uranu, nyní jsme na Ukrajinu poslali miliony - zatím to neudělal žádný jiný stát - proč asi... Léčíme zde jejich raněné, i ty lehké, museli jsme pro ně doletět vlastními letadly, co neudělal žádný bohatý stát Evropy, jen Polsko vzalo jejich raněné, ale mnohem méně než ČR, přitom je to veliká země a jejich soused. Jejich sousedi Slováci neposlali peníze ani nevzali nějaké raněné.

Proč asi.....Zkuste si odpovědět sám.

+1/−1
21.3.2014 10:57

M61i72l88a25n 55M15a73c33h 8470296761708

To čerpáte z Haló novin ne?  Nikde jsem nic takového nečetl. Obojí byla a je naprosto stejná prasárna. Jen Němci se (zdá se) poučili na rozdíl od Rusů.

0/0
21.3.2014 12:54

P82e82t98r 85F83i85a85l14a 9203516893363

Nepíšu o novinách, ale o diskutérech zde na iDNES.

Tady je stále plno diskutérů, kteří píší stylem, jako bychom zavinili 2. světovou válku a různým způsobem pomlouvají Čechy, že prý ubližovali Němcům atd za 1. republiky i po ní. Přišel jsem na diskuze předloni a s údivem jsem zíral, že na kulaté výročí Lidic namísto o Lidicích byl hlavní článek o tom, jak jeden Čech postřílel Němce na Moravě v r. 1945 a diskutéři psali až vyloženě hrubé nadávky na adresu našich prvorepublikových politiků, na všechny Češích obecně  .... nakonec se ukázalo, že se nejednalo o žádného Čecha, ale Rusína, který byl napřed s Němci. Takové články zde byly pořád. Zkuste to sledovat a uvidíte sám.

Ano, vypadá to, že se Němci poučili, na rozdíl od Rusů a Ukrajinců. Ukrajinci nebyli žádné oběti, to je stejně naivní, jako když se komunisti tvářili, že východní Němci byli ti hodní, kteří nebyli s Hitlerem. ;-D

I ten hladomor, který si prohlásili za genocidu ukrajinského národa, způsobil jejich rodák, hlavní Stalinův ekonomický poradce, ukrajinský Žid.

0/0
21.3.2014 13:17

D93a20n 65H17e89l21e21k44a40l 6686967552689

Moc koukáte na ruskou televizi. Pravicoví extremisti samozřejmě existují, ale riziko pro Evropu od nich v dnešní době v podstatě nehrozí. Totéž se bohužel nedá říct o riziku komunismu. Obě ideologie mají na svědomí neuvěřitelná zvěrstva – rozdíl je v zásadě jen v tom, kdo vyhrál válku.

+2/−1
21.3.2014 10:19

J44a94n 91S88v45o60b89o11d71a 6674704452251

1. dubna zaútočí a do USA vzkážou pro změnu: Apríl ! ;)

+5/0
21.3.2014 9:13

J48i89ř93í 24K74r90á10t34k31ý 3510942714

Ano, nevpadneme, protože už jsme tam dávno vpadli:-P

+7/0
21.3.2014 9:12

V74í48t 52J48e13ž56e87k 4726169239605

Safra, jste mě předběhl ;-) to mi nedělejte.

0/0
21.3.2014 9:50

O52n32d12ř33e81j 69Š42r53u84b91a97ř 1335761115226

on vubec na ukrajinu vpadat nemusi, dobrovolne pripojeni vychodni ukrajiny za nej zvladne vlada majdanu, zavedenim vizove povinnosti

+1/−2
21.3.2014 9:01

J46a28n 81L38i98b92i53c93h 9672878635923

Proč by na Ukrajinu mělo Rusko vpadnout, stačí, že tam bude najednou po zuby ozbrojená ruská domobrana složená z místních proruských občanů stejně jako na Krymu, to je jasné.

+3/−1
21.3.2014 8:57
Foto

M35i66r96o79s20l34a39v 50S90t72e66i27n63e88r 1965195788753

I Adolf Hitler, Putinův vzor, při podpisu Mnichovské smlouvy slíbil chránit celistvost a nezávislost zbytku ČSR. Ani půl roku neproběhlo a německá armáda obsadila celou ČSR, Slováci byli donuceni vyhlásit nezávislost.

Stejně důvěryhodné jsou i žvásty Rusů- ti si udělají, co uznají za výhodné pro sebe.

Nacionální socialismus našel v Rusku své pokračovatele.

+13/−5
21.3.2014 8:29

J24i74ř46í 90V20o68n90d76r24á67č98e38k 5446454280764

Hitler je Putinův vzor? A to jste vyčetl kde?

+5/−2
21.3.2014 8:39
Foto

R22o86s97t47i60s30l72a60v 63S73t19r94ž44í25n90e72k 2871551441562

nelíbí se ti to?tak takhle. hitler není putinův vzor, ale putin je druhý hitler:-(

+5/−6
21.3.2014 9:13

J43a20n 71M50a62l37í30k 9989860820201

Přesně taková prohlášení ukazují, že o situaci nemáte vůbec žádné relevatní informace. Dělat závěry z článků iDnesu je skutečně hloupé.

+3/−1
21.3.2014 9:44

P31e66t88r 26F37i85a69l46a 9183366133153

Nevykládej, to zatím nevíme, co udělá Putin dál.

A je tu zásadní rozdíl - Hitler napadal Čechy, civilizovaný národ, který nikdy nepatřil k německé říši, Putin zabral Krym, sporné území, které už vlastnila carevna Kateřina.

I když nesouhlasím s Putinovým postupem, nelituji Ukrajince, je to většinou stejná sebranka jako Rusové, nás okupovali společně, okupanti u nás byli především Ukrajinci a poslal je k nám Ukrajinec Brežněv.

+3/−2
21.3.2014 9:49

D71a64n 22H52e72l39e31k70a40l 6606327532879

Tedy argumentovat tím, že Krym zabrala císařovna Kateřina, je hodně mimo. Uvědomte si, že vždycky můžete jít do historie ještě dál a potom neskončíte nikdy!

A mimochodem – Sudety byly součástí českého království, ale tradičně německé. Ani Sudety přitom jen z tohohle titulu neměly nárok odtrhávat se, protože územní celistvost zkrátka nemůže záležet na národnostním složení obyvatel. Krym je ruský mnohem kratší dobu a jen "díky" Stalinovu brutálnímu odsunu. Podle Vaší logiky v tom vidím trochu problém...

+2/−4
21.3.2014 10:25

P74e19t66r 44F39i64a85l35a 9833236583123

Neargumentuju s carevnou Kateřinou, to byl příklad pro srovnání se Sudety. Co se týká složení obyvatel Krymu, poučte se např. na wiki, abyste nemusel hlásat bludy. Mně je osobně jedno, komu bude patřit Krym, nevidím mezi Ukrajinci a Rusy podstatný rozdíl.

Sudety nebyly tradičně německé, Germáni tam přišli až na pozvání českých králů, hovořili rozdílnými jazyky a jako Němci se začali cítit až za rakouského císařství... i tak si ještě i za 1. repubilky často pořádně nerozuměli.

Máte hodně podivnou logiku, nesmí se psát pravda?

+3/−1
21.3.2014 10:34

D55a59n 68H73e19l29e62k39a14l 6986857502839

Zajímavé. Jaké bludy máte prosím pěkně na mysli? Žádných si nejsem vědom, tak mne poučte. 

O složení obyvatel Krymu jsem nepsal v zásadě NIC. O složení obyvatel Sudet nic jiného než Vy. (Součástí českého území, ale německy mluvící.) Jsem opravdu zvědav, co vymyslíte.

Osobně taky nemám dvakrát rád Rusy ani Ukrajince, ale přece právě nám s naší historickou zkušeností by mělo jít o princip...

+1/−1
21.3.2014 10:47

P57e69t65r 21F79i70a43l44a 9383626753133

" .....Krym je ruský mnohem kratší dobu a jen "díky" Stalinovu brutálnímu odsunu. "....... To nebylo o složení obyvatel? A o čem to tedy bylo?

Pokud o příslušnosti ke státu, proč tedy pak v případě Sudet argumentujete německy mluvícím obyvatelstvem?

To, že jsme nijak nenutili lidi, pozvané do naší země, začít mluvit česky, svědčí o naší vstřícnosti a tolerantnosti, nic takového Němci nedělali, ani Poláci, ani Rusové a další.

Právě s naší historickou zkušeností se domnívám, že nemá cenu zasahovat do sporu mezi dvěma takovými národy, pokud to neohrožuje nás a Evropu. Jako obvykle jsou někteří lidé u nás ´papežtější než papež´ , ´bojují´ zde za Krym a Evropu, jenže mazaná EU i USA se mohou přetrhnout řečmi a sankcemi, které je nic nestojí. Jen naše malá, chudá republika se vydává z peněz na velkou zemi s úrodnou půdou, která je chudá jen proto, že má mnoho líných obyvatel. Za čas slíbí mazaný Putin Ukrajincům podporu a budou mu zobat z ruky. A my vyhodíme zbytečně peníze, které jsme měli dát na chronicky nemocné děti.

+2/−1
21.3.2014 11:18

A11l77e70n26a 78F87u50s63z50t26e78i61o96v30á 1409687239823

R^ správně vyjádřeno p.R.S.

0/0
21.3.2014 10:25

M74i32c26h59a81l 93P30l23e14š52t24i66l 3277966926705

Nebo takhle: Hitler byl první Putin. A Putler je druhý Putin.

8-o

0/0
22.3.2014 0:11

J23a35n 21S44v86o43b41o89d14a 6244584392731

Mezi řádky.

+1/0
21.3.2014 9:13

V30l55a87d53i85m50í95r 75M95i64k83s97a 3483831975809

Pane Vondráčku, to se nemusí nikde vyčítat. Pokud se někdo trochu zajímá o historii ČSR, tak postupy použité Hitlerem a nacisty jsou jako přes kopírák používány Putinem a jeho naci-komunisty dnes, jen ta rétorika nemluví o HEIM INS REICH ale o ještě čistějším nacionálním social-komunismu.

+8/−1
21.3.2014 9:15

M67i35c22h88a77l 10R56a63k 3863396265493

Ale ale, my jsme snad vítali v r. 1968 sovětská vojska, a jsme Rusové? Odkdy? Já měl a mám dojem, že Krym byl do druhé poloviny 20. století ruský, s většinou ruského obyvatelstva, které odmítá nelegitimní vládu, kerá byla utvořena tím, že se svrhla vlády legitimní, vzešlá ze svobodných voleb.

Takže fakta, a ne ideologické bláboly hodné Goebbelse...

+4/−1
21.3.2014 9:56

D13a25n 98H54e22l49e45k71a19l 6496837662549

a) protesty s cílem donutit k demisi zvolenou vládu, která dělá kroky, jež jsou v zásadním rozporu s vůlí lidu, je nástroj demokracie. O totéž se pokoušely mj. i odbory za Nečasovy vlády. S tím jste předpokládám problém neměl?

b) správně jste napsal, že Krym BYL ruský. Sami se ho vzdali, civilizovaný člověk musí nést následky svých omylů. Když prohrajete milion v ruletě, těžko můžete vtrhnout do kasina s domobranou v zádech a chtít ho zpátky. Krymské Rusy nikdy nikdo neperzekuoval (narozdíl např. od Krymských tatarů, že) a pokud chtějí žít v Rusku, nikdo by jim nepochybně nebránil ve vystěhování do své vysněné domoviny. Rovněž demokratické. Na rozdíl od toho, co následovalo.

+1/−1
21.3.2014 10:35

P24e26t69r 37F46i47a59l43a 9193456873463

Ano, postupy jsou zatím stejné, jenže dál se neví, co Putin udělá, takže řeči o kopíráku nejsou na místě.

A důvody jsou zcela nesrovnatelné. Hitler zabral tradiční české území, Češi byli vždy kulturní, civilzovaný národ a Evropa nás klidně obětovala.

Putin zabral sporné území, které Ukrajině daroval Ukrajinec Chruščov... a Evropa a USA se mohou zbláznit obavami o ´chudáky´  Ukrajince. To už si nikdo nevzpomíná, že to byli stejní bolševici, stejní okupanti a v čele SSSR v rozhodujících dobách stáli nejčastěji Ukrajinci?

+1/−1
21.3.2014 9:57

D49a95n 29H97e33l65e56k33a55l 6716797652389

Netvrdím, že to tak je, ale například si můžete všimnout nápadně podobných megalomanských sklonů a metod. Snad jen Putin není takový psychopat.

+2/0
21.3.2014 10:21

F84r98a47n36t71i28š51e55k 43P62r83u85d35k50ý 8912661152931

kdo vam tak moc ublizil, ze z vas pada tolik nenavisti. Takova agresivita je stejne hloupa jako ta bolsevicka, nackovska apod.

0/−2
21.3.2014 9:16

J79o20s17e72f 52R26u72z84i82c36k42a 2983513466

ja vtom zadnou nenavist nevidim jen realisticky pohled na vec

0/0
21.3.2014 9:28

P14e97t60r 47P21s17o46t26a 2462909155429

Až na to, že Slováci se trhli už 1938 a byli předsunutou baštou fašismu ve východní Evropě, tak nelžete!!

+2/−1
21.3.2014 10:07

P45a21v97e24l 64O66d50r77a10z54i30l 6224559317620

Ano Štajnere, a teď nám hezky povíte, jak dlouho vydržely USA u slibo o nerozšiřování NATO na východ.

Já vím, to byste musel přiznat, že je to všechno stejná sebranka, na to nemáte.

+1/−1
21.3.2014 10:14

A86n44d24r22e44j 21R46u81š37č89á53k 6547977574624

Měnová reforma? Jaká měnová reforma? To je jen imperialistická lež. Ne, žádnou zeď se v Berlíně stavět nechystáme. Éto vaše dělo. A tak by se dalo pokračovat, až po prohlášení "Na Ukrajinu nevpadneme". :-/

+13/0
21.3.2014 8:11

M73a26r67t20i79n 60U86l68e71h74l57a 4731464588

Kdyz neco rekne takovej alkoholik a zamindrakovanej homosexual jako Sojgu, tak to musi byt pravda ;-D;-D;-D

+4/0
21.3.2014 8:01

L76u47k91á89š 53B59a81r31e77š 4693316978394

To tvrdil i Hitler. Putin ho má evidentně za vzor, takže je jasné, jak to myslí... Rv

+7/0
21.3.2014 7:59

T69o33m21á21š 51M29o46r80a14v54č45í51k 3117986753525

Vzdejte se jaderných zbraní a my vám slibujeme zaručit suverenitu v rozmezí tehdy platných státních hranic, zdržíme se hrozby silou nebo použití síly proti Ukrajině, zdržíme se použití ekonomického nátlaku na Ukrajinu ve snaze ovlivnit její politické směřování.

+6/0
21.3.2014 7:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.