Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na východ Ukrajiny vyrazí pozorovatelé, Kerry připomněl ČSSR 1968

Na neklidný východ Ukrajiny vyjedou mezinárodní pozorovatelé OBSE, jak navrhli Barack Obama a Angela Merkelová. Chtějí tak předejít dalšímu vměšování Ruska do ukrajinské krize. Americký ministr zahraničí John Kerry zase situaci na Krymu přirovnal k sovětské okupaci Československa v roce 1968.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P49e11t85r 85V97i28n92t41r83l18í95k 3446204941

letos bude 9. května na Rudém náměstí veseleji než obvykle... :-P

0/0
20.3.2014 14:27

J85i12ř13í 95R53y71s 3394597856274

Když může Kerry připomínat srpen 68, musím ač nerad připomenout Kubu 61,Afghanistán,Irák,Lybii,Grenadu,Nikaraguu,Panamu,Jaltu,Jugoslavii a další.Sakra proč z nás děláte mermomocí nepřátele USA.Já Vám věřil celý svůj život.Nechte Rusko na pokoji,hlídejte to co je v Nato a na další země se vykašlete.Získejte si přízeň rozumnou politikou a ne protiruským šílenstvím.Zachovejte Ukrajinu neutrální a ńepřetahujte si ji k sobě.

+7/−1
19.3.2014 21:37

B61o29h79u46m51i38l 11F38e42r94e58n61c 68s24t41. 7958918778

Milý pane,nezdá se Vám,že věci převracíte.Jaké protiruské šílenství?Pokud čtu ty komentáře,musím konstatovat,že jde spíše o protiamerické.Vůbec nikdo z Vašich souvěrců v ochraně ruských zájmů naprosto nebere v úvahu historii.A proč má být Ukrajina neutrální,když značná část jejích nynějších obyvatel,která poznala život mimo "oblast ruských zájmů"chce žít tak jak to vidí pro sebe nejpřijatelnější.A chce být členy EU a NATO,proč tedy kremelské panstvo se snaží jim v tom bránit?Proč jim předepisuje,že jsou v oblasti jejich zájmů,tak ať "drží hubu a krok"jak říkají jiní jim podobní!Co tady mícháte seznam zemí,ve kterých podle Vás se USA zapletla, stejně jako SSSR  v 68.roce u nás?To je vrchol obvyklé komunistické demagogie,která zneužívá neznalosti druhých,zejména proto,že je podle vzoru pana Goebelse,tj."STOKRÁT OPAKOVANÁ LEŽ SE STANE PRAVDOU", dlouho přesvědčovala a nyní předpokládá,že si může dovolit totéž.Komu a co jste celý život věřil?Bylo by dobře,kdybyste věřil především skutečnostem,padni komu padni!A když je neznáte,tak si o nich přečtěte,je jicj k dispozici více než dost!

0/−4
20.3.2014 10:31

N45i26k82o61l91a69j 98K84r20e21č64e98v 5152896253685

21. Srpen 1968 rozhovor Leonida I Brežněva a Lyndona Johnsona: Brežněv: právě jsme začali obsazovat Československo. Johnson: Československo je vaše věc, ale o Jugoslávii by jsme museli jednat!

+1/−1
19.3.2014 21:21

B33o77h48u56m89i54l 16F66e11r24e45n33c 43s87t64. 7568798608

Co tím chcete říci?Přece USA dodržovala na rozdíl od SSSR smlouvu.A jestliže se do našich vnitřních záležitostí na rozdíl o Rusů nevměšovala,přece jasně ukázali "kdo je kdo".To si dovolím poukázat i panu Králíkovi!

+1/0
20.3.2014 10:38

P23e68t44r 10V36i19n46t65r27l88í72k 3436894681

v té době bylo ČSR za železnou oponou, tak co měli Západáci dělat? ;-)

0/0
20.3.2014 14:24

V45o10j89t62ě57c45h 87K89r19á26l59í77k 5331753512322

Chtěl bych panu Kerrymu připomenout, že v roce 1968 nehnuly USA pro ČSSR ani prstem a naopak SSSR potvrdily , že nadále uznávají dělbu Evropy sjednanou na Jaltské konferenci.

+3/0
19.3.2014 21:10

N56i18k28o53l75a55j 33K33r51e38č19e33v 5362276923675

Palič Americké vlajky a milovník Sovětského svazu Kerry může, tak akorát držet svá nevymáchaná ústa!

+1/−1
19.3.2014 21:09

J34a76r86o42s96l11a97v 44N72o32v59á27k 3497574854706

Já si pod názvem pozorovatelé představuji lidi, kteří budou na východě UA monitorovat zda žádná ze obou stran nepáchá násilí na té druhé. Pokud mají "pozorovatelé" za úkol vystupovat proti Rusům tak to přeci nejsou pozorovatelé nebo dohled nad klidem.

+5/0
19.3.2014 20:37

T23o94m42á64š 24F45i91j89a75l66a 4202293353640

Z americké politky je každému obyčejnému občanovi na zvracení!

Američané "osvobozují", ostatní jsou lumpové...

+5/−2
19.3.2014 20:36

N63i91k32o91l53a56j 87K18r34e54č19e83v 5802526943155

Pane Fijala, ne obyčejnému, ale normálnímu člověku!

+1/0
19.3.2014 21:23

B82o92h52u48m19i41l 83F38e52r87e83n96c 66s40t90. 7788188188

Pánové,já jsem tedy podle vás buď nenormální nebo neobyčejný člověk,protože věřím svým vlastním očím a umím číst a přemýšlet.Zřejmě vás těch mnoho let komunistické výchovi naučilo vidět v každém,kdo má jiný názor "škůdce společnosti".Jen byste měli uvést jaké!

0/−1
20.3.2014 10:46

A68n67t94o57n14í38n 82S14á70d87l54í39k 7638489933693

Pane Ferenc,je mě velice líto,že mám takového spoluobčana - demagoga!Všichni kdo semnou nesouhlasí,jsou komunisti!?

Ale jen buďte přisrávačem američanů.jistě si to zasloužíte!

0/0
20.3.2014 15:55

B83o26h76u86m54i31l 17F92e48r64e71n89c 51s93t62. 7408748728

Tak dobře,zopakuji to poněkud jinak.Tvrdíte,že jsem demagog.Otázka v čem je moje demagogie,A dále já vůbec netvrdím,že jste komunista,přečtěte si,že píši o mnoha letech komunistické výchovy.Nevím zda to bylo ve škole,či v odborářském vzdělávání nebo VÚMLu.Takže mi nic nepodsouvejte,nejste-li "potrefená husa".A ostatní si přečtěte u mé odpovědi panu Rysovi je kousek v předu

0/0
20.3.2014 19:09

M83i36c20h34a88l 23M65a14j70e94r 4820223346450

Strašidelná postavička Frankenstein Kerry. Bidena iDnes překřtila na Jose. "Temná stezka" to je mi názvosloví, američtí Jediové hlásí, že ruští Sithové se přidali k temné straně.

+3/−1
19.3.2014 18:51

F13r96a55n73t12i31š62e47k 60B11a18r48t66o91š 5629761345245

Kerry si asi švihnul whiskey? ;-D Že to nepřirovnal k anexi indiánských území...

+6/−2
19.3.2014 17:58

R64e90n64é 66N59o58v37á62k 8305496609218

;-D;-DNa tohle se podívejte, to stojí za to!!!!

Ředitel televize na Ukrajině je přesvědčen, aby odstoupil:

https://www.youtube.com/watch?v=1c6eYId4fPE&feature=youtu.be

!!

Diví se někdo Krymu, že v takovém státě nechce být?

Stačí od cca 4. minuty

+5/−2
19.3.2014 17:41

R19e36n40é 36N86o54v47á88k 8385526199458

Ti pozorovatelé to zachrání - až se to v Charkově začne řezat..;-D;-D

Alespoň v Jugoslávii vždycky jen sčítali mrtvé.

V Kosovu po odchodu jugoslávské armády OZBROJENÍ pozorovatelé pod označením KFOR dohlíželi na etnické čistky, při kterých byli vyhnáno cca 200 tisíc nealbánců ( Srbové, Židé, Bosňáci, Gorani, Romové, Turci, Aškelonci a Egypťané) . Byly vypalovány pravoslavné kostely a kláštery atd.

Prostě se muslimové v Kosovu chovali stejně netolerantně jako jinde, jen politici a  novináři jejich zločiny tolerovali...

+8/−2
19.3.2014 17:09

J75a18n 26M49o55r72a51v93a 9703685575421

Nu sto skazat na eto - molotci. ;-O Takze rusaci jsou pripraveni znicit svet?!!

+1/−5
19.3.2014 16:44

J79a45r46o95s45l48a11v 23D85e48r90m81í18š40e15k 9188388459841

Konečně to někdo napsal. Gratuluji a souhlasím. Jen si myslím, že místo zničit bych dal podmanit.                  Pěkný večer

+1/−6
19.3.2014 17:56

K21a80r28e89l 50D42v87o16ř56á97k 3667507497

Jaroušku až tak ?

+1/0
19.3.2014 18:07

F77r96a55n50t17i50š52e89k 51B95a59r37t26o44š 5419251675425

Asi stejně jako v Sýrii, Lybii, Maroku, Súdánu, Jugoslávii.....

+3/0
19.3.2014 18:00

K64a35r83e46l 61D61v55o95ř63á57k 3417537257

Já bych řekl, že Američané. Palinová vyzývá k jadernému útoku na Rusko8-o

0/0
19.3.2014 18:06

J29a97r50o13s20l84a63v 11K87a91d94l68e83c 2683623331975

Zatím jen USA.

+1/0
19.3.2014 18:16

J56a90r87o64s11l25a65v 41D45e92r94m20í85š93e57k 9978808399391

Dobrý den, p. Soukupe, s tím přirovnáním okupace Krymu a naší okupace bolševiky v r. 68, to spíše sedí velmi dobře. Kerry nabral z dobré mísy.  

Nevím, co jste v té době dělal Vy, že se ke srovnání těchto vojenských okupací vyhraňujete tak ostře negativně.

Už zvací dopis od kolaborantů , byť se jim také nic nezákonného nedělo, ukazuje, že to jde podle stejné osnovy . A rozhodnutí o okupaci přišlo ze stejného hnízda s fašistickými manýry.

Provedené  to bylo stejně chrabrou branou mocí postavenou na leninskýchi základech, jako dnes. Referendum dělat nemohli, protože jsme na ně v drtivé většině plivali. My jsme referendum nepotřebovali, byli to okupanti, to jsme věděli všichni. Kryl o tom složil i nádherné písně, kdybyste si je chtěl dnes, třeba na ruském konzulátě poslechnout, tak se dají stáhnout na internetu. Pokud jste nebyl nedávno přímo v Lucerně na jeho vzpomínkovém koncertu a nenakoupil si vlastní nosiče. 

Ti co později s nimi kolaborovali, se týden po okupaci ještě pořád potili a  třepali, aby to na ně neprasklo. Specialista na zvací dopis a šití rukávů na pánská saka, částečně bydlel na ruském konzulátě.

Armádu paralyzovali m.j, také drtivou převahou. Použili 3x více tanků než Hitler na Francii. Až na snad 10 odvážlivců na rudej ploščadke, to ostatní rusi schvalovali. Prej jich tenkrát měli 100mil. Kolik jich bylo střízlivých, nevím, Dnes také  proti okupaci protestovali a pozor , změna, byli jich desetitisíce. :-) Takže patřím mezi ty, kteří vnímají, že jsou dnes rusi opojeni beztrestností, ať páchají mimo své hranice jakákoliv zvěrstva, jako za Brežněva. To je problém a pokud jej nevyřešíme, mohou stát v dohledné době a bez označení i na našich náměstích a uspořádat referendum, tak jak jej předevčírem udělali na Krymu. A jak si myslíte, že jej zorganizují a jaký bude mít výsledek? Na rozdíl od Vás, já tuhle

+4/−10
19.3.2014 16:36

R74e40n30é 40N14o41v75á42k 8875766769918

Idiotské srovnání!

1)U nás nikdo Rusy nevítal!

2) Československo nebylo připojeno k SSSR

3) Na Krymu prakticky nedošlo k násilí proti cizím ozbrojencům. Pokud vím, nikdo z nich nebyl ani raněn. U nás na jejich tanky házeli zápalné lahve, po vojácích kameny a lidé ničili ukazatele u cest ..atd.

Když lidé cizí armádu vítají, je to okupace?

Jiné používané srovnání se Sudety je také idiotské. Oblast patřila k českému státu od jeho vzniku, tisíc let. Krym byl přiřazen k Ukrajině šíleným rozhodnutím papaláše Chruščova, který kvůli tomu musel porušit v té době platné zákony. Našel jsem i odkaz, kde se popisuje jak Chruščov dal podepsat svůj nápad ostatním členům předsednictva strany, když byli totálně ožralí po nějaké oslavě....

+10/−2
19.3.2014 17:19

J91a71r65o11s50l64a60v 27D81e84r71m74í90š67e89k 9118968479701

Dobrý den, p. Nováku, s tím přirovnáním okupace Krymu a naší okupace bolševiky v r. 68, to opravdu sedí velmi dobře. Kerry nabral z dobré mísy.  

A jsem rád, že se ke srovnání těchto vojenských okupací vyhraňujete tak ostře negativně.

Neměli jsme tady ruské enklávy, proto je nikdo nevítal.

Stejný je zvací dopis od kolaborantů , byť se jim také nic nezákonného nedělo, ukazuje, že to jde podle stejné osnovy . Stejně rozhodnutí o okupaci přišlo ze stejného hnízda s fašistickými manýry.

Provedení stejně chrabrou branou mocí postavenou na leninskýchi základech, jako dnes. Referendum dělat nemohli, protože jsme na ně v drtivé většině plivali. My jsme referendum nepotřebovali, byli to okupanti, to jsme věděli všichni. Kryl o tom složil i nádherné písně, kdybyste si je chtěl dnes, třeba na ruském konzulátě poslechnout, tak se dají stáhnout na internetu. Pokud jste nebyl nedávno přímo v Lucerně na jeho vzpomínkovém koncertu a nenakoupil si vlastní nosiče. 

Armádu paralyzovali m.j, také drtivou převahou. Použili 3x více tanků než Hitler na Francii. Až na snad 10 odvážlivců na rudej ploščadke, to ostatní rusi schvalovali. Kolik jich bylo střízlivých, nevím a výsledek to neovlivnilo. Dnes také  proti okupaci protestovali a pozor , změna, byli jich desetitisíce. :-) Ti co později s nimi kolaborovali, mají dnes své následovníky. Někteří už kejhají. :-) Takže patřím mezi ty, kteří vnímají, že jsou dnes rusi opojeni beztrestností.To je problém a pokud jej nevyřešíme, mohou stát v dohledné době a bez označení i na našich náměstích a uspořádat referendum i bez mávání.  A jak si myslíte, že jej zorganizují a jaký bude mít výsledek? Je to přirovnání, stejné jak od Kerryho. Nic se neopakuje identicky, i když si na to uděláte přípravu. Pěkný večer.

+2/−7
19.3.2014 17:44

R13a39i32n57e67r 35E60l83l32e34d81e76r 2633673119126

Fantast-magorie !!

+4/−2
19.3.2014 18:09

J48a30r92o17s43l30a21v56a 89K67a55n49i45o51k74o44v50á 7162729622687

Jo, jo, obsadily nás tanky chrabrých armád všech zemí RVHP !

0/0
20.3.2014 11:44

K23a97r75e89l 79D37v91o10ř17á17k 3167897657

Jaroušku, mohl si to napsat jednoduše - nenávidím Rusáky - a tu vatu si mohl vynechat. Stejně to nikdo nebude číst.;-D

+7/−2
19.3.2014 18:10

J51a80r14o39s37l82a27v 75D67e98r78m21í48š79e59k 9468368579941

Dobrý večer, děkuji za reakci. Měl jsem tu čest v CCCP pracovat v 80.letech.

Proto mám své názory podložené jinými životními zkušenostmi, než patrně  Vy.  A mimo těch arogantních a všehoschopných velkorusů, většinou komárů, kteří zase okupují  tamní mocenské struktury, tam je potenciál lidí, před kterými já budu do smrti smekat. Patří mezi ně určitě i ti, kteří teď proti anexi Krymu protestovali v desetitisících. Děkuji za poznámku, pomohla mi si je zase na chvilku připomenout. Pokud i Vy máte tuto zkušenost, víte o čem hovořím. Pěkný večer.

+2/−2
19.3.2014 18:32

B47o43h34u31m27i27l 62F91e28r55e82n59c 49s58t79. 7108928408

Příteli Dermíšku,plně s Vámi souhlasím,protožejsem v těch 80.letech mohl také velmi dobře poznat lidi v celém tehdejším Sovětském Svazu.A protože jsme jednali nejen služebně,ale byli jsme i přátelé,kteí byli zváni do rodin,tak mi nikdo nebude nic tvrdit.Zdravím Vás a děkuji,že jste se proti těm štvavým řečem ozval.Těm lidem tu chybí základní úcta k člověku,který chce mít stejná práva jako oni!Ja si to mohl dodolit,přece jen oni vědí vše nejlépe.

0/0
20.3.2014 11:00

R21a78i89n44e92r 55E97l95l77e41d56e42r 2623793599206

Opajeni beztrestnost jsou Americane uz hodne dlouho, ale to je zrejme jejich vseobecne uznane pravo, protoze jsou stale jeste vladci sveta.

+3/−2
19.3.2014 18:15

M51a32r26e58k 86K21a73l89e97t29a 5843481396614

Americký ministr zahraničí Kerry hodnotil Putinovu politiku ještě kritičtěji. Situaci na Krymu přirovnal k sovětskému zásahu v Československu a Polsku v období studené války. "Historie zná komplikované události, jako je Československo roku 1968, kdy údajnými důvody vstupu do země byla ochrana tamních obyvatel," připomněl Kerry na setkání se studenty ve Washigtonu. "Musíte se zeptat Poláků, jak se cítili, když byli 'chráněni' po celé ty roky,"

Mám ten dojem že poláci byli u toho když náš v osmašedesátém přijeli chránit! :-) Nevím jestli neví nebo plete hrušky s jabkama, ale vlastně mě to ani nepřekvapuje :-D

+6/−2
19.3.2014 16:30

J68a79r65o16s25l78a14v 12D49e77r32m30í48š31e44k 9858928129101

Přirovnal, neztotožnil.  K nám přijeli z Polska speciálové a dost rychle vypadli. V Polsku se na protest proti okupaci upálil člověk, Poláci i po letech a po zkušenostech z Katyně a ostatních míst hromadných vražd, nějak ty východní bratry nemusí. A  je jich drtivá většina v národě. Že by i o těch mohl smýšlet při svém porovnání Kerry ? Jen můj názor, Váš Vám neberu. Pěkný večer.

+2/−4
19.3.2014 17:53

O38s17k57a82r 44K52o98v14a98ř46í72k 8707593656267

Kerry je klasický emerický žvatlal. Plná huba demokracie, ale drancování suverénních států mu nevadí.

+10/−5
19.3.2014 16:24

V72a76š75e55k 64Ř79í15h48a 2813483358652

Pan Kerry by se měl nejprve učit dějepis. Potom nebude za naprostého blba.

+5/−3
19.3.2014 16:18

D72a52n55i22e36l 81T48s10c53h20e95r31n63a25y 2745152659762

Amik a dejepis ? ;-D A co zemepis ?

+4/−2
19.3.2014 16:27

B17o72h64u31m57i66l 20F46e46r30e32n67c 75s44t18. 7868368618

Pane Říha,nezlobte se na zrcadlo,že je křivé.Dovolím si dotaz..Z čeho jste se učil dějepis,že můžete doporučovat někomu,koho si Američané vybrali za ministra zahraničí,aby se učil dějepis.Přiznám se,že jsem dlouho větší blbbost nečetl.Ale aspoň jsem se dobře pobavil!

0/0
20.3.2014 11:10

A52n33t45o87n21í65n 72S61á79d53l91í49k 7158109823143

Bohumil Ferenc - To je dobře že jste se pobavil,ale ty dějiny ameriky byste si měl prostudovat,zjistit se dá,že od 16 stletí mají na svědomí nejméně 200 válečných konfliktů po celém světě,vyvraždění indiánů a mnoha milionů otroků.Dále také jako jednní v historii použili proti lidem atomovou zbraň a ještě by se dalo pokračovat.Nefandím ani rusům,nejsou to také svatoušci,ale musím uznat,že Krym a i Ukrajina jsou mnohem více v jejich oblasti strategických zájmů,jako EU,nebo USA. Tak prosím neplivejte na jedny,když si to spolehlivě zaslouží i druzí!

0/0
20.3.2014 16:13

B41o62h11u50m93i87l 12F88e45r27e77n84c 44s61t23. 7758888228

Vážený pane tak za prvé na nikoho neplivám,to není mým zvykem.A za druhé k Vaší argumentaci-zapoměl jste uvést ty dvě světové války,kdy USA šly zničit to mirumilovné Německo,které se připravovalo vybudovat z celé Evropy,a i značné části toho Ruska Tisíciletou říši.A jak víte o tom co znám či neznám z dějin USA a s čím z toho souhlasím a s čím nikoliv.To přece nebyl předmět mé poznámky.Jen jsem si dovolil pousmát nad doporučením pana Říhy aby si ministr zahraničí prostudoval dějiny své země a široké okolí.A co se týše Krymu,ten anektovali Rusové v roce 1793 a ještě v letech 1853-56 vedli o něj válku proti spojeným silám Turecka,Britanie Francie a tehdejšího předchůdce Italie.A po pádu Sevastopolu začal ruský car Alexandr ii. usilovat o mír,který byl uzavřen r.1856 na kongresu v Paříži.Takže co opravňuje jedny nebo druhé v současné době posuzovat situaci jen podle výsledku nedávných válek, rozhodovat o tom co si mají obyvatelé oněch končin přát?

0/0
20.3.2014 18:52

V61l41a40d28i61m97í58r 95V86e65t53e96š24k32a 2841705125542

"John Kerry zase situaci na Krymu přirovnal k sovětské okupaci Československa v roce 1968."

Soudruh Kerry chce říct, že v r. 68 drtivá většina obyvatel ČSSR  "spřátelené" armády vítala?

+2/−3
19.3.2014 16:07

D85a84n66i64e31l 55T52s92c86h86e26r27n40a26y 2595912479502

tak ony existuji i zabery jak cela Praha vitala Hitlera, a taky to bylo jinak

+3/−4
19.3.2014 16:15

V72a22š10e12k 91Ř96í11h45a 2453483128552

Budete se divit, ale Mnichovská dohoda je k dění na Ukrajině rozhodně blíže jak obsazení v 68. Přeci jen Hitlera zde vítala 1/3 německého národa.

+3/0
19.3.2014 16:20

P98a73v59e67l 89H13u55č96í19n 2836751681214

Ale ten pán s knírem k tomu měl pověření z Mnichova, nemít chuť se projít po tom slavném mostě přes Temži, či dlažbě Rudého náměstí, má pomníky dodnes v Liberci, Opavě a dalších městech. Takže zase to je úplně něco jiného.

+1/0
19.3.2014 16:29

J70a78r68o35s37l46a32v 83D44e96r89m54í82š92e68k 9628858209131

To je Váš názor, p.Řího, z hlediska místa, která branná moc to provedla a také ideologické provázanosti, tam zase patří i ten 68.

0/0
19.3.2014 18:03

V89a41š86e52k 67Ř71í35h55a 2463493408882

Budete se divit, ale srovnání Ukrajiny s Mnichovem je daleko blíže jak k obsazení v 68. Přeci jen Němce zde vítala 1/4 Německého národa.

+1/0
19.3.2014 16:22

V46a41š90e30k 28Ř41í20h17a 2113793708642

Omlouvám se za kopírování chyba PC

0/0
19.3.2014 16:23

D75a68n23i16e20l 85T43s33c72h71e77r78n83a36y 2105622119902

Proto pisu Praha ne Sudety, ale v podstate mate pravdu. Ukrajinci je tenkrat vitali take, no nakonec to dopadlo tak jak to dopadlo

0/−1
19.3.2014 16:26

P84a43v13e18l 52H22u91č72í50n 2306741131124

A Plzeň Američany.... a také je to úplně něco jiného. Ta srovnávání jsou k ničemu, vždy se určitý děj odehrává za úplně jiných podmínek a v jiném čase. Podobnost je jen náhodná, či záleží na úhlu pohledu, a co kdo chce z toho vytěžit...

+4/−1
19.3.2014 16:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.