- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Praha žádná sudá a lichá čísla nepotřebuje. Stačí na periferii odstavit všechny S, U, B, E, H,... a pojede se jako po másle.
Nemyslím, že by Pařížané byli líní a jezdili jen autem. Alespoň naše hostitelka (vůbec žádná chudinka) jezdila spíš metrem, než aby popojížděla v zácpách, pak objížděla několikrát blok, než by zaparkovala a nakonec zase musela bojovat o místo ve své ulici. Spíš mne zaujalo, že auta parkující vedle mě evidentně nikdo dlouho nepoužil a zbytečně zabírala místo, ale nakonec mi to bylo jasné - jednou odjedete a už se sem nemáme možnost vrátit . Proto mnozí Pařížané používají auto jen pro cesty mimo město.
V Aténách to vyřešilo druhé auto. Automobilky vydělaly a parkovat nebylo kde.
parkovat není kde skoro v každém velkoměstě
Hm. Mne konci znacka nulou. Tocneni ani lichy, ani sudy cislo, takze bych musela byt porad doma. I kdyz zde je asi jasny, ze to radej k sudym.
Jak pravil v jednom filmu: "Vy všichni jste nuly"
Ještě že osobní doprava produkuje tak významné množství škodlivin že? Například ve srovnání s letadly? Například ve srovnání s lodní dopravou, kde 20 největších lodí produkuje tolik exhalací jako všechna auta na světě. Například s průmyslem? Například když jediná elektrárna na uhlí vyprodukuje určitě víc než všechna auta v Paříži? Atd.
Sry, ale jako obyvatel jedné pražské vilkové čtvrti mě netrápí auta, lodě ani letadla, natož průmysl, ale jeden pitomej soused, který neumí ani pořádně zatopit v kamnech.
Blízká Jižní spojka je smradům, co produkuje on, nikdy nemůže rovnat..
"Úspěšné" to bude jen do té doby než si všichni pořídí druhé auto se "správnou" značkou. Typické sociálněinženýrské opatření, jehož výsledkem bude ještě větší nedostatek parkovacích míst. Věřím, že se toho brzy chytnou i naši "zelení".
Nebo si radeji poridi elektromobily :)))
Nasobek, aby se policajti nenudili.
Docela by mě zajímala statistika krádeží Spz v Paříži.
Muselo být zajímavý, jak se hromadila auta před školama.
Jinak, jako již klasicky při každé buzeraci ze strany úřadníků, tak i v tomto článku chybí jak moc to ovzduší prospělo.
To už jsem zažil v Pekingu. Na zaplněnost silnic to nemělo sebemenší vliv...