Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Putin: Západ se k nám choval bezohledně, ale všechno má své meze

Vladimir Putin v úterý podepsal smlouvu o připojení Krymu k Rusku. Kyjevskou vládu zároveň obvinil z nelegitimnosti a uvedl, že Západ se k Rusku choval bezohledně. Na závěr navrhl oběma komorám ruského parlamentu, aby přijaly ústavní zákon, který umožní přijetí Krymu a Sevastopolu do Ruské federace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D90a21n19a 34Š20r11a43j13b74r64o43v48á 4834503796788

Počkejme až Ukrajina bude volit svobodně své představitele, pak uvidíme,jak tyto volby dopadnou a nenaslouchejme nynější ukrajinské vládě, která nebyla zvolena ve svobodě. Toto říká má kamarádka Ukrajinka.

0/0
25.3.2014 12:17
Foto

J28a14n 73T41o11k80o79š 5318462656979

Tak kdy už nám to ta naše objektivní "demokratická" média ukáži, já se už řežu smíchy několik hodin:

http://periodismoalternativoblog.wordpress.com/2014/03/14/ucrania-imagenes-de-la-democratica-transicion-del-derrocado-yanukovitch-al-nuevo-presidente-electo/

0/−1
24.3.2014 18:36

M56a33r76i68a84n 30B85a86r13t25e13k 1977731506397

Precist si Putinuv projev a ne jenom neco vytazeneho a smontovaneho.

+2/0
19.3.2014 17:18

J34a78r70o15s19l19a28v53a 26K40a18n75i97o33k36o71v82á 7552389462497

Dráždit hada bosou nohou se většinou nevyplácí.. A kdo s tím předem nepočítá... je magor..

Analytička sdělila, o čem se mlčí v souvislosti s Ukrajinou a dodala: I kdybychom se na hlavu stavěli... - http://jdem.cz/badbu4

Jak ukončit krizi Ukrajiny  -  Kissinger - http://jdem.cz/badfs4

+2/−1
19.3.2014 15:59

V72l26a85d22i86m54í56r 19F24i15e98d90l70e55r 3117601412553

Chyběly už jen pochodně....

+3/−3
19.3.2014 8:57

J87a37n 79N59o37v75á53k 6871636753523

Tady je máte:

https://www.youtube.com/watch?v=M9vafHG6VI4

+1/0
20.3.2014 0:50

I30g51n44á13c 89M61r62k83v91i31č64k70a 2438112359185

tak to je teda solidní hnůj co se tam děje, a to jako půjde do EU tihle barbaři?

0/0
20.3.2014 16:23

Z83b36y76n35ě21k 51M98a49r18t69i23n87e19k 4677985899802

Váženi diskutující, divam se na věc zcela objektivne, a nemůžu si pomoct, to, co Rusko tady provedlo, už v minulosti předvedli státy Evropského společenství spolu s USA! A jasným příkladem je Kosovo! U samostatnosti Kosova se také nikdo neptal centrální vlády, nikdo nebojkotoval tento krok a všichni naopak tomu tleskali a podporovali jej, včetně našich výtečniku Sobotky a Zaorálka!  V čem je teda rozdíl?  Co Bosna a její bombardování? Přiznám se, i Já jsem tehdy neprotestoval, proto ale neprotestuji i dnes! A ke zminenym Sobotkovi a Zaoralkovi, jejich projev jako reakce na projev Putina - se nabízí jedina odpověď: Bohušu, Bohušu, když mohou čeští politici přenášet odpovědnost za státní dluh na občany, Proč nemůže Putin přenášet odpovědnost za Krym na státy západního společenství ... Haug! :-)

+10/−8
19.3.2014 6:41

J65i93ř63í 64J86a80k93o47u75b48e33k 4333657458577

Nelegitimní vláda v Kyjevě, utvořená na základě házení zápalných lahví a uřízlé hlavy policistovi neuznává nelegitimní rozhodnutí obyvatel Krymu.

Tak kdo je tedy legitimní a má pravdu? 

Nezvolená vláda v Kyjevě nebo rozhodnutí občanů na základě referenda na Krymu?

A co celá slavná EUUSA?

Vyhlásí sankce na všechny okolo Putina, jen ne na toho , kdo o všem rozhoduje.

Takže putinův zahradník nepojede na dovolenou do Francie a putinův kocour si nebude moci koupit Whiskas. :-) Kosovo se před bombardováním Jugoslávie chtělo a chce spojit  s Albánií ve Velkou Albánii. Tak jsme jim tom za pomoci bratrského bombardování pomohli. Na Ukrajině to však nejde, protože tam to nevyhovuje světovládě a "demokratům"

+13/−4
19.3.2014 6:59

J12i67ř69í 60J85a49k41o77u51b94e94k 4293487738737

Ve vašem skore jste nějak zapomněl na další podstané skutečnosti.

Všechny bývalé a současné kolonie jsou co?

Část Kuby, Portoriko, Americká Samoa,  Falklandy, nebo třeba Britské Indooceánské Teritorium, kde dokonce vystěhovali původní obyvatelstvo, aby tam mohla být vojenská základna. .

Nebo třeba obsazení Panamy zdůvodněné obranou amerického obyvatelstva ve skutečnosti jen uchvácení Panamského průplavu,

+6/−3
19.3.2014 11:40

M33a32r73i89a76n 17B70a53r95t55e81k 1877441126757

Souhlasim a jeste taky Guatemala odtrzena od Mexika a to jsem urcite zapomel na mnohe dalsi.

0/0
19.3.2014 17:23

J26i51r34i 64B85a51r97t48u13n40e34k 4257221684912

Treba Gibraltar? Nemel by uz davno patrit Spanelsku?

+1/0
19.3.2014 18:02

M60i55l72a11n 25F11o58r75b67a50k 4418231726146

Možno Tvoja pamäť, alebo všeobecný rozhľad ďalej nesiaha, nebol by som tak jednoznačný. Dal so Ti "nepačika", ale nič osobné. Akurát sa nestotožňujem s Tvojim názorom.

0/0
19.3.2014 18:06
Foto

J14a61n 95T75o75k78o52š 5948822876319

Už o tom hlasovali a nemá to chybu, jenom demokratická média to nějak opomíjejí:

http://periodismoalternativoblog.wordpress.com/2014/03/14/ucrania-imagenes-de-la-democratica-transicion-del-derrocado-yanukovitch-al-nuevo-presidente-electo/

;-D;-D;-D

0/0
24.3.2014 18:35

M34a82r69i59e 52S90m58e84t14a93n35o24v43á 6860734669751

Govorit Moskva

0/0
24.3.2014 15:12

R65a24d54o38m35í43r 98N77o37v49á46k 2893493658713

Jiste v Kosovu byl klidek a pohoda. Ta vase propaganda ma ale velke trhliny Rv

+2/0
19.3.2014 15:46

J84a79n 89B28a87r25t24a 6583821386673

Čtení našich komentářů jasně svědčí o tom, že "nejlepším argumentem proti demokracii je pět minut rozhovoru s průměrným voličem" (Winston Churchill ). A že v naší zemi  je velmi nepravděpodobné, že přijde prosperita a štěstí. A důvod – my jen mluvíme , mluvíme, mluvíme. Pojďme pro prosperitu něco udělat. Vyhoďme z ČR všechny cizince z východu. Vytvořme ghetto pro ty, kteří nemohou být vystěhováni. Přestaňme kupovat tamní ropu. Začněme těžit břidlicový plyn. Přestaňme kupovat tamní jaderné palivo a zavřeme všechny jaderné elektrárny. Stopněme víza pro všechny jejich návštěvníky naších lázní. Zastavme prodej našeho zboží na východ. A konečně začneme prosperovat.

+3/−9
19.3.2014 1:04
Foto

P20a77v47e62l 88S11l21a76n39ý 1682430920989

Ano !  Začněme prosperovat ! Postavme sluneční elektrárny a na východ ostnaté dráty ! EUR^    ....do důchodu půjdem v padesáti a lázně budem mít zadarmooo !   ;-D!!!!!!

+3/−1
19.3.2014 5:44

L48u70b81o24m51í21r 94O64b38r 8631385624965

Musíme si už jednou konečně přiznat, že v našem okolí prostě není žádná solidní velmoc, které bychom se mohli podvolit.. 

Germáni si vždycky vylámou zuby na Rusech, Rusové si vylámou zuby.. No, na Rusech. Královna Běta už žádný zuby nemá, a Amíci se dokázali solidně bít snad jen sami se sebou..

Bohužel, 4. říše už nastoupila ke svému pádu, a nám nezbývá, než se začít poohlížet po novém páníčkovi..

+5/−5
18.3.2014 23:46

M55a77r59t50i64n 70B10u66s33i30d39e74a 4603440

No, dost drsně řečeno.. ale v podstatě to tak je.:-/

+6/0
19.3.2014 0:14

J77a72n 36N13o50v86á89k 6781276433103

Slovensko?

+1/0
19.3.2014 0:17

M17a70r43i13e 81K24l18o98u90d55o42v26á 8871140715910

Viděla jsem ten jeho projev. Je tu nový ruský Car Putin I,II i III,! Z malého neduživce , který se bál sám chodit v Leningradu do školy, protože na něj na rohu čekali starší kluci aby ho zmlátili ,a kterého i ve třídě terorizovali  pro jeho malý vzrůst a šikmé oči, - sám o tom vyprávěl novinářúm - vyrostl car Ruska. Z hlediska psychologie jednoznačně nebezpečný , potencionálně mstivý člověk.

+12/−18
18.3.2014 23:10

J41a25n 49N51o49v90á76k 6261906113593

Hezká psychologie typu: Ten chlapec  je takový  postižený,  neduživý, šikanovaný,  s tím se nekamaraď dcerunko. Takoví lidé jsou potom zlí, nebezpeční  a mstiví víš?.   On je fuj!

Třeba ani není zlý. nebezpečný  a mstivý, ale nenechá si od nich kydat na hlavu,.  Sami rýsují červené linie tisíce a tisíce kilometrů od jejich hranic. Tak on si teď také jednu narýsoval, za svými humny.  Chápu ho a schvaluji.

+18/−12
18.3.2014 23:32

L87a75d16i76s60l25a50v 56T10r66i62s50k16a 4315747680

Taky ho chápu, ale rozhodně jeho jednání neschvaluji.

+5/−7
18.3.2014 23:36

J88a44n 55N47o97v78á93k 6581626763913

Pokud nechcete válku, tak byste to měl schvalovat. Tlačí přespříliš a myslí si, že můžou až ke Stalingradu.

+4/−2
19.3.2014 0:37

M59a26r92t26i22n 79B63u30s32i84d78e80a 4103460

No, jen jestli vám neuniká, že politika EU a USA není tak bezelstná a mírotvorná, jak se tváří. Myslíte si, že ta urputná snaha získat (anektovat) Ukrajinu do EU (potažmo do NATO) dává jiný smysl, než vytvořit si lepší předmostí na Rusko?

Ukrajina přece nesplňuje nejzákladnější podmínky pro vstup do EU. Ten motiv je jasně protiruský. Je to Západ, kdo tlačí a Putin prostě musel ukázat, že "všechno má své meze". Jinak by musel počítat s dalším a vážnějším konfliktem. 

Nemluví ze mě sympatie k Putinovi, ale varování před slepotou lidí vůči politice svých států. Aby se jednou nedivili jako Němci, kteří si rovněž nepřáli žádnou válku, jen slepě důvěřovali Hitlerovi a tomu, že se jen brání.

+16/−5
18.3.2014 23:36

Ř56e70h35o77ř 73V43l30a73s31á87k 2804444631616

Jaká urputná snaha? Možná posledních pár měsíců by se o něčem takovém dalo mluvit, ale dlouhodobě se EU nijak zvlášť o Ukrajinu nesnažila.

A co se týče motivace, tak Ukrajina je velká země a svým způsobem je tak samozřejmě dobře mít ji na své straně. To nemusí být protiruské, to klidně může být protiíránské, protičínské, atp. A nebo prostě proti binci. Pokud se nepletu, tak o té ukrajinské vlajkové lodi jsem četl, že se zrovna účastní po boku NATO operace proti pirátům v Indickém oceánu. Proč ne?

+3/−6
18.3.2014 23:44

M18a81r57t23i83n 33B89u39s16i50d50e70a 4513100

Já jsem prozápadní člověk a nechci západní politiku za každou cenu očerňovat. Ale vnímám, že západní Evropa dost nepřiměřeně tlačí na Rusko. 

SSSR se rozpadl (kromě ekonomické slabosti) také díky určitým bezpečnostním zárukám Rusku (nezačleňování okolních postsovětských republik do vojenských struktur bez ruského svolení atd). Západ se ale dál k Rusku stavěl nepřátelsky, nerespektoval poskytnuté záruky a přísliby. 

EU se nemůže projevovat vojensky, používá ale jiné nástroje k dosažení svých cílů. To je OK. Ale s tou Ukrajinou to přehnala. Asi tomu věnovala hodně úsilí a peněz, že přešla téměř do otevřené konfrontace. 

Můžeme se tvářit, že získání Ukrajiny (o Ukrajince přece vůbec nejde) není zaměřené proti Rusku asi tak jako v případě toho radaru v Brdech...

+12/−5
19.3.2014 0:11

J51a83n 19N62o55v10á50k 6171686793883

Plný souhlas. A taky mimo té věcné stránky je to pro mne otázka nějakých základních standardů a vkusu. Tolik pokrytectví, falše, lhaní, zastírání, předstírání a masivní propagandy. Jednání s naprosto nepřijatelnými lidmi (např. Svoboda -Tagnibok) Málem jsem volil Schwarzenberga  a on prohlásí, že ta černo-rudá vlajka se vztahuje k Ukrajinské repiblice 1917-1919. Možná to i  byla jejich vlajka, ale on musí vědět, s titulu své pozici  koho je to symbol. UPA. Banderovců. Proč lže? Budeme tu demokraciji šířit za každou cenu. Třeba  s použitím  neonacistů. Je mi z toho nablití. Půlka života po Rusem a druhá pod jiným ksindlem. Hustěj mi ty svý kidy do hlavy taky pěkně fest.   Lokajové lokajský.

+9/−4
19.3.2014 0:34

J43a71r85o94s15l44a76v26a 12K21a50n36i65o96k75o56v26á 7642849362137

lidi na ministerstvu zahraničí dávno říkali, že K.Schw. je nejhorší ministr, který tam kdy byl..

0/0
19.3.2014 15:41

Ř90e29h32o47ř 77V28l88a62s20á11k 2234774331506

Radar v Brdech je čistě vojenské zařízení. Evropská unie ale není především o vojsku a válce. Získání Ukrajiny je záležitost hospodářská, kulturní atp. To nemusí být _proti_někomu_.

+3/−1
19.3.2014 1:08

P61e14t44r 11N15o73v53o49t87n11y 3569532659782

K čemu předmostí na Rusko? Ho chce někdo obsadit?

+2/−2
18.3.2014 23:49

Ř53e34h52o83ř 52V85l51a51s62á56k 2374264861636

Čína si možná na nějaké oblasti dělá zálusk. Nicméně že Putin straší Rusy Evropou, to má asi tak stejně rozumný základ, jako když se tady před volbami vytahují Sudeťáci.

+8/−1
18.3.2014 23:51

J91a20n 37N58o41v56á24k 6511816623783

Už odedávna, Rusko nikdy nepřestalo být nepřítelem. Proč? Protože je! A mi ho nekontrolujeme. Ta drzost!

+4/−5
18.3.2014 23:58

J62i58r51i 41B30a89r33t61u20n18e85k 4587381344472

Chteji Rusko oslabit.Tak to bylo vzdy,cela stoleti.Zavidi Rusku,xe je tak velike.

0/0
19.3.2014 18:08

J97a19n 50N87o73v88á86k 6891566773723

Souhlasím s prvními dvěma odstavci. S posledním ne. Němci chtěli revanš za Versaile. Němce hluboce ponížili, přivedli do strašné inflace a bídy. Ale nejhoší bylo, že utrpěla jejich sebeúcta, a to je u Němců nebezpečný. Proto to udělal západ po II, sv. válce jinak a podívejte dneska. 

Ať jsou Rusové jací chtějí a nám moc ublížili, mají stejnou hrdost jako Němci , a taky mají být hrdí na co. Než aby se nechali od Západu ponížit, to radši budou bojovat. Neměli bychom se bát Rusů, ale těch  provokaterů, co neznají meze ve svých agresích

+6/−2
18.3.2014 23:53

Ř96e22h19o63ř 11V52l88a14s89á36k 2104204421656

Němci nepochopili, že právem prohráli hrůznou válku, kterou sami rozpoutali. Žádné reparace by nemohly nahradit jejich nepřátelům tisíce obětí. Že byla potřeba druhá válka a další tisíce obětí, aby to pochopili, to není vina ostatních, to je vina Němců.

Rusové bohužel dodnes nepochopili, že jejich agrese vůči Polsku, Finsku a posléze nadvláda nad východním blokem je něco, za co by se měli stydět. Ale zase, to není chyba Evropy, to je chyba Rusů.

+10/−2
18.3.2014 23:57

J13a63n 76N54o16v60á97k 6331926573153

Je to k zamyšlení, ano. Ale tak jednají velmoci -  bez skrupulí k ostatním. V Jaltě si dělili Evropu i svět. Věc handlu a síly.  Stalin jako Churchil. A co si uchvátili, to si drželi. Stalin a Rusko byli suroví. Západ to dělal většinou skrytěji, elegantněji .

+4/−1
19.3.2014 0:14
Foto

S11t92á88ň88a 74K68o93m62o56r91o21u52s55o17v42á 3695343447219

je to mentalita velkých národů, kterou my (bohudík) nedovedeme pochopit - ale můžeme se proti ní bránit. I když není všechno ideální, díky bohu za NATO

+4/−1
19.3.2014 10:29

J96a98n 18N31o70v35á20k 6441506273743

Ježišmarjá to jsem nevěděl, že jsem jako americký konervativní publicista:

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Prezident-USA-strilel-indiany-vesel-lidi-a-nam-se-to-libilo-Americky-politik-varuje-svou-zemi-pred-postojem-k-Rusku-311876

0/0
20.3.2014 15:51

M73a28r60t58i10n 58S98c24h24o66l16t56z 3848720912206

Rozumiem ako to myslíte a v mnohom súhlasím. Ale píšete "Je to Západ, kdo tlačí a Putin prostě musel ukázat, že "všechno má své meze" ". Ale čo má Rusko/Putin ukazovať, že všechno má své meze, keď sa EU baví s Ukrajinou? Veď Ukrajina Rusku nepatrí. Je jasné, že sa k tomu Rusko može vyjadriť, ale akým právom tam posiela ozbrojencov? EU sa snaží oslabiť vplyv Ruska, to je fakt, súhlasím. Ale naopak Rusko svojim postojom len potvrdzuje, že táto snaha má racionálny základ a že je čoho sa báť, nemyslíte?

+5/−3
19.3.2014 1:38

J30a47r72o89s73l88a81v60a 15K91a71n28i63o64k34o53v45á 7812289912917

Protože :  Ukrajina v EU = rovněž brzy (postupně) v NATO !

NATO není kamarádem Ruska a kdo si dělal iluze, že si Rusko nechá v klidu dojít NATO ke svým hranicím, je nebezpečný mimoň !

+1/0
19.3.2014 15:45

S95t16a83n69i19s29l53a89v 52H33a57v77r24a88n 1951765365115

To, že jsi projev viděla, ještě neznamená, že jsi ho slyšela. Pusť si to ještě jednou a zkus i přemýšlet nad tím, co říká. Třeba pochopíš. Ty tvoje vývody jsou hodně mimo.

0/0
19.3.2014 16:30

J83. 46L98o53v17í85š80e60k 3594427627201

Vsade same vojska. Verim, ze sa ten co strielal najde. Ale kto ho bude chranit? A kto ho bude chciet umlcat?:-)

0/−1
18.3.2014 23:07

P12a54v98o28l 34S41i87m30k64o 3685379696629

Demokracia po ukrajinsky :-(

http://spravy.pravda.sk/svet/clanok/311951-demokracia-podla-ukrajinskych-poslancov-za-stranu-sloboda/

+4/−1
18.3.2014 22:45

J68a23n 49N49o75v37á75k 6191806443543

Děkuji za link.

+3/0
18.3.2014 23:41

J91a52n 97J96e87m58e69l21k37a 1415300

NeoStalinista mě překvapil jaké jasné žvásty dokáže mluvit. Nejhorší na tom celém je ta podpora 80% obyčejných Rusů. Proto je tady nechci - protože s ním většina souhlasí a vůbec jim to nepřijde divné. Chytli syndrom Hitlerova Německa - dokud je to nic nestojí - ani prachy ani životy a bez námahy získávají území - proč ne. Jenže pak už není cesty zpět. Vlastně nejspíš nemají ani jedinou nezávislou televizi.. takže SSR,KLDR atd. .. Francie je padlá na hlavu jestli jim prodají lodě.. A ti co chtějí s Ruskem obchodovat po Putinově slovníku o znárodnění  mají asi rádi adrenalin :-))

+11/−9
18.3.2014 22:43
Foto

Z13d77e95n64k64a 87J15a46v24ů19r38k89o48v71á 6410207825149

Rusové většinou vůbec nechápou,že oni by mohli někomu ublížit,berou to jako normu a pomoc )okupace v 68....),jsou v tomhle jiní,můžu se je snažit pochopit,ale to je tak vše,jak je dobře,že jsme již  v NATO a v EU,i když ty Karlovy Vary se nabízí,že by je mohli obsadit a vůbec by to těmhle nepřišlo divný

+10/−7
18.3.2014 22:49

M86a11r31t19i54n 35B80u42s89i41d15e98a 4253420

Tohle platí i pro občany zemí EU, kteří nechápou, že by politika EU a NATO mohla někomu ublížit. Také berou různé okupace a intervence jako normu a pomoc. :-/

+7/−9
18.3.2014 23:10

Ř31e48h20o70ř 53V21l72a86s13á44k 2294444621626

Pochybuji, že kdybyste dělal průzkumy veřejného mínění, tak se u nás postaví 80 % lidí i za nějakou poměrně nevinnou spoluúčast naší armády (chemici, nemocnice, výcvik policistů, ...). Budou kecy, že to je drahé, že se do toho nemáme plést atp.

Natož kdybychom někoho anektovali. To fakt nevěřím, že byste získal podporu alespoň 50 %. Ani kdyby to byla anexe řekněme Kladska, které patřilo k českému státu nepochybně déle než Krym k Rusku.

https://cs.wikipedia.org/wiki/%C4%8Ceskoslovensko-polsk%C3%BD_spor_o_Kladsko

+3/0
18.3.2014 23:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.