Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Nerozhodne žádný Putin, ale duše ukrajinského lidu

Vojenské obsazení Krymu, jež ze strany Ruské federace přišlo jako "blesk z čistého nebe", by nemělo zakrýt problém, o němž se příliš nemluví. Jakou legitimitu má nynější ukrajinská vláda? Ruský zásah, který připomíná staré scénáře (z Československa roku 1968 nebo z Gruzie roku 2008), je nepřijatelný demokraticky. Na Ukrajině však nevládne demokracie. To si myslí pouze slepí a hluší. Jaká je tedy ukrajinská duše?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J59a27r34o21s40l97a32v18a 86K51a36n46i74o23k42o57v34á 7682489932727

No, je třeba ROZUMĚT různým akcím a reakcím.

Tím, že EU zahnala Putina politicky do rohu, dosáhla eskalace konfliktu, který není schopna vyřešit. Fighteři mají rčení: "Nezačínej nic, co nedokážeš dokončit!"

Myslím si, že kdyby se EU důsledně snažila do řešení krize zapojovat Rusko, dneska bychom o žádné krizi nevěděli. Jenže to by evropští politici museli myslet i na něco jiného, než na to, kolik procent sesbírají v nejbližším průzkumu. On ten konflikt není výhodný ani pro Putina, jenže on nemá kam ustupovat, nebo přesněji řečeno, jakýkoliv ústup by ho přišel sakra draho, a to je ten problém.

Rozhodně se nestavím na stranu Ruska, ale prostě světový mír byl 50 let díky rovnováze velmocí.

Je fér si uvědomit, že v tuto chvíli mají USA své vojáky (minimálně formou poradců) v mnoha státech přímo na hranici Ruska - Pobaltské státy, Gruzie a teď hrozila Ukrajina.

Například Řím si držel Judeu neustále i přesto, že s ní byly jen neustálé problémy a přitom na daních odevzdávala méně než jedno město Alexandrie. Byl to ale strategický prostor na hranici, na obranu proti Parthům a poději Sasánovcům. Současné chování Ruska je jen výsledkem, že se cítí (oprávněně) ohroženo. Jak ukončit krizi Ukrajiny - Kissinger - http://jdem.cz/badfs4 ....  Z článku - 2. Ukrajina by neměla vstoupit do NATO 3. Ukrajina by měla mít možnost vytvořit libovolně vládu kompatibilní s vyjádřenou vůlí jejích obyvatel. Moudří ukrajinští představitelé by se pak měli rozhodnout pro politiku usmíření mezi různými částmi země. Mezinárodně by měla usilovat o pozici srovnatelnou s Finskem. Že národ nenechává na pochybách o své nezávislosti, spolupracuje se Západem ve většině oblastí, ale pečlivě se vyhýbá tomu, co vyvolává nepřátelství vůči Rusku.

0/0
11.3.2014 23:10

L25u89k32á11š 41P22a89v67l39á37s21e83k 8581849949691

Hezký komentář. Ukrajinu trochu znám (ale asi o dost méně než autor) a přijde mi to docela výstižné. Na rozdíl od těch jiných komentářů našich Eurokomsomolců.

+2/0
11.3.2014 7:31

J24i50ř75í 94Š68i33m70e69k 3767330924242

Pavlásek- myslím si totéž je to první rozumné hodnocení situace.

+1/0
11.3.2014 9:13
Foto

P40a19v70e64l 39Ř31í44č36a11n 8193984854

Aby  nám neunikla mocenská stránka sporu: Ukrajina postupně unikala Putinovi do Evropy, klouzala mu z ruky jako mokré mýdlo. Asociační dohoda s EU byla na spadnutí. Janukovyč a jeho parta, kteří měli zemi pro Putina udržet, ostudně selhali, jejich strana se víceméně sama rozpustila. To je pro Putina životní politický průšvih.  Je v tísni, která ho může vést k zoufalým tahům, proto má Merkelová dojem (je fantastické, že ho zveřejnila!), že je Putin mimo realitu. Nejradši by Ukrajinu udržel celou, ona má ale legitimní parlament a vládu, tím parlamentem podpořenou. Janukovyčova "exilová vláda" je ubohá. Když si Putin vezme Krym, který mu vojensky patřil vždycky, tak si aspoň trochu zachová tvář, vidím v tom ale jen propagandistický efekt, demonstraci moci. Cenou je zranění ukrajinské duše, zesílí ukrajinský protiruský nacionalismu, a ten urychlí rozpad Putinovy říše, jež je slabá, protože její totalitní systém brzdí hospodářsko-politický rozvoj. Odtržením Krymu, případně odtržením některých východních regionů, kde je hodně Rusů, se sníží celkové procento Rusů ve zbytku Ukrajiny, proto se ten zbytek tím pevněji přimkne k Západu, možná vstoupí do NATO. Celosvětová prestiž, důvěryhodnost a politická podpora Ruska půjde ke dnu.

+5/−5
11.3.2014 1:01

J42a50n 57K24o25t62t25a38s 5464879200279

Ukrajinci si koledují o malér. Když superprivatizátoři vtrhnou na Doněck a vybrakují tamní uhelné zásoby stylem, jak to provedli na Ostravsku bakalovci s německými nohsledy, zprivatizují jim hutě a těžký průmysl podobně jak to provádí Indové, ukořistí největší bohatství Ukrajiny, kterou je černozem - spláčou nad výdělkem podobně, jak nyní bez dechu čekají na svůj ortel občané na ostravskokarvinsku. Tohle si tento národ nezaslouží a bohužel prozatím připouští, aby se s ním manipulovalo pomocí vrahů a boxerů.Rv

+7/−2
10.3.2014 22:18

P72e98t13r 91H28n62i34l17i28c75a 3376297669551

Kdyby Janukovič svolil k předčasným volbám, nic z toho nemuselo být. Vláda je legitimní. Díky přeběhlíkům z Regionů má většinu. Strana Regionů nebyla jen pro ruská, ale strana decentralizace a oligarchů. Takže přirozeně nejednotná.

+2/−5
10.3.2014 22:04

J54o36s49e68f 67N14o51v89á61k 6273750562539

ten popis metafor s 1968 je trefný, konečně to někdo napsal, ale ono je to jedno. kdo tomu věří a hlásá to, tak to bude dělat dál

+1/−2
10.3.2014 20:13

K24a17r63e76l 51D98l52o91u39h27ý 2512175482845

aktualne.cz

Kyjev - Situace na Krymu se neuklidňuje.

Tamní úřady vypnuly vysílání ukrajinských zpravodajských televizí a na jejich frekvencích začaly vysílat ruské kanály. Podle ministra informací už na poloostrově neplatí ukrajinské zákony, a tak důvody vypnutí jsou "právní i morální".

+1/−1
10.3.2014 20:04

K90a66r66e23l 37D56l68o18u87h87ý 2772305152745

aktualne.cz, ct24.cz

 Severoatlantická aliance vysílá k vnějším hranicím zemí NATO s Ukrajinou, tedy do polského a rumunského vzdušného prostoru, průzkumná letadla s výstražným radarovým systémem AWACS. Podle velení aliance v Bruselu budou mít za úkol posílit monitorování oblasti, uvedla agentura AFP. Vyslat speciální stroje, které budou startovat ze základen Geilenkirchen v Německu a Waddington v Británii, se rozhodla Severoatlantická rada, v níž jsou zastoupeni velvyslanci 28 zemí NATO.

+1/−2
10.3.2014 20:03

J81a46n 85K26o71t18t20a98s 5634979840299

Hrají si na Indiány ...a zapomínají, že tiše tiká budík blížící se světové katastrofyRv.

+3/−1
10.3.2014 22:20

K23a63r24e19l 96D60l28o29u60h32ý 2942145472985

aktualne.cz

aktualne.cz

Několik desítek ukrajinských mužů a žen dnes vlastními těly zablokovalo silnici u obce Čonhar severně od Krymu, aby zabránili vjezdu ruské vojenské techniky do vnitrozemí. Proruští radikálové spolu s ruskými vojáky v okolí obce podle dřívějších informací umístili miny. Akci Ukrajinců proruské krymské vedení označilo za "provokační výtržnost pravicových extremistů".

+2/−1
10.3.2014 20:02
Foto

J84i15ř29í 75K97w31o93l76e19k 5913417358459

Nevíme, kdo konkrétně byl podpořen, nevíme ani, kdo je hlavním investorem. Je to opravdu nám velmi dobře známý finančník George Soros, jak se mluví v kuloárech?

Co tak změnit nadpis na: "Ukrajina: co se mluví v kuloárech"... ještě prosíme tu o chemtrails.

+3/−2
10.3.2014 19:57

J39o74s90e13f 67N37o18v43á15k 6923780892279

co konkrétně se ti nelíbí na tom komentáři?

+1/0
10.3.2014 20:00
Foto

J11i84ř24í 58K51w80o78l71e33k 5143797878109

Nelíbí se mi vršené spekulace, přičemž dokonce padají konkrétní jména. Údajně, nejspíše, všichni vědí a povídá se nejsou slova, která by se měla v profesionálních článcích vyskytovat. Když už, tak: podle mého názoru, nebo osobně předpokládám, mám za to že...

+2/−2
10.3.2014 20:09

J62a35n 46K53o31t76t71a24s 5884549680299

R^

+1/0
10.3.2014 22:21
Foto

J37i75ř38í 65K79w21o49l84e80k 5303187618599

...každý polovojenský zásah je odsouzeníhodný; ale může být dnešní ukrajinská vláda lepší než ta předchozí? Každý psycholog Vám potvrdí, že slovo "ale" často znamená faktickou negaci předchozího výroku. Miláčku, mám Tě rád, ale teď nemám moc času = vlastně tě už nemám rád. Přišel bych, ale = nechtělo se mi přijít. Pomohl bych Ti, ale... = kašlu na Tebe.

+2/−4
10.3.2014 20:01

J50o60s56e72f 15N69o21v24á67k 6743810962609

tak to je solidní slátanina. "miláčku mám tě rád, ale teď nemám moc času" znamená, mám tě rád, ale teď nemám moc času. Jestli chceš na tohle něco namontovat, tak to nemáš v hlavě v pořádku, ty "psychologu",

co bys vymyslel na následující? "Jel jsem k tobě, ale měl jsem autonehodu".

+2/−1
10.3.2014 20:08
Foto

J70i12ř28í 12K21w40o55l39e23k 5143497168539

Říkám: "často znamená"...netvrdím, že tomu tak je vždy. Často je "ale" tzv. únikové slovo - umožňuje vyjádřit své vážné pochybnosti oklikou. Například: Nejsi tlustá, ale pár kilo by jsi mohla shodit.

+2/0
10.3.2014 20:15

I91g39o12r 29S42o27c83h92a80n 8257256517824

članek je o ničem , same bla, bla , bla, přelevani z prázdného do pustého.Ovšem některe  myšlenkove pochody autora mně nenechaly v klidu. Například autor zamaskovaně ospravedlnuje přepadeni ruskem krymu tim že ,cituji," Na Ukrajině však nevládne demokracie ", " Můžeme mít pochybnosti o dosavadním režimu, ale proč si myslet, že ten nový bude lepší? ", "každý polovojenský zásah je odsouzeníhodný; ale může být dnešní ukrajinská vláda lepší než ta předchozí?"Třeba že to je i pravda ale,proboha , jsou to vnitropoliticke problémy suvereniho státu které si ma vyřešit sam a až nijak to nemůže byt důvodem k vojenske ozbrojene okupaci jinym statem .To je stejne jako kdyby Německo zítra přepadlo ČR a prohlásilo že zde haji zajmy časti občanu nespokojenych s novou vladou .A kdo viděl na krymu masivni proruske demonstrace mistneho lidu do momentu okupace ruskou armádou ?

Naopak velice potěšil střizlivý a pravdivý pohled na to jak se na krymu střidaly narody komentujiciho p.BOHUMILA FERENCE kterého se dovolim citovat protože ja bych to neuměl formulovat lepe - "Takže závěrem-jaké referndum napravuje historické křivdy.Jde jen a jen o dovršení poruštění území, které ruský imperialismus dobyl na Turcích a teď mu překáží i druhá národnost Ukrajinci,ať původní národnosti,nebo jiné,tj.pocházející z území které před dřívější dobou bylo součástí jiných zemí.A naši Rusofilové do krve bojují za práva kremelských vládců,protože jsou jejich nekritičtí obdivovatelé!".p.FERENCi -- bravo a autor by si mněl nechat vypsat chek od jednoho z mistnich agentu PUTLERA.

+5/−5
10.3.2014 19:54

J83o57s14e68f 11N56o68v28á50k 6473660772189

tak to, že jiný názor se druhé straně nelíbí, to je známá věc. Buď takhle kritický, až se tady objeví článek s "důkazem" útoku rusů na ukrajince a ve videu bude 5 sekund roztřepaných a pak kamera upadla kamsi. Totéž s "útokem" na ukrajinský letoun na hranicích krymu, kdy jsme viděli jen zelené blikání laserem, jako na Ruzyni. to jen k tomu posuzování zveřejněných informací nebo komentářů.

+2/0
10.3.2014 19:59
Foto

P76e16t30r 36F55o16j65t61í77k 4800215484410

Velmi kvalitní článek.

+1/−2
10.3.2014 19:37

M64i22l67a89n 85C12e60r37m56a96k 9346541120

Mne by zajimalo, kdo dal mandat bolsevikum v Rusku krvave svrhnout legitimni vladu a pozdeji prozatimni vladu Kerenskeho. Vas ne? A co ty bezuzde vrazdy "kontrarevolucionaru", a vubec vsech, co se jen trochu ozvali? Deda me ex manzelky pouze rekl, ze Ford ma nelepsi auta na svete. Zkuste tipnout, kde skoncil.

+7/−2
10.3.2014 19:16

A47l35e51x91a45n50d34e49r 76Š71i53n69d19e84l31á16ř 9768910309696

Problém je jinde

Ona asi ta duše klacků Majdanu bude jiná než duše Rusů na Krymu ;-D

+4/−1
10.3.2014 18:14

K90a55r59e59l 60D63l27o79u30h18ý 2942815522235

asi stejná jako duše rudé lůzy u Zimního paláce v roce 1917;-D;-D;-D

0/−1
10.3.2014 20:07

A28l36e36x87a75n96d16e25r 45Š94i46n26d92e74l16á50ř 9308410339426

Zimní palác dobývali v roce 1917 v podstatě najatí Lotyšští střelci doplnění o  235 dělníků z baltských doků a 80 z Putilovovy továrny.....

Tak se dělají revoluce z Wal Streetu a ne tahle McCainova fušeřina....

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9Ui6AJO_9ME

+1/0
10.3.2014 21:06

B12o90h74u90m40i81l 33F54e28r67e75n70c 26s94t66. 7948788878

Kdo je "ukrajinský lid" o kterém autor uvažuje?Zejména minulém století se měnily nejen hranice Ukrajiny,ale do značné míry i národnosti obyvatel jejích částí.Stačí se podívat do objektivní (ideologicky neupravené) literatury.V nynějších hranicích žijí lidé,jejichž předkové žili pod vládou nejen Ruska,ale i Polska, Uher či Maďarska ,v začátku 19.století dokonce Turecka,.Ani prvorepublikové Československo nechybělo,jenže to se spíše podílelo příznivě a dodnes obyvatelé oné Podkarpatské Rusi říkají,že nejsou Ukrajinci, ale Rusíni.A do toho galymatyáše vždy zasahovali kremelští vládcové,podle své libovůle a mocenských zájmů.Nebereme-li v úvahu západní a východní část rozdělenou Dněprem,je velikou otázkou poloostrov Krym.Ten dobyli Rusové na osmanském Turecku a jeho obyvatelstvo -Krymští Tataři tam žili až do konce druhé světové války,kdy vítali Wehrmacht jako osvoboditele,takže Stalin jich většinu přesídlil lkamsi do Asiské části SSSR.Až po Chruščevově "darování " Krymu Ukrajině se nemnozí vrátili zpět,nemnozí proto,že Krym již byl do značné části obýván přistěhovalými Velkorusy..No a i jistá část Ukrajinců se tam po Chruščevově darování nastěhovala.Takže závěrem-jaké referndum napravuje historické křivdy.Jde jen a jen o dovršení poruštění území, které ruský imperialismus dobyl na Turcích a teď mu překáží i druhá národnost Ukrajinci,ať původní národnosti,nebo jiné,tj.pocházející z území které před dřívější dobou bylo součástí jiných zemí.A naši Rusofilové do krve bojují za práva kremelských vládců,protože jsou jejich nekritičtí obdivovatelé!

+11/−1
10.3.2014 18:05
Foto

P26e32t62r 74Š19m64e23j44k69a51l 9735790868627

R^

+1/0
10.3.2014 20:08

L58u20b20o36š 60H44o56r93á73č61e96k 4768285740103

Ano, dušičky ukrajinského lidu, buť budou létat nad územím, které si říkalo Ukrajina, a to společně s Gagarinem, a nebo zbytek ukrajinských dušiček odcestuje do Česka. Ale hlavně ať si do toho nenechají odevšad kecat, no, když přjdou peníze ??

+2/0
10.3.2014 17:27
Foto

J96a18n 20H70a42b25e10r78n36a81l 4191778954

Autor si zase plete hrušky s jablky. Vládu na Ukrajině vybral parlament, kde mají převahu Janukovyčovy Regiony. Janukovyč ukrajinskému parlamentu v rozporu s ústavou významně omezil práva v roce 2010. Jinak souhlasím. Ukrajinci měli počkat do voleb. Tato situace, kdy 1/3 země neuznává Kyjev, nemůže skončit dobře...

+5/−1
10.3.2014 17:21

L21i80b79o47r 79T22e22s15a84ř 9397436443402

Názory a fakta. Ten článek zatím nabízí jenom názory. Pro podstatu věci příliš nepodstatné to náležitosti...;-)

+5/−1
10.3.2014 17:19

M32i58r10o77s41l45a48v 44A72l43e63x19a 4547473575

Už se těším, až rusové v Karlových Varech vyhlásí referndum. :-)

+7/0
10.3.2014 17:15
Foto

J40a83n 54H51a66b60e81r92n81a58l 4961158624

A co tak třeba Těšínsko ohledně připojení k Polsku? Z mezinárodního hlediska by to mělo podobnou váhu...

+5/0
10.3.2014 17:22

O93l22e77g 75S35y11r91o51k77v57a49s72h 3393605488463

Jak je vidět autor je velký pochybovač, v pořádku, ne byl tam a proto nic neví, ale proč potom se dovoluje komentovat. Pokud legitimní vláda ničí stát, je legitimní jí svrhnout? Má se čekat dalších voleb a jen žvanit? Podle mne je to věc jen občanu toho státu, nikoho jiného. A Krym je sprostá agrese, bohužel s ni bude muset čelit Ukrajina sama, zapadni "mocnosti" schopny jen mluvit a přijímat rezoluce, jsou v kapse u Ruska. Převládá strach z možných strat, osud Ukrajiny je druhotný.

+5/−3
10.3.2014 16:52

K26a38r35e74l 63Č74e10r84n91ý 6775793492651

Článek motá několik věcí dohromady a zřejmě z toho důvodu je výsledkem ještě větší zmatek. Jednou je legitimita současné vlády - je celkem slabá ale na druhou stranu jinou zatím Ukrajina nemá a na cestě jsou již vyhlášené předčasné volby s mezinárodními pozorovateli - víc se s tím dělat nedá. Další věcí je budoucnost Ukrajiny - v každém případě nic moc a to ani v ideálním případě. A další věcí, která vůbec nesouvisí s dříve zmíněnými je anexe části Ukrajiny ruskými ozbrojenými složkami. A o té, navzdory nadpisu článku, rozhodne Putin.

+7/−2
10.3.2014 16:31
Foto

J28i29ř44í 40T84o49m59e65k 3865823537545

"Nerozhodne žádný Putin, ale duše ukrajinského lidu" obávám se že pokud si někdo tohle myslí tak je na velkým omylu, nic méně bych jim přál aby to tak bylo.

+5/−1
10.3.2014 16:28

K16a61r36e15l 77S37y98r43o55v64ý 9292709409979

Alespoň trochu objektivní článek v záplavě té protiruské hysterie, kterou rozpoutaly USA, EU a stupidní novináři!!!

+7/−8
10.3.2014 16:20

J29a22n 92B82e57š31í52k 5856593370144

Dobrý komentář!!!

+4/−8
10.3.2014 16:18

P42e53t20r 87H80a38r54z81e29r 5574227733796

Chápu, revoluce nejsou legitimní...proto, hlavně žádný revoluce, pěkně sedět u telky a čekat. Hlavně ať se probůh nic nemění.......

Kruciš, to už jako nemůže člověk prostě vyjít do ulic a svrhnout si vládu, kdy se mu zachce? 

Jen bych chtěl pana Brože upozornit, že Ukrajina má stále svůj demokraticky zvolený parlament, který dočasné vládě tu legitimitu dal. Tím je v mých očích legitimnější než nedávná vláda pana Rusnoka, dosazená prezidentem Zemanem!!

+6/−9
10.3.2014 16:08

K24a50r79e16l 19S62y10r72o98v86ý 9302479719149

Prezident Zeman byl rovněž demokraticky zvolen, i když vám to nevoní!!!

+7/−1
10.3.2014 16:17

P35e31t12r 29H12a97r10z44e82r 5874547743366

A tje v pořádku a to respektuji. Ale lidé, které dosadil již demokraticky zvoleni nebyli....Ale to bychom asi zabředli do diskuze o prezidentských pravomocích a jejich svérázném výkladu....

+1/−1
10.3.2014 16:58

Ř73e88h20o49ř 17V47l22a67s17á51k 2454754951376

Ale najmenovat vládu z kamarádíčků, která nemá šanci získat podporu parlamentu ani pomocí intrik a mocenských šachů, natož díky erudici, vizi, všeobecné přijatelnosti nebo něčemu podobnému, to bylo v rozporu s demokratickým duchem ústavy.

+1/−1
10.3.2014 19:31

J40o42s65e89f 50P18r33o29k59e27š 8374198753788

Tak to zkuste u nás. Třeba odloučit Moravu. A vemte na to koktejl, nechť to za něco stojí. Svrhněte tuto vládu a dejte si tam svou která Vám to posvětí.

+2/0
10.3.2014 16:27
Foto

J79i66ř90í 60T44o36m35e82k 3885473237985

myslíte si pane Harzere že demokratický systém může opravdu fungovat způsobem: "Kruciš, to už jako nemůže člověk prostě vyjít do ulic a svrhnout si vládu, kdy se mu zachce?", já dodávám že nemůže.

+4/0
10.3.2014 16:32

P59e46t28r 79H65a53r15z69e68r 5114277973146

Jasně, že nemůže. Prostě nasadíte obrněnce, policejní zálohy na koních a prostě to rozeženete slzákem nebo gumovýma projektilama. Při nejhorším prohlásíte, že těch demostrantů byla jen hrstka bez nějaké legitimity po vás něco chtít.

Jistě, napsal jsem to trochu expresivně, a nepopírám, že k revolucím musí být nějaká vůle "lidu". Ta ale na Ukrajině prokazatelně je. Stejně jako ta vůle byla u nás v roce  1989.

Demonstranti na Majdanu nepřečkávali ty mrazy jen z čisté lásky k západním hodnotám....

+4/−1
10.3.2014 16:55

A66l12e54s 39P92o21n96e71c 2437873494590

Narod ma pravo svrhnout OPRESIVNI vladu a individualni obcane maji PRAVO se branit proti opresi vlady stejnymi prostredky jake pouziva vlada.

+2/−1
10.3.2014 17:18

Č83e41s69t11m56í53r 27P75r51o58c86h10á78z60k83a 8148150198771

V té dočasné , podle vás legitimní, vládě jsou jen zástupci západních regionů .  Tím je zaděláno na jednoznačný rozpad .

+3/−1
10.3.2014 16:36

J48i92ř56í 77R33y79s 3534947366264

Zdá se ,že se situace kolem Ukrajiny začíná normalisovat a v tom mediálním lynči se začínají objevovat pokusy o objektivní hodnocení.Bohužel na situaci,kdy EU a USA rozpoutaly protiruské tažení a podpořili pučisty půjde těžko něco napravit .

+8/−2
10.3.2014 16:04

P36e25t57r 77K29o81l21á45ř 2678227574981

Nezvykle kvalitní článek ...

+8/−3
10.3.2014 15:57

V31l62a17d24i54m59í42r 36V91e66t33e20š10k66a 2361635455312

Také jsem se musel přesvědčit zda jsem na Idnes.

+2/−1
10.3.2014 17:25

J13o57s90e59f 24H42o39l31e58č77e72k 8671466964301

Duch Tibetu take rozhod?...

0/−2
10.3.2014 15:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.